0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1254
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +225
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #75 - : Μάρτιος 17, 2016, 02:57:55 μμ »
Καμμία σχέση φίλε.Το hyperstrada 939 είναι ένα υπερκυβισμενο 821 μην μπερδεύεσαι.Καμμια σχέση το υδρόψυκτο 821 με το ψόφιο αερόψυκτο 1100.Αλλά κάνε τον κόπο και οδήγησε το 939 Hyper στην Καλλιροης δεν κοστίζει τζάμπα είναι.Ο Κος Ζαρες είναι πολύ εξυπηρετικός και φοβερός επαγγελματίας.Δες λίγο το Kayaba χωρις ρυθμίσεις με το Bosch 9MP και τα ακτινικά Brembo πως πληροφορεί τον αναβάτη και πως φρενάρει και μετά έλα πες μου.Δεν είναι καθόλου υπερτιμημένα τα Ducati.'Οτι δίνεις πάιρνεις.Το ΜΤS 1200 DVT με τιμή εκκίνησης 18500 είναι πολύ ακριβό.Αλλά ετσι είναι.Δεν μπορούν όλοι να έχουν desmo.Και αν ήθελε η εταιρεία στο Noale να εχει μοτερ που ξυρίζει να έβαζε το V4 στο Caponord 1200 εφόσον έχουν προηγηθεί τα μοντέλα του ανταγωνισμού όπως το 1190 Adventure κλπ.Η Aprilia αρκέστηκε να φορέσει το μοτέρ του Dorso 1200 αφού δεν έχει κάνει πωλήσεις το μεγάλο Dorso.
  Μακάρι στο Noale να λειτουργούσαν σαν τον Como της Ιταλίας που η MV Agusta με ένα μοτέρ τρικύλινδρο 800cc εξέλιξε τρεις διαφορετικές μοτοσυκλέτες που είναι πανέμορφες και είναι για διαφορετική χρήση
BRUTALE,STRADALE και TURISMO VELOCE
  Η MV AGUSTA δεν περίμενε να κάνει απόσβεση κάποιο κινητήρα για να βγάλει νέα μοτοσυκλετα.Απευθύνεται σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό που γουστάρει τις ιταλικές μοτοσυκλέτες από το Como και αναζητά την οδηγική απόλαυση.Σκέψου ότι το Turismo Veloce έχει λάστιχα πρώτης τοποθέτησης τα Rosso III και στην έκδοση Lusso με τα 18500 έχει τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της Sachs όπως και το Caponord 1200 αλλά και έγχρωμη TFT οθόνη κλπ
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #76 - : Μάρτιος 17, 2016, 06:59:35 μμ »
Shiverakia νομίζω ότι η συγκριση που κάνεις είναι λίγο άτοπη (hypermotard vs capo 1200), γιατι αυτά τα δύο μοντέλα απλά δεν συγκρίνονται! Εχουν φτιαχτει για διαφορετική χρήση το καθένα και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό! Οσο για το hyperstrada δεν είναι τιποτα άλλο από ενα hypermotard με μια μικρή ζελατίνα και λίγο πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης.. Εν ολίγις το ένα (capo 1200) είναι για να γυρίσεις όλον το κόσμο αν γουστάρεις με άνεση και με ταχύτητες 200+ πάλι αν γουστάρεις ενώ το αλλο (hyperstrada) είναι για εκδρομουλες του σαβατοκύριακου και λογικά θα είναι πιο άνετο-ευκολοδηγητο στη πόλη και πιο οικονομικό. Οσο τώρα για το multistrada 1200 προφανώς ανήκει στην ίδια κατηγορία με το capo, όμως ψαρεύει  άλλους πελάτες, αυτους που ψάχνουν κατι πιο sport ή αυτούς που το φυσάνε ;). Προσωπικα έχω οδηγήσει για λίγο το capo 1200 rally και δεν κατάλαβα τα κιλά του, είναι καλοζυγισμένο με γκάζι χορταστικό και αναρτήσεις που δούλευαν άψογα στο auto που τις είχα βάλει. Ούτε να ρυθμίζεις χειροκίνητα ούτε να σταματας για να αλλαξεις ρυθμίσεις. Σου λέει οδήγα όπως θέλεις και (σχεδόν) όπου θέλεις και εγώ θα καθαρίζω για εσένα. Αλλαξε τον ρυθμό σου η το φορτίο όποτε θελεις. Ουτε στάσεις ουτε ρυθμίσεις :D Για εμένα αυτο είναι που κάνει το Capo να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό :)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #77 - : Μάρτιος 17, 2016, 07:10:43 μμ »
Shiverakia νομίζω ότι η συγκριση που κάνεις είναι λίγο άτοπη (hypermotard vs capo 1200), γιατι αυτά τα δύο μοντέλα απλά δεν συγκρίνονται! Εχουν φτιαχτει για διαφορετική χρήση το καθένα και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό! Οσο για το hyperstrada δεν είναι τιποτα άλλο από ενα hypermotard με μια μικρή ζελατίνα και λίγο πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης.. Εν ολίγις το ένα (capo 1200) είναι για να γυρίσεις όλον το κόσμο αν γουστάρεις με άνεση και με ταχύτητες 200+ πάλι αν γουστάρεις ενώ το αλλο (hyperstrada) είναι για εκδρομουλες του σαβατοκύριακου και λογικά θα είναι πιο άνετο-ευκολοδηγητο στη πόλη και πιο οικονομικό. Οσο τώρα για το multistrada 1200 προφανώς ανήκει στην ίδια κατηγορία με το capo, όμως ψαρεύει  άλλους πελάτες, αυτους που ψάχνουν κατι πιο sport ή αυτούς που το φυσάνε ;) . Προσωπικα έχω οδηγήσει για λίγο το capo 1200 rally και δεν κατάλαβα τα κιλά του, είναι καλοζυγισμένο με γκάζι χορταστικό και αναρτήσεις που δούλευαν άψογα στο auto που τις είχα βάλει. Ούτε να ρυθμίζεις χειροκίνητα ούτε να σταματας για να αλλαξεις ρυθμίσεις. Σου λέει οδήγα όπως θέλεις και (σχεδόν) όπου θέλεις και εγώ θα καθαρίζω για εσένα. Αλλαξε τον ρυθμό σου η το φορτίο όποτε θελεις. Ουτε στάσεις ουτε ρυθμίσεις :D Για εμένα αυτο είναι που κάνει το Capo να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό :)


 :ohyes: :ohyes: :ohyes: exactly !!!  :kalo:   

τι να λεμε τωρα......  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος shiverakias37

  • *******
  • 1254
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA SHIVER GT ABS - KTM 1090 ADVENTURE
  • Αντιδράσεις: +225
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #78 - : Μάρτιος 17, 2016, 07:40:24 μμ »
Παιδια καλά κάνετε και ευλογείτε τα γένια σας.Βλέποντας το δέντρο Caponord 1200 χάνουμε το δάσος - τον ανταγωνισμό.Θα κατέβω τον Μαη στην Αθήνα και θα το οδηγήσω εκ νέου το Caponord 1200 γιατι το γκρι που είχε ο Αρμακολας το 2014 δε με ενθουσιασε ενω το Hyperstrada 821 με είχε ενθουσιάσει.Και το 1190 Adventure θα δοκιμάσω και το bmw r 1200 rs.Και το MTS DVT γιατι πατάω πλεον καλα στο καινουριο έχει πιο στενη και χαμηλη σέλα σε σχέση με το παλιο και να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης.
  Πάντως και το Shiver δεν είναι για μακρινα ταξίδια που λέτε αλλά πήγα Brasov και Transfagarasan πολύ άνετα και ξεκούραστα και το γούσταρα πολύ το Shiver παρόλο που ταξίδευα με τα touring FJR
  Για τo MV Agusta - Turismo Veloce - δε λέτε τίποτα που είναι στα ίδια λεφτά 16000 Ευρω και ζυγίζει 192 κιλά στεγνο!!!
  To Caponord 1200 ζυγίζει 233 κιλα στεγνή
41 κιλά παραπάνω το Caponord 1200 σε σχέση με το Turismo Veloce
Τα συμπεράσματα δικά σας
Καλό βράδυ στην Apriliani παρέα!
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 17, 2016, 07:42:49 μμ από shiverakias37 »
Nikos

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2020
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #79 - : Μάρτιος 17, 2016, 08:04:20 μμ »
14000 για hypermotard, που δεν κάνει για τπτ???
 :cry: :cry: :cry:

Μας έφαγε το μάρκετινγκ λέω εγώ.... :D :D
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #80 - : Μάρτιος 17, 2016, 08:32:11 μμ »
  Για τo MV Agusta - Turismo Veloce - δε λέτε τίποτα που είναι στα ίδια λεφτά 16000 Ευρω και ζυγίζει 192 κιλά στεγνο!!!

θα το επαιρνα με τρελα  :D :D :D και ας ειναι 800cc μου αρεσει παρα πολυ !!! 

 αλλα θα ηθελα να το κανω μια βολτα για να εχω καλυτερη αποψη  ;)

 

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #81 - : Μάρτιος 17, 2016, 08:52:11 μμ »
Παιδια καλά κάνετε και ευλογείτε τα γένια σας.Βλέποντας το δέντρο Caponord 1200 χάνουμε το δάσος - τον ανταγωνισμό.Θα κατέβω τον Μαη στην Αθήνα και θα το οδηγήσω εκ νέου το Caponord 1200 γιατι το γκρι που είχε ο Αρμακολας το 2014 δε με ενθουσιασε ενω το Hyperstrada 821 με είχε ενθουσιάσει.Και το 1190 Adventure θα δοκιμάσω και το bmw r 1200 rs.Και το MTS DVT γιατι πατάω πλεον καλα στο καινουριο έχει πιο στενη και χαμηλη σέλα σε σχέση με το παλιο και να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης.
  Πάντως και το Shiver δεν είναι για μακρινα ταξίδια που λέτε αλλά πήγα Brasov και Transfagarasan πολύ άνετα και ξεκούραστα και το γούσταρα πολύ το Shiver παρόλο που ταξίδευα με τα touring FJR
  Για τo MV Agusta - Turismo Veloce - δε λέτε τίποτα που είναι στα ίδια λεφτά 16000 Ευρω και ζυγίζει 192 κιλά στεγνο!!!
  To Caponord 1200 ζυγίζει 233 κιλα στεγνή
41 κιλά παραπάνω το Caponord 1200 σε σχέση με το Turismo Veloce
Τα συμπεράσματα δικά σας
Καλό βράδυ στην Apriliani παρέα!
 


Caponord 1200    : On - off (πιο καλό στον on βέβαια αλλά on - off)
Hyperstrada 821  : Naked  SM
1190 Adventure   : On - off (πιο καλό στο off)
ΒΜW r 1200 rs      : Sport Touring
Turismo Veloce     : Sport Touring
MTS DVT                : Ψηλό Street


Τι ακριβώς συγκρίνουμε δεν κατάλαβα?
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #82 - : Μάρτιος 17, 2016, 09:42:42 μμ »
Παιδια καλά κάνετε και ευλογείτε τα γένια σας.Βλέποντας το δέντρο Caponord 1200 χάνουμε το δάσος - τον ανταγωνισμό.Θα κατέβω τον Μαη στην Αθήνα και θα το οδηγήσω εκ νέου το Caponord 1200 γιατι το γκρι που είχε ο Αρμακολας το 2014 δε με ενθουσιασε ενω το Hyperstrada 821 με είχε ενθουσιάσει.Και το 1190 Adventure θα δοκιμάσω και το bmw r 1200 rs.Και το MTS DVT γιατι πατάω πλεον καλα στο καινουριο έχει πιο στενη και χαμηλη σέλα σε σχέση με το παλιο και να έχουμε πλήρη εικόνα της κατάστασης.
  Πάντως και το Shiver δεν είναι για μακρινα ταξίδια που λέτε αλλά πήγα Brasov και Transfagarasan πολύ άνετα και ξεκούραστα και το γούσταρα πολύ το Shiver παρόλο που ταξίδευα με τα touring FJR
  Για τo MV Agusta - Turismo Veloce - δε λέτε τίποτα που είναι στα ίδια λεφτά 16000 Ευρω και ζυγίζει 192 κιλά στεγνο!!!
  To Caponord 1200 ζυγίζει 233 κιλα στεγνή
41 κιλά παραπάνω το Caponord 1200 σε σχέση με το Turismo Veloce
Τα συμπεράσματα δικά σας
Καλό βράδυ στην Apriliani παρέα!
Δεν λέει κανείς ότι το capo έχει τα καλυτερα τεχνικά χαρακτηριστικά όυτε ότι είναι το ελαφρύτερο.. Αναφέραμε απλά σε πιο τομέα ξεχωρίζει. Οσο για το MV Agusta, 165000 euro κάνει η απλή έκδοση, η έκδοση lusso που έχει τις ημιενεργητικές αναρτήσεις κάνει 18650 euro και δεν είναι πλήρως αυτόματες) Οσο για το βάρος πάλι είναι άδικο να τα συγκρίνεις... το ένα είναι 800 και το άλλο είναι 1200, μόνο το βάρος του κινητηρα να βάλεις... Συγκρινε το με bmw 1200, ktm1190, ktm1290, tiger 1200, multistrada 1200 κ.ο.κ

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #83 - : Μάρτιος 17, 2016, 09:54:29 μμ »
Αυτό που λείπει από την aprilia είναι η τόλμη να παρουσιάσει κάτι που θα ταράξει τα νερά, όπως έκανε με τα v4.
E
Είμαι υπέρ του v2 αλλά πρέπει να ανέβει σε επιδόσεις κ να εισάγει κ νέα μοντέλα στην γκάμα της (χωματερό είναι ένα από αυτά) όπως κ να ανανεωσει shiver κ dorso.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος dennis the menace

  • *****
  • 275
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver GT
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #84 - : Μάρτιος 18, 2016, 01:21:35 πμ »
Αυτό που λείπει από την aprilia είναι η τόλμη να παρουσιάσει κάτι που θα ταράξει τα νερά, όπως έκανε με τα v4.
E
Είμαι υπέρ του v2 αλλά πρέπει να ανέβει σε επιδόσεις κ να εισάγει κ νέα μοντέλα στην γκάμα της (χωματερό είναι ένα από αυτά) όπως κ να ανανεωσει shiver κ dorso.
Συμφωνω οτι έχει έρθει η ωρα η Aprilia να φτιάξει νεας γενιας V2 οι οποιοι να είναι πιο οικονομικοι χωρίς βέβαια να χάσουν τον μοναδικο τους χαρακτήρα. Με το Capo θεωρώ οτι η Aprilia χρησιμοποιησε το μοτερ του Dorso για τους εξής λόγους:α) καλυπτε πλήρως τις αναγκες της κατηγορίας β) δεν χρειαζόταν σχεδον καμια μετατροπή γ)είχαν επισης πλαισιο έτοιμο για τον κινητηρα το οποιο ταιριαζε γαντι στη κατηγορια δ)είναι πιο οικονομικός για την χρήση που τον θελανε ε)χαμηλοτερο κοστος συντηρησης ζ)χαμηλοτερη τελικη τιμη της μοτοσυκλετας. Απο μηχανολογικης άποψης είναι πολυ σωστή επιλογή, θα μπορουσα να πω η λογικότερη. Τωρα αν το δουμε από μαρκεντιστικη πλευρα και target group είναι αλλουνου παπα ευαγγελιο :oo!

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #85 - : Μάρτιος 21, 2016, 01:20:23 μμ »
Δεν ξέρω αν το βάζω σε καλό σημείο αλλά επειδή αναφέρθηκε το Turismo Veloce σκέφτηκα οτι θα ήταν καλό σημείο να μπεί. Χθές λοιπόν είχε παρουσίαση η MV στα Μεγάρα τα μοντέλα της και ήταν παρών ο nikoscaponord και έβγαλε κάποιες φωτογραφίες και μου έστειλε το turismo veloce που του είχα ζητήσει για να το ποστάρω εδώ. Τις ζήτησα γιατί ο ίδιος είναι σε καθεστώ BAN για ενα μήνα νομίζω  οπότε δεν είναι σε θέση να βάλει αυτός τις φωτογραφίες.
Εντάξει το μηχανάκι είναι έργο τέχνης απο πολλές απόψεις. Ακόμα και το σταντ είναι όμορφο ρε σεις! Η δε ουρά και υποπλαίσιο απο άλλο πλανήτη και ο Νίκος που είπε οτι έχει και ένα σωρό καλούδια πάνω όπως traction-cruise control, quick shifter, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και άλλα πολλά. Μακάρι και μηχανικά να είναι άριστο και να γίνει ενα best seller στην κατηγορία του αν και το τμήμα marketing στην σημερινή εποχή παίζει ίσως μεγαλύτερο ρόλο.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #86 - : Μάρτιος 21, 2016, 01:22:53 μμ »
Και άλλες...
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #87 - : Μάρτιος 21, 2016, 01:24:08 μμ »
Και κανα δυο ακόμα...

Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #88 - : Μάρτιος 21, 2016, 01:25:32 μμ »
Και αυτές και τέλος...
Αν προσέξετε κάποιες λεπτομέρειες που έχει είναι πολύ καλά μελεμετημένο θα έλεγα.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1475
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Capononord 1200-απόψεις-εντυπώσεις
« Απάντηση #89 - : Μάρτιος 21, 2016, 07:16:43 μμ »
Θοδωρή καλά όλα αυτά, αλλά τιμή δεν έβαλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ, (από θέμα χρημάτων πρώτα) αλλά λέμε τώρα :D :D :D :D :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης