0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5609
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5060
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #45 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 05:28:03 μμ »
Αν κουμπώσει όπου θέλει και μετρήσει και βρεί την απόκλιση σε ρελαντί και 4000-4500 στορφές/λεπτό της τάσης στη μπαταρία και στο σημείο που έχει κουμπώσει και ξέρει πχ οτι έιναι 0.2-0.3 volt δε θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει χωρίς μόνιμο βολτόμετρο?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #46 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 05:35:02 μμ »
Σε ενα κουρασμενο caponord θα περιμενα μεγαλυτερη πτωση τασης μεσα στην πλεξουδα.
Εαν επιπτει/επιπτεις(?) :D στην κατηγορια "βλεπεις τα volt γιατι εχεις χουι"  :tez: ,  ναι μπορει να υπολογιζει την απωλεια σε αυτο που βλεπει. Μαλλον ομως για την 2η κατηγορια τον κοβω, να το εχει ως μεσω προφυλαξης  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5609
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5060
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #47 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 05:48:39 μμ »
Σε ενα κουρασμενο caponord θα περιμενα μεγαλυτερη πτωση τασης μεσα στην πλεξουδα.
Εαν εμπιπτει/εμπιπτεις(?) :D στην κατηγορια "βλεπεις τα volt γιατι εχεις χουι"  :tez: ,  ναι μπορει να υπολογιζει την απωλεια σε αυτο που βλεπει. Μαλλον ομως για την 2η κατηγορια τον κοβω, να το εχει ως μεσω προφυλαξης  ;)

Χαχαχα…να 'τανε μόνο ένα το χούι μου καλά θα 'ταν Κοσμά… :P

Κοίτα το σωστό είναι να το έχεις μόνιμα για λόγους προφύλαξης κτλ και ανα πάσα στιγμή να έχεις ένδειξη, απλά επειδη ανέφερε ο Άρης πως δεν θέλει να μπλέκει με πλεξούδες, καλώδια κτλ του έδωσα την εύκολη λύση ώς προς το σκέλος της τοποθέτησης…


Κάτι άλλο για το οποίο δεν είμαι σίγουρος…Η πλαϊνή παροχή του capo δεν είναι απευθείας συνδεδεμένη στη μπαταρία?
Αν ναί τότε εκεί θα έχουμε σίγουρα μεγαλυτερη ακριβεια μέτρησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2014, 05:52:38 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #48 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 06:06:48 μμ »
Εαν θυμαμαι καλα ειναι με ασφαλεια μπροστα στο καντραν.
Για να μην μπλεξει πρεπει να κλεψει ρευμα απο καποιο καλωδιο που εχει +12 volt, αφου ανοιξεις τον κεντρικο διακοπτη. Στην μασκα μεσα εχει πληθωρα επιλογων
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #49 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 06:14:45 μμ »
Εκτός από 12v πρίζα που έχω τραβήξει απευθείας από την μπαταρία και την έχω φέρει μπροστά και το βολτόμετρο που θέλω να βάλω δεν έχω σκοπό να βάλω κάτι άλλο πάνω...οπότε δεν θα ήθελα να μπω στην διαδικασία Ζήση.
Σε ευχαριστώ πάντως...θα φανεί χρήσιμο πιστεύω και για άλλα μέλη εδώ μέσα.
Εγώ θέλω όσο το δυνατόν πιο εύκολο τρόπο χωρίς να ακολουθώ πλεξούδες κλπ κλπ για να φτάσω στην μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...οπότε γι αυτό ρωτώ αν είναι καλή λύση αυτή το DIG.
Αν εχεις φερει ρευμα απο την μπαταρια κατευθειαν εμπρος, απο εκει θα παρεις ρευμα για το βολτομετρο, με διπλα φις απο την συνδεση της πριζας. Μονη προυποθεση, να ειναι το βολτομετρο για μηχανη και να ειναι με τρεις επαφες (καλωδια) που το ενα καλωδιο ειναι καλωδιο διεγερσης και παει στον κεντρικο διακοπτη και τα αλλα δυο πανε κατευθειαν πανω στα καλωδια της μπριζας. Η αποκληση της τασης ετσι ειναι μηδενικη
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2014, 06:16:19 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #50 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 11:10:17 μμ »
σκεφτομαι  και  εγω  να  βαλω  ενα  :thnk: να  βαλω  λες ?? !!!

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #51 - : Δεκέμβριος 19, 2014, 05:22:14 πμ »
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #52 - : Δεκέμβριος 19, 2014, 10:43:16 πμ »
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.


Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #53 - : Δεκέμβριος 19, 2014, 11:00:10 πμ »
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.


Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.


Προσωπικά θα σου πρότεινα να πάρεις απο τα φώτα.  Δεν θεωρώ καλή ιδέα να πάρεις ρεύμα απο τον κεντρικό διακόπτη.
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #54 - : Δεκέμβριος 19, 2014, 11:05:30 πμ »
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.


Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.

Από τα λεγόμενά σου φαίνεται να το ξέρεις αλλά αν το συνδέσεις κατ'ευθείαν από την μπαταρία θα έχεις ακριβή ένδειξη και της τάσης φόρτισης χωρίς κόστος αφου θα αποφύγεις τις απώλειες της πλεξούδας αυτά τα μηδέν κόμμα κάτι μέχρι (στα Tuono 1.4V) πάνω από Βόλτ. Αν έχεις απόκλιση γιατί να το βάλεις;

Επίσης με κάτι τέτοιο http://www.ebay.com/itm/90V-30A-Volt-Amp-Battery-Capacity-Power-Combo-Meter-Charge-Discharge-Indicator-/181617669414?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a4941b526
μπορείς να βλέπεις και εν φορτίζει, δυνατότητα και επίπεδο φόρτισης μπαταρίας και τα πάντα όλα ..... :bye: :bye:
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #55 - : Δεκέμβριος 19, 2014, 11:30:24 μμ »
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.


Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.


Προσωπικά θα σου πρότεινα να πάρεις απο τα φώτα.  Δεν θεωρώ καλή ιδέα να πάρεις ρεύμα απο τον κεντρικό διακόπτη.
απ τα φωτα δεν γινεται να παρει ρευμα γιατι αν για παραδειγμα παρει απ τη μεσαια σκαλα οταν θα βαζει μεγαλη σκαλα τοτε το βολτομετρο θα σβηνει.ακομη κι αν γινοταν ειτε επαιρνε απ τα φωτα ειτε απ τον κεντρικο διακοπτη δεν θα υπηρχε διαφορα μιας και τα φωτα δεν υποστηριζονται απο ρελε στον πηγασο(εκτος απ τη μεγαλη σκαλα που αυτη εχει ρελε)
 
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #56 - : Δεκέμβριος 20, 2014, 12:10:44 πμ »
Τελικά πήρα από τον κεντρικό διακόπτη ρεύμα...έφαγα τα σωθηκά μου λίγο βέβαια μέχρι να βρω πιο από τα 4 καλωδιάκια του διακόπτη είναι αυτό όπου πρέπει να πάρω ρεύμα...αλλα όλα οκ (αυτές οι εκατομμύρια βίδες και βιδάκια που πρέπει να λύσεις για να βγει το ''φιλέτο'' του καντράν μου την δίνουν :psdof: !)
Όλα μέχρι στιγμής βαίνουν καλώς.


Με την προυπόθεση ότι έχω μία απόκλιση της τάξεως περίπου των 0.3V ,οι ενδείξεις μέχρι στιγμής λένε:
με ανοιχτά φώτα στο ρελαντί 14V
με ανοιχτά φώτα εν κινήσει 13.6 - 13.8V
με ανοιχτά φώτα στο ρελαντί και πατημένο φρένο πέφτουμε στα 12.8 -12.9V  :pray:  ..μου έκανε μεγάλη εντύπωση (σκέφτομαι σοβαρά να βάλω led λάμπες στα πίσω πορείας -στοπ)
με προβολάκια ανοιχτά + φώτα 12.6 - 12.8V
με προβολάκια ανοιχτά + μεγάλη σκάλα και φρένο πατημένο ....δεν θέλετε να μάθετε.. :ohmy: :ohmy: :pray:

Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #57 - : Δεκέμβριος 20, 2014, 01:23:57 πμ »
μια χαρα εισαι!εγω πισω εχω βαλει led στο κωλοφαναρο,να ξερεις οτι η καθε λαμπα stop ειναι 21w δηλαδη αν εχεις δυο πας αμεσως στα 42w πατωντας φρενο!!!
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #58 - : Δεκέμβριος 20, 2014, 09:04:16 πμ »
Ναι αυτο νομιζω και γω..

Και οριστε που τελικα μου ηταν οντως χρησιμο για να βλεπω και να προλαβαινω την υγεια του!
Led λαμπες σιγουρα λοιπον!
Και προβολια μονο οταν πραφματικα θα ειναι χρησιμα.
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #59 - : Δεκέμβριος 20, 2014, 09:24:38 πμ »
Βοηθησε το συστημα σου, βαζωντας ενα καλωδιο απο τον ανορθωτη απευθειας στο + της μπαταριας, με 30Α ασφαλεια.
Οι λαμπες των στοπ τραβανε πολυ ρευμα, αλλα, εκτος οτι τα φρενα ειναι για τις αδερφες :D , δεν εισαι και ολη την ωρα με δαυτα αναμενα ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης