APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: mark στις Μάιος 02, 2007, 06:02:50 μμ
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τους κατόχους Caponord μερικές ερωτήσεις σχετικά με το θέμα μιας και κοντεύω τα 23000 χιλιόμετρα και τα τελευταία 1500 χιλιόμετρα την έχω σφίξει δυό φορές
1)Στα πόσα χιλιόμετρα έχετε αλλάξει αλυσίδα-γρανάζια?
2)Οσοι έχετε αλλάξει έχετε βάλει της μαμάς ή κάποιας άλλης μάρκας?Αν έχετε βάλει άλλη μάρκα πως σας φάνηκαν,είναι καλύτερα από τα μαμά?
3)Ποιοί από σας έχετε βάλει 16άρι μπροστά και ποιές οι εντυπώσεις σας?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :bye:
-
Mark εχω στο Capo 38000Km και ακομα δεν εχει δειξει σημαδια για αλλαγη.Οσον αφορα το 16αρι γραναζι ηθελα να το βαλω για τα σκορτσαρισματα στα χαμηλα αλλα με καλυψε η αλλαγη των εξατμισεων και το φιλτρο.Κερδισα αυτο ακριβως που ηθελα στα χαμηλα.Παρ'ολα αυτα υπαρχουν καποια παιδια (νομιζω Haritos) που εχουν και εξατμιση και εχουν αλλαξει και το γραναζι και λενε οτι αξιζει.Εγω προς το παρον δεν θα κανω αυτην την αλλαγη...Με ικανοποιει ετσι οπως ειναι τωρα.Αν δεν κανω λαθος εχεις και εσυ εξατμισεις πανω,ετσι δεν ειναι?
-
Φίλε Mark σου συστήνω απόλυτα το 16ρι γρανάζι.
Έχω ένα κάπο 04 με 16ρι και ένα κάπο 02 με το μανίσιο.Όταν αλλάζω μηχανή είναι σα να καβαλώ διαφορετικό μηχανάκι.Με το κοντό τέρμα όχι μόνο τα σκορτσαρίσματα αλλά και οι πολύ συχνες αλλάγές ταχυτήτων και κυρίως το ενοχλητικότατο πατινάρισμα με το συμπλέκτη.Για σένα δε που μένεις σε νησί θα έλεγα είναι η νο1 μεταμόσχευση.Θα με θυμηθείς ,είναι σα να βάζεις +20 άλογα στις κλειστές,με στροφές διαδρομές
Όσο για τα αλυσιδογράναζα ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις .Έχεις 250 Ε,δώστα.
-
Γιωργο εχω βαλει 16 γραναζι και πραγματικα ειναι η καλυτερη και φτηνοτερη μετατροπη που εχω κανει πραγματικα αξιζει, ουτε καν απο την τελικη δεν μου εκοψε, τωρα για μαρκα αλυσιδας εχω βαλει D.I.D χρυση αλλα το ολο θεμα με τις αλυσιδες ειναι υποκειμενικο αλλη συντηρηση κανεις εσυ αλλη εγω αλλη καποιος αλλος το πισω γραναζι ειναι μαμα και το 16αρι ειναι afam αν δεν κανω λαθος...
Κωστα (juha) τις εξατμισεις του Γιωργου φοραω εγω.... :blus:
-
Από ότι βλέπω το 16άρι προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα... Πέρα από το προφανώς καλύτερο γέμισμα/δύναμη του κινητήρα για μένα είναι πολύ σημαντικά το σκορτσάρισμα κάτω από τις 3000rpm και επίσης και το πατινάρισμα που κάνει ο συμπλέκτης κάποιες φορές. Είναι δυο θέματα που με ενοχλούν στο Capo (το άλλο είναι η όχι τόσο καλή ζελατίνα για το ύψος μου, 1.87), αν διορθωθούν μόνο με ένα γραναζάκι τι να πω, απλά τέλεια!
Οπότε μια και θα βγω για μια δουλειά κοντά στον Τασούλη θα πάρω ένα να το έχω και το βάζω με την πρώτη ευκαιρία. :)
-
Bump στο νήμα, να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου...
Το κάπο το αγόρασα με 16άρι φορεμένο και πριν λίγες μέρες γύρισα από ταξίδι Ευρώπη. Η αλυσίδα μου έχει γίνει σώβρακο (είμαι στην 9η γραμμή για να καταλάβετε) και έχει δαγκώσει σε ένα σημείο, τώρα η μηχανή θα κουνηθεί μόνο για να πάει για αλλαγή αλυσίδας πριν απ' όλα.
Έχω αποφασίσει να βάλω μαμά δόντια, αφού δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος με την κατανάλωση σε ήπιες συνθήκες οδήγησης (~140 στην εθνική, 5500 στροφές) και έκαιγε γύρω στα 7 - 8 στα 100 συνολικός μέσος όρος ταξιδιού 7,25l/100klm.
Δεν ξέρω πώς θα πάει και θα αλλάξω ξανά το μπροστά αν σκορτσάρει όσο λέτε, αλλά με αυτά τα νούμερα μόνο touring μοτό δεν είναι. Για να καταλάβετε 450 ευρώ σε βενζίνες σε 4800χλμ, είναι περίπου όσα έκαψε και ο συνταξιδιώτης μου με τρανσάλπ 650 που πήγαινε κοντά στις 7000σαλ...
Σαφώς αν κάποιος το έχει το κάπο για μέσα στην πόλη θα θέλει το κοντό γρανάζωμα αλλά για ταξίδι εξωτερικό κατά τη γνώμη μου δεν είναι βιώσιμο.
Θα γράψω εμπειρίες όταν τα βάλω.
-
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
-
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
WHAT??
-
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
WHAT??
τι...?? εσύ πιάνεις 230 με 16άρι όπως μερικοί...??? :dry: :dry: :dry: :dry:
-
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
WHAT??
τι...?? εσύ πιάνεις 230 με 16άρι όπως μερικοί...??? :dry: :dry: :dry: :dry:
Ρααααα αει φύγε απο δώ ...ΚΑΓΚΟΥΡΑ που με θές και 230 !!! :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
Αχ αχχχ :cry:
:pray:
Τελικο το καγκουρο δυσκοΛΛα το αποβαλει ο οργανισμος ε?
(http://www.thelamberts.com/webkinz_blog/wp-content/uploads/2008/01/kangaroo.gif)
-
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
WHAT??
τι...?? εσύ πιάνεις 230 με 16άρι όπως μερικοί...??? :dry: :dry: :dry: :dry:
Ρε μας μπερδεψες! :P 16αρι φορας η 17αρι? Με 16αρι αμου εβγαζε 215 αρυθμιστο ομως! με 17αρι και ρυθμισμενο μου βγαζει 230 αργααααα ομως..( τα 210 με την 5η...) Αυτα και το 16άρι εγώ δεν το ξαναβάζω γτ αν και εξαφανίζει την τρυπα στις χαμηλες κυκλοφορώ μονιμα πανω απο 160 και μου σπαει τα νευρα να ακουω το μοτερ να ζοριζεται.. ;)
Αν οντως κατα μεσο όρο κυκλοφορεις σε κινηση βαλτο αξιζει. Θα γλυτώσεις και αλλαγη δίσκων γρήγορα..Αν κυκλοφορεις όμως οπως εγω κυρίως σε Εθνικη και Αττική ( Α! ξεχασα δεν εχετε Αττική Οδο :P ) τοτε κράτα το 17άρι και για την κατανάλωση. Αυτα
-
Bump στο νήμα, να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου...
Το κάπο το αγόρασα με 16άρι φορεμένο και πριν λίγες μέρες γύρισα από ταξίδι Ευρώπη. Η αλυσίδα μου έχει γίνει σώβρακο (είμαι στην 9η γραμμή για να καταλάβετε) και έχει δαγκώσει σε ένα σημείο, τώρα η μηχανή θα κουνηθεί μόνο για να πάει για αλλαγή αλυσίδας πριν απ' όλα.
Έχω αποφασίσει να βάλω μαμά δόντια, αφού δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος με την κατανάλωση σε ήπιες συνθήκες οδήγησης (~140 στην εθνική, 5500 στροφές) και έκαιγε γύρω στα 7 - 8 στα 100 συνολικός μέσος όρος ταξιδιού 7,25l/100klm.
Δεν ξέρω πώς θα πάει και θα αλλάξω ξανά το μπροστά αν σκορτσάρει όσο λέτε, αλλά με αυτά τα νούμερα μόνο touring μοτό δεν είναι. Για να καταλάβετε 450 ευρώ σε βενζίνες σε 4800χλμ, είναι περίπου όσα έκαψε και ο συνταξιδιώτης μου με τρανσάλπ 650 που πήγαινε κοντά στις 7000σαλ...
Σαφώς αν κάποιος το έχει το κάπο για μέσα στην πόλη θα θέλει το κοντό γρανάζωμα αλλά για ταξίδι εξωτερικό κατά τη γνώμη μου δεν είναι βιώσιμο.
:ohyes: :ohyes:
-
17άρη έχω Agent... :ohyes:
ο.κ. ευχαριστώ με κάλυψες...εδώ παίζει μόνο... ''Εβρίτικη Οδός'' και όπως ξέρεις απο τις ευθείες τετραγωνιζεται το λάστιχο... (όπως λεει και ενας αλλος dalton εδω μέσα...''αποκτά ακμή'' :lol%)
εγώ πιάνω 215-217 άαντε κατι παραπάνω αλλά ποτέ δεν το εχω ξεκινήσει να το παω σκαστός για να δω αν μοτ βγαζει πααπάνω... απλά όποτε ειμαι στο δρόμο και το ανοιγω τότε βλέπω τα 215-217... ίισως και 220...αλλά δε νομίζω.. :thnk:
Υ.Γ.
ερώτησις... γιατί λες ''στις ευθείες θα ζορίζεται με 16άρη''..??? τόσο πολύ δηλαδή..??? :bye: :bye: :bye:
-
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
Θέμη βάλτο και δε θα το μετανοιώσεις
ένας μόνιμος αιμοδότης στις μηχανές :tez: :tez:
Τελική δε χάνεις μπορεί να πάρεις και κανά 2 χιλ έξτρα ;)
Τα 220 για πλάκα θα τα έχεις :kalo:
-
αλλά ποτέ δεν το εχω ξεκινήσει να το παω σκαστός για να δω αν μου βγαζει παραπάνω...
Γκουχου γκουχου προσεχε τι λες υπαρχουν ντοκουμεντα :tez: :tez: :tez:
ερώτησις... γιατί λες ''στις ευθείες θα ζορίζεται με 16άρη''..??? τόσο πολύ δηλαδή..??? :bye: :bye: :bye:
δεν ζοριζεται εννοοντας οτι δεν τραβαει αλλα απο τη στιγμή που για να διατηρήσεις τα ίδια χλμ που πηγαινες με το 17αρι πρεπει να κρατας τον κινητηρα σε ψηλοτερες στροφες χανει ενα κομματι απο τον τουριστικο του χαρακτηρα και για εμενα νομιζω οτι ειναι λιγο κουραστικο οταν εχεις να πας καμμια 10αρια χλμ με 160 - 180.. αυτο μονο. δεν ειπα οτι θα εκραγει κιολας
τελική όντως δεν χάνεις γιατι με το 17άρι εμενα μετα τις 8300 περιπου δεν ανεβαζει μιλαμε με τιποτα... (θέλω προγραμμα!! :P ) αλλα με το 16άρι ομως παει κοφτη 9200.. πράγμα που σημαινει οτι τα χλμ που χάνεις απο το κοντύτερο γρανάζωμα τα κερδίζεις απο στροφες
το να αλλαξεις ενα γραναζι δεν εινα κανενα σπουδαιο κοστος. για εμενα βαλτο δοκιμαστικα κανενα μηνα δες την χρηση που κανεις στο Capo και αναλογως πραξε. ο καθενας οδηγει και το αντιλαμβανεται διαφορετικα
Υ.Γ. Παντως με το 16άρι σηκώνεται πιο ευκολα.. :tez: :souza:
-
01Στάλθηκε από: tserts
Εισαγωγή παράθεσης
Bump στο νήμα, να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου...
Το κάπο το αγόρασα με 16άρι φορεμένο και πριν λίγες μέρες γύρισα από ταξίδι Ευρώπη. Η αλυσίδα μου έχει γίνει σώβρακο (είμαι στην 9η γραμμή για να καταλάβετε) και έχει δαγκώσει σε ένα σημείο, τώρα η μηχανή θα κουνηθεί μόνο για να πάει για αλλαγή αλυσίδας πριν απ' όλα.
Έχω αποφασίσει να βάλω μαμά δόντια, αφού δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος με την κατανάλωση σε ήπιες συνθήκες οδήγησης (~140 στην εθνική, 5500 στροφές) και έκαιγε γύρω στα 7 - 8 στα 100 συνολικός μέσος όρος ταξιδιού 7,25l/100klm.
Δεν ξέρω πώς θα πάει και θα αλλάξω ξανά το μπροστά αν σκορτσάρει όσο λέτε, αλλά με αυτά τα νούμερα μόνο touring μοτό δεν είναι. Για να καταλάβετε 450 ευρώ σε βενζίνες σε 4800χλμ, είναι περίπου όσα έκαψε και ο συνταξιδιώτης μου με τρανσάλπ 650 που πήγαινε κοντά στις 7000σαλ...
Σαφώς αν κάποιος το έχει το κάπο για μέσα στην πόλη θα θέλει το κοντό γρανάζωμα αλλά για ταξίδι εξωτερικό κατά τη γνώμη μου δεν είναι βιώσιμο.
Θα γράψω εμπειρίες όταν τα βάλω.
Πως το ειδες το καπο στην... Ευρωπη, τι ειπαν οι χονδακιδες? ;)
-
Ρε παλουκάρια.... για πειτε πάνω κάτω
1. τιμές
2. μάρκες καλές για μπρος πίσω γρανάζια capo...
Συζητουσαμε με ενα φίλο Caponordisti και δεν γνωριζαμε.. πέραν των afam...
Ευχαριστώ :bye:
-
Ναι βρε παιδιά, πείτε κάτι ενδεικτικό από τιμές και μάρκες...:)
Με βλέπω βέβαια για πακέτο AFAM καθώς τις θεωρώ τις καλύτερες αλλά ξέρω τιμές μόνο για 520 και αλουμίνιο, γνωρίζει κανείς τιμή για μια καλή με σιδερένια γρανάζια και αλυσίδα με έμφαση στην αντοχή και όχι στην απόδοση?
-
Πως το ειδες το καπο στην... Ευρωπη, τι ειπαν οι χονδακιδες? ;)
Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις Αντώνη, θα τα γράψω κάποια στιγμή διεξοδικά, αλλά σε γενικές γραμμές εμένα μόνο η κατανάλωση με ξενέρωσε (και η αλυσίδα που ήθελε τέντωμα κάθε 2 μέρες)...
Μεθαύριο και για 3 ΣΚ θα είναι σε ταξίδια με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα σε εθνική, θα σας πω τι λέει το 17άρι γιατί μέχρι τώρα δεν έχω καταληκτικά συμπεράσματα για διάφορους λόγους. Το γκάζι πάντως έχασε πολύ σε αίσθηση και αν δεν δω τα νούμερα που θέλω, θα ξαναμπεί 16άρι άμεσα...
-
1. τιμές
Και εγώ ήξερα για transalp τα (καλά) σετ μας πάνε ~140 ευρώ. Εγώ έβαλα στον Ρομποτή με 180 σετ afam με μαμά γρανάζωμα και ενισχυμένη αλυσίδα χρυσή με 180....
Pas mal.... :ohyes:
-
Πως το ειδες το καπο στην... Ευρωπη, τι ειπαν οι χονδακιδες? ;)
Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις Αντώνη, θα τα γράψω κάποια στιγμή διεξοδικά, αλλά σε γενικές γραμμές εμένα μόνο η κατανάλωση με ξενέρωσε (και η αλυσίδα που ήθελε τέντωμα κάθε 2 μέρες)...
Μεθαύριο και για 3 ΣΚ θα είναι σε ταξίδια με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα σε εθνική, θα σας πω τι λέει το 17άρι γιατί μέχρι τώρα δεν έχω καταληκτικά συμπεράσματα για διάφορους λόγους. Το γκάζι πάντως έχασε πολύ σε αίσθηση και αν δεν δω τα νούμερα που θέλω, θα ξαναμπεί 16άρι άμεσα...
Τι αλυσίδα είχες πάνω που ήθελε τέντωμα τόσο συχνά? Στα πόσα χιλιόμετρα άρχισε να θέλει τόσο συχνά τέντωμα?
-
Ήταν χρυσή Στάκο, και μάλλον afam, ο Αντώνης μπορεί να σου πει παραπάνω γιατί αυτός την είχε τρέξει παραπάνω.
Δεν ήταν τόσο παλιά, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είχε δαγκώσει και στο σωστό τέντωμα τραβιόταν παραπάνω. Γενικά μια αλυσίδα όταν αρχίσει να θέλει τέντωμα αρχίζει να έρχεται το τέλος της. Επίσης μιλάμε για δικάβαλος φορτωμένος με 500 - 700 χιλιόμετρα την ημέρα, είναι μεγάλη καταπόνηση για μια αλυσίδα που ούτως ή άλλως είναι στα τελειώματα της.
-
Ήταν χρυσή Στάκο, και μάλλον afam, ο Αντώνης μπορεί να σου πει παραπάνω γιατί αυτός την είχε τρέξει παραπάνω.
Δεν ήταν τόσο παλιά, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είχε δαγκώσει και στο σωστό τέντωμα τραβιόταν παραπάνω. Γενικά μια αλυσίδα όταν αρχίσει να θέλει τέντωμα αρχίζει να έρχεται το τέλος της. Επίσης μιλάμε για δικάβαλος φορτωμένος με 500 - 700 χιλιόμετρα την ημέρα, είναι μεγάλη καταπόνηση για μια αλυσίδα που ούτως ή άλλως είναι στα τελειώματα της.
AFAM?!? Πόσα χιλιόμετρα άντεξε περίπου?
-
Συμπερασμάτων συνέχεια:
Τελικά όντως αν κάποιος κάνει πολλά χλμ σε εθνική (ταχύτητες 140+) το 17άρι είναι πιό απολαυστικό. Για μικτή χρήση είναι θέμα προτίμησης, και για τους φαναράκηδες (φαίνεται έχουμε μπόλικους εδώ μέσα :P) σίγουρα το 16άρι λέει περισσότερο.
Εγώ θα την αφήσω έτσι γιατί είναι πραγματική απόλαυση στην εθνική (πριν το ένιωθα κοντό το κιβώτιο).
Αναφορικά θα αναφέρω ότι στα 140 είχα 5500σαλ με το 16άρι και ~5100 με το 17άρι. Είναι μεγάλη διαφορά. Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..
-
Συμπερασμάτων συνέχεια:
Τελικά όντως αν κάποιος κάνει πολλά χλμ σε εθνική (ταχύτητες 140+) το 17άρι είναι πιό απολαυστικό. Για μικτή χρήση είναι θέμα προτίμησης, και για τους φαναράκηδες (φαίνεται έχουμε μπόλικους εδώ μέσα :P) σίγουρα το 16άρι λέει περισσότερο.
Εγώ θα την αφήσω έτσι γιατί είναι πραγματική απόλαυση στην εθνική (πριν το ένιωθα κοντό το κιβώτιο).
Αναφορικά θα αναφέρω ότι στα 140 είχα 5500σαλ με το 16άρι και ~5100 με το 17άρι. Είναι μεγάλη διαφορά. Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..
:bye: :bye: :bye: :ohyes: :ohyes:
[/quote]
Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..
[/quote]
-
Συμπερασμάτων συνέχεια:
Τελικά όντως αν κάποιος κάνει πολλά χλμ σε εθνική (ταχύτητες 140+) το 17άρι είναι πιό απολαυστικό. Για μικτή χρήση είναι θέμα προτίμησης, και για τους φαναράκηδες (φαίνεται έχουμε μπόλικους εδώ μέσα :P) σίγουρα το 16άρι λέει περισσότερο.
Εγώ θα την αφήσω έτσι γιατί είναι πραγματική απόλαυση στην εθνική (πριν το ένιωθα κοντό το κιβώτιο).
Αναφορικά θα αναφέρω ότι στα 140 είχα 5500σαλ με το 16άρι και ~5100 με το 17άρι. Είναι μεγάλη διαφορά. Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..
:bye: :bye: :bye: :ohyes: :ohyes:
Για τελικές δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, το Κάπο πάνω από τα 200 δεν είναι απολαυστικό (πολύς αέρας, θόρυβος, δονήσεις, κατανάλωση)..
..ναι..μωρέ..ποιος νοιάζεται για τέτοια πράγματα...τς...τς... :shahea: :shahea:
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω από εδώ λέγοντας ότι χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή αλυσιδας και γραναζιών.
Σε ερωτήσεις σε διάφορα μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) η τιμές ειναι στο 150 αρι χωρίς περαστικά αυτής. Μιλάμε για μαύρη DID ή Afam με 17αρι γρανάζι (το μαμά).
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω στις REGGINA την χρυσή με Ζ ring όπου η τιμή της είναι αρκετά χαμηλή. Παραθέτω και link
https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusida_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_aprilia_etv_1000_caponord_2001_07_cruse_z_ring
Η τιμή ειναι 119 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν και γενικότερα απόψεις στο εάν αξίζει αυτή η επιλογη.
-
Πάρε και στο monster bike Πατρα. Είχε κάτι καλές τιμές για αλυσίδα γρανάζια
-
Aπό κει είχα πάρει και εγώ πέρσυ μόνο αλυσίδα
κανά 50αρι € αν θυμάμαι καλά :thnk:
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω από εδώ λέγοντας ότι χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή αλυσιδας και γραναζιών.
Σε ερωτήσεις σε διάφορα μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) η τιμές ειναι στο 150 αρι χωρίς περαστικά αυτής. Μιλάμε για μαύρη DID ή Afam με 17αρι γρανάζι (το μαμά).
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω στις REGGINA την χρυσή με Ζ ring όπου η τιμή της είναι αρκετά χαμηλή. Παραθέτω και link
https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusida_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_aprilia_etv_1000_caponord_2001_07_cruse_z_ring
Η τιμή ειναι 119 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν και γενικότερα απόψεις στο εάν αξίζει αυτή η επιλογη.
Παρα πολύ καλή αλύσίδα η Regina . Νομίζω οτι ήταν και η μαμά επιλογή για το CAPO.
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις οπότε θα προχωρήσω σε παραγγελία.
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω από εδώ λέγοντας ότι χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή αλυσιδας και γραναζιών.
Σε ερωτήσεις σε διάφορα μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) η τιμές ειναι στο 150 αρι χωρίς περαστικά αυτής. Μιλάμε για μαύρη DID ή Afam με 17αρι γρανάζι (το μαμά).
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω στις REGGINA την χρυσή με Ζ ring όπου η τιμή της είναι αρκετά χαμηλή. Παραθέτω και link
https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusida_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_aprilia_etv_1000_caponord_2001_07_cruse_z_ring
Η τιμή ειναι 119 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν και γενικότερα απόψεις στο εάν αξίζει αυτή η επιλογη.
Παρα πολύ καλή αλύσίδα η Regina . Νομίζω οτι ήταν και η μαμά επιλογή για το CAPO.
αυτη την απαντηση περιμενα, γιατι το δικο μου φοραει ακομα την εργοστασιακη και ειναι πραγματι regina.
ειδα και την τιμη για σετ regina με μπρος-πισω γραναζια και προβληματιστηκα για την ποιοτητα της.
ειμαι στα 27Κ και εκανα ενα τεντωματακι, οποτε ισως σιγα-σιγα να ερχεται η ωρα της
-
Εγω παιδια εβαλα afam σετακι με 15αρι μπροστινο,μετα απο παροτρυνση του τρισμεγιστου κοσμα και το μηχανακι...σκοτωνει!2 δοντια κατω δηλαδη απο το μαμα 17αρι,αλλα μεσα στην πολη ειναι σουπερ,δεν σκορτσαρει και ξεκιναει..πετωντας αμα θελεις.
Απο καταναλωση δεν ειδα καμμια τρελλη διαφορα.
Το προτεινω,οπως και αλυσιδα αφαμ,αντεχει.
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω από εδώ λέγοντας ότι χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή αλυσιδας και γραναζιών.
Σε ερωτήσεις σε διάφορα μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) η τιμές ειναι στο 150 αρι χωρίς περαστικά αυτής. Μιλάμε για μαύρη DID ή Afam με 17αρι γρανάζι (το μαμά).
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω στις REGGINA την χρυσή με Ζ ring όπου η τιμή της είναι αρκετά χαμηλή. Παραθέτω και link
https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusida_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_aprilia_etv_1000_caponord_2001_07_cruse_z_ring
Η τιμή ειναι 119 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν και γενικότερα απόψεις στο εάν αξίζει αυτή η επιλογη.
Παρα πολύ καλή αλύσίδα η Regina . Νομίζω οτι ήταν και η μαμά επιλογή για το CAPO.
αυτη την απαντηση περιμενα, γιατι το δικο μου φοραει ακομα την εργοστασιακη και ειναι πραγματι regina.
ειδα και την τιμη για σετ regina με μπρος-πισω γραναζια και προβληματιστηκα για την ποιοτητα της.
ειμαι στα 27Κ και εκανα ενα τεντωματακι, οποτε ισως σιγα-σιγα να ερχεται η ωρα της
To τεντωματάκι απο μόνο του δεν είναι ένδειξη αλλαγής. Αυτό που είναι όμως είναι αφού την τεντώσεις αλλού να τεντώνει και αλλού να χαλαρώνει. Τότε χρειαζεσαι αλλαγή χθές βέβαια!
-
Για να μην ανοιγω νεο θεμα. Ψαχνω την γλυστρα της αλυσιδας αυτην που βιδωνει στο πλαισιο διπλα στο πατητηρι του οδηγου. Αν εχει κανεις ας στειλει ενα πμ η ας γραψει εδω :bye:
-
Εγω παιδια εβαλα afam σετακι με 15αρι μπροστινο,μετα απο παροτρυνση του τρισμεγιστου κοσμα και το μηχανακι...σκοτωνει!2 δοντια κατω δηλαδη απο το μαμα 17αρι,αλλα μεσα στην πολη ειναι σουπερ,δεν σκορτσαρει και ξεκιναει..πετωντας αμα θελεις.
Απο καταναλωση δεν ειδα καμμια τρελλη διαφορα.
Το προτεινω,οπως και αλυσιδα αφαμ,αντεχει.
Δημο για την afam θα συμφωνησω, αντεχει πολυ :ohyes:
τωρα για το 15αρι !!! :thnk: σιγουρα θα σκοτωνει στις εκκινησεις και στα στενα μεσα στην πολη, σταματα ξεκινα κ.λ.π.
αλλα ρε φιλε θα σπαει / γεμιζει πολυ γρηγορα !!! :thnk: δεν σε κουραζει αυτο ;;;
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω από εδώ λέγοντας ότι χρειάζομαι επειγόντως αλλαγή αλυσιδας και γραναζιών.
Σε ερωτήσεις σε διάφορα μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) η τιμές ειναι στο 150 αρι χωρίς περαστικά αυτής. Μιλάμε για μαύρη DID ή Afam με 17αρι γρανάζι (το μαμά).
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα πάνω στις REGGINA την χρυσή με Ζ ring όπου η τιμή της είναι αρκετά χαμηλή. Παραθέτω και link
https://www.moto-accessories.gr/products/set_alusida_me_granazia/set_alusida_me_granazia_gia_aprilia_etv_1000_caponord_2001_07_cruse_z_ring
Η τιμή ειναι 119 ευρώ.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν και γενικότερα απόψεις στο εάν αξίζει αυτή η επιλογη.
Παρα πολύ καλή αλύσίδα η Regina . Νομίζω οτι ήταν και η μαμά επιλογή για το CAPO.
αυτη την απαντηση περιμενα, γιατι το δικο μου φοραει ακομα την εργοστασιακη και ειναι πραγματι regina.
ειδα και την τιμη για σετ regina με μπρος-πισω γραναζια και προβληματιστηκα για την ποιοτητα της.
ειμαι στα 27Κ και εκανα ενα τεντωματακι, οποτε ισως σιγα-σιγα να ερχεται η ωρα της
To τεντωματάκι απο μόνο του δεν είναι ένδειξη αλλαγής. Αυτό που είναι όμως είναι αφού την τεντώσεις αλλού να τεντώνει και αλλού να χαλαρώνει. Τότε χρειαζεσαι αλλαγή χθές βέβαια!
Ναι προφανώς, δεν μιλάω για άμεσα.
Απλά με το πρώτο τεντωμα, μπήκε στο μυαλό μου και το concept "Ω ρε φουστη, αυτά θέλουν και αλλαγή αλυσίδας κάποια στιγμη" και ξεκίνησα να ρίχνω μια ματιά στην αγορά :)
Εν τω μεταξύ μιας και αναφέρθηκε. Το αγόρασα με 16αρι γρανάζι και έχω κουραστεί να ανεβοκατεβαζω ταχύτητες μέσα στην πόλη. Έχω και το 17αρι σε μια σακούλα. Μπαίνει το 17αρι τώρα ή θα είναι κοντή η αλυσίδα και δεν θα φτάνει?
-
Αν βαρέθηκες να ανεβοκατεβάζεις με το 16άρι...Που να δείς αν κυκλοφορείς με το 17αρι μες την πόλη πως θα νιώσεις...
Ανεβοκατεβάζεις γιατί σκορτσάρει προφανώς και θέλεις μια κάτω για να τραβήξει το μηχανάκι έτσι?
Αν ναι τότε μείνε στο 16άρι...Με το 17 άρι θα κερδίσεις μόνο σε ταξίδι και κυρίως εθνική γιατί μακραίνεις το γρανάζωμα πουθενά αλλού!
-
Αν βαρέθηκες να ανεβοκατεβάζεις με το 16άρι...Που να δείς αν κυκλοφορείς με το 17αρι μες την πόλη πως θα νιώσεις...
Ανεβοκατεβάζεις γιατί σκορτσάρει προφανώς και θέλεις μια κάτω για να τραβήξει το μηχανάκι έτσι?
Αν ναι τότε μείνε στο 16άρι...Με το 17 άρι θα κερδίσεις μόνο σε ταξίδι και κυρίως εθνική γιατί μακραίνεις το γρανάζωμα πουθενά αλλού!
Οχι, θέλω ησυχία και χαλαρό ρολαρισμα όταν ανεβοκατεβαινω παραλιακή-βουλιαγμένης που κινούμαι συνήθως. Τώρα ανεβαίνουν πολύ γρήγορα οι στροφές και είμαι συνέχεια πάνω-κάτω.
Αν το 17αρι μπαίνει με την αλυσίδα που εχω, θα ήθελα να το δοκιμασω, κι αν δω ότι είναι κουραστικό επιστρέφω στο 16αρι
-
Αν βαρέθηκες να ανεβοκατεβάζεις με το 16άρι...Που να δείς αν κυκλοφορείς με το 17αρι μες την πόλη πως θα νιώσεις...
Ανεβοκατεβάζεις γιατί σκορτσάρει προφανώς και θέλεις μια κάτω για να τραβήξει το μηχανάκι έτσι?
Αν ναι τότε μείνε στο 16άρι...Με το 17 άρι θα κερδίσεις μόνο σε ταξίδι και κυρίως εθνική γιατί μακραίνεις το γρανάζωμα πουθενά αλλού!
Οχι, θέλω ησυχία και χαλαρό ρολαρισμα όταν ανεβοκατεβαινω παραλιακή-βουλιαγμένης που κινούμαι συνήθως. Τώρα ανεβαίνουν πολύ γρήγορα οι στροφές και είμαι συνέχεια πάνω-κάτω.
Αν το 17αρι μπαίνει με την αλυσίδα που εχω, θα ήθελα να το δοκιμασω, κι αν δω ότι είναι κουραστικό επιστρέφω στο 16αρι
Αν είναι έτσι τότε καλώς. Λογικά θα το καταλάβεις απο το περιθώριο που εχει η αλυσίδα στα ρυθμιστικά πίσω.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πόσα χλμ έχει η αλυσίδα σου? Γιατί όπως είπε ο Ζήσης απο τα ρυθμιστικά πίσω θα δείς αν θέλει αλλαγή αρχικά. Αν είσαι απο την μέση και πίσω ναι θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή. Με το 17άρι γρανάζι θα έχεις θέματα αν κυκλοφορείς στην πόλη συχνά. Οπουδήποτε αλλού μια χαρά θα είσαι. Και εγώ σκέφτομαι να το ξαναβάλω μιας και κυκλοφορώ Εθνική και περιξ αρκετά οπότε νιώθω οτι θέλω αλλη μια ταχύτητα κάθε φορά για να ρολλάρω χαλαρά.
-
Πόσα χλμ έχει η αλυσίδα σου? Γιατί όπως είπε ο Ζήσης απο τα ρυθμιστικά πίσω θα δείς αν θέλει αλλαγή αρχικά. Αν είσαι απο την μέση και πίσω ναι θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή. Με το 17άρι γρανάζι θα έχεις θέματα αν κυκλοφορείς στην πόλη συχνά. Οπουδήποτε αλλού μια χαρά θα είσαι. Και εγώ σκέφτομαι να το ξαναβάλω μιας και κυκλοφορώ Εθνική και περιξ αρκετά οπότε νιώθω οτι θέλω αλλη μια ταχύτητα κάθε φορά για να ρολλάρω χαλαρά.
27000 έχει το μηχανάκι, το πήρα με 24000 και δεν νομίζω να έχει αλλάξει ο προηγούμενος. Δεν θυμάμαι που είναι ο ρυθμιστής, θα το τσεκάρω
Κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά νότια προάστια, γλυφαδα-βουλα-βάρη σε κεντρικούς δρόμους, οπότε δεν μπλέκω πότε σε στενά κλπ.
-
Πόσα χλμ έχει η αλυσίδα σου? Γιατί όπως είπε ο Ζήσης απο τα ρυθμιστικά πίσω θα δείς αν θέλει αλλαγή αρχικά. Αν είσαι απο την μέση και πίσω ναι θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή. Με το 17άρι γρανάζι θα έχεις θέματα αν κυκλοφορείς στην πόλη συχνά. Οπουδήποτε αλλού μια χαρά θα είσαι. Και εγώ σκέφτομαι να το ξαναβάλω μιας και κυκλοφορώ Εθνική και περιξ αρκετά οπότε νιώθω οτι θέλω αλλη μια ταχύτητα κάθε φορά για να ρολλάρω χαλαρά.
27000 έχει το μηχανάκι, το πήρα με 24000 και δεν νομίζω να έχει αλλάξει ο προηγούμενος. Δεν θυμάμαι που είναι ο ρυθμιστής, θα το τσεκάρω
Κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά νότια προάστια, γλυφαδα-βουλα-βάρη σε κεντρικούς δρόμους, οπότε δεν μπλέκω πότε σε στενά κλπ.
Εχεις ακόμα αρκετό ψωμί λογικά στην αλυσίδα σου ρε συ.
-
Πόσα χλμ έχει η αλυσίδα σου? Γιατί όπως είπε ο Ζήσης απο τα ρυθμιστικά πίσω θα δείς αν θέλει αλλαγή αρχικά. Αν είσαι απο την μέση και πίσω ναι θα χρειαστεί σύντομα αλλαγή. Με το 17άρι γρανάζι θα έχεις θέματα αν κυκλοφορείς στην πόλη συχνά. Οπουδήποτε αλλού μια χαρά θα είσαι. Και εγώ σκέφτομαι να το ξαναβάλω μιας και κυκλοφορώ Εθνική και περιξ αρκετά οπότε νιώθω οτι θέλω αλλη μια ταχύτητα κάθε φορά για να ρολλάρω χαλαρά.
27000 έχει το μηχανάκι, το πήρα με 24000 και δεν νομίζω να έχει αλλάξει ο προηγούμενος. Δεν θυμάμαι που είναι ο ρυθμιστής, θα το τσεκάρω
Κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά νότια προάστια, γλυφαδα-βουλα-βάρη σε κεντρικούς δρόμους, οπότε δεν μπλέκω πότε σε στενά κλπ.
Εχεις ακόμα αρκετό ψωμί λογικά στην αλυσίδα σου ρε συ.
Υπό κανονικές συνθήκες ναι. Αλλά την πρώτη φορά που έκατσα να την καθαρίσω με παραφινελαιο είδα ότι ο προηγούμενος όχι μόνο δεν την είχε καθαρίσει ΠΟΤΕ, αλλά και όταν την λιπαινε, μάλλον έβαζε κάτι μεταξύ βαλβολινης και γράσου, που κατέληγε ΟΛΟ είτε στην ζάντα, είτε στο πλαστικό της αλυσίδας, είτε ακόμα χειρότερα μέσα στην "φωλια" του εμπρός γραναζιου. Αμφιβάλλω αν έμενε καθόλου λιπαντικό πάνω στην αλυσίδα.
Θα δούμε, ελπίζω να την προλάβω γιατί είδα ένα μικρό κομπακι στον καθαρισμό, αλλά μετά την δική μου λίπανση λύθηκε.
-
Τν επόμενη φορά που θα καθαρίσεις τν αλυσίδα μν βάλεις γράσο.... Βάλε WD40 το ξέρω ότι θα τα κάνει όλα πουτ@n@ αλλά πραγματικά είναι θαυματουργό..... Εάν μπορείς να το έχεις μαζί σου κ κάθε 10-20km να του ρίχνεις!!! Εάν το κάνεις 4-5 φορές θα παθεις πλάκα!! Μετά σκουπισε με ένα πανί κ βάλε το γράσο σού!!
-
Τν επόμενη φορά που θα καθαρίσεις τν αλυσίδα μν βάλεις γράσο.... Βάλε WD40 το ξέρω ότι θα τα κάνει όλα πουτ@n@ αλλά πραγματικά είναι θαυματουργό..... Εάν μπορείς να το έχεις μαζί σου κ κάθε 10-20km να του ρίχνεις!!! Εάν το κάνεις 4-5 φορές θα παθεις πλάκα!! Μετά σκουπισε με ένα πανί κ βάλε το γράσο σού!!
εχω δει κατι βιντεακια οπου δοκιμαζουν τα αποτελεσματα του WD40 στα o-rings και δεν μου αρεσε αυτο που ειδα. προσωπικα, και αφου ολοι οι κατασκευαστες συστηνουν παραφινελαιο, το δοκιμασα και εμεινα αφωνος. ειναι πιο φτηνο, σιγουρα δεν προκαλει ζημια και ειναι πολυ αποτελεσματικο. συγκριτικα το WD40 ειναι αμφιλεγομενο, ΠΟΛΥ πιο ακριβο και δεν συστηνεται απο καμμια εταιρεια.
-
Ηρθε η ωρα..
τι διασταση αλυσιδα και τι τυπο παιδια?
Με ολα τα oring-xring-xsring-string-tanga
εχω μπερδευτει..
-
Επώνυμη x ring heavy duty !! :ohyes:
-
Προσωπικά έβαλα afam αλυσιδογραναζα. 525 αλυσίδα φοραμε.
Από αυτά που διαβάζω και βλέπω, οι διαφορές ανάμεσα σε oring, xring,zring κλπ, είναι στο θέμα του μάρκετινγκ. Τι να κάνουν κι αυτοί οι κατασκευαστες αλυσίδας, πρέπει να εμφανισουν κάτι "καινουριο" να τραβήξουν πελάτες.
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καπεταναίοι λόγου ζαλούρας και επειδή οι συζητήσεις είναι λίγο παλιές, μια βοήθεια στο θέμα αλλαγή αλυσίδας και γρανάζια. Θέλω να βάλω αυτά που φοράει από την μαμά, έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα και αν πρέπει να προσέξω κάτι;
-
Καπεταναίοι λόγου ζαλούρας και επειδή οι συζητήσεις είναι λίγο παλιές, μια βοήθεια στο θέμα αλλαγή αλυσίδας και γρανάζια. Θέλω να βάλω αυτά που φοράει από την μαμά, έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα και αν πρέπει να προσέξω κάτι;
Ευκολα και γρηγορα,φοραει regina που ειναι πολυ καλη,καποιο σαιτ ελληνικο την εδινε στα 135€ μαζι με τα γραναζια,ψαξε και θα την βρεις.
Και τελειωσες.