0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπερα σε ολους δεν ξερω αν κολαει η απαντηση μου σε αυτο το θεμα αλλα πιστευω οτι εσεις μπορειτε να με βοηθησετε ως παλιοτεροι και κατοχοι σκουτερ και συγκεκριμενα sportcity.Εχω ενα cbf250 της Honda το χρεισιμοποιω στην δουλεια μου εδω και σχεδον 4 χρονια.Εχει γραψει γυρω στα 110.000 χλμ. βγαζοντας μου ελαχιστα προβληματα σε σχεση με την χρηση του.Ηρθε ο καιρος να το αλλαξω και ψαχνοντας ανακαλυψα οτι δεν υπαρχει κατι αλλο σε 250 εκτος του yanaha ybr 250.Βλεποντας το καταλαβα οτι ειναι μια αντιγραφει του cbf και κατα την γνωμη μου χειροτερο(αν εξαιρεσει κανεις τον ψεκασμο).Ο πωλητης ομως μου προτεινε και το sportcity 300 cube.Απο μικρος κατοχος παπιων(ολα honda) μισουσα τα τοτε σκουτερ και συγχρονος τα φοβομουν λογο του πολυ κακου κρατηματος σε φρεναρισματα(πολλα φιλαρακια εχουν καθαρισει το οδοστρωμα σε ιδιο φρεναρισμα με εμενα σε παπι και ορθιο) οποτε και ποτε δεν περασε απο το μυαλο μου να παρω σκουτερ.Αλλα απο προχθες αρχισα να το σκεφτομαι βλεποντας το 300 σπορτσιτι.Διαβαζω οτι υπαρχει ενα σχετικο προβλημα με τα λαστιχα κατι που εγω αλλαζω καθε χρονο.Επισης δεν ξερω το κατα ποσο ειναι οικονομικα στα σερβις σε σχεση με το μονοκυλινδρο cbf η ybr?Επισης δεν ξερω τι γινετε σε σχετικα μεγαλες βλαβες πχ κολημα μηχανης,αλλαγη κυλινδροπιστονου κλπ,οπως επισης διαβαζω διαφορα προβληματα σε αυτο το σιατ που ειχαν τα παλαιοτερα,ισχυουν???Τελος με φοβιζει λιγο το προβλημα κρατηματος της μηχανης στο δρομο,παω συχνα μεχρι Θηβα ,Ελευσινα ,χαλκιδα με το cbf που ηταν βαρυ δεν ειχα προβληματα.Παρολαυτα σκεφτομαι οτι θα ειναι πιο ξεκουραστο εχει μπρος πισω δισκοφρενα ειναι πιο ομορφο και με 5 σχεδον ιππους παραπανω αλλα απλα ακομα τα φοβαμαι........τι να κανω πειτε μου και εσεις.Ευχαριστω
να αναφέρω και εγώ ένα πρόβλημα το οποίο μου παρουσιάστηκε χτες. το μηχανάκι έχει 2000 χλμ. χτες και αφού ξεκίνησα κανονικά την πορεία μου διπλός. άκουσα έναν μπάσω μεταλλικό ηχώ (όχι στη εκινιση αλλά στην πορεία). παρατήρησα ότι αυτό το έκανε όταν άνοιγα το γκάζι λίγο και όχι τέρμα. αργότερα πήγα μονός μια βόλτα για να το ελέγξω. το έκανε πάλι όταν άνοιξα λίγο το γκάζι αλλά σε μικρότερη ένταση. (ακουγόταν γρήγορα σαν ένα τακ...τακ...τακ και μετα σταματουσε)τι μπορεί να ήταν αυτός ο ήχος???
παιδια το σπορτσιτι (4200 χλμ) το τελευταιο διαστημα οταν το ξεκιναω με 2 ατομα (νορμαλ βαρος) σε ανηφορα ψηλοζοριζεται να "αλλαξει ταχυτητα" (καταλαβαινετε φανταζομαι τι εννοω) και μερικες φορες κανει ενα περιεργο ηχο μεχρι να γινει αυτο. Οταν πια "αλλαξει ταχυτητα" ολα καλα. Παντως γενικα μου δινει την εντυπωση οτι ψηλοκαθυστερει να αλλαξει την πρωτη ταχυτητα αλλα μπορει να ειναι η ιδεα μου και να ειναι ολα τα scooter της κατηγοριας ετσι. Γνωριζετε τιποτα επαυτου;Σε εθνικη οδο που ημουν τις προαλλες ενα peugeot geopolis με περασε σχεδον σαν σταματημενο. Εγω δεν πηγαινα τεζα αλλα και να ανοιγα τερμα γκαζι δε νομιζω να αλλαζε δραματικα η κατασταση. Το μονο που ελπιζω ειναι να ηταν το geopolis το 400αρι γιατι αμα ηταν το 250 θα παρω αποφαση οτι εχω απο τις χειροτερες επιδοσεις στην κατηγορια, απο τη στιγμη που οι αλλοι εκτος απο καλυτερες τελικες εχουν και καλυτερα ανοιγματα.
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Έχω ένα sportcity 250cc, αντιπροσωπείας καινούριο και έχω κάνει μόλις 2.800χλμ. Μέχρι πρότινος το μοναδικό πρόβλημα ήταν τα χάλια ελαστικά, τα οποία με το παραμικρό μπορεί να σε προδώσουν. Τελευταία όμως παρουσιάστηκε και νέο πρόβλημα. Με δεύτερο άτομο και σε ψηλοανηφόρα ακούγεται ένας θόρυβος που σου σπάει τα νεύρα και νομίζεις ότι θα σου μείνει το μηχανάκι στην ανηφόρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να μην ανησυχώ και πως έχουν αντικαταστήσει στο διαφορικό ένα υλικό αμιάντου με ένα νέο υλικό μη καρκινογόνο που όμως δημιουργεί αυτόν τον θόρυβο. Και ρωτάω εγώ είναι φυσιολογικό??? Και αν είναι γιατί δεν μου το είπαν όταν το αγόρασα και έδωσα 3.800 ευρώ??? Επίσης τις τελευταίες 10 μέρες μου έσβησε ο κινητήρας 2 φορές ενώ βρισκόμουν εν κινήσει!!! Είναι και αυτό φυσιολογικό??? Έχω αλλάξει μηχανάκια, παπί, Leonardo 125, Transalp 600 και τώρα κατέληξα σε αυτό. Είμαι δυσαρεστημένος σε βαθμό που σκέφτομαι να το πουλήσω. Βοηθήστε την κατάσταση, περιμένω νέα σας.
Αλλα δεν ειναι το μοναδικο προβλημα που αντιμετοπιζω εγω αυτην την περιοδο. Πριν λιγους μηνες το εκανα ενα πλυσιμο (δεν ηταν το πρωτο) και προφανως πηραν νερο σημεια που δεν επρεπε με 2 αποτελεσματα. 1ον νεκρωσε το ταχυμετρο για λιγες μερες αλλα επανηλθε μετα. 2ον του εμεινε χουσουρι ακομα και τωρα με διακοπες λειτουργειας κατα την οδηγηση. Δεν μου σβηνει εντελως παντως οπως του Ηλια παντως ειναι εκνευριστικο οποτε συμβαινει. Η διακοπες παρατηρουνται εντονα με 2 ατομα και ελαχιστα οταν ειμαι μονος. Θα μου πει κανεις: γιατι δεν εκανες τιποτα...........Η απαντηση ειναι οτι δεν εχω εμπιστοσυνη στο συνεργειο της αντιπροσωπειας εδω στη Ροδο γιατι ακομα και ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ το φτιαξουν θα μου ερθει ενας λογαριασμος αυτοκτονιας κατα 99,5% γιατι εχουν κατι τετοιες τακτικες εδω περα καθως ειναι οι μονοι εξουσιοδοτημενοι.Αμα μπορει καποιος να βοηθησει ασ το κανει
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι