0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
το ερώτημά μου είναι γιατί τα πουλάνε μαζικά με λίγα χλμ. και εντός εγγύησης.βασικά θα ήθελα να απαντήσουν κάτοχοι του 900 που έχουν και την εμπειρία που δεν έχουμε οι υπόλοιποι.δεν πάει?καίει πολύ?είναι άβολο?κουράζει?προσπαθώ να βρω τι φταίει και δεν βρίσκω...
Δε μου λένε κάτι τα ηλεκτρονικά του 900, για αρχή θα σου πω ότι αν είχα χρήματα θα το κρατούσα, έχω είδη δύο μηχανάκια κι ένα αυτοκίνητο, θα ήταν υπερβολή να κρατήσω και το dorsoduro, όσο ήμουν μόνος ήταν απόλαυση, όταν ήθελε βόλτες και η γυναίκα, μου παραπονιόταν για τη σέλα ότι είναι σκληρή, άσε που κολλούσε στην πλάτη μου και όταν πατούσα φρένα (φρεναρες το dorsoduro) έπεφτε όλο το βάρος επάνω μου, μετά αρχίσαμε τις μακρινές βόλτες, έβαλα σαμάρια σταματούσα κάθε 100 χιλιόμετρα για βενζίνη και μόλις η βελόνα έδειχνε 140 150 έτρωγα όλο τον αέρα στη μούρη,Αυτά
Πολυ θα γουσταρα ενα dorso 900 πάντως, κι ας ειναι λιγο κανιβαλος! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό που περιγράφεις είναι οτι ήθελες κάτι πιο touring και το dorso δεν έχει καμία σχέση με touring .
Αγησιλάε αλήθεια με μπέρδεψες. Παραπάνω έγραψες τους λόγους που το πούλησες και ένα ποστ πιο πάνω γράφεις πως θες το dorso για αυτό που είναι.
Καλησπέρα στην παρέα.21000 χιλιόμετρα μετά (αν δεν είχαμε κορόνα θα ήταν 30000) και χωρίς να ξέρω αν υπάρχει εντός Ελλάδας σύντροχος με τόσα χιλιόμετρα σε 900, με ταξίδια και 12ωρα πάνω στη σέλα αλλά και χρήση εντός πόλης θα σου πω ότι:Πάει μια χαρά και σε νορμάλ πάντα πλαίσια. Νιώθεις ότι αρπάζει και έχει δύναμη. Τώρα για ταρζανιές και street Rossi δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω.Προφανώς και δεν είναι μηχανή να βγεις εθνική να γράψεις χιλιόμετρα.Κατανάλωση 5,7-6,7 εντός εκτός και επί τα αυτά. Άβολο δεν είναι αλλά και πάλι ξέρεις τι αγοράζεις....Υπάρχουν λύσεις (Motok) για σέλες να στο κάνουν θρόνο όσο γίνεται πάντα. Εγώ είμαι με την μαμά σέλα και με αυτήν πορεύομαι έως τώρα.Εντός πόλης για εμένα και σε μποτιλιάρισμα δεν κάνει. Το βλέπεις και το ακούς ότι δεν. Ναι θα σε πάει ναι θα σε φέρει, αλλά...Δώσε του στροφές, βουνά, λαγκάδια, επαρχιακά δίκτυα με σφιχτά κομμάτια και εκεί θα πεις τα σκαμπό μου και τα @@ μου μέσα.Για αυτά είναι αυτό το μηχανάκι. Μια πρόταση που σου δίνει αρκετή μηχανή για 8500 ευρώ.Αυτά από εμένα οποίος θέλει είμαι στην διάθεσή του και τηλεφωνικά αλλά και δια ζώσης μόλις επιτρέπει να τα πούμε.
Θα σας εξηγήσω ακριβώς τι σημαίνει σχεδιάσμός aprilia . Ακολουθεί διάλογος υπεύθηνου αποθήκης ( Λουιτζι ) με υπεύθηνου πωλήσεων ( Μαριο ) στο Noale . Μην ξεχνάμε ότι κάπως έτσι γεννήθηκε το monster.Λ - Εεεε Μαριο ..Μ - Ναι Λουιτζι , τι θες ? Λ - Μάριο τι θα γίνει με την αποθήκη , δεν έχω χώρο να βάλω ανταλλακτικά για v4 . M - Και τι να κάνω γω ρε Λουίτζι , πες μου εσύ Λ - Μάριο έχουμε πολλά πλαίσια από το dorsoduro 750 , που μας έμειναν γιατί πήγαμε να τα φορέσουμε και στο dorsoduro 1200 και στο caponord 1200 , αλλά τα βάλαμε στο π**ο μας τελικά Μ - Εεε και ? Λ - Εεεε και τι και ? Έχουμε και πλαστικά από dorso , έχουμε και κάτι καντράν από v4 tuono .... δεν καταλαβαίνεις ? Μ - Τι να καταλάβω μωρέ ? Να βγάλουμε πάλι το 750 δλδ ? Λ - Μα καλά Μάριο είσαι βλακας ? Πως έγινες εσύ υπέυθηνος πωλήσεων και εγώ αποθήκης ....έλεος !! Θα πάρουμε το μοτέρ του 750 , θα του κάνουμε ένα υπερκυνισμό 100 κυβικά και τσουπ dorsoduro 900 !!Μ - Έλα ρε ... σαν να χεις δίκιο . Αλλά όλοι οι άλλοι παίζουν στα 110 , 115 και 120 άλογα με λιγότερα κιλά εμείς πόσα να πάμε ? Λ - Σώπα μωρε , άλογα και βλακείες . Για άλογα εμείς έχουμε v4 !! Εμείς ένα ξεφόρτωμα θέλουμε να κάνουμε πριν μας πάρουν χαμπαρι ο Ceo της piaggio τι parts έχουμε για πέταμα και μετά κλαίν ....μετά θα φταίει το κακό Marketing , η piaggio , ο Κορωναιός και ο ανάδρομος ερμής !! κατάλαβες ?Μ - Κατάλαβα Λουίτζι , είσαι ιδιοφυία !! Απορώ πως έμεινες 40 χρόνια αποθηκάριος ?Λ - Έχω συναρμολογήσει έγώ Μάριο μηχανάκια , 20 χρόνια τώρα αυτό κάνω .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι