APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 1200 => Μήνυμα ξεκίνησε από: dorsoduro20 στις Ιανουάριος 06, 2021, 08:57:59 πμ
-
Καλημερα και καλη χρονια σε ολους
2 μερες πριν παρω το μηχανακι ο ανθρωπος αλλαξε λαστιχα. Εβαλε michelin pilot road 4. Οι διαστασεις του στο πισω λαστιχο ειναι 190/50 και στο μπροστα 120/70. Το θεματακι μ ειναι οτι στα 140 περιπου εχει μι ασταθεια. Ενα κουνημα σε αυτα τα χιλιομετρα. Πηγα σε ενα λαστιχα για μοτο εκανε ζυγοσταθμιση και μου ειπε οτι το πισω λαστιχο ειναι λαθος επρεπε να εχω βαλει 180/55. Αλλαξε η γεωμετρια και μου προτεινε να κατεβασω τις μπουκαλες τουλαχιστον 5 χιλιοστα. Ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το θεμα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τι διάσταση ζάντα έχει πίσω?
Και τι λέει το manual ??
-
Καλημερα και καλη χρονια σε ολους
2 μερες πριν παρω το μηχανακι ο ανθρωπος αλλαξε λαστιχα. Εβαλε michelin pilot road 4. Οι διαστασεις του στο πισω λαστιχο ειναι 190/50 και στο μπροστα 120/70. Το θεματακι μ ειναι οτι στα 140 περιπου εχει μι ασταθεια. Ενα κουνημα σε αυτα τα χιλιομετρα. Πηγα σε ενα λαστιχα για μοτο εκανε ζυγοσταθμιση και μου ειπε οτι το πισω λαστιχο ειναι λαθος επρεπε να εχω βαλει 180/55. Αλλαξε η γεωμετρια και μου προτεινε να κατεβασω τις μπουκαλες τουλαχιστον 5 χιλιοστα. Ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το θεμα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μπαρουφα σου ειπε. Εδω εχω 190 στο 750 επειδη ετσι μ αρεσει.
Βεβαια εγω ειχα ηδη δυο γραμμες κατω το πηρουνι.
-
Ηζαντα εχει διασταση 6.00 x 17". και το βιβλιο λεει λαστιχο 180/55.
-
Στην 6αρα βαζανε τα 4κυλινδρα 1000αρια μεχρι και 200αρι dunlop
-
Ηζαντα εχει διασταση 6.00 x 17". και το βιβλιο λεει λαστιχο 180/55.
Η aprilia στο mille,απο το 1999 προτεινει 180/55 η' 190/50 στην 6αρα ζαντα
Τοτε δεν υπηρχαν αλλες διαστασεις σε δρομισια λαστιχα
Στην 6αρα εχω βαλει ολες τις διαστασεις (τωρα φοραει 200/60)και κουνηματα ειχα μονο με slick και με λαθος πιεσεις
Το προβλημα μαλλον ειναι αλλου και οχι στη διασταση
Φανταζομαι πιεσεις τσεκαρες οπως επισης η ζυγοσταθμιση εγινε
-
ναι τσεκαρα. αν κατεβασω το πιρουνι οπως μου ειπε θα πετυχω κατι? δεν το γνωριζω τι γινεται σε αυτη την περιπτωση
-
Μόνο στα 140 είναι το κούνημα? Πριν ή μετά? Είναι κούνημα που αν το αφήσεις θα μεγαλώσει ή το νοιώθεις σαν μια μικρή ανατάραξη? Ξεκίνησε να το κάνει ξαφνικά ή από την πρώτη στιγμή που το πήρες?
Μερικές σκέψεις δικές μου:
Σε άλλο θέμα, σχολιάστηκε το σφίξιμο του παξιμαδιού στον λαιμό. Το έχεις δει?
Ρύθμιση αναρτήσεων, τις έχεις τσεκάρει?
Ρουχισμός, δοκιμάζεις να τρέξεις με φαρδύ μπουφάν ή με μοτοσυκλετιστικό? Το dorso έχει αστεία κάλυψη οπότε ένα μπουφάν χαλαρό, γίνεται αερόστατο και επηρρεάζει την ευστάθεια της μηχανής.
-
Ειναι κουνημα σε ολη την μοτοσυκλετα. Πριν τα 140 τιποτα απολυτως. Πριν το παρω το μηχανακι το ανοιξα και σε αυτα τα χιλιομετρα αλλα δν μ εκανε κατι τετοιο. Μεσα στην αττικη οδο ειναι πολυ εντονο. Οταν πηγα κορινθο μετα την έλευσινα δεν ηταν αισθητο περιπου στα 150 το εκανε αλλα πολυ λιγο. Οσο για τον ρουχισμο παντα με μπουφαν μοτο ειμαι. Αναρτησεις τις ελεγξα και ηταν ολες στο normal. Το παξιμαδι δεν το γνωριζα για να το ψαξω. Οταν λεμε κουνημα ειναι σαν να θελει η μηχανη να κανει ζιγκ ζαγκ. Καποιος φιλος μου το ειπε κοσκινισμα. Δεν ειναι μονο στο τιμονι μεταφερεται σε ολη τη μηχανη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ειναι κουνημα σε ολη την μοτοσυκλετα. Πριν τα 140 τιποτα απολυτως. Πριν το παρω το μηχανακι το ανοιξα και σε αυτα τα χιλιομετρα αλλα δν μ εκανε κατι τετοιο. Μεσα στην αττικη οδο ειναι πολυ εντονο. Οταν πηγα κορινθο μετα την έλευσινα δεν ηταν αισθητο περιπου στα 150 το εκανε αλλα πολυ λιγο. Οσο για τον ρουχισμο παντα με μπουφαν μοτο ειμαι. Αναρτησεις τις ελεγξα και ηταν ολες στο normal. Το παξιμαδι δεν το γνωριζα για να το ψαξω. Οταν λεμε κουνημα ειναι σαν να θελει η μηχανη να κανει ζιγκ ζαγκ. Καποιος φιλος μου το ειπε κοσκινισμα. Δεν ειναι μονο στο τιμονι μεταφερεται σε ολη τη μηχανη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δηλαδή είναι σαν να θέλει να σου κουνήσει το τιμόνι ολόκληρο???
-
Μείνε στο 180/55.Είναι η καλύτερη διάσταση για το δικό σου και όχι μόνο. :kalo:
-
Ειναι κουνημα σε ολη την μοτοσυκλετα. Πριν τα 140 τιποτα απολυτως. Πριν το παρω το μηχανακι το ανοιξα και σε αυτα τα χιλιομετρα αλλα δν μ εκανε κατι τετοιο. Μεσα στην αττικη οδο ειναι πολυ εντονο. Οταν πηγα κορινθο μετα την έλευσινα δεν ηταν αισθητο περιπου στα 150 το εκανε αλλα πολυ λιγο. Οσο για τον ρουχισμο παντα με μπουφαν μοτο ειμαι. Αναρτησεις τις ελεγξα και ηταν ολες στο normal. Το παξιμαδι δεν το γνωριζα για να το ψαξω. Οταν λεμε κουνημα ειναι σαν να θελει η μηχανη να κανει ζιγκ ζαγκ. Καποιος φιλος μου το ειπε κοσκινισμα. Δεν ειναι μονο στο τιμονι μεταφερεται σε ολη τη μηχανη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δηλαδή είναι σαν να θέλει να σου κουνήσει το τιμόνι ολόκληρο???
Καπως ετσι
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Να πας να σου βάλουν άλλο λάστιχο εμπρός χτες κι όλα!
-
Να πας να σου βάλουν άλλο λάστιχο εμπρός χτες κι όλα!
Τι λαστιχο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Να πας να σου βάλουν άλλο λάστιχο εμπρός χτες κι όλα!
Τι λαστιχο
Τώρα διάβασα ότι δεν το έχεις βάλει εσύ αλλά ο πρώην κάτοχος!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Θα πας να αλλάξεις λάστιχα και θα βάλεις 180, και το 190 το πουλάς σε μένα :D
-
Εγώ βάζω με το μυαλό μου τρία πράγματα....
1) σφίγγεις τα χέρια στο τιμόνι πάρα πολύ
2) μπουφάν που δεν σου είναι κολλητό τσίτα και σου δημιουργεί ταλάντωση στο σώμα σου Και κατά συνέπεια πάνω στη μοτοσικλέτα
3) χαμηλή πίεση ελαστικών
-
Εγώ βάζω με το μυαλό μου τρία πράγματα....
1) σφίγγεις τα χέρια στο τιμόνι πάρα πολύ
2) μπουφάν που δεν σου είναι κολλητό τσίτα και σου δημιουργεί ταλάντωση στο σώμα σου Και κατά συνέπεια πάνω στη μοτοσικλέτα
3) χαμηλή πίεση ελαστικών
Δυστυχως τιποτα απο τα τρια
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ισως να μην του ταιριαζει το συγκεκριμενο μοντελο ελαστικου...
σε τεστ περιοδικου το 750 μετα τα 150 ειχε μια ασταθεια,η οποια οσο ανεβαιναν τα χλμ αυξανοταν
εκει φοραγε την x μαρκα και μοντελου ελαστικο
εγω δεν εχω δει τετοιο πραμα και φοραω την ψ μαρκα ελαστικου και μοντελου
-
ισως να μην του ταιριαζει το συγκεκριμενο μοντελο ελαστικου...
σε τεστ περιοδικου το 750 μετα τα 150 ειχε μια ασταθεια,η οποια οσο ανεβαιναν τα χλμ αυξανοταν
εκει φοραγε την x μαρκα και μοντελου ελαστικο
εγω δεν εχω δει τετοιο πραμα και φοραω την ψ μαρκα ελαστικου και μοντελου
οταν λεμε μαρκα ψ????
-
Μόνο στα 140 είναι το κούνημα? Πριν ή μετά? Είναι κούνημα που αν το αφήσεις θα μεγαλώσει ή το νοιώθεις σαν μια μικρή ανατάραξη? Ξεκίνησε να το κάνει ξαφνικά ή από την πρώτη στιγμή που το πήρες? πολύ σωστά αυτό ήταν στο δικό μου,είχα αλλάξει ρουλεμάν και όταν έκατσε στη θέση του είχα κούνημα και αίσθηση κραδασμού έσφιξα και όλα οκ.καποια στιγμή είχα ρωτήσει και εγώ για 190 πίσω αλλά η παρέα εδώ μου είχε συστήσει να μην βάλω γιατί δεν θα είναι τόσο κοφτό στις στροφές.και παρέμεινα στο 180
Μερικές σκέψεις δικές μου:
Σε άλλο θέμα, σχολιάστηκε το σφίξιμο του παξιμαδιού στον λαιμό. Το έχεις δει?
Ρύθμιση αναρτήσεων, τις έχεις τσεκάρει?
Ρουχισμός, δοκιμάζεις να τρέξεις με φαρδύ μπουφάν ή με μοτοσυκλετιστικό? Το dorso έχει αστεία κάλυψη οπότε ένα μπουφάν χαλαρό, γίνεται αερόστατο και επηρρεάζει την ευστάθεια της μηχανής.
αυτό το προβλήμα το είχα στο δικό μου μετά από αλλαγή ρουλεμάν στον λαιμό.
Αλλά έκατσε στη θέση του έσφιξα και όλα οκ.
Είχα ρωτήσει την ομάδα για 190 πίσω.
Αλλά δεν θα ήταν πολύ κοφτό στις στροφές.και παρέμεινα στο 180.
-
Κάνε και έναν έλεγχο στα αμορτισέρ μπροστά μήπως έχει έρθει ο καιρός για σέρβις ριβαλβινγκ....
-
ισως να μην του ταιριαζει το συγκεκριμενο μοντελο ελαστικου...
σε τεστ περιοδικου το 750 μετα τα 150 ειχε μια ασταθεια,η οποια οσο ανεβαιναν τα χλμ αυξανοταν
εκει φοραγε την x μαρκα και μοντελου ελαστικο
εγω δεν εχω δει τετοιο πραμα και φοραω την ψ μαρκα ελαστικου και μοντελου
οταν λεμε μαρκα ψ????
Pirelli diablo rosso 3
-
Pirelli και ξερό ψωμί. Πιστεύω ταιριάζουν γάντι στα aprilia μηχανάκια.
-
ευχαριστω για την βοηθεια. θα ελεγξω αυτα που ειπατε και θα επανεθλω με απαντησεις.
-
Δεν παίζει το κούνημα να είναι πάντως απο τις διαστάσεις, το 190 είναι το σωστό ελαστικό και για την μοτοσυκλέτα και για την ζάντα. Προτείνω 190/55, το 50άρι δεν μου άρεσε.
Επίσης όσον αφορά το πιρούνι, στο manual λέει για sport use/track days να φαίνονται 2 γραμμές στα μπροστινά.