0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1070
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 02, 2014, 11:11:27 πμ »
Το καλό του συγκεκριμένου ραντεβού είναι ότι "εντοπίστηκε" πρόβλημα, το οποίο είχα αρχίσει να συνηθίζω κάπως. Εν ολίγοις, μπαίνει στην εγγύηση για αλλαγή αποσυμπιεστών, επειδή σε κάθε εκκίνηση, στροφάρει 4-5 στροφές και μετά σβήνει. Είναι κι'άλλα που πρέπει να τσεκάρω (δεν είμαι σίγουρος αν ο προηγούμενος έχει περάσει τον αναβαθμισμένο χάρτη), οπότε ο επίσημος είναι ακόμα μονόδρομος.


αν μιλας για shiver -dorso τοτε κατι λαθος πρεπει να σου ειπαν η λαθος καταλαβες, ο κινητηρας αυτος δεν εχει αποσυμπιεστες :ohyes: :ohyes:
οταν λες στροφαρει;μιζαρει αρκετα και δεν παιρνει μπρος; αναφερεις οτι σβηνει αρα σημαινει οτι παιρνει μπρος...αυτο το μοτερ θελει παραπανω δευτερολεπτα μιζαρισματος μιας και εχει μονο αισθητηρα στροφαλου κ χρειαζεται καποιες στροφες για να βρει ο εγκεφαλος την ακριβη θεση του στροφαλου σε σχεση με τους εκκεντροφορους.
το αν παιρνει και σβηνει αμεσως ειναι κοινο συμπτωμα πολλων αιτιων

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 02, 2014, 09:47:12 μμ »
Ναι για dorso μιλάω. Έτσι μου είπαν, ότι είναι πρόβλημα των αποσυμπιεστών και ότι είναι γνωστό πρόβλημα, το κάνουν αρκετά. Σβήνει και το καντράν και κάνει reboot, αν και σε μένα αυτό δεν το κάνει πάντα.  Όταν είναι κρύο, το κάνει 8 στις 10 φορές, ναι παίρνει μπρος, δουλεύει 2-3 δευτερόλεπτα και σβήνει, πότε μαζί με το όργανο και πότε χωρίς. Ορισμένες φορές που δοκίμασα να του δώσω γκάζι, απλά το έκανα χειρότερο, έσβησε αμέσως. Κάνει λες και του κλείνεις την τροφοδοσία, είτε καυσίμου είτε ρεύματος. Ένα βράδυ, φεύγοντας από την δουλειά (δεν είχε μείνει μέρες δηλαδή εκτός, που συνήθως μένει) μου το έκανε 2 φορές συνεχόμενα αυτό. Έμεινε αναμμένο στην τρίτη εκκίνηση. Η μπαταρία είναι καινούργια, αλλάχτηκε τον Μάρτη με την αγορά, λόγω 2χρονης ακινησίας της μηχανής. (Αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι την άλλαξε, δεν την έχω μετρήσει όμως...)


Επίσης μου είπαν ότι δεν υπάρχει τρόπος να επιβεβαιώσω ότι έχει περαστεί ο νέος χάρτης, και ότι θα πρέπει να ξαναπεραστεί αν θέλω να είμαι σίγουρος. Ισχύει;


Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2014, 09:56:54 μμ από VeTwinOs »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1070
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 02, 2014, 10:50:28 μμ »
Ναι για dorso μιλάω. Έτσι μου είπαν, ότι είναι πρόβλημα των αποσυμπιεστών και ότι είναι γνωστό πρόβλημα, το κάνουν αρκετά. Σβήνει και το καντράν και κάνει reboot, αν και σε μένα αυτό δεν το κάνει πάντα.  Όταν είναι κρύο, το κάνει 8 στις 10 φορές, ναι παίρνει μπρος, δουλεύει 2-3 δευτερόλεπτα και σβήνει, πότε μαζί με το όργανο και πότε χωρίς. Ορισμένες φορές που δοκίμασα να του δώσω γκάζι, απλά το έκανα χειρότερο, έσβησε αμέσως. Κάνει λες και του κλείνεις την τροφοδοσία, είτε καυσίμου είτε ρεύματος. Ένα βράδυ, φεύγοντας από την δουλειά (δεν είχε μείνει μέρες δηλαδή εκτός, που συνήθως μένει) μου το έκανε 2 φορές συνεχόμενα αυτό. Έμεινε αναμμένο στην τρίτη εκκίνηση. Η μπαταρία είναι καινούργια, αλλάχτηκε τον Μάρτη με την αγορά, λόγω 2χρονης ακινησίας της μηχανής. (Αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι την άλλαξε, δεν την έχω μετρήσει όμως...)


Επίσης μου είπαν ότι δεν υπάρχει τρόπος να επιβεβαιώσω ότι έχει περαστεί ο νέος χάρτης, και ότι θα πρέπει να ξαναπεραστεί αν θέλω να είμαι σίγουρος. Ισχύει;


Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.


ας τα παρουμε απ την αρχη...
το να σβηνει το καντραν και να κανει reset γινεται γιατι η ταση στην παροχη του πεφτει κατω απο μια συγκεκριμενη τιμη συνηθως ειναι τα 9 με 9,5volt οποτε κατα το μιζαρισμα σου η ταση εκεινη την στιγμη ειναι χαμηλα.
τα ιδια ακριβως συπτωματα του reset εχει και ο εγκεφαλος, αλλα εκτος αυτου κ μονο το οργανο να εκανε reset τοτε θα σου αναβε service λογω διακοπης εποικ. του οργανου με την ecu (can line)
αν ο εγκεφαλος κανει reset λογω χαμηλης τασης, τοτε ξαναζητα την επιβεβαιωση του κλειδιου (immobilizer code) απο το οργανο κ αν το οργανο βρησκεται κ αυτο σε κατασταση επανεκκινησης τοτε ο κινητηρας σβηνει.
επειδη το dorso-shiver εχουν 2 ecu μια για την γενικη διαχειρηση κ μια πιο μικρη για την διαχειρηση των ηλεκτροπεταλουδων του γκαζιου, σε περιπτωση reset ο 2ος εγκεφαλος κανει calibration απ την αρχη τις πεταλουδες με αποτελεσμα να σβηνει.
τα ιδια συμπτωματα μπορεις να εχεις κ απο την τρομπα βενζινης επισης ειτε γιατι δεν κραταει την πιεση για αρκετο χρονο μετα το ανοιγμα του διακοπτη κ την λειτουργια των 2῏3 δευτερολεπτων για την επιτευξη της πιεσης.συνηθως αυτο συμβαινει σε κουρασμενες σε ωρες λειτουργιας τρομπες και σε βουλωμενα φιλτρα βενζινης η διαρροη στα σωληνακια της.
ενα απλο τεστακι για να δεις οτι φταιει η τρομπα ειναι να ανοιγοκλεισεις 2 με 3 φορες τον διακοπτη να δουλεψει η τρομπα και να πατησεις μιζα αμεσως μετα το σταματημα της τρομπας(το γνωστο μουγκρητο στο τεποζιτο), αν παρει χωρις reset (λογω ρευματος) και δεν σβησει τοτε το ψαχνεις και απο εκει


αν απο φορτιση κ απο μπαταρια εισαι οκ, κ η μαρκα της ειναι σοβαρη και οχι καμια χαιτζου (haiju) τοτε τσεκαρεις καλωδια μεταφορας απο μπαταρια προς ρελε και απο ρελε προς μιζα, τσεκαρεις γειωση και εννοειται ανοιγεις μιζα και κοιτας την κατασταση της γιατι μπορει να ᾽᾽τραβαει᾽᾽πολλα αμπερ λογω καμμενης σπειρας η προβλημα σε συλλεκτη και καρβουνακια.


η χαρτογραφηση απο οτι θυμαμαι φαινεται στο axone πια ειναι περασμενη, θα το τσεκαρω ομως και θα σου πω.



να θυμασαι οτι αυτα τα μηχανακια λογω πολλων ηλεκτρονικων αισθητηρων που στελνουν σημα καποια με mvolts κ καποια με μια κλιμακα απο 0 εως 5volt , οτιδηποτε σκαμπανεβασμα στην ταση ο εγκεφαλος βγαζει ανυπαρκτες βλαβες της στιγμης γι αυτο για την σωστη διαγνωση τους εχει data logger και αποθηκευει τις πληρη συνθηκες κατα την καταγραφη μιας βλαβης ουτως ωστε να ξεχωριζεις την εικονικη απ την πραγματικη
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2014, 10:58:14 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 02, 2014, 11:56:18 μμ »
Το μηχανάκι μόλις που συμπλήρωσε τα 5000χλμ. Οπότε θεωρώ λίγο δύσκολο να έχει ταλαιπωρηθεί η τρόμπα. Εκτός, και αν ταλαιπωρία θεωρείται να δουλεύει κάθε μια ίσως κάποιες φορές και κάθε 2 βδομάδες. Γενικά δεν το κινώ σε καθημερινή βάση, εκτός του τελευταίου μήνα, που είναι και αυτό προσωρινό. Όσο για την τρόμπα, αν εννοείς την ποιότητα βενζίνης, είναι το τελευταίο πράγμα που θα τσέκαρα, είναι εξακριβωμένη η ποιότητά της και το βενζινάδικο καθαρό.


Με μηχανολογικά, και ΚΥΡΙΩΣ με ηλεκτρολογικά, μιας και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ στα σοβαρά, δεν σκαμπάζω. Οπότε στην καλύτερη να καταφέρω να ελέγξω τα καλώδια μέχρι τον ρελέ, αν και λόγω του συναγερμού, μέχρι και αυτό φοβάμαι να κάνω. Στα υπόλοιπα, μάλλον ζημιά θα κάνω, παρά έλεγχο.


Επειδή ούτως ή άλλως έχει δρομολογηθεί από τον Αρμακόλα η αντικατάσταση του ότι τέλος πάντων είναι να αντικατασταθεί (περιμένουν την έγκριση από την αντιπροσωπεία), θα τους ζητήσω να ελέγξουν και αυτά που μου είπες. Θα τσεκάρω αρκετές φορές αυτό με τον διακόπτη και την τρόμπα πάντως.


Η μπαταρία είναι αυτή   http://motoaharnis.gr/hlektrika/mpataries/kleistou-tupou/mpataria-fulbat-ytx14-bs    Αν και το δικό μου δεν το βλέπω στην λίστα, το 1200 είναι.


Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δεν σε έχω ενοχλήσει μέχρι τώρα γιατί από ότι ακούω και από τους υπόλοιπους είσαι πολύ πηγμένος, δεν θες άλλον ένα στο κεφάλι σου. Ότι μου πουν θα σου πω, να μου πεις και την γνώμη σου.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1070
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 03, 2014, 08:26:25 πμ »
Το μηχανάκι μόλις που συμπλήρωσε τα 5000χλμ. Οπότε θεωρώ λίγο δύσκολο να έχει ταλαιπωρηθεί η τρόμπα. Εκτός, και αν ταλαιπωρία θεωρείται να δουλεύει κάθε μια ίσως κάποιες φορές και κάθε 2 βδομάδες. Γενικά δεν το κινώ σε καθημερινή βάση, εκτός του τελευταίου μήνα, που είναι και αυτό προσωρινό. Όσο για την τρόμπα, αν εννοείς την ποιότητα βενζίνης, είναι το τελευταίο πράγμα που θα τσέκαρα, είναι εξακριβωμένη η ποιότητά της και το βενζινάδικο καθαρό.


Με μηχανολογικά, και ΚΥΡΙΩΣ με ηλεκτρολογικά, μιας και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ στα σοβαρά, δεν σκαμπάζω. Οπότε στην καλύτερη να καταφέρω να ελέγξω τα καλώδια μέχρι τον ρελέ, αν και λόγω του συναγερμού, μέχρι και αυτό φοβάμαι να κάνω. Στα υπόλοιπα, μάλλον ζημιά θα κάνω, παρά έλεγχο.


Επειδή ούτως ή άλλως έχει δρομολογηθεί από τον Αρμακόλα η αντικατάσταση του ότι τέλος πάντων είναι να αντικατασταθεί (περιμένουν την έγκριση από την αντιπροσωπεία), θα τους ζητήσω να ελέγξουν και αυτά που μου είπες. Θα τσεκάρω αρκετές φορές αυτό με τον διακόπτη και την τρόμπα πάντως.


Η μπαταρία είναι αυτή   http://motoaharnis.gr/hlektrika/mpataries/kleistou-tupou/mpataria-fulbat-ytx14-bs    Αν και το δικό μου δεν το βλέπω στην λίστα, το 1200 είναι.


Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δεν σε έχω ενοχλήσει μέχρι τώρα γιατί από ότι ακούω και από τους υπόλοιπους είσαι πολύ πηγμένος, δεν θες άλλον ένα στο κεφάλι σου. Ότι μου πουν θα σου πω, να μου πεις και την γνώμη σου.


εμ δεν μου ειπες οτι μιλαμε για το 1200. τοτε ναι αυτος ο κινητηρας εχει αποσυμπιεστες, νομιζα οτι μιλαμε για το 750.
παντως να ξερεις οτι οι αποσυμπιεστες απλα βοηθανε στο να σπασει η μιζα την συμπιεση και να γυρισει το μοτερ σε επιθυμητες στροφες για να παρει μπροστα, μετα απο την φυγοκεντρο κλεινουν. αν εχουν προβλημα θα σου κανουν γονατισματα στην μιζα και ισως και απο εκει να ειναι κ τα σβησιματα του καντραν.
οπως και να εχει παντως μπαταρια μονο yuasa γιατι εχει εμπιστα αμπερ εκκινησης η μετα πας σε ειδικες μπαταριες τυπου odyssey ,lithium και τετοια, αυτην που εβαλες αμφιβαλλω αν κανει δουλεια.


οσο για το προγραμμα τωρα δεν ξερω αν στο 1200 δεν μπορεις να το δεις οπως στο 750. δεν το εχω τσεκαρει ποτε.


υγ, οσο πηξιμο κ να εχω μια γνωμη μπορω να την πω, αν μπορω να βοηθησω μια κατασταση εστω κ λιγο θα ναι χαρα μου
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 03, 2014, 08:27:29 πμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 03, 2014, 09:19:19 πμ »
Να γιατι Bill αν εχεις Aprilia!!! Αγορινα οταν βρεθει χρημα και παρω μπαταρια γιατι η παλια με τα φωτα ανοιχτα δεν την παλευει και πολυ και τη βαλω πανω θα ερθω και Service.Προς το παρον κινουμαι με κινεζο παπιο κληρονομια απο θειο που την εκανε για τα ξενα  :D . Κρατα Τζενη να φτιαξουμε το μοτοσακο λεμε!!! Θα τη βαλσαμωσω αν χρειαστει φιλε στο δηλωνω!
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 03, 2014, 12:19:28 μμ »
Μετακινηθηκε στην σωστη κατηγορια το θεμα, μιας και αφορα το 1200  :bye:



ps. Πολυ θα ηθελα να δω συνανατηση dorso και capo 1200 για ανταλλαγη αποψεων
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 70 ευρω ειναι αυτα να τα δωσω??
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 03, 2014, 12:36:53 μμ »
Βασικά, άλλο ήταν το θέμα του thread, αλλά εγώ το σπάμαρα λιγάκι, μιας και ήταν παρεμφερές.
Και εγώ θα ήθελα να κάνω μια βόλτα το νέο capo να δω ομοιότητες, κυρίως στην λειτουργία του μοτέρ. Λένε ότι είναι πολύ βολικό ακόμα και μέσα στην πόλη, ενώ το dorso αρχικά λόγω τρόπου απόδοσης μοτέρ και στην συνέχεια λόγω συμπλέκτη και κιβωτίου, δεν είναι. (Την κατανάλωση την αφήνουμε απ'έξω, αυτή είναι άλλη προηγμένη πονεμένη ιστορία).

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης