APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: shivermaniac στις Ιούλιος 19, 2009, 09:56:35 πμ
-
Παίδες, μια ιδέα έχει καρφωθεί στο μυαλό μου τον τελευταίο μηνα.. Να αλλάξω το shiver με κατι πιο δυνατό και πιο διακεδαστικο. Επίσης οι παιδικές του ασθένειες με κουρασαν λιγακι. Μαλλον δεν εχει ερθει η ωρα μου ακόμα να παιξω το ρολο του πατερα που τρεχει το παιδι του καθε τρίτη στο γιατρο ε χμ στο μαστορα ηθελα να πω ;)
Εκανα μερικά test ride :
-vstrom ,μονο και μονο για να δω αν τα πρακτικα και βολικα on off ταιριάζουν στο χαρακτηρα και τις αναγκες μου-φυσικα η λυση αυτη απορριφτηκε δια ροπαλου :tez:
- gsxr 750- δυνατο ωραιο αλλα δεν ειμαι για super sport, no way..
- f 800r- ομορφο και ευκολοδηγητο, ωραια φρενα αλλα η μηχανη δε με κερδισε με τιποτα. Παραειναι πλαδαρη
αν και δεν εχω παρει οριστικη αποφαση να αλλαξω το shiver εχω σταμπαρει 2 μηχανακια που γεμιζουν τα ονειρα μου το τελευταιο διαστημα. Και ξερετε πως ειναι ο ερωτας..
το πρωτο ειναι το tuono . Το test ride δυστυχως κρατησε ελαχιστα και σε δρομο με κινηση και δε μπορεσα να καταλαβω πολλα πραγματα. Δυνατο και πανεμορφο σιγουρα αλλα με ενδιαφερουν και αλλες παραμετροι οπως ποσο ευκολοδηγητο ή επικινδυνο είναι, τι λεει στα ταξιδια, πως παει απο αξιοπιστία και κόστος συντηρησης και γενικα επειδη θελω το επομενο μηχανακι μου (αν το παρω) να το κρατησω χρονια θα εκτιμουσα τις οποιες αντικειμενικες (δυσκολο σε φορουμ απριλια βεβαια :D) αποψεις των κατοχων ή και μη αν εχουν εμπειρία με tuono για το μηχανακι. Βοηθηστε εναν ερωτευμενο :blus:
-
EAN παρεις tuono, παρε το factory.........................
ΒΡΑΧΟΣ
-
Φίλε μου ο τίτλος είναι το λιγότερο ατυχέστατος και με το συμπάθιο ε!Εγώ τρόμαξα γιατί σκέφτηκα τα χειρότερα.Άλλαξε τον για να μην έχουμε υστερίες! :tez:
-
:D εγινε :D
βραχος μεν αλλα πολυ ακριβος το factory..
-
11500 με 14500
Αμα το κρατησεις για πολυ καιρο, factory θα το κανεις στο τελος ;) ;)
Ξερω ατομο που ξημεροβραδιαζει στο ebay για κανα αμπορτισερ, κανα καρμπον, κανα πιρουνακι, καμια δαγκανα.......................
Παρτο fac, και θα με θυμηθεις :D
-
έχω το παλιό αλλά έχω οδηγήσει και το καινούριο και η πρότασή μου είναι το παλιό!!!!!
είναι και φθηνότερο αλλά το παντρεύεσαι!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
έχω το παλιό αλλά έχω οδηγήσει και το καινούριο και η πρότασή μου είναι το παλιό!!!!!
είναι και φθηνότερο αλλά το παντρεύεσαι!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Επισης εχω το παλιο αλλα εχω οδηγησει και το καινουργιο και λεω παλιο.
Θα το βρεις και πιο φθηνα.Οσο για το θεμα αξιοπιστιας ειδικα για το παλιο δεν υπαρχει λογος να συζηταμε.(οχι πως το καινουργιο δεν ειναι αξιοπιστο).
Οσο για το factory +1000000000000000 ειτε πρωτης γενιας ειτε δευτερης γενιας.
Αν παρεις το απλο μοντελο,ειναι δεδομενο με τα τοσα γκατζετακια που υπαρχουν για αυτα τα μοντελα,οτι θα εισαι συνεχως στην πριζα για να αγορασεις.Οποτε στο τελος τα ιδια λεφτα θα σου βγει.Το Factory εχει 2-3 πραγματα που πραγματικα αξιζουν τα λεφτα τους.(ζαντες,αναρτησεις,φρενα)
Μην ξεχνας οτι απο εδω και περα η μεταπωληση και για τα 2 μοντελα (παλιο,καινουργιο) θα ειναι εξισου δυσκολη.
Αυτα και καλες αγορες...
-
Tuono Forever!!!
-
καλησπέρα φίλε shivermaniac,
ως πρώην κάτοχος Tuono 2004 και νυν Tuono Factory 2007 σου συνιστώ το δεύτερο..!
παρόμοια κατανάλωση,πολύ πιο στρωτό-γραμμικό μοτέρ,γκάζι όσο χρειάζεται το δεξί σου χέρι,πιό άνετο για δικάβαλη βόλτα...
σέρβις δεν έχω κάνει ακόμα διότι δεν το κυκλοφορώ κάθε μέρα για να χρειαστώ λάδια-ξύδια κτλ...
το μηχανάκι έχει τα πάντα όλα επάνω και το μόνο που θα "χρειαστείς" είναι ένα ζευγάρι τελικά τα οποία τα βρίσκεις με 500-550 ευρώ καινούργια (Akrapovic)...
δεν σου κρύβω ότι έψαξα για το Factory 2005 μοντέλο αλλά απ'ότι έμαθα δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα και μόνο απ'έξω θα μπορούσα να το φέρω χωρίς να με συμφέρει οικονομικά...
νομίζω ότι θα βρεις Factory 2007 με λιγότερα από 10000 χλμ. σε τιμές από 10 έως 11 χιλιάδες ευρώ...
εκτός αν θέλεις καινούργιο οπότε ίσως έχει ακόμα ένα κομμάτι στοκ 2008 ο Αρμακόλλας σε πολύ καλή τιμή..! :kalo:
πάρε ένα τηλεφωνάκι στον Νίκο στην Βουλιαγμένης για τα υπόλοιπα...
αν έχεις κάποια άλλη απορία και μπορούμε να βοηθήσουμε ρίξε ποστ ή πμ...
καλές επιλογές και καλές αγορές σου εύχομαι... :bye:
-
factory αν μπορεις ...πολυ καλο ...τρενο
-
Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα με έχει "διεγείρει" περίσσότερο η λύση factory απλά το budget μου είναι χαμηλότερο από την επίσημη τιμή του. Είναι και το σιβεράκι που δεν ξέρω τι τιμή θα πιάσει στον dealer, υποψιάζομαι ότι θα μου ανακοινώσει κανενα νουμερο τόσο χαμηλό που θα με πιάσει επιληπτική κρίση :cry:. Βέβαια υπάρχει και η λύση του μεταχειρισμένου όπως σωστά είπατε απλά πρέπει να είναι άριστο. Θα ρωτήσω και για το μοντέλο του 2008. Αλήθεια, ισχύει ότι γράφουν ορισμένοι στο ιντερνετ οτι πρόκειται για μηχανάκι περισσότερο πίστας και λιγότερο δρόμου? Και γιατί η ενδεχόμενη μελλοντική μεταπώληση θα είναι τόσο δύσκολη? Πρόκειται για κορυφαία μηχανάκια ! Αν τα tuono μεταπωλούνται δύσκολα φανταζομαι τι με περιμένει αν επιλέξω το δεύτερο υποψήφιο που τριβελίζει το μυαλό μου.. θα το παντρευτώ κανονικά με παπά και με κουμπάρο :ohmy:
-
δεν ξερω ποσο βολικο ειναι το σιβερ μεσα στην πολη και σαν παπι ... αλλα το τουονο ΔΕΝ ειναι ...
τιμονι ακριβως στο υψος των καθρεφτων των αυτοκινητων... το τιμονι επισης δεν κοβει ΚΑΘΟΛΟΥ...τα φρενα ειναι WAY TOO MUCH για το 95% των αστικων οδων κυκλοφοριας ...πρεπει δλδ να εισαι συνεχως στην τσιτα ...εχει επισης αρκετα ψηλο κεντρο βαρους που σε συνδυασμο με το μικρο κοψιμο του τιμονιου θα σε ταλαιπωρησει απιστευτα ...
γενικα ειναι ακριβως σαν ss , σε σημεια ισως και πιο δυσκολο για καθημερινη συμβιωση ,αν αναγκαστεις δλδ να κατεβεις κεντρο αθηνα θα φριξεις ...
σου αναφερω να αρνητικα μιας και τα θετικα ειναι λιγο πολυ γνωστα ...
-
Έχω το Tuono του 2008 εδώ και 13 μήνες και έχω κάνει πάνω από 19.000χλμ.
Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος στους τομείς όπου το χρησιμοποιώ δηλαδή βότλες, ταξίδια και trackdays.
Στη βόλτα είναι απόλαυση, στα ταξίδια είναι κατά τη γνώμη μου από τα καλύτερα γυμνά (το τελευταίο μου ταξίδι ήταν 4.000χλμ. στο εξωτερικό) και στην πίστα, χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία, είναι πραγματική διασκέδαση.
Πιστεύω πως το πολύ περιορισμένο κόψιμο του τιμονιού δεν είναι ότι καλύτερο για την κίνηση στην πόλη. Βέβαια τούτο το χαρακτηριστικό είναι ένας συμβιβασμός συχνός από πολλούς μοτοσυκλετιστές. Επίσης τα πολύ δυνατά φρένα στην γλιστερή άσφαλτο της πόλης μπορεί να τρομάξουν (το λιγότερο) σε κάποιο φρενάρισμα πανικού ειδικά τον πρώτο καιρό.
Αξιοπιστία : τι να πω, είναι ένα ζήτημα που δεν με έχει απασχολήσει μέχρι τώρα.
Κατανάλωση : είναι 1000 με μπόλικα άλογα. Αυτά τα τελευταία δεν παράγονται μόνο με αέρα. Θέλουν καύσιμο!!
Σχετικά με το Factory η γνώμη μου είναι πως είναι κούκλα και πολύ το γουστάρω (αν και παλιότερα είχα άλλη γνώμη για την εμφάνισή του). Υπάρχει ένα "αλλά" όμως: αν δεν πρόκειται να μπαίνεις τακτικά στην πίστα και το τακτικά το υπογραμμίζω(!), τότε ίσως να μην αξίζει τα επιπλέον χρήματα. Το απλό είναι ήδη μια πολύ καλή μοτό και πιστεύω πως οι περισσότεροι από εμάς δεν ζητάμε στην ουσία το κάτι παραπάνω του Factory. Αν όμως έχεις διαθέσεις να βρεθείς με τους "λίγους" τότε σίγουρα πρέπει να το σκεφτείς από τώρα.
Πάντως απ' όσο γνωρίζω, ο Robotis στην Καλλιρόης έχει ένα άσπρο κόκκινο του '07 αν δεν κάνω λάθος, που είναι κούκλα (εδώ δεν κάνω λάθος), ελαφρώς μεταχειρισμένο. Θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις!
Καλά μυαλά και πολλά γούστα σου εύχομαι ό,τι κι αν αποφασίσεις!
-
ωχ βρε παιδια τοσο χαλια ειναι τα πραγματα?
τοσο μικρο ειναι το κοψιμο? στο σιβερ ειναι μεγαλο και οι καθρεφτες πολυ ψηλα, κανενα προβλημα δεν εχω με τα αυτοκινητα, ελισσεται σπουδαια .
και τα φρενα τοσο πανισχυρα? οι δρομοι στις πολεις γλιστρανε..
μου κοψατε τη φορα μπορω να πω..
-
ωχ βρε παιδια τοσο χαλια ειναι τα πραγματα?
τοσο μικρο ειναι το κοψιμο? στο σιβερ ειναι μεγαλο και οι καθρεφτες πολυ ψηλα, κανενα προβλημα δεν εχω με τα αυτοκινητα, ελισσεται σπουδαια .
και τα φρενα τοσο πανισχυρα? οι δρομοι στις πολεις γλιστρανε..
μου κοψατε τη φορα μπορω να πω..
Μαν ειμαι απο τους ανθρωπους που κυκλοφορει παρα πολυ μεσα στην πολη και τιποτε απο τα παραπανω δεν με εχει προβληματισει με το τουονο.Οκ το τιμονι δεν κοβει πολυ αλλα μοτοσυκλετα 1000 κυβικων ειναι τι θελεις δηλαδη να περνας μεσα απο τα αυτοκινητα οπως ενα 50 σκουτερ.Οσο για τα φρενα το ποσο δυνατα πιανουν εξαρταται απο εσενα ειναι δυνατα τα φρενα αλλα οχι σε φαση το πατησα και ακομα δεν καταλαβα πως επεσα.
Εκτος αυτου η μανετα ειναι ρυθμιζομενη μικραινεις την αποσταση της και το φρενο γινεται πιο προοδευτικο.
-
αν την ειχες κατα βρει με το σιβερακι στην πολη με το τουονο θα ζοριστεις αρκετα!
πιστευω οτι ειναι πιο ζορικο απο ενα s.s. ή s.bilke για μεσα στη πολη και ειδικα το factory!
δεν ξεχναμε ομως οτι ειναι τρελα το τουονο!
να σου πω κατι, Βεροια δεν εισαι? δε νομιζω να σε χαλασει τοσο πολυ το τουονο ρε σιγα τις αποστασεις!
το μονο κακο εκει μεσα ειναι οτι οι δρομοι ειναι παγοδρομια(οχι οτι και αλλου ειναι καλυτερα)αλλα τελος παντων!
ασχετο εχω παθει ταρακουλο με κ9 1000 και rsv4(εμφανιση μονο δεν το οδηγησα)!!!!!!!!
πολλα τα λεφτα........................
-
πάρε ένα tuono και όλα τα άλλα μοντάρονται... το μικρό κόψιμο το συνηθίζεις και απλά παιζεις πιο πολύ με το πλαίσιο, τα φρένα είναι οκ, ταξιδεύει σπουδαία και τα κάνει όλα και συμφέρει..
αν μπορείς πάρε factory για πολλούς λόγους (έχει ένα ο Αρμακόλας σχεδόν καινούργιο σε άριστη τιμή ) παίζουν και κανά δυό μτχ και από δω και σε μαγαζιά που λένε πολύ
καλές βόλτες
-
κοιτα εχουν ακουστει πολλα τωρα τελευταια για την αξιοπιστια των tuono 2nd generation :thnk:
βεβαια υπαρχουν πολλοι παρα πολλοι που μπορουν να σου πουν το αντιθετο κ εγω ειμαι ενας απο δ'αυτους :P
τωρα factory ή r......... θα σου πω που βρισκομαι εγω προσωπικα μετα απο τρια χρονια χρησης κυριως ταξιδια κ πιστα=> R και οι διαφορες μεταξυ τους δεν ειναι κ τοοοοοσσσσοοοο τεραστιες οπως υποστηριζουν πολλοι εδω μεσα ;)
-
απο μεταχειρισμενα παιζουν αρκετα ριξε και καμια ματια στο μοτο τριτη
-
η μεγαλυτερη διαφορα που εχει το φακτορι απ το απλο τουονο ειναι οι κατα 3,8 κιλα περιπου ελαφρυτερες ζαντες.
-
στο παιχνιδι της αγορας νεου αποκλειστηκαν 5 μηχανακια και παρεμειναν 3. Ειμαι πλεον μεταξύ
1. tuono r or factory
2. speed triple
3. yamaha fz1.
κλεινω προς τα πρωτα δυο λογω σχεδιασης και δυναμης στις χαμηλομεσσαιες.
παρασκευη θα κανω test ride το tuono να δω τι παιζει και στην πραξη. Εκανα το speed triple και εμεινα αφωνος απο ροπη και ηχο. Είναι βεβαια αγγλικο με οτι αυτο συνεπαγεται αλλα με κινητηρα διαμαντι. Γνωμες και πληροφορηση ευπροσδεκτες :ohyes:
-
κοιτα εχουν ακουστει πολλα τωρα τελευταια για την αξιοπιστια των tuono 2nd generation :thnk:
βεβαια υπαρχουν πολλοι παρα πολλοι που μπορουν να σου πουν το αντιθετο κ εγω ειμαι ενας απο δ'αυτους :P
τωρα factory ή r......... θα σου πω που βρισκομαι εγω προσωπικα μετα απο τρια χρονια χρησης κυριως ταξιδια κ πιστα=> R και οι διαφορες μεταξυ τους δεν ειναι κ τοοοοοσσσσοοοο τεραστιες οπως υποστηριζουν πολλοι εδω μεσα ;)
εχεις μπει πιστα με φακτορυ?
αν μπεις θα δεις οτι ειναι τοοοοοσσσσοοοο τεραστιες!
μονο σε γκαζια δεν εχουν διαφορα!
-
η μεγαλυτερη διαφορα που εχει το φακτορι απ το απλο τουονο ειναι οι κατα 3,8 κιλα περιπου ελαφρυτερες ζαντες.
ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ Μ@@@@@Α ΤΩΡΑ!!!!
:a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22 :a22
-
εεε νομίζω ότι οι διαφορές είναι περισσότερες...
καλύτερες δαγκάνες (εξαιρούνται τα Τ-06, 7.5 που έχουν τις καλές brembo)
ελαφρύτερες ζάντες
ohlins οεεεοο μπρος πίσω
full carbon parts
ανοιχτό εγκέφαλο που παίρνει το πρόγραμμα evo και όλες τις αναβαθμίσεις χωρίς hacking (που παίρνει μετά μόνο μία επιλογή του evo χάρτη)
μοναδικότητα
... νομίζω ότι τ αξίζει και με το παραπάνω τα όποια επιπλέον χρήματα χρειαστεί να δώσει κάποιος για την απόκτησή του
-
εεε νομίζω ότι οι διαφορές είναι περισσότερες...
καλύτερες δαγκάνες (εξαιρούνται τα Τ-06, 7.5 που έχουν τις καλές brembo)
ελαφρύτερες ζάντες
ohlins οεεεοο μπρος πίσω
full carbon parts
ανοιχτό εγκέφαλο που παίρνει το πρόγραμμα evo και όλες τις αναβαθμίσεις χωρίς hacking (που παίρνει μετά μόνο μία επιλογή του evo χάρτη)
μοναδικότητα
... νομίζω ότι τ αξίζει και με το παραπάνω τα όποια επιπλέον χρήματα χρειαστεί να δώσει κάποιος για την απόκτησή του
φιλε πανο οταν ειχα ρωτησει τον κοινο μας φιλο στο facebook,το 2007 οταν πιναμε καφεδακι,για αυτο το θεμα,δηλαδη τις διαφορες φακτορυ και απλου αυτο μου ειχε πει
και φυσικα τον ειχα ρωτησει για τα οχλινς και μου ειχε πει οτι αν μπορεις να τελειωσεις ,αν εχεις την ικανοτητα
να τερματισεις αυτα που φοραει το απλο τοτε μονο παρε φακτορυ,γιατι δεν ειναι καθολου λιγες οι αναρτησεις του απλου!!
εγω το ειχα το τουονο τοτε,ειναι 2006 μοντελο με τα καλα τα φρενα!!!!
αυτα που μου ειχε πει....αυτα λεω.......... και ξερεις οτι αυτος ο τυπος δεν παιζει να λεει μαλακιες χαχαχαχαχαχα
βασικα κι εγω αν ειχε βγει το φακτορυ οταν πηρα το δικο μου,φακτορυ θα επερνα αλλα βιαστικα,οι καυλες πλερωνοντε!!!
και επαναλαμβανω,η ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ διαφορα εγραψα και οχι η μοναδικη!!
4 κιλα λιγοτερο μη αναστρεψιμο(ετσι δεν λεγετε???) βαρος νομιζω οτι ειναι :prm !!
τα λεμε και απο κοντα αν ειναι
καλα μπανια πανο!!!!!!!! :kalo: :kalo: :D :D :ohyes: :ohyes:
-
εεε νομίζω ότι οι διαφορές είναι περισσότερες...
καλύτερες δαγκάνες (εξαιρούνται τα Τ-06, 7.5 που έχουν τις καλές brembo)
ελαφρύτερες ζάντες
ohlins οεεεοο μπρος πίσω
full carbon parts
ανοιχτό εγκέφαλο που παίρνει το πρόγραμμα evo και όλες τις αναβαθμίσεις χωρίς hacking (που παίρνει μετά μόνο μία επιλογή του evo χάρτη)
μοναδικότητα
... νομίζω ότι τ αξίζει και με το παραπάνω τα όποια επιπλέον χρήματα χρειαστεί να δώσει κάποιος για την απόκτησή του
φιλε πανο οταν ειχα ρωτησει τον κοινο μας φιλο στο facebook,το 2007 οταν πιναμε καφεδακι,για αυτο το θεμα,δηλαδη τις διαφορες φακτορυ και απλου αυτο μου ειχε πει
και φυσικα τον ειχα ρωτησει για τα οχλινς και μου ειχε πει οτι αν μπορεις να τελειωσεις ,αν εχεις την ικανοτητα
να τερματισεις αυτα που φοραει το απλο τοτε μονο παρε φακτορυ,γιατι δεν ειναι καθολου λιγες οι αναρτησεις του απλου!!
εγω το ειχα το τουονο τοτε,ειναι 2006 μοντελο με τα καλα τα φρενα!!!!
αυτα που μου ειχε πει....αυτα λεω.......... και ξερεις οτι αυτος ο τυπος δεν παιζει να λεει μαλακιες χαχαχαχαχαχα
βασικα κι εγω αν ειχε βγει το φακτορυ οταν πηρα το δικο μου,φακτορυ θα επερνα αλλα βιαστικα,οι καυλες πλερωνοντε!!!
και επαναλαμβανω,η ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ διαφορα εγραψα και οχι η μοναδικη!!
4 κιλα λιγοτερο μη αναστρεψιμο(ετσι δεν λεγετε???) βαρος νομιζω οτι ειναι :prm !!
τα λεμε και απο κοντα αν ειναι
καλα μπανια πανο!!!!!!!! :kalo: :kalo: :D :D :ohyes: :ohyes:
αναρτωμενο.... :bye:
-
θενκς το αφηνω οπως ειναι!!
-
4 κιλα λιγοτερο μη αναστρεψιμο(ετσι δεν λεγετε???) βαρος νομιζω οτι ειναι :prm !!
τα λεμε και απο κοντα αν ειναι
καλα μπανια πανο!!!!!!!! :kalo: :kalo: :D :D :ohyes: :ohyes:
[/quote]
4κιλα μη αναρτωμενο(που ισουτε με 32κ αναρτωμενου :ohmy: :ohmy:) ξεχνα το σα διαφορα,ουτε οι καρμπον bst δεν εχουν τετοια διαφορα απο της brembo.η διαφορα ειναι γυρω στο 1,5κ+-
-
xmmmm θα διαφωνήσω 100% καθώς στο af1 ο μάγος amauri έχει ζυγίσει όλες τις ζάντες και είχε βγάλει αν θυμάμαι καλά γύρω στα 4 κιλά διαφορά τις στανταρ από τις ΟΖ σφυρήλατες... γιατί σου φαίνεται τόσο περίεργο?
-
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=66513
και το λινκ με όλες τις ζάντες μετρημένες στην ίδια ζυγαριά
-
αν μπεις θα δεις οτι ειναι τοοοοοσσσσοοοο τεραστιες!
μονο σε γκαζια δεν εχουν διαφορα!
[/quote]
γωριζω αρκετους που γυρνανε με R, ( αυτο μωρε το πιο βαρυ κ πιο του λαου να το πω??) πολυ πολυ καλυτερα απο καποιους αλλους με factory... ;) :ohyes: :ohyes:
-
γωριζω αρκετους που γυρνανε με R, ( αυτο μωρε το πιο βαρυ κ πιο του λαου να το πω??) πολυ πολυ καλυτερα απο καποιους αλλους με factory... ;) :ohyes: :ohyes:
...το θέμα δεν είναι ποιος γυρνάει πιο γρήγορα με τι μηχανάκι...αλλά το πως γυρνάει ο ίδιος αναβάτης με το ένα(R) και πως με το άλλο(factory)... :bye:
-
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=66513
και το λινκ με όλες τις ζάντες μετρημένες στην ίδια ζυγαριά
ναι,το εχω δει αλλα ωραιος και ενημερωτικοτατος,
τωρα αν δεις τη πισω brembo o amauri τη ζυγιζει γυρω στης 15lb+(αφου του τερματισε τη ζυγαρια του) δηλ 2κ τα αλλα 2κ απο που? απο τη μπροστινη?
εχω μπει και εγω στο τρυπακη αυτο με pvm cast mag που εχω και εχω ζυγισει ξανα και ξανα...
μεγαλη σημασια εχει και η κατανομη του βαρους, αν ειναι βαρια τα κεντρα και ελαφρια τα στεφανια οκ
-
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=66513
και το λινκ με όλες τις ζάντες μετρημένες στην ίδια ζυγαριά
ναι,το εχω δει αλλα ωραιος και ενημερωτικοτατος,
τωρα αν δεις τη πισω brembo o amauri τη ζυγιζει γυρω στης 15lb+(αφου του τερματισε τη ζυγαρια του) δηλ 2κ τα αλλα 2κ απο που? απο τη μπροστινη?
εχω μπει και εγω στο τρυπακη αυτο με pvm cast mag που εχω και εχω ζυγισει ξανα και ξανα...
μεγαλη σημασια εχει και η κατανομη του βαρους, αν ειναι βαρια τα κεντρα και ελαφρια τα στεφανια οκ
το θέμα είναι ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
δεν είμαι ο πιο γρήγορος για να σου πω πως συμπεριφέρεται σε ακραία κατάσταση αλλά βλέποντας άλλα παιδιά (τον Byron πχ που τον εμπιστεύομαι 100% στα συμπεράσσματα του, τον Teo46 που είναι απίστευτος μέσα στην πίστα) και που και οι 2 τους πριν είχαν τις απλές ζάντες , όταν έβαλαν τις ΟΖ είπαν πως μεταμορφώθηκε η μοτοσυκλέτα.
σίγουρα αν έχεις χέρια γυρνάς και με ξύλινες καλύτερα από έναν που δεν έχει (πχ εναν σαν και μένα κι ας έχω φακτορυ) αλλά ένας χεράς με ένα φάκτορυ μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα (χωρίς ποτέ να υποτιμούμε το πακέτο showa - brembo ζάντες κλπ κλπ του απλού)
:bye:
-
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=66513
και το λινκ με όλες τις ζάντες μετρημένες στην ίδια ζυγαριά
ναι,το εχω δει αλλα ωραιος και ενημερωτικοτατος,
τωρα αν δεις τη πισω brembo o amauri τη ζυγιζει γυρω στης 15lb+(αφου του τερματισε τη ζυγαρια του) δηλ 2κ τα αλλα 2κ απο που? απο τη μπροστινη?
εχω μπει και εγω στο τρυπακη αυτο με pvm cast mag που εχω και εχω ζυγισει ξανα και ξανα...
μεγαλη σημασια εχει και η κατανομη του βαρους, αν ειναι βαρια τα κεντρα και ελαφρια τα στεφανια οκ
το θέμα είναι ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
δεν είμαι ο πιο γρήγορος για να σου πω πως συμπεριφέρεται σε ακραία κατάσταση αλλά βλέποντας άλλα παιδιά (τον Byron πχ που τον εμπιστεύομαι 100% στα συμπεράσσματα του, τον Teo46 που είναι απίστευτος μέσα στην πίστα) και που και οι 2 τους πριν είχαν τις απλές ζάντες , όταν έβαλαν τις ΟΖ είπαν πως μεταμορφώθηκε η μοτοσυκλέτα.
σίγουρα αν έχεις χέρια γυρνάς και με ξύλινες καλύτερα από έναν που δεν έχει (πχ εναν σαν και μένα κι ας έχω φακτορυ) αλλά ένας χεράς με ένα φάκτορυ μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα (χωρίς ποτέ να υποτιμούμε το πακέτο showa - brembo ζάντες κλπ κλπ του απλού)
:bye:
ξεφυγαμε αλλα δεν πειραζει.
για μενα (για να ξεκαθαρισουμε και αυτο) ειναι οι μοναδικες αναβαθμισεις που επειχηρω μαζι με της αναρτησεις.
-
συμπερασμα:η μοναδικη διαφορα φακτορυ και απλου τουονο ειναι.............
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ
:tez: :tez: :tez:
-
συμπερασμα:η μοναδικη διαφορα φακτορυ και απλου τουονο ειναι.............
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ
:tez: :tez: :tez:
+111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
-
ρε παιδες για πειτε μου λιγακι σας παρακαλω, μεχρι ποσα ειναι τιμη ευκαιρίας για ενα tuono 1000R 2009 με 3000 χιλιομετρα? βρεθηκε μια περιπτωση και θελω να ξερω αν και ποσο σηκωνει ψαλιδι.
-
αν μπεις θα δεις οτι ειναι τοοοοοσσσσοοοο τεραστιες!
μονο σε γκαζια δεν εχουν διαφορα!
γωριζω αρκετους που γυρνανε με R, ( αυτο μωρε το πιο βαρυ κ πιο του λαου να το πω??) πολυ πολυ καλυτερα απο καποιους αλλους με factory... ;) :ohyes: :ohyes:
[/quote]
γωριζω αρκετους που γυρνανε με R, ( αυτο μωρε το πιο βαρυ κ πιο του λαου να το πω??) πολυ πολυ καλυτερα απο καποιους αλλους με factory... ;) :ohyes: :ohyes:
...το θέμα δεν είναι ποιος γυρνάει πιο γρήγορα με τι μηχανάκι...αλλά το πως γυρνάει ο ίδιος αναβάτης με το ένα(R) και πως με το άλλο(factory)... :bye:
ακριβως!
δεν σου ειπα δες πως πανε οι αλλοι με τα φακτορυ αλλα εσυ ανεβα σε ενα φακτορυ να δεις της διαφορες!
ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΕΡΙΑ το ενα με το αλλο εχουν μεγαλη διαφορα!
-
παντως θεωρω καθαρα υποκειμενικα ... οτι η αγορα φακτορυ για ενα αντε δυο τρακντει το χρονο ειναι θεμα ματαιοδοξιας και τπτ αλλο ...
δεν το λεω υποτιμητικα ουτε προσβλητικα ... το λεω απλα γιατι υπαρχει μια σεβαστη διαφορα τιμης αναμεσα στα 2 μηχανακια ...
και αν πας 1¨20 στα μεγαρα με το απλο,με το φακτορυ θα πας 1¨19 ...και για κατι τετοιο δεν αξιζουν αυτα τα λεφτα ...
εκτος αν τιθεται και το αισθητικο στη μεση οπου εκει παω πασο
-
συμπερασμα:η μοναδικη διαφορα φακτορυ και απλου τουονο ειναι.............
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ
:tez: :tez: :tez:
:kalo: :kalo:
-
+19.000 Νάσο.
Έχετε ξεφύγει τελείως λέμε.
Εσείς που λέτε ότι δεν αξίζει το φακ τα λεφτά του και τα λοιπά,αναρωτιέμαι έχετε οδηγήσει ένα φακ για να δείτε αν αξίζει ή όχι ;
Δηλαδή την ίδια ποιότητα κύλισης έχουν τα χρυσάφια με τους σοβάδες ; Αυτό μόνο.
Γι αυτό ψάχνουν οι πιο πολλοί στο ebay για καμιά ευκαιρία για ohlins,καμιά ζαντούλα κάνα ξεκλείδωτο εγκέφαλο φακτορυ;
Εσύ dreamwalker τότε στο ride είχες πάρει βόλτα το δικό μου(με μαμά ρυθμίσεις ακόμα),πως σου είχε φανεί ;
Εγώ αν ήθελα νέα μοτο,το tuono v4 πχ,to φακ θα κοίταγα να πάρω και όχι το απλό.
Και χεράς σε καμία περίπτωση δεν είμαι,όσο ζω μαθαίνω-και το φακ με βοηθάει στο να μου συγχωρεί τα ασυγχώρητα
λόγω του εξοπλισμού του.
Αυτά για τα χέρια και τα πόδια και τα λοιπά τα έχουμε ξαναπεί,
εδώ ο Μπούστας οδηγούσε το Mana στα Μέγαρα σαν ένα SS,εννοείται πως τον κύριο ρόλο τον έχει ο αναβάτης.
Εγώ που έχω οδηγήσει 1-2 απλά tuono,μου δίνει αίσθηση σαν να έχει τα διπλά κιλά απ το δικό μου,πως να το κάνουμε.
Άλλο το δεν έχω τα λεφτά για να το πάρω ή δεν περίμενα να το κρατήσω τόσο ή
δεν μ αρέσει οπτικά και παίρνω το απλό και του αλλάζω τον αδόξαστο στην μόντα απο το ebay και μου πάει μία η άλλη περίπου με εργασία κτλ,
κι άλλο το να τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι.
Περαστικά σας.
-
+19.000 Νάσο.
Έχετε ξεφύγει τελείως λέμε.
Εσείς που λέτε ότι δεν αξίζει το φακ τα λεφτά του και τα λοιπά,αναρωτιέμαι έχετε οδηγήσει ένα φακ για να δείτε αν αξίζει ή όχι ;
Δηλαδή την ίδια ποιότητα κύλισης έχουν τα χρυσάφια με τους σοβάδες ; Αυτό μόνο.
Γι αυτό ψάχνουν οι πιο πολλοί στο ebay για καμιά ευκαιρία για ohlins,καμιά ζαντούλα κάνα ξεκλείδωτο εγκέφαλο φακτορυ;
Εσύ dreamwalker τότε στο ride είχες πάρει βόλτα το δικό μου(με μαμά ρυθμίσεις ακόμα),πως σου είχε φανεί ;
Εγώ αν ήθελα νέα μοτο,το tuono v4 πχ,to φακ θα κοίταγα να πάρω και όχι το απλό.
Και χεράς σε καμία περίπτωση δεν είμαι,όσο ζω μαθαίνω-και το φακ με βοηθάει στο να μου συγχωρεί τα ασυγχώρητα
λόγω του εξοπλισμού του.
Εγώ που έχω οδηγήσει 1-2 απλά tuono,μου δίνει αίσθηση σαν να έχει τα διπλά κιλά απ το δικό μου,πως να το κάνουμε.
Άλλο το δεν έχω τα λεφτά για να το πάρω ή δεν περίμενα να το κρατήσω τόσο ή
δεν μ αρέσει οπτικά και παίρνω το απλό και του αλλάζω τον αδόξαστο στην μόντα απο το ebay και μου πάει μία η άλλη περίπου με εργασία κτλ,
κι άλλο το να τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι.
Περαστικά σας.
δεν νομιζω οτι εχουμε ξεφυγει ...
το ξαναλεω οπως το ειπα και πιο πανω ... τα παντα ειναι θεμα συναρτησης του τι θες ...για ποιο λογο το θες και ποσο σε παιρνει η τσεπη σου ...
η μονη παραχωρηση που κανω ειναι στον αισθητικο τομεα και πουθενα αλλου ...
Η αν σου περισσευουν τα λεφτα ...
απο τη στιγμη που εμενα ΔΕΝ μου περισσευαν ... δεν σκοπευα να μπω σε τρακντει ... δεν πιστευω οτι τα οηλινς θα με κανουν καλυτερο σαν οδηγο ...το αποτελεσμα της συναρτησης οτι ΔΕΝ μου χρειαζεται το φακτορυ ...
και πιστευω οτι καπως ετσι ειναι η σωστη καθοδηγηση ...
εχω δει αρκετο κοσμο να σκεφτεται με τη δικια σου λογικη , του μπλινγκ μπλινκγ και δυστηχως , η εξελιξη τους οδηγητε απο την τσεπη τους ...
περαστικα σου λοιπον :bye:
-
+19.000 Νάσο.
Έχετε ξεφύγει τελείως λέμε.
Εσείς που λέτε ότι δεν αξίζει το φακ τα λεφτά του και τα λοιπά,αναρωτιέμαι έχετε οδηγήσει ένα φακ για να δείτε αν αξίζει ή όχι ;
Δηλαδή την ίδια ποιότητα κύλισης έχουν τα χρυσάφια με τους σοβάδες ; Αυτό μόνο.
Γι αυτό ψάχνουν οι πιο πολλοί στο ebay για καμιά ευκαιρία για ohlins,καμιά ζαντούλα κάνα ξεκλείδωτο εγκέφαλο φακτορυ;
Εσύ dreamwalker τότε στο ride είχες πάρει βόλτα το δικό μου(με μαμά ρυθμίσεις ακόμα),πως σου είχε φανεί ;
Εγώ αν ήθελα νέα μοτο,το tuono v4 πχ,to φακ θα κοίταγα να πάρω και όχι το απλό.
Και χεράς σε καμία περίπτωση δεν είμαι,όσο ζω μαθαίνω-και το φακ με βοηθάει στο να μου συγχωρεί τα ασυγχώρητα
λόγω του εξοπλισμού του.
Αυτά για τα χέρια και τα πόδια και τα λοιπά τα έχουμε ξαναπεί,
εδώ ο Μπούστας οδηγούσε το Mana στα Μέγαρα σαν ένα SS,εννοείται πως τον κύριο ρόλο τον έχει ο αναβάτης.
Εγώ που έχω οδηγήσει 1-2 απλά tuono,μου δίνει αίσθηση σαν να έχει τα διπλά κιλά απ το δικό μου,πως να το κάνουμε.
Άλλο το δεν έχω τα λεφτά για να το πάρω ή δεν περίμενα να το κρατήσω τόσο ή
δεν μ αρέσει οπτικά και παίρνω το απλό και του αλλάζω τον αδόξαστο στην μόντα απο το ebay και μου πάει μία η άλλη περίπου με εργασία κτλ,
κι άλλο το να τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι.
Περαστικά σας.
προς αποφυγη παρεξηγησεων απανταω μονο στο drako
δεν βαζω ολα τα μοτο στο ιδιο καλαθι
ενα fac θα ειναι παντα fac
δεν εχεις αδικο που λες οτι ολοι ψαχνουν να βρουν πραγματα απο το ebay
δεν νομιζω ομως οτι ουτε αυτοι που αγορασαν factory ουτε οι υπολοιποι που
το κανουν factory αξιοποιούν τις δυνατοτητες του.
σιγουρα αν ξαναπαιρνα θα επαιρνα το χρυσο (οπως και το εκανα)
εμενα πες με ψωνιο (το παραδεχομαι, οχι οπως οι περισσοτεροι),
δεν πιστευω πως με to factory θα βελτιωσω τους χρονους μου (μιας και διαβαζω
post 3 σελιδων για το fac και για την πιστα, αλλωστε
δεν διαθετω τοσα πολλα χρηματα ωστε να το κανω σπορ)
πες μου εσυ πως γινονται χεραδες τοσοι φραπεδολογοι βαζοντας ενα αμορτισερ ή ζαντες
ή κ2 αντι για κ3 ή δεν ξερω εγω τι αλλο και η μοναδικη ενασχοληση του forum ειναι
τα γυρολογια :them4:
θεωρει κανενας απο εδω μεσα (και απευθυνομαι στα 2500 ατομα που διαβαζουν) οτι
με ελαφρυτερες ζαντες κερδιζει κανενας παραπανω απο 0,5 δευτερολεπτο στην πιστα
των Μεγαρων? και αυτο αν μπορεσει να το εκμεταλευτει στο ενα και μοναδικο εσακι που εχει!!
ποτε δεν εβγαλα αχρηστο το fac, εχω οδηγησει του δρακου και η αισθηση που σου δινει
ειναι απιστευτη σε σχεση με το R.
ΟΚ ομως μεχρι εκει
δεν νομιζω οτι εδω μεσα μπορει κανενας να "στιψει" ενα μαμα 600, ουτε οτι στα Μεγαρα δεν
μπορει να γυρισει επειδη εχει μπαλωματα, νεροφαγωματα και σαλιγκαρια στην κ4
να ευλογαμε τα γενια μας δεν εχω αντιρριση αλλα να ειμαστε αντικειμενικοι
τουμπανο το fac με πολλες δυνατοτητες αλλα δεν εχω δει καποιον που να μπορεσει να εκμεταλλευτει
εστω και 50% (οχι μονο στο fac αλλα στο 99% των μοτο, σουμιεδων, scooter που κυκλοφορουν)
φιλε shivermaniac αν μπορεσεις παρε το factory, επειδη θα την παντρευτεις την aprilia παρε αυτο που γουσταρεις
-
συμφωνω οτι πολλοι απ`αυτους που αγοραζουν το απλο tuono μετα ψαχνουν στο ebay για τα καλουδια του factory(οπως και εγω :ohyes:).....αλλα το ιδιο κανουν πιστευω και αυτοι που πηραν το factory, μονο που ψαχνουν για αλλα καλουδια!!!
-
ναι,το εχω δει αλλα ωραιος και ενημερωτικοτατος,
τωρα αν δεις τη πισω brembo o amauri τη ζυγιζει γυρω στης 15lb+(αφου του τερματισε τη ζυγαρια του) δηλ 2κ τα αλλα 2κ απο που? απο τη μπροστινη?
Η διαφορά της πίσω ΟΖ forged με τη χυτη του R, είναι 3,1 kg.
Το factory αξίζει κάθε € που στοιχίζει παραπάνω. Κάνει τα πάντα πολύ πιο εύκολα, ξεκούραστα και ασφαλέστερα.
Το αν κατέβει κάποιος 0,2 millsec ή όχι με το fuck, και αν μπορεί αν στίψει το R είναι παντελώς αδιάφορο. Αν πρέπει να απαντήσουμε πρώτα το φιλοσοφικό τούτο ερώτημα και μετα να διεκδικήσουμε το καλύτερο, ας μείνουμε με τις σκουτερόπαπιες και τα 250άρια.
Ave :bye:
-
Το factory αξίζει κάθε € που στοιχίζει παραπάνω. Κάνει τα πάντα πολύ πιο εύκολα, ξεκούραστα και ασφαλέστερα.
Το αν κατέβει κάποιος 0,2 millsec ή όχι με το fuck, και αν μπορεί αν στίψει το R είναι παντελώς αδιάφορο. Αν πρέπει να απαντήσουμε πρώτα το φιλοσοφικό τούτο ερώτημα και μετα να διεκδικήσουμε το καλύτερο, ας μείνουμε με τις σκουτερόπαπιες και τα 250άρια.
Ave :bye:
με καλυψες :D
-
ναι,το εχω δει αλλα ωραιος και ενημερωτικοτατος,
τωρα αν δεις τη πισω brembo o amauri τη ζυγιζει γυρω στης 15lb+(αφου του τερματισε τη ζυγαρια του) δηλ 2κ τα αλλα 2κ απο που? απο τη μπροστινη?
. Αν πρέπει να απαντήσουμε πρώτα το φιλοσοφικό τούτο ερώτημα και μετα να διεκδικήσουμε το καλύτερο, ας μείνουμε με τις σκουτερόπαπιες και τα 250άρια.
Ave :bye:
βρε καλε μου ανθρωπε ... αν η διαφορες τους ηταν στραγαλια τοτε θα ηταν ολα ομορφα ...επειδη ομως ειναι μρεκιες χιλιαδες ευρω ,τα οποια δεν ειναι αμελητεα , πρεπει λοιπν καπως να ''ζυγισουμε'' τα πραγματα ...
απλα ενοχληθηκα με την απαξιωση που δεχτηκε το ενα μηχανακι εναντι του αλλου ... και κατα συνεπεια οι οσοι επελεξαν το απλο εναντι του φακτορυ
-
βρε καλε μου ανθρωπε ... αν η διαφορες τους ηταν στραγαλια τοτε θα ηταν ολα ομορφα ...επειδη ομως ειναι μρεκιες χιλιαδες ευρω ,τα οποια δεν ειναι αμελητεα , πρεπει λοιπν καπως να ''ζυγισουμε'' τα πραγματα ...
απλα ενοχληθηκα με την απαξιωση που δεχτηκε το ενα μηχανακι εναντι του αλλου ... και κατα συνεπεια οι οσοι επελεξαν το απλο εναντι του φακτορυ
Βρε καλέ μου άνθρωπε, R αγόρασα....
Μεταξύ καινούργιου Shiver ή μεταχείρω Tuono, Τuono. Μεταξύ R καινούργιου & Fuck μεταχείρω, Fuck. Και αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα V4. Τόσο απλά.
-
εγω αγορασα R! λογο οικονομικων....
καβαλησα του αντουαν και του δρακου το μηχανακι και επαθα πλακα!
εψαξα και βρηκα τα πραγματα του φακτορυ γιατι γινετε αλλο μηχανακι!
πεφτει πιο ευκολα στη στροφη , κανει αναλαγες κατευθηνσης πιο γρηγορα και με λιγοτερο κοπο , εχεις καλητερη αισθηση τι κανουν οι αναρτησης σου και που πατας κτλ
και ναι ο ΙΔΙΟΣ οδηγος στον δρομο ή στα μεγαρα δεν θα κανει διαφορα ειτε με το ενα ειτε με το αλλο!
αλλα στης σερρες ή σε μια αλλη πιστα καλη και γρηγορη θα δει διαφορα μεγαλη! και σε δευτερολεπτα για οσους ασχολουνται ειναι γυρω στα 2!(σερρες)
-
βρε καλε μου ανθρωπε ... αν η διαφορες τους ηταν στραγαλια τοτε θα ηταν ολα ομορφα ...επειδη ομως ειναι μρεκιες χιλιαδες ευρω ,τα οποια δεν ειναι αμελητεα , πρεπει λοιπν καπως να ''ζυγισουμε'' τα πραγματα ...
απλα ενοχληθηκα με την απαξιωση που δεχτηκε το ενα μηχανακι εναντι του αλλου ... και κατα συνεπεια οι οσοι επελεξαν το απλο εναντι του φακτορυ
Βρε καλέ μου άνθρωπε, R αγόρασα....
Μεταξύ καινούργιου Shiver ή μεταχείρω Tuono, Τuono. Μεταξύ R καινούργιου & Fuck μεταχείρω, Fuck. Και αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα V4. Τόσο απλά.
εγω αγορασα R! λογο οικονομικων....
καβαλησα του αντουαν και του δρακου το μηχανακι και επαθα πλακα!
εψαξα και βρηκα τα πραγματα του φακτορυ γιατι γινετε αλλο μηχανακι!
πεφτει πιο ευκολα στη στροφη , κανει αναλαγες κατευθηνσης πιο γρηγορα και με λιγοτερο κοπο , εχεις καλητερη αισθηση τι κανουν οι αναρτησης σου και που πατας κτλ
και ναι ο ΙΔΙΟΣ οδηγος στον δρομο ή στα μεγαρα δεν θα κανει διαφορα ειτε με το ενα ειτε με το αλλο!
αλλα στης σερρες ή σε μια αλλη πιστα καλη και γρηγορη θα δει διαφορα μεγαλη! και σε δευτερολεπτα για οσους ασχολουνται ειναι γυρω στα 2!(σερρες)
εγώ πάντως πηγαίνω για φραπέ κάθε απόγευμα πιο γρήγορα με το fuck-tory παρά με το R...
στην Κ15 μεταξύ DueCavalliere cafe και Destiny Cafe στρίβει καλύτερα και στα φρένα πριν το τσιπουράδικο του Ηλία μου δίνει περισσότερη εμπιστοσύνη...
Νάσο - Byron +1000%
άσε που τσιμπανε και περισσότερα γκομενάκια λόγω του κραγμένου χρώματος
-
άσε που τσιμπανε και περισσότερα γκομενάκια λόγω του κραγμένου χρώματος
Γεια σου ρε patman. Πολλά χρόνια θα ζήσεις :h22: :h22:
Για τους χρωματικούς συνδιασμούς του fack και το κλανί πλαίσιο δεν θέλω να επεκταθώ. Για τον μΠέο καβάλα λέμε. Εύχομαι ο colour designer που το έκανε, να τελειώσει την καριέρα του στην Ural.
-
βρε καλε μου ανθρωπε ... αν η διαφορες τους ηταν στραγαλια τοτε θα ηταν ολα ομορφα ...επειδη ομως ειναι μρεκιες χιλιαδες ευρω ,τα οποια δεν ειναι αμελητεα , πρεπει λοιπν καπως να ''ζυγισουμε'' τα πραγματα ...
απλα ενοχληθηκα με την απαξιωση που δεχτηκε το ενα μηχανακι εναντι του αλλου ... και κατα συνεπεια οι οσοι επελεξαν το απλο εναντι του φακτορυ
Βρε καλέ μου άνθρωπε, R αγόρασα....
Μεταξύ καινούργιου Shiver ή μεταχείρω Tuono, Τuono. Μεταξύ R καινούργιου & Fuck μεταχείρω, Fuck. Και αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα V4. Τόσο απλά.
εγω αγορασα R! λογο οικονομικων....
καβαλησα του αντουαν και του δρακου το μηχανακι και επαθα πλακα!
εψαξα και βρηκα τα πραγματα του φακτορυ γιατι γινετε αλλο μηχανακι!
πεφτει πιο ευκολα στη στροφη , κανει αναλαγες κατευθηνσης πιο γρηγορα και με λιγοτερο κοπο , εχεις καλητερη αισθηση τι κανουν οι αναρτησης σου και που πατας κτλ
και ναι ο ΙΔΙΟΣ οδηγος στον δρομο ή στα μεγαρα δεν θα κανει διαφορα ειτε με το ενα ειτε με το αλλο!
αλλα στης σερρες ή σε μια αλλη πιστα καλη και γρηγορη θα δει διαφορα μεγαλη! και σε δευτερολεπτα για οσους ασχολουνται ειναι γυρω στα 2!(σερρες)
εγώ πάντως πηγαίνω για φραπέ κάθε απόγευμα πιο γρήγορα με το fuck-tory παρά με το R...
στην Κ15 μεταξύ DueCavalliere cafe και Destiny Cafe στρίβει καλύτερα και στα φρένα πριν το τσιπουράδικο του Ηλία μου δίνει περισσότερη εμπιστοσύνη...
Νάσο - Byron +1000%
άσε που τσιμπανε και περισσότερα γκομενάκια λόγω του κραγμένου χρώματος
πανο μια ερωτηση.............
αν περασεις πρωτα απο το τσιπουραδικο του Ηλια(και καθησεις) και μετα πας για καφε λες να εχει διαφορες η διαδρομη??????????
προς ολους........εγω ενα ξερω
τα ρασα δεν κανουν τον παππα,ο παππας κανει τα ρασα..........βεβαια αν τα ρασα ειναι αλαφρομενα κανα τεσσαρι παντε κιλα αφηνουν τον παππα να κανει τη δουλεια του πιο ανετα.............
οσο για τα χρυσα επεναλαμβανω............αν τα μαυρα τα εχεις ξεφτιλισει και δεν σου φτανουν βαλτα............ φερε πρωτα τα μαυρα στα μετρα σου.........ξεφτιλισε τα και μετα...........γιατι αν και τα χρυσα δεν ειναι στα μετρα σου/μου/του............ απλα ΑιΚλαςΤαρχιδια
-
βρε καλε μου ανθρωπε ... αν η διαφορες τους ηταν στραγαλια τοτε θα ηταν ολα ομορφα ...επειδη ομως ειναι μρεκιες χιλιαδες ευρω ,τα οποια δεν ειναι αμελητεα , πρεπει λοιπν καπως να ''ζυγισουμε'' τα πραγματα ...
απλα ενοχληθηκα με την απαξιωση που δεχτηκε το ενα μηχανακι εναντι του αλλου ... και κατα συνεπεια οι οσοι επελεξαν το απλο εναντι του φακτορυ
Βρε καλέ μου άνθρωπε, R αγόρασα....
Μεταξύ καινούργιου Shiver ή μεταχείρω Tuono, Τuono. Μεταξύ R καινούργιου & Fuck μεταχείρω, Fuck. Και αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα V4. Τόσο απλά.
εγω αγορασα R! λογο οικονομικων....
καβαλησα του αντουαν και του δρακου το μηχανακι και επαθα πλακα!
εψαξα και βρηκα τα πραγματα του φακτορυ γιατι γινετε αλλο μηχανακι!
πεφτει πιο ευκολα στη στροφη , κανει αναλαγες κατευθηνσης πιο γρηγορα και με λιγοτερο κοπο , εχεις καλητερη αισθηση τι κανουν οι αναρτησης σου και που πατας κτλ
και ναι ο ΙΔΙΟΣ οδηγος στον δρομο ή στα μεγαρα δεν θα κανει διαφορα ειτε με το ενα ειτε με το αλλο!
αλλα στης σερρες ή σε μια αλλη πιστα καλη και γρηγορη θα δει διαφορα μεγαλη! και σε δευτερολεπτα για οσους ασχολουνται ειναι γυρω στα 2!(σερρες)
εγώ πάντως πηγαίνω για φραπέ κάθε απόγευμα πιο γρήγορα με το fuck-tory παρά με το R...
στην Κ15 μεταξύ DueCavalliere cafe και Destiny Cafe στρίβει καλύτερα και στα φρένα πριν το τσιπουράδικο του Ηλία μου δίνει περισσότερη εμπιστοσύνη...
Νάσο - Byron +1000%
άσε που τσιμπανε και περισσότερα γκομενάκια λόγω του κραγμένου χρώματος
πανο μια ερωτηση.............
αν περασεις πρωτα απο το τσιπουραδικο του Ηλια(και καθησεις) και μετα πας για καφε λες να εχει διαφορες η διαδρομη??????????
προς ολους........εγω ενα ξερω
τα ρασα δεν κανουν τον παππα,ο παππας κανει τα ρασα..........βεβαια αν τα ρασα ειναι αλαφρομενα κανα τεσσαρι παντε κιλα αφηνουν τον παππα να κανει τη δουλεια του πιο ανετα.............
οσο για τα χρυσα επεναλαμβανω............αν τα μαυρα τα εχεις ξεφτιλισει και δεν σου φτανουν βαλτα............ φερε πρωτα τα μαυρα στα μετρα σου.........ξεφτιλισε τα και μετα...........γιατι αν και τα χρυσα δεν ειναι στα μετρα σου/μου/του............ απλα ΑιΚλαςΤαρχιδια
ολα τα λεφτα το ποστ του ζιμπερ.... :kalo: :kalo:
-
Εχετε βγεί εκτος θεματος!!!!
Ο ανθρωπος ρωτησε τι μηχανη να παρει!!!
Λοιπόν φιλε shiver για να τελειωνουμε πηγαινε παρε το Triumph ειναι τουμπανο (εγω αυτό θα παιρνα) και ασε τους αλλους με τα R Και τα Fac να κουρευονται!!!!!!!