0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο Deauville είχα κάνει ρύθμιση του δυναμικού Sag αλλα στατικό 0, και υποτίθεται οτι ειχα αλλαγμένο αμορτισέρ με ελατήριο στα κιλά μου. Στην καρμπονάρα ακόμη δεν έχω αξιωθει, αν και σε γενικές γραμμές φαίνεται οτι μέσες-άρκες ειμαι στα σωστά. Μπροστά που ΔΕΝ έχει ρύθμιση προφόρτησης τί κανουμε? κατεβάζουμε τιμονόπλακα? το αφήνουμε ως έχει? τα φώτα σας.
Παράθεση από: Le Tavernier στις Δεκέμβριος 01, 2020, 08:24:16 πμΣτο Deauville είχα κάνει ρύθμιση του δυναμικού Sag αλλα στατικό 0, και υποτίθεται οτι ειχα αλλαγμένο αμορτισέρ με ελατήριο στα κιλά μου. Στην καρμπονάρα ακόμη δεν έχω αξιωθει, αν και σε γενικές γραμμές φαίνεται οτι μέσες-άρκες ειμαι στα σωστά. Μπροστά που ΔΕΝ έχει ρύθμιση προφόρτησης τί κανουμε? κατεβάζουμε τιμονόπλακα? το αφήνουμε ως έχει? τα φώτα σας.Το να κατεβάσεις τιμονόπλακα δεν αλλάζει το sag σου . Πρέπει να συμπιέσεις τα ελατήρια για να το αλλάξεις , αυτό θα το πετύχεις μόνο προσθέτοντας ή αφαιρώντας μήκος στον αποστάτη που έχουν μέσα .
Νταξ , ψηλά γράμματα το 99,9 % δεν ΄το έχει κάνει ....
Ας έχει ρυθμίσεις , έχει όμως και αποστάτη μέσα ( αν το θυμάμαι καλά ) .Το βγάζεις τον μετράς , και μετά πειραματίζεσαι με το μήκος του .Νταξ , ψηλά γράμματα το 99,9 % δεν ΄το έχει κάνει ....
οκ και μετά? αντε τον έκοψες? μετά σελοτέιπ?\
Παράθεση από: faraway στις Νοέμβριος 30, 2020, 03:10:05 μμΤι δείχνει όμως το στατικό ? και που επηρρεάζει ? Εγω θα ελεγα οτι απλα σου δειχνει εαν εχεις σωστο ελατηριο. Ενα στοκ ελατηριο απο ohlins (για αναβατη 85 κιλων) μπορει να προφορτιστει και να εχει δυναμικο sag με εναν αναβατη 115 κιλων. Το στατικο ομως ειναι εκτος του 1/3, οποτε θες αλλο ελατηριο PS. Φιλοσοφιες του αερα ετσι; Εξαρταται και την εμπειρια του οδηγου
Τι δείχνει όμως το στατικό ? και που επηρρεάζει ?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι