Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Tuono V4 R => Μήνυμα ξεκίνησε από: ellastef87 στις Ιανουάριος 07, 2017, 12:53:39 μμ
Τίτλος: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 07, 2017, 12:53:39 μμ
Είμαι κάτοχος ενός tuono v4 1100rr με 1800χλμ. Με την αγορά του, η Aprilia λόγο προωθητικής κίνησης έδινε ακραπα και χάρτη race , τα οποια και τοποθέτησαν με την αγορά του. Το προβλημα που έχω είναι όταν οδηγαω χαλαρά 3000-4500 στροφές, οι λαιμοί κοντά στις κεφαλές πυρώνουν σε μήκος 6 εκατοστά. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο πλην όμως ο μάστορας αφού έψαξε όλο το μηχανάκι μου είπε πως όλα είναι φυσιολογικά οπότε πρέπει να είναι και φυσιολογικό το πυρωμα και ότι το έχει ξαναδεί σε mana και κάποια gp800. Εμενα δεν μου αρέσει και δεν μπορώ να το θεωρώ φυσιολογικό, πιθανόν να είναι φτωχο μίγμα. Και εδώ θέλω την αποψη σας : Να το ααφησω έτσι με κίνδυνο να πάθει κάποια βλάβη (εντως ή εκτός εγγυησης) ή Να προγραμματίσω τον εγκέφαλο με σίγουρο κίνδυνο να χάσω την εγγύηση (4 χρόνια)
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 07, 2017, 01:07:14 μμ
Καλως ηρθες. Οχι δεν ειναι φυσιολογικο να πυρωνουν, αν και φανταζομαι το κανουν οταν δεν υπαρχει ροη αερα. Δηλωνει φτωχο μιγμα ή καπου χανουν οι εξατμισεις. Δεν δοκιμαζεις σε καποιο αλλο εξουσιοδοτημενο να το δει; Εισαι σιγουρος οτι εχουν γινει οι ενεργειες για σωστη χαρτογραφηση;
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 07, 2017, 02:02:59 μμ
Πιστεύω πως οι κινήσεις είναι φιξ για την χαρτογράφηση. Και ο μάστορας είπε πως είναι σωστές. Οι εξάτμιση από που να χάνει;;; το πήρα καινούργιο πριν δυο μήνες και έχει αλλαχτεί μόνο το τελικό πάλι στην αντιπροσωπία. Οι λαιμοί πυρώνουν εν κινήσει σε χαμηλή ταχύτητα και όχι στο ρελαντί. Βέβαια δεν έχω πάει και σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δεύτερη γνώμη.... Αλλα πιστεύω πως τα ίδια θα μου πει
Καταρχήν χωρίς να είμαι μηχανικός δεν θα το δούλευα σε αυτές τις στροφές με πυρωμένες εξατμίσεις εφόσον όπως καταλαβαίνεις διακινδυνεύεις να καταστρέψεις τις βαλβίδες εξαγωγής και ......... (φαντάζομαι από ότι λες ότι δεν συμβαίνει στο ρελαντί η σε ψηλότερες στροφές).
Το ότι το κάνει μετά το ζέσταμα και στην περιοχή στροφών που αναφέρεις μόνο δείχνει ότι δεν είναι φτωχό μίγμα που συμβαίνει κατά την διάρκεια του ζεστάματος και καθώς παύει να υπάρχει σε πιο ψηλές στροφές οι αισθητήρες λάμδα μάλλον δίνουν σωστό σήμα.
Το σίγουρο για να έχεις αυτό το σύμπτωμα ανεξάρτητα από το αν το βρίσκουν φυσιολογικό η όχι είναι ότι έχεις για κάποιο λόγο κακή απαγωγή θερμότητας από την κεφαλή στο σημείο εξαγωγής και φτάνεις πολύ ψηλές θερμοκρασίες στις βαλβίδες και εξάτμιση στην περιοχή στροφών που αναφέρεις.
Αυτό μπορεί να προκαλείται από χάρτη καυσίμου η χρονισμού, πρόβλημα (διακοπτόμενο) αισθητήρων λάμδα, κλειστή βαλβίδα εξαγωγής (απίθανο αφού εξαφανίζεται πιο ψηλά η στο ρελαντί) η κάτι πιο απλό σαν την εξάτμιση (backpressure).
Έχουν αναφέρει κάποιοι παρόμοιο σύμπτωμα σε οχταβάλβιδες κεφαλές οι οποίες ψύχονται και με λάδι λόγω κακής λίπανσης μετά από ακινησία και χρήση χοντρού λαδιού αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό ισχύει για το Τουονο και εφόσον εσένα το κάνει μόνο σε αυτή την περιοχή στροφών δεν δείχνει να εξηγεί το σύμπτωμα.
Έχουν αναφέρει τέτοιο σύμπτωμα επίσης με εξατμίσεις Austin Racing.
Έχεις τις μαμά εξατμίσεις; Μπορείς να τις βάλεις επάνω να τις δοκιμάσεις με τις μαμά χαρτογραφήσεις; Εγώ αυτό θα έκανα πρώτο.
Ελπίζω να σου έδωσα λίγη τροφή για σκέψη :goodluck:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ifylios72 στις Ιανουάριος 07, 2017, 03:02:31 μμ
Αν έχεις καταλύτη μπορεί επίσης να έχει κάποιο πρόβλημα που περιορίζει την ροή και να σου δίνει αυτό το πρόβλημα.
Αν αλλάξεις τελικό για έλεγχο τσεκάρισε και τον καταλύτη.
Επίσης αν μπορείς να περιμένεις λίγες μέρες σύντομα θα γυρίσει ο bill ο οποίος θα σου δώσει την πιο έγκυρη συμβουλή/λύση :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: nenhs στις Ιανουάριος 07, 2017, 03:17:22 μμ
Καλη χρονια κ απο μενα. Το 1100 εχει μεγαλυτερης διατομης λαιμους 5mm παραπανω. Λογικα δεν επρεπε να κοκκινιζουν, θεωρω οτι ο μαστορας εχει κανει μαλακια κ παιζει να σου περασε κανα λογισμικο της ακρα για 1000! Το διαβασα στο af1 και γινεται οποτε μαλλον ψτωχο μιγμα. Πηγαινε σε αλλον εξουσιοδοτημένο και ζητα να σου ξαναπερασει το χαρτη αλλα φυσικα για το ιδιο μηχανακι οχι για 1000. Ειμαι 99% σιγουρος οτι ο μαστορας την εκανε την μαλακια. Τωρα εαν συνεχιζει κ ειστε σιγουροι οτι ειναι το σωστο προγραμμα ψαξε το θεμα με τη μανισια εξατμιση. Ρε φιλε πραγματικα εισαι ο 2ος σε ολο τον κοσμο απο τα φορουμ που διαβαζω κ εχει παθει κατι τέτοιο. Ευχομαι να σου λυθεί το ιεμα κ να γουσταρεις το εργαλειο σου! ΥΓ οι βαλβιδες ακουγονται κομπλε;
Καταρχήν χωρίς να είμαι μηχανικός δεν θα το δούλευα σε αυτές τις στροφές με πυρωμένες εξατμίσεις εφόσον όπως καταλαβαίνεις διακινδυνεύεις να καταστρέψεις τις βαλβίδες εξαγωγής και ......... (φαντάζομαι από ότι λες ότι δεν συμβαίνει στο ρελαντί η σε ψηλότερες στροφές).
Το ότι το κάνει μετά το ζέσταμα και στην περιοχή στροφών που αναφέρεις μόνο δείχνει ότι δεν είναι φτωχό μίγμα που συμβαίνει κατά την διάρκεια του ζεστάματος και καθώς παύει να υπάρχει σε πιο ψηλές στροφές οι αισθητήρες λάμδα μάλλον δίνουν σωστό σήμα.
Το σίγουρο για να έχεις αυτό το σύμπτωμα ανεξάρτητα από το αν το βρίσκουν φυσιολογικό η όχι είναι ότι έχεις για κάποιο λόγο κακή απαγωγή θερμότητας από την κεφαλή στο σημείο εξαγωγής και φτάνεις πολύ ψηλές θερμοκρασίες στις βαλβίδες και εξάτμιση στην περιοχή στροφών που αναφέρεις.
Αυτό μπορεί να προκαλείται από χάρτη καυσίμου η χρονισμού, πρόβλημα (διακοπτόμενο) αισθητήρων λάμδα, κλειστή βαλβίδα εξαγωγής (απίθανο αφού εξαφανίζεται πιο ψηλά η στο ρελαντί) η κάτι πιο απλό σαν την εξάτμιση (backpressure).
Έχουν αναφέρει κάποιοι παρόμοιο σύμπτωμα σε οχταβάλβιδες κεφαλές οι οποίες ψύχονται και με λάδι λόγω κακής λίπανσης μετά από ακινησία και χρήση χοντρού λαδιού αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό ισχύει για το Τουονο και εφόσον εσένα το κάνει μόνο σε αυτή την περιοχή στροφών δεν δείχνει να εξηγεί το σύμπτωμα.
Έχουν αναφέρει τέτοιο σύμπτωμα επίσης με εξατμίσεις Austin Racing.
Έχεις τις μαμά εξατμίσεις; Μπορείς να τις βάλεις επάνω να τις δοκιμάσεις με τις μαμά χαρτογραφήσεις; Εγώ αυτό θα έκανα πρώτο.
Ελπίζω να σου έδωσα λίγη τροφή για σκέψη :goodluck:
Aντωνη δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα με τα V4. Η aprilia αποφασισε οτι μονο εαν πληρωσεις βαζεις την αγωνιστικη ECU, η οποια στην ουσια ειναι η μαμα, με αλλη χαρτογραφηση. Εαν για καποιο λογο βαλεις σε αυτη τον μαμα χαρτη, ΠΑΠΑΛΑ ο αγωνιστικος και πρεπει να ξαναπληρωσεις. Επισης δεν γνωριζω αλλα ο αγωνιστικος χαρτης καταργει το flap στην εξατμιση (το ανοιγει οταν η μοτο κινειται ή μπορεις να το ξηλωσεις εντελως) και ισως καταργει και το PAIR και τον λαμδα. Πιο σωστο μου φαινεται αυτο που λεει ο nenhs, να εχει περαστει λαθος χαρτης. :kalo:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bill στις Ιανουάριος 07, 2017, 04:20:19 μμ
Παιδια αφηστε τις τρελες θεωρίες. Ειναι απολυτα φυσιολογικο. Ο ρυθμος των εναυσεων κ παραγωγης εργου κ θερμοτητας ειναι πολυ μικρος στο φασμα των στροφων που αναφέρονται ωστε να εχουμε θεμα με φτωχο μιγμα. Το κοκκινισμα γίνεται καθαρα λογο μετάλλου κ "διαιτας" για να ειναι ολο το μηχανακι ελαφρύτερο, ειναι αισθητα πιο λεπτα τα τοιχωματα των σωληνωσεων. Μην ψαχνουμε προβληματα γιατι οσο μεγαλωνει η ειδικη ισχυς hp ανα λιτρο κ σε συνδιασμο με την συνεχής βελτιωση των κραμματων στα μετταλα βλεποημε πραγματα που παλια δεν τα βλεπαμε ποτε. Ακομα θυμαμαι το 2002 σε κοντρα το βραδυ με 2 zx12r stock που στην τελικη του φαινοταν ολη η εξατμιση μεχρι κ τα μισα του τελικου, κοκκινη σαν το αιμα. Οσο για τον προγραμματισμό, γινεται online και δεν μπορεί να γινει τιποτα λαθος. Ενα κουμπι πατας
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 07, 2017, 04:58:27 μμ
Μεγάλη ανατροπή λέμε :h22:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 07, 2017, 07:48:39 μμ
Φίλε, μεγειά το εργαλείο! V4 1100 ε? Βάλε καμιά φωτό να χαρούμε και μεις :D :D
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 07, 2017, 08:00:29 μμ
Παιδιά με έχετε σκλαβώσει. Bill αν είναι όντως όπως τα λες και είναι φυσιολογικό οι βαλβίδες δεν την ακούνε αν όχι ακαριαία μελλοντικά δεν θα παίξει πρόβλημα;; Καίγομαι γιατί το μωρο το παντρευτικα , πραγματικά είναι λουλούδι.(πως ανεβάζω φωτο να δείτε και τον λαιμό και το μωρο)
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bill στις Ιανουάριος 07, 2017, 09:30:13 μμ
Παιδιά με έχετε σκλαβώσει. Bill αν είναι όντως όπως τα λες και είναι φυσιολογικό οι βαλβίδες δεν την ακούνε αν όχι ακαριαία μελλοντικά δεν θα παίξει πρόβλημα;; Καίγομαι γιατί το μωρο το παντρευτικα , πραγματικά είναι λουλούδι.(πως ανεβάζω φωτο να δείτε και τον λαιμό και το μωρο)
τι εννοεις να την ακουνε? αυτο με το οτι εχουν προβλημα οι βαλβιδες με τις ελευθερες εξατμισεις ειναι ενας μυθος. η θεωρια ηταν οτι αν δουλεψεις εναν κινητηρα χωρις εξατμιση, κατα το κλεισιμο της η βαλβιδα εξαγωγης που ειναι και στο ανωτερο σημειο της θερμοκρασιας της, λουζεται απο κρυο αερα που δημιουργει η αρνητικη πιεση , αυτην η αποτομη διακυμανση της θερμοκρασιας θα μπορουσε να βλαψει την βαλβιδα. ολα αυτα ισχυουν αλλα πολλα χρονια πριν, πλεον με τα μεταλλα που υπαρχουν δεν εχουμε τετοιο προβλημα.οι βαλβιδες μπορουν να καταστραφουν απο ελλειπή συντηρηση-ρυθμιση και απο κακη βενζινη που αφηνει αρκετα κατάλοιπα καυσης. ο μεγαλυτερος κινδυνος της βαλβιδας ειναι να μην στεγανοποιει καλα με την εδρα της και να διαφευγουν καυσαερια κατα την διαρκεια της εκτονωσης.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 07, 2017, 09:45:14 μμ
Δηλαδή θεωρείς πως είναι φυσιολογικό και να μην ψαχτώ παραπάνω με προγράμματα κτλ ;Δεν υπάρχει κάποιος που να καβαλάει v4 να πει αν έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;;
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 07, 2017, 09:57:28 μμ
Για να το λέει ο Bill κάτι ξέρει ;)
Όσο για v4 που ρωτάς έχω εγώ το 1000αρι Tuono και δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση χρήσης
:bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 07, 2017, 10:06:02 μμ
Bousnak δεν μπορεί να το δεχτεί το κεφάλι μου ότι είναι φυσιολογικό γιατί δεν το κάνει σε άλλες στροφές ή όταν πάει τάπα ;;; που στα κόκκινα θα έπρεπε να ζορίζεται περισσότερο. Το θεωρώ αν όχι πρόβλημα τουλάχιστον περίεργο. Πιθανόν να με πείτε περίεργο ή άσχετο αλλα έτσουξε η τσέπη μου.............
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 07, 2017, 10:15:03 μμ
Bousnak δεν μπορεί να το δεχτεί το κεφάλι μου ότι είναι φυσιολογικό γιατί δεν το κάνει σε άλλες στροφές ή όταν πάει τάπα ;;; που στα κόκκινα θα έπρεπε να ζορίζεται περισσότερο. Το θεωρώ αν όχι πρόβλημα τουλάχιστον περίεργο. Πιθανόν να με πείτε περίεργο ή άσχετο αλλα έτσουξε η τσέπη μου.............
Αν και απάντησε ο Bill οπότε εγώ περισσευω :D
Θα πω ότι αν το πηγαίνεις τάπα σημαίνει ότι υπάρχει και μεγαλύτερη ροή αέρα άρα μπορεί να αρκεί αυτό ώστε να μην ανεβαίνει τόσο η θερμοκρασία εκεί στους λαιμους
Λέω εγώ τώρα
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 07, 2017, 10:23:49 μμ
Παίζει να έχει κολλήσει το κεφάλι μου... Αχαχχαχα ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Αν πέσει κάτι σχετικό στην αντίληψη σας ενημερώστε με.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 07, 2017, 11:41:47 μμ
Παίζει να έχει κολλήσει το κεφάλι μου... Αχαχχαχα ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Αν πέσει κάτι σχετικό στην αντίληψη σας ενημερώστε με.
Εγώ αυτό το διάστημα καταλαβαίνω έναν κραδασμο - συντονισμό που με κάνει να ανησυχώ ώρες ώρες
Είμαι καλά γιατρέ μου??? :h22:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bill στις Ιανουάριος 07, 2017, 11:55:10 μμ
η ροη του αερα τις ψυχει αρκετα. το κανει σε ολες τις στροφες.... κρατησε το στατικα στις 8000rpm την νυχτα κ δες τις εξατμισεις να κοκκινιζουν αμεσως...
αν κανεις μια απλη αναζητηση στο youtube θα βρεις ενα σωρο παραδειγματα
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: paramedic στις Ιανουάριος 07, 2017, 11:58:54 μμ
Ρε συ Bill όταν μιλάς σε μερικά τεχνικά θέματα πραγματικά μου θυμίζεις τον εαυτό μου όταν με ρωτάνε συγγενείς στην δουλειά κάτι για τον αναπνευστήρα πχ και τους απαντώ με τόσες άγνωστες ιατρικές λέξεις ώστε να μην καταλάβουν τίποτα και να μου απαντήσουν απλά : Αααααααααα μάλιστα! Και φυσικά να μην έχουν καταλάβει τίποτα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: Anestis στις Ιανουάριος 08, 2017, 09:43:37 πμ
Αυτο που λετε τωρα το ειχα παρατηρησει στον πηγασο παλια και δεν θα το εβλεπα, αλλα ετυχε που ηταν σκοτεινα εκει που το ειχα βαλει
να δουλεψει για ζεσταμα και το παρατηρησα αλλα δεν ειχα καποιο θεμα, λογικα ετσι θα γινοταν συνεχεια τοσα χρονια
Αλλωστε οι εξατμισεις γιαυτο αλλαζουν χρωμα, ειδικα κοντα στους λαιμους τις κεφαλης, πυρωμα ξεπυρωμα :ohyes:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 08, 2017, 09:57:06 πμ
Μετα απο 10sec στις 3500, στατικα. Αναβεις τσιγαρο για πλακα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 08, 2017, 10:00:09 πμ
Θα με αναγκασετε να πάω να βάλω μπροστά τον ΤΟΥΙΤΙ :dry:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ifylios72 στις Ιανουάριος 08, 2017, 10:27:02 πμ
Αυτο που λετε τωρα το ειχα παρατηρησει στον πηγασο παλια και δεν θα το εβλεπα, αλλα ετυχε που ηταν σκοτεινα εκει που το ειχα βαλει
να δουλεψει για ζεσταμα και το παρατηρησα αλλα δεν ειχα καποιο θεμα, λογικα ετσι θα γινοταν συνεχεια τοσα χρονια
Αλλωστε οι εξατμισεις γιαυτο αλλαζουν χρωμα, ειδικα κοντα στους λαιμους τις κεφαλης, πυρωμα ξεπυρωμα :ohyes:
Τώρα που το έθιξε ο bill και το παρατηρούμε κι εμείς αν δεις την διαδικασία κατασκευής των σωλήνων
γίνεται πιο προφανές το θέμα ανοχών και πυρώματος αλλά......
με τα γύρω γύρω τι γίνεται; Η ακτινοβολία θερμότητας δεν δημιουργεί προβλήματα; :thnk:
Στα Mille θα είχε πολύ πράμα να λιώσει ;)
Θα αρχίσουμε να τυλίγουμε τους λαιμούς με πυρίμαχη φακαρόλα σαν τα ΚΤΜ;
ΥΓ: Να μην ξεχάσουμε να αφήσουμε ένα κενό για να ανάβουμε το τσιγάρο μας :tez:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 08, 2017, 10:40:04 πμ
Επειδη δεν καταλαβα, το φλασαρισμα του εγκεφαλου γινεται αυτοματα; Δηλαδη μονο φισωνεις το μηχανακι με τον υπολογιστη και αυτος κατεβαζει το σωστο map; Δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο που λεει ο nenhs;
με τα γύρω γύρω τι γίνεται; Η ακτινοβολία θερμότητας δεν δημιουργεί προβλήματα; :thnk:
Στο SXV η εξατμιση στις παραπανω φωτο περναει ΟΡΙΑΚΑ απο το λαστιχενιο ραουλο της αλυσιδας. Οταν λεω οριακα, μιλαω για φιλερ. Ποτε δεν εχω δει την παραμικρη παραμορφωση στο ραουλο. Οσο το μηχανακι κινειται, αλλα και σταματημενο στο pitlane για λιγο χρονο, δεν παθαινει τιποτα. Φυσικα, μην ξεχναμε, οτι αυτη τη στιγμη ασχολουμαστε με αγωνιστικες προδιαγραφες. Το οτι εμεις τα χρησιμοποιουμε για να πηγαινουμε για καφε και μεσα στην κινηση της πολης, και μαλιστα στην Αθηνα :cry: :cry: , το κανουμε γαργαρα. :D Εαν λοιπον ενοχλουν τα πυρωματα και τα λοιπα, μαμα ολο το μηχανακι και καλος μας καφες.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: dennis the menace στις Ιανουάριος 08, 2017, 12:16:22 μμ
ellastef87 δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάνεις μια βόλτα δουλεύοντας το μοτέρ στις στροφές που αναφέρεις (να τσουλάει όμως ο δρόμος ,μην έχει πολύ κίνηση) και μετά από λίγα λεπτά σταματήσεις επιτόπου και παρατηρήσεις τις εξατμίσεις, θα είναι πυρωμένες;
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: nenhs στις Ιανουάριος 08, 2017, 04:21:11 μμ
Επειδη δεν καταλαβα, το φλασαρισμα του εγκεφαλου γινεται αυτοματα; Δηλαδη μονο φισωνεις το μηχανακι με τον υπολογιστη και αυτος κατεβαζει το σωστο map; Δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο που λεει ο nenhs;
Το ειχα ξεχασει οτι παει online η φαση. θεωρω οτι παλι μπορεις να παιξεις με τους χαρτες ειτε σε race ecu ειτε στοκ, αλλα αφου το λεει ο μπιλ κατι ξερει παραπανω. Μολις μου πεσει ο πυρετος θα παω να δω αν λαμπαδιαζουν οι δικοι μου!
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: nik2 στις Ιανουάριος 08, 2017, 11:15:21 μμ
Με ολόσωμη ακραπα σε rsv φακτορυ v2 κοκκινίζουν κανονικα οι λαιμοί.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: sinister στις Ιανουάριος 08, 2017, 11:52:32 μμ
Φιλε μου με γεια το εργαλειο,σκιστο να το ευχαριστηθεις κ μην εχεις την προκαταληψη του ευρωπαικου. Οσες ολοσωμες τιτανιου εχω δει, πυρωνουν τοσο που σχεδον βλεπεις απεναντι, κ σε 4κυλινδρα κ 3κυλινδρα κ 2κυλινδρα! Ενα street triple εφεγγε τοσο που εκανε αντανακλαση στον δρομο τη νυχτα!
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 09, 2017, 09:06:56 πμ
καλημερα και καλη εβδομαδα
σε μενα το TUONO V4 1000 (μαμα εξατμιση με race χαρτη ) ενω ηταν για ωρα σε θερμοκρασια λειτουργιας και ανεβαζοντας τις στροφες στις 5000 στροφες εν σταση για περιπου μισο λεπτο (παραπανω φοβηθηκα μην κανει μπουμ :P )
οι λαιμοι των πισω κυλινδρων δεν κοκκινισαν
:bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ifylios72 στις Ιανουάριος 09, 2017, 09:49:26 πμ
Με ολόσωμη ακραπα σε rsv φακτορυ v2 κοκκινίζουν κανονικα οι λαιμοί.
:hha% :hha% :h22: :h22: :hysterl :hysterl
Αλλάξτε τον τίτλο σε: Κοκκινίζουν κανονικά οι ....... λαιμοί σας η όχι
η μάλλον να κάνουμε δημοσκόπηση :D :D
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 09, 2017, 05:28:28 μμ
Δεν έχω προκαταλήψεις το προηγούμενο ήταν τουονο v2 2007 σήμερα πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο και μου είπε πως είναι από το φλαπ της εξατμησης και το αποσύνδεσε. Θα το δω σήμερα το βράδυ και βλέπουμε. Αλλιώς τέρμα γκάζι να μην προλάβουν να πυρώσουν.Dennis για τέτοια φάση λέω ρολαριστα χωρίς κίνηση
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 09, 2017, 05:30:18 μμ
Δεν έχω προκαταλήψεις το προηγούμενο ήταν τουονο v2 2007 σήμερα πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο και μου είπε πως είναι από το φλαπ της εξατμησης και το αποσύνδεσε. Θα το δω σήμερα το βράδυ και βλέπουμε. Αλλιώς τέρμα γκάζι να μην προλάβουν να πυρώσουν.Dennis για τέτοια φάση λέω ρολαριστα χωρίς κίνηση
Που σου το είπαν αυτό? Έτσι από περιέργεια ρωτάω
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 09, 2017, 05:33:46 μμ
Αρμακολα στην αμφθιθεας αν λένε μπούρδες και αύριο εκεί θα είναι.......
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 09, 2017, 05:38:20 μμ
Εμενα μου είπε πως λειτουργεί μόνο με ταχύτητα στο σασμαν και αναλόγως τις στροφές του κινητήρα. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα exup
:hm$
Biiiiiiilllllllll
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 09, 2017, 06:11:47 μμ
Λειτουργεί με τις πληροφορίες που δίνουν οι αισθητήρες στους τροχούς. Κάπου είχα διαβάσει στο af1 ότι και σπρώχνοντας την μοτό ανοίγει. Με race ECU πάντα- μόνο ακίνητο είναι κλειστό. Επίσης είχα διαβάσει ότι μπορεί να καταργηθεί και να μην βγάλει σφάλμα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 09, 2017, 06:23:08 μμ
Λειτουργεί με τις πληροφορίες που δίνουν οι αισθητήρες στους τροχούς. Κάπου είχα διαβάσει στο af1 ότι και σπρώχνοντας την μοτό ανοίγει. Με race ECU πάντα- μόνο ακίνητο είναι κλειστό. Επίσης είχα διαβάσει ότι μπορεί να καταργηθεί και να μην βγάλει σφάλμα.
Μεταβάλλεται δηλαδή? Με race ecu ή και με race χάρτη?
Για την απάντηση του Αρμακολα κάποια άποψη?
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 09, 2017, 06:24:43 μμ
Λειτουργεί με τις πληροφορίες που δίνουν οι αισθητήρες στους τροχούς. Κάπου είχα διαβάσει στο af1 ότι και σπρώχνοντας την μοτό ανοίγει. Με race ECU πάντα- μόνο ακίνητο είναι κλειστό. Επίσης είχα διαβάσει ότι μπορεί να καταργηθεί και να μην βγάλει σφάλμα.
Μεταβάλλεται δηλαδή? Με race ecu ή και με race χάρτη?
Χωρίς να έχω εντρυφήσει στο θέμα και η race ecu και ο race map είναι το ίδιο. Ουσιαστικά η race ECU είναι μία μαμά ηλεκτρονική με περασμένο το χάρτη μέσα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 09, 2017, 06:27:10 μμ
Κοσμά η γνώμη σου γιαυτό που είπε ο Αρμακολας?
Εγώ νόμιζα ότι βάλανε την βαλβίδα μόνο για το ρελαντί για να κόβει έμμεσα και τον θόρυβο ίσως για κάποιες προδιαγραφές
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 09, 2017, 06:36:40 μμ
Εμενα το φισωσε και έβγαλε τις ντιζες
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bill στις Ιανουάριος 09, 2017, 09:10:09 μμ
χαχα εχει γελιο η ολη φαση. η βαλβιδα στην εξατμιση ειναι για να κραταει πιεση και να εχεις καλυτερες χαμηλες στροφες και να εξαλειφει τυχων τρυπες. δεν εχει αμεση σχεση με το κοκκινισμα των λαιμων γιατι η fully closed θεση φραζει την εξατμιση ενα 70% περιπου και ισως να μην φτανει ποτε σε αυτο το σημειο παρα μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις πχ ανοιγμα γκαζιου με 3η ταχυτητα και πολυ χαμηλες στροφες. ο race σιγουρα διαχειριζεται διαφορετικα το ανοιγμα της βαλβιδας σε σχεση με το engine load και ισως να ειναι και αμελητεα η παρεμβολη του στην ολη λειτουργία μιας και εστιαζει σε υψηλους ρυθμους περιστροφης
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 09, 2017, 09:24:48 μμ
Ωρε μπέρδεμααααααα :(
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: AlexDorso στις Ιανουάριος 10, 2017, 12:10:45 πμ
ρε δεν πατε να τα πεταξετε τα ρδελα σας... αντε παρτε κανενα καπο, 'η κανενα dd που δεν πυρωνουν ποτες
ο αλλος βετεσσερας εχει αγχωθει λεει, γιατι οι δικοι του λαιμοι αντι για κοκκινοι γινοντε κιτρινοι , σαν το ταξι του
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 10, 2017, 08:06:23 πμ
Ο Αρμακολας πετάει χαρταετό εχθές βγήκα βόλτα το βράδυ και πάλι τα ίδια. Η λύση είναι μια το πάω σε δυναμομετρο του περνάω και ένα προγραμματακι και τελειώνει το πανηγύρι.Αντε με τα φλιπ φλοπ
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 10, 2017, 09:12:03 πμ
ή μενεις στην απαντηση του bill που το θεωρει φυσιολογικο και αποτελεσμα της διαιτας που εχει γινει στο 1100 και δεν μπλεκεις με προγραμματακια που μπορει να αποβουν μοιραια
εγω παντως το κλαπετο με την πρωτη ευκαιρια θα το ενεργοποιησω ξανα ................. ετσι για να δω αν λειτουργει με τον race χαρτη και αν εχει καποιο αισθητο ,απο εμενα , αποτελεσμα
:bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 10, 2017, 09:49:37 πμ
Επειδη το ξαναδιαβασα στο AF1 αλλα αφορα το 1000.
Mε τον race χαρτη, το flapper ανοιγει εντελως οταν το μηχανακι εχει ταχυτητα ή οταν απλα η ECU διαβασει κινηση των τροχων. Επισης μπορεις να το καταργησεις εντελως και να μην βγαλει σφαλμα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 10, 2017, 10:08:31 πμ
Mε τον race χαρτη, το flapper ανοιγει εντελως οταν το μηχανακι εχει ταχυτητα ή οταν απλα η ECU διαβασει κινηση των τροχων. Επισης μπορεις να το καταργησεις εντελως και να μην βγαλει σφαλμα.
και εγω αυτο ηξερα
θα το κανω μονο και μονο για την υχορυπανση κατα την εκκινηση - ζεσταμα μιας και το μηχανακι κινειτε σχεδον καθημερινα
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 10, 2017, 11:07:52 πμ
μόνο εγώ νομίζω ότι έχεις παλαβώσει??? :tez: :tez: :P :P
Άμα ταπώσω την εξάτμιση στο 1ης γενιάς και γυρίσω τα τριμ στο επίπεδο κάτω της φτώχιας και γκαζώνω στο κάργα έχω καμμιά ελπίδα να δω κι εγώ μέσα σε απόλυτο σκοτάδι κανένα πύρωμα η μόνο με φλόγιστρο; :thnk:
spam off
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 10, 2017, 11:31:03 πμ
Με το κλαπετο απενεργοποιημένο η μόνη διαφορα που κατάλαβα είναι στον θόρυβο. Η αλήθεια είναι πως τον δάγκωσα λίγο εχθές το βράδυ αλλα είχανε φροντίσει οι λαιμοι να με κρατήσουν ζεστό. :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: nenhs στις Ιανουάριος 10, 2017, 03:58:20 μμ
Ο Αρμακολας πετάει χαρταετό εχθές βγήκα βόλτα το βράδυ και πάλι τα ίδια. Η λύση είναι μια το πάω σε δυναμομετρο του περνάω και ένα προγραμματακι και τελειώνει το πανηγύρι.Αντε με τα φλιπ φλοπ
Δε νομιζω να μπορεσεις με το στοκ ecu, χωρια οτι στη θεση σου δε θα το σκαλιζα
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: dennis the menace στις Ιανουάριος 10, 2017, 11:57:10 μμ
Δεν στέλνεις κανένα e-mail στην μαμά Aprilia.... μήπως και βγάλεις άκρη. Αυτοί σίγουρα θα ξέρουν αν είναι φυσιολογικό ή όχι!! Συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα μπορείς να επικοινωνησεις μαζί τους:
Δεν στέλνεις κανένα e-mail στην μαμά Aprilia.... μήπως και βγάλεις άκρη. Αυτοί σίγουρα θα ξέρουν αν είναι φυσιολογικό ή όχι!! Συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα μπορείς να επικοινωνησεις μαζί τους:
Δεν στέλνεις κανένα e-mail στην μαμά Aprilia.... μήπως και βγάλεις άκρη. Αυτοί σίγουρα θα ξέρουν αν είναι φυσιολογικό ή όχι!! Συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα μπορείς να επικοινωνησεις μαζί τους:
Αν γράψεις όλα τα δικά σου από ταχυσύνδεσμους μέχρι πολλαπλασιαστές και κατανάλωση θα απασχολήσεις όλο το προσωπικό της Aprilia για ένα χρόνο και θα κολλήσουν από παραγωγή μέχρι την σχεδίαση του νέου Capo :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: BOUSNAK στις Ιανουάριος 11, 2017, 09:30:42 πμ
Δεν στέλνεις κανένα e-mail στην μαμά Aprilia.... μήπως και βγάλεις άκρη. Αυτοί σίγουρα θα ξέρουν αν είναι φυσιολογικό ή όχι!! Συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα μπορείς να επικοινωνησεις μαζί τους:
Δεν στέλνεις κανένα e-mail στην μαμά Aprilia.... μήπως και βγάλεις άκρη. Αυτοί σίγουρα θα ξέρουν αν είναι φυσιολογικό ή όχι!! Συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα μπορείς να επικοινωνησεις μαζί τους:
Άμα ταπώσω την εξάτμιση στο 1ης γενιάς και γυρίσω τα τριμ στο επίπεδο κάτω της φτώχιας και γκαζώνω στο κάργα έχω καμμιά ελπίδα να δω κι εγώ μέσα σε απόλυτο σκοτάδι κανένα πύρωμα η μόνο με φλόγιστρο; :thnk:
spam off
Αμα δεν δεις και τοτε ελα μπρε απο το μαγαζι να στην πλακωσω με την μπουρου να δεις πως θα πυρωσει :P
Δεν στέλνεις κανένα e-mail στην μαμά Aprilia.... μήπως και βγάλεις άκρη. Αυτοί σίγουρα θα ξέρουν αν είναι φυσιολογικό ή όχι!! Συμπληρώνοντας αυτή τη φόρμα μπορείς να επικοινωνησεις μαζί τους:
Ανέστη αν είχα σκάσει τόσα λέφτα και στο Noale θα πήγαινα για να μου πουν τι έχει!! :h22:
Εδω ειμαι ετοιμος να τους γραψω για το κοκκινισμα του ανορθωτη και των καλωδιων :h22: :P
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 11, 2017, 09:28:21 μμ
Απο κινητό δεν μπορώ να στείλω mail. Θα τους στείλω ένα μόλις πάω σπίτι να δω τι θα πουν
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 19, 2017, 02:47:38 πμ
Έβαλα το μηχανάκι δυναμόμετρό και καυσαναλυση και τα μιγματα ήταν σε όλο το φασμα αρκετά κάτω αλλα όχι τόσο όσο να δημιουργεί πρόβλημα. Οι λαιμοι ανέβαζαν 140 βαθμούς κελσίου ενώ παρακάτω ήταν 150 (όταν κοκκίνιζαν). Το μηχανάκι τώρα λειτουργεί ρολόι.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: bip-bip manos στις Ιανουάριος 19, 2017, 06:39:45 πμ
Το έφτιαξες δηλαδή?? Τι έκανες? Επαναπρογραμματισμό??
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 21, 2017, 07:53:11 πμ
Πήγα προχθές δυναμόμετρό και καυσαναλυση το μηχανάκι ήταν στα 161.8 ρόδα και σε όλο το φασμα των στροφών με φτωχό μίγμα. Από ότι μου είπαν ήταν αρκετά φτωχό αλλά δεν είχα πρόβλημα τουλάχιστον άμεσα. Πάλι καλά το έφτιαξε ο γάτος και όλα καλά....... :kalo: :kalo: Υγ. Στα Ducati βγάζει ένα παρόμοιο πρόγραμμα και τερμιγκιονι με το οποίο στα 2500 khm βαράει μοτέρ
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 21, 2017, 07:56:15 πμ
Επαναπρογραμματισμο , στην ουσία ανέβασε τα μιγματα
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: nenhs στις Ιανουάριος 21, 2017, 09:06:48 πμ
Περιεργο μου φαινεται να ειναι χαμηλα τα μιγματα στον ακρα χαρτη! :thnk: Βεβαια δε ξερω τι γινεται στο 1100 γιατι σε εμενα ειναι ζαμπλουτα τα! Ecu εχεις τον στοκ ετσι οχι τον race? Παντως παλι καλα που μπορεσες κ το έλυσες το θεμα :kalo:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κοκκινισμα λαιμων εξατμισης
Αποστολή από: ellastef87 στις Ιανουάριος 21, 2017, 09:35:45 πμ
Ecu ειναι ο μαμά. Δεν ξέρω τι είχαν κάνει πάντως τελείωσε μου άφησε λίγο πλουσιότερο μίγμα για να μπει και ένα φίλτρο αέρα ελεύθερο και να τελειώνει η ιστορία