APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: CAPOMAN στις Δεκέμβριος 08, 2007, 09:18:33 μμ
-
Εχω μία τρόμπα μπρέμπο 19αρα αγωνιστική τη φορούα στο gsxr μου να τη βάλω στο κάπο να δούμε τι μέλι γενέσθαι?Νομίζω θα φρενάρει άψογα από την άλλη μήπως θα εννεργοποιήται το ABS?Θ ατη βάλω και θα σας πω!!!! :)
-
για βαλε τη και πες μας εντυπωσεις!!
:bye:
-
βαλτην :bye: :bye:
και τι gsx-r ειχες :thnk: :thnk: :thnk:
-
Αρχικά είχα κ1 μετά κ3 μετά κ4 μετά κ7 για 2 μήνες και ξαναπήρα κ2 όλα χίλια βέβαια Α! και για 2 χρόνια ένα Χαγιαμπούσα φτιαγμένο αν διαβάζεις το πάουερ μπαικς θα το είχες δει.. :bye:
-
οταν βαλεις την τρομπα παντως γραψε μας εντυπωσεις!!!
:bye:
-
Σαφώς αν και γνωρίζω ότι θα είναι οι φρενάρες θα σας γράψω :ohyes:
-
Εχω μία τρόμπα μπρέμπο 19αρα αγωνιστική τη φορούα στο gsxr μου να τη βάλω στο κάπο να δούμε τι μέλι γενέσθαι?Νομίζω θα φρενάρει άψογα από την άλλη μήπως θα εννεργοποιήται το ABS?Θ ατη βάλω και θα σας πω!!!! :)
Όταν λες 19άρα αγωνιστική τι εννοείς? 19X19? Ακτινική?
Τι τρόμπα φοράει το Capo από την μαμά του?
Όσο για το ABS δεν νομίζω να έχει σχέση. Αφού το μόνο που αλλάζει είναι το έμβολο της τρόμπας και η απόσταση της από αυτό. Άρα αλλάζει η αίσθηση του φρένου στο χέρι σου. Αν εσύ μπορείς να προσαρμοστείς στην νέα διάσταση δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα με το ABS.
-
Δε ξέρω τι psi έχει η μανίσια αλλά είμαι σίγουρος αποκλείεται πάνω από 16 από εμπειρία λέω ναι είναι ακτινική, η απόσταση δεν αλλάζει μιας και είναι ρυθμιζόμενη πολλών θέσεων αυτό που αλλάζει είναι η πίεση που θα εξασκούν τα τακάκια πάνω στο δίσκο αν και ό Μάστρο Μπίλις μου είπε ότι πάσχω από δίσκους λόγω μικρής ικανότητας απαγωγής θερμότητας κοινώς ζεσταίνονται και δε πιάνουν :D.Αλλά λέω να τη βάλω γιατί στα άλλα έβλεπα ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά ίσως πρέπει να αλλάξω και δίσκους αργότερα :cry:
-
Δε ξέρω τι psi έχει η μανίσια αλλά είμαι σίγουρος αποκλείεται πάνω από 16 από εμπειρία λέω ναι είναι ακτινική, η απόσταση δεν αλλάζει μιας και είναι ρυθμιζόμενη πολλών θέσεων αυτό που αλλάζει είναι η πίεση που θα εξασκούν τα τακάκια πάνω στο δίσκο αν και ό Μάστρο Μπίλις μου είπε ότι πάσχω από δίσκους λόγω μικρής ικανότητας απαγωγής θερμότητας κοινώς ζεσταίνονται και δε πιάνουν :D.Αλλά λέω να τη βάλω γιατί στα άλλα έβλεπα ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά ίσως πρέπει να αλλάξω και δίσκους αργότερα :cry:
Με μπερδεύουν τα όσα γράφεις... :thnk:
Τι μετράς σε psi? Η μανέτα απ'όσο ξέρω δίνεται με δύο νούμερα π.χ. 19Χ19, 19Χ16, 16Χ16 κτλ. κτλ. Κανένα από αυτά τα δύο νούμερα δεν αναφέρεται σε psi.
Επίσης, άλλο πράγμα ο ρυθμιστής της απόστασης της μανέτας για τα δάχτυλα και άλλο η απόσταση από το κεντρικό σημείο του μοχλού και το σημείο που ακουμπάει ο μοχλός το έμβολο.
Μάστρο Μπίλ, βοήθα λιγάκι! ;)
-
Παιδιά αύριο θε έχω βάλει και τη τρόμπα και τα τακάκια της AP που τα θεωρώ κορυφαία και θα σας πω! :ohyes:
-
Παιδιά αύριο θε έχω βάλει και τη τρόμπα και τα τακάκια της AP που τα θεωρώ κορυφαία και θα σας πω! :ohyes:
Τα ΑP είναι σίγουρα κορυφή!!! :kalo:
Άντε να δούμε τι θα συμβεί!
-
Λοιπόν συνάδελφοι η τρόμπα και τα τακάκια μπήκαν τα συμπεράσματα είναι τα εξής.
1)Τα Φρένα πλέον έχουν τη δύναμη ένός 1200 gs η ενός Κ1200 S .Αυτό σημαίνει το εξής:
Φρενάρης από όποια ταχύτητα(40- 220 χιλιόμετρα) με ΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΝΟ.
Προσωπικά το δοκίμασα από τα 180 χιλ και στα 120χιλ εννεργοποίησα άθελα το ABS για τέτοια δύναμη μιλάμε.
2)Η αίσθηση είναι κορυφαία(Ως αίσθηση εννοώ να αντιλαμβάνεσαι πότε πάει να μπλοκάρεο ο τροχός καθώς επίσης και να υπάρχει βαθμιαία επιβράδυνση πριν φρενάριζα με τα δύο δάχτυλα σε ταχύτητες πάνω από 70 χιλιόμετρα.
3)Αρνητικό προς το παρόν για όσους δεν το έχου συνιθ'ησει και ματσουκώνουν τη μανέτα΄είναι ότι εννεργοποιής το ABS πολύ εύκολα....
Κατά εμένα αξίζει το κόπο αλλάμ αν θέλετε πάλι καλύτερα και είστε κατά μέγαρα Σάββατο η κυριακή να σας το δώσω για να έχετε κατά ιδίας αντόληψη προτού προβείτε σε οποιανδήποτε αγορά
Τώρα μένει να στερεώσω μόνο το καθρέπτη γιατί έχει βγεί το δοχειάκι υγρών της Μάνας του
-
Α ξέαχασα να σας πω ότι μόλις κάνω καμιά 200 χιλιόμετρα θα πατήσω και παρατεταμένα φρεναρίσματα και θα σας πω για την ικανότητα συνεχών φρεναρίσματων!!Τώρα έκανα μόνο κανά 2-3 για τί τα στρώνω ακόμα
-
2)Η αίσθηση είναι κορυφαία(Ως αίσθηση εννοώ να αντιλαμβάνεσαι πότε πάει να μπλοκάρεο ο τροχός καθώς επίσης και να υπάρχει βαθμιαία επιβράδυνση πριν φρενάριζα με τα δύο δάχτυλα σε ταχύτητες πάνω από 70 χιλιόμετρα.
3)Αρνητικό προς το παρόν για όσους δεν το έχου συνιθ'ησει και ματσουκώνουν τη μανέτα΄είναι ότι εννεργοποιής το ABS πολύ εύκολα....
Πολύ όμορφα!
Απλή συνήθεια είναι η μικρότερη διαδρομή της μανέτας! ;)
-
Έχεις δίκιο συνήθεια είναι το ίδιο συμβαίνει και όταν πρωτοδηγάς BMW έχει πολύ δυνατά φρένα και τα μπλοκάρεις σχετικά εύκολα με το καιρό συνηθίζεις και όταν ανεβαίνεις σε άλλα μηχανάκια μετά πατάς το ίδιο απαλά και νομίζεις ότι τ άλλα δεν έχουν φρένα που βέβαι δεν είναι έτσι....
-
Έχεις δίκιο συνήθεια είναι το ίδιο συμβαίνει και όταν πρωτοδηγάς BMW έχει πολύ δυνατά φρένα και τα μπλοκάρεις σχετικά εύκολα με το καιρό συνηθίζεις και όταν ανεβαίνεις σε άλλα μηχανάκια μετά πατάς το ίδιο απαλά και νομίζεις ότι τ άλλα δεν έχουν φρένα που βέβαι δεν είναι έτσι....
Απόλυτα σύμφωνος μαζί σου, αν και...
...για να πετύχεις το ίδιο φρενάρισμα με το GS δεν αρκούν μόνο οι ακτινικές τρόμπες. Είναι και το μπροστινό πολύ διαφορετικό, είναι και το ABS πολύ έξυπνο στο πότε να μπει σε λειτουργία και με ποιον τρόπο.
-
Ωπ σε πιάνω αδιάβαστο :tez: βλέπε τεύχος 158 1 Φεβρουαρίου -0-300 συγκριτικό ABS φρενάρισμα από τα 100 χιλ. το BMW R1200 39,4 m Απρίλια Caponord με φαγωμένα λάστιχα όπως αναφέρουν οι ίδιοι 40,63m μη ξεχνάς ότι το ABS του Caponord είναι BOSCH με μανίσια τρόμπα και τακάκια.
-
APRILIA RSV 1000 R Factory & RSV 1000 R- [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]The ABS system on the Aprilia Caponord has been developed in close collaboration with Brembo and uses a Bosch ABS 5M control unit with double Bosch sensors ...
www.motorcyclecentre.co.uk/Aprilia%20Bikes/APRILIA%20CAPONARD%202005.htm - 25k - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες σελίδες
C & A Superbikes | New Bikes Currently Available- [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]The ETV 1000 CAPONORD ABS lets you forge ahead under all conditions, ... ABS Braking System, Control unit: Brembo/Bosch ABS 5M with two Bosch DF11 sensors. ...
www.candasuperbikes.co.uk/catalogue/product_info.php?cPath=48&products_id=113 - 20k - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες σελίδες
[RTF] Turismo “totale” per una moto senza limiti di strade, distanze ...Μορφή αρχείου: Rich Text Format - Προβολή ως HTML
The CAPONORD's ABS system uses BH DOT hydraulic hoses in flexible metal braid with PTFE inner tubing. These top quality hoses minimise the pressure loss ...
www.apriliausa.com/upload/modelli/adventure/press_00110.rtf - Παρόμοιες σελίδες
Aprilia Caponord ABS - Bike Trader UK - News and Reviews Hub- [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]ABS has improved the Caponord's already impressive braking performance. The system is designed so that it can be manually disabled by a button on the ...
autotrader.co.uk/EDITORIAL/BIKES/REVIEWS/APRILIA/CAPONORDABS/25386_25388.html - 9k - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες σελίδες
ETV 1000 CAPONORD- [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]The ETV 1000 CAPONORD lets you forge ahead under all conditions, ... The CAPONORDs ABS system uses BH DOT hydraulic hoses in flexible metal braid with PTFE ...
www.aprilia.co.za/details.php?category_id=2&products_id=10 - 28k - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες σελίδες
-
Ρε παιδια, μια ερώτησις
Αφού φέρνεις το φρενάρισμα τόσο κοντά στο όριο της ενεργοποίησης του ABS, έχει νόημα να κάνεις μετατροπές τέτοιου είδους στα φρένα?
Ή μήπως είναι τόσο χάλια τα φρένα του κάπο?
Πραγματικά απο περιέργια ρωτάω, δεν είμαι ειδήμον. :bye:
-
Τα πάντα είν αι συν ήθεια αν οδηγάς με δύο δαχτυλα πάνω στο φρένο δεν έχεις πρόβλημα και όλα καλά εγώ είμαι λίγο περίεργος ίσως αλλά με βολεύει να οδηγώ και να φρενάρω με ένα δάχτυλο είται από τα 50 χιλ. είτε από τα 200χιλΣυνήθεια από τη πίστα και από τα Σούπερμπάικ αλλά και πιστεύω μου ότι ελέγχω καλύτερα τη μηχανή
-
Ωπ σε πιάνω αδιάβαστο :tez: βλέπε τεύχος 158 1 Φεβρουαρίου -0-300 συγκριτικό ABS φρενάρισμα από τα 100 χιλ. το BMW R1200 39,4 m Απρίλια Caponord με φαγωμένα λάστιχα όπως αναφέρουν οι ίδιοι 40,63m μη ξεχνάς ότι το ABS του Caponord είναι BOSCH με μανίσια τρόμπα και τακάκια.
Δεν με πιάνεις αδιάβαστο... απλά μιλάω για το νέο GS (αυτό που βγήκε το καλοκαίρι).
Επειδή το έχω και επειδή έχω οδηγήσει και Caponord, θεωρώ το GS ανώτερο σε αυτόν τον τομέα. Τα φρένα του είναι σε επίπεδα μηχανών άλλης κατηγορίας. Αν βρεθούμε σε κάποια συνάντηση τώρα στις γιορτές, θα το δοκιμάσεις!
-
SORRY Davide δεν ήθελα να σε προσβάλω και εγώ BMW Κ 1200 s οδηγώ καθημερινά λόγω εργασίας τα φρένα της BMW τα θεωρώ όντως κορυφαία όμως τα <<ελλατώματα>> του ΑΒS είναι κοινά σε όλα τα μηχανάκια φέροντας το σύστημα, όχι ματσούκωμα σε πολύ οκισθηρό οδόστρομα προσοχή στο δρόμο με σαμαράκια γιατί θα βρεθείς ΜΕΣΑ στη διασταύρωση ναι παιδιά μου συνέβη και αυτά εν τούτοις πιστεύω ότι τα πλεονεχτήματα του ABS είναι περισσότερα και με έχουν σώσει κανά 2-3 φορές από πέσιμο μπροστινού :bye: :bye:
-
SORRY Davide δεν ήθελα να σε προσβάλω και εγώ BMW Κ 1200 s οδηγώ καθημερινά λόγω εργασίας τα φρένα της BMW τα θεωρώ όντως κορυφαία όμως τα <<ελλατώματα>> του ΑΒS είναι κοινά σε όλα τα μηχανάκια φέροντας το σύστημα, όχι ματσούκωμα σε πολύ οκισθηρό οδόστρομα προσοχή στο δρόμο με σαμαράκια γιατί θα βρεθείς ΜΕΣΑ στη διασταύρωση ναι παιδιά μου συνέβη και αυτά εν τούτοις πιστεύω ότι τα πλεονεχτήματα του ABS είναι περισσότερα και με έχουν σώσει κανά 2-3 φορές από πέσιμο μπροστινού :bye: :bye:
Δεν με προσβάλλεις. Ο καθένας λέει την άποψή του, με βάση τις δικές του εμπειρίες και αντιλήψεις!
...και προς θεού, δεν θέλω να το παίζω ξερόλας και ούτε είμαι απόλυτος στις απόψεις μου.
Δες και το ποστ που υπάρχει στο φόρουμ για το ABS! ;)
ABS (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1541.msg23500#msg23500)
-
Λοιπόν συνάδελφοι η τρόμπα και τα τακάκια μπήκαν τα συμπεράσματα είναι τα εξής.
1)Τα Φρένα πλέον έχουν τη δύναμη ένός 1200 gs η ενός Κ1200 S .Αυτό σημαίνει το εξής:
Φρενάρης από όποια ταχύτητα(40- 220 χιλιόμετρα) με ΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΝΟ.
Προσωπικά το δοκίμασα από τα 180 χιλ και στα 120χιλ εννεργοποίησα άθελα το ABS για τέτοια δύναμη μιλάμε.
2)Η αίσθηση είναι κορυφαία(Ως αίσθηση εννοώ να αντιλαμβάνεσαι πότε πάει να μπλοκάρεο ο τροχός καθώς επίσης και να υπάρχει βαθμιαία επιβράδυνση πριν φρενάριζα με τα δύο δάχτυλα σε ταχύτητες πάνω από 70 χιλιόμετρα.
3)Αρνητικό προς το παρόν για όσους δεν το έχου συνιθ'ησει και ματσουκώνουν τη μανέτα΄είναι ότι εννεργοποιής το ABS πολύ εύκολα....
Κατά εμένα αξίζει το κόπο αλλάμ αν θέλετε πάλι καλύτερα και είστε κατά μέγαρα Σάββατο η κυριακή να σας το δώσω για να έχετε κατά ιδίας αντόληψη προτού προβείτε σε οποιανδήποτε αγορά
Τώρα μένει να στερεώσω μόνο το καθρέπτη γιατί έχει βγεί το δοχειάκι υγρών της Μάνας του
Αν κατάλαβα καλά για αυτή την μανέτα, είναι τόσο ευαίσθητη που δεν συνιστάται σε μηχανή άνευ ABS?
Μια και 'όπως λες "αρπάζει" εύκολα και μπλοκάρει ο τροχός?
-
Εγώ θα την έβαζα 100%100.Απλά πρέπει να συνηθήσεις τη δύναμη πάντως έχεις πολύ καλύτερη αίσθηση από τη Μανίσια.Και όταν λέω εννεργοποιείται εύκολα το ABS εννοώ ότι αν βάλεις από συνήθεια την αρχική δύναμη που έβαζες στη παλιά σου τρόμπα τότε εννεργοποιείτε ειδάλως εξαρτάται από το δείκτη σου!! :bye:
-
Εγώ θα την έβαζα 100%100.Απλά πρέπει να συνηθήσεις τη δύναμη πάντως έχεις πολύ καλύτερη αίσθηση από τη Μανίσια.Και όταν λέω εννεργοποιείται εύκολα το ABS εννοώ ότι αν βάλεις από συνήθεια την αρχική δύναμη που έβαζες στη παλιά σου τρόμπα τότε εννεργοποιείτε ειδάλως εξαρτάται από το δείκτη σου!! :bye:
Αν λες για μένα, δεν έχω ABS έχω το 2002.
Απλά σκέφτομαι ότι χωρίς ABS θα είναι επικίνδυνο λίγο να αρπάζει απότομα.
-
Αυτό που λες το άρπαγμα το κάνει η Μανίσια που φοράς όχι η Μπρέμπο!!Είναι πολύ γραμμική με εξαίρετη αίσθηση υπόψην ότι φορώ και τακάκια AP με πάστα SF και αυτά βοηθούν σαφώς.Πίστεψε με αν βάλεις τέτοια τρόμπα στο μηχανάκι σαου μετά θα οδηγάς τα άλλα Capo και θα λεδς δεν έχουν φρένα ρε π#$$% μου!!
-
Αυτό που λες το άρπαγμα το κάνει η Μανίσια που φοράς όχι η Μπρέμπο!!Είναι πολύ γραμμική με εξαίρετη αίσθηση υπόψην ότι φορώ και τακάκια AP με πάστα SF και αυτά βοηθούν σαφώς.Πίστεψε με αν βάλεις τέτοια τρόμπα στο μηχανάκι σαου μετά θα οδηγάς τα άλλα Capo και θα λεδς δεν έχουν φρένα ρε π#$$% μου!!
Με αυτά που λες μας βάζεις σε σκέψεις :hm$
Πόσο κοστίζει περίπου αυτή η τρόμπα?
-
Νομίζω γύρω στα 3 κατοστάρικα.Προτού αγοράσετε αν θέλετε το τηλ μου το χει ο Μπιλ να σας δώσω να το κάνετε μία βόλτα και θα καταλάβεται τι εννοώ. Έχεις 180 χιλιόμετρα φυσικά οδηγάς με το 1 δάχτυλο πάντα πάνω στη μανέτα έτσι καιρδίζεις μέτρα.έχω κάνει ειδική μελάτη πάνω στο χρόνο αντίδρασης σε οπτικά αντανακλαστικά και σας διαβεβαιώ ότι αν δεν έχετε το δείκτη πάνω στη μανέτα χάνεται τουλάχιστον 11 μέτρα όταν οδηγάται με 100 χιλόμετρα.Αν χρειαστή να βάλεις και 2ο δάκτυλο γιατί με τη μανίσια τρόμπα από τα 100 χιλ δε σταματά με 1 δάκτυλο τότε θες επιπλέον 22 μέτρα τα οποία είναι Π Ο Λ Λ Α :srry: