0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 23, 2008, 02:07:30 πμ »
αλλά ποτέ δεν το εχω ξεκινήσει να το παω σκαστός για να δω αν μου βγαζει παραπάνω...

Γκουχου γκουχου προσεχε τι λες υπαρχουν ντοκουμεντα :tez: :tez: :tez:



ερώτησις... γιατί λες ''στις ευθείες θα ζορίζεται με 16άρη''..??? τόσο πολύ δηλαδή..??? :bye: :bye: :bye:


δεν ζοριζεται εννοοντας οτι δεν τραβαει αλλα απο τη στιγμή που για να διατηρήσεις τα ίδια χλμ που πηγαινες με το 17αρι πρεπει να κρατας τον κινητηρα σε ψηλοτερες στροφες χανει ενα κομματι απο τον τουριστικο του χαρακτηρα και για εμενα νομιζω οτι ειναι λιγο κουραστικο οταν εχεις να πας καμμια 10αρια χλμ με 160 - 180.. αυτο μονο. δεν ειπα οτι θα εκραγει κιολας
τελική όντως δεν χάνεις γιατι με το 17άρι εμενα μετα τις 8300 περιπου δεν ανεβαζει μιλαμε με τιποτα... (θέλω προγραμμα!! :P ) αλλα με το 16άρι ομως παει κοφτη 9200.. πράγμα που σημαινει οτι τα χλμ που χάνεις απο το κοντύτερο γρανάζωμα τα κερδίζεις απο στροφες

το να αλλαξεις ενα γραναζι δεν εινα κανενα σπουδαιο κοστος. για εμενα βαλτο δοκιμαστικα κανενα μηνα δες την χρηση που κανεις στο Capo και αναλογως πραξε. ο καθενας οδηγει και το αντιλαμβανεται διαφορετικα



Υ.Γ. Παντως με το 16άρι σηκώνεται πιο ευκολα..  :tez: :souza:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2008, 09:38:41 πμ από AGENT »
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 23, 2008, 09:09:27 πμ »
01Στάλθηκε από: tserts 
Εισαγωγή παράθεσης
Bump στο νήμα, να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου...

Το κάπο το αγόρασα με 16άρι φορεμένο και πριν λίγες μέρες γύρισα από ταξίδι Ευρώπη. Η αλυσίδα μου έχει γίνει σώβρακο (είμαι στην 9η γραμμή για να καταλάβετε) και έχει δαγκώσει σε ένα σημείο, τώρα η μηχανή θα κουνηθεί μόνο για να πάει για αλλαγή αλυσίδας πριν απ' όλα.

Έχω αποφασίσει να βάλω μαμά δόντια, αφού δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος με την κατανάλωση σε ήπιες συνθήκες οδήγησης (~140 στην εθνική, 5500 στροφές) και έκαιγε γύρω στα 7 - 8 στα 100 συνολικός μέσος όρος ταξιδιού 7,25l/100klm.

Δεν ξέρω πώς θα πάει και θα αλλάξω ξανά το μπροστά αν σκορτσάρει όσο λέτε, αλλά με αυτά τα νούμερα μόνο touring μοτό δεν είναι. Για να καταλάβετε 450 ευρώ σε βενζίνες σε 4800χλμ, είναι περίπου όσα έκαψε και ο συνταξιδιώτης μου με τρανσάλπ 650 που πήγαινε κοντά στις 7000σαλ...

Σαφώς αν κάποιος το έχει το κάπο για μέσα στην πόλη θα θέλει το κοντό γρανάζωμα αλλά για ταξίδι εξωτερικό κατά τη γνώμη μου δεν είναι βιώσιμο.

Θα γράψω εμπειρίες όταν τα βάλω.

Πως το ειδες το καπο στην... Ευρωπη, τι ειπαν οι χονδακιδες?  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2008, 09:11:37 πμ από Antouan »
Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 12, 2008, 06:20:28 πμ »
Ρε παλουκάρια.... για πειτε πάνω κάτω

1. τιμές

2. μάρκες καλές
για μπρος πίσω γρανάζια capo...

Συζητουσαμε με ενα φίλο Caponordisti και δεν γνωριζαμε.. πέραν των afam...

Ευχαριστώ :bye:

*

stako

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 06, 2008, 09:17:08 μμ »
Ναι βρε παιδιά, πείτε κάτι ενδεικτικό από τιμές και μάρκες...:)

Με βλέπω βέβαια για πακέτο AFAM καθώς τις θεωρώ τις καλύτερες αλλά ξέρω τιμές μόνο για 520 και αλουμίνιο, γνωρίζει κανείς τιμή για μια καλή με σιδερένια γρανάζια και αλυσίδα με έμφαση στην αντοχή και όχι στην απόδοση?

*

tserts

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 23, 2008, 02:09:46 πμ »
Πως το ειδες το καπο στην... Ευρωπη, τι ειπαν οι χονδακιδες?  ;)

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις Αντώνη, θα τα γράψω κάποια στιγμή διεξοδικά, αλλά σε γενικές γραμμές εμένα μόνο η κατανάλωση με ξενέρωσε (και η αλυσίδα που ήθελε τέντωμα κάθε 2 μέρες)...

Μεθαύριο και για 3 ΣΚ θα είναι σε ταξίδια με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα σε εθνική, θα σας πω τι λέει το 17άρι γιατί μέχρι τώρα δεν έχω καταληκτικά συμπεράσματα για διάφορους λόγους. Το γκάζι πάντως έχασε πολύ σε αίσθηση και αν δεν δω τα νούμερα που θέλω, θα ξαναμπεί 16άρι άμεσα...


*

tserts

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 23, 2008, 02:12:52 πμ »
1. τιμές

Και εγώ ήξερα για transalp τα (καλά) σετ μας πάνε ~140 ευρώ. Εγώ έβαλα στον Ρομποτή με 180 σετ afam με μαμά γρανάζωμα και ενισχυμένη αλυσίδα χρυσή με 180....

Pas mal....  :ohyes:

*

stako

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 23, 2008, 01:28:15 μμ »
Πως το ειδες το καπο στην... Ευρωπη, τι ειπαν οι χονδακιδες?  ;)

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις Αντώνη, θα τα γράψω κάποια στιγμή διεξοδικά, αλλά σε γενικές γραμμές εμένα μόνο η κατανάλωση με ξενέρωσε (και η αλυσίδα που ήθελε τέντωμα κάθε 2 μέρες)...

Μεθαύριο και για 3 ΣΚ θα είναι σε ταξίδια με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα σε εθνική, θα σας πω τι λέει το 17άρι γιατί μέχρι τώρα δεν έχω καταληκτικά συμπεράσματα για διάφορους λόγους. Το γκάζι πάντως έχασε πολύ σε αίσθηση και αν δεν δω τα νούμερα που θέλω, θα ξαναμπεί 16άρι άμεσα...



Τι αλυσίδα είχες πάνω που ήθελε τέντωμα τόσο συχνά? Στα πόσα χιλιόμετρα άρχισε να θέλει τόσο συχνά τέντωμα?

*

tserts

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 23, 2008, 08:39:17 μμ »
Ήταν χρυσή Στάκο, και μάλλον afam, ο Αντώνης μπορεί να σου πει παραπάνω γιατί αυτός την είχε τρέξει παραπάνω.

Δεν ήταν τόσο παλιά, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είχε δαγκώσει και στο σωστό τέντωμα τραβιόταν παραπάνω. Γενικά μια αλυσίδα όταν αρχίσει να θέλει τέντωμα αρχίζει να έρχεται το τέλος της. Επίσης μιλάμε για δικάβαλος φορτωμένος με 500 - 700 χιλιόμετρα την ημέρα, είναι μεγάλη καταπόνηση για μια αλυσίδα που ούτως ή άλλως είναι στα τελειώματα της.

*

stako

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 24, 2008, 09:54:47 πμ »
Ήταν χρυσή Στάκο, και μάλλον afam, ο Αντώνης μπορεί να σου πει παραπάνω γιατί αυτός την είχε τρέξει παραπάνω.

Δεν ήταν τόσο παλιά, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είχε δαγκώσει και στο σωστό τέντωμα τραβιόταν παραπάνω. Γενικά μια αλυσίδα όταν αρχίσει να θέλει τέντωμα αρχίζει να έρχεται το τέλος της. Επίσης μιλάμε για δικάβαλος φορτωμένος με 500 - 700 χιλιόμετρα την ημέρα, είναι μεγάλη καταπόνηση για μια αλυσίδα που ούτως ή άλλως είναι στα τελειώματα της.

AFAM?!? Πόσα χιλιόμετρα άντεξε περίπου?

*

tserts

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 21, 2008, 06:14:41 μμ »
Συμπερασμάτων συνέχεια:

Τελικά όντως αν κάποιος κάνει πολλά χλμ σε εθνική (ταχύτητες 140+) το 17άρι είναι πιό απολαυστικό. Για μικτή χρήση είναι θέμα προτίμησης, και για τους φαναράκηδες (φαίνεται έχουμε μπόλικους εδώ μέσα  :P) σίγουρα το 16άρι λέει περισσότερο.

Εγώ θα την αφήσω έτσι γιατί είναι πραγματική απόλαυση στην εθνική (πριν το ένιωθα κοντό το κιβώτιο).

Αναφορικά θα αναφέρω ότι στα 140 είχα 5500σαλ με το 16άρι και ~5100 με το 17άρι. Είναι μεγάλη διαφορά. Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 21, 2008, 10:05:59 μμ »
Συμπερασμάτων συνέχεια:

Τελικά όντως αν κάποιος κάνει πολλά χλμ σε εθνική (ταχύτητες 140+) το 17άρι είναι πιό απολαυστικό. Για μικτή χρήση είναι θέμα προτίμησης, και για τους φαναράκηδες (φαίνεται έχουμε μπόλικους εδώ μέσα  :P) σίγουρα το 16άρι λέει περισσότερο.

Εγώ θα την αφήσω έτσι γιατί είναι πραγματική απόλαυση στην εθνική (πριν το ένιωθα κοντό το κιβώτιο).

Αναφορικά θα αναφέρω ότι στα 140 είχα 5500σαλ με το 16άρι και ~5100 με το 17άρι. Είναι μεγάλη διαφορά. Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..

 :bye: :bye: :bye: :ohyes: :ohyes:

[/quote]
Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..
[/quote]

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 21, 2008, 10:07:08 μμ »

Συμπερασμάτων συνέχεια:

Τελικά όντως αν κάποιος κάνει πολλά χλμ σε εθνική (ταχύτητες 140+) το 17άρι είναι πιό απολαυστικό. Για μικτή χρήση είναι θέμα προτίμησης, και για τους φαναράκηδες (φαίνεται έχουμε μπόλικους εδώ μέσα  :P) σίγουρα το 16άρι λέει περισσότερο.

Εγώ θα την αφήσω έτσι γιατί είναι πραγματική απόλαυση στην εθνική (πριν το ένιωθα κοντό το κιβώτιο).

Αναφορικά θα αναφέρω ότι στα 140 είχα 5500σαλ με το 16άρι και ~5100 με το 17άρι. Είναι μεγάλη διαφορά. Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..

 :bye: :bye: :bye: :ohyes: :ohyes:

Παράθεση
Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..
Παράθεση


..ναι..μωρέ..ποιος νοιάζεται για τέτοια πράγματα...τς...τς... :shahea: :shahea:

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2008, 10:14:42 μμ από Themis »

*

Αποσυνδεδεμένος alfisti3

  • **
  • 71
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #27 - : Οκτώβριος 13, 2016, 12:09:15 πμ »
Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω από εδώ λέγοντας ότι χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή αλυσιδας και γραναζιών.
Σε ερωτήσεις σε διάφορα μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) η τιμές ειναι στο 150 αρι χωρίς περαστικά αυτής. Μιλάμε για μαύρη DID ή Afam με 17αρι γρανάζι (το μαμά).
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω στις REGGINA την χρυσή με Ζ ring όπου η τιμή της είναι αρκετά χαμηλή.    Παραθέτω και link 
https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusida_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_aprilia_etv_1000_caponord_2001_07_cruse_z_ring

Η τιμή ειναι 119 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν και γενικότερα απόψεις στο εάν αξίζει αυτή η επιλογη.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #28 - : Οκτώβριος 13, 2016, 07:39:23 πμ »
Πάρε και στο monster bike Πατρα. Είχε κάτι καλές τιμές για αλυσίδα γρανάζια
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 13, 2016, 08:00:53 πμ »
Aπό κει είχα πάρει και εγώ πέρσυ μόνο αλυσίδα
κανά 50αρι € αν θυμάμαι καλά  :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης