0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ βάζω με το μυαλό μου τρία πράγματα.... 1) σφίγγεις τα χέρια στο τιμόνι πάρα πολύ2) μπουφάν που δεν σου είναι κολλητό τσίτα και σου δημιουργεί ταλάντωση στο σώμα σου Και κατά συνέπεια πάνω στη μοτοσικλέτα3) χαμηλή πίεση ελαστικών
ισως να μην του ταιριαζει το συγκεκριμενο μοντελο ελαστικου...σε τεστ περιοδικου το 750 μετα τα 150 ειχε μια ασταθεια,η οποια οσο ανεβαιναν τα χλμ αυξανοτανεκει φοραγε την x μαρκα και μοντελου ελαστικοεγω δεν εχω δει τετοιο πραμα και φοραω την ψ μαρκα ελαστικου και μοντελου
Μόνο στα 140 είναι το κούνημα? Πριν ή μετά? Είναι κούνημα που αν το αφήσεις θα μεγαλώσει ή το νοιώθεις σαν μια μικρή ανατάραξη? Ξεκίνησε να το κάνει ξαφνικά ή από την πρώτη στιγμή που το πήρες? πολύ σωστά αυτό ήταν στο δικό μου,είχα αλλάξει ρουλεμάν και όταν έκατσε στη θέση του είχα κούνημα και αίσθηση κραδασμού έσφιξα και όλα οκ.καποια στιγμή είχα ρωτήσει και εγώ για 190 πίσω αλλά η παρέα εδώ μου είχε συστήσει να μην βάλω γιατί δεν θα είναι τόσο κοφτό στις στροφές.και παρέμεινα στο 180Μερικές σκέψεις δικές μου:Σε άλλο θέμα, σχολιάστηκε το σφίξιμο του παξιμαδιού στον λαιμό. Το έχεις δει?Ρύθμιση αναρτήσεων, τις έχεις τσεκάρει?Ρουχισμός, δοκιμάζεις να τρέξεις με φαρδύ μπουφάν ή με μοτοσυκλετιστικό? Το dorso έχει αστεία κάλυψη οπότε ένα μπουφάν χαλαρό, γίνεται αερόστατο και επηρρεάζει την ευστάθεια της μηχανής.
Παράθεση από: Πυξιδας στις Ιανουάριος 07, 2021, 12:23:35 μμισως να μην του ταιριαζει το συγκεκριμενο μοντελο ελαστικου...σε τεστ περιοδικου το 750 μετα τα 150 ειχε μια ασταθεια,η οποια οσο ανεβαιναν τα χλμ αυξανοτανεκει φοραγε την x μαρκα και μοντελου ελαστικοεγω δεν εχω δει τετοιο πραμα και φοραω την ψ μαρκα ελαστικου και μοντελουοταν λεμε μαρκα ψ????
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι