Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag ! Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια.... Εκεί να δεις κλάμα... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag ! Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια.... Εκεί να δεις κλάμα... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
μεγάλη κουβέντα ....
για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν . Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά
το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο
Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag ! Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια.... Εκεί να δεις κλάμα... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
μεγάλη κουβέντα ....
για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν . Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά
το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο
και στην περίπτωση που δεν έχει ούτε προφόρτιση όπως τα capo μπροστά??? Λύσιμο και αποστάτες? Λάδια? Ελατήρια? Όλα τα παραπάνω? :D :D :D
Άνοιγμα τη τάπα από πάνω και ροδέλες μέσα μέχρι να το φέρεις εκεί που πρέπει / θες .
Το λάδι και τα ελατήρια έχουν να κάνουν με ρυθούς απόσβεσης και συμπίεσης , αν και η λογική λέει πως αφού προφορτίζεις ένα ελατήριο θα πρέπει να δυναμώσεις και την απόσβεση επανάφορας μιας και η δύναμη του ελατηρίου που συσσωρεύεται είναι μεγαλύτερη ..... αλλά γούστα είναι αυτά .
Έχω ακούσει πολλές πατέντες / ιστορίες για το capo
Σε όσες μοτοσυκλέτες έχουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, ρυθμίζω πάντα. Όπως και γενικότερα, προσπαθώ να κάνω μια βασική ρύθμιση στις αναρτήσεις (συμπίεση και επαναφορά, όπου πάλι είναι διαθέσιμες τέτοιες ρυθμίσεις).
Πολύ καλή πληροφορία δίνει ο Dave Moss, δυστυχώς πλέον τα περισσότερα βίντεο του είναι επί πληρωμεί αλλά μπορείτε να ψαχτείτε στο YouTube για πιο παλιά. Βάζω ένα βασικό που έχω κρατήσει για το σαγκ και ένα που δείχνει την βασική λογική για ρύθμιση των υδραυλικών.
Εντάξει δεν είναι τίποτα να το ρυθμίσεις το Rider sag ! Το θέμα είναι να σου πέφτουν λίγα ή πολλά τα ελατήρια.... Εκεί να δεις κλάμα... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
μεγάλη κουβέντα ....
για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν . Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά
το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο
Αυτό που λες είναι σχετικό. Το σαγκ έχει 2 μετρήσεις, το στατικό (δηλ. πόσο τάση καταναλώνει το βάρος της μοτοσυκλέτας μόνο και το δυναμικό δηλ. πόση τάση καταναλώνει το βάρος της μοτοσυκλέτας + του αναβάτη). Προφορτίζοντας τέρμα ένα ελατήριο ώστε να πετύχω το δυναμικό σαγκ αν είμαι αρκετά κιλά, χάνω το στατικό. Πχ, στο Tuono gen2 που είχα, με το ΟΕΜ ελατήριο πίσω πετύχαινα δυναμικό σχεδόν σωστό αλλά στατικό είχα 0. ΟΚ, δεν είναι και το τέλος του κόσμου αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό που πρέπει...
Προσπάθησα στο shiver όταν το αγόρασα αλλά μόνος δεν μπόρεσα. Θέλει δύο άτομα. Πρέπει όμως γιατί δεν μου κάθεται καλά το στήσιμο που έχει τώρα.
Εάν κινείσαι Αθήνα, κανόνισε ένα απόγευμα να έρθεις μια βόλτα σπίτι μου να το φτιάξουμε μαζί. Θα σε αγγαρέψω μετά για φτιάξουμε και το δικό μου :D Λεπτομέρειες ΠΜ
για έναν αναβάτη ολα τα ελατήρια κανουν . Τώρα αν θα το προφορτίσεις σε μικρό έυρος αν είσαι από 60 - 80 κιλά ή θα του πάρεις σχεδόν όλη τη διαδρομή αν είσαι από 110 - 140 κιλά άλλη δουλειά
το πρόβλημα είναι στη 2η περίπτωση ότι μετά δεν έχεις ανοχή για 2ο άτομο ή φόρτωμα μεγάλο
Το προβλημα ειναι το στατικο sag και οχι ακριβως το 2ο ατομο. Γι' αυτο αλλωστε μετραμε στατικο και δυναμικο sag και πρεπει να ικανοποιουνται οι συνθηκες και για τα 2.
Εγω θα ελεγα οτι απλα σου δειχνει εαν εχεις σωστο ελατηριο. Ενα στοκ ελατηριο απο ohlins (για αναβατη 85 κιλων) μπορει να προφορτιστει και να εχει δυναμικο sag με εναν αναβατη 115 κιλων. Το στατικο ομως ειναι εκτος του 1/3, οποτε θες αλλο ελατηριο ;)
PS. Φιλοσοφιες του αερα ετσι; Εξαρταται και την εμπειρια του οδηγου
Τίτλος: Απ: Αναρτησολογίες
Αποστολή από: Le Tavernier στις Δεκέμβριος 01, 2020, 08:24:16 πμ
Στο Deauville είχα κάνει ρύθμιση του δυναμικού Sag αλλα στατικό 0, και υποτίθεται οτι ειχα αλλαγμένο αμορτισέρ με ελατήριο στα κιλά μου. Στην καρμπονάρα ακόμη δεν έχω αξιωθει, αν και σε γενικές γραμμές φαίνεται οτι μέσες-άρκες ειμαι στα σωστά. Μπροστά που ΔΕΝ έχει ρύθμιση προφόρτησης τί κανουμε? κατεβάζουμε τιμονόπλακα? το αφήνουμε ως έχει? τα φώτα σας.
Στο Deauville είχα κάνει ρύθμιση του δυναμικού Sag αλλα στατικό 0, και υποτίθεται οτι ειχα αλλαγμένο αμορτισέρ με ελατήριο στα κιλά μου. Στην καρμπονάρα ακόμη δεν έχω αξιωθει, αν και σε γενικές γραμμές φαίνεται οτι μέσες-άρκες ειμαι στα σωστά. Μπροστά που ΔΕΝ έχει ρύθμιση προφόρτησης τί κανουμε? κατεβάζουμε τιμονόπλακα? το αφήνουμε ως έχει? τα φώτα σας.
Το να κατεβάσεις τιμονόπλακα δεν αλλάζει το sag σου . Πρέπει να συμπιέσεις τα ελατήρια για να το αλλάξεις , αυτό θα το πετύχεις μόνο προσθέτοντας ή αφαιρώντας μήκος στον αποστάτη που έχουν μέσα .
Τίτλος: Απ: Αναρτησολογίες
Αποστολή από: Le Tavernier στις Δεκέμβριος 01, 2020, 08:59:38 πμ
Στο Deauville είχα κάνει ρύθμιση του δυναμικού Sag αλλα στατικό 0, και υποτίθεται οτι ειχα αλλαγμένο αμορτισέρ με ελατήριο στα κιλά μου. Στην καρμπονάρα ακόμη δεν έχω αξιωθει, αν και σε γενικές γραμμές φαίνεται οτι μέσες-άρκες ειμαι στα σωστά. Μπροστά που ΔΕΝ έχει ρύθμιση προφόρτησης τί κανουμε? κατεβάζουμε τιμονόπλακα? το αφήνουμε ως έχει? τα φώτα σας.
Το να κατεβάσεις τιμονόπλακα δεν αλλάζει το sag σου . Πρέπει να συμπιέσεις τα ελατήρια για να το αλλάξεις , αυτό θα το πετύχεις μόνο προσθέτοντας ή αφαιρώντας μήκος στον αποστάτη που έχουν μέσα .
Σε εκείνο είχα βάλει πάνω τάπες ρύθμισης προφορτισης που ενδεχομένως να υπάρχουν και για Capo , αλλά το Raid εκεί έχει ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς οπότε μάλλον δεν παίζει...
Αν , υποθετικά κατεβάσεις τιμοκοπλακα , δεν αλλάζεις ομως και την φόρτιση που δέχεται το μπροστινό , που σημαίνει ότι μπορεί να "πέφτει" περισσότερο;
Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω θα ελεγα οτι απλα σου δειχνει εαν εχεις σωστο ελατηριο. Ενα στοκ ελατηριο απο ohlins (για αναβατη 85 κιλων) μπορει να προφορτιστει και να εχει δυναμικο sag με εναν αναβατη 115 κιλων. Το στατικο ομως ειναι εκτος του 1/3, οποτε θες αλλο ελατηριο ;)
PS. Φιλοσοφιες του αερα ετσι; Εξαρταται και την εμπειρια του οδηγου
έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο Κοσμάς είναι..... Όταν έχεις στατικό κ δυναμικό sag έχεις το σωστό ελατήριο... Όταν κάνεις τόσο προφόρτιση σε ένα ελατήριο για να πετύχεις μόνο το δυναμικό τότε κατά την εκτόνωση της ανάρτησης θα σε στείλει στα Θυμαράκια Ειδικά όταν έχεις κάνει ακραίες ρυθμίσεις πχ ελατήριο για 75 κιλά αναβάτη κ εσύ είσαι 120.... Ούζο η ανάρτηση..... Χαχαχα .... Ελατήριο για 110 κιλά κ είσαι 120 τότε ίσως σου δουλέψει λίγο.....