APRILIA BIKERS HELLAS
Scooters Aprilia, Vespa, Piaggio και λοιπά => Aprilia & Piaggio 50cc - 150cc - 350cc => Μήνυμα ξεκίνησε από: tango_sportcity250 στις Ιανουάριος 14, 2008, 11:48:29 μμ
-
Παιδιά γεια σας.Εχω ενα sportcity 250ie εδω και τρεις μήνες. Το πρώτο πρόβλημα που είχα με αύτο ειναί οτί μου το έδωσαν χώρις να αντικαταστήσουν το ρεζερβούαρ αφού ηταν ελλατωματικό απο την aprilia και έτρεχε βενζίνα μέσα σε 2 ήμερες απο την αγορά.Το δεύτερο πρόβλημα που θα ήθελα να το συζητήσουμε κιόλας ειναι οτι απο προχτές κάνει θόρυβο την ωρα που ανοίγω το γκάζι.Σήμερα το πήγα σε 3 συνεργεία και στην APRILIA HELLAS στην Υμμητού στο Παγκράτι και μου είπαν οτι κάνουν θόρυβο οι σιαγώνες . Όλοι μου είπαν οτι είναι φυσιολογικό αλλα ένας παράφυση θόρυβος που μέχρι τώρα δεν υπήρχε δεν μπορεί να είναι φυσιολογικός.Ο θόρυβος αυτός ειναι αρκετά δύνατος και με εναν ανάβατη και με δύο αναβάτες.<<<Δεν μπορεί ολα τα sport city 250 να κανουν σαν καβουρδιστήρια στο δρόμο>>Επιπλέον το μηχανάκι εχει μόνο 2000κμ.
-
Καλώς όρισες!
Η μοίρα σου λέει, να περάσεις και εσύ από εδώ (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=3072.msg265174#msg265174)!!!
-
Καλως ηρθες και καλα ξεμπερδεματα!!! να σου απαντησω δεν γνωριζω αλλα ειμαι σιγουρος οτι οι κατοχοι sportcity και ο dr. bill θα σου λυσουν τις οποιες αποριες...!!! :bye:
-
κάνει θόρυβο την ωρα που ανοίγω το γκάζι.
Τον ίδιο θόρυβο κάνει και το δικό μου (Sportcity 200) και το έχω καιρό απορια γιατι.....??? :thnk:
Ο θόρυβος που κάνει στο άνοιγμα το γκαζιού είναι σαν μουγκρητό και είναι πολύ πιο έντονο με δύο άτομα!
Γνωρίζει κανείς τίποτα?.....Bill?
-
Atlantic 250,ακριβως τα ιδια κι εγω.Φταιει η θηκη στις σιαγωνες(κοινως καμπανα)
η οποια οι μεν λενε οτι το κανει λογο τριβης και γυαλιζει και οι δε οτι φταιει το υλικο που ειναι
φτιαγμενο η καμπανα κι οταν υπερθερμενονται τα τακακια, κανουν τον γνωστο και σπαστικο θόρυβο.Λιγο πολυ πιστευω συμβαινουν και τα δυο και ειδικα εγω που φοραω variator malossi
το κανει ακομα πιο εντονα,γι'αυτο σκεφτομαι να ξαναβαλω τα μαμα.
-
Να πω και γω τα δικα μου.Αφου επαθα ζημια με το καντραν να δειχνει ο δεικτης ταχυτητας οτι θελει, σημερα αρχισε να κανει και
διακοπες. :pray: :pray:
Να δω τι αλλο θα βγει?
Εχεις κανεις αλλος διακοπες ....η αν εχει ιδεα τι να κοιταξω.
-
Φιλαράκια μου τι να σας πώ....Πήγα σήμερα σε 5 συνεργεία πάλι σε όλη την Αθήνα για να μου λυθούν οι απορίες...Αλλα δεν μου λύθηκαν.Ολοι υποστηρίζουν οτι ο θόρυβος αυτός που είναι 100% ενοχλητικός για τον ανάβατη ειναι φυσιολογικός σε όλα τα scooter της Aprilia....Θα τρελαθούμε εντελώς???? Οταν τα αγοράσαμε γιατί δεν μας είπαν οτι θα κάνουν σαν καβουρδιστήρια...η θα μπορούσαν να βγάλουν μια ανακοίνωσει στο μοτο τρίτη...η στο διακτυακό τους χώρο....τι να πω εχώ ξενερώσει...Και πάλο ξανα λέω οτι το μηχανάκι μου είναι καινούριο και έχει μονό 2000κμ...Οποιος βγάλει κανα συμπερασμα ας μιλήσει.....!!
-
Το θέμα με το θόρυβο τον έχει εξηγήσει ο Bill, σε παλαιότερο post.
Υπέυθυνο για αυτό είναι οι σιαγώνες του συμπλέκτη. Με λίγο τρίψιμο αν θυμάμαι καλά σταματάει.
Το έκανε και το δικό μου και συμβαίνει κυρίως όταν ζεσταίνεται ή ζορίζεται.
Τον ήχο τον κάνουν σχεδόν όλα τα scooter, άλλα λίγότερο και άλλα περισσότερο. Και σίγουρα το κάνουν όλα τα Piaggio μιας και φοράμε ίδιο κινητήρα αν θυμάστε.
Όποιος τον βρίσκει τόσο ενοχλητικό μπορεί να ζητήσει στο επόμενο service να του τρίψουν τις σιαγώνες. Ζημιά δεν κάνει πάντως
-
Φιλαράκια μου τι να σας πώ....Πήγα σήμερα σε 5 συνεργεία πάλι σε όλη την Αθήνα για να μου λυθούν οι απορίες...Αλλα δεν μου λύθηκαν.Ολοι υποστηρίζουν οτι ο θόρυβος αυτός που είναι 100% ενοχλητικός για τον ανάβατη ειναι φυσιολογικός σε όλα τα scooter της Aprilia....Θα τρελαθούμε εντελώς???? Οταν τα αγοράσαμε γιατί δεν μας είπαν οτι θα κάνουν σαν καβουρδιστήρια...η θα μπορούσαν να βγάλουν μια ανακοίνωσει στο μοτο τρίτη...η στο διακτυακό τους χώρο....τι να πω εχώ ξενερώσει...Και πάλο ξανα λέω οτι το μηχανάκι μου είναι καινούριο και έχει μονό 2000κμ...Οποιος βγάλει κανα συμπερασμα ας μιλήσει.....!!
Εμενα ουτε 4μηνων δεν ειναι .Τι να πεις.
-
Παλληκάρια, το πρόβλημα είναι τόσο ασήμαντο όσο το να σφυρίζουν τα φρένα όταν βάζεις τακάκια.
Σπαστικό μπορεί να είναι αλλά λύση υπάρχει.
Τώρα αν θέλετε να παρουσιάζετε ένα τέτοιο πρόβλημα ως στοιχείο ελαττωματικής μοτοσυκλεττας πάσο.... :bye:
-
Παλληκάρια, το πρόβλημα είναι τόσο ασήμαντο όσο το να σφυρίζουν τα φρένα όταν βάζεις τακάκια.
Σπαστικό μπορεί να είναι αλλά λύση υπάρχει.
Τώρα αν θέλετε να παρουσιάζετε ένα τέτοιο πρόβλημα ως στοιχείο ελαττωματικής μοτοσυκλεττας πάσο.... :bye:
Κοιτα οσο για τον θορυβο το θεωρω αμελητεο οσο για το να μου κανει διακοπες και κοψιματα και να εχει χαλασει και ο δεικτης ταχυτητας σε 4 μηνων μηχανακι αυτο το θεωρω ελαττωμα. :kalo:
-
Το θέμα με το θόρυβο τον έχει εξηγήσει ο Bill, σε παλαιότερο post.
Με λίγο τρίψιμο αν θυμάμαι καλά σταματάει.
Σταματαει δυστηχως για καμια 200αρια χιλιομετρα και μετα παλι τα ιδια.(σε μενα τουλαχιστον για το
λογο που εξηγησα)και καθε ποσο να το τριβεις;Στο τελος δε θα φθειροντε απο κανονικη φθορα
οι σιαγωνες αλλα απο το τριψε τριψε. :DΚαι περα απο την πλακα μου την εχει δωσει οσο δεν φανταζεσται,γιατι για ολους ειναι φυσιολογικο(του μηχανικους εννοω)και η γιατι η ιδια η εταιρια δεν παιρνει επιτελους μια υπευθυνη θεση γι'αυτο το προβλημα.
-
Σταματαει δυστηχως για καμια 200αρια χιλιομετρα και μετα παλι τα ιδια.(σε μενα τουλαχιστον για το
λογο που εξηγησα)και καθε ποσο να το τριβεις;Στο τελος δε θα φθειροντε απο κανονικη φθορα
οι σιαγωνες αλλα απο το τριψε τριψε. :DΚαι περα απο την πλακα μου την εχει δωσει οσο δεν φανταζεσται,γιατι για ολους ειναι φυσιολογικο(του μηχανικους εννοω)και η γιατι η ιδια η εταιρια δεν παιρνει επιτελους μια υπευθυνη θεση γι'αυτο το προβλημα.
δεν τριβουμε τα υλικα τριβης αλλα τα χαραζουμε.ο θορυβος προκαλειται απο την διαστολη του υλικου τριβης,δεν εχει σχεση με γυαλαδα κ τετοια. στα 500αρια μοτερ το εχει αλαξει για αυτον τον λογο τον συμπλεκτη απο 3φτερο σε 6φτερο.η χαραξη γινετε πανευκολα κ ειναι οριστικο
Να πω και γω τα δικα μου.Αφου επαθα ζημια με το καντραν να δειχνει ο δεικτης ταχυτητας οτι θελει, σημερα αρχισε να κανει και
διακοπες. :pray: :pray:
Να δω τι αλλο θα βγει?
Εχεις κανεις αλλος διακοπες ....η αν εχει ιδεα τι να κοιταξω.
θα σου πω απλα ποτε το πηγες τελευταια φορα σε καποιον ντηλερ κ πριν ποσο καιρο εκανες το σερβις των 1000 χιλ? κ θα σου πω πιο απλα ακομα οτι απο τις 31-5-2007 εχει ενημερωσει η απριλια ιταλιας ολα τα συνεργεια του κοσμου οτι τα μηχανακια της με κινητηρα 250 ιντζεξιον φορουν λαθος μπουζι. οι διακοπες που σουκανει το πιθανοτερο ειναι να ειναι απο εκει.....μπορεις να το τσεκαρεις κ μονος σου.εαν ειναι ετσι οπως τα λεω τοτε απλα καποιος δεν εκανε την δουλεια του ως οφειλε
-
Μα ξέρετε κάτι...το σημαντικότερο απ'ολα είναι πως προβλήματα εχουν καινούρια μηχανάκια μεχρι 3000 κμ...αυτό πιστευω οτι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα...Να ΄πέρνεις κάτι καινούριο και ξαφνικά εκεί που ακόμα δεν το έχεις στρώσει ακόμη να παρουσιάζε διαφορα προβλήματα.Ακόμη΄ενα Αtlantic 250ie ενός πολύ καλού φίλου με 2500κμ παρουσίασε το ίδιο πράγμα με το θόρυβο σήμερα.
-
Σταματαει δυστηχως για καμια 200αρια χιλιομετρα και μετα παλι τα ιδια.(σε μενα τουλαχιστον για το
λογο που εξηγησα)και καθε ποσο να το τριβεις;Στο τελος δε θα φθειροντε απο κανονικη φθορα
οι σιαγωνες αλλα απο το τριψε τριψε. :DΚαι περα απο την πλακα μου την εχει δωσει οσο δεν φανταζεσται,γιατι για ολους ειναι φυσιολογικο(του μηχανικους εννοω)και η γιατι η ιδια η εταιρια δεν παιρνει επιτελους μια υπευθυνη θεση γι'αυτο το προβλημα.
δεν τριβουμε τα υλικα τριβης αλλα τα χαραζουμε.ο θορυβος προκαλειται απο την διαστολη του υλικου τριβης,δεν εχει σχεση με γυαλαδα κ τετοια. στα 500αρια μοτερ το εχει αλαξει για αυτον τον λογο τον συμπλεκτη απο 3φτερο σε 6φτερο.η χαραξη γινετε πανευκολα κ ειναι οριστικο
Να πω και γω τα δικα μου.Αφου επαθα ζημια με το καντραν να δειχνει ο δεικτης ταχυτητας οτι θελει, σημερα αρχισε να κανει και
διακοπες. :pray: :pray:
Να δω τι αλλο θα βγει?
Εχεις κανεις αλλος διακοπες ....η αν εχει ιδεα τι να κοιταξω.
θα σου πω απλα ποτε το πηγες τελευταια φορα σε καποιον ντηλερ κ πριν ποσο καιρο εκανες το σερβις των 1000 χιλ? κ θα σου πω πιο απλα ακομα οτι απο τις 31-5-2007 εχει ενημερωσει η απριλια ιταλιας ολα τα συνεργεια του κοσμου οτι τα μηχανακια της με κινητηρα 250 ιντζεξιον φορουν λαθος μπουζι. οι διακοπες που σουκανει το πιθανοτερο ειναι να ειναι απο εκει.....μπορεις να το τσεκαρεις κ μονος σου.εαν ειναι ετσι οπως τα λεω τοτε απλα καποιος δεν εκανε την δουλεια του ως οφειλε
Bill δεν ξερω αν με θυμασαι(Βασιλης και εγω) αλλα το μπουζι το εχουμε αλλαξει.
Οποτε κατι αλλο ειναι διοτι εχει περασει και αρκετος καιρος απ'αυτο οποτε μου καθεται λιγο δυσκολα για
μπουζι.Οπως και να εχει θα τα πουμε αυριο απο κοντα διοτι κινηται πλεον με δυσκολια(εφτασα και στα 10.000χλμ οποτε ειναι ωρα και για srv).
-
Προς Bill:Δηλαδη οταν λες χαρασουμε φιλε bill εννοεις οτι με το σιδεροπριονο χαρασουμε-χωριζουμε το καθε τακακι στα 2 με αποτελεσμα απο 3 τακακια να εχουμε 6;Σε παρακαλω ξεκαθαρισε το μου αυτο
θα με σωσεις. :DΘα ειναι οριστικο και για μενα οπου φοραω variator;(επειδη τωρα ειναι πιο ευαλωτο λογο περισσοτερων στροφων)
-
Παιδιά μόλις σήμερα πήραμε χαμπάρι ότι το μπουζί ηταν ελλατοματικό και το άλλαξαν με NGK.Και αφου καθαρίσαμε το φίλτρο αέρα καλά που είχε λάδια και υγρά απο το εργοστάσιο το μηχανάκι εστρωσέ αμέσως. << Καινούριο πρόβλημα όμως εμφανίστηκε απο εχθές αφού το κοντέρ δείχνει ότι θέλει...και μετα απο έλενχο βγάλαμε το συμπέρασμα για αντικατάσταση...Μόλις σήμερα το μηχανάκι έχει μόνο 2200 κμ....Ο θόρυβος στην καμπάνα μου έχει σπάσει τα νεύρα!!!
-
Παιδιά μόλις σήμερα πήραμε χαμπάρι ότι το μπουζί ηταν ελλατοματικό και το άλλαξαν με NGK.Και αφου καθαρίσαμε το φίλτρο αέρα καλά που είχε λάδια και υγρά απο το εργοστάσιο το μηχανάκι εστρωσέ αμέσως. << Καινούριο πρόβλημα όμως εμφανίστηκε απο εχθές αφού το κοντέρ δείχνει ότι θέλει...και μετα απο έλενχο βγάλαμε το συμπέρασμα για αντικατάσταση...Μόλις σήμερα το μηχανάκι έχει μόνο 2200 κμ....Ο θόρυβος στην καμπάνα μου έχει σπάσει τα νεύρα!!!
Το ιδιο εχει και μενα αλλα ελπιζω να ειναι ο αισθητηρας και οχι ολο το κοντερ.
Παλι καλα που ειναι στην εγγυηση.
Να πω λιγο και τα δικα μου να μην ανοιγω αλλη ενοτητα για τα ιδια θεματα.
Της διακοπες τελικα της εκανε απο νοθευμενη βενζινη.
Μενει μονο το κοντερ σε εκρεμοτητα.
-
Ο θόρυβος στην καμπάνα μου έχει σπάσει τα νεύρα!!!
Μαλλον σε κουφους θα πρεπει να απευθυνονται για αυτα τα μοντελα. :D
Σημερα το πηγα για χαραξη(τις δαγκανες)πιστευω να απαλαχθω απο τον θορυβο. :pray:
-
Να κανω μια μικρη επισημανση;
Δεν ακουγεται σε ολα τα σκουτερ αυτος ο θορυβος. Σε εμενα για παραδειγμα δεν ακουγεται!
Βεβαια εγω εχω το 200αρι. Τι να πω... :thnk:
-
Η αληθεια ειναι φιλε Yiannis πως ενας γνωστος μου που και αυτος εχει το 200αρι δεν του παρουσιαζει αυτα τα συμπτωματα. :thnk: Ειναι φως φαναρι,οπως και το δικο μου το κανει περισσοτερο απο τα μαμισια.
-
Παιδιά γειας σας και πάλι...Οσο αναφορά το πρόβλημα στο κοντέρ περιμένουμε να έρθει καινούριο γιατί όντοσ είχε πρόβλημα.Νεο όμως θέμα παρουσιάστηκε αφού σήμερα και κατεβαίνοντας τη Βουλιαγμένης αντιλήφθηκα ότι σταματώντας το μηχανάκη δεν αποσυμπλέκε,με αποτέλεσμα να κρατάει υψηλές στροφές και φυσίκα να φθείρεται ο ιμάντας.Αφου έκλεινά και άνοιγα ξανα το μηχανάκι επανερχόταν και μετά πάλι τα ιδια.Στο γυρισμό δούλευε καλά....ΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΙΜΑΔΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ????
-
ΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΙΜΑΔΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ????
Αγαπητε ηρεμησε μην εξαπτεσαι,κανε αυτο που εκανα κι εγω.ΠΟΥΛΑ ΤΟ
Παρε κανονικη μηχανη να ησυχασεις.Κι αν γινομαι προκλητικος ζηταω συγνωμη,αλλα το τι περασα
μονο εγω ξερω. :bye: :bye: :bye:
-
εγω εχω το 200..μονο για το πρωτο σερβισ το πηγα στην απριλια..οταν πηρα ακουγα κατι θορυβους αλλα εξαφανιστηκαν μετα..στις 6000 το εκανα με εναν φιλο μου που εχει την πιατζιο σπιτι του το σερβις*τις μπιλιες αλλαγη,τα αλλα τα εκανα μονος μου,καθαρισμο φιλτρου αλλαγη λαδιων φιλτρου λαδιων κτλπ.. και δεν εχει παρουσιασει κιχ!!ουτε ενα προβλημα.φτου μην το ματιασω..
-
ΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΙΜΑΔΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ????
Αγαπητε ηρεμησε μην εξαπτεσαι,κανε αυτο που εκανα κι εγω.ΠΟΥΛΑ ΤΟ
Παρε κανονικη μηχανη να ησυχασεις.Κι αν γινομαι προκλητικος ζηταω συγνωμη,αλλα το τι περασα
μονο εγω ξερω. :bye: :bye: :bye:
Ωραια λυση ....ημαρτον... :pray:
Εγω θα σου ελεγα για αρχη να αλλαξεις μηχανικο κ να πας σε καποιον που ξερει.
-
ΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΙΜΑΔΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ????
Αγαπητε ηρεμησε μην εξαπτεσαι,κανε αυτο που εκανα κι εγω.ΠΟΥΛΑ ΤΟ
Παρε κανονικη μηχανη να ησυχασεις.Κι αν γινομαι προκλητικος ζηταω συγνωμη,αλλα το τι περασα
μονο εγω ξερω. :bye: :bye: :bye:
Ωραια λυση ....ημαρτον... :pray:
Εγω θα σου ελεγα για αρχη να αλλαξεις μηχανικο κ να πας σε καποιον που ξερει.
O μηχανικος αγαπητε δεν φταιει που συμπλεκτης τρωει τα ψωμια του απο τα 2500 χιλ.
Εχει γινει ''πλακακι'' και τωρα λιγο να το παω απο ανηφορα,κατευθειαν μουγκριζει.(θορυβο να δειτε)
Φιλικα παντα,ε; :P Αλλα ειπαμε σε δυο μερες τερμα αυτα. :D
-
bill επειδη το εχουν πολλα 200αρια αυτο το προβλημα με το συμπλεκτη,θορυβο οταν αποσυμπλεξαρουν,κυριως σε λιγο ανηφορα,με χαραξη του συμπλεκτη θα λυθει οριστικα το προβλημα?
-
σε οσους το εχω κανει δεν ειχαν παραπονο
-
ωραιος ρε bill αλλα στενοχωριεμαι..γτ να μην υπαρχει και στην πατρα ενας bill??θα το φτιαξουμε το παραρτημα στην πατρα??σε ποιο σημειο τον χαραζεις τον συμπλεκτη?εχει 3 συγκεκριμενα σημεια?μηπως μπορεις να περιγραψεις την διαδικασια με λιγα λογια να την διηγηθω στο παιδι που φροντιζει το σπορτσιτι μου αν δεν ξερει?γτ τωρα τελευταια(8500 χιλιομετρα) το εμφανιζει κι εμενα πολυ συχνα..
-
να αναφέρω και εγώ ένα πρόβλημα το οποίο μου παρουσιάστηκε χτες. το μηχανάκι έχει 2000 χλμ. χτες και αφού ξεκίνησα κανονικά την πορεία μου διπλός. άκουσα έναν μπάσω μεταλλικό ηχώ (όχι στη εκινιση αλλά στην πορεία). παρατήρησα ότι αυτό το έκανε όταν άνοιγα το γκάζι λίγο και όχι τέρμα. αργότερα πήγα μονός μια βόλτα για να το ελέγξω. το έκανε πάλι όταν άνοιξα λίγο το γκάζι αλλά σε μικρότερη ένταση. (ακουγόταν γρήγορα σαν ένα τακ...τακ...τακ και μετα σταματουσε)
τι μπορεί να ήταν αυτός ο ήχος???
-
Καλησπερα σε ολους δεν ξερω αν κολαει η απαντηση μου σε αυτο το θεμα αλλα πιστευω οτι εσεις μπορειτε να με βοηθησετε ως παλιοτεροι και κατοχοι σκουτερ και συγκεκριμενα sportcity.
Εχω ενα cbf250 της Honda το χρεισιμοποιω στην δουλεια μου εδω και σχεδον 4 χρονια.Εχει γραψει γυρω στα 110.000 χλμ. βγαζοντας μου ελαχιστα προβληματα σε σχεση με την χρηση του.
Ηρθε ο καιρος να το αλλαξω και ψαχνοντας ανακαλυψα οτι δεν υπαρχει κατι αλλο σε 250 εκτος του yanaha ybr 250.Βλεποντας το καταλαβα οτι ειναι μια αντιγραφει του cbf και κατα την γνωμη μου χειροτερο(αν εξαιρεσει κανεις τον ψεκασμο).
Ο πωλητης ομως μου προτεινε και το sportcity 300 cube.Απο μικρος κατοχος παπιων(ολα honda) μισουσα τα τοτε σκουτερ και συγχρονος τα φοβομουν λογο του πολυ κακου κρατηματος σε φρεναρισματα(πολλα φιλαρακια εχουν καθαρισει το οδοστρωμα σε ιδιο φρεναρισμα με εμενα σε παπι και ορθιο) οποτε και ποτε δεν περασε απο το μυαλο μου να παρω σκουτερ.
Αλλα απο προχθες αρχισα να το σκεφτομαι βλεποντας το 300 σπορτσιτι.
Διαβαζω οτι υπαρχει ενα σχετικο προβλημα με τα λαστιχα κατι που εγω αλλαζω καθε χρονο.Επισης δεν ξερω το κατα ποσο ειναι οικονομικα στα σερβις σε σχεση με το μονοκυλινδρο cbf η ybr?
Επισης δεν ξερω τι γινετε σε σχετικα μεγαλες βλαβες πχ κολημα μηχανης,αλλαγη κυλινδροπιστονου κλπ,οπως επισης διαβαζω διαφορα προβληματα σε αυτο το σιατ που ειχαν τα παλαιοτερα,ισχυουν???
Τελος με φοβιζει λιγο το προβλημα κρατηματος της μηχανης στο δρομο,παω συχνα μεχρι Θηβα ,Ελευσινα ,χαλκιδα με το cbf που ηταν βαρυ δεν ειχα προβληματα.
Παρολαυτα σκεφτομαι οτι θα ειναι πιο ξεκουραστο εχει μπρος πισω δισκοφρενα ειναι πιο ομορφο και με 5 σχεδον ιππους παραπανω αλλα απλα ακομα τα φοβαμαι........τι να κανω πειτε μου και εσεις.
Ευχαριστω
-
Καλησπερα σε ολους δεν ξερω αν κολαει η απαντηση μου σε αυτο το θεμα αλλα πιστευω οτι εσεις μπορειτε να με βοηθησετε ως παλιοτεροι και κατοχοι σκουτερ και συγκεκριμενα sportcity.
Εχω ενα cbf250 της Honda το χρεισιμοποιω στην δουλεια μου εδω και σχεδον 4 χρονια.Εχει γραψει γυρω στα 110.000 χλμ. βγαζοντας μου ελαχιστα προβληματα σε σχεση με την χρηση του.
Ηρθε ο καιρος να το αλλαξω και ψαχνοντας ανακαλυψα οτι δεν υπαρχει κατι αλλο σε 250 εκτος του yanaha ybr 250.Βλεποντας το καταλαβα οτι ειναι μια αντιγραφει του cbf και κατα την γνωμη μου χειροτερο(αν εξαιρεσει κανεις τον ψεκασμο).
Ο πωλητης ομως μου προτεινε και το sportcity 300 cube.Απο μικρος κατοχος παπιων(ολα honda) μισουσα τα τοτε σκουτερ και συγχρονος τα φοβομουν λογο του πολυ κακου κρατηματος σε φρεναρισματα(πολλα φιλαρακια εχουν καθαρισει το οδοστρωμα σε ιδιο φρεναρισμα με εμενα σε παπι και ορθιο) οποτε και ποτε δεν περασε απο το μυαλο μου να παρω σκουτερ.
Αλλα απο προχθες αρχισα να το σκεφτομαι βλεποντας το 300 σπορτσιτι.
Διαβαζω οτι υπαρχει ενα σχετικο προβλημα με τα λαστιχα κατι που εγω αλλαζω καθε χρονο.Επισης δεν ξερω το κατα ποσο ειναι οικονομικα στα σερβις σε σχεση με το μονοκυλινδρο cbf η ybr?
Επισης δεν ξερω τι γινετε σε σχετικα μεγαλες βλαβες πχ κολημα μηχανης,αλλαγη κυλινδροπιστονου κλπ,οπως επισης διαβαζω διαφορα προβληματα σε αυτο το σιατ που ειχαν τα παλαιοτερα,ισχυουν???
Τελος με φοβιζει λιγο το προβλημα κρατηματος της μηχανης στο δρομο,παω συχνα μεχρι Θηβα ,Ελευσινα ,χαλκιδα με το cbf που ηταν βαρυ δεν ειχα προβληματα.
Παρολαυτα σκεφτομαι οτι θα ειναι πιο ξεκουραστο εχει μπρος πισω δισκοφρενα ειναι πιο ομορφο και με 5 σχεδον ιππους παραπανω αλλα απλα ακομα τα φοβαμαι........τι να κανω πειτε μου και εσεις.
Ευχαριστω
φιλε το sportcity ειναι ενα πολυ καλο σκουτερ.εχει μηχανη piaggio που σημαινει οτι δεν παθαινει τιποτα.
εχει νορμαλ τιμες για σερβις.
εχει τελεια κρατηματα,τελειες αναρτησεις και ειναι πολυ ανετο..
οσο για τα λαστιχα σιγουρα θα βγει ιδια διασταση πολυ συντομα για το πισω λαστιχο αλλιως βαζεις παρομοια που εγω την θεωρω και καλυτερη για την γεωμετρια του σκουτερ..
ΑΛΛΑ,εγω εχω sportcity και περιμενω πως και πως να γινει το διπλωμα μου απεριοριστων για να παρω μηχανη...απο εκει και περα δικια σου η αποφαση!!
να αναφέρω και εγώ ένα πρόβλημα το οποίο μου παρουσιάστηκε χτες. το μηχανάκι έχει 2000 χλμ. χτες και αφού ξεκίνησα κανονικά την πορεία μου διπλός. άκουσα έναν μπάσω μεταλλικό ηχώ (όχι στη εκινιση αλλά στην πορεία). παρατήρησα ότι αυτό το έκανε όταν άνοιγα το γκάζι λίγο και όχι τέρμα. αργότερα πήγα μονός μια βόλτα για να το ελέγξω. το έκανε πάλι όταν άνοιξα λίγο το γκάζι αλλά σε μικρότερη ένταση. (ακουγόταν γρήγορα σαν ένα τακ...τακ...τακ και μετα σταματουσε)
τι μπορεί να ήταν αυτός ο ήχος???
φιλε john αν καταλαβα καλα αυτος ειναι ο θορυβος απο τις μπιλιες και ακουγεται οταν πηγαινεις με λιγο γκαζι..δεν ειναι προβλημα!!εμενα προσωπικα με φτιαχνει μην σου πω αυτος ο ηχος!!!! :D
-
φιλέ μου fish13 το sportcity είναι πολύ καλό. εγώ έχω το 250 έχω κάνει μεχρι τώρα 2000 χλμ και είμαι πολύ ικανοποιούμενος. είναι από τα φτηνότερα της κατηγορίας. οπός είπε και ο γιωργοσ έχει piagio κινητήρα αρά αξιοπιστία, καλές επιδώσεις, μικρή κατανάλωση, αθόρυβη λειτουργιά, κραδασμούς μηδέν κλπ. σκέψου ότι τα περισσότερα scooter φοράνε piagio (aprilia,paugeot,derby,gilera) και σέρβις κάθε 5000 χιλ. στον δρόμο είναι πολύ άνετο ακόμα και για μεγάλο ταξίδι.
giorgosp17 δεν κατάλαβα τι ήταν αυτός ο θόρυβος αλλα ότι και να ήταν δεν είχα καμιά αλλαγή σε επιδώσεις κλπ. το καλώ είναι ότι δεν το ξανά έκανε από χτες που το άνοιξα καλά και δεν ξανά άκουσα τίποτα.
-
παιδια το σπορτσιτι (4200 χλμ) το τελευταιο διαστημα οταν το ξεκιναω με 2 ατομα (νορμαλ βαρος) σε ανηφορα ψηλοζοριζεται να "αλλαξει ταχυτητα" (καταλαβαινετε φανταζομαι τι εννοω) και μερικες φορες κανει ενα περιεργο ηχο μεχρι να γινει αυτο. Οταν πια "αλλαξει ταχυτητα" ολα καλα. Παντως γενικα μου δινει την εντυπωση οτι ψηλοκαθυστερει να αλλαξει την πρωτη ταχυτητα αλλα μπορει να ειναι η ιδεα μου και να ειναι ολα τα scooter της κατηγοριας ετσι. Γνωριζετε τιποτα επαυτου;
Σε εθνικη οδο που ημουν τις προαλλες ενα peugeot geopolis με περασε σχεδον σαν σταματημενο. Εγω δεν πηγαινα τεζα αλλα και να ανοιγα τερμα γκαζι δε νομιζω να αλλαζε δραματικα η κατασταση. Το μονο που ελπιζω ειναι να ηταν το geopolis το 400αρι γιατι αμα ηταν το 250 θα παρω αποφαση οτι εχω απο τις χειροτερες επιδοσεις στην κατηγορια, απο τη στιγμη που οι αλλοι εκτος απο καλυτερες τελικες εχουν και καλυτερα ανοιγματα.
-
παιδια το σπορτσιτι (4200 χλμ) το τελευταιο διαστημα οταν το ξεκιναω με 2 ατομα (νορμαλ βαρος) σε ανηφορα ψηλοζοριζεται να "αλλαξει ταχυτητα" (καταλαβαινετε φανταζομαι τι εννοω) και μερικες φορες κανει ενα περιεργο ηχο μεχρι να γινει αυτο. Οταν πια "αλλαξει ταχυτητα" ολα καλα. Παντως γενικα μου δινει την εντυπωση οτι ψηλοκαθυστερει να αλλαξει την πρωτη ταχυτητα αλλα μπορει να ειναι η ιδεα μου και να ειναι ολα τα scooter της κατηγοριας ετσι. Γνωριζετε τιποτα επαυτου;
Σε εθνικη οδο που ημουν τις προαλλες ενα peugeot geopolis με περασε σχεδον σαν σταματημενο. Εγω δεν πηγαινα τεζα αλλα και να ανοιγα τερμα γκαζι δε νομιζω να αλλαζε δραματικα η κατασταση. Το μονο που ελπιζω ειναι να ηταν το geopolis το 400αρι γιατι αμα ηταν το 250 θα παρω αποφαση οτι εχω απο τις χειροτερες επιδοσεις στην κατηγορια, απο τη στιγμη που οι αλλοι εκτος απο καλυτερες τελικες εχουν και καλυτερα ανοιγματα.
αυτος ο θορυβος φιλε δεν ειναι τπτ.το κανουν ολα τα μηχανακια με μηχανη piaggio..
στις 6000 χιλιομετρα αλλαξε τις μπιλιες σε πιο ελφριες και μετα ελα πες μας!ουτε xmax ουτε sh300 δεν θα σε πιανει..εγω εχω το 200αρι με μπιλιες malossi πιο ελαφριες και τις προαλες πατησα geopolis 250..
-
thanks giorgo. Κοιτα εγω σχεδιαζω να προβω σε βελτιωσεις μολις ληξει η εγγυηση. Αληθεια ποσο εγγυηση εχουμε...............;
Σκευτομαι για μπιλιες, βαριατορ και εξατμιση akrapovic. Καλα ειναι;
-
εγω την εχασα την εγγυηση στις 6000 χιλιομετρα επειδη δεν μου βαζανε πιο ελαφριες μπιλιες και πηγα αλλου αλλα δεν με πολυνιαζει..εγω προσωπικα δεν θελω να βαλω πολλα λεφτα γιατι αργοτερα θα το πουλησω για μηχανη αλλα με ενα βαριατορ και εναν συμπλεκτη μαλοσι το μηχανακι θα πηγαινει κοπιδια..η εξατμιση δεν θα σου δωσει και πολλα..θα πρεπει να αλλαξεις μαζι εξατμιση φιλτρο και να ρυθμισεις αναλογα και το ιντζεκτσιον,και θα καιει και λιγο περισσοτερο..ενω με βαριατορ και συμπλεκτη το μηχανακι δεν θα πιανεται ουτε απο 300αρια..και ειναι και λιγα λεφτα..βαριατορ 120 και συμπλεκτης αλλα τοσα νομιζω..
-
thanks και παλυ για την τεχνογνωσια
-
για σου φυλαρακο,να σου πο και εγω μια γνομη που εχω και εγω το 250,αλαξα υμαντα και μπιλιεσ και παει σφερα οχι ομωσ οτι παταει τα 300 χοντα ,εκτοσ αν εισε 40 κιλα κατηγορια φτερου που λενε και στο βοξ ,εχη ομωσ διαφορα μεγαλη ,θα σαι ευχαριστηση
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Έχω ένα sportcity 250cc, αντιπροσωπείας καινούριο και έχω κάνει μόλις 2.800χλμ. Μέχρι πρότινος το μοναδικό πρόβλημα ήταν τα χάλια ελαστικά, τα οποία με το παραμικρό μπορεί να σε προδώσουν. Τελευταία όμως παρουσιάστηκε και νέο πρόβλημα. Με δεύτερο άτομο και σε ψηλοανηφόρα ακούγεται ένας θόρυβος που σου σπάει τα νεύρα και νομίζεις ότι θα σου μείνει το μηχανάκι στην ανηφόρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να μην ανησυχώ και πως έχουν αντικαταστήσει στο διαφορικό ένα υλικό αμιάντου με ένα νέο υλικό μη καρκινογόνο που όμως δημιουργεί αυτόν τον θόρυβο. Και ρωτάω εγώ είναι φυσιολογικό??? Και αν είναι γιατί δεν μου το είπαν όταν το αγόρασα και έδωσα 3.800 ευρώ??? Επίσης τις τελευταίες 10 μέρες μου έσβησε ο κινητήρας 2 φορές ενώ βρισκόμουν εν κινήσει!!! Είναι και αυτό φυσιολογικό??? Έχω αλλάξει μηχανάκια, παπί, Leonardo 125, Transalp 600 και τώρα κατέληξα σε αυτό. Είμαι δυσαρεστημένος σε βαθμό που σκέφτομαι να το πουλήσω. Βοηθήστε την κατάσταση, περιμένω νέα σας.
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Έχω ένα sportcity 250cc, αντιπροσωπείας καινούριο και έχω κάνει μόλις 2.800χλμ. Μέχρι πρότινος το μοναδικό πρόβλημα ήταν τα χάλια ελαστικά, τα οποία με το παραμικρό μπορεί να σε προδώσουν. Τελευταία όμως παρουσιάστηκε και νέο πρόβλημα. Με δεύτερο άτομο και σε ψηλοανηφόρα ακούγεται ένας θόρυβος που σου σπάει τα νεύρα και νομίζεις ότι θα σου μείνει το μηχανάκι στην ανηφόρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να μην ανησυχώ και πως έχουν αντικαταστήσει στο διαφορικό ένα υλικό αμιάντου με ένα νέο υλικό μη καρκινογόνο που όμως δημιουργεί αυτόν τον θόρυβο. Και ρωτάω εγώ είναι φυσιολογικό??? Και αν είναι γιατί δεν μου το είπαν όταν το αγόρασα και έδωσα 3.800 ευρώ??? Επίσης τις τελευταίες 10 μέρες μου έσβησε ο κινητήρας 2 φορές ενώ βρισκόμουν εν κινήσει!!! Είναι και αυτό φυσιολογικό??? Έχω αλλάξει μηχανάκια, παπί, Leonardo 125, Transalp 600 και τώρα κατέληξα σε αυτό. Είμαι δυσαρεστημένος σε βαθμό που σκέφτομαι να το πουλήσω. Βοηθήστε την κατάσταση, περιμένω νέα σας.
[admin]
Ηλία καταλαβαινω το αγχος για την μηχανη σου αλλα μια φορα ειναι αρκετη , λιγο υπομονη και θα σου απαντησουν στο post σου ΕΔΩ , εχω διαγραψει τα ιδια post που εκανες στις υπολοιπες κατηγοριες
[admin]
-
Φιλε εγω εχω το 200..Ο λογος για τον θορυβο ειναι αυτος που σου ειπαν ακριβως.δεν ειναι ακριβως προβλημα.η θα πρεπει να τον συνηθησεις η να ξεκινας λιγο πιο αποτομα στην κινηση και στις ανηφορες..Αυτο το κανουν ολα τα μηχανακια που εχουν ιταλικο μοτερ(πιατζιο,πεζο,τζιλερα,απριλια κτλπ)..για το σβησιμο μαλλον η βενζινη φταιει.δοκιμασε να ανεβασεις λιγο το ρελαντι αμα στο ξανακανει. :bye:
-
Καλησπερα φιλε μου.Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα αν και το μηχανακι εχει πανω 22.000Km.Το πηγα λοιπον στο συνεργειο απο οπου το αγορασα (μεταχειρισμενο) και μου ειπαν οτι εχει να κανει με τον συμπλεκτη και αλλαζοντας τον με αυτον του 300Cube θα λυθει το προβλημα.Οντως εγινε η αλλαγη και μεχρι στιγμης τα αυτακια μου βρηκαν παλι την υγεια τους.Το κοστος ηταν 50Euro αλλα πραγματικα αξιζε.Πιεσε λιγο καταστασεις μηπως και στο αλλαξουν στην εγγυηση αν ισχυει ακομα.Τα μεχρι στιγμης χιλιομετρα μετα την αλλαγη ειναι περιπου 1000+.
Οσον αφορα τα σβησιματα, το ειχα και εγω και αλλαζοντας βενζιναδικο λυθηκαν και τα προβληματα...Ακομα δεν εχω κανει πολλα χιλιομετρα για να σου πω με σιγουρια οτι αυτο ηταν και το προβλημα....
Το μηχανακι ειναι παρα πολυ καλο και η συμβουλη μου μην μετανοιωσεις γαι τιν επιλογη σου.Πιστεψε με σε αλλες εταιρειες αυτα δεν τα λενε προβληματα ;)
-
Εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με τον ηλια και καταλαβαινω απολυτα τι εννοει.
Ο θορυβος που δημιουργειται δεν ειναι το χειροτερο της καταστασης αλλα το γεγονος οτι ο κινητηρας ειναι σαν να μπαινει σε "safe mode" πανω στο ζορισμα που παρατηρειται εντονα στην οδηγηση με 2 ατομα αλλα και λιγο με 1 ατομο και δεν δινει κινηση τη στιγμη που κανει αυτον τον ανατριχιαστικο θορυβο. Ετσι δεν ειναι Ηλια; Επισης η κατασταση επιδινωνεται αγριως οταν εισαι στο κεντρο της πολης και ανεβαινει η θερμοκρασια απο τα αλλεπαληλα ανοιγοκλεισιματα του γκαζιου. Αυτο το φαινομενο ειναι απογοητευτικο για το μηχανακι που κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο.
Αλλα δεν ειναι το μοναδικο προβλημα που αντιμετοπιζω εγω αυτην την περιοδο. Πριν λιγους μηνες το εκανα ενα πλυσιμο (δεν ηταν το πρωτο) και προφανως πηραν νερο σημεια που δεν επρεπε με 2 αποτελεσματα. 1ον νεκρωσε το ταχυμετρο για λιγες μερες αλλα επανηλθε μετα. 2ον του εμεινε χουσουρι ακομα και τωρα με διακοπες λειτουργειας κατα την οδηγηση. Δεν μου σβηνει εντελως παντως οπως του Ηλια παντως ειναι εκνευριστικο οποτε συμβαινει. Η διακοπες παρατηρουνται εντονα με 2 ατομα και ελαχιστα οταν ειμαι μονος. Θα μου πει κανεις: γιατι δεν εκανες τιποτα...........Η απαντηση ειναι οτι δεν εχω εμπιστοσυνη στο συνεργειο της αντιπροσωπειας εδω στη Ροδο γιατι ακομα και ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ το φτιαξουν θα μου ερθει ενας λογαριασμος αυτοκτονιας κατα 99,5% γιατι εχουν κατι τετοιες τακτικες εδω περα καθως ειναι οι μονοι εξουσιοδοτημενοι.
Αμα μπορει καποιος να βοηθησει ασ το κανει :D
-
Αλλα δεν ειναι το μοναδικο προβλημα που αντιμετοπιζω εγω αυτην την περιοδο. Πριν λιγους μηνες το εκανα ενα πλυσιμο (δεν ηταν το πρωτο) και προφανως πηραν νερο σημεια που δεν επρεπε με 2 αποτελεσματα. 1ον νεκρωσε το ταχυμετρο για λιγες μερες αλλα επανηλθε μετα. 2ον του εμεινε χουσουρι ακομα και τωρα με διακοπες λειτουργειας κατα την οδηγηση. Δεν μου σβηνει εντελως παντως οπως του Ηλια παντως ειναι εκνευριστικο οποτε συμβαινει. Η διακοπες παρατηρουνται εντονα με 2 ατομα και ελαχιστα οταν ειμαι μονος. Θα μου πει κανεις: γιατι δεν εκανες τιποτα...........Η απαντηση ειναι οτι δεν εχω εμπιστοσυνη στο συνεργειο της αντιπροσωπειας εδω στη Ροδο γιατι ακομα και ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ το φτιαξουν θα μου ερθει ενας λογαριασμος αυτοκτονιας κατα 99,5% γιατι εχουν κατι τετοιες τακτικες εδω περα καθως ειναι οι μονοι εξουσιοδοτημενοι.
Αμα μπορει καποιος να βοηθησει ασ το κανει :D
Φιλε ανοιξε τα καπακια στα ποδια σου(δυο βιδες στη σελα και δυο κατω για το ανοιχτο γκρι και αλλη μια για το δεξια μαυρο μικρο (λεει και στο μανουαλ πως) και κοιτα αν εχει ψιλοκοπει το μπουζοκαλωδιο.εμενα εκανε κατι διακοπες και μετα νεκρωσε τελειως(την στιγμη που εχασε την επαφη τελειως το καλωδιο) και ανοιξα και το ειδα και εβαλα απο beverly ετοιμοπαραδοτο και μεγαλυτερο μηκος μην ξανακοπει.
-
Αλλα δεν ειναι το μοναδικο προβλημα που αντιμετοπιζω εγω αυτην την περιοδο. Πριν λιγους μηνες το εκανα ενα πλυσιμο (δεν ηταν το πρωτο) και προφανως πηραν νερο σημεια που δεν επρεπε με 2 αποτελεσματα.
Ξεβίδωσε το πλαϊνό καπάκι του φίλτρου αέρα. Τσέκαρε σε τι κατάσταση είναι το σφουγγάρι και καθάρισε το. Είναι πιθανόν να πήρε νερά κατά το πλύσιμο και να έχει μαζέψει πολύ βρώμα.
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Έχω ένα sportcity 250cc, αντιπροσωπείας καινούριο και έχω κάνει μόλις 2.800χλμ. Μέχρι πρότινος το μοναδικό πρόβλημα ήταν τα χάλια ελαστικά, τα οποία με το παραμικρό μπορεί να σε προδώσουν. Τελευταία όμως παρουσιάστηκε και νέο πρόβλημα. Με δεύτερο άτομο και σε ψηλοανηφόρα ακούγεται ένας θόρυβος που σου σπάει τα νεύρα και νομίζεις ότι θα σου μείνει το μηχανάκι στην ανηφόρα. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να μην ανησυχώ και πως έχουν αντικαταστήσει στο διαφορικό ένα υλικό αμιάντου με ένα νέο υλικό μη καρκινογόνο που όμως δημιουργεί αυτόν τον θόρυβο. Και ρωτάω εγώ είναι φυσιολογικό??? Και αν είναι γιατί δεν μου το είπαν όταν το αγόρασα και έδωσα 3.800 ευρώ??? Επίσης τις τελευταίες 10 μέρες μου έσβησε ο κινητήρας 2 φορές ενώ βρισκόμουν εν κινήσει!!! Είναι και αυτό φυσιολογικό??? Έχω αλλάξει μηχανάκια, παπί, Leonardo 125, Transalp 600 και τώρα κατέληξα σε αυτό. Είμαι δυσαρεστημένος σε βαθμό που σκέφτομαι να το πουλήσω. Βοηθήστε την κατάσταση, περιμένω νέα σας.
γεια σου φιλαρακι :bye:
λοιπον να σου πω και εγω την γνωμη μου.
ο θορυβος παρατηρειτε η σε ζορισμα η σε πολυ ζεστη.
και εμενα μου την εχει σπασει (αν και το κανει σπανια) και θα ψαχτω πριν το καλοκαιρι.
οσο για τις διακοπες...
του οργανου. εγω ψεκαζοντας wd40 (η ιδιου τυπου σπρει) απο το κενο του πλαστικου του τιμονιου (στις μανετες μεσα)το καταφερα και εστρωσε
του κινητηρα.αλλαξα ενα μπουζακι πρωτα και βενζιναδικο.σταματησε για λιγο καιρο.οταν το ξανακανε προσεξα οτι κουνοντας ελαχιστα το run -off (κοκκινος διακοπτης δεξια στο δεξιο γκριπ) εσβηνε!αυτο ηταν.μιλωντας με κολλητο που δουλευει σε μηχανακια μου ειπε οτι ειναι συνηθισμενο φαινομενο!ειδικα στους κραδασμους :psdof:
μου ειπε να ριξω παλι σπρει αντισκωριακο για ηλεκτρικα που απομακρυνει τα νερα κλπ (δηλ σαν wd 40 ).....εφαγε τρελλο δουλεμα του στυλ -βαριεσαι να το φτιαξεις ρε μ%$#%@
και μου τα λες αυτα????-
αν σαν πω οτι 6 μηνες δεν εχει κανει το παραμικρο??
τι να πω ρε παιδια??
ισως ετυχε.. :pray:
μην το δωσεις το μηχανακι!!!
εγω το εχω βολευτει απιστευτα!!!!
αυτα!!
φιλικα
γιωργος :bye:
-
Εγω στην κινηση και σε μεγαλες θερμοκρασιες ξεκιναω με γκαζιες και οχι με σταθερο γκαζι και δεν τον κανει πλεον αυτο τον θορυβο.
Αλλο με χαλαει εμενα.που το χειμωνα κυριως που βαζω και το δευτερο φτερο στην πισω ροδα για τ νερα απο το πολυ βαρος στις λακουβες χοροπηδαει ο "κωλοσ"(τα δυο φτερα,αυτο που παει η πινακιδα μαζι με το προσθετο που εχει κανονικα απο κατω..)..και ειναι μια χαρα βιδωμενο το φτερο και τα δυο πανω στο σιδερο,απλα κουνιεται το σιδερο στο οποιο βιδωνουν.. :psdof:
-
εγω ψεκαζοντας wd40 (η ιδιου τυπου σπρει) απο το κενο του πλαστικου του τιμονιου (στις μανετες μεσα)το καταφερα και εστρωσε
AN και :a013, είστε σίγουροι ότι το WD40 είναι καλό για ηλεκτρικές επαφές; Αν μπορείς να τις ψεκάσεις και μετά να τις τρίψεις και να τις καθαρίσεις, οκ, αλλά για καθάρισμα εξ' αποστάσεως νομίζω ότι ένα σπρέι ηλεκτρικών επαφών (Contact Cleaner) είναι σωστότερο. Κι εγώ έριχνα αρχικά WD40 στο διακόπτη της μεγάλης σκάλας φώτων και μετά από λίγες μέρες δούλευε χειρότερα απ ότι πριν. Το WD40 μαζί με τη σκόνη γινόταν λάσπη!
Έριξα μετά Contact Cleaner και έκανε τρελή δουλεια...
-
σωστος ο giorgos mg! αυτο που ξεχασα να γραψω οτι διακοπες μου κανει στους κραδασμους με 2 ατομα. Που ακριβως να ριξω spray; πανω στο διακοπτη;
-
[/quote]
AN και :a013, είστε σίγουροι ότι το WD40 είναι καλό για ηλεκτρικές επαφές; Αν μπορείς να τις ψεκάσεις και μετά να τις τρίψεις και να τις καθαρίσεις, οκ, αλλά για καθάρισμα εξ' αποστάσεως νομίζω ότι ένα σπρέι ηλεκτρικών επαφών (Contact Cleaner) είναι σωστότερο. Κι εγώ έριχνα αρχικά WD40 στο διακόπτη της μεγάλης σκάλας φώτων και μετά από λίγες μέρες δούλευε χειρότερα απ ότι πριν. Το WD40 μαζί με τη σκόνη γινόταν λάσπη!
Έριξα μετά Contact Cleaner και έκανε τρελή δουλεια...
[/quote]
συγνωμη αλλα πιστευω οτι ανεφερα προβληματα για sportcity 250i (diko moy)
αν οι mods νομιζουν οτι ειμαι εκτος θεματος ευχαριστως σβηνουν το post μου :bye:
-
συγνωμη αλλα πιστευω οτι ανεφερα προβληματα για sportcity 250i (diko moy)
αν οι mods νομιζουν οτι ειμαι εκτος θεματος ευχαριστως σβηνουν το post μου :bye:
Φίλε εκτός θέματος εννοούσα ότι ήταν το σχόλιό μου κι όχι το δικό σου post. :bye:
-
συγνωμη αλλα πιστευω οτι ανεφερα προβληματα για sportcity 250i (diko moy)
αν οι mods νομιζουν οτι ειμαι εκτος θεματος ευχαριστως σβηνουν το post μου :bye:
Φίλε εκτός θέματος εννοούσα ότι ήταν το σχόλιό μου κι όχι το δικό σου post. :bye:
συγνωμη φιλε μου :blus: καταλαβα λαθος!! :bye:
πολυ καλο σπρει ειναι της wurth με κωδικο 2040.
απομακρυνει νερα απο ηλεκτρικα, ειναι αντιστατικο και οπου το εχω δοκιμασει κανει καλη δουλεια!!
και ματαξυ μας ειναι και η πιο φθηνη πρωτη κινηση που μπορει να κανει καποιος :kalo:
-
σωστος ο giorgos mg! αυτο που ξεχασα να γραψω οτι διακοπες μου κανει στους κραδασμους με 2 ατομα. Που ακριβως να ριξω spray; πανω στο διακοπτη;
ξεκινα απο τα κενα γυρω απο τον διακοπτη.
αν μπορεσεις ανοιξε τα πλαστικα του τιμονιου και βαλε.
:bye:
-
χεραιτω τα παιδια ,εχω να γραψω πολη κερω ,τελικα μουφα το sportcity ολο μια τα οργανα,μια τα φοτα μπαζουν ,η τρομπα νερου η αντλια οπωσ θελετε το λετε εινε 2 φορα που χαλαη ,τα χηλιομετρα το πολη 120 ,το ειχα φτιαξη λιγο δηλαδη μπιλιεσ και υμαντα εχω καλα μπαμ ,και παλη τα beverli μου φευγουν ενο μου ειπε ο μηχανικοσ οτη εινε ειδια μαλον δεν εινε εχουν καπια διαφορα ,σε καπια beverli εχω φηγη αλα σε διο τρια το πολι ,εχω απογοιτευτη,και συνεχια καπια ζημια θα βγη βλακια που δεν πηρα το cb f 250
-
Φιλε ποσο κερω εχης να κανυς σερβις μπιλιες-λουρι?γτ δεν υπαρχι καμια περιπτοση να πειγενει 120 το μηχανακι σου και να σε πατανε τα beverly που ειναι κατι κιλα πιο βαρια στην εκινηση..
με τα οργανα τη προβλημα εχεις?
-
xereto ,τα οργανα εκτοσ οτη βαζουν νερο ,δεν το πλενο απο κατω,εχη τρελαθη τω κοντερ και δηχνη οτη θελη δεν εινε το προβλιμα για τα 120 που δηχνη αυτο εινε αλο ,για τον ιμαντα και τησ μπιλιεσ αυτα αλαχτικαν στα 16000 καιτορα εχω 22000 νομιζο επιδη εινε malossi οτι δεν θελουν τοσο γριγορα αλαγη ,δεν ειμε βεβεα ειδηκοσ ,στον βιλ τα ειχα αλαξη,και η αντλια τοσο ευκολα χαλαει ,δε ξερο τη να πο πια
-
το οτι δειχνει οτι θελει το κοντερ θελει αλλαγη ο αισθητηρας κοντερ,συχνο προβλημα σε sportcity..οι μπιλιες κυριως οι ελαφρυτερες τρωγονται πιο ευκολα και θελουν απαραιτητα στα 6-8k km αλλαγη.οποτε αλλαξε μπιλιες για να δεις παλι 130+ τελικη.για το νερο τι να σου πω εμενα δεν εχει μπασει ποτε νερο στο κοντερ.
-
για την αντλια τη αιχησ ακουση χαλαει τοσο ευκολα,
-
Για αντλια δεν εχω ακουσει για κανενα sportcity..Στα beverly χαλανε συνεχεια ομως..λογικα δεν ειναι ιδιες..
-
Λοιπον εδω και 2 βδομαδες εχω συχνες διακοπες στο μηχανακι σαν να πιανει κοφτη.Κανει συνεχως κοψιματα.Με τον μηχανικο που το συζητησα μου ειπε οτι μαλλον ειναι η αντλια βενζινης .
Απο μονος δοκιμασα πρωτα αλλαγη βενζινης μονο 100 αλλα συνεχιζει τα ιδια οποτε αποφασισα να το σκαλιζω εβγαλα για αρχη το μπουζι και το οποιο αλλαξα και ειδα οτι ειναι NGK CR8 με μια ακιδα.Μολις το εβγαλα ειδα οτι ητανε λαδωμενο το αλλαξα με ενα καινουργιο NGK CR7 αλλα με 2 ακιδες και απο αυριο θα γινει η δοκιμη.Μπορει να μου πει καποιος τι μπουζι φοραει το Sportcity 250 και τι φταει και ειναι λαδωμενο ?
Ευχαριστω,