APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: alexanderos στις Ιούλιος 24, 2017, 01:02:17 πμ

Τίτλος: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: alexanderos στις Ιούλιος 24, 2017, 01:02:17 πμ
Γεια σε ολους παιδια θελω τη βοηθεια σας για 2 3 πραματα που θελω να κανω στο ντορσο...θα βαλω εξατμιση και μιας και θα πειραξω κατι πανω του ειπα να βαλω και ενα φιλτρο. Θα δουλευει καλα η θα θελει τιποτα power comander κλπ ? και αν δεν εχω θεμα πιο φιλτρο προτεινετε γιατι εκτός  το γνωστο dna  βρηκα και αυτο     https://www.car.gr/parts/view/9554270/    το  MWR "Performance"   το εχει δοκιμασει κανεις ειναι καλυτερο απο το dna?
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: shiverfactory στις Ιούλιος 24, 2017, 01:58:54 πμ
Για να πάρεις ότι είναι να πάρεις από φίλτρο εξάτμιση ειδικά στον κινητήρα μάς θέλει σίγουρα παράλληλο εγκέφαλο και σοβαρό μάστορα να στο ρυθμίσει πάνω στο δυναμομετρο!!
 Κατά την γνώμη μου εκτός από τα κιλά που θα χάσεις και λίγο από την θερμοκρασία δεν βρίσκω σοβαρό λόγο να δώσεις τόσα λεφτά !!! Καλύτερα καντα βενζίνες και ταξίδια να την απολαύσεις ή ακόμη καλύτερα κάνε κανένα σχόλιο ασφαλούς οδήγησης σε καμία πίστα  :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: alexanderos στις Ιούλιος 24, 2017, 09:32:15 πμ
Την εξατμιση πιο πολυ για τον ηχο  τη θελω δε ξερω ο μαμα δε μου ταιριαζει κιολας πιστευω  😋 απλα επειδη θα βαλω ειπα να βαλω φιλτρο και να ρωτησω αν δουλευει σωστα κλπ
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: shiverfactory στις Ιούλιος 24, 2017, 11:13:21 πμ
Την εξατμιση πιο πολυ για τον ηχο  τη θελω δε ξερω ο μαμα δε μου ταιριαζει κιολας πιστευω  😋 απλα επειδη θα βαλω ειπα να βαλω φιλτρο και να ρωτησω αν δουλευει σωστα κλπ
Τότε σου εύχομαι καλή επιτυχία και υπομονή!!!
Όταν κάνεις την δουλειά ολοκληρωμένη γράψε με την σειρά τι έκανες και τι διαφορές είδες να έχουμε αρχείο :ohyes:
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: kourkou στις Ιούλιος 24, 2017, 12:03:35 μμ
Καταρχήν το dna είναι σχετικά δοκιμασμένο χρόνια τώρα ειδικά στο εξωτερικό (που τα εχει πάει καλύτερα το dorso), εγώ δεν θα έκανα πειραματισμούς με αυτή τη μηχανή ειδικά όταν πρόκειται να αλλάξεις παραπάνω απο 1 πράγμα τη φορά.
Σε δεύτερη φάση, το dorsoduro είναι ιδιόρρυθμη περίπτωση και δυστυχώς δεν έχουν βγει power commander κλπ για τα μούτρα του.
Ο εγκέφαλος του κάνει ότι αλλαγές είναι να κάνει στο μίγμα on the fly αλλά με ανοιχτή εξάτμιση χάνει στα ψηλά. Αν δεν σε πειράζει αυτό και θες τον ήχο, άλλαξε τες. "Καλύτερα" πάντως δεν πηγαίνει με ανοιχτά τελικά.
Γενικά μιλώντας αν πάρεις ένα dorso και του βάλεις φιλτρο, εξατμιση, χωρίς τίποτε άλλο, προσωπική μου άποψη είναι πως θα παλεύεις χαμηλά με το ψιλορετάρισμα που έχει μέχρι να βγει απο το closed loop λόγω φτωχου μίγματος, και στα ψηλά δεν θα τραβάει τόσο, όσο με τις μαμά εξατμίσεις.
Τα ζυγίζεις, και αποφασίζεις.
Έχουν περάσει δύο dorso απο τα χέρια μου, το ένα το δουλεψα με arrow, και το άλλο πρώτα με τα μαμά και έπειτα με arrow, και έχω να πω οτι αν το πήρες για την εμπειρία του v2 και το στήσιμο της συγκεκριμένης μηχανής, θα το χαρείς. Αν το πήρες νομίζωντας πως θα έχεις μια 750cc μηχανή που θα κόβει και θα ράβει τα 600αρια και θες να το πιέσεις λίγο παραπάνω όπως θα έκανες με ένα 600cc 4κ, τότε μάλλον θα το πουλήσεις γρήγορα.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: alexanderos στις Ιούλιος 24, 2017, 01:05:17 μμ
Πρωτον ευχαριστω για το χρονο και τη βοήθεια.λοιπον το μονο που με ενδιαφέρει ειναι η ροπη τπτ αλλο και εξατμιση θα βαλω μονο και μονο για τον ήχο του απλα επειδη ειπα να βαλω την εξατμιση ειπα να βαλω κ ενα φιλτρο παρεα.αυτα , τα γκαζια του μου φτάνουν και μου περισσεύουν ειναι το ιδανικό μηχανακι για μενα ακριβώς αυτο που θελω φρενα ροπη ορθια οδήγηση κουκλι.. μονο που θελω να βρονταει λιγο παραπάνω αυτα. Και ενα ακυρο ενα tdm 850με εξατμιση φιλτρο ειναι πιο γρήγορο? Σε με ενδιαφέρει καν απλα ενα παλικαρι με ζαλισρ τον ερωτα υποτιμοντας τα ντορσο..καιου την εδωσε κ λεω μπας και παω να τα ανοοξουμε καμια μερα..φυσικα καμια σχεση ολα αυτα με την εξατμιση και το φιλτρο οπως ειπα εκεινα ειναι καθαρα για το αυτι μου
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: nek46 στις Ιούλιος 24, 2017, 01:23:28 μμ
Mπορεις ανετα να κερασεις τσαγακι το tdm ,μην μασας αστον να λεει
σοβαρο μηχανακι ο ματρακας το tdm  :hysterl
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: alexanderos στις Ιούλιος 24, 2017, 02:39:12 μμ
Ναι ε? Ολοι αυτο λενε απο τι διαβαζω και δεν είναι οτι μου φαίνεται περίεργο απλα ειδα τα specs στα 400 μετρα το ντορσο κανει 12.8 το tdm12.5 και λεω μη τα ανοιξουμε και του δωσω τη χαρα να με περασει κιόλας. Οταν βαλω την εξατμιση και το φιλτρο θα τον τρεξω 400 μετρα οχιβοτι φοβαμαι μαμα απλα για να  μακουει καλύτερα.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: nek46 στις Ιούλιος 24, 2017, 03:29:21 μμ
Ναι ε? Ολοι αυτο λενε απο τι διαβαζω και δεν είναι οτι μου φαίνεται περίεργο απλα ειδα τα specs στα 400 μετρα το ντορσο κανει 12.8 το tdm12.5 και λεω μη τα ανοιξουμε και του δωσω τη χαρα να με περασει κιόλας. Οταν βαλω την εξατμιση και το φιλτρο θα τον τρεξω 400 μετρα οχιβοτι φοβαμαι μαμα απλα για να  μακουει καλύτερα.
Και οπως ειναι τωρα μαμα του ριχνεις στα αυτια , και επειδη κανει και ζεστη αυτες τι μερες στο τσαγακι
ριξε και κανα δυο παγακια ,να του κατσει καλυτερα  :D
Οπως και να εχει κοιτα να χαιρεσαι το dourou douro σου και αστον να λεει. ;)
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: nskalko στις Ιούλιος 24, 2017, 04:10:46 μμ
Για να πάρεις ότι είναι να πάρεις από φίλτρο εξάτμιση ειδικά στον κινητήρα μάς θέλει σίγουρα παράλληλο εγκέφαλο και σοβαρό μάστορα να στο ρυθμίσει πάνω στο δυναμομετρο!!
 Κατά την γνώμη μου εκτός από τα κιλά που θα χάσεις και λίγο από την θερμοκρασία δεν βρίσκω σοβαρό λόγο να δώσεις τόσα λεφτά !!! Καλύτερα καντα βενζίνες και ταξίδια να την απολαύσεις ή ακόμη καλύτερα κάνε κανένα σχόλιο ασφαλούς οδήγησης σε καμία πίστα  :ohyes: :ohyes:

Το θέμα είναι γίνεται καλύτερο το μηχανάκι ή όχι?
Επειδή θέλω κι εγώ να βάλω εξατμίσεις...
Μόνο και μόνο το βάρος που χάνει από εκείνο το τελικό που έχει που είναι σαν κατσαρόλα πρέπει να κάνει μεγάλη διαφορά... Επίσης πιστεύω ότι θα ανασανει το μοτέρ...

Από εκεί και πέρα δεν περιμένω να δω τρομερές αλλαγές στο γκάζι...

Τέλος, ο αισθητήρας λάμδα δεν κάνει τίποτα ? Υποτίθεται η δουλειά του είναι να σου ρυθμίζει το μίγμα σωστά...
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: alexanderos στις Ιούλιος 24, 2017, 04:44:52 μμ
Εγω πιστευω μονο που θα βρονταει θα χεις την αίσθηση περισσότερου γκαζιου σιν αυτο που ειπες για τα κιλα της μαμας εξατμισης.οσο για το tdm που ειπα πριν δε με νοιάζει καν ουτε για γκαζια το πηρα ουτε για τρελες έχει αυτα που θελω να χει απλα αυτο το παλικαρι με ζαλισε και μειωσε το ντορσο γιαυτο τα πηρα και απο υο να μπω στη διαδικασία να τονισω οτι εγω εχω τη μονικα Μπελούτσι στα χερια μου κι αυτος τη μαρια της γειτονιάς και προαβαλω ειπα ισως καποια στιγμη τα ανοιγαμε
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: shiverfactory στις Ιούλιος 24, 2017, 06:03:41 μμ
Για να πάρεις ότι είναι να πάρεις από φίλτρο εξάτμιση ειδικά στον κινητήρα μάς θέλει σίγουρα παράλληλο εγκέφαλο και σοβαρό μάστορα να στο ρυθμίσει πάνω στο δυναμομετρο!!
 Κατά την γνώμη μου εκτός από τα κιλά που θα χάσεις και λίγο από την θερμοκρασία δεν βρίσκω σοβαρό λόγο να δώσεις τόσα λεφτά !!! Καλύτερα καντα βενζίνες και ταξίδια να την απολαύσεις ή ακόμη καλύτερα κάνε κανένα σχόλιο ασφαλούς οδήγησης σε καμία πίστα  :ohyes: :ohyes:

Το θέμα είναι γίνεται καλύτερο το μηχανάκι ή όχι?
Επειδή θέλω κι εγώ να βάλω εξατμίσεις...
Μόνο και μόνο το βάρος που χάνει από εκείνο το τελικό που έχει που είναι σαν κατσαρόλα πρέπει να κάνει μεγάλη διαφορά... Επίσης πιστεύω ότι θα ανασανει το μοτέρ...

Από εκεί και πέρα δεν περιμένω να δω τρομερές αλλαγές στο γκάζι...

Τέλος, ο αισθητήρας λάμδα δεν κάνει τίποτα ? Υποτίθεται η δουλειά του είναι να σου ρυθμίζει το μίγμα σωστά...
Αν γίνει σωστή δουλειά και διαθέσεις ούτε λίγο ούτε πολύ περίπου 2.000€ σίγουρα θα έχει διαφορά και μάλιστα αρκετή αλλά αξίζει????
 Από την εξάτμιση μην περίμενε να χάσετε περισσότερο από 4 κιλά περίπου εκεί είναι όχι ότι είναι και λίγο !!
Ο Λ διαβάζει και διορθώνει μικρές διαφορές όχι ελευθέρας εξάτμιση
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιούλιος 24, 2017, 06:11:36 μμ
Η μαμα εξάτμιση ειναι 12 κιλα και τα arrow 6-7 αν θυμάμαι καλα. Με τις arrow και χωρίς τπτ αλλο η διαφορά είναι όσο η διαφορά του Τ και του S με την μαμα εξάτμιση. Θα συμφωνήσω οτι ταπωμενες οι ARROW δουλεύουν καλύτερα ψηλά. Ξεταπωτες μονο στην πίστα
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: Agisilaos στις Ιούλιος 24, 2017, 07:14:36 μμ
Έχω αλλάξει το μαμά φίλτρο με DNA Έχω την μαμά εξάτμιση αλλά μόνο το καβούκι Όλα τα διαφραγματα έχουμε φύγει από μέσα και αντικαταστάθηκαν με διατριτους σωλήνες, δουλεύει σαν ελευθέρας Έχω δει διάφορα στη δύναμη (σε λογικά πλαίσια) δουλεύει μια χαρά χωρίς μπερδέματα, σκασιματα. Έχω λίγο παραπάνω θόρυβο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις και από τον ήχο των εξατμίσεων.
Δες την παρακάτω φωτογραφία για να καταλάβεις περίπου
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: Agisilaos στις Ιούλιος 24, 2017, 07:17:44 μμ
Α! Και που είσαι; Όταν αλλάξεις εξάτμιση μου πουλάς τα πλαστικά των μαμά που τα χρειάζομαι Έχω ανεβάσει και σχετικό post ή αν κάποιος άλλος που διαβάζει εδώ  :blus:
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: nskalko στις Ιούλιος 24, 2017, 07:53:40 μμ
Η μαμα εξάτμιση ειναι 12 κιλα και τα arrow 6-7 αν θυμάμαι καλα. Με τις arrow και χωρίς τπτ αλλο η διαφορά είναι όσο η διαφορά του Τ και του S με την μαμα εξάτμιση. Θα συμφωνήσω οτι ταπωμενες οι ARROW δουλεύουν καλύτερα ψηλά. Ξεταπωτες μονο στην πίστα

Εννοείς ότι μόνο με τις arrow και χωρίς φίλτρο στο Τ ειναί λες και έχεις το S με μαμά ;
Επίσης όταν λες ψηλα ;
 
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: kourkou στις Ιούλιος 24, 2017, 09:47:22 μμ
Το θέμα είναι γίνεται καλύτερο το μηχανάκι ή όχι?
Επειδή θέλω κι εγώ να βάλω εξατμίσεις...
Επίσης πιστεύω ότι θα ανασανει το μοτέρ...

Μέχρι να βρεθεί κάποιος με δυναμομετρήσεις πριν και μετά, εγώ θα πω πως "οχι δεν γίνεται καλύτερο". Αρπάζει πιο γρήγορα, αλλα ψηλά δουλεύει καλύτερα με τις εργοστασιακές. Θα γινόταν σωστή δουλειά αν μπορούσε να γραφτεί χάρτης, που δυστυχώς δεν γίνεται.
Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε μάλιστα μια παρόμοια συζήτηση εδώ στο forum πριν πολύ καιρό που είχαν στήσει ένα μαμά dorso και ένα με arrow και το δεύτερο έμενε πίσω μετά απο λίγο.
Παίρνεις την ηχάρα του V2, χάνεις και λίγο βάρος (όχι οτι παίζει κανένα ουσιαστικό ρόλο βέβαια) και αυτό είναι όλο. Αλλιώς η arrow πχ θα είχε βγάλει χάρτη όπως έκανε με το 1200. Δυστυχώς το 750 το έφαγε η μαρμάγκα.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιούλιος 25, 2017, 07:53:28 πμ
Δεν ειναι ακριβώς έτσι. Τις arrow η Απριλια τις έδινε για  απευθείας τοποθέτηση χωρις καμια αλλη αλλαγή. Φαντάσου στην Αγγλία τις εδινε δώρο μαζι με το μηχανάκι.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιούλιος 25, 2017, 07:56:08 πμ
Η μαμα εξάτμιση ειναι 12 κιλα και τα arrow 6-7 αν θυμάμαι καλα. Με τις arrow και χωρίς τπτ αλλο η διαφορά είναι όσο η διαφορά του Τ και του S με την μαμα εξάτμιση. Θα συμφωνήσω οτι ταπωμενες οι ARROW δουλεύουν καλύτερα ψηλά. Ξεταπωτες μονο στην πίστα

Εννοείς ότι μόνο με τις arrow και χωρίς φίλτρο στο Τ ειναί λες και έχεις το S με μαμά ;
Επίσης όταν λες ψηλα ;

Ναι, σε αίσθηση ειναι ισως και καλύτερο.

Ψηλα εννοώ με τέλικη στην εθνική, 
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: alexanderos στις Ιούλιος 25, 2017, 09:25:30 πμ
Agisilae τωρα ειδα το ποστ σου καλη μαγκια εκανες φιλε μπραβο εγω για να μαι ειλικρινής εχω εναν ερωτα με τις mivv suono οσο για τα μαμα πλαστικα δε ξερω αν μπορω να σε εξυπηρετήσω φιλε μου γιατι μπορει να τα χρειαστω
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: nskalko στις Ιούλιος 25, 2017, 09:53:17 πμ
Η μαμα εξάτμιση ειναι 12 κιλα και τα arrow 6-7 αν θυμάμαι καλα. Με τις arrow και χωρίς τπτ αλλο η διαφορά είναι όσο η διαφορά του Τ και του S με την μαμα εξάτμιση. Θα συμφωνήσω οτι ταπωμενες οι ARROW δουλεύουν καλύτερα ψηλά. Ξεταπωτες μονο στην πίστα

Εννοείς ότι μόνο με τις arrow και χωρίς φίλτρο στο Τ ειναί λες και έχεις το S με μαμά ;
Επίσης όταν λες ψηλα ;

Ναι, σε αίσθηση ειναι ισως και καλύτερο.

Ψηλα εννοώ με τέλικη στην εθνική,

Χάνεις καμιά 10αριά χλμ δηλαδή ή παραπάνω?
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: kourkou στις Ιούλιος 25, 2017, 01:45:35 μμ
Δεν ειναι ακριβώς έτσι. Τις arrow η Απριλια τις έδινε για  απευθείας τοποθέτηση χωρις καμια αλλη αλλαγή. Φαντάσου στην Αγγλία τις εδινε δώρο μαζι με το μηχανάκι.

Alex οπως ειπα είμαι ανοιχτός σε αποδείξεις. Απο τότε που βγήκαν τα πρώτα τελικά για dorsoduro, της akrapovic και arrow, όλοι ψάχνονταν για χάρτες και υπάρχουν μάλιστα στα forum της aprilia ατομα να ψάχνουν απο εδω και εκεί τι θα γίνει και πότε θα βγάλουν χάρτες και τελικά δεν έγινε τίποτα.

Να δεχτώ το σενάριο που λέει οτι δεν χρειάζεται τίποτα και η ecu κάνει τα πάντα μόνη της, αλλά θα χρειαστώ να δω δυναμομέτρηση με πριν και μετά, πράγμα το οποίο δεν έχω δει πουθενα. Αν έχεις εσυ κάτι αντίστοιχο ή αν έχεις βρει κάπου απο τρίτο άτομο, με μεγάλη μου χαρά να το δω.

Ανα τα χρόνια, και διόρθωσε με αν κάνω λάθος, έχουν υπάρξει άπειρες συζητήσεις και αναζητήσεις απο κατόχους dorso γύρω απο την χαρτογράφηση του, και άλλοι ψάχνονται με fatduc + ο2 manipulator, άλλοι με memjet και ρυθμίσεις ξανά και ξανά, άλλοι με το rexxer που βγήκε τα τελευταία χρόνια και άλλοι μάλιστα με το να αντικαθιστούν την rom της ecu με επανεγγράψιμο chip ώστε να μπορούν να περάσουν custom χάρτη και να δουλεύει επιτέλους σωστά η μηχανή.
Όλα αυτά, προς τι? αν η ecu έκανε τα πάντα μόνη της και δεν υπήρχε λόγος για παράλληλο εγκεφαλο κλπ?

Εγω δεν έχω δει πουθενα έγκυρη δυναμομέτρηση... πριν και μετά δήλαδή με το γράφημα απο το μηχάνημα. Τα μόνα που έχω δει ειναι κάτι ψευτοδιαγράμματα απο κατι promotional αρθρα για τις akrapovic.

ΥΓ: Εσυ λες, αν κατάλαβα καλά, πως το Τ mode με τα arrow είναι λες και έχεις το S mode με τα εργοστασιακά τελικά?
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιούλιος 25, 2017, 03:22:54 μμ
 Δε μπορώ να σου αποδειξω κατι, γιατι απλα δεν ειμαι τυπος που του αρέσει να βαζει χερι στα μηχανικά μέρη. Ισως αυτοι που εκαναν οτι εκαναν με εγκεφάλους τσιπακια κτλ να ηθελαν να παρουν κατθ παραπανω από το μοτερ. Εγω απλα νομιζω πως με τις συγκεκριμένες εξατμισεις το μηχανακι δουλευει σωστά, οχι οτι δε θα μπορουσε να δωσει περισσότερα. Απ την αλλη για να τα δινει το εργοστάσιο μαλλον κατι παραπάνω ξερουν από εμας.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιούλιος 25, 2017, 03:25:26 μμ
Επισης το οτι δεν εχει βγει μια στάνταρ λύση, που να σου λεει οτι με αυτο το τσιπακι, αυτα τα τελικά και αυτο το φιλτρο βγαζεις τοσα αλογα παραπάνω ισως τελικα να μην αξίζει τον κόπο και το χρήμα να το ψάξεις παραπανω. Οπως πχ με τα tuono.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: shiverfactory στις Ιούλιος 25, 2017, 05:59:35 μμ
Επισης το οτι δεν εχει βγει μια στάνταρ λύση, που να σου λεει οτι με αυτο το τσιπακι, αυτα τα τελικά και αυτο το φιλτρο βγαζεις τοσα αλογα παραπάνω ισως τελικα να μην αξίζει τον κόπο και το χρήμα να το ψάξεις παραπανω. Οπως πχ με τα tuono.
+750 :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: Agisilaos στις Ιούλιος 25, 2017, 08:00:49 μμ
Agisilae τωρα ειδα το ποστ σου καλη μαγκια εκανες φιλε μπραβο εγω για να μαι ειλικρινής εχω εναν ερωτα με τις mivv suono οσο για τα μαμα πλαστικα δε ξερω αν μπορω να σε εξυπηρετήσω φιλε μου γιατι μπορει να τα χρειαστω


ευχαριστώ πολύ
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: kourkou στις Ιούλιος 25, 2017, 08:22:03 μμ
Δε μπορώ να σου αποδειξω κατι, γιατι απλα δεν ειμαι τυπος που του αρέσει να βαζει χερι στα μηχανικά μέρη. Ισως αυτοι που εκαναν οτι εκαναν με εγκεφάλους τσιπακια κτλ να ηθελαν να παρουν κατθ παραπανω από το μοτερ. Εγω απλα νομιζω πως με τις συγκεκριμένες εξατμισεις το μηχανακι δουλευει σωστά, οχι οτι δε θα μπορουσε να δωσει περισσότερα. Απ την αλλη για να τα δινει το εργοστάσιο μαλλον κατι παραπάνω ξερουν από εμας.

Επισης το οτι δεν εχει βγει μια στάνταρ λύση, που να σου λεει οτι με αυτο το τσιπακι, αυτα τα τελικά και αυτο το φιλτρο βγαζεις τοσα αλογα παραπάνω ισως τελικα να μην αξίζει τον κόπο και το χρήμα να το ψάξεις παραπανω. Οπως πχ με τα tuono.

Καταρχήν δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Ότι λέω, παρά το ότι ουσιαστικά είναι διαφωνία, το λέω σε φιλικό κλίμα και στα πλαίσια του οτι θεωρώ πως έχω γυρίσει γη και ουρανό για την χαρτογράφηση/αναλογία μίγματος κλπκλπ του dorsoduro και τελικά δεν κατέληξα πουθενά, αλλά δέχομαι πως μπορεί κάτι να μου διαφεύγει και προτιμώ να κάνω λάθος και να υπάρχει όντως κάτι που δεν γνώριζα, παρά να έχω δίκιο και να μην υπάρχει λύση.

Αυτό που αναφέρεις ως "το μηχανάκι δουλεύει σωστά", το λες εμπειρικά? ή τεκμηριώνεται τεχνικά? Γιατί το "δουλευει σωστά" το έχω ακούσει να το λένε και άτομα που ισχυρίζονται πως δεν εντοπίζουν δυσκολία στο να μπει η νεκρά στο dorso, σταματημένος, ή που ισχυρίζονται πως δεν υπάρχει θέμα με ρετάρισμα σε χαμηλές στροφές.
Δεν λέω ότι ειναι τρελοί, αλλά προφανώς έχει να κάνει με τις εμπειρίες του καθε ενός. Αν πχ κάποιος έρχεται απο παπάκι, ή κάποιο μονοκύλινδρο, ή κάτι που είχε επι 15 έτη με καρμπυρατερ και τα τελευταία 10 δεν δουλεύει ΚΑΡΦΙ γιατί δεν το συντηρεί σωστά, δέχομαι απόλυτα το να μην παρατηρήσει πχ την μη σωστή λειτουργία του dorso σε χαμηλες στροφές. Αυτό είναι η υποκειμενική αλήθεια.
Εγώ ερχόμενος απο κάμποσα 4κ γιαπωνέζικα, βρήκα γκρινιάρικο το dorso και στους δύο αυτούς τομείς. Αν δουλεύει σωστα λοιπόν η μηχανή? Ναι δουλέυει σωστά, δεν έσπασε τίποτα... αλλά όχι! Υπάρχουν άπειροι στο ιντερνετ που λένε "i'm used to just slipping into neutral while rolling to a stop" και έτσι το δουλεύουν για χρόνια. Αυτό για εμένα δεν ειναι "σωστό".

Ακολουθώντας λοιπόν την ίδια λογική, αν πει κάποιος οτι δεν δουλεύει σωστά η μηχανή, θα πρέπει να ορίσουμε το τι σημαίνει "δουλεύει σωστά".
Αν η μηχανή έχανε πχ 2 άλογα θα το παρατηρούσε κάποιος εμπειρικά? στην βόλτα? στον καρπό? Δεν νομίζω... μόνο με τεχνικά μέσα μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει.
Μια χαρά σωστά θα δούλευε... απλά...οχι.

Για την ιστορία, εγώ, το δεύτερο dorso που έχω πλέον, το πήρα με μαμά τελικά, και όταν το ξαναέπιασα λοιπόν στα χέρια μου, κάπου κάπου μου ερχόταν η σκέψη "ρε συ αυτό τραβάει καλύτερα απο ότι θυμόσουν". (αναφερόμενος στο προηγούμενο dorso που είχα που ήταν απο την αρχή με arrow).
Όταν άλλαξα και σε αυτό τα μαμά τελικά με arrow τότε η συμπεριφορά της μηχανής γύρισε στο πως θυμόμουν να ήταν το προηγούμενο που είχα.
Και εν συνεχεία, πούλησα τα μαμά τελικά στο παιδί που του είχα πουλήσει το προηγούμενο dorso με τα arrow γιατί δεν του άρεσε το πολύ μπούρουμπούρου των arrow, ήθελε κάτι αθόρυβο, και όταν τα έβαλε πάνω απο μόνος του μου είπε πως του φαίνεται οτι τραβάει καλύτερα σε μεγάλες ταχύτητες.

Υποκειμενικά όλα αυτά βέβαια. Λίγο η ιδέα μας, λίγο το bias του καθε ενός στο τι τελικά θέλει εκείνος να ισχύει κλπ..
Γιαυτό εγώ αναζητώ dyno run που θα αποδείξει το τι τελικά ισχύει.
Δεν είναι περίεργο όμως που κανένας δεν έχει φέρει αποτελέσματα να πει "να! τα 1000$ που έσκασα για τα διπλά τελικά του dorso έπιασαν τόπο, πήρα 1-2-3-4-5-6 άλογα"?
Εκτός αν όοοοοολοι όσοι έβαλα ποτέ τελικά στο dorso, ήταν τόσο large που το χιλιάρικο των τελικό τους ήταν τσίχλα, και couldn't be arsed για το αν όντως πήραν κάτι η όχι.

Συγγνώμη για το κατεβατό... ξαναλέω πως κουβέντα φιλική κάνω και τίποτα παραπάνω... μου αρέσει η μηχανή, το αγόρασα δύο φορές, αλλά προσωπικά θεωρώ πως έχει αρκετές παραξενιές και επειδή δεν νομίζω κανένας εδώ να έχει λεφτά για πέταμα, προτιμώ να είμαι μετρημένος όταν παρουσιάζουμε το τι ειναι και δεν είναι το dorsoduro.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιούλιος 25, 2017, 08:49:12 μμ
Εννοείται πως η κουβέντα ειναι φιλική.

Οτι ειναι να λύσουμε θα το λύσουμε με κόντρα  :P :P

Η δικη σου εμπειρία και αισθηση δλδ ειναι εκ διαμέτρου αντίθετη απο τη δικη μου  σχετικα με τη μαμα εξάτμιση και τις arrow?
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: kourkou στις Ιούλιος 25, 2017, 09:15:31 μμ
Εννοείται πως η κουβέντα ειναι φιλική.

Οτι ειναι να λύσουμε θα το λύσουμε με κόντρα  :P :P

Η δικη σου εμπειρία και αισθηση δλδ ειναι εκ διαμέτρου αντίθετη απο τη δικη μου  σχετικα με τη μαμα εξάτμιση και τις arrow?

Ναι... και με τα δύο dorsoduro μάλιστα που πέρασαν απο τα χέρια μου η εμπειρία μου ήταν η ίδια.
Με τα arrow νιώθω οτι αρπάζει πιο γρήγορα, αλλά σε ψηλές στροφές με τα μαμά δουλεύει πιο "σφιχτά" (αυτή ειναι η λέξη που νιώθω οτι το περιγράφει καλύτερα), ενώ με τα arrow νιώθω οτι ειναι πιο αδύναμο εκεί. To άνοιγμα που νιώθω οτι έχει με τα μαμά τελικά είναι καλύτερο απο ότι με τα arrow. Γιαυτό απο διάφορες συζητήσεις που έχω παρακολουθήσει έχω καταλήξει στο οτι η ECU δεν κάνει την δουλειά που θα όφειλε να κάνει. Χρειάζεται παράλληλος εγκέφαλος να ρυθμίσει το μίγμα, ή σωστός χάρτης.

Είτε η μια αίσθηση είτε η άλλη μπορεί βέβαια να είναι placebo, το δέχομαι αυτό.
Γιαυτό καταφεύγω στο ερώτημα "τι διάλα, κανένας που έσκασε το χιλιάρικο για τελικά δεν ήταν περίεργος να δει τι κέρδισε με δυναμομέτρηση?". Μπορεί κάποιος να βρει dyno runs στο ιντερνετ για ότι κατεβάσει το μυαλό του... απο c50 μέχρι panigale... απο dorsoduro ομως δεν έχω βρει κάπου.

Σε οποιαδήποτε όμως περίπτωση η διαφορά είναι μικρή και όπως είπα και στο πρώτο μου post, άποψη μου ειναι πως το μόνο που πέρνει κάποιος αλλάζοντας τα τελικά είναι απλά η ηχάρα του V2 και τίποτε άλλο και αν περιμένει κάποιος να σκάσει έστω το διόλου ευκαταφρόνητο (για εμένα τουλάχιστον) ποσό των 500ε (τόσο πηγαίνουν μεταχειρισμένα πλέον τα τελικά) και να περιμένει να πάρει τα πάνω της ή να ξυπνήσει όπως λένε μια, έτσι και αλλιώς όχι και τόσο γρήγορη μηχανή, θα απογοητευτεί και καλύτερα να πάρει ένα mt που εκεί θα βάλει τελικά και πρόγραμμα και όντως θα πάρει his money's worth.

Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 26, 2017, 03:02:27 μμ
Θεωρητικά:

Ο λάμδα δουλεύει μέχρι τις χαμηλομεσαιες στροφες και σε σταθερό ή μικρά ανοίγματα γκαζιού. Από κει και πάνω/πέρα, βγαινει εκτος αυτο το παραμετρικό "τραπέζι" από τον υπολογισμό του καυσίμου από την ECU.
Εφόσον βάζεις ανοιχτές εξατμίσεις, χωρίς να αλλάξεις κάτι στην χαρτογράφηση, η λογική λέει ότι όσο δουλεύει ο λάμδα ίσως δεις διαφορά. Προς το καλύτερο ή χειρότερο δεν ξέρω, μιας και σε αυτές τις στροφές το μοτέρ θέλει ενός είδους "κρατημα" καυσαερίων.
Το ίδιο συμβαίνει και στις μεσαίες στροφές.
Ψηλά, δεν είναι απαραίτητο να βγάζει άλογα με ανοιχτές εξατμίσεις ΑΝ και η λογική λέει πως θα πάρει.
Αυτό όμως που δεν μετρατε είναι ο ΧΡΟΝΟΣ και εκεί ίσως δείτε την διαφορά.
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: kourkou στις Ιούλιος 26, 2017, 05:21:37 μμ
Τι εννοεις με το "ΧΡΟΝΟΣ" bros400pgm?
Αν εννοείς στροφάρισμα, εγω έχω ήδη αναφέρει πως νιώθω οτι αρπάζει πιο γρήγορα, αλλά ψηλά αδειάζει απο δύναμη.

Σίγουρα δεν είμαι και το πλέον καταρτισμένο άτομο για τέτοια θέματα αλλά η λογική μου, μου λέει πως αν πειράξεις φίλτρο αέρα ή εξάτμιση σε μηχανή με καρμπυρατερ, πρέπει να του δώσεις και περισσότερο καύσιμο για να έχεις καλή αναλογία... σωστά?
Με την ίδια ακριβώς λογική, και αν κάνεις κάτι παρόμοιο σε μηχανή με injection ο εγκέφαλος καλείται να αυξομειώσει ανάλογα το μίγμα... σωστά?
Στην περίπτωση του dorsoduro, έχουμε ήδη εγκεφαλικά καθυστερημένη αναλογία στο closed loop, πράγμα που είναι πολύ εμφανές στον τρόπο λειτουργίας του, οπότε καλούμαστε μετά να απαντήσουμε στο "τι γίνεται πέρα απο τις στροφες του closed loop?". Με περισσότερο αέρα ΚΑΙ περισσότερο καύσιμο, δεν κερδίζεις απόδοση? (με δεδομένο πάντα οτι το μοτερ δεν έχει φτάσει στο ταβάνι του).
Αν οπότε η ECU προσαρμόζει την αναλογία εκεί που θα έπρεπε, δεν θα έπρεπε να κερδίζεις σε επίδοση με το να βάλεις πιο ανοιχτά τελικά?
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούλιος 26, 2017, 06:05:05 μμ
Πρόσεξε καλύτερα τι γράφω.
Το τί πρέπει να γίνει, έχει αναλυθεί και συμφωνούμε όλοι: βάζοντας εξάτμιση θες και αλλαγή στην χαρτογράφηση. Βέβαια αλλαγή στον χάρτη μπορείς να θες και όπως είναι μαμά
Επίσης δεν έβαλα στην εξίσωση το φίλτρο για να μην μπλέξουμε.

Αυτό που λέω για τις ψηλές στροφές, είναι ότι το δυναμομετρο μπορεί να μην σου δείχνει κέρδος σε άλογα αλλά αυτό που δεν σου λέει είναι ο χρόνος.
Εάν λοιπόν ρολαριστος με 1η και με το μοτέρ στην αρχή των υψηλών στροφών, θες 10sec να πιάσεις τα 200 με μαμά εξατμίσεις, ενώ με τις akra θες 9sec, θεωρείς ότι δεν έχεις κέρδος;
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιούλιος 26, 2017, 06:21:46 μμ
Αυτο ακριβώς συμβαίνει Κοσμά. Στροφαρει πιο ευκολα και γρήγορα, οπως η διαφορα στους δυο χαρτες T kai s. Δεν υπάρχει ουσιαστική δθαφορα στην ιπποδύναμη αλλα στον τροπο που αποδίδει την καμπύλη. Για αυτό λεω οτι με ελευθετα τελικα ειναι σα να εχεις ενα ακομα χάρτη. R Τ S συν ενας ακομα απο τις ελεύθερες.


Δεν ξερω εαν εγινα κατανοητός γιατι εχω πιει και κατι ούζα
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: kourkou στις Ιούλιος 26, 2017, 09:24:46 μμ
Οκ, αυτο που γράφεις με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.
(bros400pgm, δεν είναι καθόλου αστείο το οτι το dorso χρειάζεται άλλο χάρτη και μαμά ^^... μην το γελάς οπότε καθόλου γιατί πληγώνομαι :'( )

Συμφωνούμε λοιπόν πως (όπως ανέφερα και στο πρώτο μου post) αρπάζει πιο γρήγορα, παρόλαυτα για τα δικά μου δεδομένα, δεν δουλεύει "σωστά". Δεν αποδίδει αυτό που θα έπρεπε γιατί η χαρτογράφηση δεν του το επιτρέπει και προσωπικά θεωρώ πως με τα μαμά τελικά δουλεύει πιο σωστά. Η ρύθμιση που κάνει η ECU για το μιγμα του, είναι πιο σωστή με κλειστά τελικά παρά με ανοιχτά.

Να φέρω ένα ισως λίγο ακραίο παράδειγμα. Έστω πως μια μηχανή δουλεύει με πολύ φτωχό μίγμα σε ψηλές στροφές. Την δουλεύεις μέσα στην πόλη... παρατηρείς κάτι κακό? Θεωρώ πως όχι και θα έλεγες οτι "δουλεύει μια χαρα".
Την βγάζεις έπειτα στην εθνική, και την δουλεύεις για ώρες σε ψηλές στροφές με πολύ φτωχό μίγμα. Παρατηρείς κάτι κακό? Θεωρώ πως όχι και άρα θα έλεγε πως "δουλεύει μια χαρά".
Τι θα πάθαινε όμως μακροπρόθεσμα αυτό το όχημα με τέτοια χρήση? :P και τι θα λέγαμε μετά? πως δούλευε σωστά?

Γιαυτό λέω πως το "δουλεύει σωστά" χωράει συζήτηση.
Ναι, ίσως το παράδειγμα αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση μας γιατί δεν θεωρώ πως είναι τόσο ακραία φτωχό το μιγμα, αλλά γιαυτό είπα και εγω πως δεν θα βαφτίσω το δικό μου χέρι και μυαλό, δυναμόμετρο ή καυσαναλυτή και σίγουρα ούτε κάποιου άλλο το χέρι και μυαλό, αλλά επειδή έχω μια υποψία πως δεν δουλεύει "σωστα" χρειάζομαι τεχνικές απαντήσεις πριν δεχτώ κάτι.

Με τις 4κ μηχανές που έχουν περάσει απο τα χέρια μου, όταν άλλαζα τελικό θεωρώ πως η ecu έκανε ΜΑΚΡΑΝ καλύτερες διορθώσεις (δεν έβαζα παράλληλο εγκέφαλο) και δεν είχα την παραμικρή υπόνοια πως η μηχανή δεν δούλευε σωστά. Και αν έβαζα παράλληλο εγκέφαλο θα δούλευε ακόμα καλύτερα.
Στην περίπτωση του dorsoduro, δεν νιώθω πως είναι έτσι (και γιαυτό τα λέω όλα αυτά.. αν μιλούσαμε για μια άλλη μηχανή θα έλεγα και εγω "βάλε τελικά και θα δουλεύει ρολόι").
Νιώθω πως η μηχανή αρπάζει πιο γρήγορα ΑΛΛΑ ψηλά χρειάζεται περισσότερο καυσιμο και δεν υπάρχει τρόπος να το πάρει.

ΥΓ: all that aside, έβαλα πριν λίγες μέρες το slave cylinder της oberon και το βρίσκω χρησιμη προσθήκη για όποιον δεν είναι πρωταθλητής του μπρατ ντε φερ
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: Πυξιδας στις Νοέμβριος 18, 2020, 08:11:04 μμ
κατατοπιστικο θεμα..
τεινω στο συμπερασμα,εξατμισεις αφτερ με ταπα και ειμαστε κομπλε
μαμα φιλτρο...
Τίτλος: Απ: εξατμιση φιλτρο για ντορσο
Αποστολή από: aristuono στις Νοέμβριος 22, 2020, 08:38:19 πμ
Ο marreli κάνει 1% ρύθμιση με φίλτρο και εξάτμιση.... Είναι ο ποιο κλειδωμένος που υπάρχει... Τα dd είναι πολύ πλούσια από μαμά στις ψηλές και πολύ φτωχά στις χαμηλές... Για να περνάνε προδιαγραφές.. Τουλάχιστον στα 10αδες που έχω ρυθμίσει πάνω από 13 μείγμα μετά τις 6000 δεν έχω δει σε κανένα μαμά και μέχρι τις 3000 δουλευουν 14.... Μην περιμένεις από τον magneti marreli να κάνει διόρθωση.... Ένα dd σωστά ρυθμισμένο με 13.5 μείγμα δουλεύει από το ρελαντί μέχρι τον κοφτη σαν ηλεκτροκινητηρας.