0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 23, 2021, 12:28:22 μμ »
το ερώτημά μου είναι γιατί τα πουλάνε μαζικά με λίγα χλμ. και εντός εγγύησης.
βασικά θα ήθελα να απαντήσουν κάτοχοι του 900 που έχουν και την εμπειρία που δεν έχουμε οι υπόλοιποι.
δεν πάει?
καίει πολύ?
είναι άβολο?
κουράζει?

προσπαθώ να βρω τι φταίει και δεν βρίσκω...
καλα 5 μηχανακια ειναι και ολα και ολα στα μεταχειρω dorso900
συμφωνω οτι πρεπει να παει στα 7000ε τα μεταχειρω..
επισης επειδη το εχω ψαξει διεξοδικα...
κανα 5αρι-7 αλογα τροχο ειναι πιο πανω απ το 750 και κανα κιλο ροπη..νουμερα ροδα,νουμερα οχι ιδιαιτερα που κεντριζουν
ομως εχει τα ηλεκτρονικα του ,ενα ομορφο οργανο,ελαφρυτερες ζαντες,αυτα...πρεπει να γουσταρεις το μοντελο για να αναβαθμιστεις,αλλωστε οπως ειπα η αγορα big motard look εχει πεθανει,μονο η ντουκατι το υποστηριζει σθεναρα και με το αναλογο φαν φακτορ...

αν θελεις να πας σε κατι πιο ανετο,εννοειτε πας για παμπριζατο οπως εκανε  ο αγησιλαος πχ..

παντως εγω μετα απο αρκετα παμπριζατα ,τουτο το εχω ευχαριστηθει,αφου του εχω κανει ενα ταλιρο(5000κμ) στο 10μηνο παρα τις καραντινες κτλπ,διοτι εχει την καθημερινοτητα της βολτας μεσα του,ειδικα στον επαρχιακο,ασε που οταν ξεκαβαλας κοιτας σχεδιαση και λες 10 χρονια μπροστα ηταν οι μακαροναδες....

το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 23, 2021, 12:33:03 μμ »
Δε μου λένε κάτι τα ηλεκτρονικά του 900, για αρχή θα σου πω ότι αν είχα χρήματα θα το κρατούσα, έχω είδη δύο μηχανάκια κι ένα αυτοκίνητο, θα ήταν υπερβολή να κρατήσω και το dorsoduro, όσο ήμουν μόνος ήταν απόλαυση, όταν ήθελε βόλτες και η γυναίκα, μου παραπονιόταν για τη σέλα ότι είναι σκληρή, άσε που κολλούσε στην πλάτη μου και όταν πατούσα φρένα (φρεναρες το dorsoduro) έπεφτε όλο το βάρος επάνω μου, μετά αρχίσαμε τις μακρινές βόλτες, έβαλα σαμάρια σταματούσα κάθε 100 χιλιόμετρα για βενζίνη και μόλις η βελόνα έδειχνε 140 150 έτρωγα όλο τον αέρα στη μούρη,
Αυτά  :bye:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος Sotirakos

  • *****
  • 512
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +692
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 23, 2021, 12:38:42 μμ »
Πολυ θα γουσταρα ενα dorso 900 πάντως, κι ας ειναι λιγο κανιβαλος!

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 23, 2021, 12:44:42 μμ »
Δε μου λένε κάτι τα ηλεκτρονικά του 900, για αρχή θα σου πω ότι αν είχα χρήματα θα το κρατούσα, έχω είδη δύο μηχανάκια κι ένα αυτοκίνητο, θα ήταν υπερβολή να κρατήσω και το dorsoduro, όσο ήμουν μόνος ήταν απόλαυση, όταν ήθελε βόλτες και η γυναίκα, μου παραπονιόταν για τη σέλα ότι είναι σκληρή, άσε που κολλούσε στην πλάτη μου και όταν πατούσα φρένα (φρεναρες το dorsoduro) έπεφτε όλο το βάρος επάνω μου, μετά αρχίσαμε τις μακρινές βόλτες, έβαλα σαμάρια σταματούσα κάθε 100 χιλιόμετρα για βενζίνη και μόλις η βελόνα έδειχνε 140 150 έτρωγα όλο τον αέρα στη μούρη,
Αυτά  :bye:


Αυτό που περιγράφεις είναι οτι ήθελες κάτι πιο touring
και το dorso δεν έχει καμία σχέση με touring .


Το dorso είναι ένα commuter για κάποιον που έχει άλλα 2 , 3 μηχανάκια στο γκαραζ του , για να πηγαίνει στη δουλειά του και κοντινες βόλτες .

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 23, 2021, 12:45:31 μμ »
Πολυ θα γουσταρα ενα dorso 900 πάντως, κι ας ειναι λιγο κανιβαλος!

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ναι , τρομαζει πολύ στο άνοιγμα του γκαζιού !!


*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 23, 2021, 01:28:58 μμ »



Αυτό που περιγράφεις είναι οτι ήθελες κάτι πιο touring
και το dorso δεν έχει καμία σχέση με touring .


Εγω ήθελα και ακόμα θέλω το dorsoduro γιαυτό που είναι, δε θα έπαιρνα το 900 για τα ηλεκτρονικά του θα το έπαιρνα για να ανανεώσω τα χιλιόμετρα και για την εξωτερική του εμφάνιση,
Νομίζω η αγγλίδα που πήρα έχει λίγο απ'όλα τα θέλω μου  :bye:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 23, 2021, 05:52:41 μμ »
Αγησιλάε  αλήθεια με μπέρδεψες. 


Παραπάνω έγραψες τους λόγους που το πούλησες και ένα ποστ πιο πάνω γράφεις πως θες το dorso για αυτό που είναι. 

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4130
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2398
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 23, 2021, 06:39:40 μμ »
Αγησιλάε  αλήθεια με μπέρδεψες. 


Παραπάνω έγραψες τους λόγους που το πούλησες και ένα ποστ πιο πάνω γράφεις πως θες το dorso για αυτό που είναι.
το dorso ειναι καψουρα ρε :D :D :D :D
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1830
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +1035
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 23, 2021, 08:28:44 μμ »
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το γουστάρω πολύ το dorsoduro, και δεν είχα κανένα πρόβλημα, απλά όταν άρχισε να θέλει κ η γυναίκα να έρχεται μαζί στις βόλτες, λίγο η σέλα λίγο ο αέρας λίγο το που να βάλουμε δύο πράγματα, λέω ας το βάλω για πούλημα και άμα έρθει κανείς ήρθε, έτσι το έδωσα, αλλά μου λείπει πολύ η αίσθηση που μου έδινε,  :bye:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος Aranu

  • *****
  • 381
  • Φύλο: Άντρας
  • Κώστας, Βόλος!
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Dorsoduro 900 2018(sold),KTM 1290 SAS 2020
  • Αντιδράσεις: +709
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 23, 2021, 08:54:00 μμ »
το ερώτημά μου είναι γιατί τα πουλάνε μαζικά με λίγα χλμ. και εντός εγγύησης.
βασικά θα ήθελα να απαντήσουν κάτοχοι του 900 που έχουν και την εμπειρία που δεν έχουμε οι υπόλοιποι.
δεν πάει?
καίει πολύ?
είναι άβολο?
κουράζει?

προσπαθώ να βρω τι φταίει και δεν βρίσκω...

Καλησπέρα στην παρέα.
21000 χιλιόμετρα μετά (αν δεν είχαμε κορόνα θα ήταν 30000) και χωρίς να ξέρω αν υπάρχει εντός Ελλάδας σύντροχος με τόσα χιλιόμετρα σε 900, με ταξίδια και 12ωρα πάνω στη σέλα αλλά και χρήση εντός πόλης θα σου πω ότι:
Πάει μια χαρά και σε νορμάλ πάντα πλαίσια. Νιώθεις ότι αρπάζει και έχει δύναμη. Τώρα για ταρζανιές και street Rossi δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Προφανώς και δεν είναι μηχανή να βγεις εθνική να γράψεις χιλιόμετρα.
Κατανάλωση 5,7-6,7 εντός εκτός και επί τα αυτά.
Άβολο δεν είναι αλλά και πάλι ξέρεις τι αγοράζεις....Υπάρχουν λύσεις (Motok) για σέλες να στο κάνουν θρόνο όσο γίνεται πάντα. Εγώ είμαι με την μαμά σέλα και με αυτήν πορεύομαι έως τώρα.
Εντός πόλης για εμένα και σε μποτιλιάρισμα δεν κάνει. Το βλέπεις και το ακούς ότι δεν. Ναι θα σε πάει ναι θα σε φέρει, αλλά...
Δώσε του στροφές, βουνά, λαγκάδια, επαρχιακά δίκτυα με σφιχτά κομμάτια και εκεί θα πεις τα σκαμπό μου και τα @@ μου μέσα.
Για αυτά είναι αυτό το μηχανάκι. Μια πρόταση που σου δίνει αρκετή μηχανή για 8500 ευρώ.
Αυτά από εμένα οποίος θέλει είμαι στην διάθεσή του και τηλεφωνικά αλλά και δια ζώσης μόλις επιτρέπει να τα πούμε.

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +252
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 24, 2021, 01:37:05 πμ »

Καλησπέρα στην παρέα.
21000 χιλιόμετρα μετά (αν δεν είχαμε κορόνα θα ήταν 30000) και χωρίς να ξέρω αν υπάρχει εντός Ελλάδας σύντροχος με τόσα χιλιόμετρα σε 900, με ταξίδια και 12ωρα πάνω στη σέλα αλλά και χρήση εντός πόλης θα σου πω ότι:
Πάει μια χαρά και σε νορμάλ πάντα πλαίσια. Νιώθεις ότι αρπάζει και έχει δύναμη. Τώρα για ταρζανιές και street Rossi δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Προφανώς και δεν είναι μηχανή να βγεις εθνική να γράψεις χιλιόμετρα.
Κατανάλωση 5,7-6,7 εντός εκτός και επί τα αυτά.
Άβολο δεν είναι αλλά και πάλι ξέρεις τι αγοράζεις....Υπάρχουν λύσεις (Motok) για σέλες να στο κάνουν θρόνο όσο γίνεται πάντα. Εγώ είμαι με την μαμά σέλα και με αυτήν πορεύομαι έως τώρα.
Εντός πόλης για εμένα και σε μποτιλιάρισμα δεν κάνει. Το βλέπεις και το ακούς ότι δεν. Ναι θα σε πάει ναι θα σε φέρει, αλλά...
Δώσε του στροφές, βουνά, λαγκάδια, επαρχιακά δίκτυα με σφιχτά κομμάτια και εκεί θα πεις τα σκαμπό μου και τα @@ μου μέσα.
Για αυτά είναι αυτό το μηχανάκι. Μια πρόταση που σου δίνει αρκετή μηχανή για 8500 ευρώ.
Αυτά από εμένα οποίος θέλει είμαι στην διάθεσή του και τηλεφωνικά αλλά και δια ζώσης μόλις επιτρέπει να τα πούμε.

νομίζω πως είσαι απ'τους λίγους που πήραν το 900 και ξέρουν γιατί!
φαίνεται από αυτά που γράφεις και το ότι δεν το έχεις βάλει αγγελία ακόμα!  :D
και ελπίζω να συνεχίσεις να το γουστάρεις τόσο και άλλο τόσο μαν!  :kalo:

κι εγώ αυτά έχω στο νου μου γενικά για το μηχανάκι,εθνική με ταχύτητες 140-150 πιστεύω,πόλη λίγο ζόρι λόγω θερμοκρασίας-βάρους,αυτονομία κάπως περιορισμένη λόγω ρεζερβουάρ αν έχεις βαρύ χέρι...

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 496
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 24, 2021, 03:09:26 πμ »
Tο dorso θέλει νιάτα και σιδερένιο λοκώ. Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα ότι πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις πριν κάνεις την αγορά.
Πιθανότατα όσοι το βγάζουν για πούλημα να νόμιζαν ότι είναι για πολλές χρήσεις το μηχανάκι αυτό. 

Θα διαφωνήσω όμως με τον faraway. Πολλά μπορούμε να καταλογίσουμε στην aprilia αλλά όχι για το σχεδιαστικό κομμάτι.   Τι να πούνε δηλαδή και οι Γιαπωνέζοι που σερβίρουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια με ελάχιστες προσθήκες.

Αλλού είναι το πρόβλημα. Για μένα η aprilia έχει σοβαρό θέμα με το marketing. Κάποια μοντέλα της δεν τα πλάσαρε σωστά στην αγορά και για αυτό καταποντίστηκαν.  Για παράδειγμα το capo1200 το έβαλε να ανταγωνιστεί το multi και το gs,  ζητώντας τα ίδια λεφτά περίπου και χωρίς να κάνει βήμα πίσω. 


*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #27 - : Απρίλιος 24, 2021, 10:37:47 πμ »
Θα σας εξηγήσω ακριβώς τι σημαίνει σχεδιάσμός aprilia .
Ακολουθεί διάλογος υπεύθηνου αποθήκης ( Λουιτζι ) με υπεύθηνου πωλήσεων ( Μαριο )  στο Noale .


Λ - Εεεε Μαριο ..
Μ - Ναι Λουιτζι , τι θες ?
Λ - Μάριο τι θα γίνει με την αποθήκη , δεν έχω χώρο να βάλω ανταλλακτικά για v4 .
M - Και τι να κάνω γω ρε Λουίτζι , πες μου εσύ
Λ - Μάριο έχουμε πολλά πλαίσια από το dorsoduro 750 , που μας έμειναν γιατί πήγαμε να τα φορέσουμε και στο dorsoduro 1200 και στο caponord 1200 , αλλά τα βάλαμε στο π**ο μας τελικά
Μ - Εεε και ?
Λ - Εεεε και τι και ? Έχουμε και πλαστικά από dorso , έχουμε και κάτι καντράν από v4 tuono .... δεν καταλαβαίνεις ?
Μ - Τι να καταλάβω μωρέ ? Να βγάλουμε πάλι το 750 δλδ ?
Λ - Μα καλά Μάριο είσαι βλακας ? Πως έγινες εσύ υπέυθηνος πωλήσεων και εγώ αποθήκης ....έλεος !! Θα πάρουμε το μοτέρ του 750 , θα του κάνουμε ένα υπερκυνισμό 100 κυβικά και τσουπ dorsoduro 900 !!
Μ - Έλα ρε ... σαν να χεις δίκιο . Αλλά όλοι οι άλλοι παίζουν στα 110 , 115 και 120 άλογα με λιγότερα κιλά εμείς πόσα να πάμε ?
Λ - Σώπα μωρε , άλογα και βλακείες . Για άλογα εμείς έχουμε v4 !! Εμείς ένα ξεφόρτωμα θέλουμε να κάνουμε πριν μας πάρουν χαμπαρι ο Ceo της piaggio τι parts έχουμε για πέταμα και μετά κλαίν ....μετά θα φταίει το κακό Marketing , η piaggio , ο Κορωναιός και ο ανάδρομος ερμής !! κατάλαβες ?
Μ - Κατάλαβα Λουίτζι , είσαι ιδιοφυία !! Απορώ πως έμεινες 40 χρόνια αποθηκάριος ?
Λ - Έχω συναρμολογήσει έγώ Μάριο μηχανάκια , 20 χρόνια τώρα αυτό κάνω .




