Και γω θα συμφωνήσω ότι η γραπτά τεκμηριωμένη δυσφορία μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη.
Αυτός ήταν εξάλλου και ο λόγος που ανοίχτηκε το συγκεκριμένο topic: να καταγραφούν και να τεκμηριωθούν τα προβλήματα.
Και να βάλω και μία ακόμη διάσταση που ενδεχόμενα να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας με τη μαμά απρίλια...
Κάποια στιγμή, όταν θα είμαστε έτοιμοι και οργανωμένοι σχετικά με το καλοκαιρινό ταξίδι στο
Caponord (όχι δεν το έχω ξεχάσει... ) πιστεύω ότι θα ήταν σκόπιμο να επικοινωνήσουμε με τη "μαμά" και να την ενημερώσουμε.
θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα την ενδιαφέρει να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη προσπάθεια αν μη τι άλλο για λόγους διαφήμισης.
Και επειδή "το ένα χέρι νίβει τ' άλλο" θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την προσφορά τεχνικής υποστήριξης σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία κατά μήκος της διαδρομής, την προβολή της εκδήλωσης και αρκετά άλλα τα οποία δε χρειάζεται να αναφέρουμε από τώρα.
Με αυτό ως πρώτο βήμα, θα έχουμε δημιουργήσει ένα δίαυλο επικοινωνίας και ένα θετικό κλίμα συνεργασίας. ΤΟΤΕ ίσως θα είναι η καλύτερη ευκαιρία να προβάλουμε τα (τεκμηριωμένα) παράπονά μας.
ΤΩΡΑ νομίζω ότι η αποτελεσματικότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος θα είναι περιορισμένη. Αν έχει δημιουργηθεί θετικό κλίμα επικοινωνίας πιστεύω ότι οι "φωνές μας" θα ακουστούν καλύτερα.
Οπότε νομίζω ότι δεν πρέπει να βιαζόμαστε να κάνουμε την επαφή. καλύτερα αργότερα και αποτελεσματική παρά ενωρίτερα και αναποτελεσματική.
Αντίθετα πιστεύω ότι θα πρέπει όλοι μας να "επιμείνουμε" στη συστηματική και τεκμηριωμένη καταγραφή των παραπόνων (με ημερομηνίες, πλήρη περιγραφή προβλήματος, συνομιλίες κ.ο.κ.) ώστε να έχουμε τα στοιχεία όταν έρθει η ώρα.
Γιατί, δε σας κρύβω, αν και ευτυχής κάτοχος caponord, με όλα αυτά που ακούω να συμβαίνουν, αφενός αισθάνομαι τυχερός (ως πότε όμως;

αφετέρου διστάζω να το συστήσω ανεπιφύλακτα.
Και πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε πως αυτή η κατάσταση πρέπει να αλλάξει.
Υπομονή λοιπόν και ...ΓΡΑΦΤΕ... ΓΡΑΦΤΕ... !