APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 1200 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ευλογητος στις Νοέμβριος 01, 2014, 02:24:43 πμ
-
Παιδια καλησπερες,σορυ για τις απουσιες απο τις καφεδιες αλλα λιγο ο καιρος κ λιγο η δουλεια με φαγανε.Στο θεμα μας...μου ζητησε ο Αρμακολας 70 γιουρια για λαδια και φιλτρο λαδιου,να τα δωσω?υπαρχει καποιος αλλος που μπορω να βαλω τα λαδια της μηχανης με λιγοτερο κοστος??μενω νοτια προαστια.ειχε παρει το αυτι μου για καποιο παλικαρι ονοματι Βilli υπαρχει καποιο τηλεφωνο επικοινωνιας??στο μονο που θα ηθελα ειναι να μεινω στα ιδια λαδια agip κ οχι οτι βρω,φτηνες φτηνες λυσεις υπαρχουν αλλα μην καψουμε κ κανα μοτερ γιατι μετα...... :a22 το χασαμε το παλικαρι....ευχαριστωω
-
Το φίλτρο κάνει 8,5 εευρώ
Ποιά λάδια θα σου βάλει?
Τα silkolene pro4 που βάζει ο Μπιλ έχουν λιανική 18,5 το λίτρο.
περίπου εκεί παίζεις 60 με 70
-
Το φίλτρο κάνει 8,5 εευρώ
Ποιά λάδια θα σου βάλει?
Τα silkolene pro4 που βάζει ο Μπιλ έχουν λιανική 18,5 το λίτρο.
περίπου εκεί παίζεις 60 με 70
καπου εκει εισαι φιλε μου αναλογα τι λαδι βαζεις και ποσο !!!
-
Τα Agip πωλούνται 11 Εβραίους το λίτρο αλλά δεν έχουν καμμία σχέση σε ποιότητα με τα Silkolene. Εγώ τα δοκίμασα και κατάλαβα πως πέταξα τα λεφτά μου.
Τα Silkolene τα πλήρωσα 72 Εβρα (4 lt) και πήρα δώρο ένα καθαριστικό των injectors.
-
Δηλαδη τα 70 δεν τα γλυτωνω απλως πρεπει να επιλεξω σε αυτες τις δυο μαρκες.Να προτιμησω Agip η τα silikonele??
-
Και εγώ μέχρι και ένα χρόνο πριν έβαζα Agip αλλά μια μέρα και ενώ είχα αλλάξει λάδια λίγες μέρες πριν βλέπω από το τζαμί μαυρίλα ανοίγω το καπάκι και βλέπω με τον μηχανικό τα μέταλλα να έχουν πιάσει μαυρίλες από τότε μόνο Silikonele pro 4 :kalo:
-
silikonele pro 4 λενε οτι ειναι τα καλυτερα , εγω τωρα θα τα δοκιμασω ειδωμεν :thnk: :ohyes: ;)
-
silikonele pro 4 λενε οτι ειναι τα καλυτερα , εγω τωρα θα τα δοκιμασω ειδωμεν :thnk: :ohyes: ;)
Βάλε και comp4 στο caponord , που είναι πιο φθηνά . :D
Δεν είναι και κανά μοτέρ αγωνιστικό ακριβείας να θέλει φουλ συνθετικό . ;)
-
Βάλε και comp4 στο caponord , που είναι πιο φθηνά . :D
Δεν είναι και κανά μοτέρ αγωνιστικό ακριβείας να θέλει φουλ συνθετικό . ;)
αυτα εχω Γιωργο, απλα μου ειπε ο Bill να τα βαλω για να μαλακωσει λιγο ο συμπλεκτης, ποτε δεν εχω βαλει στο CAPO
φουλ συνθετικο.
-
Λογικα εννοεις να μαλακωσει το κιβωτιο . ;)
Θα σου πω τις λυσεις :
α) φορα μποτες και κανε τις αλλαγες
β) παρε ενα λαστιχο που βαζουν πανω στο λεβιεδακι και το αυξανει σε παχος . Μετα και με σπορτεξ να εισαι θα κανεις τις ιδιες αλλαγες σαν να φορας μποτες .
:D
-
ναι αυτο εννοω λογω barnett, θα βαλω και το ζιγκλερακι εκτος αν στο δικο μου μοντελο το εχει το 0.40 απο μαμα
ειτε ξυπολυτος ειτε με μποτες το ιδιο ειναι, πιστεψε με δεν το ειχα το θεμα παλια, καμμια φορα μπαινουν γαλα το ξεχνας
αλλες στιγμες ειναι για τον :psdof: :psdof: :psdof: :bana: καβαλα ουτε νεκρα ουτε 1η ουτε 2 ερα σκληρος πολυ
εχω λαστιχακι γωνια στον λεβιε ειναι καλο . :ohyes: ;)
-
παιδια πως μπορω να ερθω σε επικοινωνια με τον bill?
ευχαριστω πολυ και για τις συμβουλες σας!! :kalo:
-
στειλε πμ στο μελος bill
θα σου απαντησει
-
Προχτές πήγα στον Αρμακόλα για λάδια μόνο, στα 5000χλμ. Είχα πάρει τηλ. πριν και μου είχε πει και μένα 70€. Είχα και 2η επιλογή με καλύτερη τιμή στον Κονταράκη στα 60€ το συνολικό service, αλλά ήθελε ραντεβού 2 μέρες πριν, και δεν είχα καθόλου χρόνο. Οπότε αναγκαστικά Αρμακόλα. Και αναγκαστικά επίσημο service, μέχρι τον Γενάρη που λήγει η εγγύηση. Μετά προσωπικά θα δοκιμάσω torco που είναι από τα καλύτερα λάδια της αγοράς.
Το καλό του συγκεκριμένου ραντεβού είναι ότι "εντοπίστηκε" πρόβλημα, το οποίο είχα αρχίσει να συνηθίζω κάπως. Εν ολίγοις, μπαίνει στην εγγύηση για αλλαγή αποσυμπιεστών, επειδή σε κάθε εκκίνηση, στροφάρει 4-5 στροφές και μετά σβήνει. Είναι κι'άλλα που πρέπει να τσεκάρω (δεν είμαι σίγουρος αν ο προηγούμενος έχει περάσει τον αναβαθμισμένο χάρτη), οπότε ο επίσημος είναι ακόμα μονόδρομος.
-
Με τα silcolene που προτείνει o bill εκτός του γεγονότος οτι το μοτέρι μεταμορφώνεται και γίνεται πιο βελούδινο σε όλα του άνετα μακραίνουν και τα διαστήματα μεταξύ των service αν το επιθυμείς και δεν είσαι πολύ υποχόνδριος με το μηχανάκι.
-
Το καλό του συγκεκριμένου ραντεβού είναι ότι "εντοπίστηκε" πρόβλημα, το οποίο είχα αρχίσει να συνηθίζω κάπως. Εν ολίγοις, μπαίνει στην εγγύηση για αλλαγή αποσυμπιεστών, επειδή σε κάθε εκκίνηση, στροφάρει 4-5 στροφές και μετά σβήνει. Είναι κι'άλλα που πρέπει να τσεκάρω (δεν είμαι σίγουρος αν ο προηγούμενος έχει περάσει τον αναβαθμισμένο χάρτη), οπότε ο επίσημος είναι ακόμα μονόδρομος.
αν μιλας για shiver -dorso τοτε κατι λαθος πρεπει να σου ειπαν η λαθος καταλαβες, ο κινητηρας αυτος δεν εχει αποσυμπιεστες :ohyes: :ohyes:
οταν λες στροφαρει;μιζαρει αρκετα και δεν παιρνει μπρος; αναφερεις οτι σβηνει αρα σημαινει οτι παιρνει μπρος...αυτο το μοτερ θελει παραπανω δευτερολεπτα μιζαρισματος μιας και εχει μονο αισθητηρα στροφαλου κ χρειαζεται καποιες στροφες για να βρει ο εγκεφαλος την ακριβη θεση του στροφαλου σε σχεση με τους εκκεντροφορους.
το αν παιρνει και σβηνει αμεσως ειναι κοινο συμπτωμα πολλων αιτιων
-
Ναι για dorso μιλάω. Έτσι μου είπαν, ότι είναι πρόβλημα των αποσυμπιεστών και ότι είναι γνωστό πρόβλημα, το κάνουν αρκετά. Σβήνει και το καντράν και κάνει reboot, αν και σε μένα αυτό δεν το κάνει πάντα. Όταν είναι κρύο, το κάνει 8 στις 10 φορές, ναι παίρνει μπρος, δουλεύει 2-3 δευτερόλεπτα και σβήνει, πότε μαζί με το όργανο και πότε χωρίς. Ορισμένες φορές που δοκίμασα να του δώσω γκάζι, απλά το έκανα χειρότερο, έσβησε αμέσως. Κάνει λες και του κλείνεις την τροφοδοσία, είτε καυσίμου είτε ρεύματος. Ένα βράδυ, φεύγοντας από την δουλειά (δεν είχε μείνει μέρες δηλαδή εκτός, που συνήθως μένει) μου το έκανε 2 φορές συνεχόμενα αυτό. Έμεινε αναμμένο στην τρίτη εκκίνηση. Η μπαταρία είναι καινούργια, αλλάχτηκε τον Μάρτη με την αγορά, λόγω 2χρονης ακινησίας της μηχανής. (Αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι την άλλαξε, δεν την έχω μετρήσει όμως...)
Επίσης μου είπαν ότι δεν υπάρχει τρόπος να επιβεβαιώσω ότι έχει περαστεί ο νέος χάρτης, και ότι θα πρέπει να ξαναπεραστεί αν θέλω να είμαι σίγουρος. Ισχύει;
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.
-
Ναι για dorso μιλάω. Έτσι μου είπαν, ότι είναι πρόβλημα των αποσυμπιεστών και ότι είναι γνωστό πρόβλημα, το κάνουν αρκετά. Σβήνει και το καντράν και κάνει reboot, αν και σε μένα αυτό δεν το κάνει πάντα. Όταν είναι κρύο, το κάνει 8 στις 10 φορές, ναι παίρνει μπρος, δουλεύει 2-3 δευτερόλεπτα και σβήνει, πότε μαζί με το όργανο και πότε χωρίς. Ορισμένες φορές που δοκίμασα να του δώσω γκάζι, απλά το έκανα χειρότερο, έσβησε αμέσως. Κάνει λες και του κλείνεις την τροφοδοσία, είτε καυσίμου είτε ρεύματος. Ένα βράδυ, φεύγοντας από την δουλειά (δεν είχε μείνει μέρες δηλαδή εκτός, που συνήθως μένει) μου το έκανε 2 φορές συνεχόμενα αυτό. Έμεινε αναμμένο στην τρίτη εκκίνηση. Η μπαταρία είναι καινούργια, αλλάχτηκε τον Μάρτη με την αγορά, λόγω 2χρονης ακινησίας της μηχανής. (Αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά ότι την άλλαξε, δεν την έχω μετρήσει όμως...)
Επίσης μου είπαν ότι δεν υπάρχει τρόπος να επιβεβαιώσω ότι έχει περαστεί ο νέος χάρτης, και ότι θα πρέπει να ξαναπεραστεί αν θέλω να είμαι σίγουρος. Ισχύει;
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.
ας τα παρουμε απ την αρχη...
το να σβηνει το καντραν και να κανει reset γινεται γιατι η ταση στην παροχη του πεφτει κατω απο μια συγκεκριμενη τιμη συνηθως ειναι τα 9 με 9,5volt οποτε κατα το μιζαρισμα σου η ταση εκεινη την στιγμη ειναι χαμηλα.
τα ιδια ακριβως συπτωματα του reset εχει και ο εγκεφαλος, αλλα εκτος αυτου κ μονο το οργανο να εκανε reset τοτε θα σου αναβε service λογω διακοπης εποικ. του οργανου με την ecu (can line)
αν ο εγκεφαλος κανει reset λογω χαμηλης τασης, τοτε ξαναζητα την επιβεβαιωση του κλειδιου (immobilizer code) απο το οργανο κ αν το οργανο βρησκεται κ αυτο σε κατασταση επανεκκινησης τοτε ο κινητηρας σβηνει.
επειδη το dorso-shiver εχουν 2 ecu μια για την γενικη διαχειρηση κ μια πιο μικρη για την διαχειρηση των ηλεκτροπεταλουδων του γκαζιου, σε περιπτωση reset ο 2ος εγκεφαλος κανει calibration απ την αρχη τις πεταλουδες με αποτελεσμα να σβηνει.
τα ιδια συμπτωματα μπορεις να εχεις κ απο την τρομπα βενζινης επισης ειτε γιατι δεν κραταει την πιεση για αρκετο χρονο μετα το ανοιγμα του διακοπτη κ την λειτουργια των 2῏3 δευτερολεπτων για την επιτευξη της πιεσης.συνηθως αυτο συμβαινει σε κουρασμενες σε ωρες λειτουργιας τρομπες και σε βουλωμενα φιλτρα βενζινης η διαρροη στα σωληνακια της.
ενα απλο τεστακι για να δεις οτι φταιει η τρομπα ειναι να ανοιγοκλεισεις 2 με 3 φορες τον διακοπτη να δουλεψει η τρομπα και να πατησεις μιζα αμεσως μετα το σταματημα της τρομπας(το γνωστο μουγκρητο στο τεποζιτο), αν παρει χωρις reset (λογω ρευματος) και δεν σβησει τοτε το ψαχνεις και απο εκει
αν απο φορτιση κ απο μπαταρια εισαι οκ, κ η μαρκα της ειναι σοβαρη και οχι καμια χαιτζου (haiju) τοτε τσεκαρεις καλωδια μεταφορας απο μπαταρια προς ρελε και απο ρελε προς μιζα, τσεκαρεις γειωση και εννοειται ανοιγεις μιζα και κοιτας την κατασταση της γιατι μπορει να ᾽᾽τραβαει᾽᾽πολλα αμπερ λογω καμμενης σπειρας η προβλημα σε συλλεκτη και καρβουνακια.
η χαρτογραφηση απο οτι θυμαμαι φαινεται στο axone πια ειναι περασμενη, θα το τσεκαρω ομως και θα σου πω.
να θυμασαι οτι αυτα τα μηχανακια λογω πολλων ηλεκτρονικων αισθητηρων που στελνουν σημα καποια με mvolts κ καποια με μια κλιμακα απο 0 εως 5volt , οτιδηποτε σκαμπανεβασμα στην ταση ο εγκεφαλος βγαζει ανυπαρκτες βλαβες της στιγμης γι αυτο για την σωστη διαγνωση τους εχει data logger και αποθηκευει τις πληρη συνθηκες κατα την καταγραφη μιας βλαβης ουτως ωστε να ξεχωριζεις την εικονικη απ την πραγματικη
-
Το μηχανάκι μόλις που συμπλήρωσε τα 5000χλμ. Οπότε θεωρώ λίγο δύσκολο να έχει ταλαιπωρηθεί η τρόμπα. Εκτός, και αν ταλαιπωρία θεωρείται να δουλεύει κάθε μια ίσως κάποιες φορές και κάθε 2 βδομάδες. Γενικά δεν το κινώ σε καθημερινή βάση, εκτός του τελευταίου μήνα, που είναι και αυτό προσωρινό. Όσο για την τρόμπα, αν εννοείς την ποιότητα βενζίνης, είναι το τελευταίο πράγμα που θα τσέκαρα, είναι εξακριβωμένη η ποιότητά της και το βενζινάδικο καθαρό.
Με μηχανολογικά, και ΚΥΡΙΩΣ με ηλεκτρολογικά, μιας και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ στα σοβαρά, δεν σκαμπάζω. Οπότε στην καλύτερη να καταφέρω να ελέγξω τα καλώδια μέχρι τον ρελέ, αν και λόγω του συναγερμού, μέχρι και αυτό φοβάμαι να κάνω. Στα υπόλοιπα, μάλλον ζημιά θα κάνω, παρά έλεγχο.
Επειδή ούτως ή άλλως έχει δρομολογηθεί από τον Αρμακόλα η αντικατάσταση του ότι τέλος πάντων είναι να αντικατασταθεί (περιμένουν την έγκριση από την αντιπροσωπεία), θα τους ζητήσω να ελέγξουν και αυτά που μου είπες. Θα τσεκάρω αρκετές φορές αυτό με τον διακόπτη και την τρόμπα πάντως.
Η μπαταρία είναι αυτή http://motoaharnis.gr/hlektrika/mpataries/kleistou-tupou/mpataria-fulbat-ytx14-bs Αν και το δικό μου δεν το βλέπω στην λίστα, το 1200 είναι.
Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δεν σε έχω ενοχλήσει μέχρι τώρα γιατί από ότι ακούω και από τους υπόλοιπους είσαι πολύ πηγμένος, δεν θες άλλον ένα στο κεφάλι σου. Ότι μου πουν θα σου πω, να μου πεις και την γνώμη σου.
-
Το μηχανάκι μόλις που συμπλήρωσε τα 5000χλμ. Οπότε θεωρώ λίγο δύσκολο να έχει ταλαιπωρηθεί η τρόμπα. Εκτός, και αν ταλαιπωρία θεωρείται να δουλεύει κάθε μια ίσως κάποιες φορές και κάθε 2 βδομάδες. Γενικά δεν το κινώ σε καθημερινή βάση, εκτός του τελευταίου μήνα, που είναι και αυτό προσωρινό. Όσο για την τρόμπα, αν εννοείς την ποιότητα βενζίνης, είναι το τελευταίο πράγμα που θα τσέκαρα, είναι εξακριβωμένη η ποιότητά της και το βενζινάδικο καθαρό.
Με μηχανολογικά, και ΚΥΡΙΩΣ με ηλεκτρολογικά, μιας και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ στα σοβαρά, δεν σκαμπάζω. Οπότε στην καλύτερη να καταφέρω να ελέγξω τα καλώδια μέχρι τον ρελέ, αν και λόγω του συναγερμού, μέχρι και αυτό φοβάμαι να κάνω. Στα υπόλοιπα, μάλλον ζημιά θα κάνω, παρά έλεγχο.
Επειδή ούτως ή άλλως έχει δρομολογηθεί από τον Αρμακόλα η αντικατάσταση του ότι τέλος πάντων είναι να αντικατασταθεί (περιμένουν την έγκριση από την αντιπροσωπεία), θα τους ζητήσω να ελέγξουν και αυτά που μου είπες. Θα τσεκάρω αρκετές φορές αυτό με τον διακόπτη και την τρόμπα πάντως.
Η μπαταρία είναι αυτή http://motoaharnis.gr/hlektrika/mpataries/kleistou-tupou/mpataria-fulbat-ytx14-bs (http://motoaharnis.gr/hlektrika/mpataries/kleistou-tupou/mpataria-fulbat-ytx14-bs) Αν και το δικό μου δεν το βλέπω στην λίστα, το 1200 είναι.
Σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δεν σε έχω ενοχλήσει μέχρι τώρα γιατί από ότι ακούω και από τους υπόλοιπους είσαι πολύ πηγμένος, δεν θες άλλον ένα στο κεφάλι σου. Ότι μου πουν θα σου πω, να μου πεις και την γνώμη σου.
εμ δεν μου ειπες οτι μιλαμε για το 1200. τοτε ναι αυτος ο κινητηρας εχει αποσυμπιεστες, νομιζα οτι μιλαμε για το 750.
παντως να ξερεις οτι οι αποσυμπιεστες απλα βοηθανε στο να σπασει η μιζα την συμπιεση και να γυρισει το μοτερ σε επιθυμητες στροφες για να παρει μπροστα, μετα απο την φυγοκεντρο κλεινουν. αν εχουν προβλημα θα σου κανουν γονατισματα στην μιζα και ισως και απο εκει να ειναι κ τα σβησιματα του καντραν.
οπως και να εχει παντως μπαταρια μονο yuasa γιατι εχει εμπιστα αμπερ εκκινησης η μετα πας σε ειδικες μπαταριες τυπου odyssey ,lithium και τετοια, αυτην που εβαλες αμφιβαλλω αν κανει δουλεια.
οσο για το προγραμμα τωρα δεν ξερω αν στο 1200 δεν μπορεις να το δεις οπως στο 750. δεν το εχω τσεκαρει ποτε.
υγ, οσο πηξιμο κ να εχω μια γνωμη μπορω να την πω, αν μπορω να βοηθησω μια κατασταση εστω κ λιγο θα ναι χαρα μου
-
Να γιατι Bill αν εχεις Aprilia!!! Αγορινα οταν βρεθει χρημα και παρω μπαταρια γιατι η παλια με τα φωτα ανοιχτα δεν την παλευει και πολυ και τη βαλω πανω θα ερθω και Service.Προς το παρον κινουμαι με κινεζο παπιο κληρονομια απο θειο που την εκανε για τα ξενα :D . Κρατα Τζενη να φτιαξουμε το μοτοσακο λεμε!!! Θα τη βαλσαμωσω αν χρειαστει φιλε στο δηλωνω!
-
Μετακινηθηκε στην σωστη κατηγορια το θεμα, μιας και αφορα το 1200 :bye:
ps. Πολυ θα ηθελα να δω συνανατηση dorso και capo 1200 για ανταλλαγη αποψεων
-
Βασικά, άλλο ήταν το θέμα του thread, αλλά εγώ το σπάμαρα λιγάκι, μιας και ήταν παρεμφερές.
Και εγώ θα ήθελα να κάνω μια βόλτα το νέο capo να δω ομοιότητες, κυρίως στην λειτουργία του μοτέρ. Λένε ότι είναι πολύ βολικό ακόμα και μέσα στην πόλη, ενώ το dorso αρχικά λόγω τρόπου απόδοσης μοτέρ και στην συνέχεια λόγω συμπλέκτη και κιβωτίου, δεν είναι. (Την κατανάλωση την αφήνουμε απ'έξω, αυτή είναι άλλη προηγμένη πονεμένη ιστορία).