0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η σουπερ που πωλειται σημερα δεν περιεχει καθολου μολυβδο. Περιεχει αλλα προσθετα αντι του μολυβδου, ο οποιος ηταν πολυ βλαβερος. Βαζοντας την τωρινη σουπερ σε μηχανες-αυτοκινητα με καταλυτη, τοτε μειωνεται η διαρκεια ζωης του καταλυτη. Βεβαια στην Ελλαδα, δεν ξερω ποτε κανενα να αλλαζει τον καταλυτη του οποτε...
Αν είχα ελεύθερη εξάτμιση χωρίς καταλύτη, τότε θα έβαζα ΜΟΝΟ σούπερ, γιατί:1ον είναι πολύ βλαβερή για το περιβάλλον η χρήση αμόλυβδης χωρίς καταλύτη2ον η ποιότητα της βενζίνης είναι καλύτερη (οκτάνια, προστασία κινητήρα κτλ....)3ον Η σούπερ είναι στην ίδια τιμή ή και φθηνότερη απ' τη αμόλυβδη 4ον Είναι η βενζίνη που τελειώνει τελευταία όταν απεργούν οι φορτηγατζήδες!!!
Δηλαδη και τα προσθετα επιβαρυνουν την διαρκεια ζωης του καταλυτη
Γραψε λαθος. Μονο ο μολυβδος επιρρεαζει τη διαρκεια ζωης του καταλυτη. Οποτε βαζοντας τη νεα σουπερ (με τα προσθετα) δεν επιρρεαζεται ο καταλυτης.
Nα τα βαλουμε τα πραγματα σε μια ταξη να μη μπερδευομαστε.1.Βαζοντας παλαια super LRP δηλαδη αυτη που περιεχει μολυβδο σε καταλυτικο οχημα καταστρεφεται ο καταλυτης. Ακομα και 1 λιτρο φτανει για να γινει η ζημια.2.Οσοι εχουν ελευθερες εξατμησεις -χωρις καταλυτες- καλο θα ηταν να μη βαζουν αμολυβδη. Αυτο γιατι προς αντικατασταση του μολυβδου στην αμολυβδη χρησημοποιουνται αρωματικοι υδρογονανθρακες,κατα βαση βενζολιο, το οποιο ελειψει καταλυτη εκλειεται στην ατμοσφαιρα (100% καρκινογονο)3.Παλαια μοτερ μη καταλυτικα που δεν χρησημοποιουν ειδικα μεταλα στις εδρες των βαλβιδων (εκει που λιπαινει ο μολυβδος) μετα απο 50.000χλμ λενε οτι ειναι ασφαλης η χρηση της αμολυβδης καθως οι επικαθησεις του μολυβδου εχουν δημιουργησει ενα μονιμο στρωμα προστασιας.4.Ο αισθητηρας λ δεν επιρεαζεται με τις βενζινες5.Αν θυμηθω κατι ακομα θα το ποσταρω
Μπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη Καμοια σχεση.LRP = μολυβδος
εγώ τώρα ψιλομπερδεύτηκα !!! βασικά το ερώτημα με τη super με απασχολεί κυρίως αυτές τις μέρες , που οι φορτηγατζήδες κάνουν την επανάσταση τους ... αλλά από τις απαντήσεις κατάλαβα πως εγώ που έχω capo 2002 χωρίς καταλύτη έπρεπε να έβαζα έτσι και αλλιώς super !!!
κατάλαβα πως εγώ που έχω capo 2002 χωρίς καταλύτη έπρεπε να έβαζα έτσι και αλλιώς super !!!
Παράθεσηκατάλαβα πως εγώ που έχω capo 2002 χωρίς καταλύτη έπρεπε να έβαζα έτσι και αλλιώς super !!! man.....δεν υπαρχει Capo χωρις καταλυτη.....οι καταλυτες περιεχονται μεσα στα τελικα των εξατμισεων....Στο Capo δεν εχει αλλαξει τιποτα στο μοτερ -και κατ`επεκταση στις εξατμισεις- απο την μερα που παρουσιαστηκε το 2001.Μονες αλλαγες τα φλασακια εμπρος-πισω,και η προσθηκη ABS.Ετσι,για την αποκατασταση της αληθειας προς αποφυγη ερωτηματικων.
Παράθεση από: backys στις Ιούλιος 30, 2010, 06:02:20 μμΜπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη Καμοια σχεση.LRP = μολυβδοςΡε συ, τωρα που εβαλες και ταπα ρεζερβουαρ, δεν παραταμε τις βενζινες να παμε καμια Μεγαρα γιατι μου φαινεται εχουμε ξεκουτιανει εντελως
Παράθεση από: backys στις Ιούλιος 30, 2010, 06:02:20 μμΜπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη Καμοια σχεση.LRP = μολυβδοςLRP Μην γραφετε ο,τι σας κατεβει,καντε μια αναζητηση πρωτα: http://www.classicmotorcycles.org.uk/technical/technical_lead_replacement.htm
Εχει και ενα αλλο πολυ ενδιαφερον ποστ για την LRP στο μοτο.γρ αλλα τωρα δεν μπορω να το βρω,εαν μπορει να το βρει ο byron ας το ανεβασει please...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι