0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 09, 2014, 05:25:40 μμ »
...

Δώσε πρώτα μερικές πληροφορίες.
η συνδεση ειναι απ'ευθειας απο την μπαταρία?
ο ανόρθωτής ειναι μαμά ή aftermarket?


Βεβαιώσου με ένα πολύμετρο  πρώτα ότι οι μετρήσεις στο βολτομετρο ειναι οι ίδιες με αυτές στο πολύμετρο απ'ευθείας απο μπαταρία. (την έχω πατήσει)
Η συνδεση εγινε με κλεφτη απο το μικρο λαμπακι θεσης των φωτων..
O ανορθωτης πρεπει ναναι aftermarket (τον ειχε αλλαξει ο προηγουμενος-παντως εγω δεν τον εχω πειραξει) και το μηχανακι ειναι μοντελο 2006
Με μετρηση απο μπαταρια η αποκλιση ειναι 0,2 εως 0,3 Volt  :)
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #31 - : Σεπτέμβριος 09, 2014, 05:36:04 μμ »
με aftermarket απ'ευθείας απο μπαταρία οτιδήποτε  >14 και <14,5 σε ρελαντι με ανοιχτά φώτα είναι καλά. Στις 4000 στροφές οτιδήποτε πάνω απο 13.5 είναι επίσης καλά.  :kalo:


Κάνε τις αντιστοιχες πράξεις με την απόκλιση που έχεις ( και φρόντισε η απόκλιση αυτή να ειναι τσεκαρισμένη με τα φώτα ανοιχτά)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2014, 05:37:35 μμ από Argyris »
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #32 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 09:34:11 μμ »
Με ρελέ όπως είναι στο δικό μου πάνω απο 13 κοιτάω να είναι για να είμαστε ΟΚ. Συνήθως παίζω 13.5-13.7 αλλά τώρα με μια καμμένη λάμπα προστά και προφάνως και μία πίσω(η μικρή σκάλα μόνο) είμαι στα 13.9-14 πάντα. Λετε να το αφήσω μονοφθαλμό μπρος-πίσω για χάρη του ρεύματος ρε σεις??? :thnk: :thnk:
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #33 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 09:38:27 μμ »
Αυτεσ τισ τιμεσ τισ βλεπεισ με μαμα ανορθωτη? αν ναι ειναι φυσιολογικεσ.

Στάλθηκε από το GT-I5500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #34 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 09:41:21 μμ »
Αυτεσ τισ τιμεσ τισ βλεπεισ με μαμα ανορθωτη? αν ναι ειναι φυσιολογικεσ.

Στάλθηκε από το GT-I5500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Ναι βρε το ξέρω οτι είναι φυσιολογικές. Ο Bill μου το είχε βάλει και μου είχε πει οτι λόγω ρελέ θα δείχνει πιο χαμηλά. Ανορθωτή φυσικά και δεν έχω μαμά. Απο Tuono 2008 εχω που είναι μεγαλύτερος και απο άλλο υλικό για να μην ζεσταίνεται τόσο.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #35 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 09:49:49 μμ »
Άμα βάλετε και τα καλώδια απευθείας στη μπαταρία με μια ασφάλεια 30αρα , θα πάρετε ακόμα μεγαλύτερα ρεύματα και πιο εύκολα  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #36 - : Σεπτέμβριος 11, 2014, 03:24:36 πμ »
Άμα βάλετε και τα καλώδια απευθείας στη μπαταρία με μια ασφάλεια 30αρα , θα πάρετε ακόμα μεγαλύτερα ρεύματα και πιο εύκολα  ;)
Δεν με απασχολεί να βλέπω μεγαλύτερα ρεύματα απο την στιγμή που ξέρω οτι είναι απο ρελέ η παροχή και οτιδήποτε πάνω απο 12.5 με καλύπτει. :kalo:
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #37 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 03:16:31 μμ »
Μιας και έφτασε στα χέρια μου το βολτόμετρο κάααποια στιγμή θα το βάλω...τελικά από που είναι προτιμότερο να πάρω ρεύμα χωρίς ρελέ ή ασφαλειοθήκη? Από τον κεντρικό διακόπτη που είπε και ο DIG?
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5609
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5060
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #38 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 03:31:44 μμ »
Μιας και έφτασε στα χέρια μου το βολτόμετρο κάααποια στιγμή θα το βάλω...τελικά από που είναι προτιμότερο να πάρω ρεύμα χωρίς ρελέ ή ασφαλειοθήκη? Από τον κεντρικό διακόπτη που είπε και ο DIG?
Άρη επειδή στο πήγασο με το ένα και το άλλο που προσέθετα είχα φτάσει να έχω πάνω στους πόλους 4-5 καλώδια και να είναι ενοχλητικό στη θέση σου θα ένα να το εξής(το έχω στα μελλοντικά σχέδια):
Θα συνέδεα απευθείας πάνω στη μπαταρία ένα πινακάκι με ασφάλειες 4-6 θέσεων με ρελέ στη γείωση που θα διεγειρετε απο τον κεντρικό διακόπτη(το έχει κάνει ο Κοσμάς και αρκετά μελη στο af1) πίσω απο το καντράν και απο κεί θα τραβούσα ότι παροχή ήθελα καθώς και παροχή για το voltometro.

Κάτι αντίστοιχο έχουν κάνει εδώ κάτω απο τη σέλα όμως:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?243695-Best-switched-wire-to-tap-into-for-an-aftermarket-fuse-block-relay

Αυτό σου δίνει το πλεονέκτημα ότι θές να τραβήξεις για gps ή οτιδήποτε άλλο να το τραβάς απο κεί και να δουλεύει μόνο οταν ανοίξεις τον κεντρικό διακόπτη για όλες τις συσκευές και να τα έχεις όλα τακτοποιημένα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2014, 03:35:39 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #39 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 03:44:03 μμ »
Εκτός από 12v πρίζα που έχω τραβήξει απευθείας από την μπαταρία και την έχω φέρει μπροστά και το βολτόμετρο που θέλω να βάλω δεν έχω σκοπό να βάλω κάτι άλλο πάνω...οπότε δεν θα ήθελα να μπω στην διαδικασία Ζήση.
Σε ευχαριστώ πάντως...θα φανεί χρήσιμο πιστεύω και για άλλα μέλη εδώ μέσα.
Εγώ θέλω όσο το δυνατόν πιο εύκολο τρόπο χωρίς να ακολουθώ πλεξούδες κλπ κλπ για να φτάσω στην μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...οπότε γι αυτό ρωτώ αν είναι καλή λύση αυτή το DIG.
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5609
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5060
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #40 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 03:53:22 μμ »
Εκτός από 12v πρίζα που έχω τραβήξει απευθείας από την μπαταρία και την έχω φέρει μπροστά και το βολτόμετρο που θέλω να βάλω δεν έχω σκοπό να βάλω κάτι άλλο πάνω...οπότε δεν θα ήθελα να μπω στην διαδικασία Ζήση.
Σε ευχαριστώ πάντως...θα φανεί χρήσιμο πιστεύω και για άλλα μέλη εδώ μέσα.
Εγώ θέλω όσο το δυνατόν πιο εύκολο τρόπο χωρίς να ακολουθώ πλεξούδες κλπ κλπ για να φτάσω στην μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...οπότε γι αυτό ρωτώ αν είναι καλή λύση αυτή το DIG.

Αν θές την πιο εύκολη λύση χωρίς καλώδια χωρίς τπτ εδώ είσαι:


Τοποθέτησέ το στην πρίζα που έχεις και μέτρα απόκλιση σε σχέση με τη μπαταρία αν υπάρχει απόκλιση διότι η πρίζα είναι απ'ευθείας απο τη μπαταρία το κρατάς κάτω απο τη σέλα και ανα πάσα στιγμή τσεκάρεις το σύστημα φόρτισης και τη μπαταρία σου.
Κόστος 2-3 ευρώ απο ebay.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #41 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 03:56:25 μμ »
Ποιος θα ειναι ο σκοπος του βολτομετρου?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5609
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5060
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #42 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 05:05:39 μμ »
Μιας και έφτασε στα χέρια μου το βολτόμετρο κάααποια στιγμή θα το βάλω...τελικά από που είναι προτιμότερο να πάρω ρεύμα χωρίς ρελέ ή ασφαλειοθήκη? Από τον κεντρικό διακόπτη που είπε και ο DIG?
Άρη επειδή στο πήγασο με το ένα και το άλλο που προσέθετα είχα φτάσει να έχω πάνω στους πόλους 4-5 καλώδια και να είναι ενοχλητικό στη θέση σου θα ένα να το εξής(το έχω στα μελλοντικά σχέδια):
Θα συνέδεα απευθείας πάνω στη μπαταρία ένα πινακάκι με ασφάλειες 4-6 θέσεων με ρελέ στη γείωση που θα διεγειρετε απο τον κεντρικό διακόπτη(το έχει κάνει ο Κοσμάς και αρκετά μελη στο af1) πίσω απο το καντράν και απο κεί θα τραβούσα ότι παροχή ήθελα καθώς και παροχή για το voltometro.

Κάτι αντίστοιχο έχουν κάνει εδώ κάτω απο τη σέλα όμως:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?243695-Best-switched-wire-to-tap-into-for-an-aftermarket-fuse-block-relay

Αυτό σου δίνει το πλεονέκτημα ότι θές να τραβήξεις για gps ή οτιδήποτε άλλο να το τραβάς απο κεί και να δουλεύει μόνο οταν ανοίξεις τον κεντρικό διακόπτη για όλες τις συσκευές και να τα έχεις όλα τακτοποιημένα.

Να διορθώσω το ρελέ θα παρεμβάλεται στο συν (+) της παροχής  με σκοπό να τραβάει τα ρεύματα και θα διεγείρεται απο τον κεντρικό διακοπτη απο τη γείωση. Ηταν ασαφές όπως το είχα γράψει παραπάνω και πιθανόν να δημιουργούσε λάθος εντυπώσεις.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5609
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +5060
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #43 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 05:07:13 μμ »
Ποιος θα ειναι ο σκοπος του βολτομετρου?
Κοσμά εννοείς αν θα το βάλει για να βλέπει μόνιμα τα ρέυματα ή αν θέλει να τα τσεκάρει μια στο τόσο?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: VOLTομετρο σε CAPPO
« Απάντηση #44 - : Δεκέμβριος 18, 2014, 05:19:28 μμ »
Αυτο που λες νομιζω δεν εχει νοημα. Ή θελει να βλεπει ανα πασα στιγμη τα σωστα volts στην μπαταρια, ή θα το εχει ως ενα μετρο ελεγχου σε περιπτωση ζημιας πηνιων ή ανορθωτη.
Στην 1η περιπτωση αναγκαστικα κουμπωνει πανω στην μπαταρια, ενω στην 2η οπου γουσταρει και ας βλεπει χαμηλοτερα volt.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης