APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Drakos στις Νοέμβριος 24, 2007, 03:26:01 μμ
-
Χαίρετε.
Μιας και είδα μόνος μου και απο πρώτο χέρι το πόσο ευκολά ανάβει το μοτέρ και βράζει,
ακόμα και με αυτές τις θερμοκρασίες και μιας και το μηχανάκι σίγουρα δεν είναι για την πόλη,
έψαξα και είδα οτι τα αμερικανάκια πουλάνε θερμοστάτη των 65c κελσίου.
Ο μαμά θερμοστάτης έχει κόφτη :D στους 75c,οπότε ο 65 θα θέτει πιο γρήγορα το βεντιλατέρ σε λειτουργία
και λογικά ίσως να βελτιώνει την κατάσταση του φούρνου...
Τον έχει δοκιμάσει κανείς να μας πεί εντυπώσεις ?
Το λινκ απο το αμέρικα : 65c θερμοστάτης (http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=753)
"Install this 65C thermostat if you live in a hot climate, and would like your bike to run a little cooler."
Το κόστος του είναι λογικό,αλλά αξίζει ?
:bye:
-
το βεντιλατερ δεν ανοιγει μηχανικα,με θερμοστατικη βαλβιδα δηλαδη,αλλα ηλεκτρονικα μεσω της ecu.το να αλαξεις τον θερμοστατη κυκλωματος,γιατι περι αυτου προκειται,απλα θα ξεκινα η ροη του ψυκτικο υγρου στο ψυγειο 10 βαθμους ποιο κατω,απο 75 στοθς 65.δεν εχει να κανει αυτο με την απαγωγη θερμοκρασιας σε χαμηλες ταχυτητες της μοτοσυκλετας καθως εχουμε κ χαμηλη ροη αερα απο το ψυγειο.η μονη διαφορα που θα δει καποιος ειναι σε πορεια με πολλα χιλιομετρα,πανω απο 100-130 που η ροη του αερα ειναι μεγαλη κ συνεχης, ειναι η διατηρηση χαμηλης θερμοκρασιας λειτουργιας απο 75 σε 65. οπως καταλαβαινεις δεν κερδιζεις τιποτα.αυτα ειναι απλα αμερικανιες
-
η μονη διαφορα που θα δει καποιος ειναι σε πορεια με πολλα χιλιομετρα,πανω απο 100-130 που η ροη του αερα ειναι μεγαλη κ συνεχης, ειναι η διατηρηση χαμηλης θερμοκρασιας λειτουργιας απο 75 σε 65.
Αυτό ίσως είναι και κακό! Ή όχι;
-
η μονη διαφορα που θα δει καποιος ειναι σε πορεια με πολλα χιλιομετρα,πανω απο 100-130 που η ροη του αερα ειναι μεγαλη κ συνεχης, ειναι η διατηρηση χαμηλης θερμοκρασιας λειτουργιας απο 75 σε 65.
Αυτό ίσως είναι και κακό! Ή όχι;
Για ποιον λόγο να είναι κακό? :thnk: Το αντίθετο θα έλεγα...
-
κατα καποιο τροπο ειναι κακο. ο θερμοστατης υπαρχει για να κρατα μια σταθερη θερμοκρασια στο κυκλωμα ψυξης αλλα και να ζεσταινετε πιο γρηγορα ο κινητηρας κατα την εκκινηση.τα αυτοκινητα τον εχουν για ολα αυτα που εγραψα συν οτι χρειαζεται για να εχουμε καλοριφερ στην καμπινα.στο μηχανακι που δεν εχουμε καλοριφερ μπορουμε να αφαιρεσουμε τον θερμοστατη κ να περιμενουμε τον διπλασιο χρονο για να ζεσταθει απο κρυα εκκινηση, αλλα δεν ειναι σωστο για τα μεταλλα του κινητηρα να εχει το καρτερ λαδιου στην πορεια 100 βαθμους κ το κυκλωμα ψυξης κ τα σημεια που περναει να εχουν 45.εαν βγαλεις τον θερμοστατη σε μια πορεια πανω απο 5-10 χιλιομετρα με εξωτερικη θερμοκρασια κατω απο 12 βαθμους ανετα πεφτεια 50 κ ποιο κατω το ψυκτικο υγρο.....θα τα παιξει κ ο εγκεφαλος κ θα κανει ποιο πλουσιο το μιγμα γιατι θα διαβαζει cold start τον κινητηρα...οποτε ποιο ειναι το ηθικο διδαγμα? οτι εξαντλησαν ολα τα θεμματα που μπορει να δημιουργησει ο θερμοστατης κ βρηκαν μετα απο μελετες οτι οι 75 βαθμοι ειναι ιδανικοι .....
-
Βασίλη είσαι και ο πρώτος!!!
-
έμεινα άφωνος από την απάντηση!!!
:a008
Υ.Γ. Βασίλη είσαι απίστευτος!
-
:kalo:
Ευχαριστώ.