Ναί έλειπε η χονδα με τα V4 της...τα εκπληκτικά πλαστικά του 2008 δεν μπόρεσαν φέτος να κάνουν ζάφτι την έκθεση...
Αλλά κι η Yamaha...τι να έκανε...είδε την χονδα...σου λέει φέτος θα θέλουμε κι άλλη μια έκθεση με τα δάφνηνα στεφάνια από τις επιτυχίες φέτος....την έκαναν κι αυτοί....
Και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα είναι ακριβά τα περίπτερα εκεί.
Τα περίπτερα δεν είναι ακριβά ή τουλάχιστον δεν είναι ακριβότερα απ'ότι στο σαλόνι του Τόκιο. Η πληροφορία είναι διασταυρωμένη. Μάλλον η κρίση έχει χτυπήσει πολύ άσχημα την Ιαπωνία. Τόσο άσχημα που η Yamaha μάλλον θα μειώσει στο 50% την γραμμή παραγωγής της από το νέο έτος.
Και γέμισαν κινέζοι (μαζί με διάφουρους άλλους)....κι εκεί....
λες και φύγαν όλοι τους από την κίνα και ήρθαν στην ευρώπη...
Δεν υπάρχει χρήμα να χρηματοδοτήσει τη βιομηχανία αυτή λόγο της φύσης του προϊόντος. Πάντα ήταν ζόρι, αλλά μέχρι και φέτος οι τρίτες χώρες τραβάνε λίγο το καράβι...το ιαπωνικό τουλάχιστον...για να δούμε του χρόνου.
Οι Κινέζοι γέμισαν τα σταντ της EICMA. Τα γέμισαν όχι μόνο επειδή είναι πάμφθηνοι, αλλά επειδή πιστεύουν πραγματικά ότι είναι και ανταγωνιστικοί. Είδα κάποια aftermarket προϊόντα τους (αναρτήσεις, μανέτες, τρόμπες, πολυόργανα, μασπίεδες) τα οποία έδειχναν πραγματικά ποιοτικά. Στον τομέα ηλεκτρικά σκούτερ, που αναπτύσσεται συνεχώς στις ευρωπαϊκές πόλεις, δεν υπάρχει ανταγωνισμός (οι Κινέζοι είναι πολύ μπροστά).
Το ιαπωνικό και το ευρωπαϊκό καράβι, πρέπει να ζοριστούν πολύ για να συνεχίσουν να πλέουν. Αλλιώς θα κάνουν παρέα στο αμερικάνικο, στον βυθό.