*

Αποσυνδεδεμένος kato j

  • *****
  • 542
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro750
  • Αντιδράσεις: +308
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #28 - : Απρίλιος 24, 2021, 10:42:07 πμ »
Το αγαπημένο dorso μας έφαγε δύο ταφόπλακες.
Η μία είναι το euro5 η δεύτερη η σειρά 660.
Νομίζω πως πολλοί 900αριδες μετάνιωσαν την αγορά τους με την άφιξη των 660 τα οποία είναι χρυσές τομές.
Δυστυχώς για εμένα θα είχα πάρει χθες το gs660 αλλά το 1.90 μου θα μου φέρνει τα γόνατα στις μασχάλες.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα tracer όλοι πουλάνε χωρίς προβλήματα για το καινούργιο.
Όλες οι εταιρείες το κάνουν αυτό.
Για τα δικά μου δεδομένα το dd ήταν τόσο μπροστά σχεδιαστικα που το βλέπεις σήμερα και είναι σα να το σχεδίασαν το 2020
May the downforce be with u

*

Αποσυνδεδεμένος kato j

  • *****
  • 542
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro750
  • Αντιδράσεις: +308
Απ: Γιατί ωρέ παιδιά...
« Απάντηση #29 - : Απρίλιος 24, 2021, 10:43:35 πμ »
Θα σας εξηγήσω ακριβώς τι σημαίνει σχεδιάσμός aprilia .
Ακολουθεί διάλογος υπεύθηνου αποθήκης ( Λουιτζι ) με υπεύθηνου πωλήσεων ( Μαριο )  στο Noale .
Μην ξεχνάμε ότι κάπως έτσι γεννήθηκε το monster.

Λ - Εεεε Μαριο ..
Μ - Ναι Λουιτζι , τι θες ?
Λ - Μάριο τι θα γίνει με την αποθήκη , δεν έχω χώρο να βάλω ανταλλακτικά για v4 .
M - Και τι να κάνω γω ρε Λουίτζι , πες μου εσύ
Λ - Μάριο έχουμε πολλά πλαίσια από το dorsoduro 750 , που μας έμειναν γιατί πήγαμε να τα φορέσουμε και στο dorsoduro 1200 και στο caponord 1200 , αλλά τα βάλαμε στο π**ο μας τελικά
Μ - Εεε και ?
Λ - Εεεε και τι και ? Έχουμε και πλαστικά από dorso , έχουμε και κάτι καντράν από v4 tuono .... δεν καταλαβαίνεις ?
Μ - Τι να καταλάβω μωρέ ? Να βγάλουμε πάλι το 750 δλδ ?
Λ - Μα καλά Μάριο είσαι βλακας ? Πως έγινες εσύ υπέυθηνος πωλήσεων και εγώ αποθήκης ....έλεος !! Θα πάρουμε το μοτέρ του 750 , θα του κάνουμε ένα υπερκυνισμό 100 κυβικά και τσουπ dorsoduro 900 !!
Μ - Έλα ρε ... σαν να χεις δίκιο . Αλλά όλοι οι άλλοι παίζουν στα 110 , 115 και 120 άλογα με λιγότερα κιλά εμείς πόσα να πάμε ?
Λ - Σώπα μωρε , άλογα και βλακείες . Για άλογα εμείς έχουμε v4 !! Εμείς ένα ξεφόρτωμα θέλουμε να κάνουμε πριν μας πάρουν χαμπαρι ο Ceo της piaggio τι parts έχουμε για πέταμα και μετά κλαίν ....μετά θα φταίει το κακό Marketing , η piaggio , ο Κορωναιός και ο ανάδρομος ερμής !! κατάλαβες ?
Μ - Κατάλαβα Λουίτζι , είσαι ιδιοφυία !! Απορώ πως έμεινες 40 χρόνια αποθηκάριος ?
Λ - Έχω συναρμολογήσει έγώ Μάριο μηχανάκια , 20 χρόνια τώρα αυτό κάνω .
May the downforce be with u

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης