APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 500cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: pavlos perama στις Οκτώβριος 01, 2006, 04:19:02 μμ
-
γεια σaς παιδια και συγχαρητηρια για την προσπαθεια που κανετε εδω
Αγορασα τον καινουργιο σκαραβαιο 500 την παρασκευη το απογευμα και εφτασα στο σπιτι μου σαββατο πρωι
αιτια??
μου ΕΜΕΙΝΕ καραβοφαναρο δυο φορες ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ απο μια ασφαλεια 15 αρα που δινει μαλλον ρευμα στο μπουζι πολλ/στες κλπ
το πως την βρηκα αυτη ειναι αλλη υποθεση
εχω παρει μια χουφτα 15 αρες και μαλλον αυρο θα ξεκινησω για κανενα συνεργειο.....ακομα δεν ξερω ποιο,γιατι ειμαι φρεσκος στη απριλια
α και κατι αλλο...........γινεται καινουργιο μηχανακι με 14 χλμ στο οδομετρο να εχει λαδια στο μινιμουμ????
Σας ευχαριστω πολυ
HELP
-
Καλως ηρθες pavlos και ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια, προσωπικα δεν μπορω να σε βοηθησω με τις γνωσεις μου αλλα ειμαι σιγουρος οτι σε πολυ λιγο θα εχεις τις απαντησεις σου....
Για λιγο οι παλιοτεροι να βοηθησουμε τον Pavlos :) :) :)
-
pavlos.d έγραψε:
γεια σaς παιδια και συγχαρητηρια για την προσπαθεια που κανετε εδω
Αγορασα τον καινουργιο σκαραβαιο 500 την παρασκευη το απογευμα και εφτασα στο σπιτι μου σαββατο πρωι
αιτια??
μου ΕΜΕΙΝΕ καραβοφαναρο δυο φορες ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ απο μια ασφαλεια 15 αρα που δινει μαλλον ρευμα στο μπουζι πολλ/στες κλπ
το πως την βρηκα αυτη ειναι αλλη υποθεση
εχω παρει μια χουφτα 15 αρες και μαλλον αυρο θα ξεκινησω για κανενα συνεργειο.....ακομα δεν ξερω ποιο,γιατι ειμαι φρεσκος στη απριλια
α και κατι αλλο...........γινεται καινουργιο μηχανακι με 14 χλμ στο οδομετρο να εχει λαδια στο μινιμουμ????
Σας ευχαριστω πολυ
HELP
Φίλε μου καλώς ηρθες!
Τι να πω για το..."πακέτο" που έφαγες καινούριο μηχανάκι?
Μια απορία.
Αφού το αγόρασες και φεύγοντας σου παρουσίασε αυτό που λες, γιατί δεν γύρισες πίσω στο μαγαζί να το δώσεις πίσω η....."ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ" να τους πεις ότι ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΝ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΤΟΙΜΕΣ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ!!
Ότι και να σημαίνει αυτό, όποιο και να είναι το πρόβλημα, έχουν την απολυτη ευθύνη για το προϊόν που σου πούλησαν.
Τώρα ότι και να σου πει κάποιος για συνεργεία η συμβουλές για το τι να κάνεις, η δική μου συμβουλή είναι πρώτα απ' όλα να το πάς πίσω και να στο "ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ" όπως πρέπει σαν να το αγόραζες εκείνη την στιγμή!
Καλά έχω κουφαθεί εντελώς ειδικά για το άδειο κάρτερ όπως λές.
Αν κατάλαβα καλά καινούριο το πήρες και δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν έναν γενικό έλεγχο πριν στο δώσουν?
Μα τι ......... :mlk έμποροι είναι αυτοί?
Περιμένουν κι άλλους πελάτες μετά απο αυτό?
Έτσι είναι η κάνω κάπου λάθος?
-
Να το πάς πίσω στον έμπορο ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
Να πάρεις τηλέφωνο στην aprilia (800112774542) και να τον κάνεις ΡΟΜΠΑ :-x :-x :-x
Πιθανή βλάβη ανορθωτής (λέω πιθανή......).
-
mastoras έγραψε:
Να το πάς πίσω στον έμπορο ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
Να πάρεις τηλέφωνο στην aprilia (800112774542) και να τον κάνεις ΡΟΜΠΑ :-x :-x :-x
Τι είδους συμβουλές είναι αυτές ρε μαγκες???.
Θα μπορούσε να αντιδράσει κανοντας τον ρόμπα, αν ο έμπορος δεν αναλάμβανε καμμιά ευθύνη. Απ΄ότι κατάλαβα δεν επέστρεψε στο μαγαζί. Δλδ, ο έμπορος πρέπει να έχει κληρονομικό χάρισμα, και να ξέρει ότι σε 14 χλμ. θα μείνει από ασφάλειες ??
Ας παει στο μαγαζί πρώτα, να δει τι θα του πουν.....
-
Χρειαζεται κληρονομικο χαρισμα για να δει αν εχει λαδια το μηχανακι που πουλαει????????? :sml1 :sml1 :sml1
-
Haritos έγραψε:
Χρειαζεται κληρονομικο χαρισμα για να δει αν εχει λαδια το μηχανακι που πουλαει????????? :sml1 :sml1 :sml1
Όχι βέβαια. Υποχρέωση του ήταν να το έχει ελέγξεικαι να το παραδώσει έτοιμο. Στάθηκα στο πρόβλημα της ασφάλειας που προκάλεσε και το πρόβλημα.
-
Και κάτι που ίσως να διέφυγε στον φίλο.
Τα λάδια στο δικό μου scooter τουλάχιστον (sportcity), ελέγχονται με την τάπα βιδωμένη (σύμφωνα με το manual), σε αντίθεση με τα γιαπωνέζικα που είχα.
-
ευχαριστω ρε παιδια για τις συμβουλες αλλα ακρη δεν βγαζει κανενας με αυτες τις καταστασεις
Οσον αφορα τα λαδια πηρατηλ την απριλια και μου ειπε οτι τα μετρας με ζεστη μηχανη και οχι κρυα
το μανουαλ γραφει με κρυο μοτερ..δεν βγαζεις ακρη,
η ταπα ειναι βιδωτη ..
και βαζω στοιχημα οτι δεν εχει και νερο στο ψυγειο γιατι αναψε στον δρομο οταν το εφερνα σπιτι,
αλλα δεν ξερω που στα κομματια ειναι κρυμενο το δοχειο του νερου
Το θεμα ειναι οτι η απριλια μου ειπε να το παω με φορτηγακι στο συνεργειο να το ελεγξουν ολο....
χαμος..απ οτι καταλαβα οταν ειναι να αγορασουμε καινουργια μοτο/τα απο σκετο εμπορο χωρις συνεγειο,να κουβαλαμε και ενα μηχανικο μαζι¨))
Πιστευω να μην επαθε τιποτα
ΥΓ....οταν εισαι 14 χλμ απο τον εμπορο με μηχανη off
πως να το πας πισω 9 το βραδυ οταν εγινε αυτο??
Ακομα δεν ειχα προλαβει να του βγαλω ασφαλεια:)....παλι καλα που βρηκα ενα φιλο μου που εχει γκαραζ εκει που εμεινα..αλλιωσ θα εσπρωχνα 200 κιλα για κανενα χλμ περιπου:)
-
Ο φίλος που απάντησε οτι ίσως φταίει ο ανορθωτης, για να καταλαβει τα συμβαντα, οτι με καμενη την ασφαλεια ειχα και φωτα..και κορνα..και φλας και απο ολα.......αλλα δεν εδινε μονο μιζα.......αλλα αυτο που με τρομαζει και θα το παω με φορτηγακι στο συνεργειο,ειναι οτι οταν καει η σφαλεια σβηνει το μοτερ......για φαντασου να εισαι αριστερη λωριδα κυκλ/ριας και να σου σβησει το μοτερ.......με φαγανε κανονικα
Να δουμε.......καλοριζικο παντως
απο τo σαββατο ακομα δεν το εχω κινησει :))
-
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου, δεν υπάρχει χειρότερο πραγμα να σε προδιδει ολοκαίνουριο μηχανάκι. Χάνεις και την εμπιστοσύν σου μετά και είναι δύσκολο να την ξαναποκτήσεις.
Ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό πάντως. Οσο αφορά το ότι "άναψε" στο δρόμο όπως λες, έχω ακούσει ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ (που χρησιμοποιούνται και στο Beverly 500), στην αρχή τουλάχιστον σε τρομάζουν γιατί δουλεύουν πολύ ζεστά και ο δείκτης θερμοκρασίας πάει πολύ κοντά στο κόκκινο. Ομως θεωρείται κάτι φυσιολογικό και όταν κάνεις κάποια χιλιόμετρα, αρχίζει σιγά σιγά και δουλεύει σε πιο φυσιολογικά επίπεδα. Δεν ξέρω αν κάποιος άλλος από εδώ μεσα πιο έμπειρος γνωρίζει περισσότερα.
Εϋχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και είμαι περίεργος για το τί αντιμετώπιση θα έχεις από τους ανθρώπους της Aprilia
-
φίλε Παυλε,
εγώ έχω αγοράσει το atlantic 500 sprint. Στην αρχη στα πρώτα χλμ. ο κινητήρας είχε ζεσταθεί αρκετά που με έκανε να τρομάξω βεβαια όμως αυτο είναι κάτι φυσιολογικό και στη συνέχεια τέτοιο "πρόβλημα" δεν ξαναπαρουσιάστηκε. Επαναλαμβάνω οτι ο κινητήρας δούλεψε στα κόκκινα μόνο απο την στιγμή που έφυγα απο το μαγαζι που το αγόρασα και για μια με δύο μέρες ακόμα, μετά όλα γύρισαν σε κανονικά επίπεδα
-
Σημερα το πηγα σε ενα συνεργειο στον πειραια που μου συστησε η απριλια
να δουμε τι διαγνωση θα κανουν οι ....γιατροι:))
-
pavlos.d έγραψε:
Σημερα το πηγα σε ενα συνεργειο στον πειραια που μου συστησε η απριλια
να δουμε τι διαγνωση θα κανουν οι ....γιατροι:))
Ωπ! Ψωμοπουλική αναφορά εν' όψει! Εκεί δεν το πήγες; Περιμένουμε λεπτομέρειες με ενδιαφέρον...
-
Παγματικά, με πολύ ενδιαφέρον....
Κράτα μας ενήμερους!
-
Τι να έγινε? Ακόμα θα παιδεύεται ο φίλος....
-
Καλημερα παιδια
την τριτη παρελαβα τον σκαραβαιο απο το συνεργειο στον πειραια και επιτελους κινηται αυτονομα χωρις φορτηγακια........
το προβλημα με τα ηλεκτρικα πρεπει να διορθωθηκε γιατι δεν μου ξαναπαρουσιασε κατι αν και δεν μου ειπε τι εφταιγε
παντως κατι βρηκε στη μιζα....του εκανα και σερβις στα ...14 χλμ........μου αλλαξε λαδια και κοιταξε τα νερα για να ξερω τι μου γινεται.Μου φανηκε εξυπηρετικος αν και οι πιτσιρικαδες που εχει μου φανηκανε καλοι.
και το συνεργειο γεματο μεγαλες μηχανες
Ολα αυτα που λεω πρωτη εντυπωση.
-
Και κατι αλλο παιδια θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος σχετικα με αυτα τα μοτερ
Εχω ακουσει οτι εχουν προβλημα με τα φυγοκεντρικα και ζοριζονται μεσα στη κινηση στο σταματα ξεκινα.
Επειδη δεν εχω πειρα με τα σκουτερ υπαρχει κατι που πρεπει να προσεχω στη κινηση?
Οποιδηποτε πληροφορια δεκτη
Σας ευχαριστω και παλι
-
Αντε φίλε Παύλο, μακάρι να ξεμπέρδεψες! Καλορίζικο!
Από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, μέσα στην κίνηση ενδέχεται να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι σαν να "καμπανίζει" από τη μετάδοση στο ρελαντί κυρίως. Ακόμα κάποιοι θόρυβοι στο ξεκίνημα όταν ξεσταθεί (πάλι από τη μετάδοση)
Για πες καμιά πρώτη εντύπωση από τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του σκαραβεου χωρις προβλήματα... Πως είναι ?
(τι χρώμα το πήρες? ξέρεις τί άλλα χρώματα υπάρχουν?)
-
Α! και κάτι ακόμα.. τα λάδια ήταν όντως λιγότερα από το κανονικό?
-
Α! και κάτι ακόμα.. τα λάδια ήταν όντως λιγότερα από το κανονικό?
-
pavlos.d έγραψε:
το προβλημα με τα ηλεκτρικα πρεπει να διορθωθηκε γιατι δεν μου ξαναπαρουσιασε κατι αν και δεν μου ειπε τι εφταιγε
παντως κατι βρηκε στη μιζα....του εκανα και σερβις στα ...14 χλμ........μου αλλαξε λαδια και κοιταξε τα νερα για να ξερω τι μου γινεται.
Καλά βρε φίλε μου, έπαθες τέτοια ζημιά στα 14 χλμ, και δεν ρώτησες να μαθεις τι ήταν; Η ρώτησες και δεν σου είπε;
Και τα λάδια, βάσει ποίας λογικής στα άλλαξε στα... 14χλμ;
-
pavlos.d έγραψε:
Και κατι αλλο παιδια θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος σχετικα με αυτα τα μοτερ
Εχω ακουσει οτι εχουν προβλημα με τα φυγοκεντρικα και ζοριζονται μεσα στη κινηση στο σταματα ξεκινα.
Επειδη δεν εχω πειρα με τα σκουτερ υπαρχει κατι που πρεπει να προσεχω στη κινηση?
Οποιδηποτε πληροφορια δεκτη
Σας ευχαριστω και παλι
Γιά το φυγοκεντρικό μη φοβάσαι τίποτα αν δείς πως το έχουν
θα καταλάβεις,οι θόρυβοι που ακούγονται όταν ζεσταθεί
στην κίνηση είναι απο ένα τρελλό ρουλεμάν που έχει για να πέρνει τα κενά του ιμάντα.
Εκείνο που πρέπει να προσέξεις και να ζητήσεις είναι μαζί
με την αλλαγή ίμαντα στις 12000 χλμ να σου αλλάξουν και
τις μπίλιες του φυγοκεντρικού.
-
mastoras έγραψε:
pavlos.d έγραψε:
Και κατι αλλο παιδια θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος σχετικα με αυτα τα μοτερ
Εχω ακουσει οτι εχουν προβλημα με τα φυγοκεντρικα και ζοριζονται μεσα στη κινηση στο σταματα ξεκινα.
Επειδη δεν εχω πειρα με τα σκουτερ υπαρχει κατι που πρεπει να προσεχω στη κινηση?
Οποιδηποτε πληροφορια δεκτη
Σας ευχαριστω και παλι
Γιά το φυγοκεντρικό μη φοβάσαι τίποτα αν δείς πως το έχουν
θα καταλάβεις,οι θόρυβοι που ακούγονται όταν ζεσταθεί
στην κίνηση είναι απο ένα τρελλό ρουλεμάν που έχει για να πέρνει τα κενά του ιμάντα.
Εκείνο που πρέπει να προσέξεις και να ζητήσεις είναι μαζί
με την αλλαγή ίμαντα στις 12000 χλμ να σου αλλάξουν και
τις μπίλιες του φυγοκεντρικού.
;-) ;-) ;-)
-
Eυχαριστω για τις ευχες σου φιλε μου και για τη....συμπαρασταση στον...πονο μου:)))
Αν εξαιρεσεις το προβλημα που ειχα..ελπιζω να φτιαχτηκε....εχω κανει 100 χλμ σε δυο μερες...οι εντυπωσεις ειναι πολυ καλες...τουλαχιστον ετσι οπως ειναι τωρα..για το μελλον δεν ξερω.
μολονοτι ειναι βαρυ...190 κιλα στεγνο....ειναι πολυ ευελικτο και σταθεροτατο με παρα πολυ καλα φρενα....και μπορω να σου πω οτι ειναι ενα μηχανακι χωρις αγχος στη οδηγηση του.
βγαινει προς το παρον σε 3 χρωματα....κρεμ....σκουρο γκρι...και μαυρο.εγω πηρα το κρεμ.
ακομα το στρωνω.....βγηκα εθνικη σημερα και το ρολαριζα με 90 χλμ
τα ελλατωματα που εχω προλαβει να δω ειναι λιγα.
Αυτο που ειναι απαραδεκτο ειναι οτι η μπαταρια ειναι σε μια θηκη κατω απο τη σελα ΑΒΙΔΩΤΗ και στις λακουβες χοροπηδαει........νομιζα οτι εκανα λαθος σε αυτο.....αλλα και κατι φιλοι που το ειδαν συμφωνησαν με αυτο
Η λυση?χρατσ πανω κατω
το δευτερο το ιμοπιλαιζερ
μαζι με το κλειδ εχεις και ενα τηλεχειριστιριο που απενεργοπειεις το ιμομπιλαιζερ.εαν ξεχασεις να πατησεις το κουμπι θα παιδευεσαι μια μερα και δεν θα παιρνει μπροστα
Αυτα......να δουμε στο μελλον
α και καλο ψηφο αυριο¨)))
-
Τα λαδια οταν το πηρα ηταν στο μινιμουμ.οταν το ειπα στο συνεργειο απλα κουνησε το κεφαλι του σαν να μην ηθελε να κατηγορησει κανεναν.
παντως τον εβαλα και τα αλλαξε για να ξερω τι μου γινεται
Το μονο που δεν παρακολουθησα καθολου τι εκανε σχετικα με τη βλαβη
απλα πηγα και το πηρα.τι εκανε δεν ξερω.
Να δουμε
-
Για τα λαδια φιλε φιλε μου του ειπα εγω να τα αλλαξει επειδη οταν το πηρα και τα μετρησα απο περιεργεια ειδα οτι ηταν στο μινιμουμ........του ειπα να μη συμπληρωσει αλλα να τα αλλαξει
να ξερω τι μου γινεται
Τωρα παλι στα 1000
Δεν ξερω ομως αν εκανα καλα...ισως οι ιταλοι να το ειχαν επιτηδες στο μινιμουμ.........δεν ξερω,θα δειξει
Ευχαριστω και παλι
-
Δυστυχως λογω δουλειας δεν καταφερα να βλεπω τι εκανε και τι εψαχνε......απλα μονο το πηγα και το πηρα οταν ειταν ετοιμο.
Μου ειπε οτι εφτιαξε κατι σχετικο με τη μιζα
Δεν μου ειπε ακριβως τι εφταιγε......παντως το βασικο ειναι οτι δουλευει.μεχρι τωρα τουλαχιστον:))
Ελπιζω να ειταν απλα μια.....ιταλικη...βλακεια και να το βρηκε:)
Παντως 3 μερες δεν εχω κανενα προβλημα μετα το συνεργειο
-
Ρωτησα εναν που εχει ενα nexus 500 και μου ειπε οτι οταν ξεκιναω να μην ανοιγω το γκαζι σιγα σιγα αλλα λιγο αποτομα.δεν ξερω αν ειναι σωστο αυτο
-
Αλλα αυτο που με τσαντιζει λιγακι ειναι το οτι δεν βλεπεις τιποτα
ειναι καλυμενα ολα με πλαστικα
ουτε το μπουζι δεν μπορεις να δεις.........ακομα δεν ξερω που ειναι το δοχειο του νερου.......δεν φαινεται κανενα ενδεικτικο σταθμης πουθενα.........ο μηχανικος μου ειπε που ειναι.........αλλα πρεπει να λυσεις το μισα πλαστικα στη ποδια για να το δεις.........απαραδεκτο....τουλσαχιστον ας βαζανε ενα σαν γυαλακι καπου να βλεπεις τουλαχιστον τι γινεται
Εδω τα SYM και τα KYMCO εχουν τζαμακι με στο ντουλαπακι η καπου αλλου ευκολα ορατα για ελεγχο
-
Μακάρι να τελειώσουν εδώ τα προβλήματα σου! Ισως και να ήταν κάτι τυχαίο.
Οντως βλακεία αυτό με τη μπαταρία (άραγε έτσι είναι σε όλα ή μόνο στο δικό σου έτυχε να μην είναι βιδωμένη πουθενα?) και σπαστικό αυτό με τη στάθμη του νερού...
Δηλαδή αν μείνει από μπαταρία το τηλεχειριστήριο ή για κάποιο λόγο χαλάσει είναι αδύνατο να το βάλεις μπροστά με άλλο τρόπο?
Από θερμοκρασίες πως πας? Ζεσταίνεται τώρα που είναι ακόμα καινούριο?
-
οταν σβησεις το μοτερ το ιμομπιλαιζερ μπαινει αυτοματα μονο του μερικα δευτερολπτα μετα....γυρω στο μισο λεπτο.και δεν το σκεφτηκα αυτο που ειπες.....με βλεπω εκτος απο ασφαλειες να κουβαλω και μπαταριες για το χειριστιριο:))
Και δεν εχω βιβλιο της μοτοσυκλεττας.καποιος μαλλον το εφαγε.το καταστημα μου ειπε οτι τα απριλια δεν δινουν τετοιο βιβλιο.μονο στο ινερνετ το βρισκεις..(φυσικα δεν τον πιστεψα).........και τελικα απο εκει το κατεβασα...αλλα δεν γραφει γιαυτο το θεμα λεπτομερειες
Γενικα ψαχνομαι με ολα αυτα.ετσι μουρχεται να παρω ενα κατσαβιδι και να αρχισω να βγαζω πλαστικα αλλα τρεμω......ακομα δεν ειμαστε για τετοια....αλλα δεν θα το γλυτωσει αυτο...καποτε θα γινει
-
Απο θερμοκρασιες απ οτι βλεπω εχει στρωσει το πραμα λιγο μετα το συνεργειο
ισως να υθελε και νερο....ξεχασα να τον ρωτησω αν ειχε η δεν ειχε νερα
-
αχ ειναι τοσα αυτα που θελω να γραψω αλλα δεν εχω χρονο.
θα προσπαθησω να σας κατατοπισω καποια στιγμη γιατι.....
-
μα καλα δεν ξερουν να παρουσιασουν ενα μηχανακι??
τι σοι dealer ειναι
-
Δώσε τα φώτα σου Bill όποτε έχεις χρόνο γιατί είμαστε "χαμένοι στη μετάφραση" ! :)))
-
Κανένα νεώτερο Pavlo?
Πως πάει το στρώσιμο? Κανένα πρόβλημα?
Από κατανάλωση πως είναι ?
-
Αργησα να απαντησω στην ερωτηση και σοορυ γιαυτο ,αλλα υθελα μετα απο 200 χλμ που εχω κανει με το μηχανακι να βρω τα υπερ και τα κατα
Στα υπερ εχει πολυ καλο κρατημα για την κατηγορια του και καλα φρενα..θερμοκρασιες βλεπω οτι εχουν στρωσει λιγο ..αν και αποφευγω να το εχω μεσα σε πολυ κινηση στο στρωσιμο
ακομα δεν ξερω που ειναι τα νερα του και τρωγομαι να παρω το κατσαβιδι να ξηλωνω πλαστικα αλλα το αφηνω για μετα
πασχει στα ελληνικα σαμαρια λογω τροχων και θ΄λει πολλυ προσοχη στις λακουβες
απο καταναλωση εκανα 210 χλμ χωρις να αναψει λαμπκι ρεζερβας
αυτο που με ανησυχει ειναι οτι μου εκανε ενα σβησιμο στο φαναρι και θυμηθηκα τα παλια.αλλα ξαναπηρε μπροστα
και ακομα δεν ξερω τι ζημια βρηκε το συνεργειο τοτε που το πηγα
το σβησιμο το σημερινο με αγχωσε παλι και δεν ξερω τι γινεται
να δουμε
-
Παύλο οσο αφορά το σβησιμο μην αγχώνεσαι μου το έκανε και σε μένα το πήγα στο Βασίλη (Bill) και απλά μου ρύθμισε το μίγμα οπότε........ μην αγχώνεσαι, βέβαια υπάρχει και περίπτωση έτσι απλά να εσβησε οπότε ακόμα καλύτερα
-
Pavlo.d η καθυστέρηση πολύ μικρή σε σχέση με τις τόσο χρήσιμες πληροφορίες! Σ'ευχαριστώ. Νομίζω ότι από θερμοκρασίες θα στρώσει κι άλλο. Οσο για τις λακούβες νομίζω ότι σε σχέση με κάποιο άλλο με ακόμα μικρότερους τροχούς πρέπει να συμπεριφέρεται καλύτερα.
Ξέρω ότι το στρώνεις και δεν το ανοίγεις αλλά τι αίσθηση σου δίνει για τις επιδόσεις του? Ξέρω ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα βέβαια!
-
Για το κοπανημα στα διαφορα σαμαρακια φταιει το οτι ο κινητηρας ειναι μαζι και ψαλιδι και κατα συνεπεια ολο αυτο βαρος φαινεται στις λακουβες
για τις επιδοσεις αυτο που βλεπω καταρχας ειναι οτι εχει καλη ροπη
με λιγο ανοιγμα του γκαζιου ξεφευγεις απο τη κινηση γιατι ακουει απο χαμηλα
και δεν κρυωνουν και τα ποδια σου..εχει αεραγωγους στη ποδια και σου ερχεται ζεστη απο το ψυγειο στα ποδια σου.......καλο για το χειμωνα αυτο...αλλα το καλοκαιρι??
το τζαμακι που εχει στο τιμονι κανει πολυ καλη δουλεια.....καταλαβαινεις τον αερα μονο στο προσωπο ψηλα στο κρανος
Αλλα το ασχημο ειναι ειναι οτι δεν μπορεις να σχοληθεις με το μηχανακι λιγο μονος σου.κατι να τσεκαρεις.ειναι ολα καλυμενα με πλαστικα
-
Ωχ κατάλαβα... Ψητοί θα γινόμαστε το καλοκαίρι...
Η αλήθεια είναι ότι και εμένα θα μου άρεσε να μπορώ να κάνω πράγματα μόνος μου στη μηχανή. Ετσι έχω συνηθίσει και με τα άλλα μηχανάκια που είχα.
Επανέρχομαι στο θέμα του ιμομπιλαιζερ. Μου'χει κάτσει. πρέπει να έχει κανείς μαζί του πάντα τα δεύτερα κλειδιά μου φαίνεται.
Τελικά, έχει και συναγερμό ή μόνο ιμομπιλαιζερ?
-
Οταν πηρα το μηχανακι οδηγιες χρησης δεν βρηκα πουθενα
Σε ερωτηση στο καταστημα για ποιο λογο μου απαντησαν οτι η απριλια δεν δινει και μονο απο το ινερνετ το κατεβαζεις και το εχεις.....απιστευτη απαντηση............εδω ενα μιξερ παιρνεις και εχεις οδηγιες και στα ελληνικα κιολας..........εαν εκανα καταγγελια στο ΙΝΚΑ θα τους ειχαν χωσει 6000 ευρω προστιμο
Στο κατω κατω το πηρα και εγωιστικα το θεμα οτι δεν χρειζομαι οδηγιες για να μαθω ενα σκαραβαιο.Με το ιμμομπιλαιζερ ακομα δεν εχω βγαλει ακρη....ουτε και το συνεργειο στον πειραια υξερε να μου πει.Στην αρχη μου ειπαν οτι ειναι σναγερμος.....αλλα οταν κοπαναγαμε το μηχανακι και δεν εκανε κιχ δεν υξεραν τι ειναι τελικα.
Το χειριστηριο εχει δυο κουμπια.....με το ενα ανοιγει η σελα..ναι ανοιγει ηλεκτρονικα...:))) εαν θελεις......με το αλλο απλα οπλιζεις και αφοπλιζεις το ιμμομπιλαιζερ........με σκετο κλειδι κανει ολα τα τσεκ αλλα μιζα τιποτα.....πρεπει να πατησεις το κουμπι να το αφοπλισεις
Δηλ αμα χαλαει το χειριστηριο η αδειασει η μπαταρια εμεινες κανονικα
Αυτο καταλαβαινω εγω..........δεν υπαρχει τιποτα αλλο να πατησεις η να κανεις
-
dino809 έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα του ιμομπιλαιζερ. Μου'χει κάτσει. πρέπει να έχει κανείς μαζί του πάντα τα δεύτερα κλειδιά μου φαίνεται.
Μα, νομίζω κάθε μηχανή με συναγερμό/immobilizer έχει αυτό τό "πρόβημα": Αν χαλάσει το τηλεχειριστήριο δεν μπορείς να βάλεις μπρος. Αυτός είναι ο ρόλος του συναγερμού και γι' αυτο σου δίνουν δυο κλειδιά/τηλεχειριστήρια.
Κατά κανόνα αυτά τα τηλεχειριστήρια (ή τα κλειδιά του μηχανακίου, αν είναι ενσωματωμένο το immobilizer) συνοδεύονται από έναν κωδικό απενεργοποίησης (ένα νούμερο). Σε περίπτωση που χαλάσει το τηλεχειριστήριο, απενεργοποιείς συναγερμο/immobilizer δίνοντας τον κωδικό με συγκεκριμένο τρόπο (π.χ. σε μένα γυρνάς το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη συγκεκριμένες φορές για να δώσεις κάθε ψηφίο του κωδικού απενεργοποίησης, σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, που προσδιορίζονται από το αναβόσβημα του φωτακίου του συνεγερμού).
pavlos.d: Αν, χωρίς να αφοπλίσεις, βάλεις το κλειδί στο διακόπτη, τον γυρίσεις στο on, πας να βάλεις μπροστά και απλά δεν παίρνει, σημαίνει ότι έχεις μόνο immobilizer. Αν με το που γυρίσεις το διακόπτη στο On αρχίσει να σφυρίζει, έχεις συναγερμό.
-
Απ'οτι φαίνεται και όπως τα εξήγησε ο φίλος harlek μάλλον μόνο immobilizer έχει.
-
bill έγραψε:
μα καλα δεν ξερουν να παρουσιασουν ενα μηχανακι??
τι σοι dealer ειναι
Οσο το σκέφτομαι βλέπω πόσο δίκιο έχει εδώ σ'αυτό που έγραψε ο bill...
-
δεν ειναι κατασταση αυτη
Κατ αρχας ευχαριστω ολα τα παιδια εδω που εχουν την υπομονη και ακουνε τα προβληματα τα μου με τον σκαραβαιο,αλλα η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο
Σημερα εχγινε αυτο που φοβομουνα μη μου τυχει........μου εσβησε με 120 στην αριστερη λωριδα και τα ειδα ολα κυλιομενα
Και ευτυχως που ετρεχα γιατι με την ταχυτητα καταφερα να ξεφυγω απο τους πισω μου και χωθηκα στη δεξια λωριδα με τη φορα που ειχα.πεστε μου τη γνωμη σας για ενα μηχανακι με 247 χλμ να μενει ξαφνικα εν κινησει
το συνεργειο στον πειραια που το πηγα την πρωτη φορα ειπε οτι το εφτιαξε χωρις να μου πει τι εφταιγε
τωρα μετα απο 234 χλμ εμεινε παλι
πες τε μου καμμια ιδεα τα να κανω ρε παιδια
αρχιζω και το φοβαμαι πια........απορω πως δεν σκοτωθηκα σημερα για μια....15 αρα ασφαλεια
-
δεν σου ειπαν τι ειναι για απλα δεν βρηκαν τι ειναι, γι αυτο κ σε ξανααφησε.
λοιπον οσο για τον συναγερμο θα σου πω ακριβως πως λειτουργει.
με το κλεισιμο του διακοπτη και την διακοπη λειτουργειας του κινητηρα,μετα απο 50΄΄ οπλιζει το ιμομπιλαιζερ.
τι σημαινει αυτο?
οτι ο συναγερμος οπλιζει κανονικα αλλα εχει εκτος λειτουργειας τα ηχητικα και το κραδασμικο.δηλαδη η μοτοσυκλετα μπορει να κινηθει με τα χερια χωρις να χτυπαει ο συναγερμος αλλα δεν αφηνει να παιρνει μπροστα ο κινητηρας.
οταν ανοιξεις διακοπτη πρεπει να βγαλεις το ιμομπιλαιζερ για να επιτρεψει τον κινητηρα να παρει μπροστα.
εαν δεν εχεις το τηλεχειριστηριο μπορει να φανει σαν παραβιαση του κεντρικου διακοπτη οποτε δεν παιρνει μπροστα.
τωρα εαν χασεις το τηλεχειριστηριο και εισαι μακρια απο το δευτερο κανεις τα εξης.
εαν εχεις βαλμενο συναγερμο ανοιγεις τον διακοπτη και ο συναγερμος σφυριζει.κλεινεις τον διακοπτη με τον συναγερμο να χτυπα κ μετα απο λιγο θα σταματησει. εκεινη την στιγμη το led του συναγερμου (γιαυτο χρειαζετε να το εχουμε σε εμφανες σημειο κ οχι κρυμενο) αρχιζει να αναβοσβηνει.
με την αγορα του συναγερμου μας παραχωρειτε και μια καρτα που εχει πανω εναν πρωσωπικο κωδικο αφοπλισης.
εαν πχ εχουμε το 25650, οταν αρχισει να αναβοσβηνει το led στον 5ο παλμο ανοιγουμε και κλεινουμε αμεσως τον κεντρικο διακοπτη.ετσι τοποθετουμε το καθε ψηφιο.
οταν ολοκληρωθει ο συναγερμος θα αφοπλισει.
εαν δεν εχουμε βαλει συναγερμο εκει εχει μονο ιμομπιλαιζερ τοτε περιμενουμε με ανοιχτο διακοπτη περι του 1.5 λεπτου.
σε αυτο το διαστημα ο συναγερμος περιμενει να δεχτει αφοπλιση απο το τηλεχειριστηριο αλλιως θα το παρει σαν παραβιαση και αρχιζει να χτυπα.μετα κλεινουμε διακοπτη και επαναλαμβανουμε τα παραπανω.
το μηχανακι σου φορα συναγερμο meta system ο οποιος ειναι παρα πολυ καλος.
το user code ειναι τυπωμενο πανω σε μια κοκκινη πλαστικη καρτα σαν πιστωτικη.
το δικο σου scarabeo εχει και τσιπακι στο κλειδι και ειναι αδυνατον να παρει μπροστα χωρις το γνησιο κλειδι η χωρις προγραμματισμενο στον εγκεφαλο του.
τα νερα του ψυγειου ελεγχοντε για πλακα και μην ακους οτι σου λενε.οι βασικοι ελεγχοι σε καθε οχημα πρεπει να γινοντε απο τον οδηγο κ οχι απο τον μηχανικο.
ο θορυβος απο την μεταδοση (κουδουνισμα) το κανουν ολα μετα απο καποια χιλιομετρα και ειναι ενα σταφανι που παιρνει ανοχες στον φυγοκεντρικο συμπλεκτη.
βεβαια στο σερβις του κανεις μια πατεντουλα και ησηχαζει και αυτο και εσυ.
οταν ζεστενετε πολυ η μεταδοση και συγκεκριμενα ο φυγοκεντρικος συμπλεκης σε καθε εκκινηση θα ακουγετε ενα μουγκρισμα εντονο.
και αυτο ειναι φυσιολογικο μας και ειναι απο την διαστολη των υλικων τριβης των σιαγωνων του συμπλεκτη.και αυτο λυνετε χαραζοντας σε ισα μερη τα υλικα τριβης των σιαγωνων η βαζοντας τον ΄΄εξαφτερο΄΄ συμπλεκτη που δινει η piaggio γι αυτα τα μοτερ κ συγκεκριμενα για το beverly.
η καταπονηση που δεχονται η μεταδοσεις τυπου CVT ειναι στον ιμαντα εαν ζητας απο σταση την μεγιστη ιπποδυναμη.
να ξεκινας τερμα στα φαναρια.αλλα σε γενικες γραμμες ειναι πολυ αξιοπιστα.
ΥΓ. τι λεει ο πινακας για την ασφαλεια που σου καιει?
ποιον καλωδιακο τομεα ασφαλιζει?
-
Φίλε Παυλο,
o Βασιλης (bill) τα είπε σωστά ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΣΟΥ απλά σου αλλάξανε μια ασφάλεια και τελειωσε το παραμύθι.... δεν σου λέω να πας να τους βρίσεις αλλά όπως και να το κάνουμε ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ και μάλιστα πολλά απο την στιγμή που η ιδια σου η ζωη βρίσκεται σε κίνδυνο απο ενα ελατωματικό μηχανάκι. Πρέπει να ξέρεις οτι έχεις δικαίωμα!!!! μπορείς να γυρίσεις ένα μηχανάκι πίσω στους πρώτους 6 μήνες απο την αγορά του αν και εφόσον δεν πληροι τον σωστο τρόπο λειτουργιας του (ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ).
PS συγνωμη απο τους moderators για τα κεφαλαια.
-
ερε γλεντια.....
-
Σε ευχαριστω bill για ολο αυτο τον χρόνο που αφιερώνεις και για όλες τις πληροφοριες αυτες
Εχω στεναχωρεθει με αυτο το προβλημα γιατι εκτος το οτι ειναι σπαστικο ειναι και παρα πολυ επικινδυνο στον δρομο επειδη κανει το σβησιμο σε ακανονιστο χρονο και στιγμη εκει που δεν το περιμενεις...ειλικρινα εχω αρχισει και φοβαμαι στον δρομο και προσπαθω να κινουμε μονο δεξια και αποφευγω τις αριστερες λωριδες...μη το παρεις πολιτικα ετσι?....:)).
αυριο θα το παω ξανα στον πειραια.....τον πηρα και τηλ....και μου ειπε οτι ειναι μια πολυ δυσκολη βλαβη γιατι ειναι ακανονιστη και παρουσιαζεται χωρις κανενα συμπτωμα πιο νωρις
Και απο προσωπικη πειρα τετοιες βλαβες ειανι οτι πιο σπαστικο μπορει να προυσιαστει......απ οτι καταλαβα και οπως μου ειπε θα μου αλλαξει το δυναμο
Η ασφαλεια που καιει..δυστυχως το μηχανακι το εχω στο αλλο σπιτι και δεν μπορω να δω τον πινακα που ρωταγες.....ειναι μια 15 αρα...η πιο μεγαλη..σε ενα καπακι με αλλες 5 η 6 νομιζω......η πρωτη αριστρα οπως κοιταζεις τα οργανα....οταν καιγεται εχω απ ολα...φωτα κορνες φλας.....μονο μιζα δεν δινει
Ειναι δευτερη φορα που το παω συνεργειο.....και ειμαι σιγουρος οτι θα χρειαστει και τριτη....αλλα δεν θα προλαβει
Σε ευχαριστω και παλι για ολο τον πολυτιμο χρονο που αφιερωνεις και φυσικα και τα αλλα παιδια που συμετεχουν στο προβλημα μου
θα εχεις νεωτερα συντομα
-
Κρίμα Pavlo, μεγάλη ταλαιπωρία, ειδικά για καινούριο μηχανάκι. Και το χειρότερο είναι ότι δύσκολα πάλι αποκαθιστάς την εμπιστοσύνη σου σ'αυτό μετά από τοσα τραβήγματα...
-
Εχθες πηρα τηλ το συνεργειο
το μηχανακι δουλευει κανονικα στα χερια του και δεν ξερει τα να κανει και αυτος
στο κεντρικο της απριλια ψαχνουνε τα ηλε/κα διαγραματα να δουνε τι φταιει
το συνεργειο σηκωσε τα χερια απ οτι καταλαβα....εγω μαλλον θα παω την υποθεση αλλου....ισως να μπει και δικηγορος στη μεση για αλλαγη μοτο/τας...και οτι βγει,,,δεν υπαρχει αλλη λυση
-
pavlos.d έγραψε:
ισως να μπει και δικηγορος στη μεση για αλλαγη μοτο/τας...και οτι βγει,,,δεν υπαρχει αλλη λυση
Συνήθως τέτοια ηλεκτρικά προβλήματα είναι κάτι εξωφρενικά απλό, το οποίο κανείς δεν έχει αρκετά αναλυτική σκέψη να το εντοπίσει (αν δει τα συμπτώματα) ή την υπομονή να το ψάξει διεξοδικά.
Τώρα για το συνεργείο που σηκώνει τα χέρια ψηλά... φαντάσου έναν μηχανικό που απλά περιμένει να περάσει το 8ωρο να πάει σπίτι του και του φέρνουν ένα καινούργιο σκούτερ που δεν του παρουσιάζει κανένα σύμπτωμα... τι να κάνει ο καημένος που το μόνο που έχει συνηθίσει να κάνει είναι να αλλάζει λάδια, άντε να ρυθμίζει και καμία μετάδοση; Σου λέει "δεν ξέρω" κι ας βγάλει άκρη ο ιδιοκτήτης...που να μπλέκει, να ψάχνει.....Δεν έχεις βάλει και δικό σου συναγερμό να σου πει ότι σίγουρα φταίει αυτός γαμώτο....!
Γιατί δεν πας μια βόλτα από τον bill μήπως στο βρει αυτός; Μην ακούσω για εγγυήσεις κ.λπ. γιατί δεν πιστεύω ότι η Aprilia εγγυάται και πολλά πράγματα ούτως ή άλλως...!
-
harlek έγραψε:
pavlos.d έγραψε:
ισως να μπει και δικηγορος στη μεση για αλλαγη μοτο/τας...και οτι βγει,,,δεν υπαρχει αλλη λυση
Συνήθως τέτοια ηλεκτρικά προβλήματα είναι κάτι εξωφρενικά απλό, το οποίο κανείς δεν έχει αρκετά αναλυτική σκέψη να το εντοπίσει (αν δει τα συμπτώματα) ή την υπομονή να το ψάξει διεξοδικά.
Τώρα για το συνεργείο που σηκώνει τα χέρια ψηλά... φαντάσου έναν μηχανικό που απλά περιμένει να περάσει το 8ωρο να πάει σπίτι του και του φέρνουν ένα καινούργιο σκούτερ που δεν του παρουσιάζει κανένα σύμπτωμα... τι να κάνει ο καημένος που το μόνο που έχει συνηθίσει να κάνει είναι να αλλάζει λάδια, άντε να ρυθμίζει και καμία μετάδοση; Σου λέει "δεν ξέρω" κι ας βγάλει άκρη ο ιδιοκτήτης...που να μπλέκει, να ψάχνει.....Δεν έχεις βάλει και δικό σου συναγερμό να σου πει ότι σίγουρα φταίει αυτός γαμώτο....!
Γιατί δεν πας μια βόλτα από τον bill μήπως στο βρει αυτός; Μην ακούσω για εγγυήσεις κ.λπ. γιατί δεν πιστεύω ότι η Aprilia εγγυάται και πολλά πράγματα ούτως ή άλλως...!
+1
-
Κοντευουμε αισιως 2 βδομαδες στο συνεργειο και ακομα τιποτα
Τωρα φτασαμε στο σημειο να ρωταει η απριλια, το κεντρικο στην ιταλια με e-mail να δει τι φταιει
Δεν το περιμενα ποτε οτι γινονται τετοια πραγματα
-
Pavlo τι γίνεται? Είχες καμιά εξέλιξη στο θέμα ?
Βρήκαν το πρόβλημα ή ακόμα σε παιδεύουν?
-
Ακόμα τίποτα φίλε μου
Τώρα το έχω σε άλλο συνεργείο της απριλια
Έχει ο θεός
-
Φίλε Παύλο να πώ και 'γω το μακρύ μου.
Μήπως έχει ο συναγερμός ή το ιμομπιλαϊζερ κάποιο
πρόβλημα και βραχυκυκλώνει κλείνοντας το μοτέρ ?
Γιατί από ότι διάβασα όταν μένει έχεις φώτα και γενικά ρεύμα
και μόνο το μοτέρ σβήνει.
Βασίλη τι λές .......?
-
Κοίταξα και εγώ από περιέργεια το Pdf του manual του σκούτερ σου και λέει ότι η ύποπτη 15άρα ασφάλεια συνδέσει τον ανορθωτή με: "ψεκασμό και λογική λειτουργίας φώτων/εκκίνηση" (α, μπα;).
Τυχαία, επίσης, διάβασα αλλού ότι "αν καίγεται κάποια ασφάλεια που βρίσκεται μεταξύ του ανορθωτή και του υπόλοιπου κυκλώματος, πιθανόν να ευθύνεται κάποια ελαττωματική δίοδος του ανορθωτή που αφήνει ρεύμα να διαφύγει από την μπαταρία προς το πλαίσιο".
Σ' αυτήν την περίπτωση, βέβαια, θέλει αλλαγή όλος ο ανορθωτής. Λες;
-
Με πήρανε τηλ απο την Απριλια και μου είπανε οτι βρήκανε κάποια διαρροή κάπου ..που για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα....και παραγείλανε όλη την πλεξούδα γία αλλαγή
.Κλείσαμε αισίως 2 μήνες με αυτή την ιστορία και το μαχανάκι το οδήγησα μονο μια βδομάδα.....Δεν πισετεύω να έχει ξαναακουστει τετοια περίπτωση βλάβης φαντάσματος στα χρονικα......εχω 2 αυτοκίμητα και αλλα μία μοτοσυκλέτα....είναι πρωτη φορά που μου συμβαίνει τέτοιο πράγμα.....καθώς και γνωστοί μηχανικοί τα έχουν παίξει με αυτήν την περίπτωση.....όλοι μου λένε οτι ειναι βλάβη...πιασε το αυγό και κουρευτο.
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον παιδιά
-
μ@λ@κιες...
εμενα δεν με καλυπτει αυτο
το βλεπω σαν υπεκφυγη
τι εχει η πλεξουδα δηλαδη?
η πλεξουδα ειναι ενα ματσο καλωδια.βρες την βλαβη κ φτιαξ΄την
αλλα τελος παντων.
ειμαι σιγουρος οτι δεν εχουν βρει την βλαβη απλα το ριχνουν στην πλεξουδα με τι σκεπτικο οτι δεν μπορει να ναι κατι αλλο.
τες πα. ας ελπισουμε να φτιαχτει γιατι ο χρονος που εχασες και η ταλαιπωρια που τραβηξες δεν ειναι και λιγα
ΥΓ και ενας συμφορουμιτης με ενα tuono ειχε το ιδιο προβλημα
-
Το θέμα ειναι βασίλη...και αυτό που θέλω να ακοουσω απο κάποιον απο αυτους οτι βρεθηκε η βλαβη και να ειναι σιγουροι γιαυτο...οχι οπως την αλλη φορα που μου ειπανε οτι εδω καινε τα BMW ασφαλειες που εχουν 12000 ευρω και με πειραζει που μου εκαψε εμενα?,,το ακουσα και αυτο και τρελαθηκα βασιλη.
-
Bσιλη πηγε ενας συν/δελφος στο συνεργειο και ειδε το μηχανακι
ακομα και τα οργανα θα αλλαξουν
να δουμε στο τελος τι θα βγει
-
pavlos.d έγραψε:
πηγε ενας συν/δελφος στο συνεργειο και ειδε το μηχανακι
ακομα και τα οργανα θα αλλαξουν
να δουμε στο τελος τι θα βγει
Τους καημένους, έχουν απελπιστεί! Άκου τα όργανα! Αλήθεια, ποιο συνεργείο είναι;
Μπιλ, στο συμφορουμίτη με το τουόνο που πάθαινε το ίδιο, τι εφταιγε τελικά;