APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 900 => Μήνυμα ξεκίνησε από: stelios στις Απρίλιος 22, 2021, 10:50:42 μμ
-
...πουλάνε όλοι τα Dorso 900 και με χλμ. κάτω από 10.000χλμ. τα περισσότερα?
στο car τώρα παίζουν καμιά δεκαριά και κάποια από μέλη του ΑΒ.
τι σας χάλασε τόσο γρήγορα?
ρωτάω γιατί ήμουν κι εγώ υποψήφιος το προηγούμενο φθινόπωρο και αν και πήρα άλλο μηχανάκι,δεν μου έχει φύγει ακόμα η επιθυμία για το Dorso και το βασικότερο θέμα που είχα βρει τότε ήταν το μικρό ρεζερβουάρ και οι τιμές που το έβρισκα.
δεν θυμάμαι να είχα σκοντάψει σε κάτι άλλο σοβαρό.
υ.γ. ίσως έπρεπε να το βάλω στα Γενικά θέματα το ποστ... :thnk:
-
...πουλάνε όλοι τα Dorso 900 και με χλμ. κάτω από 10.000χλμ. τα περισσότερα?
στο car τώρα παίζουν καμιά δεκαριά και κάποια από μέλη του ΑΒ.
τι σας χάλασε τόσο γρήγορα?
ρωτάω γιατί ήμουν κι εγώ υποψήφιος το προηγούμενο φθινόπωρο και αν και πήρα άλλο μηχανάκι,δεν μου έχει φύγει ακόμα η επιθυμία για το Dorso και το βασικότερο θέμα που είχα βρει τότε ήταν το μικρό ρεζερβουάρ και οι τιμές που το έβρισκα.
δεν θυμάμαι να είχα σκοντάψει σε κάτι άλλο σοβαρό.
υ.γ. ίσως έπρεπε να το βάλω στα Γενικά θέματα το ποστ... :thnk:
Εμένα δεν θα με χαλαγε καθόλου ένα 900 και απ' ότι έχω ψάξει μια χαρά το ίδιο αξιόπιστο με το 750 είναι.
Ίσως όσοι πουλάνε να περίμεναν ότι θα σκάβει,πράγμα που δεν κάνει βέβαια,αλλά μπορεί να κινηθεί ταχύτατα..
Άλλωστε ζούμε στην εποχή των πλας αλόγων,όχι ότι μας χαλάνε βέβαια...
-
Εμένα δεν θα με χαλαγε καθόλου ένα 900 και απ' ότι έχω ψάξει μια χαρά το ίδιο αξιόπιστο με το 750 είναι.
Ίσως όσοι πουλάνε να περίμεναν ότι θα σκάβει,πράγμα που δεν κάνει βέβαια,αλλά μπορεί να κινηθεί ταχύτατα..
Άλλωστε ζούμε στην εποχή των πλας αλόγων,όχι ότι μας χαλάνε βέβαια...
για σένα δεν είχα ενδοιασμό μαν,έχεις έρωτα με το Dorso!! :bye: :kalo:
-
εν τω μεταξυ,τα πουλανε με 5-10-15κ χλμ μολις 1 χιλιαρικο κατω απ τα καινουργια...μα ποιος λογικος θα παρει μεταχειρω αφου δινοντας 1 χιλιαρικο-και πολυ πιθανα θα του κανουν κ δοσεις,ευκολιες κλπ-μπορει να παρει καινουργιο??? :thnk:
οι αντιστοιχοι με shiver 900 ,ειναι πιο λογικοι κ πλεον τα βρισκεις κ σαν καινουργια ακομα κ κατω απο 8κ αλλα κ μεταχειρω στα 6-6,5κ,αυτα ειναι μια καλη αγορα πλεον,καινουργιο σχεδον μηχανακι 900κε,100 αλογα,2ετιας-3ετιας,με περιπου 6κ.
-
Εμένα δεν θα με χαλαγε καθόλου ένα 900 και απ' ότι έχω ψάξει μια χαρά το ίδιο αξιόπιστο με το 750 είναι.
Ίσως όσοι πουλάνε να περίμεναν ότι θα σκάβει,πράγμα που δεν κάνει βέβαια,αλλά μπορεί να κινηθεί ταχύτατα..
Άλλωστε ζούμε στην εποχή των πλας αλόγων,όχι ότι μας χαλάνε βέβαια...
για σένα δεν είχα ενδοιασμό μαν,έχεις έρωτα με το Dorso!! :bye: :kalo:
δεν ειναι μονο αυτο..ειναι σε μια κατηγορια που εχει ελαχιστους εκπροσωπους...αυτη τη στιγμη παροτι σταματησε η παραγωγη του,πηρε αλλο ενα χρονο αβαντα λογω κορονοιου.πιστευω οτι αν δεν ηταν αυτο ηδη θα ετρεχε προσφορα και εχει δικιο αυτο που λεει ο δημος απο κατω...1000ε διαφορα με καινουριο...επισης ανταγωνιστης ειναι μονο το hyper της ντουκατι που ειναι ακριβοτερο αλλα και δυνατοτερο κτλπ..
θα ελεγα ειναι μια τιμια προταση που ειναι τριετιας στην χειροτερη ,συγχρονο απο ηλεκτρονικα,οποτε και με καλυτερη προωθηση θα προχωρουσε καλυτερα..αλλωστε για τεστ στα περιοδικα βγηκε μονο το σιβερ,μεγαλο λαθος που δεν βγαλανε και το ντορσο
εν τω μεταξυ,τα πουλανε με 5-10-15κ χλμ μολις 1 χιλιαρικο κατω απ τα καινουργια...μα ποιος λογικος θα παρει μεταχειρω αφου δινοντας 1 χιλιαρικο-και πολυ πιθανα θα του κανουν κ δοσεις,ευκολιες κλπ-μπορει να παρει καινουργιο??? :thnk:
πολυ σωστα
-
Πάντως είναι πολύ ωραίο μηχανάκι.
Ο 900άρης ο κινητήρας είναι της Aprilia?
-
Πάντως είναι πολύ ωραίο μηχανάκι.
Ο 900άρης ο κινητήρας είναι της Aprilia?
ναι,update του 750 ειναι ...
-
Με συγχωρείτε που θα σας το χαλάσω αλλά είναι άλλο ένα αποτυχημένο μοντέλο από το σχεδιαστικό τμήμα
της aprilia .
Η αλήθεια είναι ότι κονταροχτυπήθηκε σε αποτυχία με το caponord 1200 αλλά νομίζω οριακά γλύτωσε .
Το μηχανάκι είναι εκτός εποχής , εκτός ανταγωνισμού κονσέρβα από το παρελθόν .
Αυτά συμβαίνουν όταν δεν έχεις μια πρωτότυπη ιδέα και συνεχίζεις να κανιβαλίζεις ιδέες του παρελθόντος
χωρίς να λαμβάνεις υπόψιν σου τι κάνει ο ανταγωνισμός , και τις ανάγκες του κόσμου το 2021 .
Ένα v4 tuono και rsv κρατάει την εταιρία στη ζωή , και αυτά να δούμε για πόσο .
-
Έλα πες την αλήθεια το gs είναι μια πρωτότυπη ιδέα της bmw και όχι η ίδια κονσέρβα 40 χρονια με λίγα επιπλεόν ηλεκτρονικά ή λίγα κυβικά παραπάνω...
:h22: :h22: :h22:
-
Με συγχωρείτε που θα σας το χαλάσω αλλά είναι άλλο ένα αποτυχημένο μοντέλο από το σχεδιαστικό τμήμα
της aprilia .
Η αλήθεια είναι ότι κονταροχτυπήθηκε σε αποτυχία με το caponord 1200 αλλά νομίζω οριακά γλύτωσε .
Το μηχανάκι είναι εκτός εποχής , εκτός ανταγωνισμού κονσέρβα από το παρελθόν .
Αυτά συμβαίνουν όταν δεν έχεις μια πρωτότυπη ιδέα και συνεχίζεις να κανιβαλίζεις ιδέες του παρελθόντος
χωρίς να λαμβάνεις υπόψιν σου τι κάνει ο ανταγωνισμός , και τις ανάγκες του κόσμου το 2021 .
Ένα v4 tuono και rsv κρατάει την εταιρία στη ζωή , και αυτά να δούμε για πόσο .
διαφωνω..το 750 ειναι ενα απ τα πιο καλουπουλημενα μοντελα της και το 900 ειναι φυσικη συνεχεια.εχει παει πολυ καλα ιταλια-γαλλια -αυστραλια κτλπ το 900
-
Έλα πες την αλήθεια το gs είναι μια πρωτότυπη ιδέα της bmw και όχι η ίδια κονσέρβα 40 χρονια με λίγα επιπλεόν ηλεκτρονικά ή λίγα κυβικά παραπάνω...
:h22: :h22: :h22:
Το gs είναι ένα best seller 20ετιας που προσπαθούν να το αντιγράψουν ανεπιτυχώς όλες οι μοτοσυκλετοβιομηχανίες .
Μη συγκρίνεις το loyalty της Bmw που κρατάει ίδιες τις γραμμές για να μην απαξιώνει τους κάτοχους ανά τα χρόνια , με τον
ανύπαρκτο σχεδιασμό της aprilia που συναρμολογεί Parts από που βρει και παρουσιάζει μηχανάκια .
Θέλετε να ανοιξουμε τη κουβέντα για capoord 1200 να γελάσουμε για το πως κατασκευάστηκε από spare parts άλλων μοτοσυκλετών
και από ένα project που είδαν στο youtube ?
Το 750 Μανώλη ναι , για την εποχή του ήταν επιτυχές το 900 ήταν αχρείαστο
-
εν τω μεταξυ,τα πουλανε με 5-10-15κ χλμ μολις 1 χιλιαρικο κατω απ τα καινουργια...μα ποιος λογικος θα παρει μεταχειρω αφου δινοντας 1 χιλιαρικο-και πολυ πιθανα θα του κανουν κ δοσεις,ευκολιες κλπ-μπορει να παρει καινουργιο??? :thnk:
οι αντιστοιχοι με shiver 900 ,ειναι πιο λογικοι κ πλεον τα βρισκεις κ σαν καινουργια ακομα κ κατω απο 8κ αλλα κ μεταχειρω στα 6-6,5κ,αυτα ειναι μια καλη αγορα πλεον,καινουργιο σχεδον μηχανακι 900κε,100 αλογα,2ετιας-3ετιας,με περιπου 6κ.
Dorso 900 με το κλειδί στο χέρι το παίρνεις 8500.
η τιμή του σαν μεταχείρο δεν μπορεί να είναι πάνω από 7000.
εκτός αν έχει πράγματα επάνω και πάλι ανάλογα...
-
το ερώτημά μου είναι γιατί τα πουλάνε μαζικά με λίγα χλμ. και εντός εγγύησης.
βασικά θα ήθελα να απαντήσουν κάτοχοι του 900 που έχουν και την εμπειρία που δεν έχουμε οι υπόλοιποι.
δεν πάει?
καίει πολύ?
είναι άβολο?
κουράζει?
προσπαθώ να βρω τι φταίει και δεν βρίσκω...
-
Εδώ 2 αντε 3 να έχουν το 900, να σου πω για το 750 γιατί το έδωσα;
-
Εδώ 2 αντε 3 να έχουν το 900, να σου πω για το 750 γιατί το έδωσα;
σίγουρα έχει ένας Κομοτηνή και ένας Σύρο που έχω δει φωτό.
το 750 που είναι δεκαετίας και βάλε,χωρίς ηλεκτρονικά,φαντάζομαι είναι πιο εύκολο να το αλλάξεις αλλά πες μας καλού κακού.
το 900 όμως?
-
το ερώτημά μου είναι γιατί τα πουλάνε μαζικά με λίγα χλμ. και εντός εγγύησης.
βασικά θα ήθελα να απαντήσουν κάτοχοι του 900 που έχουν και την εμπειρία που δεν έχουμε οι υπόλοιποι.
δεν πάει?
καίει πολύ?
είναι άβολο?
κουράζει?
προσπαθώ να βρω τι φταίει και δεν βρίσκω...
καλα 5 μηχανακια ειναι και ολα και ολα στα μεταχειρω dorso900
συμφωνω οτι πρεπει να παει στα 7000ε τα μεταχειρω..
επισης επειδη το εχω ψαξει διεξοδικα...
κανα 5αρι-7 αλογα τροχο ειναι πιο πανω απ το 750 και κανα κιλο ροπη..νουμερα ροδα,νουμερα οχι ιδιαιτερα που κεντριζουν
ομως εχει τα ηλεκτρονικα του ,ενα ομορφο οργανο,ελαφρυτερες ζαντες,αυτα...πρεπει να γουσταρεις το μοντελο για να αναβαθμιστεις,αλλωστε οπως ειπα η αγορα big motard look εχει πεθανει,μονο η ντουκατι το υποστηριζει σθεναρα και με το αναλογο φαν φακτορ...
αν θελεις να πας σε κατι πιο ανετο,εννοειτε πας για παμπριζατο οπως εκανε ο αγησιλαος πχ..
παντως εγω μετα απο αρκετα παμπριζατα ,τουτο το εχω ευχαριστηθει,αφου του εχω κανει ενα ταλιρο(5000κμ) στο 10μηνο παρα τις καραντινες κτλπ,διοτι εχει την καθημερινοτητα της βολτας μεσα του,ειδικα στον επαρχιακο,ασε που οταν ξεκαβαλας κοιτας σχεδιαση και λες 10 χρονια μπροστα ηταν οι μακαροναδες....
-
Δε μου λένε κάτι τα ηλεκτρονικά του 900, για αρχή θα σου πω ότι αν είχα χρήματα θα το κρατούσα, έχω είδη δύο μηχανάκια κι ένα αυτοκίνητο, θα ήταν υπερβολή να κρατήσω και το dorsoduro, όσο ήμουν μόνος ήταν απόλαυση, όταν ήθελε βόλτες και η γυναίκα, μου παραπονιόταν για τη σέλα ότι είναι σκληρή, άσε που κολλούσε στην πλάτη μου και όταν πατούσα φρένα (φρεναρες το dorsoduro) έπεφτε όλο το βάρος επάνω μου, μετά αρχίσαμε τις μακρινές βόλτες, έβαλα σαμάρια σταματούσα κάθε 100 χιλιόμετρα για βενζίνη και μόλις η βελόνα έδειχνε 140 150 έτρωγα όλο τον αέρα στη μούρη,
Αυτά :bye:
-
Πολυ θα γουσταρα ενα dorso 900 πάντως, κι ας ειναι λιγο κανιβαλος!
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δε μου λένε κάτι τα ηλεκτρονικά του 900, για αρχή θα σου πω ότι αν είχα χρήματα θα το κρατούσα, έχω είδη δύο μηχανάκια κι ένα αυτοκίνητο, θα ήταν υπερβολή να κρατήσω και το dorsoduro, όσο ήμουν μόνος ήταν απόλαυση, όταν ήθελε βόλτες και η γυναίκα, μου παραπονιόταν για τη σέλα ότι είναι σκληρή, άσε που κολλούσε στην πλάτη μου και όταν πατούσα φρένα (φρεναρες το dorsoduro) έπεφτε όλο το βάρος επάνω μου, μετά αρχίσαμε τις μακρινές βόλτες, έβαλα σαμάρια σταματούσα κάθε 100 χιλιόμετρα για βενζίνη και μόλις η βελόνα έδειχνε 140 150 έτρωγα όλο τον αέρα στη μούρη,
Αυτά :bye:
Αυτό που περιγράφεις είναι οτι ήθελες κάτι πιο touring
και το dorso δεν έχει καμία σχέση με touring .
Το dorso είναι ένα commuter για κάποιον που έχει άλλα 2 , 3 μηχανάκια στο γκαραζ του , για να πηγαίνει στη δουλειά του και κοντινες βόλτες .
-
Πολυ θα γουσταρα ενα dorso 900 πάντως, κι ας ειναι λιγο κανιβαλος!
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι , τρομαζει πολύ στο άνοιγμα του γκαζιού !!
-
Αυτό που περιγράφεις είναι οτι ήθελες κάτι πιο touring
και το dorso δεν έχει καμία σχέση με touring .
Εγω ήθελα και ακόμα θέλω το dorsoduro γιαυτό που είναι, δε θα έπαιρνα το 900 για τα ηλεκτρονικά του θα το έπαιρνα για να ανανεώσω τα χιλιόμετρα και για την εξωτερική του εμφάνιση,
Νομίζω η αγγλίδα που πήρα έχει λίγο απ'όλα τα θέλω μου :bye:
-
Αγησιλάε αλήθεια με μπέρδεψες.
Παραπάνω έγραψες τους λόγους που το πούλησες και ένα ποστ πιο πάνω γράφεις πως θες το dorso για αυτό που είναι.
-
Αγησιλάε αλήθεια με μπέρδεψες.
Παραπάνω έγραψες τους λόγους που το πούλησες και ένα ποστ πιο πάνω γράφεις πως θες το dorso για αυτό που είναι.
το dorso ειναι καψουρα ρε :D :D :D :D
-
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το γουστάρω πολύ το dorsoduro, και δεν είχα κανένα πρόβλημα, απλά όταν άρχισε να θέλει κ η γυναίκα να έρχεται μαζί στις βόλτες, λίγο η σέλα λίγο ο αέρας λίγο το που να βάλουμε δύο πράγματα, λέω ας το βάλω για πούλημα και άμα έρθει κανείς ήρθε, έτσι το έδωσα, αλλά μου λείπει πολύ η αίσθηση που μου έδινε, :bye:
-
το ερώτημά μου είναι γιατί τα πουλάνε μαζικά με λίγα χλμ. και εντός εγγύησης.
βασικά θα ήθελα να απαντήσουν κάτοχοι του 900 που έχουν και την εμπειρία που δεν έχουμε οι υπόλοιποι.
δεν πάει?
καίει πολύ?
είναι άβολο?
κουράζει?
προσπαθώ να βρω τι φταίει και δεν βρίσκω...
Καλησπέρα στην παρέα.
21000 χιλιόμετρα μετά (αν δεν είχαμε κορόνα θα ήταν 30000) και χωρίς να ξέρω αν υπάρχει εντός Ελλάδας σύντροχος με τόσα χιλιόμετρα σε 900, με ταξίδια και 12ωρα πάνω στη σέλα αλλά και χρήση εντός πόλης θα σου πω ότι:
Πάει μια χαρά και σε νορμάλ πάντα πλαίσια. Νιώθεις ότι αρπάζει και έχει δύναμη. Τώρα για ταρζανιές και street Rossi δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Προφανώς και δεν είναι μηχανή να βγεις εθνική να γράψεις χιλιόμετρα.
Κατανάλωση 5,7-6,7 εντός εκτός και επί τα αυτά.
Άβολο δεν είναι αλλά και πάλι ξέρεις τι αγοράζεις....Υπάρχουν λύσεις (Motok) για σέλες να στο κάνουν θρόνο όσο γίνεται πάντα. Εγώ είμαι με την μαμά σέλα και με αυτήν πορεύομαι έως τώρα.
Εντός πόλης για εμένα και σε μποτιλιάρισμα δεν κάνει. Το βλέπεις και το ακούς ότι δεν. Ναι θα σε πάει ναι θα σε φέρει, αλλά...
Δώσε του στροφές, βουνά, λαγκάδια, επαρχιακά δίκτυα με σφιχτά κομμάτια και εκεί θα πεις τα σκαμπό μου και τα @@ μου μέσα.
Για αυτά είναι αυτό το μηχανάκι. Μια πρόταση που σου δίνει αρκετή μηχανή για 8500 ευρώ.
Αυτά από εμένα οποίος θέλει είμαι στην διάθεσή του και τηλεφωνικά αλλά και δια ζώσης μόλις επιτρέπει να τα πούμε.
-
Καλησπέρα στην παρέα.
21000 χιλιόμετρα μετά (αν δεν είχαμε κορόνα θα ήταν 30000) και χωρίς να ξέρω αν υπάρχει εντός Ελλάδας σύντροχος με τόσα χιλιόμετρα σε 900, με ταξίδια και 12ωρα πάνω στη σέλα αλλά και χρήση εντός πόλης θα σου πω ότι:
Πάει μια χαρά και σε νορμάλ πάντα πλαίσια. Νιώθεις ότι αρπάζει και έχει δύναμη. Τώρα για ταρζανιές και street Rossi δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Προφανώς και δεν είναι μηχανή να βγεις εθνική να γράψεις χιλιόμετρα.
Κατανάλωση 5,7-6,7 εντός εκτός και επί τα αυτά.
Άβολο δεν είναι αλλά και πάλι ξέρεις τι αγοράζεις....Υπάρχουν λύσεις (Motok) για σέλες να στο κάνουν θρόνο όσο γίνεται πάντα. Εγώ είμαι με την μαμά σέλα και με αυτήν πορεύομαι έως τώρα.
Εντός πόλης για εμένα και σε μποτιλιάρισμα δεν κάνει. Το βλέπεις και το ακούς ότι δεν. Ναι θα σε πάει ναι θα σε φέρει, αλλά...
Δώσε του στροφές, βουνά, λαγκάδια, επαρχιακά δίκτυα με σφιχτά κομμάτια και εκεί θα πεις τα σκαμπό μου και τα @@ μου μέσα.
Για αυτά είναι αυτό το μηχανάκι. Μια πρόταση που σου δίνει αρκετή μηχανή για 8500 ευρώ.
Αυτά από εμένα οποίος θέλει είμαι στην διάθεσή του και τηλεφωνικά αλλά και δια ζώσης μόλις επιτρέπει να τα πούμε.
νομίζω πως είσαι απ'τους λίγους που πήραν το 900 και ξέρουν γιατί!
φαίνεται από αυτά που γράφεις και το ότι δεν το έχεις βάλει αγγελία ακόμα! :D
και ελπίζω να συνεχίσεις να το γουστάρεις τόσο και άλλο τόσο μαν! :kalo:
κι εγώ αυτά έχω στο νου μου γενικά για το μηχανάκι,εθνική με ταχύτητες 140-150 πιστεύω,πόλη λίγο ζόρι λόγω θερμοκρασίας-βάρους,αυτονομία κάπως περιορισμένη λόγω ρεζερβουάρ αν έχεις βαρύ χέρι...
-
Tο dorso θέλει νιάτα και σιδερένιο λοκώ. Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα ότι πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις πριν κάνεις την αγορά.
Πιθανότατα όσοι το βγάζουν για πούλημα να νόμιζαν ότι είναι για πολλές χρήσεις το μηχανάκι αυτό.
Θα διαφωνήσω όμως με τον faraway. Πολλά μπορούμε να καταλογίσουμε στην aprilia αλλά όχι για το σχεδιαστικό κομμάτι. Τι να πούνε δηλαδή και οι Γιαπωνέζοι που σερβίρουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια με ελάχιστες προσθήκες.
Αλλού είναι το πρόβλημα. Για μένα η aprilia έχει σοβαρό θέμα με το marketing. Κάποια μοντέλα της δεν τα πλάσαρε σωστά στην αγορά και για αυτό καταποντίστηκαν. Για παράδειγμα το capo1200 το έβαλε να ανταγωνιστεί το multi και το gs, ζητώντας τα ίδια λεφτά περίπου και χωρίς να κάνει βήμα πίσω.
-
Θα σας εξηγήσω ακριβώς τι σημαίνει σχεδιάσμός aprilia .
Ακολουθεί διάλογος υπεύθηνου αποθήκης ( Λουιτζι ) με υπεύθηνου πωλήσεων ( Μαριο ) στο Noale .
Λ - Εεεε Μαριο ..
Μ - Ναι Λουιτζι , τι θες ?
Λ - Μάριο τι θα γίνει με την αποθήκη , δεν έχω χώρο να βάλω ανταλλακτικά για v4 .
M - Και τι να κάνω γω ρε Λουίτζι , πες μου εσύ
Λ - Μάριο έχουμε πολλά πλαίσια από το dorsoduro 750 , που μας έμειναν γιατί πήγαμε να τα φορέσουμε και στο dorsoduro 1200 και στο caponord 1200 , αλλά τα βάλαμε στο π**ο μας τελικά
Μ - Εεε και ?
Λ - Εεεε και τι και ? Έχουμε και πλαστικά από dorso , έχουμε και κάτι καντράν από v4 tuono .... δεν καταλαβαίνεις ?
Μ - Τι να καταλάβω μωρέ ? Να βγάλουμε πάλι το 750 δλδ ?
Λ - Μα καλά Μάριο είσαι βλακας ? Πως έγινες εσύ υπέυθηνος πωλήσεων και εγώ αποθήκης ....έλεος !! Θα πάρουμε το μοτέρ του 750 , θα του κάνουμε ένα υπερκυνισμό 100 κυβικά και τσουπ dorsoduro 900 !!
Μ - Έλα ρε ... σαν να χεις δίκιο . Αλλά όλοι οι άλλοι παίζουν στα 110 , 115 και 120 άλογα με λιγότερα κιλά εμείς πόσα να πάμε ?
Λ - Σώπα μωρε , άλογα και βλακείες . Για άλογα εμείς έχουμε v4 !! Εμείς ένα ξεφόρτωμα θέλουμε να κάνουμε πριν μας πάρουν χαμπαρι ο Ceo της piaggio τι parts έχουμε για πέταμα και μετά κλαίν ....μετά θα φταίει το κακό Marketing , η piaggio , ο Κορωναιός και ο ανάδρομος ερμής !! κατάλαβες ?
Μ - Κατάλαβα Λουίτζι , είσαι ιδιοφυία !! Απορώ πως έμεινες 40 χρόνια αποθηκάριος ?
Λ - Έχω συναρμολογήσει έγώ Μάριο μηχανάκια , 20 χρόνια τώρα αυτό κάνω .
-
Το αγαπημένο dorso μας έφαγε δύο ταφόπλακες.
Η μία είναι το euro5 η δεύτερη η σειρά 660.
Νομίζω πως πολλοί 900αριδες μετάνιωσαν την αγορά τους με την άφιξη των 660 τα οποία είναι χρυσές τομές.
Δυστυχώς για εμένα θα είχα πάρει χθες το gs660 αλλά το 1.90 μου θα μου φέρνει τα γόνατα στις μασχάλες.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα tracer όλοι πουλάνε χωρίς προβλήματα για το καινούργιο.
Όλες οι εταιρείες το κάνουν αυτό.
Για τα δικά μου δεδομένα το dd ήταν τόσο μπροστά σχεδιαστικα που το βλέπεις σήμερα και είναι σα να το σχεδίασαν το 2020
-
Θα σας εξηγήσω ακριβώς τι σημαίνει σχεδιάσμός aprilia .
Ακολουθεί διάλογος υπεύθηνου αποθήκης ( Λουιτζι ) με υπεύθηνου πωλήσεων ( Μαριο ) στο Noale .
Μην ξεχνάμε ότι κάπως έτσι γεννήθηκε το monster.
Λ - Εεεε Μαριο ..
Μ - Ναι Λουιτζι , τι θες ?
Λ - Μάριο τι θα γίνει με την αποθήκη , δεν έχω χώρο να βάλω ανταλλακτικά για v4 .
M - Και τι να κάνω γω ρε Λουίτζι , πες μου εσύ
Λ - Μάριο έχουμε πολλά πλαίσια από το dorsoduro 750 , που μας έμειναν γιατί πήγαμε να τα φορέσουμε και στο dorsoduro 1200 και στο caponord 1200 , αλλά τα βάλαμε στο π**ο μας τελικά
Μ - Εεε και ?
Λ - Εεεε και τι και ? Έχουμε και πλαστικά από dorso , έχουμε και κάτι καντράν από v4 tuono .... δεν καταλαβαίνεις ?
Μ - Τι να καταλάβω μωρέ ? Να βγάλουμε πάλι το 750 δλδ ?
Λ - Μα καλά Μάριο είσαι βλακας ? Πως έγινες εσύ υπέυθηνος πωλήσεων και εγώ αποθήκης ....έλεος !! Θα πάρουμε το μοτέρ του 750 , θα του κάνουμε ένα υπερκυνισμό 100 κυβικά και τσουπ dorsoduro 900 !!
Μ - Έλα ρε ... σαν να χεις δίκιο . Αλλά όλοι οι άλλοι παίζουν στα 110 , 115 και 120 άλογα με λιγότερα κιλά εμείς πόσα να πάμε ?
Λ - Σώπα μωρε , άλογα και βλακείες . Για άλογα εμείς έχουμε v4 !! Εμείς ένα ξεφόρτωμα θέλουμε να κάνουμε πριν μας πάρουν χαμπαρι ο Ceo της piaggio τι parts έχουμε για πέταμα και μετά κλαίν ....μετά θα φταίει το κακό Marketing , η piaggio , ο Κορωναιός και ο ανάδρομος ερμής !! κατάλαβες ?
Μ - Κατάλαβα Λουίτζι , είσαι ιδιοφυία !! Απορώ πως έμεινες 40 χρόνια αποθηκάριος ?
Λ - Έχω συναρμολογήσει έγώ Μάριο μηχανάκια , 20 χρόνια τώρα αυτό κάνω .
-
Έτσι γεννήθηκε το monster.
Αν θέλουμε να το κακολογισουμε ναι ότι περισσέψε το βιδωσαμε.
Αν θέλουμε να το καλολογισουμε.
Ότι έλειπε απτό 750 το βάλαμε και μπορεί να σταθεί δίπλα σε ένα μηχανάκι του σημερα με όλα τα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια.
-
καποτε ειχα για ενα εξαμηνο ενα ktm990 sm...ο απολυτος δυναμιτης!!!!
σουζες κολπα...ψηλα καρσιλαμας βεβαια,φτερο στον ανεμο...
το dorso 900 δεν θα κανει αυτο βεβαια,αλλα το 1 κιλο ροπη παραπανω βοηθαει το παιχνιδι αρκετα...
θεωρω το 900 την χρυση τομη των dorso...
-
Όπως λέει και ο αδελφός Κραουνακης
https://youtu.be/HD7suiGqOV0
:hha%
-
Όπως λέει και ο αδελφός Κραουνακης
https://youtu.be/HD7suiGqOV0
:hha%
:hammer :hammer :hammer :hammer
-
Προσφάτως ήμουν μεταξύ σε μεταχειρισμένο 750 και σε 900 καινούριο. Φυσικά μεταχειρισμένο 900αρι με 8000 και 7900 € δεν άξιζε για ευνόητους λόγους, αν και υπήρχαν προς πωληση γύρω στα 7-8, το ίδιο διάστημα. Ο λόγος θεωρώ που πολλοί τα έδωσαν αμέσως με 6000 και 10000 χλμ δεν έχει να κάνει με το μηχανάκι αλλά με το ότι σε όλες τις μάρκες θα βρεις ατομα που αγοράζουν κάτι κ μετά αποφασίζουν η συνειδητοποιουν ότι δεν τους αρέσει η δεν τους ταιριάζει η δεν είναι χρηστικό. Καλώς ή κακώς το dorso (που εγω το λατρεύω κ γι αυτό το πήρα) δεν εξυπηρετεί μέσα στην πόλη, ούτε για άνετες μεγάλες βόλτες σε ανοιχτό δρόμο. Μy point συνεπώς ειναι ότι δεν είναι θέμα της μότο αλλά της νοοτροπίας μερικών αγοραστων
Στάλθηκε από το CMR-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
... το dorso (που εγω το λατρεύω κ γι αυτό το πήρα)
:prm
-
Το dorsoduro είναι για επαρχιακό δρόμο και σβέλτες βόλτες και αν του κάνεις το χατίρι θα σε αποζημιώσει με το παραπάνω και θα το κρατήσεις για πάντα. Είναι ξεκούραστο, δεν βγάζει παράξενες οδικές συμπεριφορές, συγχωρεί λάθη λόγω υψηλής ποιότητας περιφεριακών, πλαισίου, απόδοσης κινητήρα και ηλεκτρονικών. Συμπεριφορές που,για εμένα, βοηθάνε και τον αναβάτη που θέλει λίγο πίστα ερασιτεχνικά και δεν κυνηγάει χρόνους.
Αν το έχεις για να πηγαίνεις για καφεδάκι μέσα στην αθήνα με την γκόμενα, θα σου βγάλει όλα τα προβλήματα μαζεμένα, θα καίει 8 λίτρα ρελαντί και θα το πουλήσεις.