APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: andimitris στις Οκτώβριος 05, 2014, 09:41:57 μμ

Τίτλος: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 05, 2014, 09:41:57 μμ
Καλησπέρα!!
Νέος στο φόρουμ και κάτοχος εδώ και ένα χρόνο ενός κάπο!!
Έχω διαβάσει πάρα πολύ στο φόρουμ και ήρθε η σειρά μου να ρωτήσω κάτι...
Το θέμα μου είναι το εξής: έφυγα από Αθήνα και πήγα Πάτρα και καθώς πήγαινα προς το λιμάνι για να πάρω το καράβι για Ιταλία (σπουδάζω εκεί) και αφού είχα δουλέψει μέσα στην κίνηση της Πάτρας σε υψηλές θερμοκρασίες το μηχανάκι, ένιωσα κάποιες μικρές διακοπές γύρω στις 3000 στροφές!(έχω διαβάσει παρόμοια περιστατικά αλλά το άγχος με κάνει να θέλω να ρωτήσω...)
Όταν τελικά έμπαινα στο πλοίο είδα και το efi να αναβοσβήνει.... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: Την άλλη μέρα που έφτασα στην Ανκόνα και καθώς μπήκα οτοστράντα για να φτάσω σπίτι μου το efi φυσικά συνέχισε να αναβοσβήνει κάθε λίγο και λιγάκι (οι μικρές διακοπές συνέχισαν να με αγχώνουν) ώσπου ξαφνικά σταμάτησε ύστερα απο περίπου 50 χλμ(οι διακοπές εκεί όμως :cry: :cry: )!!
4 μέρες έχουν περάσει και το efi δεν έχει ξανά εμφανιστεί..
Μάλλον για πολλαπλασιαστή είμαι αν δεν κάνω λάθος, ε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!


υγ1: είδα λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση νομίζω καθώς στα 190 χλμ μου άναψε το λαμπάκι
υγ2: όταν συνδέω τα καλώδια κάτω από την σέλα (με το efi σβηστό) μου δείχνει efi  1
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: paramedic στις Οκτώβριος 05, 2014, 09:54:18 μμ
Ξεκίνα απο τα απλά όπως πόλους μπαταρίας και ασφάλειες και μετά κοιτά τους πολλαπλασιαστές φίλε μου.
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 05, 2014, 10:04:27 μμ
Όταν λες για τους πόλους της μπαταρίας εννοείς αν είναι σφιγμένοι??και ασφάλειες να τις κοιτάξω όλες μήπως είναι καμένες?
Αύριο θα τα κοιτάξω πρωί πρωί!!
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: paramedic στις Οκτώβριος 05, 2014, 11:59:08 μμ
Όταν λες για τους πόλους της μπαταρίας εννοείς αν είναι σφιγμένοι??και ασφάλειες να τις κοιτάξω όλες μήπως είναι καμένες?
Αύριο θα τα κοιτάξω πρωί πρωί!!
Ναι τους πόλους. Επίσης κοίτα λίγο και το στάντ μήπως η βαλδίδα που σβήνει τον κινητήρα έχει κανένα θέμα και είναι απο εκεί τελικά. Γενικά μιας και είπες για 3000 στροφές μήπως απο κραδασμούς κάτι δεν κάνει καλή επαφή και σου σβήνει.
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 06, 2014, 05:02:30 μμ
Καλησπέρα!
Τα κοίταξα όλα και μου φάνηκαν μια χαρά (δυστυχώς) :( :( :( :(
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: paramedic στις Οκτώβριος 06, 2014, 08:48:23 μμ
Μέτρησε και την μπαταρία να δεις αν από ανορθωτή είσαι οκ και μετά ένωσε τα καλωδιάκια του διαγνωστικού να δεις αν βγάζει κωδικό βλάβης.
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 06, 2014, 08:58:15 μμ
Δεν έχω όργανο να μετρήσω την μπαταρία, οπότε θα πάω σε κανένα συνεργείο!
Τα καλώδια του διαγνωστικού σήμερα έδειχναν efi 1!
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: paramedic στις Οκτώβριος 06, 2014, 09:02:34 μμ
Αν θυμάμαι καλά το EFI 1 δεν είναι τίποτα απολύτως. Αφού θα πάς στο συνεργείο θα στο κουμπώσουν στο διαγνωστικό και θα σου πούνε τι είναι επακριβώς. Ίσως απλά σου κάνει τσαλιμάκια.
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 06, 2014, 09:11:26 μμ
Ναι, διάβασα πως το efi 1 δεν είναι τίποτα..θα δούμε τώρα τι είναι από Πέμπτη που δεν έχω μάθημα και θα το πάω στην απρίλια...
Ευχαριστώ πολύ πάντως!
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: Argyris στις Οκτώβριος 07, 2014, 06:59:12 πμ
Καλησπέρα!!


υγ1: είδα λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση νομίζω καθώς στα 190 χλμ μου άναψε το λαμπάκι
υγ2: όταν συνδέω τα καλώδια κάτω από την σέλα (με το efi σβηστό) μου δείχνει efi  1


190 χλμ με ένα τεποζιτο αν δεν έκανες ταρζανιες δεν ειναι ΛΙΓΟ μεγαλύτερη ειναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη κατανάλωση.
Αν το EFI δεν ειναι αναμένο τότε πάντα βγάζει 1
Για να πάρεις ένδειξη απο τις φύσσες πρέπει να ειναι αναμένο ή να αναβοσβήνει.
Αν έχεις καλώδιο για TUNECU συνδεσε το και δες τι σφάλμα έχει κρατησει ο εγκέφαλος.


Οι διακοπές μπορεί να οφείλονται σε αρκετά πράγματα η μεγάλη κατανάλωση όμως συνήθως σημαίνει πολ/στη.


Το τράβηγμα του κινητήρα πώς ειναι απο τις 3500 - 5000 στροφές??

Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 07, 2014, 06:11:25 μμ
TUNECU δυστυχώς δεν έχω, οπότε αύριο πάω συνεργείο να δω.. :thnk: :thnk:
το τράβηγμα του κινητήρα από 3500 έως 5000 στροφές δεν παρουσιάζει διακοπές αλλά μου φαίνεται ασθενέστερο...μπορεί βέβαια αυτό με την ισχύ να μου μοιάζει έτσι γιατί αγχώνομαι...
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 09, 2014, 01:34:05 μμ
Το λοιπόν...με το που έφτασα στην απρίλια πάει να βάλει μπρός στην μηχανή και έκανε σαν να μην είχε μπαταρία...το σπρώχνει το μετράει αφού του έβαλε μπρός και μου λέει δεν φορτίζετε η μπαταρία...το συνδέει και με το κομπιούτερ και μου λέει ότι έχω και έναν καμένο πολλαπλασιαστή..... :( :( :( :(
Ρωτάω και για τιμές, μπαίνει στον υπολογιστή και μου δείχνει...110 ευρώ περίπου για πολλαπλασιαστή και 170 για ανορθωτή..πολλά δεν είναι??


υγ1: χωρίς εργατικά
υγ2: έφυγα και θα δώ τι θα κάνω.....
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: Soner στις Οκτώβριος 09, 2014, 01:47:51 μμ
Το λοιπόν...με το που έφτασα στην απρίλια πάει να βάλει μπρός στην μηχανή και έκανε σαν να μην είχε μπαταρία...το σπρώχνει το μετράει αφού του έβαλε μπρός και μου λέει δεν φορτίζετε η μπαταρία...το συνδέει και με το κομπιούτερ και μου λέει ότι έχω και έναν καμένο πολλαπλασιαστή..... :( :( :( :(
Ρωτάω και για τιμές, μπαίνει στον υπολογιστή και μου δείχνει...110 ευρώ περίπου για πολλαπλασιαστή και 170 για ανορθωτή..πολλά δεν είναι??


υγ1: χωρίς εργατικά
υγ2: έφυγα και θα δώ τι θα κάνω.....
110 για 1αν πολλαπλασιαστή????Σαν πολλά δεν είναι?
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: DimitrisPleias στις Οκτώβριος 09, 2014, 01:48:42 μμ
Οι τιμες ειναι για ΟΕΜ (Μαμισιους)?
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 09, 2014, 02:14:36 μμ
μάλλον ναι!
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 09, 2014, 02:16:47 μμ
της jci πόσο κοστίζουν και απο πού μπορώ να τους προμηθευτώ?για ανορθωτή τί προτείνετε?
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: bros400pgm στις Οκτώβριος 09, 2014, 02:19:21 μμ
Για ανορθωτη ειτε βαλε τον SX Electronics ειτε βρες καποιον mosfet (δεν θυμαμαι κωδικο) απο CBR600RR και βαλτον πανω.
Οσον αφορα τους πολλαπλασιαστες ειχαν 50€ ο ενας. Δεν μου φαινεται περιεργο να πηγαν 110€ μιας και τοσο κυμαινονται εξω. Οι jci ειναι οι ΟΕΜ
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: Argyris στις Οκτώβριος 09, 2014, 02:26:13 μμ
της jci πόσο κοστίζουν και απο πού μπορώ να τους προμηθευτώ?για ανορθωτή τί προτείνετε?


ΠΟΛ/ΣΤΗΣ απο Πίσσαρη 61 € http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=AP8124864
Ανορθωτής SX 110-120 € αλλίως mosfet απο cbr 600rr ebay κοντά στα 60 € μεταχειρισμένο
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 09, 2014, 02:31:41 μμ
κάπου στα 55 είχα πάρει το καλοκαίρι jci  απο απρίλια Πάτρας (μόνο αυτή είχε έτοιμο για αποστολή)..
ανορθωτή τώρα που να βρω?ξέρετε κανένα σαιτ?
ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια μέχρι τώρα παιδιά!
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: Argyris στις Οκτώβριος 09, 2014, 02:42:36 μμ
κάπου στα 55 είχα πάρει το καλοκαίρι jci  απο απρίλια Πάτρας (μόνο αυτή είχε έτοιμο για αποστολή)..
ανορθωτή τώρα που να βρω?ξέρετε κανένα σαιτ?
ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια μέχρι τώρα παιδιά!


http://www.sxelectronics.gr/sx1g.htm
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 09, 2014, 02:53:29 μμ
ευχαριστώ!υπάρχει περίπτωση να έχει θέμα και η γεννήτρια εκτός απο τον ανορθωτή μιας και δεν φορτίζετε η μπαταρία?
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: paramedic στις Οκτώβριος 09, 2014, 03:30:43 μμ
ευχαριστώ!υπάρχει περίπτωση να έχει θέμα και η γεννήτρια εκτός απο τον ανορθωτή μιας και δεν φορτίζετε η μπαταρία?
Επειδή ο ανορθωτής είναι off δεν σου φορτίζει την μπαταρία.Και με φορτιστή να την φορτίσεις μετά απο λίγο θα αδειάσει αφού δεν υπάρχει ο ανορθωτής να την κρατάει φορτισμένη και η μηχανή πάει με όση ενέργεια έχει η μπαταρία αποθηκευμένη.
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!!
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 09, 2014, 03:43:58 μμ
okay!!ευχαριστώ!!είμαι ψιλοχεσμένος τώρα και φοβάμαι για προβλήματα!!
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: DimitrisPleias στις Οκτώβριος 09, 2014, 06:15:49 μμ
Αντε να πω κι εγω την κουτουραδα μου - τα καλωδια του ανορθωτη και φισσα τα κοιταξαν εκει που πηγες?Και καλου κακου μολις τελειωσεις μ αυτα βαλε κι ενα βολτομετρο να ξερεις τι σου γινεται...
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: pegasakos στις Οκτώβριος 09, 2014, 07:30:35 μμ
ευχαριστώ!υπάρχει περίπτωση να έχει θέμα και η γεννήτρια εκτός απο τον ανορθωτή μιας και δεν φορτίζετε η μπαταρία?
Δισκολα να καει η γεννητρια στο capo αλλα αν θες να εισαι σιγουρος παρε ενα πολυμετρο βαλε το σε μια θεση πανω απο 100ν εναλλασομενο  και μετρα τα τρια καλωδια που πανε στον ανορθωτη χωρις να τα εχεις συνδεμενα πανω στον ανορθωτη αλλα με την μπαταρια συνδεδεμενη κανονικα και φορτισμενη. Αν σου βγαζουν μεταξυ τους σε διαδες 60 εως 70 βολτ στις 4 με 5Κ εισαι οκ
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 09, 2014, 11:27:49 μμ
το να αλλάξω μόνος μου τον ανορθωτή είναι δύσκολο?γιατί στην απρίλια δεν μου τον τοποθετούν αν τους τον πάω εγώ...και δεν έχω και λεφτά να σκάσω στους κλέφτες τους ιταλούς!
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: Anestis στις Οκτώβριος 09, 2014, 11:43:43 μμ
γιατι  δεν  στον  τοποθετουν αν τον  πας  εσυ ????!!!!!!  δεν  νομιζω  φιλε μου ελεος !!! :ohmy:

ειναι απο  κατω  στο  πισω  δεξι  καπακι  και  λυνεις  και  την  πλαινη  πλαστικη  φασα, δεν  ειναι  δυσκολο !!! 
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: andimitris στις Οκτώβριος 10, 2014, 12:28:14 πμ
γνωρίζω που βρίσκεται ο ανορθωτής..απλά ρωτάω αν υπάρχει κάποια δυσκολία στο να αλλαχτεί...
στην αντιπροσωπεία της απρίλια στην Πεσκάρα cirotti λέγεται η επωνυμία αρνήθηκαν να μου τοποθετήσουν τον πολλαπλασιαστή και τον ανορθωτή αν τους τα πάω εγώ...το γιατί δεν το ψάχνω...μετά από 4 χρόνια εδώ δεν έχω καταλάβει πως σκέφτονται κάποιες φορές...εδώ είχαν καεί τα πηνία σε ένα yamaha majesty 180 που είχα και μου ζητούσαν 400 ευρώ για καινούργια...τους τα βρήκα εγώ μεταχειρισμένα και μου τα βάλανε πάνω...πολύ άγχος τότε..πρώτος χρόνος εδώ..τα ιταλικά μου χάλια και ήτανε και ιούλιος και ετοιμαζόμουν με τον σίφουνα για το ταξίδι της επιστροφής......κούρασα λίγο, αλλά σε μερικά θέματα οι γείτονες ιταλοί με αφήνουν με απορία! :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: DI.G στις Οκτώβριος 10, 2014, 12:32:27 πμ
Δυσκολο δεν ειναι καθολου να μπει ο ανορθωτης, ειδικα αμα εχει τα ιδια βυσματα τοτε ειναι plug `n` play. Αν δεν εχει τα ιδια βυσματα (με την μοτο εννοω)και δεν ''πιανουν'' τα χερια σου, δεν χρειαζεται να το πας στην Απριλια, πηγαινε σε ενα ηλεκτρολογιο αυτοκινητων ή μοτο και θα στο φτιαξουν αυτοι.
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: DimitrisPleias στις Οκτώβριος 10, 2014, 11:15:29 πμ
Αν παρεις καινουργιο SX να ξερεις οτι ερχεται χωρις βυσματα οποτε του βαζεις οτι θελεις αλλα λιγο να πιανουν τα χερια η αν δεν εχεις 10 αντιχειρες ειναι ευκολο να τον αλλαξεις μονος και να βαλεις καινουργιους κοννεκτορες-φισσες
Τίτλος: Απ: χέλπ μι!! EFI light
Αποστολή από: nontas78 στις Οκτώβριος 10, 2014, 11:40:43 πμ
http://m.ebay.co.uk/itm?itemId=380704480069

Με 125 ευρω σπιτι σε 2 εβδομαδες.φορτιζει με διπλασια αμπερ απο τον μανισιο.απιστευτη σταθεροτητα ,περισσοτερα βολτ