APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: teneres στις Ιούλιος 29, 2010, 04:58:26 μμ
-
Παιδιά πέραν της κατανάλωσης , super τη παλιά τι καίμε ??? ή έχουμε θέμα ??
μιας και πρόκειται να κάνω χλμ τις επόμενες μέρες και η μίνη μου λύση είναι η super με δεδομένη τη κατάσταση με τα φορτηγά!! :tez:
-
Παιδιά πέραν της κατανάλωσης , super τη παλιά τι καίμε ??? ή έχουμε θέμα ??
μιας και πρόκειται να κάνω χλμ τις επόμενες μέρες και η μίνη μου λύση είναι η super με δεδομένη τη κατάσταση με τα φορτηγά!! :tez:
Αν είναι ανάγκη κι έχεις μείνει δεν υπάρχει πρόβλημα για μια δυο φορές, Αρκεί να έχεις ελευθερα τελικα.
-
αν εχεις ελευθερες εξατμισεις χωρις καταλυτη κανενα προβλημα !!!
το εχω κανει κανενα δυο φορες λογω αναγκης και ολα ηταν οκ. μαλιστα ειχα την αισθηση οτι αρπαζε και καλυτερα !!!
:bye: :bye: :bye:
-
μαλιστα ειχα την αισθηση οτι αρπαζε και καλυτερα !!!
:bye: :bye: :bye:
Ναι αυτό ειναι αλήθεια.
-
χωρανε συζητηση τα παραπανω.
τι ζημια μπορει να κανει η αμολυβδη με προσθετα (σουπερ δηλαδη)?
1.σε μηχανες χωρις καταλυτη αρα κ χωρις λαμδα
2.σε μηχανες με καταλυτη
:thnk: :thnk: :thnk:
-
χωρανε συζητηση τα παραπανω.
τι ζημια μπορει να κανει η αμολυβδη με προσθετα (σουπερ δηλαδη)?
1.σε μηχανες χωρις καταλυτη αρα κ χωρις λαμδα
2.σε μηχανες με καταλυτη
:thnk: :thnk: :thnk:
Μιλάμε πάντα για χωρίς καταλύτη και φυσικά ΜΟΝΟ αν υπάρχει ανάγκη όπως πχ όταν κάποιοι ΕΛΛΗναρες σε εμποδίζουν
να ζεις με τους φυσιολογικούς ρυθμούς σου.
-
τι ζημια προκαλειτε στον καταλυτη η στη ρυθμιση του
ψεκασμου εαν βαλουμε την σημερινη σουπερ?
μιλαω παντα για περιπτωσεις που δεν βρουμε αμολυβδη
-
τι ζημια προκαλειτε στον καταλυτη η στη ρυθμιση του
ψεκασμου εαν βαλουμε την σημερινη σουπερ?
μιλαω παντα για περιπτωσεις που δεν βρουμε αμολυβδη
Απ ότι έχω ακούσει χαλάει ο καταλύτης από τον μόλυβδο που έχει η σούπερ.
Πολύ γενικά αυτά.
Και μαλλον το ποστ έγινε δυο σε ένα. :D
-
τι ζημια προκαλειτε στον καταλυτη η στη ρυθμιση του
ψεκασμου εαν βαλουμε την σημερινη σουπερ?
μιλαω παντα για περιπτωσεις που δεν βρουμε αμολυβδη
Απ ότι έχω ακούσει χαλάει ο καταλύτης από τον μόλυβδο που έχει η σούπερ.
Πολύ γενικά αυτά.
Και μαλλον το ποστ έγινε δυο σε ένα. :D
Δεν είμαι σίγουρος ότι η σημερινή σούπερ έχει μόλυβδο. Άλλωστε ξεκινάει τη ζωή της ως απλή αμόλυβδη, και στην πορεία μπαίνουν κάποια πρόσθετα για την προστασία των εδρών των βαλβίδων. Δεν ξέρω αν αυτό που προστίθεται είναι ο γνωστός τετρααιθυλιούχος μόλυβδος (της παλιάς σούπερ, που τον είχε ως αντικροτικό, για την αύξηση των οκτανίων) ή κάποια άλλη ουσία.
-
1. να γινει διαχωρισμος :P :P :P :P
2.ειμαι σχεδον βεβαιος οτι δεν χρησμοποιειται πλεον μολυβδος
το θεμα ειναι εαν τα καινουρια προσθετα επηρεαζουν την ζωη του καταλυτη
και εαν ο αισθητηρας λαμδα μπερδευει η οχι τον εγκεφαλο κ τις αποφασεις του
ηδη το καπο δουλευει με σουπερ ενω κ το μιλε ειχε δουλεψει στο απριλια μιτινγκ πριν 2 χρονια με σουπερ. σε αμφοτερα δεν εχω καταλυτη κ δεν εχω διαπιστωσει τιποτα οσον αφορα τις αποδοσεις τους
-
1. να γινει διαχωρισμος :P :P :P :P
2.ειμαι σχεδον βεβαιος οτι δεν χρησμοποιειται πλεον μολυβδος
το θεμα ειναι εαν τα καινουρια προσθετα επηρεαζουν την ζωη του καταλυτη
και εαν ο αισθητηρας λαμδα μπερδευει η οχι τον εγκεφαλο κ τις αποφασεις του
ηδη το καπο δουλευει με σουπερ ενω κ το μιλε ειχε δουλεψει στο απριλια μιτινγκ πριν 2 χρονια με σουπερ. σε αμφοτερα δεν εχω καταλυτη κ δεν εχω διαπιστωσει τιποτα οσον αφορα τις αποδοσεις τους
Έγινε διαχωρισμός θέματος και... μόλις έβαλα super.
-
Νικο για πες τις εντυπωσεις σου? παει καλυτερα με σουπερ η ιδεα μου ηταν? :thnk: :thnk:
-
Η σουπερ που πωλειται σημερα δεν περιεχει καθολου μολυβδο. Περιεχει αλλα προσθετα αντι του μολυβδου, ο οποιος ηταν πολυ βλαβερος. Βαζοντας την τωρινη σουπερ σε μηχανες-αυτοκινητα με καταλυτη, τοτε μειωνεται η διαρκεια ζωης του καταλυτη. Βεβαια στην Ελλαδα, δεν ξερω ποτε κανενα να αλλαζει τον καταλυτη του οποτε...
Για αισθητερες λ... μ,ν,ξ κ λοιπους δεν γνωριζω :D
-
Αν είχα ελεύθερη εξάτμιση χωρίς καταλύτη, τότε θα έβαζα ΜΟΝΟ σούπερ, γιατί:
1ον είναι πολύ βλαβερή για το περιβάλλον η χρήση αμόλυβδης χωρίς καταλύτη
2ον η ποιότητα της βενζίνης είναι καλύτερη (οκτάνια, προστασία κινητήρα κτλ....)
3ον Η σούπερ είναι στην ίδια τιμή ή και φθηνότερη απ' τη αμόλυβδη ;)
4ον Είναι η βενζίνη που τελειώνει τελευταία όταν απεργούν οι φορτηγατζήδες!!! :P :tez:
-
Νικο για πες τις εντυπωσεις σου? παει καλυτερα με σουπερ η ιδεα μου ηταν? :thnk: :thnk:
Καλά μη φανταστείς ότι έκανα κανένα ταξίδι 3χλμ απόσταση δεν το πρόσεξα αυτή τη φορά αλλά
σου δίνει μια τέτοια αίσθηση.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι μιλάμε για την παλιά σούπερ οκ?
Κι όχι την σούπερ αμόλυβδη.
-
Η σουπερ που πωλειται σημερα δεν περιεχει καθολου μολυβδο. Περιεχει αλλα προσθετα αντι του μολυβδου, ο οποιος ηταν πολυ βλαβερος. Βαζοντας την τωρινη σουπερ σε μηχανες-αυτοκινητα με καταλυτη, τοτε μειωνεται η διαρκεια ζωης του καταλυτη. Βεβαια στην Ελλαδα, δεν ξερω ποτε κανενα να αλλαζει τον καταλυτη του οποτε...
Δηλαδη και τα προσθετα επιβαρυνουν την διαρκεια ζωης του καταλυτη
Αν είχα ελεύθερη εξάτμιση χωρίς καταλύτη, τότε θα έβαζα ΜΟΝΟ σούπερ, γιατί:
1ον είναι πολύ βλαβερή για το περιβάλλον η χρήση αμόλυβδης χωρίς καταλύτη
2ον η ποιότητα της βενζίνης είναι καλύτερη (οκτάνια, προστασία κινητήρα κτλ....)
3ον Η σούπερ είναι στην ίδια τιμή ή και φθηνότερη απ' τη αμόλυβδη ;)
4ον Είναι η βενζίνη που τελειώνει τελευταία όταν απεργούν οι φορτηγατζήδες!!! :P :tez:
Μα η σημερινη σουπερ ειναι αμολυβδη κατα βαση και ειναι και πιο ακριβη, εξαιτιας των προσθετων που περιεχει. ;)
-
Δηλαδη και τα προσθετα επιβαρυνουν την διαρκεια ζωης του καταλυτη
Γραψε λαθος. :cry:
Μονο ο μολυβδος επιρρεαζει τη διαρκεια ζωης του καταλυτη. Οποτε βαζοντας τη νεα σουπερ (με τα προσθετα) δεν επιρρεαζεται ο καταλυτης.
-
Γραψε λαθος. :cry:
Μονο ο μολυβδος επιρρεαζει τη διαρκεια ζωης του καταλυτη. Οποτε βαζοντας τη νεα σουπερ (με τα προσθετα) δεν επιρρεαζεται ο καταλυτης.
;)
Ετσι γνωριζω και εγω, αλλα δεν θελω να κανω πειραματα στο rav :D :D :D
Πιστευω ομως, πως στην αναγκη δεν θα γινει και καμια ζημια :kalo: :kalo:
-
Nα τα βαλουμε τα πραγματα σε μια ταξη να μη μπερδευομαστε.
1.Βαζοντας παλαια super LRP δηλαδη αυτη που περιεχει μολυβδο σε καταλυτικο οχημα καταστρεφεται ο καταλυτης.
Ακομα και 1 λιτρο φτανει για να γινει η ζημια.
2.Οσοι εχουν ελευθερες εξατμησεις -χωρις καταλυτες- καλο θα ηταν να μη βαζουν αμολυβδη.
Αυτο γιατι προς αντικατασταση του μολυβδου στην αμολυβδη χρησημοποιουνται αρωματικοι υδρογονανθρακες,κατα βαση βενζολιο, το οποιο ελειψει καταλυτη εκλειεται στην
ατμοσφαιρα (100% καρκινογονο)
3.Παλαια μοτερ μη καταλυτικα που δεν χρησημοποιουν ειδικα μεταλα στις εδρες των βαλβιδων (εκει που λιπαινει ο μολυβδος) μετα απο 50.000χλμ λενε οτι ειναι ασφαλης η χρηση της αμολυβδης
καθως οι επικαθησεις του μολυβδου εχουν δημιουργησει ενα μονιμο στρωμα προστασιας.
4.Ο αισθητηρας λ δεν επιρεαζεται με τις βενζινες
5.Αν θυμηθω κατι ακομα θα το ποσταρω :P
:bye:
-
Nα τα βαλουμε τα πραγματα σε μια ταξη να μη μπερδευομαστε.
1.Βαζοντας παλαια super LRP δηλαδη αυτη που περιεχει μολυβδο σε καταλυτικο οχημα καταστρεφεται ο καταλυτης.
Ακομα και 1 λιτρο φτανει για να γινει η ζημια.
2.Οσοι εχουν ελευθερες εξατμησεις -χωρις καταλυτες- καλο θα ηταν να μη βαζουν αμολυβδη.
Αυτο γιατι προς αντικατασταση του μολυβδου στην αμολυβδη χρησημοποιουνται αρωματικοι υδρογονανθρακες,κατα βαση βενζολιο, το οποιο ελειψει καταλυτη εκλειεται στην
ατμοσφαιρα (100% καρκινογονο)
3.Παλαια μοτερ μη καταλυτικα που δεν χρησημοποιουν ειδικα μεταλα στις εδρες των βαλβιδων (εκει που λιπαινει ο μολυβδος) μετα απο 50.000χλμ λενε οτι ειναι ασφαλης η χρηση της αμολυβδης
καθως οι επικαθησεις του μολυβδου εχουν δημιουργησει ενα μονιμο στρωμα προστασιας.
4.Ο αισθητηρας λ δεν επιρεαζεται με τις βενζινες
5.Αν θυμηθω κατι ακομα θα το ποσταρω :P
:bye:
Ρε συ, η σημερινη σουπερ, αμολυβδη δεν ειναι, με προσθετα για να λιπαινουν τις βαλβιδες? :thnk: :thnk:
Αρα παλι περιεχει τα κερατα της :D
-
Μπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη :tez:
Καμοια σχεση.
LRP = μολυβδος
-
Μπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη :tez:
Καμοια σχεση.
LRP = μολυβδος
LRP=Lead Replacement Petroleum
Μην γραφετε ο,τι σας κατεβει,καντε μια αναζητηση πρωτα: http://www.classicmotorcycles.org.uk/technical/technical_lead_replacement.htm :ohyes:
-
εγώ τώρα ψιλομπερδεύτηκα !!! :thnk:
βασικά το ερώτημα με τη super με απασχολεί κυρίως αυτές τις μέρες , που οι φορτηγατζήδες κάνουν την επανάσταση τους ... :psdof:
αλλά από τις απαντήσεις κατάλαβα πως εγώ που έχω capo 2002 χωρίς καταλύτη έπρεπε να έβαζα έτσι και αλλιώς super !!! :sml1
-
εγώ τώρα ψιλομπερδεύτηκα !!! :thnk:
βασικά το ερώτημα με τη super με απασχολεί κυρίως αυτές τις μέρες , που οι φορτηγατζήδες κάνουν την επανάσταση τους ... :psdof:
αλλά από τις απαντήσεις κατάλαβα πως εγώ που έχω capo 2002 χωρίς καταλύτη έπρεπε να έβαζα έτσι και αλλιώς super !!! :sml1
Διαβασε και εδω να μπερδευτεις περισσοτερο: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14837&perpage=15&pagenumber=1
Εχει και ενα αλλο πολυ ενδιαφερον ποστ για την LRP στο μοτο.γρ αλλα τωρα δεν μπορω να το βρω,εαν μπορει να το βρει ο byron ας το ανεβασει please...
-
κατάλαβα πως εγώ που έχω capo 2002 χωρίς καταλύτη έπρεπε να έβαζα έτσι και αλλιώς super !!!
man.....δεν υπαρχει Capo χωρις καταλυτη.....οι καταλυτες περιεχονται μεσα στα τελικα των εξατμισεων....
Στο Capo δεν εχει αλλαξει τιποτα στο μοτερ -και κατ`επεκταση στις εξατμισεις- απο την μερα που παρουσιαστηκε το 2001.
Μονες αλλαγες τα φλασακια εμπρος-πισω,και η προσθηκη ABS.
Ετσι,για την αποκατασταση της αληθειας προς αποφυγη ερωτηματικων. :bye:
-
Μπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη :tez:
Καμοια σχεση.
LRP = μολυβδος
Ρε συ, τωρα που εβαλες και ταπα ρεζερβουαρ, δεν παραταμε τις βενζινες να παμε καμια Μεγαρα γιατι μου φαινεται εχουμε ξεκουτιανει εντελως :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
κατάλαβα πως εγώ που έχω capo 2002 χωρίς καταλύτη έπρεπε να έβαζα έτσι και αλλιώς super !!!
man.....δεν υπαρχει Capo χωρις καταλυτη.....οι καταλυτες περιεχονται μεσα στα τελικα των εξατμισεων....
Στο Capo δεν εχει αλλαξει τιποτα στο μοτερ -και κατ`επεκταση στις εξατμισεις- απο την μερα που παρουσιαστηκε το 2001.
Μονες αλλαγες τα φλασακια εμπρος-πισω,και η προσθηκη ABS.
Ετσι,για την αποκατασταση της αληθειας προς αποφυγη ερωτηματικων. :bye:
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
εχει καταλυτη το καρο μου????
-
Μπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη :tez:
Καμοια σχεση.
LRP = μολυβδος
Ρε συ, τωρα που εβαλες και ταπα ρεζερβουαρ, δεν παραταμε τις βενζινες να παμε καμια Μεγαρα γιατι μου φαινεται εχουμε ξεκουτιανει εντελως :thnk: :thnk: :thnk:
ME TI BENZINH PEEEEE???? :tez: :tez: :tez:
-
Μπερδευεις την παλια superLRP με την super αμολυβδη :tez:
Καμοια σχεση.
LRP = μολυβδος
LRP
Μην γραφετε ο,τι σας κατεβει,καντε μια αναζητηση πρωτα: http://www.classicmotorcycles.org.uk/technical/technical_lead_replacement.htm :ohyes:
Kαλα τα γραφεις.Απλα ειπα να το γραψω απλοϊκα το ποστ για να μη μπλεξουμε τα μπουτια μας.
LRP = μολυβδος= οτι πιο κοντα στην παλαια μολυβδουχα βενζινη.
Καταλληλη για μη καταλυτικα και παλιας τεχνολογιας κινητηρες (βασει προδιαγραφων γυρω στο '80 για την Ε.Ε αν θυμαμε καλα?)
Και για να εμβαθυνουμε:
Οπως πολυ σωστα με διορθωσε ο skier LRP=Lead Replacement Petroleum και αντι για μολυβδο (lead) γινεται χρηση προσθετων με βαση το ποτασιο (δεν αισθανεστε πιο υγειεις τωρα?)
Δεν μπανω σε λεπτομεριες για επτανια,οκτανια κλπ γιατι θα ξημερωσουμε :P
Στο νετ ειναι γνωστο οτι βρισκεις τα παντα αν θελετε να ψαχτειτε.
Πολυ καλο αρθρο για τις βενζινες υπηρχε και σε παλια Μοτο (ερευνα του Αρβανιτοπουλου) αλλα ουτε που θυμαμε ποτε ηταν :thnk:
:bye:
-
..επίσης πολύ αναλυτικό άρθρο περί βενζινών υπάρχει στο πρώτο τεύχος του IGNITION (http://www.ignitionmag.gr/) για όποιον ενδιαφέρεται..... :kalo: :kalo:
..με βάση το σχετικό αρθρο τα πολύ "χοντροκομμένα" συμπεράσματά μου είναι τα εξής...ο κάθε κινητήρας είναι σχεδιασμένος να λειτουργεί με ένα συγκεκριμένης "ποιότητας" καύσιμο ανάλογα με τα θερμοδυναμικά χαρακτηριστικά του....αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής...και μόνο αυτό....για απροβλημάτιστη λειτουργία και απόδοση...όταν χρησιμοποιούμε διαφορετικό καύσιμο απο το ενδεδειγμένο το μόνο που καταφέρνουμε ειναι να καταπονούμε θερμικά τα μέρη του κινητήρα μας(καθώς δεν λειτουργεί στις συνθηκες για τις οποίες κατασκευάστηκε),να ρυπαίνουμε περισσότερο(άκαυτοι υδρογονανθρακες και οξείδια του αζωτου) και να έχουμε μειωμένη απόδοση...και με βάση αυτα τα συμπεράσματα τα ίδια ισχύουν και για την χρήση super έναντι αμόλυβδης....
..όσους ενδιαφέρει το θεμα νομίζω ότι θα βρουν το συγκεκριμενο αρθρο πολυ ενημερωτικό....εγώ πάντως μετά απο αυτό το άρθρο καταλήγω στο συμπέρασμα ότι μάλλον σπάνια τροφοδοτούμε τον κινητήρα μας με το "σωστό" καύσιμο...
Εχει και ενα αλλο πολυ ενδιαφερον ποστ για την LRP στο μοτο.γρ αλλα τωρα δεν μπορω να το βρω,εαν μπορει να το βρει ο byron ας το ανεβασει please...
..μήπως αναφέρεσαι σε ΑΥΤΟ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14837&perpage=15&pagenumber=1)...??