APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: giorgos24 στις Μάιος 12, 2008, 05:31:48 μμ
-
τι λετε?την γνωμη σας παρακαλω?
-
Οπως και δηποτε!!!
αλλο μηχανακι ;)
καλες γκαζιες και προσοχη γιατι το κοντο γραναζι σηκωνει :souza: για πλακα!!!
-
τι λετε?την γνωμη σας παρακαλω?
Εξατμίσεις έβαλα πριν το παραλάβω, και γρανάζι την επόμενη της παραλαβής :h22:
Εσύ ως νέος έπρεπε να τα βάλεις από εχθές. :bye:
-
ΜΜΜ.ΜΕ 2 απαντισεις καταλαβα..αρα με το που ερθουν οι εξατμισεις παω κ το γραναζακι για να το βαλουν....Καποια αλλη συμβουλη???????
:tez: :tez: :kalo: :souza: :souza: :souza: :souza: :souza:
-
.Καποια αλλη συμβουλη???????
Με τις εξατμίσεις μαζί βάζεις και map 2 :bye:
-
λοιπον.τι ακριβωσ ειναι αυτο? :pray: :pray: :pray: :thnk: :thnk: αν δεν βαριεσε κ μπωρεις απαντισε μου...ευχαριστω..
-
λοιπον.τι ακριβωσ ειναι αυτο? :pray: :pray: :pray: :thnk: :thnk: αν δεν βαριεσε κ μπωρεις απαντισε μου...ευχαριστω..
Αλλαγή της χαρτογράφησης της ECU (ψεκασμός και αβανς). Ο χάρτης που φοράει (map 1) είναι μόνο για stock εξατμίσεις και για να περνάει προδιαγραφές θορύβου, καυσαερίων.O map 2 είναι για ελεύθερες εξατμίσεις κλπ κλπ
Στην αλλάζει μέσω ειδικού μηχανήματος (axone) ο εξουσιοδοτημένος σε 2 λεπτά.
Κάτι που έχουμε κάνει οι περισσότεροι είναι και η αφαίρεση του βάρους του βολάν. Ψάξε λίγο να βρείς το θέμα.
-
Γραναζι γρηγοραααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!
-
αρε byron θα σε ζαλισω τωρα...για λεγε για το βολαν?????
-
αρε byron θα σε ζαλισω τωρα...για λεγε για το βολαν?????
Κάτσε και διάβασε τις συζητήσεις του φόρουμ. :bye:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=1339.0
-
ευχαριστω......
-
φιλαρακι αμεσως ξηλωμα το βολαν βαλε και το χαρτη βγαλε και το γραναζι και κρατησου λιγο χαλαρα με την 1 γιατι το καπακι παραμονευει .
-
με εχετε βαλει στιν μπριζα...δεν μπορω να περιμενω...εχω κ μια αδυναμια στη :souza: :souza: :souza:
-
οποιοσ ξερει κατι αλλο που πρεπει να γινει τωρα στιν αρχη ας το πει....
-
έχω επάνω κάτι MIVV στο δικό μου που θα τις πουλήσω μάλλον είναι ποιο μαζεμένες από τις ακράπες δεν εξέχουν δες φώτο
-
τις ακραπες τισ εχω δωρο..με το τυονο...
-
Γράψε λάθος τότε :bye:
-
λοιπον.τι ακριβωσ ειναι αυτο? :pray: :pray: :pray: :thnk: :thnk: αν δεν βαριεσε κ μπωρεις απαντισε μου...ευχαριστω..
Αλλαγή της χαρτογράφησης της ECU (ψεκασμός και αβανς). Ο χάρτης που φοράει (map 1) είναι μόνο για stock εξατμίσεις και για να περνάει προδιαγραφές θορύβου, καυσαερίων.O map 2 είναι για ελεύθερες εξατμίσεις κλπ κλπ
Στην αλλάζει μέσω ειδικού μηχανήματος (axone) ο εξουσιοδοτημένος σε 2 λεπτά.
Κάτι που έχουμε κάνει οι περισσότεροι είναι και η αφαίρεση του βάρους του βολάν. Ψάξε λίγο να βρείς το θέμα.
+1000
βαλε και ενα φιλτρο αερος ελευθερο και εισαι ΟΚ :kalo:
:bye: :bye:
-
Βαλε και ενα φιλτρο αερος ελευθερο και εισαι ΟΚ :kalo:
Σ΄αυτό έχω σοβαρές επιφυλάξεις πλέον..... :thnk:
Στο επικείμενο service που θα κάνω ,θα ξαναβάλω το στοκ παρόλο που φοράω Κ&Ν. Σύμφωνα με τον amauri (γκουρού των μηχανών μας) το μοτέρ δουλεύει καλύτερα με το stock.
-
Βαλε και ενα φιλτρο αερος ελευθερο και εισαι ΟΚ :kalo:
Σ΄αυτό έχω σοβαρές επιφυλάξεις πλέον..... :thnk:
Στο επικείμενο service που θα κάνω ,θα ξαναβάλω το στοκ παρόλο που φοράω Κ&Ν. Σύμφωνα με τον amauri (γκουρού των μηχανών μας) το μοτέρ δουλεύει καλύτερα με το stock.
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
περιμενουμε εντυπωσεις......
-
θα συμφωνησω βυρωνα οτι το μαμα δουλευει καλυτερα αλλα μονο σε ψηλες στροφες κ σε παρατεταμενη διαρκεια...κατασταση επιτευξης τελικης ταχυτητας δηλαδη
το ελευθερο φιλτρο δινει αποκριση γκαζιου παντου κ ενα ''ελευθερωμα'' στις μεσαιες.οταν ομως τα χιλιομετρα ανεβαινουν κ το ram-air αρχιζει να κανει την δουλεια του εκει το φιλτρο δεν φερνει την ιδια αντισταση που φερνει το μαμα με αποτελεσμα να στεγνωνει...
απλα ζυγιζεις την κατασταση κ λες ποσες φορες θα παω τελικη κ ποσες φορες κανω παιχνιδι με 2α 3η κ 4η?
ΥΓ.χρειαζεται διορθωση με powercomander για να δουλεψει κ να αποδωσει τα μεγιστα με το φιλτρο η να σπασουμε τον μαμα χαρτη κ να κανουμε οτι γουσταρουμε η ακομα καλυτερα να βαλουμε εναν αγραφο εγκεφαλο κ να κανουμε παπαδες
-
η να σπασουμε τον μαμα χαρτη κ να κανουμε οτι γουσταρουμε η ακομα καλυτερα να βαλουμε εναν αγραφο εγκεφαλο κ να κανουμε παπαδες
Για πε για πε... (δεν έχει και emoticon με pop corn ΡΠΜ....)
Bill, βρέθηκε τρόπος για να ανοίξει ο εγκέφαλος του 06, ή μιλάμε για αλλαγή του από Μιlle ;
[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
-
οτι το μαμα δουλευει καλυτερα αλλα μονο σε ψηλες στροφες κ σε παρατεταμενη διαρκεια...κατασταση επιτευξης τελικης ταχυτητας δηλαδη
το ελευθερο φιλτρο δινει αποκριση γκαζιου παντου κ ενα ''ελευθερωμα'' στις μεσαιες.οταν ομως τα χιλιομετρα ανεβαινουν κ το ram-air αρχιζει να κανει την δουλεια του εκει το φιλτρο δεν φερνει την ιδια αντισταση που φερνει το μαμα με αποτελεσμα να στεγνωνει...
Re man, όμως για εξήγησε μου κάτι. το δικό μου στις ψηλές στροφές είναι φτωχό (βλέπωντας το χρώμα των εξατμίσεων). Απ΄ότι μου είχες πει ο χάρτης βγαζει φτωχό το μίγμα στις υψηλές (άσχετα με το ram air. Μιλάμε για Track day)
Μήπως με το μαμά φίλτρο δω πλουσιότερο μίγμα στις υψηλές, ασχέτου ταχύτητας και ram; :thnk:
-
θα συμφωνησω βυρωνα οτι το μαμα δουλευει καλυτερα αλλα μονο σε ψηλες στροφες κ σε παρατεταμενη διαρκεια...κατασταση επιτευξης τελικης ταχυτητας δηλαδη
το ελευθερο φιλτρο δινει αποκριση γκαζιου παντου κ ενα ''ελευθερωμα'' στις μεσαιες.οταν ομως τα χιλιομετρα ανεβαινουν κ το ram-air αρχιζει να κανει την δουλεια του εκει το φιλτρο δεν φερνει την ιδια αντισταση που φερνει το μαμα με αποτελεσμα να στεγνωνει...
απλα ζυγιζεις την κατασταση κ λες ποσες φορες θα παω τελικη κ ποσες φορες κανω παιχνιδι με 2α 3η κ 4η?
ΥΓ.χρειαζεται διορθωση με powercomander για να δουλεψει κ να αποδωσει τα μεγιστα με το φιλτρο η να σπασουμε τον μαμα χαρτη κ να κανουμε οτι γουσταρουμε η ακομα καλυτερα να βαλουμε εναν αγραφο εγκεφαλο κ να κανουμε παπαδες
[/color]
ποτε να φερω το pc να το βαλουμε;;; ε φανταστικε bill;;;;
-
μην ξεχάσεις να βγάλεις το βολάν ;)
-
...προσωπικά με το ελεύθερο φίλτρο είδα πολύ μεγάλη διαφορά στις χαμηλομεσαίες και στην απόκριση στο άνοιγμα του γκαζίου!
Μέχρι πριν μια εβδομάδα ήμουν με φίλτρο μαμά και akrapovic μέχρι που ο χειρουργός bill έβαλε ενα K&N φίλτρο και άνοιξε την εισαγωγή στο ram-air για να είναι πιο ευάερη η
tuonela!!!
'Αντε στο επόμενο επεισόδιο θα βγάλω και το βολάν-η! :kalo: :kalo: :kalo:
-
ερωτησις: με την ελαφρυνση του βολαν τι πετυχαινουμε ακριβως...???
υ.γ : αν το κανουμε εχουμε προβλημα με την εγγυηση.....???? :thnk: :thnk:
-
ερωτησις: με την ελαφρυνση του βολαν τι πετυχαινουμε ακριβως...???
υ.γ : αν το κανουμε εχουμε προβλημα με την εγγυηση.....???? :thnk: :thnk:
Πετυχαίνεις ότι λόγω μικρότερης αδράνειας έχεις καλύτερο στροφάρισμα.
Προσωπικά δεν το έχω κάνει και δεν το κάνω γιατί πιστεύω ότι ταλαιπωρεί πολύ περισσότερο τις καδένες των εκκεντροφόρων.
Για την εγγύηση δεν ξέρω.
-
'Αντε στο επόμενο επεισόδιο θα βγάλω και το βολάν-η! :kalo: :kalo: :kalo:
Aν εχεις το μοντελο που λες στο προφιλ σου (1gen tuono) το βολαν δεν βγαινει :(
-
Προσωπικά δεν το έχω κάνει και δεν το κάνω γιατί πιστεύω ότι ταλαιπωρεί πολύ περισσότερο τις καδένες των εκκεντροφόρων.
Tι αλλο θα ακουσουμε....
Πως σου ηρθε αυτο?????????
-
ερωτησις: με την ελαφρυνση του βολαν τι πετυχαινουμε ακριβως...???
υ.γ : αν το κανουμε εχουμε προβλημα με την εγγυηση.....???? :thnk: :thnk:
Πετυχαίνεις ότι λόγω μικρότερης αδράνειας έχεις καλύτερο στροφάρισμα.
Προσωπικά δεν το έχω κάνει και δεν το κάνω γιατί πιστεύω ότι ταλαιπωρεί πολύ περισσότερο τις καδένες των εκκεντροφόρων.
Για την εγγύηση δεν ξέρω.
δεν αλλάζει απολύτως τίποτα στην λειτουργία του μοτέρ,
απλά ανεβάζεις πιο γρήγορα στροφές
-
Προσωπικά δεν το έχω κάνει και δεν το κάνω γιατί πιστεύω ότι ταλαιπωρεί πολύ περισσότερο τις καδένες των εκκεντροφόρων.
Tι αλλο θα ακουσουμε....
Πως σου ηρθε αυτο?????????
Δεν μπορώ να τεκμηριώσω την άποψή μου αλλά μου ήρθε κάπως έτσι.
Τι κερδίζουμε με τον να ελαφρώσουμε το βολάν? Κερδίζουμε αμεσότητα κερδίζουμε μεγαλύτερο φρενάρισμα από τον κινητήρα
και πιο γρήγορη επιτάχυνση. Δηλαδή αυξάνουμε την επιτάχυνση του βολάν οπότε αυτό αυξάνει την επιτάχυνση (δύναμη) σε ότι δίνει κίνηση, κιβώτιο και εκκεντροφόρους (μέσω της καδένας).
Θεωρώ ότι το κιβώτιο είναι σχεδιασμένο να αντέχει και μεγαλύτερες επιταχύνσεις για την καδένα δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά όμως. Όχι ότι θα τιναχτεί το σύμπαν στον αέρα, αλλά πιστεύω ότι θα φθαρεί πρόωρα.
-
Κερδίζουμε αμεσότητα κερδίζουμε μεγαλύτερο φρενάρισμα από τον κινητήρα
και πιο γρήγορη επιτάχυνση.
Απλα ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές. Τίποτε παραπάνω. Το φρενάρισμα είναι μικρότερο btw....
-
Απλα ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές. Τίποτε παραπάνω. Το φρενάρισμα είναι μικρότερο btw....
…και ίσως να ταλαιπωρείς λιγότερο μέρη του κινητήρα, όπως π.χ. το κόμπλερ της μίζας…
Όσον αφορά το φίλτρο, θα δοκιμάσω το μηχανάκι χωρίς καθόλου φιλτροκούτι (ούτε καν το δαχτυλίδι της evoluzione που έχω) και θα σας πω την γνώμη μου. Πληροφορίες λένε ότι το μηχανάκι θα λειτουργεί ακόμα καλύτερα. Όσο για την θυσία του ‘ram air’ που ανησυχούσα (οι ίδιες πηγές), μου ανέφεραν ότι στα μηχανάκια μας δεν προσφέρει τίποτε το ουσιαστικό…
Εννοείται ότι το σύνολο θα συνοδεύεται με την κατάλληλη eprom και powercommander.
:bye:
-
Όσο για την θυσία του ‘ram air’ που ανησυχούσα (οι ίδιες πηγές), μου ανέφεραν ότι στα μηχανάκια μας δεν προσφέρει τίποτε το ουσιαστικό…
πρώτη φορά τ΄ακούω αυτό. :ohmy:
Εχει το falco ramair???
-
Απλα ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές. Τίποτε παραπάνω. Το φρενάρισμα είναι μικρότερο btw....
…και ίσως να ταλαιπωρείς λιγότερο μέρη του κινητήρα, όπως π.χ. το κόμπλερ της μίζας…
Όσον αφορά το φίλτρο, θα δοκιμάσω το μηχανάκι χωρίς καθόλου φιλτροκούτι (ούτε καν το δαχτυλίδι της evoluzione που έχω) και θα σας πω την γνώμη μου. Πληροφορίες λένε ότι το μηχανάκι θα λειτουργεί ακόμα καλύτερα. Όσο για την θυσία του ‘ram air’ που ανησυχούσα (οι ίδιες πηγές), μου ανέφεραν ότι στα μηχανάκια μας δεν προσφέρει τίποτε το ουσιαστικό…
Εννοείται ότι το σύνολο θα συνοδεύεται με την κατάλληλη eprom και powercommander.
:bye:
Δεν δουλευει καλυτερα.
Ρουφαει ζεστο αερα απο γυρω γυρω και κανει χαλια καυση.
-
Ρουφαει ζεστο αερα απο γυρω γυρω και κανει χαλια καυση.
Kαι εγώ τα ίδια έχω ακούσει. Μάλιστα η κριτική που γίνεται στο evoluzione airbox που πουλάει το AF1 είναι ότι η στεγανοποίηση είναι για ......... καβάλα και το μηχανακι έχει σοβαρό θέμα στις πολλά χλμ αφού το ramair δεν μπορεί να λειτουργήσει
-
πρώτη φορά τ΄ακούω αυτό. :ohmy:
Εχει το falco ramair???
Ετοιμάζω ένα mille '03
όσο για το φάλκο, ναι, έχει και αυτό ramair
:bye:
-
Ετοιμάζω ένα mille '03
όσο για το φάλκο, ναι, έχει και αυτό ramair
:bye:
Θα έλεγα να αφήσεις τις μυστήριες πατέντες με ’ηδη δοκιμασμένες λύσεις.
Για το Falco κάποια πηγή μου είπε να του βάλεις ένα 3βάλιτσο, πάρε και ένα πιπίνι και αμόλα λέμε.... :bye:
-
Ρουφαει ζεστο αερα απο γυρω γυρω και κανει χαλια καυση.
Kαι εγώ τα ίδια έχω ακούσει. Μάλιστα η κριτική που γίνεται στο evoluzione airbox που πουλάει το AF1 είναι ότι η στεγανοποίηση είναι για ......... καβάλα και το μηχανακι έχει σοβαρό θέμα στις πολλά χλμ αφού το ramair δεν μπορεί να λειτουργήσει
Μέχρι τον Ιούλη που πιστεύω να έχω λήξει με τις εργασίες, θα δούμε τι λέει το δυναμόμετρο και ο δρόμος.
Για το θέμα του ζεστού αέρα και το υπάρχον πλαστικό φιλτροκούτι ζεσταίνεται.
Μάλλον θα βάλω μία πλάκα την οποία θα μονώσω από την κάτω πλευρά. Αν δω ότι χρειάζεται θα βάλω και λάστιχο περιμετρικά της…
Θα δούμε!
-
Ετοιμάζω ένα mille '03
όσο για το φάλκο, ναι, έχει και αυτό ramair
:bye:
Θα έλεγα να αφήσεις τις μυστήριες πατέντες με ’ηδη δοκιμασμένες λύσεις.
Για το Falco κάποια πηγή μου είπε να του βάλεις ένα 3βάλιτσο, πάρε και ένα πιπίνι και αμόλα λέμε.... :bye:
:P :P Είμαι από την φύση μου ανήσυχος και περίεργος και δεν πρόκειται να ηρεμήσω τώρα! :P :P
Η πηγή που σου είπε για το Falco, μάλλον δεν είναι και πολύ καλά ενημερωμένη, αφού έχει ξεκινήσει προ πολλού η μετατροπή του σε ανταλλακτικά! :D
Με το πιπίνι τα κανόνισα. Συμφωνήσαμε ότι με την μηχανή θα πηγαίνω μόνος μου... ...άρα η τουριστική μου καριέρα με πιπίνι και τριβάλιτσο, μπορεί να περιμένει ακόμα λίγο! ;)
-
Με το πιπίνι τα κανόνισα. Συμφωνήσαμε ότι με την μηχανή θα πηγαίνω μόνος μου... ...άρα η τουριστική μου καριέρα με πιπίνι και τριβάλιτσο, μπορεί να περιμένει ακόμα λίγο! ;)
:kalo: :kalo: :kalo: :ohyes:
-
λοιπον μολις γυρισα απο τον bill!
ειχα παει να βαλω το προγραμμα απο evo6 να το δοκημασω!
το μηχανακι στις ψιλες δεν ειχε δυναμη και ειπαμε να κανουμε την δοκιμη.
ΑΛΛΑ για 07 δεν δεινει ακομα προγραμμα για evo6 οποτε αναμονη......
ΞΕΝΕΡΩΣΑ πολυ :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
-
Υπομονη φιλε νασο το καλοοοοοοο πραγμααααααααα αργει να ερθει
-
λοιπον μολις γυρισα απο τον bill!
ειχα παει να βαλω το προγραμμα απο evo6 να το δοκημασω!
το μηχανακι στις ψιλες δεν ειχε δυναμη και ειπαμε να κανουμε την δοκιμη.
ΑΛΛΑ για 07 δεν δεινει ακομα προγραμμα για evo6 οποτε αναμονη......
ΞΕΝΕΡΩΣΑ πολυ :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
με τι εξατμησεις θα βαλεις το προγραμμα?
-
λοιπον μολις γυρισα απο τον bill!
ειχα παει να βαλω το προγραμμα απο evo6 να το δοκημασω!
το μηχανακι στις ψιλες δεν ειχε δυναμη και ειπαμε να κανουμε την δοκιμη.
ΑΛΛΑ για 07 δεν δεινει ακομα προγραμμα για evo6 οποτε αναμονη......
ΞΕΝΕΡΩΣΑ πολυ :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
με τι εξατμησεις θα βαλεις το προγραμμα?
φιλε backys με remus τελικα. ξερω δεν κανει αυτο το προγραμμα :srry: απλα θελαμε να κανουμε μια δοκιμη μηπως και γεμιζει καλητερα στις ψιλες!
αν δεν γινετε θα δω μετα για PCIII αλλα με χαλαει λιγο οτι καθε χειμωνα ή καλοκαιρι πρεπει να περναω και αλλο χαρτη!
εχω βρει και κατι αλλες λυσεις με αισθητηρα που διορθωνουν κατευθειαν και εχεις το μεγιστο αποτελεσμα ανεξαρτητα καιρου..δεν το εχω ψαξει καλα ακομα αυτο.
ας δουμε τι θα γινει με τον evo6 και βλεπουμε! :thnk: :thnk: :thnk:
να σε ρωτησω κατι; ειδες μεγαλη διαφορα απο τελικα σε evo6. εννοω αξιζει τα λεφτα της? :bye:
-
Εχω τρεξει τον χαρτη για τις evo6 με τελικα Leo αλλα και με το ολοσωμο Leo που ειχα.
Τζιφος ολο τρυπες.
Καλυτερα- κατα τη γνωμη μου παντα- τελικα+map2 +rapid bike και οχι pcIII (πιο ευελικτο)
να σε ρωτησω κατι; ειδες μεγαλη διαφορα απο τελικα σε evo6. εννοω αξιζει τα λεφτα της? :bye:
Ωωωω ναι ειναι τεραστια η διαφορα !!!!!!!!!
Τα λεφτα της τα αξιζει αν αντεχεις οικονομικα να την παρεις και αν δεν την παρεις απο 'δω.
2200 η καλυτερη τιμη στην Ελλαδα που βρηκα.
:bye:
-
Εχω τρεξει τον χαρτη για τις evo6 με τελικα Leo αλλα και με το ολοσωμο Leo που ειχα.
Τζιφος ολο τρυπες.
Καλυτερα- κατα τη γνωμη μου παντα- τελικα+map2 +rapid bike και οχι pcIII (πιο ευελικτο)
να σε ρωτησω κατι; ειδες μεγαλη διαφορα απο τελικα σε evo6. εννοω αξιζει τα λεφτα της? :bye:
Ωωωω ναι ειναι τεραστια η διαφορα !!!!!!!!!
Τα λεφτα της τα αξιζει αν αντεχεις οικονομικα να την παρεις και αν δεν την παρεις απο 'δω.
2200 η καλυτερη τιμη στην Ελλαδα που βρηκα.
:bye:
ενα λινκ? :unsure:
-
rapid bike και οχι pcIII (πιο ευελικτο)
Καλό και άγιο το Rapid Bike και σίγουρα με περισσότερες δυνατότητες από το Power Commander, αλλά…
…το αλλά πάει στην ευκολία ρύθμισης του ενός και του άλλου. Το pc3 το βάζεις πάνω και του φορτώνεις έναν από τους 100 χάρτες που κυκλοφορούν στο internet για Mille (σίγουρα θα βρεις έναν για την περίπτωσή σου) και κάνεις αμέσως την δουλειά σου… …με το RB θες δυναμόμετρο, κάποιον να στο ρυθμίσει και δεν νομίζω να είναι πολλοί οι ικανοί! Επίσης οι περισσότερες δυνατότητες του RB, σημαίνουν και περισσότερα ρίσκα… …παίζεις με το αβάνς?!
Σίγουρα το RB είναι καλύτερο από άποψη δυνατοτήτων, αλλά και τα παραπάνω πρέπει να τα σκεφτεί κάποιος πριν την αγορά του.
:bye:
-
rapid bike
Rapid Bike (http://rapidbike.dimsport.com/applicazionirapidbikeresults.php?DS=24cf6314d5ac8eb83704cf093920c692&lang=en&id_marca=104123af2993463586e09a5ec25ce176&id_modello=&id_motorizzazione&id_anno&id_categoria=56e5211bda6f599bde52b4034d9bd37a)
-
rapid bike και οχι pcIII (πιο ευελικτο)
Καλό και άγιο το Rapid Bike και σίγουρα με περισσότερες δυνατότητες από το Power Commander, αλλά…
…το αλλά πάει στην ευκολία ρύθμισης του ενός και του άλλου. Το pc3 το βάζεις πάνω και του φορτώνεις έναν από τους 100 χάρτες που κυκλοφορούν στο internet για Mille (σίγουρα θα βρεις έναν για την περίπτωσή σου) και κάνεις αμέσως την δουλειά σου… …με το RB θες δυναμόμετρο, κάποιον να στο ρυθμίσει και δεν νομίζω να είναι πολλοί οι ικανοί! Επίσης οι περισσότερες δυνατότητες του RB, σημαίνουν και περισσότερα ρίσκα… …παίζεις με το αβάνς?!
Σίγουρα το RB είναι καλύτερο από άποψη δυνατοτήτων, αλλά και τα παραπάνω πρέπει να τα σκεφτεί κάποιος πριν την αγορά του.
:bye:
Ναι ρε μιλαμε παντα για να φτιαξεις custom χαρτη.
Αλλιως πετας εναν στο PC και τελος. edit και οτι κατσει :thnk:
Για το αβανς μη τρομαζεις δεν σου δινει και τεραστιο ευρος αλλαγης για να τιναξεις το μοτερ.
Απο 15αρι γραναζι (15€) εχουμε φτασει αισιος στα 3000€ :D
-
Ναι ρε μιλαμε παντα για να φτιαξεις custom χαρτη.
Αλλιως πετας εναν στο PC και τελος. edit και οτι κατσει :thnk:
Για το αβανς μη τρομαζεις δεν σου δινει και τεραστιο ευρος αλλαγης για να τιναξεις το μοτερ.
Απο 15αρι γραναζι (15€) εχουμε φτασει αισιος στα 3000€ :D
Aυτό είναι αλήθεια...
...γι'αυτό αν είναι να βάλεις κάτι, καλύτερα ένα pc3 με 300-350 ευρώ και κλείνεις τις όποιες τρύπες έχει το μοτέρ σου! ;)
-
davide και backys
:a016 για της πληροφοριες
:bonjour: :bonjour: :bonjour:
-
για ρώτα τη γίνετε με την τελική? δεν ειναι όλα τέλεια!!! για το γρανάζι μηλάω, εγω απογοητέυτικα πάντος
-
ρε να ρωτησω κατι και να γυρισω παλι πισω ....
αξιζει να βγαλεις το βολαν?
και δε μιλαω για χρηση πιστας....
τι κερδιζεις και τι χανεις? :thnk:
-
αν κοιταξεις σε ποιο παλιο θεμα ((βολαν)) εξηγοθν τα παντα...