0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« - : Μάιος 02, 2007, 06:02:50 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω τους κατόχους Caponord μερικές ερωτήσεις σχετικά με το θέμα μιας και κοντεύω τα 23000 χιλιόμετρα και τα  τελευταία 1500 χιλιόμετρα την έχω σφίξει δυό φορές
1)Στα πόσα χιλιόμετρα έχετε αλλάξει αλυσίδα-γρανάζια?
2)Οσοι έχετε αλλάξει έχετε βάλει της μαμάς ή κάποιας άλλης μάρκας?Αν έχετε βάλει άλλη μάρκα πως σας φάνηκαν,είναι καλύτερα από τα μαμά?
3)Ποιοί από σας έχετε βάλει 16άρι μπροστά και ποιές οι εντυπώσεις σας?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων  :bye:


ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

juha

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #1 - : Μάιος 03, 2007, 07:51:02 μμ »
Mark εχω στο Capo 38000Km και ακομα δεν εχει δειξει σημαδια για αλλαγη.Οσον αφορα το 16αρι γραναζι ηθελα να το βαλω για τα σκορτσαρισματα στα χαμηλα αλλα με καλυψε η αλλαγη των εξατμισεων και το φιλτρο.Κερδισα αυτο ακριβως που ηθελα στα χαμηλα.Παρ'ολα αυτα υπαρχουν καποια παιδια (νομιζω Haritos) που εχουν και εξατμιση και εχουν αλλαξει και το γραναζι και λενε οτι αξιζει.Εγω προς το παρον δεν θα κανω αυτην την αλλαγη...Με ικανοποιει ετσι οπως ειναι τωρα.Αν δεν κανω λαθος εχεις και εσυ εξατμισεις πανω,ετσι δεν ειναι?

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #2 - : Μάιος 03, 2007, 11:11:50 μμ »
Φίλε Mark σου συστήνω απόλυτα το 16ρι γρανάζι.
Έχω ένα κάπο 04 με 16ρι και ένα κάπο 02 με το μανίσιο.Όταν αλλάζω μηχανή είναι σα να καβαλώ διαφορετικό μηχανάκι.Με το κοντό τέρμα όχι μόνο τα σκορτσαρίσματα αλλά και οι πολύ συχνες αλλάγές ταχυτήτων και κυρίως το ενοχλητικότατο πατινάρισμα με το συμπλέκτη.Για σένα δε που μένεις σε νησί θα έλεγα είναι η νο1 μεταμόσχευση.Θα με θυμηθείς ,είναι σα να βάζεις +20 άλογα στις κλειστές,με στροφές  διαδρομές
Όσο για τα αλυσιδογράναζα ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις .Έχεις 250 Ε,δώστα.
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Haritos

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #3 - : Μάιος 03, 2007, 11:53:40 μμ »
Γιωργο εχω βαλει 16 γραναζι και πραγματικα ειναι η καλυτερη και φτηνοτερη μετατροπη που εχω κανει πραγματικα αξιζει, ουτε καν απο την τελικη δεν μου εκοψε, τωρα για μαρκα αλυσιδας εχω βαλει D.I.D χρυση αλλα το ολο θεμα με τις αλυσιδες ειναι υποκειμενικο αλλη συντηρηση κανεις εσυ αλλη εγω αλλη καποιος αλλος το πισω γραναζι ειναι μαμα και το 16αρι ειναι afam αν δεν κανω λαθος...


Κωστα (juha) τις εξατμισεις του Γιωργου φοραω εγω.... :blus:

*

stako

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 11, 2008, 11:45:21 πμ »
Από ότι βλέπω το 16άρι προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα... Πέρα από το προφανώς καλύτερο γέμισμα/δύναμη του κινητήρα για μένα είναι πολύ σημαντικά το σκορτσάρισμα κάτω από τις 3000rpm και επίσης και το πατινάρισμα που κάνει ο συμπλέκτης κάποιες φορές. Είναι δυο θέματα που με ενοχλούν στο Capo (το άλλο είναι η όχι τόσο καλή ζελατίνα για το ύψος μου, 1.87), αν διορθωθούν μόνο με ένα γραναζάκι τι να πω, απλά τέλεια!

Οπότε μια και θα βγω για μια δουλειά κοντά στον Τασούλη θα πάρω ένα να το έχω και το βάζω με την πρώτη ευκαιρία. :)

*

tserts

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 19, 2008, 12:01:37 μμ »
Bump στο νήμα, να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου...

Το κάπο το αγόρασα με 16άρι φορεμένο και πριν λίγες μέρες γύρισα από ταξίδι Ευρώπη. Η αλυσίδα μου έχει γίνει σώβρακο (είμαι στην 9η γραμμή για να καταλάβετε) και έχει δαγκώσει σε ένα σημείο, τώρα η μηχανή θα κουνηθεί μόνο για να πάει για αλλαγή αλυσίδας πριν απ' όλα.

Έχω αποφασίσει να βάλω μαμά δόντια, αφού δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος με την κατανάλωση σε ήπιες συνθήκες οδήγησης (~140 στην εθνική, 5500 στροφές) και έκαιγε γύρω στα 7 - 8 στα 100 συνολικός μέσος όρος ταξιδιού 7,25l/100klm.

Δεν ξέρω πώς θα πάει και θα αλλάξω ξανά το μπροστά αν σκορτσάρει όσο λέτε, αλλά με αυτά τα νούμερα μόνο touring μοτό δεν είναι. Για να καταλάβετε 450 ευρώ σε βενζίνες σε 4800χλμ, είναι περίπου όσα έκαψε και ο συνταξιδιώτης μου με τρανσάλπ 650 που πήγαινε κοντά στις 7000σαλ...

Σαφώς αν κάποιος το έχει το κάπο για μέσα στην πόλη θα θέλει το κοντό γρανάζωμα αλλά για ταξίδι εξωτερικό κατά τη γνώμη μου δεν είναι βιώσιμο.

Θα γράψω εμπειρίες όταν τα βάλω.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 19, 2008, 11:39:36 μμ »
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...??  :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 20, 2008, 01:00:01 μμ »
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...??  :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...

WHAT??
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 21, 2008, 06:07:38 μμ »
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...??  :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...

WHAT??

τι...?? εσύ πιάνεις 230 με 16άρι όπως μερικοί...???  :dry: :dry: :dry: :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 21, 2008, 06:26:27 μμ »
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...??  :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...

WHAT??

τι...?? εσύ πιάνεις 230 με 16άρι όπως μερικοί...???  :dry: :dry: :dry: :dry:

Ρααααα  αει φύγε απο δώ ...ΚΑΓΚΟΥΡΑ που με θές και 230 !!!  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

*

Kavaliwtis

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 21, 2008, 08:03:50 μμ »
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...??  :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...

Αχ αχχχ  :cry:

 :pray:

Τελικο το καγκουρο δυσκοΛΛα το αποβαλει ο οργανισμος ε?






*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 22, 2008, 02:03:44 πμ »
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...??  :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...

WHAT??

τι...?? εσύ πιάνεις 230 με 16άρι όπως μερικοί...???  :dry: :dry: :dry: :dry:

Ρε μας μπερδεψες! :P 16αρι φορας η 17αρι? Με 16αρι αμου εβγαζε 215 αρυθμιστο ομως! με 17αρι και ρυθμισμενο μου βγαζει 230 αργααααα ομως..( τα 210 με την 5η...) Αυτα και το 16άρι εγώ δεν το ξαναβάζω γτ αν και εξαφανίζει την τρυπα στις  χαμηλες κυκλοφορώ μονιμα πανω απο 160 και μου σπαει τα νευρα να ακουω το μοτερ να ζοριζεται.. ;)

Αν οντως κατα  μεσο όρο κυκλοφορεις σε κινηση βαλτο αξιζει. Θα γλυτώσεις και αλλαγη δίσκων γρήγορα..Αν κυκλοφορεις όμως οπως εγω κυρίως σε Εθνικη και Αττική ( Α! ξεχασα δεν εχετε Αττική Οδο :P ) τοτε κράτα το 17άρι και για την κατανάλωση. Αυτα
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2008, 02:08:34 πμ από AGENT »
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 22, 2008, 02:10:32 πμ »
Bump στο νήμα, να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου...

Το κάπο το αγόρασα με 16άρι φορεμένο και πριν λίγες μέρες γύρισα από ταξίδι Ευρώπη. Η αλυσίδα μου έχει γίνει σώβρακο (είμαι στην 9η γραμμή για να καταλάβετε) και έχει δαγκώσει σε ένα σημείο, τώρα η μηχανή θα κουνηθεί μόνο για να πάει για αλλαγή αλυσίδας πριν απ' όλα.

Έχω αποφασίσει να βάλω μαμά δόντια, αφού δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος με την κατανάλωση σε ήπιες συνθήκες οδήγησης (~140 στην εθνική, 5500 στροφές) και έκαιγε γύρω στα 7 - 8 στα 100 συνολικός μέσος όρος ταξιδιού 7,25l/100klm.

Δεν ξέρω πώς θα πάει και θα αλλάξω ξανά το μπροστά αν σκορτσάρει όσο λέτε, αλλά με αυτά τα νούμερα μόνο touring μοτό δεν είναι. Για να καταλάβετε 450 ευρώ σε βενζίνες σε 4800χλμ, είναι περίπου όσα έκαψε και ο συνταξιδιώτης μου με τρανσάλπ 650 που πήγαινε κοντά στις 7000σαλ...

Σαφώς αν κάποιος το έχει το κάπο για μέσα στην πόλη θα θέλει το κοντό γρανάζωμα αλλά για ταξίδι εξωτερικό κατά τη γνώμη μου δεν είναι βιώσιμο.


 :ohyes: :ohyes:
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 22, 2008, 12:09:59 μμ »
17άρη έχω Agent...  :ohyes:

ο.κ. ευχαριστώ με κάλυψες...εδώ παίζει μόνο... ''Εβρίτικη Οδός'' και όπως ξέρεις απο τις ευθείες τετραγωνιζεται το λάστιχο... (όπως λεει και ενας αλλος dalton εδω μέσα...''αποκτά ακμή''  :lol%)

εγώ πιάνω 215-217 άαντε κατι παραπάνω αλλά ποτέ δεν το εχω ξεκινήσει να το παω σκαστός για να δω αν μοτ βγαζει πααπάνω... απλά όποτε ειμαι στο δρόμο και το ανοιγω τότε βλέπω τα 215-217... ίισως και 220...αλλά δε νομίζω.. :thnk:

Υ.Γ.
ερώτησις... γιατί λες ''στις ευθείες θα ζορίζεται με 16άρη''..??? τόσο πολύ δηλαδή..??? :bye: :bye: :bye:

*

CAPOMAN

Απ: Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιών Caponord
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 22, 2008, 10:55:37 μμ »
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...??  :psdof: :psdof: :psdof:
ΥΓ.
δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...

Θέμη βάλτο και δε θα το μετανοιώσεις

ένας μόνιμος αιμοδότης στις μηχανές :tez: :tez:

Τελική δε χάνεις μπορεί να πάρεις και κανά 2 χιλ έξτρα ;)

Τα 220 για πλάκα θα τα έχεις :kalo:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης