Απλά για να αναφέρω και γω κατι τραγικο... Μολις ειχα αγορασει τον πήγασσο (1995) μεταχειρισμενο απο Θεσσαλονικη απο απατεωνα λαμογιο μαγαζατορα (τα στοιχεια του τα εχω αναφερει σε παλιοτερο post) ειχα προβλημα και αναγκαστηκα πανω στο μηνα να παω στην αντιπροσωπεια της aprilia στη Λαγκαδά για να ζητήσω ένα ανταλλακτικό. Το πρώτο πραγμα που μου είπε το αφεντικο...:
''Καλα ρε γιατι δεν το πουλας. Αμα χτυπήσεις και φας κανα φαναρι μπροστα δεν υπαρχουν ανταλλακτικα! Δωστο ακομα και 1600 ευρώ αμα βρεις!''
Αφου δεν επαθα εγκεφαλικό και μετα που συνηλθα δεν τον χτυπησα ο τυπος θα ζησει 1000 χρονια.
Και επιτελους για να τελειωνουμε με τις δογματικες μαλακιες:
Ε οχι τα aprilia δεν ειναι τα καλυτερα μηχανακια στον κοσμο, ουτε καν στην Ευρωπη. Τρεμω στην ιδεα οτι θα ξεκινησω για ενα μεγαλο διεθνες ταξιδι και καπου στην πορεία (εκτός Ιταλίας ή Γερμανίας όπου κάτι θα με σωσει ελπιζω) θα αναγκαστω να πουλησω τη μηχανη μου 100 ή 200 ευρώ, αν την πάρει κάποιος ακόμα και τζάμπα επειδή οι Ιταλοί έφτιαξαν τον διακόπτη on-off από ευτελή υλικά σαν αυτά που οι Γιαπωνέζοι δεν βάζουν ούτε στα τηλεκατευθυνόμενα. Και όχι δεν είμαι διατεθειμένος να κουβαλάω μαζί μου συγκόλληση και ένα ολόκληρο μηχανουργείο στην πλάτη μου. Ελα ομως που κολλησα και γω οπως ολοι και το χω βαλει πεισμα να κρατησω τη μηχανη γιατι την γουσταρω μεχρι να την τσουλαω.
Τελος πάντων αυτό που έχω καταλαβει ειναι πως οι Ιταλοι ειναι της αποψης όπως εχω ακουσει αλλωστε "παρε μηχανη η αυτοκινητο και στα 5 χρονια παρε το καινουριο μοντελο, με την παλιατζουρα θα σαι?'' Α ρε σκουαντρα ατζουρα παλιατζουρα...