0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? ΥΓ.δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...
Παράθεση από: Themis στις Αύγουστος 19, 2008, 11:39:36 μμε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? ΥΓ.δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...WHAT??
Παράθεση από: AGENT στις Αύγουστος 20, 2008, 01:00:01 μμΠαράθεση από: Themis στις Αύγουστος 19, 2008, 11:39:36 μμε..ρε γμτ...θα με σκασετε τελικά..να βάλω ή να μη βάλω...?? ΥΓ.δε θέλω να χασω όμως τελική, εννοώ να πιάνω τα 215... όπως και πριν...WHAT??τι...?? εσύ πιάνεις 230 με 16άρι όπως μερικοί...???
Bump στο νήμα, να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου...Το κάπο το αγόρασα με 16άρι φορεμένο και πριν λίγες μέρες γύρισα από ταξίδι Ευρώπη. Η αλυσίδα μου έχει γίνει σώβρακο (είμαι στην 9η γραμμή για να καταλάβετε) και έχει δαγκώσει σε ένα σημείο, τώρα η μηχανή θα κουνηθεί μόνο για να πάει για αλλαγή αλυσίδας πριν απ' όλα.Έχω αποφασίσει να βάλω μαμά δόντια, αφού δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος με την κατανάλωση σε ήπιες συνθήκες οδήγησης (~140 στην εθνική, 5500 στροφές) και έκαιγε γύρω στα 7 - 8 στα 100 συνολικός μέσος όρος ταξιδιού 7,25l/100klm.Δεν ξέρω πώς θα πάει και θα αλλάξω ξανά το μπροστά αν σκορτσάρει όσο λέτε, αλλά με αυτά τα νούμερα μόνο touring μοτό δεν είναι. Για να καταλάβετε 450 ευρώ σε βενζίνες σε 4800χλμ, είναι περίπου όσα έκαψε και ο συνταξιδιώτης μου με τρανσάλπ 650 που πήγαινε κοντά στις 7000σαλ...Σαφώς αν κάποιος το έχει το κάπο για μέσα στην πόλη θα θέλει το κοντό γρανάζωμα αλλά για ταξίδι εξωτερικό κατά τη γνώμη μου δεν είναι βιώσιμο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι