APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: norton στις Οκτώβριος 04, 2008, 09:07:26 πμ
-
καλημερα σε ολους.χθες εκανα map2 στο tuono mου το οποιο ειναι 2008 .η μηχανη ειναι stock χωρις καμια αλλη μετατροπη.εκανε πολυ μεγαλη διαφορα στην αποκριση του γκαζιου με 2 και 2000 στροφες δεν σκορτσαρει καθολου. σκεφτομαι μηπως και δημιουργησω καποιο προβλημα στον κινητηρα.γνωμες παρακαλω.
-
δεν ξερω μηπως υπαρχει θεμα με τους καταλυτες...
:bye: :bye:
-
τι προβλημα νομιζεις οτι θα υπαρξη?
-
το mpa2 το φορας με acrapovic κι ελευθερο φιλτρο,
το ειχα κι εγω για 250 χλμ (αθηνα-πατρα)αλλα επειδη ηταν εθνικη δεν καταλαβα διαφορα.
ειχα ρωτησει κι εγω το μηχανικο μου τοτε και μου ειπε πως το μονο προβλημα θα ειναι η αυξημενη καταναλωση...
-
καλημερα σε ολους.χθες εκανα map2 στο tuono mου το οποιο ειναι 2008 .η μηχανη ειναι stock χωρις καμια αλλη μετατροπη.εκανε πολυ μεγαλη διαφορα στην αποκριση του γκαζιου με 2 και 2000 στροφες δεν σκορτσαρει καθολου. σκεφτομαι μηπως και δημιουργησω καποιο προβλημα στον κινητηρα.γνωμες παρακαλω.
Κανένα απολύτως πρόβλημα...και που να δείς την διαφορά χαμηλά με το 15άρι γρανάζι!!!
Παρένθεση....Akra έχεις βάλει?
-
+10000 !!!
Με map2 ακραποβιτς και 15αρι γραναζι σκοτωνει χαμηλα!!! Αλλο μηχανακι !!! :kalo:
-
τι προβλημα νομιζεις οτι θα υπαρξη?
οταν βαζεις μαπ2 για ελευθερα τελικα απενεργοποιητε ο αισθητηρας Λ...
εμενα μου ειχε πει ο μηχανικος οτι εχουν θεμα οι καταλυτες και λογο τις διαφορας μιγματος και λογο διαφορετικον θερμοκρασιων και δεν μπορει ο καταλυτης να λειτουργηση σωστα.
αλλα καλυτερα να πει καποιος που γνωριζει καλυτερα.
:bye: