0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Dinos

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #45 - : Οκτώβριος 30, 2006, 12:19:26 πμ »
Παράθεση

bill έγραψε:
μα καλα δεν ξερουν να παρουσιασουν ενα μηχανακι??

τι σοι dealer ειναι



Οσο το σκέφτομαι βλέπω πόσο δίκιο έχει εδώ σ'αυτό που έγραψε ο bill...

*

pavlos perama

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #46 - : Νοέμβριος 06, 2006, 10:19:06 μμ »
δεν ειναι κατασταση αυτη
Κατ αρχας ευχαριστω ολα τα παιδια εδω που εχουν την υπομονη και ακουνε τα προβληματα τα μου με τον σκαραβαιο,αλλα η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο
Σημερα εχγινε αυτο που φοβομουνα μη μου τυχει........μου εσβησε με 120 στην αριστερη λωριδα και τα ειδα ολα κυλιομενα
Και ευτυχως που ετρεχα γιατι με την ταχυτητα καταφερα να ξεφυγω απο τους πισω μου και χωθηκα στη δεξια λωριδα με τη φορα που ειχα.πεστε μου τη γνωμη σας για ενα μηχανακι με 247 χλμ να μενει ξαφνικα εν κινησει
το συνεργειο στον πειραια που το πηγα την πρωτη φορα ειπε οτι το εφτιαξε χωρις να μου πει τι εφταιγε
τωρα μετα απο 234 χλμ εμεινε παλι
πες τε μου καμμια ιδεα τα να κανω ρε παιδια
αρχιζω και το φοβαμαι πια........απορω πως δεν σκοτωθηκα σημερα για μια....15 αρα ασφαλεια

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1069
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #47 - : Νοέμβριος 07, 2006, 08:56:23 πμ »
δεν σου ειπαν τι ειναι για απλα δεν βρηκαν τι ειναι, γι αυτο κ σε ξανααφησε.

λοιπον οσο για τον συναγερμο θα σου πω ακριβως πως λειτουργει.

με το κλεισιμο του διακοπτη και την διακοπη λειτουργειας του κινητηρα,μετα απο 50΄΄ οπλιζει το ιμομπιλαιζερ.

τι σημαινει αυτο?

οτι ο συναγερμος οπλιζει κανονικα αλλα εχει εκτος λειτουργειας τα ηχητικα και το κραδασμικο.δηλαδη η μοτοσυκλετα μπορει να κινηθει με τα χερια χωρις να χτυπαει ο συναγερμος αλλα δεν αφηνει να παιρνει μπροστα ο κινητηρας.

οταν ανοιξεις διακοπτη πρεπει να βγαλεις το ιμομπιλαιζερ για να επιτρεψει τον κινητηρα να παρει μπροστα.

εαν δεν εχεις το τηλεχειριστηριο μπορει να φανει σαν παραβιαση του κεντρικου διακοπτη οποτε δεν παιρνει μπροστα.

τωρα εαν χασεις το τηλεχειριστηριο και εισαι μακρια απο το δευτερο κανεις τα εξης.

εαν εχεις βαλμενο συναγερμο ανοιγεις τον διακοπτη και ο συναγερμος σφυριζει.κλεινεις τον διακοπτη με τον συναγερμο να χτυπα κ μετα απο λιγο θα σταματησει. εκεινη την στιγμη  το led του συναγερμου (γιαυτο χρειαζετε να το εχουμε σε εμφανες σημειο κ οχι κρυμενο) αρχιζει να αναβοσβηνει.
με την αγορα του συναγερμου μας παραχωρειτε και μια καρτα που εχει πανω εναν πρωσωπικο κωδικο αφοπλισης.

εαν πχ εχουμε το 25650, οταν αρχισει να αναβοσβηνει το led στον 5ο παλμο ανοιγουμε και κλεινουμε αμεσως τον κεντρικο διακοπτη.ετσι τοποθετουμε το καθε ψηφιο.
οταν ολοκληρωθει ο συναγερμος θα αφοπλισει.

εαν δεν εχουμε βαλει συναγερμο εκει εχει μονο ιμομπιλαιζερ τοτε περιμενουμε με ανοιχτο διακοπτη περι του 1.5 λεπτου.
σε αυτο το διαστημα ο συναγερμος περιμενει να δεχτει αφοπλιση απο το τηλεχειριστηριο αλλιως θα το παρει σαν παραβιαση και αρχιζει να χτυπα.μετα κλεινουμε διακοπτη και επαναλαμβανουμε τα παραπανω.

το μηχανακι σου φορα συναγερμο meta system ο οποιος ειναι παρα πολυ καλος.

το user code ειναι τυπωμενο πανω σε μια κοκκινη πλαστικη καρτα σαν πιστωτικη.

το δικο σου scarabeo εχει και τσιπακι στο κλειδι και ειναι αδυνατον να παρει μπροστα χωρις το γνησιο κλειδι η χωρις προγραμματισμενο στον εγκεφαλο του.

τα νερα του ψυγειου ελεγχοντε για πλακα και μην ακους οτι σου λενε.οι βασικοι ελεγχοι σε καθε οχημα πρεπει να γινοντε απο τον οδηγο κ οχι απο τον μηχανικο.

ο θορυβος απο την μεταδοση (κουδουνισμα) το κανουν ολα μετα απο καποια χιλιομετρα και ειναι ενα σταφανι που παιρνει ανοχες στον φυγοκεντρικο συμπλεκτη.
βεβαια στο σερβις του κανεις μια πατεντουλα και ησηχαζει και αυτο και εσυ.

οταν ζεστενετε πολυ η μεταδοση και συγκεκριμενα ο φυγοκεντρικος συμπλεκης σε καθε εκκινηση θα ακουγετε ενα μουγκρισμα εντονο.
και αυτο ειναι φυσιολογικο μας και ειναι απο την διαστολη των υλικων τριβης των σιαγωνων του συμπλεκτη.και αυτο λυνετε χαραζοντας σε ισα μερη τα υλικα τριβης των σιαγωνων η βαζοντας τον ΄΄εξαφτερο΄΄ συμπλεκτη που δινει η piaggio γι αυτα τα μοτερ κ συγκεκριμενα για το beverly.

η καταπονηση που δεχονται η μεταδοσεις τυπου CVT ειναι στον ιμαντα εαν ζητας απο σταση την μεγιστη ιπποδυναμη.

να ξεκινας τερμα στα φαναρια.αλλα σε γενικες γραμμες ειναι πολυ αξιοπιστα.

ΥΓ. τι λεει ο πινακας για την ασφαλεια που σου καιει?
ποιον καλωδιακο τομεα ασφαλιζει?

*

Αποσυνδεδεμένος mandros

  • **
  • 58
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #48 - : Νοέμβριος 07, 2006, 09:09:29 πμ »
Φίλε Παυλο,
o Βασιλης (bill) τα είπε σωστά ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΣΟΥ απλά σου αλλάξανε μια ασφάλεια και τελειωσε το παραμύθι.... δεν σου λέω να πας να τους βρίσεις αλλά όπως και να το κάνουμε ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και μάλιστα πολλά απο την στιγμή που η ιδια σου η ζωη βρίσκεται σε κίνδυνο απο ενα ελατωματικό μηχανάκι. Πρέπει να ξέρεις οτι έχεις δικαίωμα!!!! μπορείς  να γυρίσεις ένα μηχανάκι πίσω στους πρώτους 6 μήνες απο την αγορά του αν και εφόσον δεν πληροι τον σωστο τρόπο λειτουργιας του (ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ).

PS  συγνωμη απο τους moderators για τα κεφαλαια.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1069
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #49 - : Νοέμβριος 07, 2006, 10:19:55 πμ »
ερε γλεντια.....

*

pavlos perama

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #50 - : Νοέμβριος 07, 2006, 07:55:47 μμ »
Σε ευχαριστω bill για ολο αυτο τον χρόνο που αφιερώνεις και για όλες τις πληροφοριες αυτες
Εχω στεναχωρεθει με αυτο το προβλημα γιατι εκτος το οτι ειναι σπαστικο ειναι και παρα πολυ επικινδυνο στον δρομο επειδη κανει το σβησιμο σε ακανονιστο χρονο και στιγμη εκει που δεν το περιμενεις...ειλικρινα εχω αρχισει και φοβαμαι στον δρομο και προσπαθω να κινουμε μονο δεξια και αποφευγω τις αριστερες λωριδες...μη το παρεις πολιτικα ετσι?....:)).
αυριο θα το παω ξανα στον πειραια.....τον πηρα και τηλ....και μου ειπε οτι ειναι μια πολυ δυσκολη βλαβη γιατι ειναι ακανονιστη και παρουσιαζεται χωρις κανενα συμπτωμα πιο νωρις
Και απο προσωπικη πειρα τετοιες βλαβες ειανι οτι πιο σπαστικο μπορει να προυσιαστει......απ οτι καταλαβα και οπως μου ειπε θα μου αλλαξει το δυναμο
Η ασφαλεια που καιει..δυστυχως το μηχανακι το εχω στο αλλο σπιτι και δεν μπορω να δω τον πινακα που ρωταγες.....ειναι μια 15 αρα...η πιο μεγαλη..σε ενα καπακι με αλλες 5 η 6 νομιζω......η πρωτη αριστρα οπως κοιταζεις τα οργανα....οταν καιγεται εχω απ ολα...φωτα κορνες φλας.....μονο μιζα δεν δινει
Ειναι δευτερη φορα που το παω συνεργειο.....και ειμαι σιγουρος οτι θα χρειαστει και τριτη....αλλα δεν θα προλαβει

Σε ευχαριστω και παλι για ολο τον πολυτιμο χρονο που αφιερωνεις και φυσικα και τα αλλα παιδια που συμετεχουν στο προβλημα μου

θα εχεις νεωτερα συντομα

*

Dinos

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #51 - : Νοέμβριος 10, 2006, 06:06:14 μμ »
Κρίμα Pavlo, μεγάλη ταλαιπωρία, ειδικά για καινούριο μηχανάκι. Και το χειρότερο είναι ότι δύσκολα πάλι αποκαθιστάς την εμπιστοσύνη σου σ'αυτό μετά από τοσα τραβήγματα...

*

pavlos perama

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #52 - : Νοέμβριος 11, 2006, 02:13:33 μμ »
Εχθες πηρα τηλ το συνεργειο
το μηχανακι δουλευει κανονικα στα χερια του και δεν ξερει τα να κανει και αυτος
στο κεντρικο της απριλια ψαχνουνε τα ηλε/κα διαγραματα να δουνε τι φταιει
το συνεργειο σηκωσε τα χερια απ οτι καταλαβα....εγω μαλλον θα παω την υποθεση αλλου....ισως να μπει και δικηγορος στη μεση για αλλαγη μοτο/τας...και οτι βγει,,,δεν υπαρχει αλλη λυση

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #53 - : Νοέμβριος 11, 2006, 03:03:30 μμ »
Παράθεση

pavlos.d έγραψε:
ισως να μπει και δικηγορος στη μεση για αλλαγη μοτο/τας...και οτι βγει,,,δεν υπαρχει αλλη λυση


Συνήθως τέτοια ηλεκτρικά προβλήματα είναι κάτι εξωφρενικά απλό, το οποίο κανείς δεν έχει αρκετά αναλυτική σκέψη να το εντοπίσει (αν δει τα συμπτώματα) ή την υπομονή να το ψάξει διεξοδικά.

Τώρα για το συνεργείο που σηκώνει τα χέρια ψηλά... φαντάσου έναν μηχανικό που απλά περιμένει να περάσει το 8ωρο να πάει σπίτι του και του φέρνουν ένα καινούργιο σκούτερ που δεν του παρουσιάζει κανένα σύμπτωμα... τι να κάνει ο καημένος που το μόνο που έχει συνηθίσει να κάνει είναι να αλλάζει λάδια, άντε να ρυθμίζει και καμία μετάδοση; Σου λέει "δεν ξέρω" κι ας βγάλει άκρη ο ιδιοκτήτης...που να μπλέκει, να ψάχνει.....Δεν έχεις βάλει και δικό σου συναγερμό να σου πει ότι σίγουρα φταίει αυτός γαμώτο....!

Γιατί δεν πας μια βόλτα από τον bill μήπως στο βρει αυτός; Μην ακούσω για εγγυήσεις κ.λπ. γιατί δεν πιστεύω ότι η Aprilia εγγυάται και πολλά πράγματα ούτως ή άλλως...!
Masquerade

*

Ανδρεας

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #54 - : Νοέμβριος 11, 2006, 04:13:09 μμ »
Παράθεση

harlek έγραψε:
Παράθεση

pavlos.d έγραψε:
ισως να μπει και δικηγορος στη μεση για αλλαγη μοτο/τας...και οτι βγει,,,δεν υπαρχει αλλη λυση


Συνήθως τέτοια ηλεκτρικά προβλήματα είναι κάτι εξωφρενικά απλό, το οποίο κανείς δεν έχει αρκετά αναλυτική σκέψη να το εντοπίσει (αν δει τα συμπτώματα) ή την υπομονή να το ψάξει διεξοδικά.

Τώρα για το συνεργείο που σηκώνει τα χέρια ψηλά... φαντάσου έναν μηχανικό που απλά περιμένει να περάσει το 8ωρο να πάει σπίτι του και του φέρνουν ένα καινούργιο σκούτερ που δεν του παρουσιάζει κανένα σύμπτωμα... τι να κάνει ο καημένος που το μόνο που έχει συνηθίσει να κάνει είναι να αλλάζει λάδια, άντε να ρυθμίζει και καμία μετάδοση; Σου λέει "δεν ξέρω" κι ας βγάλει άκρη ο ιδιοκτήτης...που να μπλέκει, να ψάχνει.....Δεν έχεις βάλει και δικό σου συναγερμό να σου πει ότι σίγουρα φταίει αυτός γαμώτο....!

Γιατί δεν πας μια βόλτα από τον bill μήπως στο βρει αυτός; Μην ακούσω για εγγυήσεις κ.λπ. γιατί δεν πιστεύω ότι η Aprilia εγγυάται και πολλά πράγματα ούτως ή άλλως...!


+1

*

pavlos perama

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #55 - : Νοέμβριος 15, 2006, 09:20:31 μμ »
Κοντευουμε αισιως 2 βδομαδες στο συνεργειο και ακομα τιποτα
Τωρα φτασαμε στο σημειο να ρωταει η απριλια, το κεντρικο στην ιταλια με e-mail να δει τι φταιει
Δεν το περιμενα ποτε οτι γινονται τετοια πραγματα

*

Dinos

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #56 - : Νοέμβριος 24, 2006, 12:49:52 πμ »
Pavlo τι γίνεται? Είχες καμιά εξέλιξη στο θέμα ?
Βρήκαν το πρόβλημα ή ακόμα σε παιδεύουν?

*

pavlos perama

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #57 - : Δεκέμβριος 08, 2006, 09:19:19 μμ »
Ακόμα τίποτα φίλε μου
Τώρα το έχω σε άλλο συνεργείο της απριλια
Έχει ο θεός

*

Dimitris Theocharidis

Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #58 - : Δεκέμβριος 09, 2006, 09:01:01 πμ »
Φίλε Παύλο να πώ και 'γω το μακρύ μου.
Μήπως έχει ο  συναγερμός ή το ιμομπιλαϊζερ κάποιο
πρόβλημα και βραχυκυκλώνει κλείνοντας το μοτέρ ?
Γιατί από ότι διάβασα όταν μένει έχεις φώτα και γενικά ρεύμα
και μόνο το μοτέρ σβήνει.

Βασίλη τι λές .......?

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Scarabeo 500 2006 - καμενες ασφαλειες
« Απάντηση #59 - : Δεκέμβριος 09, 2006, 05:51:49 μμ »
Κοίταξα και εγώ από περιέργεια το Pdf του manual του σκούτερ σου και λέει ότι η ύποπτη 15άρα ασφάλεια συνδέσει τον ανορθωτή με: "ψεκασμό και λογική λειτουργίας φώτων/εκκίνηση" (α, μπα;).

Τυχαία, επίσης, διάβασα αλλού ότι "αν καίγεται κάποια ασφάλεια που βρίσκεται μεταξύ του ανορθωτή και του υπόλοιπου κυκλώματος, πιθανόν να ευθύνεται κάποια ελαττωματική δίοδος του ανορθωτή που αφήνει ρεύμα να διαφύγει από την μπαταρία προς το πλαίσιο".

Σ' αυτήν την περίπτωση, βέβαια, θέλει αλλαγή όλος ο ανορθωτής. Λες;
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης