APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: kalopaido στις Νοέμβριος 11, 2015, 12:36:18 μμ
-
καλημέρα φιλαράκια,
λοιπόν το μοτέρ στα καλά καθούμενα έσβησε χωρίς να φρενάρει, μετά από λίγο δοκιμάζω πέρνει κανονικά μπροστά και δουλεύει οκ στο ρελαντί με νεκρά δίνω γκάζι και ανεβάζει στροφές αλλά μετά από λίγο σβήνει,
στο μενού service έβγαλε ένδειξη
p-code 0339
a-code 12
crank sensor
googlarisma crank sensor βγάζει την παρακάτω εικόνα σένσορα και λέω εγώ μπορεί να είναι αυτό ? πως χάλασε αν χάλασε ? και υπάρχει τρόπος δοκιμής αν είναι καλό ή όχι? μην παραγγείλουμε τζάμπα
υ.γ. πήγε στην αντιπροσωπία και δεν μπόρεσαν λένε να μου το κάνουν
-
Αισθητήρας στροφάλου, ναι το πρόβλημα λογικά πρέπει είναι αυτό.
Τα ιδια συμπτώματα έκανε στο capo του Faraway στο ταξίδι του στις Άλπεις και ήταν αυτός ο αισθητήρας.
Δεν υπάρχει κάποιο spare στην αντιπροσωπία ή στο συνεργείο τους να το δοκιμάσουν?
-
Ρε παιδιά τι είναι ο αισθητήρας στροφάλου και ποιά η λειτουργία τού;Χρήστο ελπίζω να πάνε όλα καλά!
-
Απο τα λίγα που ξέρω ο αισθητήρας στροφάλου διαβάζει το ρυθμό (στροφές) με τις οποίες γυρνάει ο άξονας (στρόφαλος) και στέλνει τις ανάλογες πληροφορίες στον εγκέφαλο για να ρυθμίσει ανάλογα το κάυσιμο και το σπινθήρα (ανάφλεξη). Οταν ο αισθητήρας δυσλειτουργεί τότε και ο κινητήρας έχει θέματα σαν απόρια της ελειπούς η λανθασμένης πληροφόρησης που λαμβάνει ο εγκέφαλος απο τον αισθητήρα.
Αν κάπου γράφω ανακρίβειες οι γνωρίζοντες καλύτερα ας με διορθώσουν…
Στο Capo ο αισθητηρας αυτός είναι στο αριστερό καπάκι αν θυμάμαι καλά δεν το έχω τώρα μπροστά μου. Αν έχει την ιδια τοποθέτηση και στο tuono τοτε ισως καπου δεν κανει καλή επαφή και στελνει λάθος πληροφορίες. Θυμάμαι οτι ο Far στο πρόβλημα του ειχε δοκιμάσει και το ειχε στερεώσει καλύτερα με tie wrap για να συνεχίσει το ταξίδι του. Δε χάνεις κάτι να το σφίξεις και να δοκιμάσεις αν σου κάνει πάλι σβησίματα κτλ. Ισως με τους κραδασμούς οταν ανεβάζεις στροφές να μην κανει καλή επαφή πχ και να στέλνει λάθος πληροφορίες.(θεωρητικά πάντα)
Στη φωτογραφία παρακάτω είναι το καλώδιο με τη φίσα δίπλα στο slave του συμπλέκτη.
http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=211062&d=1357590046&thumb=1
-
ευχαριστώ zisako αλλά τότε θα λειτουργούσε και θα έπερνε ξανά μπρος όπως προανέφερα? τρόπος για να δοκιμάσω αν είναι καλός ή όχι........
-
Νομίζω έχει το manual τρόπο μέτρησης με πολύμετρο.
-
μόλις κατέβηκα τον έβγαλα τον αισθητήρα, τον σκούπισα από βρωμιές εσωτερικά- εξωτερικά και έβγαλα και το φυσάκι και έριξα σπρέϊ επαφών, αλλά τα ίδια συμπτώματα
γαμώ την bosch και τους Γερμαναράδες του μέσα
-
ο αισθητηρας ειναι το προβλημα , μην το ψαχνεις αλλου και δεν επισκευαζεται.οταν χαλαει δεν στελνει σωστο παλμο και το βγαζει σφαλμα. ο αισθητηρας στροφαλου δηλωνει την θεση του στροφαλου και οχι τις στροφες φιλε μου Ζηση :D. οι στροφες υπολογιζοντε απο τον εγκεφαλο κ αυτο γιατι δεν εχουμε ενα παλμο ανα περιστροφη του στροφαλου αλλα συνεχεις παλμους εκτος απο μια διακοπη. υπολογιζοντας τους παλμους μεχρι την διακοπη και περνοντας θεση απο τον αισθητηρα εκκεντροφορου του εμπρος κυλινδρου, μπορει να γνωριζει ο εγκεφαλος με ακριβεια ποιος κυλινδρος ειναι ο επομενος για αναφλεξη αλλα και την ακριβη θεση των πιστωνιων
-
Και το caponord δεν εχει καν αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου....
Εαν κρινω απο το πώς δουλευει, μαλλον στην τυχη κανει αναφλεξεις :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
Αγαπητέ Bill
μήπως υπάρχει δυνατότητα να το τεστάρω ότι είναι αυτό χαλασμένο μην παραγγείλω τζάμπα? συνήθως από τι μπορεί να χαλάσει?
-
ο αισθητηρας ειναι το προβλημα , μην το ψαχνεις αλλου και δεν επισκευαζεται.οταν χαλαει δεν στελνει σωστο παλμο και το βγαζει σφαλμα. ο αισθητηρας στροφαλου δηλωνει την θεση του στροφαλου και οχι τις στροφες φιλε μου Ζηση :D. οι στροφες υπολογιζοντε απο τον εγκεφαλο κ αυτο γιατι δεν εχουμε ενα παλμο ανα περιστροφη του στροφαλου αλλα συνεχεις παλμους εκτος απο μια διακοπη. υπολογιζοντας τους παλμους μεχρι την διακοπη και περνοντας θεση απο τον αισθητηρα εκκεντροφορου του εμπρος κυλινδρου, μπορει να γνωριζει ο εγκεφαλος με ακριβεια ποιος κυλινδρος ειναι ο επομενος για αναφλεξη αλλα και την ακριβη θεση των πιστωνιων
Θένξ για τη διευκρίνιση Bill!
-
ο αισθητηρας ειναι το προβλημα , μην το ψαχνεις αλλου και δεν επισκευαζεται.οταν χαλαει δεν στελνει σωστο παλμο και το βγαζει σφαλμα. ο αισθητηρας στροφαλου δηλωνει την θεση του στροφαλου και οχι τις στροφες φιλε μου Ζηση :D. οι στροφες υπολογιζοντε απο τον εγκεφαλο κ αυτο γιατι δεν εχουμε ενα παλμο ανα περιστροφη του στροφαλου αλλα συνεχεις παλμους εκτος απο μια διακοπη. υπολογιζοντας τους παλμους μεχρι την διακοπη και περνοντας θεση απο τον αισθητηρα εκκεντροφορου του εμπρος κυλινδρου, μπορει να γνωριζει ο εγκεφαλος με ακριβεια ποιος κυλινδρος ειναι ο επομενος για αναφλεξη αλλα και την ακριβη θεση των πιστωνιων
Και πόσο μπορεί να κοστίζει ένας τέτοιος αισθητήρας Βασίλη; :cry:
Χωρίς αυτό δε δουλεύει το μοτέρ δηλαδής; :D
-
ρε παιδιά , σόρρυ για το σπαμάρισμα, αλλά το knock sensor δεν είναι αυτό που προλαμβάνει τα πυρρακια σε περιπτώσεις κακής βενζίνης, ρυθμίζοντας την προανάφλεξη / αβανς? Νόμιζα πως μόνο τα τουτού έχουν... :thnk: :thnk: :thnk:
-
Και το caponord δεν εχει καν αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου....
Εαν κρινω απο το πώς δουλευει, μαλλον στην τυχη κανει αναφλεξεις :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
χαχα ακριβως. περα απ την πλακα το capo δεν εχει αιθητηρα εκκεντροφορου, ενω κανονικα θα επρεπε, λογω χαμηλης συμπιεσης δεν τους νοιαζει να φερει ο στροφαλος περισσοτερες στροφες μεχρι να πετυχει το σημειο αναφλεξης. με λιγα λογια δηλαδη το capo χρειαζεται περισοτερο χρονο μιζαρισμα μεχρι να παρει μπροστα σε σχεση με mille& tuono
Αγαπητέ Bill
μήπως υπάρχει δυνατότητα να το τεστάρω ότι είναι αυτό χαλασμένο μην παραγγείλω τζάμπα? συνήθως από τι μπορεί να χαλάσει?
δηστυχως οταν λειτουργει δεν μπορεις να τον τεσταρεις. οταν ειναι στην φαση την δικη σου ( αποθηκευμενη βλαβη) δεν μπορεις να τον τσεκαρεις γιατι το βλεπει σαν μεμονωμένη δυσλειτουργεια , μονο οταν βγει τελειως off μπορεις να μετρησεις για να δεις, αλλα να ξερεις οτι ο siemens που εχει το μηχανακι σου δεν κανει λαθος, δεν μπορει να σου δειξει βλαβη δηλαδη που δεν στεκει λογω προβληματος στο συστημα φορτισης ας πουμε. οσες φορες εχω δει αυτην την βλαβη στον εγκεφαλο παντα ο αισθητηρας ηθελε αλλαγη. συνήθως με τις θερμοκρασιες και τον καιρο (συστολη και διαστολη) αποκτα ανοχες το πλαστικο περιβλημα του πυρήνα απ το πηνιο, εισερχεται λαδι και μεταβαλει την ωμικη αντισταση, απο την αλλη βεβαια ενα πηνιο ειναι, μπορει να καει ανα πασα στιγμη
ο αισθητηρας ειναι το προβλημα , μην το ψαχνεις αλλου και δεν επισκευαζεται.οταν χαλαει δεν στελνει σωστο παλμο και το βγαζει σφαλμα. ο αισθητηρας στροφαλου δηλωνει την θεση του στροφαλου και οχι τις στροφες φιλε μου Ζηση :D. οι στροφες υπολογιζοντε απο τον εγκεφαλο κ αυτο γιατι δεν εχουμε ενα παλμο ανα περιστροφη του στροφαλου αλλα συνεχεις παλμους εκτος απο μια διακοπη. υπολογιζοντας τους παλμους μεχρι την διακοπη και περνοντας θεση απο τον αισθητηρα εκκεντροφορου του εμπρος κυλινδρου, μπορει να γνωριζει ο εγκεφαλος με ακριβεια ποιος κυλινδρος ειναι ο επομενος για αναφλεξη αλλα και την ακριβη θεση των πιστωνιων
Και πόσο μπορεί να κοστίζει ένας τέτοιος αισθητήρας Βασίλη; :cry:
Χωρίς αυτό δε δουλεύει το μοτέρ δηλαδής; :D
τελευταια τιμη πριν κανα 6μηνο που χρειαστηκα ηταν 90ευρω τωρα δεν ξερω μιας και ολος ο καταλογος ανταλακτικων εχει παρει την ανηφορα.
ειναι πρωτεύοντα βλαβη και δεν μπορει να λειτουργησει ο κινητηρας σε αντιθεση με τον αισθητηρα εκκεντροφορου που ειναι δευτερευουσα και λειτουργει κανονικα απλα με σημαντικη καθυστερηση στην εκκινηση με μιζα
ρε παιδιά , σόρρυ για το σπαμάρισμα, αλλά το knock sensor δεν είναι αυτό που προλαμβάνει τα πυρρακια σε περιπτώσεις κακής βενζίνης, ρυθμίζοντας την προανάφλεξη / αβανς? Νόμιζα πως μόνο τα τουτού έχουν... :thnk: :thnk: :thnk:
γιαννη μιλαμε για crank (crank shaft= στροφαλος) και οχι για knock sensor που ειναι αυτο που πολυ σωστα ανέφερες
-
έχεις δίκιο Μπίλ, εμπερδέυθην!! :blus: :blus:
-
ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις απαντήσεις, Bill πάλι έγραψες τα γράφεις τόσο απλά :P
να είστε καλά εν αναμονή αγοράς λοιπόν και επιστρέφω
-
Χρήστο ενημέρωσε μας πάλι ρε φίλε και με το καλό η επισκευή :bye:
-
γεια χαρά φιλαράκια,
σόρρυ για την αργοπορία αλλά είχα ένα θέμα με το ίντερνετ..
RESPECT !!!!!!! για άλλη μια φορά στον Bill δεν παίζεται λλλλλλέμε.
έκανε ιντερνετική διάγνωση ενώ οι εδώ αντιπρόσωποι με το μηχανάκι στο μαγαζί δεν το βρήκαν, τα συμπεράσματα δικά σας?>??? Bill χίλια ευχαριστώ
το κτήνος project :) βρυχάται ξανά
ευχαριστώ όλους σας για την βοήθεια
-
γεια χαρά φιλαράκια,
σόρρυ για την αργοπορία αλλά είχα ένα θέμα με το ίντερνετ..
RESPECT !!!!!!! για άλλη μια φορά στον Bill δεν παίζεται λλλλλλέμε.
έκανε ιντερνετική διάγνωση ενώ οι εδώ αντιπρόσωποι με το μηχανάκι στο μαγαζί δεν το βρήκαν, τα συμπεράσματα δικά σας?>??? Bill χίλια ευχαριστώ
το κτήνος project :) βρυχάται ξανά
ευχαριστώ όλους σας για την βοήθεια
χαρα μου που βοηθησα.να σαι καλα αδερφε :kalo:
-
Χρήστο παρήγειλες crank sensor δηλαδή κι έγινε;Πόσο καιρό έκανε να έρθει; :thnk:
Αν μπορείς ενημέρωσε φίλε :bye:
-
γεια χαρά φιλαράκια,
σόρρυ για την αργοπορία αλλά είχα ένα θέμα με το ίντερνετ..
RESPECT !!!!!!! για άλλη μια φορά στον Bill δεν παίζεται λλλλλλέμε.
έκανε ιντερνετική διάγνωση ενώ οι εδώ αντιπρόσωποι με το μηχανάκι στο μαγαζί δεν το βρήκαν, τα συμπεράσματα δικά σας?>??? Bill χίλια ευχαριστώ
το κτήνος project :) βρυχάται ξανά
ευχαριστώ όλους σας για την βοήθεια
Ααααα αυτα ειναι ευκολα για το Βασιλη , εμενα καποτε μου εκανε τηλεφωνικη διαγνωση 2λεπτου , ενω ημουν σε αλλη χωρα και με κακη συνδεση τηλεφωνου :D
-
ναι μου το έστειλε ένας γνωστός από Γερμανία κόστος 35 ευρώ με μεταφορικά με dhl μεταφορά στο σπίτι, το έβαλα χωρίς κόπο πάνω και όλα κομπλέ
faraway ναι έτσι ακριβώς .... είναι αλλού ο Bill με τις γνώσεις του και ευτηχώς για εμάς :) ;)