0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nskalko

  • ***
  • 142
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000r gen 2
  • Αντιδράσεις: +7 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 24, 2017, 07:53:40 μμ »
Η μαμα εξάτμιση ειναι 12 κιλα και τα arrow 6-7 αν θυμάμαι καλα. Με τις arrow και χωρίς τπτ αλλο η διαφορά είναι όσο η διαφορά του Τ και του S με την μαμα εξάτμιση. Θα συμφωνήσω οτι ταπωμενες οι ARROW δουλεύουν καλύτερα ψηλά. Ξεταπωτες μονο στην πίστα

Εννοείς ότι μόνο με τις arrow και χωρίς φίλτρο στο Τ ειναί λες και έχεις το S με μαμά ;
Επίσης όταν λες ψηλα ;
 

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 136
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +0 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 24, 2017, 09:47:22 μμ »
Το θέμα είναι γίνεται καλύτερο το μηχανάκι ή όχι?
Επειδή θέλω κι εγώ να βάλω εξατμίσεις...
Επίσης πιστεύω ότι θα ανασανει το μοτέρ...

Μέχρι να βρεθεί κάποιος με δυναμομετρήσεις πριν και μετά, εγώ θα πω πως "οχι δεν γίνεται καλύτερο". Αρπάζει πιο γρήγορα, αλλα ψηλά δουλεύει καλύτερα με τις εργοστασιακές. Θα γινόταν σωστή δουλειά αν μπορούσε να γραφτεί χάρτης, που δυστυχώς δεν γίνεται.
Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε μάλιστα μια παρόμοια συζήτηση εδώ στο forum πριν πολύ καιρό που είχαν στήσει ένα μαμά dorso και ένα με arrow και το δεύτερο έμενε πίσω μετά απο λίγο.
Παίρνεις την ηχάρα του V2, χάνεις και λίγο βάρος (όχι οτι παίζει κανένα ουσιαστικό ρόλο βέβαια) και αυτό είναι όλο. Αλλιώς η arrow πχ θα είχε βγάλει χάρτη όπως έκανε με το 1200. Δυστυχώς το 750 το έφαγε η μαρμάγκα.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2243
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +116 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 25, 2017, 07:53:28 πμ »
Δεν ειναι ακριβώς έτσι. Τις arrow η Απριλια τις έδινε για  απευθείας τοποθέτηση χωρις καμια αλλη αλλαγή. Φαντάσου στην Αγγλία τις εδινε δώρο μαζι με το μηχανάκι.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2243
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +116 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 25, 2017, 07:56:08 πμ »
Η μαμα εξάτμιση ειναι 12 κιλα και τα arrow 6-7 αν θυμάμαι καλα. Με τις arrow και χωρίς τπτ αλλο η διαφορά είναι όσο η διαφορά του Τ και του S με την μαμα εξάτμιση. Θα συμφωνήσω οτι ταπωμενες οι ARROW δουλεύουν καλύτερα ψηλά. Ξεταπωτες μονο στην πίστα

Εννοείς ότι μόνο με τις arrow και χωρίς φίλτρο στο Τ ειναί λες και έχεις το S με μαμά ;
Επίσης όταν λες ψηλα ;

Ναι, σε αίσθηση ειναι ισως και καλύτερο.

Ψηλα εννοώ με τέλικη στην εθνική, 
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος alexanderos

  • ***
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro 750 (factory)
  • Αντιδράσεις: +0 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 25, 2017, 09:25:30 πμ »
Agisilae τωρα ειδα το ποστ σου καλη μαγκια εκανες φιλε μπραβο εγω για να μαι ειλικρινής εχω εναν ερωτα με τις mivv suono οσο για τα μαμα πλαστικα δε ξερω αν μπορω να σε εξυπηρετήσω φιλε μου γιατι μπορει να τα χρειαστω

*

Αποσυνδεδεμένος nskalko

  • ***
  • 142
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000r gen 2
  • Αντιδράσεις: +7 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 25, 2017, 09:53:17 πμ »
Η μαμα εξάτμιση ειναι 12 κιλα και τα arrow 6-7 αν θυμάμαι καλα. Με τις arrow και χωρίς τπτ αλλο η διαφορά είναι όσο η διαφορά του Τ και του S με την μαμα εξάτμιση. Θα συμφωνήσω οτι ταπωμενες οι ARROW δουλεύουν καλύτερα ψηλά. Ξεταπωτες μονο στην πίστα

Εννοείς ότι μόνο με τις arrow και χωρίς φίλτρο στο Τ ειναί λες και έχεις το S με μαμά ;
Επίσης όταν λες ψηλα ;

Ναι, σε αίσθηση ειναι ισως και καλύτερο.

Ψηλα εννοώ με τέλικη στην εθνική,

Χάνεις καμιά 10αριά χλμ δηλαδή ή παραπάνω?

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 136
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +0 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 25, 2017, 01:45:35 μμ »
Δεν ειναι ακριβώς έτσι. Τις arrow η Απριλια τις έδινε για  απευθείας τοποθέτηση χωρις καμια αλλη αλλαγή. Φαντάσου στην Αγγλία τις εδινε δώρο μαζι με το μηχανάκι.

Alex οπως ειπα είμαι ανοιχτός σε αποδείξεις. Απο τότε που βγήκαν τα πρώτα τελικά για dorsoduro, της akrapovic και arrow, όλοι ψάχνονταν για χάρτες και υπάρχουν μάλιστα στα forum της aprilia ατομα να ψάχνουν απο εδω και εκεί τι θα γίνει και πότε θα βγάλουν χάρτες και τελικά δεν έγινε τίποτα.

Να δεχτώ το σενάριο που λέει οτι δεν χρειάζεται τίποτα και η ecu κάνει τα πάντα μόνη της, αλλά θα χρειαστώ να δω δυναμομέτρηση με πριν και μετά, πράγμα το οποίο δεν έχω δει πουθενα. Αν έχεις εσυ κάτι αντίστοιχο ή αν έχεις βρει κάπου απο τρίτο άτομο, με μεγάλη μου χαρά να το δω.

Ανα τα χρόνια, και διόρθωσε με αν κάνω λάθος, έχουν υπάρξει άπειρες συζητήσεις και αναζητήσεις απο κατόχους dorso γύρω απο την χαρτογράφηση του, και άλλοι ψάχνονται με fatduc + ο2 manipulator, άλλοι με memjet και ρυθμίσεις ξανά και ξανά, άλλοι με το rexxer που βγήκε τα τελευταία χρόνια και άλλοι μάλιστα με το να αντικαθιστούν την rom της ecu με επανεγγράψιμο chip ώστε να μπορούν να περάσουν custom χάρτη και να δουλεύει επιτέλους σωστά η μηχανή.
Όλα αυτά, προς τι? αν η ecu έκανε τα πάντα μόνη της και δεν υπήρχε λόγος για παράλληλο εγκεφαλο κλπ?

Εγω δεν έχω δει πουθενα έγκυρη δυναμομέτρηση... πριν και μετά δήλαδή με το γράφημα απο το μηχάνημα. Τα μόνα που έχω δει ειναι κάτι ψευτοδιαγράμματα απο κατι promotional αρθρα για τις akrapovic.

ΥΓ: Εσυ λες, αν κατάλαβα καλά, πως το Τ mode με τα arrow είναι λες και έχεις το S mode με τα εργοστασιακά τελικά?

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2243
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +116 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #22 - : Ιούλιος 25, 2017, 03:22:54 μμ »
 Δε μπορώ να σου αποδειξω κατι, γιατι απλα δεν ειμαι τυπος που του αρέσει να βαζει χερι στα μηχανικά μέρη. Ισως αυτοι που εκαναν οτι εκαναν με εγκεφάλους τσιπακια κτλ να ηθελαν να παρουν κατθ παραπανω από το μοτερ. Εγω απλα νομιζω πως με τις συγκεκριμένες εξατμισεις το μηχανακι δουλευει σωστά, οχι οτι δε θα μπορουσε να δωσει περισσότερα. Απ την αλλη για να τα δινει το εργοστάσιο μαλλον κατι παραπάνω ξερουν από εμας.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2243
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +116 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #23 - : Ιούλιος 25, 2017, 03:25:26 μμ »
Επισης το οτι δεν εχει βγει μια στάνταρ λύση, που να σου λεει οτι με αυτο το τσιπακι, αυτα τα τελικά και αυτο το φιλτρο βγαζεις τοσα αλογα παραπάνω ισως τελικα να μην αξίζει τον κόπο και το χρήμα να το ψάξεις παραπανω. Οπως πχ με τα tuono.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +0 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #24 - : Ιούλιος 25, 2017, 05:59:35 μμ »
Επισης το οτι δεν εχει βγει μια στάνταρ λύση, που να σου λεει οτι με αυτο το τσιπακι, αυτα τα τελικά και αυτο το φιλτρο βγαζεις τοσα αλογα παραπάνω ισως τελικα να μην αξίζει τον κόπο και το χρήμα να το ψάξεις παραπανω. Οπως πχ με τα tuono.
+750 :ohyes: :ohyes:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09
  • Αντιδράσεις: +98 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #25 - : Ιούλιος 25, 2017, 08:00:49 μμ »
Agisilae τωρα ειδα το ποστ σου καλη μαγκια εκανες φιλε μπραβο εγω για να μαι ειλικρινής εχω εναν ερωτα με τις mivv suono οσο για τα μαμα πλαστικα δε ξερω αν μπορω να σε εξυπηρετήσω φιλε μου γιατι μπορει να τα χρειαστω


ευχαριστώ πολύ
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 136
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +0 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #26 - : Ιούλιος 25, 2017, 08:22:03 μμ »
Δε μπορώ να σου αποδειξω κατι, γιατι απλα δεν ειμαι τυπος που του αρέσει να βαζει χερι στα μηχανικά μέρη. Ισως αυτοι που εκαναν οτι εκαναν με εγκεφάλους τσιπακια κτλ να ηθελαν να παρουν κατθ παραπανω από το μοτερ. Εγω απλα νομιζω πως με τις συγκεκριμένες εξατμισεις το μηχανακι δουλευει σωστά, οχι οτι δε θα μπορουσε να δωσει περισσότερα. Απ την αλλη για να τα δινει το εργοστάσιο μαλλον κατι παραπάνω ξερουν από εμας.

Επισης το οτι δεν εχει βγει μια στάνταρ λύση, που να σου λεει οτι με αυτο το τσιπακι, αυτα τα τελικά και αυτο το φιλτρο βγαζεις τοσα αλογα παραπάνω ισως τελικα να μην αξίζει τον κόπο και το χρήμα να το ψάξεις παραπανω. Οπως πχ με τα tuono.

Καταρχήν δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Ότι λέω, παρά το ότι ουσιαστικά είναι διαφωνία, το λέω σε φιλικό κλίμα και στα πλαίσια του οτι θεωρώ πως έχω γυρίσει γη και ουρανό για την χαρτογράφηση/αναλογία μίγματος κλπκλπ του dorsoduro και τελικά δεν κατέληξα πουθενά, αλλά δέχομαι πως μπορεί κάτι να μου διαφεύγει και προτιμώ να κάνω λάθος και να υπάρχει όντως κάτι που δεν γνώριζα, παρά να έχω δίκιο και να μην υπάρχει λύση.

Αυτό που αναφέρεις ως "το μηχανάκι δουλεύει σωστά", το λες εμπειρικά? ή τεκμηριώνεται τεχνικά? Γιατί το "δουλευει σωστά" το έχω ακούσει να το λένε και άτομα που ισχυρίζονται πως δεν εντοπίζουν δυσκολία στο να μπει η νεκρά στο dorso, σταματημένος, ή που ισχυρίζονται πως δεν υπάρχει θέμα με ρετάρισμα σε χαμηλές στροφές.
Δεν λέω ότι ειναι τρελοί, αλλά προφανώς έχει να κάνει με τις εμπειρίες του καθε ενός. Αν πχ κάποιος έρχεται απο παπάκι, ή κάποιο μονοκύλινδρο, ή κάτι που είχε επι 15 έτη με καρμπυρατερ και τα τελευταία 10 δεν δουλεύει ΚΑΡΦΙ γιατί δεν το συντηρεί σωστά, δέχομαι απόλυτα το να μην παρατηρήσει πχ την μη σωστή λειτουργία του dorso σε χαμηλες στροφές. Αυτό είναι η υποκειμενική αλήθεια.
Εγώ ερχόμενος απο κάμποσα 4κ γιαπωνέζικα, βρήκα γκρινιάρικο το dorso και στους δύο αυτούς τομείς. Αν δουλεύει σωστα λοιπόν η μηχανή? Ναι δουλέυει σωστά, δεν έσπασε τίποτα... αλλά όχι! Υπάρχουν άπειροι στο ιντερνετ που λένε "i'm used to just slipping into neutral while rolling to a stop" και έτσι το δουλεύουν για χρόνια. Αυτό για εμένα δεν ειναι "σωστό".

Ακολουθώντας λοιπόν την ίδια λογική, αν πει κάποιος οτι δεν δουλεύει σωστά η μηχανή, θα πρέπει να ορίσουμε το τι σημαίνει "δουλεύει σωστά".
Αν η μηχανή έχανε πχ 2 άλογα θα το παρατηρούσε κάποιος εμπειρικά? στην βόλτα? στον καρπό? Δεν νομίζω... μόνο με τεχνικά μέσα μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει.
Μια χαρά σωστά θα δούλευε... απλά...οχι.

Για την ιστορία, εγώ, το δεύτερο dorso που έχω πλέον, το πήρα με μαμά τελικά, και όταν το ξαναέπιασα λοιπόν στα χέρια μου, κάπου κάπου μου ερχόταν η σκέψη "ρε συ αυτό τραβάει καλύτερα απο ότι θυμόσουν". (αναφερόμενος στο προηγούμενο dorso που είχα που ήταν απο την αρχή με arrow).
Όταν άλλαξα και σε αυτό τα μαμά τελικά με arrow τότε η συμπεριφορά της μηχανής γύρισε στο πως θυμόμουν να ήταν το προηγούμενο που είχα.
Και εν συνεχεία, πούλησα τα μαμά τελικά στο παιδί που του είχα πουλήσει το προηγούμενο dorso με τα arrow γιατί δεν του άρεσε το πολύ μπούρουμπούρου των arrow, ήθελε κάτι αθόρυβο, και όταν τα έβαλε πάνω απο μόνος του μου είπε πως του φαίνεται οτι τραβάει καλύτερα σε μεγάλες ταχύτητες.

Υποκειμενικά όλα αυτά βέβαια. Λίγο η ιδέα μας, λίγο το bias του καθε ενός στο τι τελικά θέλει εκείνος να ισχύει κλπ..
Γιαυτό εγώ αναζητώ dyno run που θα αποδείξει το τι τελικά ισχύει.
Δεν είναι περίεργο όμως που κανένας δεν έχει φέρει αποτελέσματα να πει "να! τα 1000$ που έσκασα για τα διπλά τελικά του dorso έπιασαν τόπο, πήρα 1-2-3-4-5-6 άλογα"?
Εκτός αν όοοοοολοι όσοι έβαλα ποτέ τελικά στο dorso, ήταν τόσο large που το χιλιάρικο των τελικό τους ήταν τσίχλα, και couldn't be arsed για το αν όντως πήραν κάτι η όχι.

Συγγνώμη για το κατεβατό... ξαναλέω πως κουβέντα φιλική κάνω και τίποτα παραπάνω... μου αρέσει η μηχανή, το αγόρασα δύο φορές, αλλά προσωπικά θεωρώ πως έχει αρκετές παραξενιές και επειδή δεν νομίζω κανένας εδώ να έχει λεφτά για πέταμα, προτιμώ να είμαι μετρημένος όταν παρουσιάζουμε το τι ειναι και δεν είναι το dorsoduro.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2243
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +116 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #27 - : Ιούλιος 25, 2017, 08:49:12 μμ »
Εννοείται πως η κουβέντα ειναι φιλική.

Οτι ειναι να λύσουμε θα το λύσουμε με κόντρα  :P :P

Η δικη σου εμπειρία και αισθηση δλδ ειναι εκ διαμέτρου αντίθετη απο τη δικη μου  σχετικα με τη μαμα εξάτμιση και τις arrow?
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 136
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +0 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #28 - : Ιούλιος 25, 2017, 09:15:31 μμ »
Εννοείται πως η κουβέντα ειναι φιλική.

Οτι ειναι να λύσουμε θα το λύσουμε με κόντρα  :P :P

Η δικη σου εμπειρία και αισθηση δλδ ειναι εκ διαμέτρου αντίθετη απο τη δικη μου  σχετικα με τη μαμα εξάτμιση και τις arrow?

Ναι... και με τα δύο dorsoduro μάλιστα που πέρασαν απο τα χέρια μου η εμπειρία μου ήταν η ίδια.
Με τα arrow νιώθω οτι αρπάζει πιο γρήγορα, αλλά σε ψηλές στροφές με τα μαμά δουλεύει πιο "σφιχτά" (αυτή ειναι η λέξη που νιώθω οτι το περιγράφει καλύτερα), ενώ με τα arrow νιώθω οτι ειναι πιο αδύναμο εκεί. To άνοιγμα που νιώθω οτι έχει με τα μαμά τελικά είναι καλύτερο απο ότι με τα arrow. Γιαυτό απο διάφορες συζητήσεις που έχω παρακολουθήσει έχω καταλήξει στο οτι η ECU δεν κάνει την δουλειά που θα όφειλε να κάνει. Χρειάζεται παράλληλος εγκέφαλος να ρυθμίσει το μίγμα, ή σωστός χάρτης.

Είτε η μια αίσθηση είτε η άλλη μπορεί βέβαια να είναι placebo, το δέχομαι αυτό.
Γιαυτό καταφεύγω στο ερώτημα "τι διάλα, κανένας που έσκασε το χιλιάρικο για τελικά δεν ήταν περίεργος να δει τι κέρδισε με δυναμομέτρηση?". Μπορεί κάποιος να βρει dyno runs στο ιντερνετ για ότι κατεβάσει το μυαλό του... απο c50 μέχρι panigale... απο dorsoduro ομως δεν έχω βρει κάπου.

Σε οποιαδήποτε όμως περίπτωση η διαφορά είναι μικρή και όπως είπα και στο πρώτο μου post, άποψη μου ειναι πως το μόνο που πέρνει κάποιος αλλάζοντας τα τελικά είναι απλά η ηχάρα του V2 και τίποτε άλλο και αν περιμένει κάποιος να σκάσει έστω το διόλου ευκαταφρόνητο (για εμένα τουλάχιστον) ποσό των 500ε (τόσο πηγαίνουν μεταχειρισμένα πλέον τα τελικά) και να περιμένει να πάρει τα πάνω της ή να ξυπνήσει όπως λένε μια, έτσι και αλλιώς όχι και τόσο γρήγορη μηχανή, θα απογοητευτεί και καλύτερα να πάρει ένα mt που εκεί θα βάλει τελικά και πρόγραμμα και όντως θα πάρει his money's worth.


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8369
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +94 / -0
Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
« Απάντηση #29 - : Ιούλιος 26, 2017, 03:02:27 μμ »
Θεωρητικά:

Ο λάμδα δουλεύει μέχρι τις χαμηλομεσαιες στροφες και σε σταθερό ή μικρά ανοίγματα γκαζιού. Από κει και πάνω/πέρα, βγαινει εκτος αυτο το παραμετρικό "τραπέζι" από τον υπολογισμό του καυσίμου από την ECU.
Εφόσον βάζεις ανοιχτές εξατμίσεις, χωρίς να αλλάξεις κάτι στην χαρτογράφηση, η λογική λέει ότι όσο δουλεύει ο λάμδα ίσως δεις διαφορά. Προς το καλύτερο ή χειρότερο δεν ξέρω, μιας και σε αυτές τις στροφές το μοτέρ θέλει ενός είδους "κρατημα" καυσαερίων.
Το ίδιο συμβαίνει και στις μεσαίες στροφές.
Ψηλά, δεν είναι απαραίτητο να βγάζει άλογα με ανοιχτές εξατμίσεις ΑΝ και η λογική λέει πως θα πάρει.
Αυτό όμως που δεν μετρατε είναι ο ΧΡΟΝΟΣ και εκεί ίσως δείτε την διαφορά.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης