0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
χέλπ μι!! EFI light
« - : Οκτώβριος 05, 2014, 09:41:57 μμ »
Καλησπέρα!!
Νέος στο φόρουμ και κάτοχος εδώ και ένα χρόνο ενός κάπο!!
Έχω διαβάσει πάρα πολύ στο φόρουμ και ήρθε η σειρά μου να ρωτήσω κάτι...
Το θέμα μου είναι το εξής: έφυγα από Αθήνα και πήγα Πάτρα και καθώς πήγαινα προς το λιμάνι για να πάρω το καράβι για Ιταλία (σπουδάζω εκεί) και αφού είχα δουλέψει μέσα στην κίνηση της Πάτρας σε υψηλές θερμοκρασίες το μηχανάκι, ένιωσα κάποιες μικρές διακοπές γύρω στις 3000 στροφές!(έχω διαβάσει παρόμοια περιστατικά αλλά το άγχος με κάνει να θέλω να ρωτήσω...)
Όταν τελικά έμπαινα στο πλοίο είδα και το efi να αναβοσβήνει.... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: Την άλλη μέρα που έφτασα στην Ανκόνα και καθώς μπήκα οτοστράντα για να φτάσω σπίτι μου το efi φυσικά συνέχισε να αναβοσβήνει κάθε λίγο και λιγάκι (οι μικρές διακοπές συνέχισαν να με αγχώνουν) ώσπου ξαφνικά σταμάτησε ύστερα απο περίπου 50 χλμ(οι διακοπές εκεί όμως :cry: :cry: )!!
4 μέρες έχουν περάσει και το efi δεν έχει ξανά εμφανιστεί..
Μάλλον για πολλαπλασιαστή είμαι αν δεν κάνω λάθος, ε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!


υγ1: είδα λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση νομίζω καθώς στα 190 χλμ μου άναψε το λαμπάκι
υγ2: όταν συνδέω τα καλώδια κάτω από την σέλα (με το efi σβηστό) μου δείχνει efi  1
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2014, 03:50:32 μμ από bros400pgm »



*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 05, 2014, 09:54:18 μμ »
Ξεκίνα απο τα απλά όπως πόλους μπαταρίας και ασφάλειες και μετά κοιτά τους πολλαπλασιαστές φίλε μου.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 05, 2014, 10:04:27 μμ »
Όταν λες για τους πόλους της μπαταρίας εννοείς αν είναι σφιγμένοι??και ασφάλειες να τις κοιτάξω όλες μήπως είναι καμένες?
Αύριο θα τα κοιτάξω πρωί πρωί!!

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 05, 2014, 11:59:08 μμ »
Όταν λες για τους πόλους της μπαταρίας εννοείς αν είναι σφιγμένοι??και ασφάλειες να τις κοιτάξω όλες μήπως είναι καμένες?
Αύριο θα τα κοιτάξω πρωί πρωί!!
Ναι τους πόλους. Επίσης κοίτα λίγο και το στάντ μήπως η βαλδίδα που σβήνει τον κινητήρα έχει κανένα θέμα και είναι απο εκεί τελικά. Γενικά μιας και είπες για 3000 στροφές μήπως απο κραδασμούς κάτι δεν κάνει καλή επαφή και σου σβήνει.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 06, 2014, 05:02:30 μμ »
Καλησπέρα!
Τα κοίταξα όλα και μου φάνηκαν μια χαρά (δυστυχώς) :( :( :( :(

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 06, 2014, 08:48:23 μμ »
Μέτρησε και την μπαταρία να δεις αν από ανορθωτή είσαι οκ και μετά ένωσε τα καλωδιάκια του διαγνωστικού να δεις αν βγάζει κωδικό βλάβης.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 06, 2014, 08:58:15 μμ »
Δεν έχω όργανο να μετρήσω την μπαταρία, οπότε θα πάω σε κανένα συνεργείο!
Τα καλώδια του διαγνωστικού σήμερα έδειχναν efi 1!

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 06, 2014, 09:02:34 μμ »
Αν θυμάμαι καλά το EFI 1 δεν είναι τίποτα απολύτως. Αφού θα πάς στο συνεργείο θα στο κουμπώσουν στο διαγνωστικό και θα σου πούνε τι είναι επακριβώς. Ίσως απλά σου κάνει τσαλιμάκια.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 06, 2014, 09:11:26 μμ »
Ναι, διάβασα πως το efi 1 δεν είναι τίποτα..θα δούμε τώρα τι είναι από Πέμπτη που δεν έχω μάθημα και θα το πάω στην απρίλια...
Ευχαριστώ πολύ πάντως!

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 07, 2014, 06:59:12 πμ »
Καλησπέρα!!


υγ1: είδα λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση νομίζω καθώς στα 190 χλμ μου άναψε το λαμπάκι
υγ2: όταν συνδέω τα καλώδια κάτω από την σέλα (με το efi σβηστό) μου δείχνει efi  1


190 χλμ με ένα τεποζιτο αν δεν έκανες ταρζανιες δεν ειναι ΛΙΓΟ μεγαλύτερη ειναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη κατανάλωση.
Αν το EFI δεν ειναι αναμένο τότε πάντα βγάζει 1
Για να πάρεις ένδειξη απο τις φύσσες πρέπει να ειναι αναμένο ή να αναβοσβήνει.
Αν έχεις καλώδιο για TUNECU συνδεσε το και δες τι σφάλμα έχει κρατησει ο εγκέφαλος.


Οι διακοπές μπορεί να οφείλονται σε αρκετά πράγματα η μεγάλη κατανάλωση όμως συνήθως σημαίνει πολ/στη.


Το τράβηγμα του κινητήρα πώς ειναι απο τις 3500 - 5000 στροφές??

"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 07, 2014, 06:11:25 μμ »
TUNECU δυστυχώς δεν έχω, οπότε αύριο πάω συνεργείο να δω.. :thnk: :thnk:
το τράβηγμα του κινητήρα από 3500 έως 5000 στροφές δεν παρουσιάζει διακοπές αλλά μου φαίνεται ασθενέστερο...μπορεί βέβαια αυτό με την ισχύ να μου μοιάζει έτσι γιατί αγχώνομαι...

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 09, 2014, 01:34:05 μμ »
Το λοιπόν...με το που έφτασα στην απρίλια πάει να βάλει μπρός στην μηχανή και έκανε σαν να μην είχε μπαταρία...το σπρώχνει το μετράει αφού του έβαλε μπρός και μου λέει δεν φορτίζετε η μπαταρία...το συνδέει και με το κομπιούτερ και μου λέει ότι έχω και έναν καμένο πολλαπλασιαστή..... :( :( :( :(
Ρωτάω και για τιμές, μπαίνει στον υπολογιστή και μου δείχνει...110 ευρώ περίπου για πολλαπλασιαστή και 170 για ανορθωτή..πολλά δεν είναι??


υγ1: χωρίς εργατικά
υγ2: έφυγα και θα δώ τι θα κάνω.....

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 09, 2014, 01:47:51 μμ »
Το λοιπόν...με το που έφτασα στην απρίλια πάει να βάλει μπρός στην μηχανή και έκανε σαν να μην είχε μπαταρία...το σπρώχνει το μετράει αφού του έβαλε μπρός και μου λέει δεν φορτίζετε η μπαταρία...το συνδέει και με το κομπιούτερ και μου λέει ότι έχω και έναν καμένο πολλαπλασιαστή..... :( :( :( :(
Ρωτάω και για τιμές, μπαίνει στον υπολογιστή και μου δείχνει...110 ευρώ περίπου για πολλαπλασιαστή και 170 για ανορθωτή..πολλά δεν είναι??


υγ1: χωρίς εργατικά
υγ2: έφυγα και θα δώ τι θα κάνω.....
110 για 1αν πολλαπλασιαστή????Σαν πολλά δεν είναι?
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

DimitrisPleias

Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 09, 2014, 01:48:42 μμ »
Οι τιμες ειναι για ΟΕΜ (Μαμισιους)?

*

Αποσυνδεδεμένος andimitris

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: etv 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: χέλπ μι!!
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 09, 2014, 02:14:36 μμ »
μάλλον ναι!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης