APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Νέα γύρω απο την aprilia => Μήνυμα ξεκίνησε από: Σέργιος Φανίκος στις Αύγουστος 23, 2006, 10:19:51 μμ
-
Με τόσα που ακούγονται παράπονα σχετικά με την ... ντόπια αντιπροσωπία των πολυαγαπημένων μας μηχανών, νομίζω ότι θα ήταν σκόπιμο κάπου να καταγράψουμε συγκεκριμένα παράπονα.
Δε νομίζω ότι θα βοηθήσει σε τίποτα η σκληρή γλώσσα όσο και αν όλοι όσοι έχουν κάτι να παραθέσουν σίγουρα δε θα είναι ευχαριστημένοι και θα θέλουν να ... την πουν. Νομίζω όμως ότι το κέρδος θα μεγιστοποιηθεί αν καταφέρουμε απλά να καταγράψουμε με σαφήνεια και αντικειμενικότητα τα προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει.
Έστι μπορεί να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μία χρήσιμη ... βάση δεδομένων προβλημάτων και λύσεων (ή μη) που θα είναι χρήσιμη για όλους.
Ποιός ξέρει, κάποια στιγμή μπορεί να φανεί χρήσιμη και για κάποια τεκμηριωμένη επικοινωνία με aprilia hellas (και όχι μόνο;-))
Λοιπόν, φίλοι... πείτε τα !!!
-
Ισως η δικη μου περιπτωση να ειναι η πιο "απαλή" θα το έλεγα μιας και εχω ακουσει πιο "βαριες" περιπτωσεις.
Λοιπον αγοραζω το τουονο 06 ολοκαινουριο και στα 315 χλμ με αφηνει στο δρομο. Παει στον doctor bill γινεται ενα reset και φευγω. Στα 950 χλμ ξανα τα ιδια. Ξανα bill και αυτη τη φορα για 3 εβδομαδες μεσα μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα. 3 εβδομαδες για να ερθει κατι απο Ιταλια ενω με κουριερ θα ερχοταν την επομενη αντε σε 2 μερες.
Τηλεφωνα επι τηλεφωνων στην αντιπροσωπεια και εκει στα παπαρια τους. μια βδομαδα δεν ηξεραν τι θα γινει γιατι "κρεμασε" η επικοινωνια μεσω ιντερνετ (τα τηλεφωνα δεν υπαρχουν πλεον ειναι παροχυμενη τεχνολογια), την δευτερη δεν ειχε το εργοστασιο και περιμενε τον προμηθευτη να του στειλει (ελεος σε νοημονες ανθρωπους απευθυνονται), την τριτη τα ειχαν παραγγειλει και ηθελε 7 εργασιμες να ερθουν. Στην εκπνοη της "υποσχεσης" τους για την παραλαβη γλιτωσαν το εξωδικο μιας και τα πραγματα ηρθαν.
Και ρωταω αν δεν ειχα αλλο μεσο μεταφορας τι θα εκανα?
Ποιος με αποζημιωνει για τα 11,700 ευρω που εδωσα και δεν ειχα μηχανη? Ποτε θα ξαναπεσω στην αναγκη τους και θα με εχουν γραμμενο στα παλαιοτερα των υποδηματων τους ή στο μαλακο τους υπογαστριο?
Ακουτε κυριοι της Aprilia Hellas? Τον πελατη τον σεβονται και τον φροντιζουν για να νοιωθει οτι δεν πηγε αδικα η αγορα που εκανε και για να φερει κι αλλους πελατες σε εσας.
Αν δεν σας νοιαζει μην μας κατηγορησετε οτι σας "προβοκαρουμε". Απο κει που μας χρωσταγατε να μας παρετε και το βοδι δηλαδη.
Καλή τυχη σε ολους τους κατοχους Aprilia.
-
Τελικα τι προβλημα υπηρχε?
-
Junior έγραψε:
Ακουτε κυριοι της Aprilia Hellas;
Αν δεν σας νοιαζει μην μας κατηγορησετε οτι σας "προβοκαρουμε"...
Μη γελιόμαστε, είναι φανερό ότι κανείς από δαύτους δεν δίνει δεκάρα για το αν τους "προβοκάρουμε" ή όχι...
Άλλωστε υπάρχει Aprilia Hellas? Εγώ έχω πάρει απόφαση προ πολλού πως όχι. Αντιπροσωπία φάντασμα είναι. Κάνει έλεγχο του δικτύου αντιπροσώπων της; Διατηρεί στοκ ανταλλακτικών; Νοιάζεται για τους πελάτες της; Που οι μισοί δεν έχουν ενεργοποιημένες εγγυήσεις (χωρίς να το ξέρουν) και κανείς δεν ενημερώνεται για τις ανακλήσεις;... Άστα να πάνε...
-
τελικα αυτο με την ενεργοποιημενη εγγυηση ειναι ενα μεγαλο θεμα.οσοι εχετε αγορασει μηχανες για τσεκαρετε το.μην βρεθειτε προ εκπληξεως.
-
Πιστεύω πώς είναι σημαντικό κάποια στιγμή να σταλει μια ομαδική επιστολή στην aprilia και στην aprilia hellas.
Όμως ακόμα πιο σημαντικό είναι στείλουμε ο καθένας ξεχωριστά επιστολές για δύο λόγους.
Καταρχήν ο καθένας έχει συναντήσει διαφορετικής φύσεως προβλήματα και έχει βρει διαφορετική αντιμετώπιση από τις αντιπροσωπείες.
Δεύτερον άλλο είναι να σου σκάσει μια επιστολή και άλλο να σκάσουν 20.
Εγώ πάντως δεν άντεξα και τους έστειλα...
-
Zeppelin έγραψε:
Πιστεύω πώς είναι σημαντικό κάποια στιγμή να σταλει μια ομαδική......
......Εγώ πάντως δεν άντεξα και τους έστειλα...
την εστειλες εδω ή στην ιταλια;και σε τι αναφερεσαι στην επιστολη;
-
Η επιστολή ήταν προς την μαμά aprilia.
Καταρχήν αναφέρθηκα στα 3 προβλήματα που έχω (αισθητήρας βενζίνης, πίσω φανάρι, ελατήριο που ανυψώνει το καπάκι του ρεζερβουάρ) και την αντιμετώπιση που είχα από τα συνεργεία ή που πήγα ή που απλά πήρα ένα τηλέφωνο να μάθω πληροφορίες.
Τους κάνω ερώτηση σχετικά με το online σύστημα παραγγελιών, και για ποιο λόγο δεν έχουν "μάχιμη" αποθήκη με ανταλλακτικά στην Ελλάδα.
Τέλος τους αναφέρω πως στην Ελλάδα παρότι πολλοί θέλουν να αγοράσουν aprlia οι πιο πολύ διστάζουν λόγω κακού service, πρόβλημα ανταλλακτικών.
Το email έχει σταλεί απο τίς 19/09/06 και περιμένω απάντηση τους.
-
Zeppelin έγραψε:
Η επιστολή ήταν προς την μαμά aprilia.
Καταρχήν αναφέρθηκα στα 3 προβλήματα που έχω (αισθητήρας βενζίνης, πίσω φανάρι, ελατήριο που ανυψώνει το καπάκι του ρεζερβουάρ) και την αντιμετώπιση που είχα από τα συνεργεία ή που πήγα ή που απλά πήρα ένα τηλέφωνο να μάθω πληροφορίες.
Τους κάνω ερώτηση σχετικά με το online σύστημα παραγγελιών, και για ποιο λόγο δεν έχουν "μάχιμη" αποθήκη με ανταλλακτικά στην Ελλάδα.
Τέλος τους αναφέρω πως στην Ελλάδα παρότι πολλοί θέλουν να αγοράσουν aprlia οι πιο πολύ διστάζουν λόγω κακού service, πρόβλημα ανταλλακτικών.
Το email έχει σταλεί απο τίς 19/09/06 και περιμένω απάντηση τους.
Εφ όσον δεν έχεις πρόβλημα, αν και όταν σου απαντήσουν βάλε την επιστολή να δούμε κι εμείς τι είδους αντιμετώπιση έχουν οι Ιταλοί Απριλιάδες προς τους Έλληνες "πελάτες" τους, μια και την αντιμετώπιση των Ελλήνων Απριλιάδων προς τους Έλληνες "πελάτες" τους μάλλον την ξέρουμε! :-?
-
Ενοείτε ότι θα ενημερώσω το forum ελπίζοντας να συνεχιστεί και από άλλους και να δούμε κάποιο αποτέλεσμα.
-
ετσι ετσι!αντε γιατι με βλεπω να γινομαι ducatisti γιατι οι δικοι μας ειναι για τον π.....!
-
πες τα ντουκατοστομε!!! :-D :-D
-
Ειχα αναφερθει κι εγω στα προβληματα που ειχα με το Caponord... Ειχα φτασει σε σημειο να το δωσω κι οσα χασω-δεν με ενοιαζε-διοτι αν και τα προβληματα ηταν μαλακιες,παρ'ολ'αυτα δεν εβρισκα ανταποκριση απο το εδω συνεργειο,τον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο...Ας ειναι καλα ο Bill που ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ αλλαξα γνωμη -ΕΥΤΥΧΩΣ-και κρατησα το Capo...Eιχα στειλει επιστολη διαμαρτυριας για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αντιμετωπιση των "εδω' και του τοπικου και του Κεντρικου στην Aprilia Ιταλια...Ειχα παρει απαντηση οσο κι εσεις...Αρα οσο και καλες να ειναι οι μοτοσυκλετες της Εταιρειας δυσκολευομαι να προτεινω σε καποιον φιλο μου να παρει.Ή θα σκεφτω,οταν αλλαξω το Capo,παρα παρα πολυ και αν δεν εχει αλλαξει κατι με την αντιμετωπιση της Εταιρειας προς τους πελατες ΣΙΓΟΥΡΑ θα αλλαξω Εταιρεια...
-
Athos έγραψε:
Eιχα στειλει επιστολη διαμαρτυριας για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αντιμετωπιση των "εδω' και του τοπικου και του Κεντρικου στην Aprilia Ιταλια...Ειχα παρει απαντηση οσο κι εσεις...
Εγώ είμαι 99% σίγουρος ότι δεν θα πάρω απάντηση. Απλά το έκανα για ψυχολογικούς λόγους και για να υπάρξει κάποια πίεση μήπως και...
-
Εγω θα ελεγα οτι και η Κυριακατικη συναντηση θα ηταν μια καλη ευκαιρια να συζητησουμε και τετοιου ειδους θεματα γιατι ηλεκτρονικα απο οτι εχω καταλαβει εινια λιγο δυσκολα. Αλλα δυστηχως για αλλη μια φορα η συμμετοχη ειναι μικρη με αποτελεσμα να μην μπορουμε να εχουμε μια σφαιρικη αποψη του τι πρεπει να γινει.
Ελπιζω μολις καθιερψσουμε τις μηνιαιες συναντησεις να ειναι ευκολοτερα τετοιου ειδους θεματα
Συγνωμη για το off topic αλλα δεν μπορουμε να λεμε οτι πρεπει να κανουμε το ενα ή το αλλο χωρις ομως να κανουμε την σωστη προεργασια απο μερους μας!!!!.
makis
-
ναι βρε Μακη εχεις δικιο.Απο κοντα συννενοουμαστε καλυτερα.Αλλά δεν ειμαστε ολοι Αθηναιοι.και το φορουμ εχει και παιδια που ειμαστε εκτος Αθηνων.Δεν ειναι ευκολο για ολους μας να ερχομαστε στις συγκεντρωσεις.Εχουμε ομως ολοι μας αποψη και θα μπορουσαμε και εδω μεσα να συζηταμε τα παντα που χρειαζονται ομαδικη προσπαθεια και αποφαση...(Γνωμη μου) ;-) Αλλωστε και σκοπος των φορουμ αυτος δεν ειναι;Να συζηταμε απο παντου και απο κοινου...οσοι ενδιαφερονται
-
Ναι Κωστα μου και δεν λεω να απομονωσουμε ολους τους αλλους επειδη ετυχε να ειμαι στη αττικη. Αλλα δεν ειμαι μονο εγω ή ο teo ή ο powerphot που κινουμε τα νηματα αυτου του portal. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ .
Εγω μπορω πχ να φτιαξω οτι θελετε στο site. Αλλα δεν μπορω να παρω πανω μου μια επιστολη κ.ο.κ. Θα περιμενα απο ενα μελος να αρχισει και απο εκει και περα θα υπαρχει η υποστηριξη απο το Portal.
Δεν ξερω αν με καταλαβαινετε αλλα οπως και να εχει θα τα πουμε και την Κυριακη αλλα και στην Καστορια..
Καλο θα ηταν να μην το συνεχισουμε εδω αυτο το θεμα μιας και θα ειμαστε συνεχεια Off Topic
makis
-
Παίδες , δε μπορεί άποιος να γράψει μια επιστολή ,να τη δημοσιευσει στο φόρουμ για τυχόν διόρθωση η συμπλήρωση (κανένας δικηγόρος ή έστω διανοούμενος, ε;;) και από εκεί και πέρα να την αντιγράψει ο κάθε ένας μας και να τη στείλει στη mama aprilia μπας-λέω μπας και συγκινηθούνε;;;;;
-
bckat σωστή η ιδέα σου...
Το καλύτερο πάντως θα ήταν κάποιος που ξέρει καλά Αγγλικά ή ακόμα καλύτερα κάποιος που ξέρει καλά Ιταλικά να τους πάρει τηλέφωνο. Τουλάχιστον στο τηλέφωνο είναι υποχρεωμένοι να σε ακούσουν και να σου απαντήσουν. :-o
(http://www.aprilia.com/apriliacust/gfx/bnrparlaeng.jpg)
-
Οτι και να γινει πρεπει να γινει συντονισμενα απο ολους οσοι επιθυμουν να συμμετασχουν.οχι ενα τηλεφωνο και τελος...Γνωμη μου ειναι οταν αποφασισθει να προχωρησει κατι,να γινει μεσω γραπτων επιστολων...συντονισμενα...Αλλωστε τα γραπτα μενουν ενω τα τηλεφωνα ...ποιος ξερει αν θα παραδεχτουν κατι...ή αν δεν κλεισει-τυχαια-η γραμμη...
-
Και γω θα συμφωνήσω ότι η γραπτά τεκμηριωμένη δυσφορία μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη.
Αυτός ήταν εξάλλου και ο λόγος που ανοίχτηκε το συγκεκριμένο topic: να καταγραφούν και να τεκμηριωθούν τα προβλήματα.
Και να βάλω και μία ακόμη διάσταση που ενδεχόμενα να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας με τη μαμά απρίλια...
Κάποια στιγμή, όταν θα είμαστε έτοιμοι και οργανωμένοι σχετικά με το καλοκαιρινό ταξίδι στο Caponord (http://www.apriliabikers.gr/html/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1404&forum=3&PHPSESSID=f4f0fcb7b54ec452f196410636c377bd) (όχι δεν το έχω ξεχάσει... ) πιστεύω ότι θα ήταν σκόπιμο να επικοινωνήσουμε με τη "μαμά" και να την ενημερώσουμε.
θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα την ενδιαφέρει να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη προσπάθεια αν μη τι άλλο για λόγους διαφήμισης.
Και επειδή "το ένα χέρι νίβει τ' άλλο" θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την προσφορά τεχνικής υποστήριξης σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία κατά μήκος της διαδρομής, την προβολή της εκδήλωσης και αρκετά άλλα τα οποία δε χρειάζεται να αναφέρουμε από τώρα.
Με αυτό ως πρώτο βήμα, θα έχουμε δημιουργήσει ένα δίαυλο επικοινωνίας και ένα θετικό κλίμα συνεργασίας. ΤΟΤΕ ίσως θα είναι η καλύτερη ευκαιρία να προβάλουμε τα (τεκμηριωμένα) παράπονά μας.
ΤΩΡΑ νομίζω ότι η αποτελεσματικότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος θα είναι περιορισμένη. Αν έχει δημιουργηθεί θετικό κλίμα επικοινωνίας πιστεύω ότι οι "φωνές μας" θα ακουστούν καλύτερα.
Οπότε νομίζω ότι δεν πρέπει να βιαζόμαστε να κάνουμε την επαφή. καλύτερα αργότερα και αποτελεσματική παρά ενωρίτερα και αναποτελεσματική.
Αντίθετα πιστεύω ότι θα πρέπει όλοι μας να "επιμείνουμε" στη συστηματική και τεκμηριωμένη καταγραφή των παραπόνων (με ημερομηνίες, πλήρη περιγραφή προβλήματος, συνομιλίες κ.ο.κ.) ώστε να έχουμε τα στοιχεία όταν έρθει η ώρα.
Γιατί, δε σας κρύβω, αν και ευτυχής κάτοχος caponord, με όλα αυτά που ακούω να συμβαίνουν, αφενός αισθάνομαι τυχερός (ως πότε όμως;;) αφετέρου διστάζω να το συστήσω ανεπιφύλακτα.
Και πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε πως αυτή η κατάσταση πρέπει να αλλάξει.
Υπομονή λοιπόν και ...ΓΡΑΦΤΕ... ΓΡΑΦΤΕ... !
-
Αναφέρθηκα στο τηλέφωνο όχι επειδή είναι αποτελεσματικότερο αλλά επειδή είναι τη μόνη περίπτωση που θα είσαι σίγουρος ότι εισακούστηκες. Εγώ ακόμα περιμένω απάντηση από τις 19/9.
Θα συμφωνήσω ότι ο βέλτιστος τρόπος επικοινωνίας είναι ο γραπτός λόγος.
Ίσως θα βοηθούσε αν παράλληλα αναζητούσαμε και την βοήθεια της aprilia Hellas μιας και αυτούς λογικά τους ακούνε σίγουρα.
-
Sergios έγραψε:
Γιατί, δε σας κρύβω, αν και ευτυχής κάτοχος caponord, με όλα αυτά που ακούω να συμβαίνουν, αφενός αισθάνομαι τυχερός (ως πότε όμως;;) αφετέρου διστάζω να το συστήσω ανεπιφύλακτα.
Νομίζω ότι οι περισσότεροι από μας θεωρούμε ότι τα Απρίλια είναι γ@μάτα μηχανάκια, αλλά όντως δεν τα συνιστούμε για τους γνωστούς λόγους! Φοβερή αντίθεση ε; "Γ@μώ τις μηχανές, αλλά μην πάρεις...!"
-
Zeppelin έγραψε:
Αναφέρθηκα στο τηλέφωνο όχι επειδή είναι αποτελεσματικότερο αλλά επειδή είναι τη μόνη περίπτωση που θα είσαι σίγουρος ότι εισακούστηκες. Εγώ ακόμα περιμένω απάντηση από τις 19/9.
Η οαμδικη προσπαθεια και "φωνη"¨φιλε εχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ...Γι' αυτο και πρεπει να γινει συντονισμενη και ομαδικη προσπαθεια...
Σχετικα με κατι που ειπωθηκε πιο πανω...Αν τελικα γινει το ταξιδι στο Nord Cap ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα υπαρξει υποστηριξη απο τη "μαμα"...Ειναι παρα πολυ καλοι στις δημοσιες σχεσεις και στη διαφημιση...Θα ακουστουν πολυ και το θελουν...Οταν ερθει η ωρα εδω ειμαστε... ;-)
-
ΓΙΑ ΜΠΕΣΤΕ ΕΔΩ (http://www.thepetitionsite.com/takeaction/702178013?ltl=1150010652/) ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΑ.και στα ελληνικα παρακαλω,τα διαβαζουν τα μεγαλα κεφαλια/???
-
Capos έγραψε:
http://www.thepetitionsite.com/takeaction/702178013?ltl=1150010652/
ΓΙΑ ΜΠΕΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΑ.και στα ελληνικα παρακαλω,τα διαβαζουν τα μεγαλα καιφαλια/???
Υπέγραψα :-D
Μου κάνει εντύπωση πως έχουν γράψει και μερικοί Ιταλοί :-o
-
Με τοσα προβληματα που διαβασα,θα πω και το δικο μου.εχω ενα tuono 05.Πριν απο αρκετο καιρο αρχισε να κανει κατι διακοπες οι οποιες δεν μπορουσα να καταλαβω απο που προερχονταν.γενικα μου εσπαγε τα νευρα.το πηγα στον bill λιγο πριν φυγει απο το scoot n scoot αλλα προκοπη δεν ειδαμε.στην πορεια το προβλημα χειροτερεψε και τελικα καταλαβα οτι ειχε να κανει με τον κεντρικο διακοπτη γιατι οταν κοβω το τιμονι σβηνει.το παω λοιπων στο μαστορα και του λεω να το βαλουμε στην εγγυηση η οποια ισχυει για 6 μηνες ακομα.η απαντηση που πηραμε απο την aprilia ηταν οτι επειδη εχω κανει 32000 χλμ η εγγυηση δεν ισχυει.ειναι λενε εωσ 20000 χλμ.δηλαδη το μηχανακι εχει εγγυηση μονο οταν το εχεις κλεισμενο στο γκαραζ και το κοιτας.τωρα θα φταιω εγω να βριζω ??????????????????????????
-
Zeppelin έγραψε:
Capos έγραψε:
http://www.thepetitionsite.com/takeaction/702178013?ltl=1150010652/
ΓΙΑ ΜΠΕΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΑ.και στα ελληνικα παρακαλω,τα διαβαζουν τα μεγαλα καιφαλια/???
Υπέγραψα :-D
Μου κάνει εντύπωση πως έχουν γράψει και μερικοί Ιταλοί :-o
Απ'ότι φαίνεται και στην Γαλλία δεν είναι ιδιαίτερα καλά τα πράγματα από θέμα αντιπροσωπείας... :-?
Βρε μπας και ο Γάλλος αντιπρόσωπος έχει ρίζες από Ελλάδα..???? ;-) ;-) ;-) :-D :-D :-D
-
stelios έγραψε:
Zeppelin έγραψε:
Capos έγραψε:
ΓΙΑ ΜΠΕΣΤΕ ΕΔΩ (http://www.thepetitionsite.com/takeaction/702178013?ltl=1150010652/) ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΑ.και στα ελληνικα παρακαλω,τα διαβαζουν τα μεγαλα καιφαλια/???
Υπέγραψα :-D
Μου κάνει εντύπωση πως έχουν γράψει και μερικοί Ιταλοί :-o
Απ'ότι φαίνεται και στην Γαλλία δεν είναι ιδιαίτερα καλά τα πράγματα από θέμα αντιπροσωπείας... :-?
Βρε μπας και ο Γάλλος αντιπρόσωπος έχει ρίζες από Ελλάδα..???? ;-) ;-) ;-) :-D :-D :-D
Γιατι, το ότι το κείμενο είναι μεταφρασμένο στα Ελληνικά χωρίς να έχει υπογράψει κανένας Έλληνας, τι σου λέει ? :a22
-
Και εγώ υπέγραψα (ανώνυμα), αν και τα έχω χώσει επώνυμα στο Ιταλικό σάιτ, όπου ζήτησαν τουλάχιστον συγγνώμη.
Η επιλογή Ιταλός dealer είναι καλή πάντως, το ότι δεν ξέρουν Αγγλικά όλοι οι Ιταλοί dealers (μη νομίζεις ότι γενικά οι Ιταλοί τα μιλάνε κιόλας) είναι επίσης άσχημο.
-
Capos έγραψε:
ΓΙΑ ΜΠΕΣΤΕ ΕΔΩ (http://www.thepetitionsite.com/takeaction/702178013?ltl=1150010652/) ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΑ.και στα ελληνικα παρακαλω,τα διαβαζουν τα μεγαλα κεφαλια/???
Βγαινει τιποτα καλο απο αυτη την ιστορια δηλαδη;Ενδιαφερεται κανεις;...Και κατι άλλο...Η Aprilia Hellas...που τη βρισκεις αμα χρειαστεις κατι;...Γιατι οταν χρειαστηκε πηρα καποιο τηλεφωνο και με παρεπεμπαν ΠΑΝΤΑ σε καποιον αντιπροσωπο... :-? :-? Υπαρχει κανεις εκει για να συννενοηθουμε;.... :-x
-
Zeppelin έγραψε:
Το καλύτερο πάντως θα ήταν κάποιος που ξέρει καλά Αγγλικά ή ακόμα καλύτερα κάποιος που ξέρει καλά Ιταλικά να τους πάρει τηλέφωνο. Τουλάχιστον στο τηλέφωνο είναι υποχρεωμένοι να σε ακούσουν και να σου απαντήσουν. :-o
(http://www.aprilia.com/apriliacust/gfx/bnrparlaeng.jpg)
Προσπαθησα να καλεσω το παραπανω τηλεφωνο αλλά δεν ανοιγει γραμμη με ΤΙΠΟΤΑ...Εχει αλλαξει κατι;Ο αριθμος ειναι σωστος;... :-?
-
Το τηλέφωνο αυτό βρίσκετε στο site (http://www.aprilia.com/apriliacust/home.asp?lin=eng) της aprilia.
Και εγώ προσπάθησα (μάλιστα πήρα και το road assistance από περιέργεια) αλλά μάταια.
Λέτε να μας έχουν στην μαύρη λίστα?
-
Mηπως διεθνως ...υπαρχει καπνος;....Να περιμενουμε καμμια φωτια να....φυλαγομαστε;... :-? :-? :-? :-(
-
Athos έγραψε:
Mηπως διεθνως ...υπαρχει καπνος;....Να περιμενουμε καμμια φωτια να....φυλαγομαστε;... :-? :-? :-? :-(
Πλάκα πλάκα, στο link διαμαρτυρίας, του Γάλλου, έχει υπογραφές από παντού...
Καλά στην Γαλλία πρέπει να κυκλοφορεί με μπράβους ο αντιπρόσωπος.
Εντύπωση μου κάνει ότι μόνο 16 Έλληνες έχουμε υπογράψει. Οι υπόλοιποι είναι ευχαριστημένοι, ή έχουν καμμιά άκρη και βρίσκουν ανταλλακτικά ? :kol:
-
περισοτερα σχετικα με το site διαμαρτηριας και στα ελληνικα μπορω να σας πω με mail.παντως ειναι η πιο σοβαρη προσπαθια και αρχισε να δουλευει,χρονομετρουν ..ουμε τον χρονο παραδοσης ανταλακτικων,αντιπροσοπιες κλπβλεπω ομως οτι μετα το καλοκαιρι τα πραγματα στρωνουν. κανενα παραπονο ομως απο τα προιοντα σαν προιοντα
-
Για ανταλακτικά παιδιά εγώ τα παραγγέλνω από το internet! Σιγά μη κατσω να σκάσω για το πότε θα μου τα φέρουν οι Έλληνες.
-
Jean έγραψε:
Για ανταλακτικά παιδιά εγώ τα παραγγέλνω από το internet! Σιγά μη κατσω να σκάσω για το πότε θα μου τα φέρουν οι Έλληνες.
αυτο ισχυει για οσους δεν εχουν εγγυηση.
-
παιδια εστειλα χθες εμαιλ στην ΑΠΡΙΛΙΑ για να κανω παραπονα για το θεμα των ανταλλακτικων και μου απαντησε σημερα :-o με εμαιλ.σας παραθετω αμεσως την απαντηση τους...
Από: [email protected]
Προς: [email protected]
Ημερομηνία: Thu, 12 Oct 2006 12:13:36 +0200 (CET)
Θέμα: Piaggio Customer care
Dear Mr. Thodoris,
Thank you for contacting us.
The information you require is available through any of our dealers.
They will be able to provide you with all the advice you need, and the
technical support necessary to guarantee the best performance of your
vehicle.
To find out the Piaggio dealer closest to you please consult our
official website.
www.piaggio.com .
Best Regards
τα συμπερασματα μονοι σας....
:mlk :mlk :mlk :mlk
-
dodos_1 έγραψε:
[...]
Best Regards
τα συμπερασματα μονοι σας....
:mlk :mlk :mlk :mlk
[color=00FF33]+1000[/color]
-
dodos_1 έγραψε:
παιδια εστειλα χθες εμαιλ στην ΑΠΡΙΛΙΑ για να κανω παραπονα για το θεμα των ανταλλακτικων και μου απαντησε σημερα :-o με εμαιλ.σας παραθετω αμεσως την απαντηση τους...
Από: [email protected]
Ημερομηνία: Thu, 12 Oct 2006 12:13:36 +0200 (CET)
Θέμα: Piaggio Customer care
Dear Mr. Thodoris,
Thank you for contacting us.
The information you require is available through any of our dealers.
They will be able to provide you with all the advice you need, and the
technical support necessary to guarantee the best performance of your
vehicle.
To find out the Piaggio dealer closest to you please consult our
official website.
www.piaggio.com .
Best Regards
τα συμπερασματα μονοι σας....
:mlk :mlk :mlk :mlk
Ότι? Τι δηλαδή?:-o :-o
"Έυχομαι το γράμμα μου να σας εύρει καλά όπως το αυτό επιθυμώ και δι ημάς"!
Άλλα λογια ν'αγα(μ)πιόμαστε! :-x :mlk
-
Excuse me.... Μπορεί να πώ βλακεία, αλλά γιατί σε παραπέμπει στην Piaggio, και όχι στην Aprilia. ? Το ότι ανήκει στην Piaggio το ξέρουμε, αλλά μέσα απ΄το piaggio.com λύνεις το πρόβλημα των ανταλλακτικών της Aprilia?
-
Τουλάχιστον εσένα Θοδωρή σου απαντήσανε :-(
-
srx6 έγραψε:
Excuse me.... Μπορεί να πώ βλακεία, αλλά γιατί σε παραπέμπει στην Piaggio, και όχι στην Aprilia. ? Το ότι ανήκει στην Piaggio το ξέρουμε, αλλά μέσα απ΄το piaggio.com λύνεις το πρόβλημα των ανταλλακτικών της Aprilia?
ελα ντε....και εγω επαθα πλακα μολις αντικρυσα το εμαίλ. :-?
-
Zeppelin έγραψε:
Τουλάχιστον εσένα Θοδωρή σου απαντήσανε :-(
Έλα ντε. Εμένα δε μου έχουν απαντήσει καν. :-(
-
Ωραία η μαμά Aprilia !!! Απάντησε σαν να είναι ελληνική δημόσια υπηρεσία !
-
Είχα στείλει κι εγώ μια επιστολή στη μαμά Απρίλια, αναγράφοντας τον αριθμό πλαισίου και ρωτώντας αν ισχύει και για το δικό μου τουόνο η ανάκληση της αλυσίδας και μόλις πήρα...
την ίδια απάντηση με τον Dodos. Μπήκαν στον κόπο να αλλάξουν το όνομα μόνο. (αυτόματα βέβαια)
-
dodos_1 έγραψε:
παιδια εστειλα χθες εμαιλ στην ΑΠΡΙΛΙΑ για να κανω παραπονα για το θεμα των ανταλλακτικων και μου απαντησε σημερα :-o με εμαιλ.σας παραθετω αμεσως την απαντηση τους...
Από: [email protected]
Προς: [email protected]
Ημερομηνία: Thu, 12 Oct 2006 12:13:36 +0200 (CET)
Θέμα: Piaggio Customer care
Dear Mr. Thodoris,
Thank you for contacting us.
The information you require is available through any of our dealers.
They will be able to provide you with all the advice you need, and the
technical support necessary to guarantee the best performance of your
vehicle.
To find out the Piaggio dealer closest to you please consult our
official website.
www.piaggio.com .
Best Regards
τα συμπερασματα μονοι σας....
:mlk :mlk :mlk :mlk
ε..μου φαίνεται αυτοι λειτουργούν σαν τα υπουργεία στην Ελλάδα...
:mlk :mlk :mlk
-
Απλά για να αναφέρω και γω κατι τραγικο... Μολις ειχα αγορασει τον πήγασσο (1995) μεταχειρισμενο απο Θεσσαλονικη απο απατεωνα λαμογιο μαγαζατορα (τα στοιχεια του τα εχω αναφερει σε παλιοτερο post) ειχα προβλημα και αναγκαστηκα πανω στο μηνα να παω στην αντιπροσωπεια της aprilia στη Λαγκαδά για να ζητήσω ένα ανταλλακτικό. Το πρώτο πραγμα που μου είπε το αφεντικο...:
''Καλα ρε γιατι δεν το πουλας. Αμα χτυπήσεις και φας κανα φαναρι μπροστα δεν υπαρχουν ανταλλακτικα! Δωστο ακομα και 1600 ευρώ αμα βρεις!''
Αφου δεν επαθα εγκεφαλικό και μετα που συνηλθα δεν τον χτυπησα ο τυπος θα ζησει 1000 χρονια.
Και επιτελους για να τελειωνουμε με τις δογματικες μαλακιες:
Ε οχι τα aprilia δεν ειναι τα καλυτερα μηχανακια στον κοσμο, ουτε καν στην Ευρωπη. Τρεμω στην ιδεα οτι θα ξεκινησω για ενα μεγαλο διεθνες ταξιδι και καπου στην πορεία (εκτός Ιταλίας ή Γερμανίας όπου κάτι θα με σωσει ελπιζω) θα αναγκαστω να πουλησω τη μηχανη μου 100 ή 200 ευρώ, αν την πάρει κάποιος ακόμα και τζάμπα επειδή οι Ιταλοί έφτιαξαν τον διακόπτη on-off από ευτελή υλικά σαν αυτά που οι Γιαπωνέζοι δεν βάζουν ούτε στα τηλεκατευθυνόμενα. Και όχι δεν είμαι διατεθειμένος να κουβαλάω μαζί μου συγκόλληση και ένα ολόκληρο μηχανουργείο στην πλάτη μου. Ελα ομως που κολλησα και γω οπως ολοι και το χω βαλει πεισμα να κρατησω τη μηχανη γιατι την γουσταρω μεχρι να την τσουλαω.
Τελος πάντων αυτό που έχω καταλαβει ειναι πως οι Ιταλοι ειναι της αποψης όπως εχω ακουσει αλλωστε "παρε μηχανη η αυτοκινητο και στα 5 χρονια παρε το καινουριο μοντελο, με την παλιατζουρα θα σαι?'' Α ρε σκουαντρα ατζουρα παλιατζουρα...
-
bluesman έγραψε:
επειδή οι Ιταλοί έφτιαξαν τον διακόπτη on-off από ευτελή υλικά σαν αυτά που οι Γιαπωνέζοι δεν βάζουν ούτε στα τηλεκατευθυνόμενα...
Α μπα; Από το 95 βαστάει η ιστορία με το διακόπτη;;
-
Ω ναι.. Απο τοτε. Απο τοτε μαλιστα κραταει και η ιστορια που εχω ακουσει απο πολλους: "Στριβει τιμονι = σβηνει ρευμα". Σε καθε δεξια στροφη μου σβηναν τα φωτα και αν ειχα τη μηχανη με στριμμενο το τιμονι δεξια δεν λειτουργουσε η μιζα τιποτα! Μωρε μπας και ειναι πολιτικη δηλωση?
Aprilia! Ποτέ πια δεξιά! (Δεν ειναι κακο...)