APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: p2ono στις Οκτώβριος 31, 2007, 11:44:20 πμ
-
Σκεφτομαι να βαλω οργανο μετρησηs για την ταση τηs μπαταριαs εχει βαλει καποιοs υπαρχει καμμια προταση ;
-
Σκεφτομαι να βαλω οργανο μετρησηs για την ταση τηs μπαταριαs εχει βαλει καποιοs υπαρχει καμμια προταση ;
Σε ποιό σημείο θα το βάλεις έχεις αποφασίσει?
-
Aναλογα το μεγεθοs λογικα καπου στο ταμπλω
-
Aναλογα το μεγεθοs λογικα καπου στο ταμπλω
Τα μόνα πιθανά σημεία είναι αυτά μάλλον.
-
Aναλογα το μεγεθοs λογικα καπου στο ταμπλω
Τα μόνα πιθανά σημεία είναι αυτά μάλλον.
εκει καπου το φανταζομαι απλα ψαχνω για οτι πιο μικρο οργανο γινεται και να εχει φωτισμο οπωs το ταμπλο εαν ειναι και ψηφιακο ακομη καλυτερα
-
Aναλογα το μεγεθοs λογικα καπου στο ταμπλω
Τα μόνα πιθανά σημεία είναι αυτά μάλλον.
εκει καπου το φανταζομαι απλα ψαχνω για οτι πιο μικρο οργανο γινεται και να εχει φωτισμο οπωs το ταμπλο εαν ειναι και ψηφιακο ακομη καλυτερα
Αν κάνεις τίποτα, βάλε καμια φωτό να το δούμε. :ohyes:
-
Δεν ειναι ασχημη ιδεα.Μηπως ο Bill εχει να προτεινει κατι?
-
παιδια το εψαχνα και γω καποτε αλλα δεν εβρισκα κατι σε αδιαβροχο βολτομετρο..
αν βρειτε κατι στειλτε φωτο γιατι οντως ειναι κατι απαραιτητο!
:bye:
-
http://cgi.ebay.co.uk/LCD-Digital-Voltmeter-Car-Van-Motorbike-Battery-Test_W0QQitemZ200167405810QQcmdZViewItem
-
http://cgi.ebay.co.uk/LCD-Digital-Voltmeter-Car-Van-Motorbike-Battery-Test_W0QQitemZ200167405810QQcmdZViewItem
Αυτό όμως δεν πρέπει να είναι αδιάβροχο..... :thnk:
-
ΑΥΤΟ??????????? (http://www.kisantech.com/index.php?cat_id=5) :thnk:
-
ΑΥΤΟ??????????? (http://www.kisantech.com/index.php?cat_id=5) :thnk:
Τι έτσι? στο τιμόνι?
Πολύ σαν....αγγούρι είναι :dry:
-
Σχεδόν 120 Ευρώπουλα για Βολτόμετρο, πολλά δεν είναι; :thnk:
-
Δεν ξερω τιs διαστασειs του αλλα μια πιθανη θεση με καποιο τροπο ειναι στο καπακι απο τιs ασφαλειεs κατω απ' το ταμπλω
-
ΑΥΤΟ??????????? (http://www.kisantech.com/index.php?cat_id=5) :thnk:
αυτο εκτος απο βολτομετρο κανει και γεμισμα της μπαταριας διοχετευοντας πιο πολυ ρευμα στη μπαταρια οταν καταλαβει οτι ειναι ξεφορτιστη με καποιο τροπο.
ωραιο γκατζετακι αλλα δεν νομιζω να ειναι τοσο απαραιτητο και εναι αρκετα τσουχτερο.
το πιο πανω μου αρεσει καλυτερα απλα πρεπει να βρεις χωρο να το τοποθετησεις καπου στο ταμπλω... ταιριαζει και με το φωτισμο!!!!!
χχμμμμ!!!
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
μας βλεπω για αγορες παλι....
-
ΑΥΤΟ??????????? (http://www.kisantech.com/index.php?cat_id=5) :thnk:
αυτο εκτος απο βολτομετρο κανει και γεμισμα της μπαταριας διοχετευοντας πιο πολυ ρευμα στη μπαταρια οταν καταλαβει οτι ειναι ξεφορτιστη με καποιο τροπο.
ωραιο γκατζετακι αλλα δεν νομιζω να ειναι τοσο απαραιτητο και εναι αρκετα τσουχτερο.
το πιο πανω μου αρεσει καλυτερα απλα πρεπει να βρεις χωρο να το τοποθετησεις καπου στο ταμπλω... ταιριαζει και με το φωτισμο!!!!!
χχμμμμ!!!
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
μας βλεπω για αγορες παλι....
σ' έχω φτιάξει πάλι ;) πάλι σ' έκανα άνθρωπο :P
-
πρέπει να βρούμε κάτι αν αυτό της φωτογραφίας :ohyes:, είναι ωραίο :ohyes:
ΔΕΙΤΕ ΤΟ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=74693)
-
Τέτοιου είδους βολτόμετρα (και αμπερόμετρα) θα τα βρείτε σε μαγαζία με ηλεκτροινά (Βενυέριης, ήλεκτρον, ραδιο-κατουμας κτλ)
-
Τέτοιου είδους βολτόμετρα (και αμπερόμετρα) θα τα βρείτε σε μαγαζία με ηλεκτροινά (Βενυέριης, ήλεκτρον, ραδιο-κατουμας κτλ)
έχεις τηλέφωνο για επικοινωνία? :bye:
-
Τέτοιου είδους βολτόμετρα (και αμπερόμετρα) θα τα βρείτε σε μαγαζία με ηλεκτροινά (Βενυέριης, ήλεκτρον, ραδιο-κατουμας κτλ)
ακομα καλυτερα σε μαγαζια με ναυτιλιακα ειδη και ηλεκτρονικα ναυτιλιας, καθως ειναι σιγουρο οτι θα ειναι αδιαβροχα και heavy duty
-
Τέτοιου είδους βολτόμετρα (και αμπερόμετρα) θα τα βρείτε σε μαγαζία με ηλεκτροινά (Βενυέριης, ήλεκτρον, ραδιο-κατουμας κτλ)
ακομα καλυτερα σε μαγαζια με ναυτιλιακα ειδη και ηλεκτρονικα ναυτιλιας, καθως ειναι σιγουρο οτι θα ειναι αδιαβροχα και heavy duty
:kalo:
-
Μετα απο ψαξιμο κατεληξα σε ενα IQ electronics το οποιο ειναι οτι πιο μικροσκοπικο βρηκα με Led το οποιο αναλογα με το χρωμα που παιρνει σου λεει την κατασταση του κυκλωματος της μπαταριας το καλυτερο ειναι οτι σου δινει ανταπτορα για να φορτιζεις την μπαταρια χωρις να την βγαζεις απο την μηχανη απλα βαζοντας την μηχανη κατευθειαν στην πριζα ειναι αδιαβροχο και το κεντρικο κουτι φαινεται αρκετα στιβαρο και υδατοστεγες εδω ειναι και η σχετικες φωτο
-
Φιλε Tsilli ποσο σου στοιχισε?Την κατασκευη την εκανες μονος σου?Η πριζα μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν adaptor για εξωτερικη τροφοδοσια π.χ GPS κ.τ.λ?
-
Φιλε Tsilli ποσο σου στοιχισε?Την κατασκευη την εκανες μονος σου?Η πριζα μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν adaptor για εξωτερικη τροφοδοσια π.χ GPS κ.τ.λ?
το ολο συστημα μαζι με το εξωτερικο τροφοδοτικο για να βαζεις την μηχανη στην πριζα μου κοστισε 60 ευρω, αν θυμαμαι καλα πριν 1 χρονο. Οχι δεν το εκανα μονος μου πηγα σε ηλεκτρολογο αν και δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο εχει οδηγιες πως να το συνδεσεις σε μια 12vlt και μια γειωση με κολλητηρι απλα πρεπει να βρεις και να τρυπησεις και το σημειο που θα βαλεις το Led. Σαν εξωτερικη τροφοδοσια δεν νομιζω να μπορει να χρησιμοποιηθει, για αυτο αν δεις στην πρωτη φωτο που ποσταρα εχω βαλει 12v πριζα εντελως υδατοστεγη για διαφορες χρησεις οπως φορτιστες ,GPS την οποια την προμηθευτικα απο ναυτιλιακα ειδη
-
απο το 2007 το θεμα αλλα ειπα να μην ανοιξω νεο θεμα .
Πριν μερες λοιπον μουρθε το βολτομετρο http://www.ebay.com/itm/281036973882?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 για το capo!Το που θα τοποθετηθει ξερω ..το ΠΩΣ ειναι το θεμα ...Εκληση στους expert για το που συνδεω τα 2 καλωδιακια μιας και ηρθε σκετο χωρις οδηγιες :( ![size=78%] [/size]
-
Mε ρελε απευθειας στην μπαταρια?
-
To θετικό απευθείας στη μπαταρία .
Και μετά έχουμε και λέμε :
a) βάζεις ένα ρελέ που θα παίρνει διέγερση από το ( άλλο ) ρελέ της τρόμπας βενζίνης ή από όποιο άλλο καλώδιο ενεργοποιείτε εν πάση περιπτώση όταν ο διακόπτης είναι στο On . To αρνητικό καλώδιο μην το βάλεις απευθείας στη μπαταρία δεν υπάρχει λόγος , κόψε το κοντό και ανάλογα που θα το βάλεις στο μούτρο γείωσε το σε κάποια βίδα του πλαισίου . Εγώ ας πούμε το έχω γειωμένο σε μία από της 4 βίδες που πιάνει το πλαστικό που κουμπώνει στη κάτω τιμονόπλακα .
β) μην ασχοληθείς καθόλου με ρελέ και διέγερση κτλ , και πάρε ένα μπουτόν ( διακόπτη δλδ ) on/off ώστε να το ανοίγεις εσύ και να το κλείνεις όποτε θες . Εγώ έτσι το έχω , και έχω και το διακόπτη και ψαρώνουν όλοι γιατί νομίζουν ότι κάνει κάτι σημαντικό :tez: :tez:
:bye:
-
Εγω πηρα το ηλεκτρικο διαγραμμα του Καπο και το συνδεσα στο καλωδιο του κεντρικου διακοπτη τον θετικο πολο(κοκκινο) και τον αρνητικο(μαυρο) οπως ειπαν και τα παιδια καπου στο μεταλλικο που πιανει το μουτρο. Ετσι οταν ανοιγω τον διακοπτη με το κλειδι τοτε ανοιγει κ η ενδειξη!
Πολυ ευκολη δουλεια...πιο πολυ ωρα εκανα να αφαιρεσω το μουτρο παρα να συνδεσω το βολτομετρο!
-
....ωραια βαλαμε το βολτομετρο στο capo και τωρα ??...Ποιες ειναι οι σωστες ενδειξεις κ σε ποιες ενδειξεις ν αρχισουμε να ιδρώνουμε ;;; :hlp% :hm$
-
....ωραια βαλαμε το βολτομετρο στο capo και τωρα ??...Ποιες ειναι οι σωστες ενδειξεις κ σε ποιες ενδειξεις ν αρχισουμε να ιδρώνουμε ;;; :hlp% :hm$
Δώσε πρώτα μερικές πληροφορίες.
η συνδεση ειναι απ'ευθειας απο την μπαταρία?
ο ανόρθωτής ειναι μαμά ή aftermarket?
Βεβαιώσου με ένα πολύμετρο πρώτα ότι οι μετρήσεις στο βολτομετρο ειναι οι ίδιες με αυτές στο πολύμετρο απ'ευθείας απο μπαταρία. (την έχω πατήσει)
-
...
Δώσε πρώτα μερικές πληροφορίες.
η συνδεση ειναι απ'ευθειας απο την μπαταρία?
ο ανόρθωτής ειναι μαμά ή aftermarket?
Βεβαιώσου με ένα πολύμετρο πρώτα ότι οι μετρήσεις στο βολτομετρο ειναι οι ίδιες με αυτές στο πολύμετρο απ'ευθείας απο μπαταρία. (την έχω πατήσει)
Η συνδεση εγινε με κλεφτη απο το μικρο λαμπακι θεσης των φωτων..
O ανορθωτης πρεπει ναναι aftermarket (τον ειχε αλλαξει ο προηγουμενος-παντως εγω δεν τον εχω πειραξει) και το μηχανακι ειναι μοντελο 2006
Με μετρηση απο μπαταρια η αποκλιση ειναι 0,2 εως 0,3 Volt :)
-
με aftermarket απ'ευθείας απο μπαταρία οτιδήποτε >14 και <14,5 σε ρελαντι με ανοιχτά φώτα είναι καλά. Στις 4000 στροφές οτιδήποτε πάνω απο 13.5 είναι επίσης καλά. :kalo:
Κάνε τις αντιστοιχες πράξεις με την απόκλιση που έχεις ( και φρόντισε η απόκλιση αυτή να ειναι τσεκαρισμένη με τα φώτα ανοιχτά)
-
Με ρελέ όπως είναι στο δικό μου πάνω απο 13 κοιτάω να είναι για να είμαστε ΟΚ. Συνήθως παίζω 13.5-13.7 αλλά τώρα με μια καμμένη λάμπα προστά και προφάνως και μία πίσω(η μικρή σκάλα μόνο) είμαι στα 13.9-14 πάντα. Λετε να το αφήσω μονοφθαλμό μπρος-πίσω για χάρη του ρεύματος ρε σεις??? :thnk: :thnk:
-
Αυτεσ τισ τιμεσ τισ βλεπεισ με μαμα ανορθωτη? αν ναι ειναι φυσιολογικεσ.
Στάλθηκε από το GT-I5500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Αυτεσ τισ τιμεσ τισ βλεπεισ με μαμα ανορθωτη? αν ναι ειναι φυσιολογικεσ.
Στάλθηκε από το GT-I5500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Ναι βρε το ξέρω οτι είναι φυσιολογικές. Ο Bill μου το είχε βάλει και μου είχε πει οτι λόγω ρελέ θα δείχνει πιο χαμηλά. Ανορθωτή φυσικά και δεν έχω μαμά. Απο Tuono 2008 εχω που είναι μεγαλύτερος και απο άλλο υλικό για να μην ζεσταίνεται τόσο.
-
Άμα βάλετε και τα καλώδια απευθείας στη μπαταρία με μια ασφάλεια 30αρα , θα πάρετε ακόμα μεγαλύτερα ρεύματα και πιο εύκολα ;)
-
Άμα βάλετε και τα καλώδια απευθείας στη μπαταρία με μια ασφάλεια 30αρα , θα πάρετε ακόμα μεγαλύτερα ρεύματα και πιο εύκολα ;)
Δεν με απασχολεί να βλέπω μεγαλύτερα ρεύματα απο την στιγμή που ξέρω οτι είναι απο ρελέ η παροχή και οτιδήποτε πάνω απο 12.5 με καλύπτει. :kalo:
-
Μιας και έφτασε στα χέρια μου το βολτόμετρο κάααποια στιγμή θα το βάλω...τελικά από που είναι προτιμότερο να πάρω ρεύμα χωρίς ρελέ ή ασφαλειοθήκη? Από τον κεντρικό διακόπτη που είπε και ο DIG?
-
Μιας και έφτασε στα χέρια μου το βολτόμετρο κάααποια στιγμή θα το βάλω...τελικά από που είναι προτιμότερο να πάρω ρεύμα χωρίς ρελέ ή ασφαλειοθήκη? Από τον κεντρικό διακόπτη που είπε και ο DIG?
Άρη επειδή στο πήγασο με το ένα και το άλλο που προσέθετα είχα φτάσει να έχω πάνω στους πόλους 4-5 καλώδια και να είναι ενοχλητικό στη θέση σου θα ένα να το εξής(το έχω στα μελλοντικά σχέδια):
Θα συνέδεα απευθείας πάνω στη μπαταρία ένα πινακάκι με ασφάλειες 4-6 θέσεων με ρελέ στη γείωση που θα διεγειρετε απο τον κεντρικό διακόπτη(το έχει κάνει ο Κοσμάς και αρκετά μελη στο af1) πίσω απο το καντράν και απο κεί θα τραβούσα ότι παροχή ήθελα καθώς και παροχή για το voltometro.
Κάτι αντίστοιχο έχουν κάνει εδώ κάτω απο τη σέλα όμως:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?243695-Best-switched-wire-to-tap-into-for-an-aftermarket-fuse-block-relay
Αυτό σου δίνει το πλεονέκτημα ότι θές να τραβήξεις για gps ή οτιδήποτε άλλο να το τραβάς απο κεί και να δουλεύει μόνο οταν ανοίξεις τον κεντρικό διακόπτη για όλες τις συσκευές και να τα έχεις όλα τακτοποιημένα.
-
Εκτός από 12v πρίζα που έχω τραβήξει απευθείας από την μπαταρία και την έχω φέρει μπροστά και το βολτόμετρο που θέλω να βάλω δεν έχω σκοπό να βάλω κάτι άλλο πάνω...οπότε δεν θα ήθελα να μπω στην διαδικασία Ζήση.
Σε ευχαριστώ πάντως...θα φανεί χρήσιμο πιστεύω και για άλλα μέλη εδώ μέσα.
Εγώ θέλω όσο το δυνατόν πιο εύκολο τρόπο χωρίς να ακολουθώ πλεξούδες κλπ κλπ για να φτάσω στην μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...οπότε γι αυτό ρωτώ αν είναι καλή λύση αυτή το DIG.
-
Εκτός από 12v πρίζα που έχω τραβήξει απευθείας από την μπαταρία και την έχω φέρει μπροστά και το βολτόμετρο που θέλω να βάλω δεν έχω σκοπό να βάλω κάτι άλλο πάνω...οπότε δεν θα ήθελα να μπω στην διαδικασία Ζήση.
Σε ευχαριστώ πάντως...θα φανεί χρήσιμο πιστεύω και για άλλα μέλη εδώ μέσα.
Εγώ θέλω όσο το δυνατόν πιο εύκολο τρόπο χωρίς να ακολουθώ πλεξούδες κλπ κλπ για να φτάσω στην μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...οπότε γι αυτό ρωτώ αν είναι καλή λύση αυτή το DIG.
Αν θές την πιο εύκολη λύση χωρίς καλώδια χωρίς τπτ εδώ είσαι:
(http://www.electronicaeshop.eu/image/cache/data/voltometro-psefiako-12v-oem-179-280x280-w-30-middle.jpg)
Τοποθέτησέ το στην πρίζα που έχεις και μέτρα απόκλιση σε σχέση με τη μπαταρία αν υπάρχει απόκλιση διότι η πρίζα είναι απ'ευθείας απο τη μπαταρία το κρατάς κάτω απο τη σέλα και ανα πάσα στιγμή τσεκάρεις το σύστημα φόρτισης και τη μπαταρία σου.
Κόστος 2-3 ευρώ απο ebay.
-
Ποιος θα ειναι ο σκοπος του βολτομετρου?
-
Μιας και έφτασε στα χέρια μου το βολτόμετρο κάααποια στιγμή θα το βάλω...τελικά από που είναι προτιμότερο να πάρω ρεύμα χωρίς ρελέ ή ασφαλειοθήκη? Από τον κεντρικό διακόπτη που είπε και ο DIG?
Άρη επειδή στο πήγασο με το ένα και το άλλο που προσέθετα είχα φτάσει να έχω πάνω στους πόλους 4-5 καλώδια και να είναι ενοχλητικό στη θέση σου θα ένα να το εξής(το έχω στα μελλοντικά σχέδια):
Θα συνέδεα απευθείας πάνω στη μπαταρία ένα πινακάκι με ασφάλειες 4-6 θέσεων με ρελέ στη γείωση που θα διεγειρετε απο τον κεντρικό διακόπτη(το έχει κάνει ο Κοσμάς και αρκετά μελη στο af1) πίσω απο το καντράν και απο κεί θα τραβούσα ότι παροχή ήθελα καθώς και παροχή για το voltometro.
Κάτι αντίστοιχο έχουν κάνει εδώ κάτω απο τη σέλα όμως:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?243695-Best-switched-wire-to-tap-into-for-an-aftermarket-fuse-block-relay
Αυτό σου δίνει το πλεονέκτημα ότι θές να τραβήξεις για gps ή οτιδήποτε άλλο να το τραβάς απο κεί και να δουλεύει μόνο οταν ανοίξεις τον κεντρικό διακόπτη για όλες τις συσκευές και να τα έχεις όλα τακτοποιημένα.
Να διορθώσω το ρελέ θα παρεμβάλεται στο συν (+) της παροχής με σκοπό να τραβάει τα ρεύματα και θα διεγείρεται απο τον κεντρικό διακοπτη απο τη γείωση. Ηταν ασαφές όπως το είχα γράψει παραπάνω και πιθανόν να δημιουργούσε λάθος εντυπώσεις.
-
Ποιος θα ειναι ο σκοπος του βολτομετρου?
Κοσμά εννοείς αν θα το βάλει για να βλέπει μόνιμα τα ρέυματα ή αν θέλει να τα τσεκάρει μια στο τόσο?
-
Αυτο που λες νομιζω δεν εχει νοημα. Ή θελει να βλεπει ανα πασα στιγμη τα σωστα volts στην μπαταρια, ή θα το εχει ως ενα μετρο ελεγχου σε περιπτωση ζημιας πηνιων ή ανορθωτη.
Στην 1η περιπτωση αναγκαστικα κουμπωνει πανω στην μπαταρια, ενω στην 2η οπου γουσταρει και ας βλεπει χαμηλοτερα volt.
-
Αν κουμπώσει όπου θέλει και μετρήσει και βρεί την απόκλιση σε ρελαντί και 4000-4500 στορφές/λεπτό της τάσης στη μπαταρία και στο σημείο που έχει κουμπώσει και ξέρει πχ οτι έιναι 0.2-0.3 volt δε θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει χωρίς μόνιμο βολτόμετρο?
-
Σε ενα κουρασμενο caponord θα περιμενα μεγαλυτερη πτωση τασης μεσα στην πλεξουδα.
Εαν επιπτει/επιπτεις(?) :D στην κατηγορια "βλεπεις τα volt γιατι εχεις χουι" :tez: , ναι μπορει να υπολογιζει την απωλεια σε αυτο που βλεπει. Μαλλον ομως για την 2η κατηγορια τον κοβω, να το εχει ως μεσω προφυλαξης ;)
-
Σε ενα κουρασμενο caponord θα περιμενα μεγαλυτερη πτωση τασης μεσα στην πλεξουδα.
Εαν εμπιπτει/εμπιπτεις(?) :D στην κατηγορια "βλεπεις τα volt γιατι εχεις χουι" :tez: , ναι μπορει να υπολογιζει την απωλεια σε αυτο που βλεπει. Μαλλον ομως για την 2η κατηγορια τον κοβω, να το εχει ως μεσω προφυλαξης ;)
Χαχαχα…να 'τανε μόνο ένα το χούι μου καλά θα 'ταν Κοσμά… :P
Κοίτα το σωστό είναι να το έχεις μόνιμα για λόγους προφύλαξης κτλ και ανα πάσα στιγμή να έχεις ένδειξη, απλά επειδη ανέφερε ο Άρης πως δεν θέλει να μπλέκει με πλεξούδες, καλώδια κτλ του έδωσα την εύκολη λύση ώς προς το σκέλος της τοποθέτησης…
Κάτι άλλο για το οποίο δεν είμαι σίγουρος…Η πλαϊνή παροχή του capo δεν είναι απευθείας συνδεδεμένη στη μπαταρία?
Αν ναί τότε εκεί θα έχουμε σίγουρα μεγαλυτερη ακριβεια μέτρησης.
-
Εαν θυμαμαι καλα ειναι με ασφαλεια μπροστα στο καντραν.
Για να μην μπλεξει πρεπει να κλεψει ρευμα απο καποιο καλωδιο που εχει +12 volt, αφου ανοιξεις τον κεντρικο διακοπτη. Στην μασκα μεσα εχει πληθωρα επιλογων
-
Εκτός από 12v πρίζα που έχω τραβήξει απευθείας από την μπαταρία και την έχω φέρει μπροστά και το βολτόμετρο που θέλω να βάλω δεν έχω σκοπό να βάλω κάτι άλλο πάνω...οπότε δεν θα ήθελα να μπω στην διαδικασία Ζήση.
Σε ευχαριστώ πάντως...θα φανεί χρήσιμο πιστεύω και για άλλα μέλη εδώ μέσα.
Εγώ θέλω όσο το δυνατόν πιο εύκολο τρόπο χωρίς να ακολουθώ πλεξούδες κλπ κλπ για να φτάσω στην μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...οπότε γι αυτό ρωτώ αν είναι καλή λύση αυτή το DIG.
Αν εχεις φερει ρευμα απο την μπαταρια κατευθειαν εμπρος, απο εκει θα παρεις ρευμα για το βολτομετρο, με διπλα φις απο την συνδεση της πριζας. Μονη προυποθεση, να ειναι το βολτομετρο για μηχανη και να ειναι με τρεις επαφες (καλωδια) που το ενα καλωδιο ειναι καλωδιο διεγερσης και παει στον κεντρικο διακοπτη και τα αλλα δυο πανε κατευθειαν πανω στα καλωδια της μπριζας. Η αποκληση της τασης ετσι ειναι μηδενικη
-
σκεφτομαι και εγω να βαλω ενα :thnk: να βαλω λες ?? !!!
-
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
-
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.
Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.
-
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.
Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.
Προσωπικά θα σου πρότεινα να πάρεις απο τα φώτα. Δεν θεωρώ καλή ιδέα να πάρεις ρεύμα απο τον κεντρικό διακόπτη.
-
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.
Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.
Από τα λεγόμενά σου φαίνεται να το ξέρεις αλλά αν το συνδέσεις κατ'ευθείαν από την μπαταρία θα έχεις ακριβή ένδειξη και της τάσης φόρτισης χωρίς κόστος αφου θα αποφύγεις τις απώλειες της πλεξούδας αυτά τα μηδέν κόμμα κάτι μέχρι (στα Tuono 1.4V) πάνω από Βόλτ. Αν έχεις απόκλιση γιατί να το βάλεις;
Επίσης με κάτι τέτοιο http://www.ebay.com/itm/90V-30A-Volt-Amp-Battery-Capacity-Power-Combo-Meter-Charge-Discharge-Indicator-/181617669414?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a4941b526
μπορείς να βλέπεις και εν φορτίζει, δυνατότητα και επίπεδο φόρτισης μπαταρίας και τα πάντα όλα ..... :bye: :bye:
-
εγω αγορασα ενα αδιαβροχο βολτομετρο απο ebay και το συδεσα πολυ απλα.το μαυρο που ειναι το αρνητικο το βιδωσα στο σασι και το κοκκινο απο ρευμα +12 δηλαδη με ανοιγμα διακοπτη,συγκεκριμενα το πηρα απ την κορνα,τωρα αν υπαρχει αποκλιση 0.2 ή 0.3 απ τη μπαταρια δεν με ενδιαφερει,ξερω οτι στην πορεια εχω 14 volt και οτι αλλο δω περαν αυτης της τιμης σημαινει προβλημα.
επισης τα βολτομετρα δεν χρειαζονται ρελε γιατι πολυ απλα δεν εχουν φορτιο
Κάτι τέτοιο με βλέπω να κάνω...ωστε να ανάβει όταν γυρνάω το κλειδί..το αν θα έχω μία τέτοια μικρή απόκλιση δεν με νοιάζει..θα μετρήσω πόσο θα δίνει κανονικά με ένα πολύμετρο από μπαταρια θα δω την απόκλιση που θα έχει και θα έχω το νου μου αναλόγως...δεν τραβιέμαι καλώδια ρελέ και ασφάλειες.
Υ.Γ. Το βολτόμετρο που πήρα είναι με 2 καλώδια αρνητικό - θετικό.
Προσωπικά θα σου πρότεινα να πάρεις απο τα φώτα. Δεν θεωρώ καλή ιδέα να πάρεις ρεύμα απο τον κεντρικό διακόπτη.
απ τα φωτα δεν γινεται να παρει ρευμα γιατι αν για παραδειγμα παρει απ τη μεσαια σκαλα οταν θα βαζει μεγαλη σκαλα τοτε το βολτομετρο θα σβηνει.ακομη κι αν γινοταν ειτε επαιρνε απ τα φωτα ειτε απ τον κεντρικο διακοπτη δεν θα υπηρχε διαφορα μιας και τα φωτα δεν υποστηριζονται απο ρελε στον πηγασο(εκτος απ τη μεγαλη σκαλα που αυτη εχει ρελε)
-
Τελικά πήρα από τον κεντρικό διακόπτη ρεύμα...έφαγα τα σωθηκά μου λίγο βέβαια μέχρι να βρω πιο από τα 4 καλωδιάκια του διακόπτη είναι αυτό όπου πρέπει να πάρω ρεύμα...αλλα όλα οκ (αυτές οι εκατομμύρια βίδες και βιδάκια που πρέπει να λύσεις για να βγει το ''φιλέτο'' του καντράν μου την δίνουν :psdof: !)
Όλα μέχρι στιγμής βαίνουν καλώς.
Με την προυπόθεση ότι έχω μία απόκλιση της τάξεως περίπου των 0.3V ,οι ενδείξεις μέχρι στιγμής λένε:
με ανοιχτά φώτα στο ρελαντί 14V
με ανοιχτά φώτα εν κινήσει 13.6 - 13.8V
με ανοιχτά φώτα στο ρελαντί και πατημένο φρένο πέφτουμε στα 12.8 -12.9V :pray: ..μου έκανε μεγάλη εντύπωση (σκέφτομαι σοβαρά να βάλω led λάμπες στα πίσω πορείας -στοπ)
με προβολάκια ανοιχτά + φώτα 12.6 - 12.8V
με προβολάκια ανοιχτά + μεγάλη σκάλα και φρένο πατημένο ....δεν θέλετε να μάθετε.. :ohmy: :ohmy: :pray:
-
μια χαρα εισαι!εγω πισω εχω βαλει led στο κωλοφαναρο,να ξερεις οτι η καθε λαμπα stop ειναι 21w δηλαδη αν εχεις δυο πας αμεσως στα 42w πατωντας φρενο!!!
-
Ναι αυτο νομιζω και γω..
Και οριστε που τελικα μου ηταν οντως χρησιμο για να βλεπω και να προλαβαινω την υγεια του!
Led λαμπες σιγουρα λοιπον!
Και προβολια μονο οταν πραφματικα θα ειναι χρησιμα.
-
Βοηθησε το συστημα σου, βαζωντας ενα καλωδιο απο τον ανορθωτη απευθειας στο + της μπαταριας, με 30Α ασφαλεια.
Οι λαμπες των στοπ τραβανε πολυ ρευμα, αλλα, εκτος οτι τα φρενα ειναι για τις αδερφες :D , δεν εισαι και ολη την ωρα με δαυτα αναμενα ;)
-
Τελικά πήρα από τον κεντρικό διακόπτη ρεύμα...έφαγα τα σωθηκά μου λίγο βέβαια μέχρι να βρω πιο από τα 4 καλωδιάκια του διακόπτη είναι αυτό όπου πρέπει να πάρω ρεύμα...αλλα όλα οκ (αυτές οι εκατομμύρια βίδες και βιδάκια που πρέπει να λύσεις για να βγει το ''φιλέτο'' του καντράν μου την δίνουν :psdof: !)
Όλα μέχρι στιγμής βαίνουν καλώς.
Με την προυπόθεση ότι έχω μία απόκλιση της τάξεως περίπου των 0.3V ,οι ενδείξεις μέχρι στιγμής λένε:
με ανοιχτά φώτα στο ρελαντί 14V
με ανοιχτά φώτα εν κινήσει 13.6 - 13.8V
με ανοιχτά φώτα στο ρελαντί και πατημένο φρένο πέφτουμε στα 12.8 -12.9V :pray: ..μου έκανε μεγάλη εντύπωση (σκέφτομαι σοβαρά να βάλω led λάμπες στα πίσω πορείας -στοπ)
με προβολάκια ανοιχτά + φώτα 12.6 - 12.8V
με προβολάκια ανοιχτά + μεγάλη σκάλα και φρένο πατημένο ....δεν θέλετε να μάθετε.. :ohmy: :ohmy: :pray:
1. θα βάλεις led γιατί με ΠΡΟΒΟΛΑΚΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ+ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΛΑ+ΦΡΕΝΑ είσαι κάτω απο 12V???? :pray: :pray: :pray: (στις στέπες τις μογγολίας οδηγείς στις 3 ηωρα το βράδυ???)
μια χαρά είναι οι μετρήσεις αν υπολογήσεις ότι δεν έχει γίνει σε σένα η πατέντα που αναφέρει ο Κοσμάς + ότι είσαι με μαμά ανορθωτή + ότι η πλεξούδα σου είναι σουρωτήρι απο τον ηλεκτρολόγο του συναγερμού+ ότι έχει ακόμη όλες τις μαμά φύσσες πάνω στο μηχανάκι.... + ότι το μηχανάκι ειναι 12 χρονών....
ΦΤΙΑΞΕ πρώτα όλα τα αλλα και μετά πάνε βάλε LED
-
Με την προυπόθεση ότι έχω μία απόκλιση της τάξεως περίπου των 0.3V ,οι ενδείξεις μέχρι στιγμής λένε:
με ανοιχτά φώτα στο ρελαντί 14V
με ανοιχτά φώτα εν κινήσει 13.6 - 13.8V
Εμενα κατι δε μου παει καλα μ αυτες τις μετρισεις :thnk: 14,0 στο ρελαντι και 13,6 οταν φορτωνει σε στροφες ? Εκτως και το εν κινησει ειναι με 1000ΣΑΛ