Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: koulamaras στις Σεπτέμβριος 20, 2009, 07:04:17 μμ
γεια σας παιδες.ειμαι νεος στο χωρο με ενα tuono 07.σημερα διαπυστωσα οτι κατι δεν παει καλα με τις μπροστινες δισκοπλακες.δεν ξερω αν ειναι οντως προβλημα η αν ειναι ετσι απο τη μανα του το μηχανακι.ειδα οτι εχουν αρκετα μεγαλες ανοχες στις ενωσεις.σε σχεση με αλλα μηχανακια που ειδα(οχι τουονο)δεν το παρουσιαζουν αυτο σε τετοιο βαθμο.δειτε το βιντεακι που ανεβασα και θα καταλαβετε.
ένας μικρός τζόγος είναι φυσιολογικός. Τώρα αυτό που δείχνεις στην αρχή του βίντεο προσωπικά μου φαίνεται λίγο παραπάνω από το κανονικό...Πάντως τα πινάκια αλλάζουν (floaters) αλλά πρέπει να ξέρεις για να το κάνεις...αλλιώς πάς σε κάποιον που ξέρει!!!
μπορείς να βρείς και εδώ (http://www.kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=artikel&artikel=217)
Οι δισκοπλακες ειναι floating και οχι semi-floating.Μπορεις να το δεις κι εδω (http://www.aprilia.com/en-US/Model/24/TUONO+1000+R/Overview.aspx) "....The two 320 mm floating steel discs feature a narrower braking band to minimise inertia and weight and are fixed in place by Aprilia’s exclusive six spoke flange."
Ειναι πολυ λογικος ο τζογος που παρατηρησες. Τιποτα δεν εχουν....... Μαλλον παραπονο οτι δεν ζοριζονται εχουν :P :P :P :P
Οι δισκοπλακες ειναι floating και οχι semi-floating.Μπορεις να το δεις κι εδω (http://www.aprilia.com/en-US/Model/24/TUONO+1000+R/Overview.aspx) "....The two 320 mm floating steel discs feature a narrower braking band to minimise inertia and weight and are fixed in place by Aprilia’s exclusive six spoke flange."
Ειναι πολυ λογικος ο τζογος που παρατηρησες. Τιποτα δεν εχουν....... Μαλλον παραπονο οτι δεν ζοριζονται εχουν :P :P :P :P
ημιπλευστοι ειναι και εδω ο τροπος για να γινουν πλευστες (fully) http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=178780&highlight=fully+floating+brake+discs
Εγω παντως αυτο που ξερω ειναι οτι στα Japan 1000αρια, που φορανε semi-floating δισκους, ο τζογος ειναι πολυ μικρος Με το ζορι μπορεις να τον δεις με το ματι.....ισα που το καταλαβαινεις με το χερι. Οι Brembo ξερω οτι ειναι full-floating ή floating (για μενα το ιδιο ειναι)......
Εγω παντως αυτο που ξερω ειναι οτι στα Japan 1000αρια, που φορανε semi-floating δισκους, ο τζογος ειναι πολυ μικρος Με το ζορι μπορεις να τον δεις με το ματι.....ισα που το καταλαβαινεις με το χερι. Οι Brembo ξερω οτι ειναι full-floating ή floating (για μενα το ιδιο ειναι)......
ακριβως αυτο.εκανα τη συγκριση με κατι japan φιλους και κανενα δεν ειχε τοσο τζογο......αλλα τωρα που το σκεφτομαι κανενα απο αυτα δεν φρεναρει τοσο καλα οσο το τουονο....χεχε
Δεν νομίζω οτι υπάρχει μοτο παραγωγής με πλευστούς δίσκους. Μόνο για αγωνιστική χρήση προορίζονται.
Συμφωνώ απόλυτα....
δεν ξέρω αν κάποτε ή σε κάποιο πολύ ακριβό μοντέλο παραγωγής έχουν μπεί...πάντως σίγουρα είναι για αγωνιστική χρήση και δεν μπαίνουν σε μηχανές της σειράς από τα εργοστάσια... :bye: :bye: :bye:
Στο να έχει χώρο όταν ζεσταθεί για να μην στραβώσει!!
Και καλύτερο πάτημα στα τακάκια. Οι ανοχές θα μπορούσαν να είναι μικρότερες, αν τα δύο μερη του δίσκου ήταν απ΄το ίδιο υλικό (ατσάλι). Για μείωση του μη αναρτόμενου βάρους το εσωτερικό κομμάτι είναι από κράμα αλουμινίου το οποίο όμως έχει διαφορετικό συντελεστή διαστολής στη θερμοκρασία απ΄ότι το ατσάλι. Επομένως μπαίνουν οι κρικοι στα σημεία που ενώνονται και λύνουν το πρόβλημα.
Για την ιστορία, η Brembo είχε δοκιμάσει και βγάλει σε περιορισμένη παραγωγή (για αγωνιστική χρήση) δισκόπλακες από αλουμίνιο πριν αρκετά χρόνια. Δυστυχώς δεν είχαν κανένα πλεονέκτημα πέραν του βάρους, ενω το φρενάρισμα και η αίσθηση πήγαν κατά διαόλου....
Τίτλος: Απ: tuono 07 δισκοπλακες
Αποστολή από: tesla στις Σεπτέμβριος 22, 2009, 12:30:17 πμ
αυτο ομως σημαινει οτι μεχρι να ζεσταθει η δισκοπλακα τα πραγματα δεν ειναι και τοσο καλα :thnk:
Στο να έχει χώρο όταν ζεσταθεί για να μην στραβώσει!!
Και καλύτερο πάτημα στα τακάκια. Οι ανοχές θα μπορούσαν να είναι μικρότερες, αν τα δύο μερη του δίσκου ήταν απ΄το ίδιο υλικό (ατσάλι). Για μείωση του μη αναρτόμενου βάρους το εσωτερικό κομμάτι είναι από κράμα αλουμινίου το οποίο όμως έχει διαφορετικό συντελεστή διαστολής στη θερμοκρασία απ΄ότι το ατσάλι. Επομένως μπαίνουν οι κρικοι στα σημεία που ενώνονται και λύνουν το πρόβλημα.
Για την ιστορία, η Brembo είχε δοκιμάσει και βγάλει σε περιορισμένη παραγωγή (για αγωνιστική χρήση) δισκόπλακες από αλουμίνιο πριν αρκετά χρόνια. Δυστυχώς δεν είχαν κανένα πλεονέκτημα πέραν του βάρους, ενω το φρενάρισμα και η αίσθηση πήγαν κατά διαόλου....
ωραίος Βύρωνα, ομολογώ πως δεν θα μπορούσε να δώσει κανείς πιό ωραία επεξήγηση..
Εγώ έκλεισα με το θέμα, είμαι καλυμμένος ως προς το τι έπρεπε να ειπωθεί! :kalo: :kalo:
αυτο ομως σημαινει οτι μεχρι να ζεσταθει η δισκοπλακα τα πραγματα δεν ειναι και τοσο καλα :thnk:
Μια χαρά είναι η δισκόπλακα, μην σε απασχολεί. Αν είναι να σε στείλει κάτι σε επικείμενο τσαρούχωμα, (με κρύο "σύνολο") αυτό είναι το μπροστινό σου λάστιχο. :bye: