Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: ifylios72 στις Οκτώβριος 11, 2015, 07:24:30 πμ
Howdi !!! Στο δρόμο για την συνάντηση για τον καφέ με τους "ταξιδιάρηδες" Capo-σύντροχους ξαφνικά η συμπεριφορά του γκαζιού άλλαξε με μπερδέματα και δισταγμό στο άνοιγμα του γκαζιού/ Στο ρελαντί λειτουργούσε κανονικά (δεν μπέρδευε) όπως επίσης και μετά τις 4000 στροφές ενώ ενδιάμεσα λειτουργούσε μπερδεμένα και στεγνά όπως όταν έχει πολύ φτωχό μίγμα.
Κοίταξα το φιλτροκούτι από την δεξιά πλευρά και έλειπε η μικρή τάπα εξαγωγής αναθυμιάσεων λαδιού την οποία αντικατέστησα. Το πρόβλημα παραμένει. Κοιτώντας το όργανο μέτρησης υποπίεσης και στους δύο κυλίνδρους μου δίνει στο ρελαντί -0.3 Bar ενώ πρώτα μου έδινε -0.5 Bar.
Φαντάζομαι ότι κάποιος από τους λαστιχένιους συνδέσμους εκεί που δένουν τα σώματα με τις κεφαλές των κυλίνδρων παίρνει αέρα και θέλει άλλαγμα.
Υπάρχει κάτι άλλο που θα συνιστούσε κάποιος να κοιτάξω προτού κάνω την αντικατάσταση;
Επίσης αν ξέρει κανείς να μου πει πού μπορώ να βρω τους συνδέσμους
Διάφανα γιατί τα πήρες? Έχει φωτορυθμικα κ θες να τα βλέπεις?(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji12.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji12.png) (https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji12.png) Σιλικόνης έπρεπε να βάλεις να ξενοιασεις.
:h22: :h22: :h22:
οχι ρε συ θελω να βλεπω τις μπουρμπουλιθρες που θα κανει μετα :P
τις μαμας διαφανα δεν ειναι ?? ασε τωρα που εχουν κιτρινομαυρισει / ξεραθει :cry:
Υπαρχουν και σωληνακια που φευγουν απο τα σωματα και πανε στο καπακι της καμπανας. Μπορει να εχουν κοπει αυτα και πριν αλλαξεις λαιμους, τσεκαρε τα. Συν αυτα που μετρας τις υποπιεσεις. Λογικα και στο ρελαντι επρεπε να συμπεριφεροταν περιεργα.