0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχεις δίκιο συνήθεια είναι το ίδιο συμβαίνει και όταν πρωτοδηγάς BMW έχει πολύ δυνατά φρένα και τα μπλοκάρεις σχετικά εύκολα με το καιρό συνηθίζεις και όταν ανεβαίνεις σε άλλα μηχανάκια μετά πατάς το ίδιο απαλά και νομίζεις ότι τ άλλα δεν έχουν φρένα που βέβαι δεν είναι έτσι....
Ωπ σε πιάνω αδιάβαστο βλέπε τεύχος 158 1 Φεβρουαρίου -0-300 συγκριτικό ABS φρενάρισμα από τα 100 χιλ. το BMW R1200 39,4 m Απρίλια Caponord με φαγωμένα λάστιχα όπως αναφέρουν οι ίδιοι 40,63m μη ξεχνάς ότι το ABS του Caponord είναι BOSCH με μανίσια τρόμπα και τακάκια.
SORRY Davide δεν ήθελα να σε προσβάλω και εγώ BMW Κ 1200 s οδηγώ καθημερινά λόγω εργασίας τα φρένα της BMW τα θεωρώ όντως κορυφαία όμως τα <<ελλατώματα>> του ΑΒS είναι κοινά σε όλα τα μηχανάκια φέροντας το σύστημα, όχι ματσούκωμα σε πολύ οκισθηρό οδόστρομα προσοχή στο δρόμο με σαμαράκια γιατί θα βρεθείς ΜΕΣΑ στη διασταύρωση ναι παιδιά μου συνέβη και αυτά εν τούτοις πιστεύω ότι τα πλεονεχτήματα του ABS είναι περισσότερα και με έχουν σώσει κανά 2-3 φορές από πέσιμο μπροστινού
Λοιπόν συνάδελφοι η τρόμπα και τα τακάκια μπήκαν τα συμπεράσματα είναι τα εξής.1)Τα Φρένα πλέον έχουν τη δύναμη ένός 1200 gs η ενός Κ1200 S .Αυτό σημαίνει το εξής:Φρενάρης από όποια ταχύτητα(40- 220 χιλιόμετρα) με ΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΝΟ.Προσωπικά το δοκίμασα από τα 180 χιλ και στα 120χιλ εννεργοποίησα άθελα το ABS για τέτοια δύναμη μιλάμε. 2)Η αίσθηση είναι κορυφαία(Ως αίσθηση εννοώ να αντιλαμβάνεσαι πότε πάει να μπλοκάρεο ο τροχός καθώς επίσης και να υπάρχει βαθμιαία επιβράδυνση πριν φρενάριζα με τα δύο δάχτυλα σε ταχύτητες πάνω από 70 χιλιόμετρα.3)Αρνητικό προς το παρόν για όσους δεν το έχου συνιθ'ησει και ματσουκώνουν τη μανέτα΄είναι ότι εννεργοποιής το ABS πολύ εύκολα....Κατά εμένα αξίζει το κόπο αλλάμ αν θέλετε πάλι καλύτερα και είστε κατά μέγαρα Σάββατο η κυριακή να σας το δώσω για να έχετε κατά ιδίας αντόληψη προτού προβείτε σε οποιανδήποτε αγορά Τώρα μένει να στερεώσω μόνο το καθρέπτη γιατί έχει βγεί το δοχειάκι υγρών της Μάνας του
Εγώ θα την έβαζα 100%100.Απλά πρέπει να συνηθήσεις τη δύναμη πάντως έχεις πολύ καλύτερη αίσθηση από τη Μανίσια.Και όταν λέω εννεργοποιείται εύκολα το ABS εννοώ ότι αν βάλεις από συνήθεια την αρχική δύναμη που έβαζες στη παλιά σου τρόμπα τότε εννεργοποιείτε ειδάλως εξαρτάται από το δείκτη σου!!
Αυτό που λες το άρπαγμα το κάνει η Μανίσια που φοράς όχι η Μπρέμπο!!Είναι πολύ γραμμική με εξαίρετη αίσθηση υπόψην ότι φορώ και τακάκια AP με πάστα SF και αυτά βοηθούν σαφώς.Πίστεψε με αν βάλεις τέτοια τρόμπα στο μηχανάκι σαου μετά θα οδηγάς τα άλλα Capo και θα λεδς δεν έχουν φρένα ρε π#$$% μου!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι