APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: zlionakis στις Ιούνιος 11, 2009, 06:08:05 μμ
-
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??
http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
δε νομιζω να εχει βαλει καποιος....
το θεμα ειναι αν αξιζει τα λεφτα του
-
το αν αξιζει το ξερεις εσυ!
δεν νομιζω εδω να εχει βαλει καποιος!
παντος δουλεια εντος πιστας ΚΑΝΟΥΝ και μαλιστα μεγαλη!
-
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??
http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html
έχεις κερδίσει το τζόκερ???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
τι ρολο βαραει αυτο ρε παιδες?
:thnk:
-
τι ρολο βαραει αυτο ρε παιδες?
:thnk:
Ποιο εννοεις? το traction control?το λεει και μονο του Traction= προσφυση (τριβη)........Control=ελεγχος
Ελεγχει (κοβει) κυριως το σπινιαρισμα κατα την εκκινηση........
(και ξεχνας τα παντιλικια μπροστα στα γκομενακια) :tez: :tez: :tez:
-
δε το βαζω αυτο, μονο για πιστα μου φαινεται οτι καν :tez:
-
δε το βαζω αυτο, μονο για πιστα μου φαινεται οτι καν :tez:
Ουτε καν........δε με καν.....
-
δε το βαζω αυτο, μονο για πιστα μου φαινεται οτι καν :tez:
Ουτε καν........δε με καν.....
:h22: :h22: :h22: :h22:
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??
http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html
..κάποιος αγωνιζόμενος ίσως θα μπορούσε να σου απαντήσει... :dry: :thnk:...πως έτσι σου ήρθε να βάλεις traction control...?! :thnk: :thnk:
-
δε το βαζω αυτο, μονο για πιστα μου φαινεται οτι καν :tez:
Ουτε καν........δε με καν.....
ρε παιδια το βαζουμε για την πιστα για να ανοίγεις καλα στης εξοδους και σε γλυτωνει απο τα γλυστριματα (πανεμορφα -θεαματικα high)
κοινώς το γκαζι σου δουλευει με στην πιστα σχεδον on-off , με ερκετα μεγαλη κλιση (ενταξει δεν ειναι και θεος)
νομιζω το βαζουν και μερικοι ντρασκεραδες για βοηθεια στην εκκίνηση
αν εχεις τα λεφτα και ασχολισε με το αθλημα το βαζεις!
εγω παλι νομιζω οτι δεν ειναι πολυ ακριβω αν σκεφτεις οτι μια τουμπιτσα απο χάι θα σου κοστισει 1500-2000 € στην καλητερη!
οποτε 1 να γλυτωσεις εβγαλες τα λεφτα του και σου μενουν κιολλας για ενα ζευγαρακι λαστιχα ;)
-
To συγκεκριμένο δεν το ξέρω, αλλά με εντυπωσιάζει η απλούστατη κατασκευή του που αγγίζει τα όρια της μούφας. Απ΄ότι λέει μόλις αντιληφθεί απότομη αύξηση των στροφών κόβει το ρεύμα.
Αυτό πανω κάτω κάνουν τα traction control συστήματα παιρνoντας δεδομενα απο ανοιγμα γκαζιου,στροφες και σχεση κιβωτιου. Αυτό που λένε είναι ότι όλα τα aftermarket συστήματα έχουν ένα πρόβλημα στο χρόνο απόκρισης απ΄την ECU στα μπεκ.
Αν λειτουργεί μόνο ως traction control μάλλον ακριβό είναι, όταν το bazzaz που χρησιμοποιούν στο πρωτάθλημα ΑΜΑ που λειτουργεί ως power commander-quick shifter - traction control έχει λίγο παραπάνω.
Για το bazzaz και τις λειτουργίες του μπορεί να σου πει ο JIMK7 (είναι μέλος εδώ) και το έβαλε στο αγωνιστικό gixxer του. Συγκρίνοντας τα δύο συστήματα, η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα.
Βάζω 1-2 δανεικές απ΄το moto.gr φωτό απ΄το bazzaz για να καταλάβεις γιατί μου φαίνεται εξαιρετικά απλό ως κατασκευή αυτό που έβαλες.
Εκτός αυτού φίλε, αν θυμάμαι καλά δεν βάζεις το Tuono σε πίστα. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για φουλ γκάζι υπό μεγάλη κλίση, τι θέλεις να το κάνεις;; :thnk:
-
Δεν το βάζω πίστα, απλά σκεφτόμουν οτι είναι πλεονέκτημα στις στροφές μια και οι δρόμοι γλιστράνε εδώ στην Κρήτη (τουλάχιστον οι πιό πολλοί).
Οχι οτι δεν γίνεται χωρίς αυτό, απλά πιστεύω οτι θα μπορεί κάποιος να οδηγεί πιό επιθετικά έχοντας το.
Τώρα από ότι διάβασα το συγκεκριμένο ρυθμίζει πολλούς παράγοντες ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιου/στροφές, γωνιακή ταχύτητα εμπρός και πίσω τροχού κλπ κλπ.. Επίσης ο χρήστης έχει την επιλογή να το ρυθμίσει στην αρέσκεια του..
Τώρα αυτό πουπρότεινε ο Βyron δεν το ήξερα, θα το ψαξω όμως..
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις γνώμες και την πληροφόρηση σας.
-
Δεν το βάζω πίστα, απλά σκεφτόμουν οτι είναι πλεονέκτημα στις στροφές μια και οι δρόμοι γλιστράνε εδώ στην Κρήτη (τουλάχιστον οι πιό πολλοί).
Οχι οτι δεν γίνεται χωρίς αυτό, απλά πιστεύω οτι θα μπορεί κάποιος να οδηγεί πιό επιθετικά έχοντας το.
Τώρα από ότι διάβασα το συγκεκριμένο ρυθμίζει πολλούς παράγοντες ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιου/στροφές, γωνιακή ταχύτητα εμπρός και πίσω τροχού κλπ κλπ.. Επίσης ο χρήστης έχει την επιλογή να το ρυθμίσει στην αρέσκεια του..
Τώρα αυτό πουπρότεινε ο Βyron δεν το ήξερα, θα το ψαξω όμως..
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις γνώμες και την πληροφόρηση σας.
ο JIMK7 ειναι και αυτος κρητη! αν θες περνα μια βολτα απο εκει να τα πειτε απο κοντα!
παντος εκεινος για το bazzaz λεει τα καλητερα!
-
ο JIMK7 ειναι και αυτος κρητη! αν θες περνα μια βολτα απο εκει να τα πειτε απο κοντα!
παντος εκεινος για το bazzaz λεει τα καλητερα!
:chrs: :chrs: :chrs:
-
παντως στους αγωνες στο πανελληνιο πρωταθλημα εκτος των μοτο που το εχουν απο το εργοστασιο πχ ducati αλλοι δεν το βαζουν λογου κοστους και δεν θυμαμαι αν το επιτρεπει και ο κανονισμος,εχουν προτεραιοτητα αλλα μονοδρομος κινητηρας φρενα αναρτησεις λαστιχα πολυεστερικα μαρσπιε κανα rapid bike και αλλα πολλα.παρε κανα husaberg η κανα αλλο sm αμα γλυστραει πολυ να το ευχαριστηθεις :ohyes: :bye:
-
παντως στους αγωνες στο πανελληνιο πρωταθλημα εκτος των μοτο που το εχουν απο το εργοστασιο πχ ducati
Για να είμαστε ακριβής μόνο το 1098R το έχει απ΄το εργοστάσιο, και στο Πανελλήνιο τρέχει μόνο ένα (του Μαλαμίδη) :bye:
Στο wsbk επιτρέπονται όλα, στα πρωταθλήματα ΑΜΑ πρέπει να παραμένει ο stock εγκέφαλος και αυτό δεν επιτρέπει την τοποθέτηση των πολύ εξελιγμένων tc του wsbk.
Στο ελληνικό επιτρέπουν τα συστήματα τύπου piggybag (όπως το bazzaz) στις κατηγορίες racing αν δεν κάνω λάθος....
-
παντως στους αγωνες στο πανελληνιο πρωταθλημα εκτος των μοτο που το εχουν απο το εργοστασιο πχ ducati αλλοι δεν το βαζουν λογου κοστους και δεν θυμαμαι αν το επιτρεπει και ο κανονισμος,εχουν προτεραιοτητα αλλα μονοδρομος κινητηρας φρενα αναρτησεις λαστιχα πολυεστερικα μαρσπιε κανα rapid bike και αλλα πολλα.παρε κανα husaberg η κανα αλλο sm αμα γλυστραει πολυ να το ευχαριστηθεις :ohyes: :bye:
Oλα τα παραπάνω και πολύ παραπάνω τα έχω ήδη βάλει στο δικό μου....Οπως επίσης motard είχα (sxv-550) με 71άλογα τροχο και 115 κιλά...αλλα δεν θέλω ποτέ ξανα να γυρίσω πίσω, πικρή ιστορία..
Γι'αυτό ψάχνω κάτι διαφορετικό! Ασε που το tuono μπαίνει 'ανετα με ντριφτάρισμα! Το θέμα είναι όμως μέσα στη στροφή..Και αυτό είναι που θα ήθελα να βελτiώσω με το traction control.
Υ.Γ. (kompimen) Δεν έχω κερδίσει το τζόκερ!!! Θα το είχες καταλάβει!
:bye: :bye: :bye:
-
προσωπικα μου κανει λιγο για υπερβολη γιατι ολα τα παρελκομενα εχουν συμμετοχη σε αυτο που κανεις αλλα το πως οδηγαμε και ποσο εχουμε περιθωριο στο δρομο να πειραματιστουμε ειναι λιγο ρισκο.οταν ειχα τρεξει στους αγωνες θυμαμαι ποσο σημαντικο ηταν καθε τι που αναβαθμιζες ,αλλα πιο σημαντικο ηταν η προπονηση και η προσπαθεια να κατανοησεις τι ζητας απο την μοτο σου,σε απολυτους χρονους η βοηθεια απο τα παρελκομενα σου ριχνει δεκατα και δευτερολεπτο αλλα δεν νομιζω οτι εχουν χρησιμοτητα στον δρομο :thnk: τωρα αν αυτο βοηθαει την αυτοπεποιθηση σου καντο και πες μας και την γνωμη σου :bye:
-
ΟΤΙ έχει να κάνει με την ασφάλεια και την σωματική ακεραιότητα του ανθρώπου όλα βοηθάνε!!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
ΟΤΙ έχει να κάνει με την ασφάλεια και την σωματική ακεραιότητα του ανθρώπου όλα βοηθάνε!!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
δεν ειπα το αντιθετο αν διαβασες τι εγραψα :ohyes:
-
αλλα δεν νομιζω οτι εχουν χρησιμοτητα στον δρομο
τι αλλο να διαβασω δηλ :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
να κυνηγαμε το απολυτο. δηλ αν υποθετικα καποιος εχει την γνωση στο δρομο η στην πιστα να σε περασει με υποδεεστερη μοτο θα πεις οτι δεν δουλεψε το traction αλλιως θα τον περναγα η οτι χρειαζομαι χρονο και αρκετη σκεψη τι κανω λαθος.το tuono του φιλου ειναι εξαιρετικη μοτο και σιγουρα μπορεις να βαλεις πολλα παρελκομενα και βελτιωσεις τι θεμα ειναι τι ζητας απο ολα αυτα και για πιο λογο. ο δρομος φιλε μου δεν συγχωρει :bye:
-
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
απλα βοηθάει αυτο λεω και εγω
στα μεγαρα θα μπορουσα να γυριζω με αυτο το συστημα 1,09 και οχι 1,12 που γυρναω για να μην φαω κανα high siding
;) ;) ;) ;) ;)
-
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
απλα βοηθαει αυτο λεω και εγω
στα μεγαρα θα μπορουσα να γυριζω με αυτο το συστημα 1,9 και οχι 1,12 που γυρναω για να μην φαω κανα highsiding
;) ;) ;) ;) ;)
στα μεγαρα με την μοτο σου(με την πλαισιαρα τις αναρτησεις και ολα) γυριζεις ανετοτατα 1.7 με πολυ λιγο ζορι ;) αν ασχοληθεις να τη σεταρεις και να κανεις και κανα δυο τρακντει αντε γεια :bye: αν μιλαμε για το rsv4 μην ξεχνας οτι για αυτον τον λογο δημιουργηθηκε
-
δηλ εσυ γυρνας 1,07??????? με τι?
οχι με το rsv4 me to tuono
για μενα άπιαστο το 1,07!!!!!!!! στη καλύτερη να κατεβω 1,10
-
την πρωτη φορα που το εβαλα εκανα 1.9 απο τοτε δεν με μετρησε κανεις και ουτε το εχω σκοπο γιατι μπαινω για χαβαλε :ohyes: σιγουρα μπορει το ντορσο και καλυτερα ,οταν θα ξανατρεξω θα μπουν τα χρονομετρα στην λειτουργια καλυτερος χρονος μου ειναι 1.4 με gsxr k6 1000.για το ντορσο δεν με πιστευαν οτι γυριζει τοσο μεχρι που το ειδαν στην πραξη. :bye:
σορρυ για το spamming :blus:
-
για μενα άπιαστο το 1,07!!!!!!!! στη καλύτερη να κατεβω 1,10
:bye: :bye: :bye: :bye:
-
για μενα άπιαστο το 1,07!!!!!!!! στη καλύτερη να κατεβω 1,10
:bye: :bye: :bye: :bye:
μην το λες :ohyes:
-
ναι βρε οκ ;)
αλλα βαγγελη δεν μπορω να κατεβω ποιο κατω μην ξεχνας οτι παίζει και πολυ ο ψυχολογικός παραγοντας εαν ειχα ενα μηχανακη καθαρα truck bike σιγουρα θα το έσκιζα και στα α@@@@ μου εαν επεφτα καταλαβαινεις τη θελω να πω!!!!
-
ναι βρε οκ ;)
αλλα βαγγελη δεν μπορω να κατεβω ποιο κατω μην ξεχνας οτι παίζει και πολυ ο ψυχολογικός παραγοντας εαν ειχα ενα μηχανακη καθαρα truck bike σιγουρα θα το έσκιζα και στα α@@@@ μου εαν επεφτα καταλαβαινεις τη θελω να πω!!!!
εχεις δικιο :ohyes:
-
:a014
Παιδιά σίγουρα όλες οι βελτιώσεις που έχει κάνει κάποιος φαίνονται σε μια πίστα , εκεί που τα πράγματα είναι πιό απόλυτα και δεν υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες.
Όμως με σιγουριά μπορώ να πώ οτί πολλές από τις βελτιώσεις που έχω κάνει εγώ πέρα των αισθητικών και των βελτιώσεων απόδοσης του μοτέρ,(συμπλέκτης+τρόμπα συμπλέκτη/τρόμπες φρένων με δισκόπλακες, μπρός πίσω ohlins, ζάντες σφυρήλατες,σταμπιλιζατέρ ohlins δαγκάνες μπρός πίσω) έχουν αλλάξει πολύ την μηχανή προς την καλύτερη συμπεριφορά της στον δρόμο. Πιό μεγάλη ασφάλεια στο στρίψιμο και φρενάρισμα με δύναμη/αίσθηση καθώς και αμεσότερη αλλαγή πορείας.
Ναί μεν είναι επικύνδυνο να τρέχει κάποιος στον δημόσιο δρόμο, αλλά σίγουρα συγκρίνοντας τις ίδιες ταχύτητες ενός απλού και ενός στημένου μηχανακιού μπορώ να πώ οτι το δεύτερο θα είναι πολύ πιό ασφαλές.
Αυτή είναι και η απορία μου για το traction control. Είναι σίγουρο ότι δεν θα το χρησιμοποιήσω σε πίστα (μπορεί στο μέλλον) αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης.. :bye:
-
αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης.. :bye:
Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση.
Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ... :bye:
αλλα πιο σημαντικο ηταν η προπονηση και η προσπαθεια να κατανοησεις τι ζητας απο την μοτο σου,
+990
-
αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης.. :bye:
Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση.
Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ... :bye:
+1000
-
αλλά με απασχολεί ή ενεργητική ασφάλεια που δίνει στην μηχανή σε συνθήκες καθημερινής χρήσης.. :bye:
Tεσπα, ότι θέλει ο καθένας βάζει αλλά είμαι σίγουρος ότι ιδίως η χρησιμότητα τέτοιων συστημάτων θα φανεί τουλάχιστον σε πολεμικές βόλτες και βέβαια στην πίστα. Στην απλή βολτίτσα που θα έρθει το γλίστρημα από την ελεεινή άσφαλτο, κανένα σύστημα δεν μπορεί να σώσει μια πτώση.
Και φυσικά αυτό το ψυχολογικό ατού μπορεί να γίνει μπούμερανγκ... :bye:
+1000
+1000 κι απο μενα που εχω Traction Control στο μηχανακι μου εκτος απο αυτου εχουν βγαλει για το TUONO Traction Control :thnk: γιατι η ΒΑΖΖΑΖ απο οσο ξερω περα απο το DUCATI και το καινουργιο APRILIA V4 που ακομα δεν ειναι ετοιμο δεν βγαζει για κανενα αλλα Ιταλικο μηχανακι :bye:
-
Αχα μολις τι ειδα :ohyes:
http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html
για αυτο δε ξερω τιποτα αλλα για το ΒΑΖΖΑΖ που εχω εγω μπορω να σου πω μερικα πραγματα :ohyes: αλλα δυστυχως οπως ειπα και πριν δεν βγαζει για το μηχανακι σου :(
Αυτο που εχω βαλει στο δρομο οπου ειναι γυαλι δε δουλευει καλα 100% οπως στη πιστα αλλα σε καλη ασφαλτο το Traction ειναι πολυ αισθητο :ohyes:
Oσο για τους αγωνες δεν απαγορευεται γιατι ο μαμα εγκεφαλος παραμενει στη θεση του και απλα συνεργαζεται μαζι του χωρις αλλους εξωτερικους σενσορες :ohyes:
Αν θες τη γνωμη μου παρτο :ohyes: αρκει να δουλευει σαν το ΒΑΖΖΑΖ :D ολα αυτα βεβαια επιδεις εισαι ο πρωτος ειναι ρισκο :ohyes:
-
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??
http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html
Απλά δουλεύει τέλεια. Όταν υπάρξει η οικονομική δυνατότητα θα μπει στο Mille μου! :bye:
-
To συγκεκριμένο δεν το ξέρω, αλλά με εντυπωσιάζει η απλούστατη κατασκευή του που αγγίζει τα όρια της μούφας. Απ΄ότι λέει μόλις αντιληφθεί απότομη αύξηση των στροφών κόβει το ρεύμα.
Αυτό πανω κάτω κάνουν τα traction control συστήματα παιρνoντας δεδομενα απο ανοιγμα γκαζιου,στροφες και σχεση κιβωτιου. Αυτό που λένε είναι ότι όλα τα aftermarket συστήματα έχουν ένα πρόβλημα στο χρόνο απόκρισης απ΄την ECU στα μπεκ.
Βύρωνα πρέπει να πω ότι σε βρίσκω λάθος! ;)
Το GripOne είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά σήμερα. :kalo:
Είναι δημιούργημα του Diego Gubellini (εργάζεται στον χώρο των GP από το 1997 και αυτήν την στιγμή είναι ο υπεύθυνος της τηλεμετρίας και συλλογής δεδομένων στην ομάδα του Gresini). Ο Barros, o Kato, o Gibernau, o Edwards, o Melandri είναι μερικοί από τους πιλότους με τους οποίους ασχολήθηκε. Οπότε μπορούμε να μην αμφιβάλουμε για την σοβαρότητα του δημιουργού του.
Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο αισθητήρες ταχύτητας (έναν για κάθε τροχό) και έναν τρίτο αισθητήρα που ελέγχει τις στροφές του κινητήρα. Μόλις αντιληφθεί το πατινάρισμα, κόβει το ρεύμα από έναν κύλινδρο . Εννοείται πως ρυθμίζεται η ευαισθησία του και το πόσο να επεμβαίνει.
Στο Ιταλικό MasterBike του Φλεβάρη, παρουσιάστηκε και δοκιμάστηκε στην πίστα της Siracusa. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.
-
. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.
Δεν έχω αντίρρηση davide ότι είναι έτσι όπως τα λες. Το σύστημα δεν το ξέρω καθόλου, και απλά είπα την γνώμη μου για ένα κουτάκι που φαινόταν φτηνοκατασκευή. :bye:
-
. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.
Δεν έχω αντίρρηση davide ότι είναι έτσι όπως τα λες. Το σύστημα δεν το ξέρω καθόλου, και απλά είπα την γνώμη μου για ένα κουτάκι που φαινόταν φτηνοκατασκευή. :bye:
κι εγώ επειδή ένιωσα ότι θίγεις την μακαρονοκαταγωγή μου, απάντησα!!! :P :P :P
-
Το GripOne είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά σήμερα. :kalo:
Είναι δημιούργημα του Diego Gubellini (εργάζεται στον χώρο των GP από το 1997 και αυτήν την στιγμή είναι ο υπεύθυνος της τηλεμετρίας και συλλογής δεδομένων στην ομάδα του Gresini). Ο Barros, o Kato, o Gibernau, o Edwards, o Melandri είναι μερικοί από τους πιλότους με τους οποίους ασχολήθηκε. Οπότε μπορούμε να μην αμφιβάλουμε για την σοβαρότητα του δημιουργού του.
Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο αισθητήρες ταχύτητας (έναν για κάθε τροχό) και έναν τρίτο αισθητήρα που ελέγχει τις στροφές του κινητήρα. Μόλις αντιληφθεί το πατινάρισμα, κόβει το ρεύμα από έναν κύλινδρο . Εννοείται πως ρυθμίζεται η ευαισθησία του και το πόσο να επεμβαίνει.
Στο Ιταλικό MasterBike του Φλεβάρη, παρουσιάστηκε και δοκιμάστηκε στην πίστα της Siracusa. Τα αποτελέσματα ήταν φοβερά και το θεώρησαν ως ότι καλύτερο έχει δοκιμαστεί.
Kαλο ακουγεται :kalo: αλλα απο τη στιγμη που μπαινουν εξωτερικοι σενσορες για αγωνες απαγορευται :ohyes:
-
Ξέρει κανείς αν δουλεύει χωρίς προβλήματα αυτό??
http://shop.fgspecialparts.it/Moto/Aprilia/TUONO-1000-R-07.html
Απλά δουλεύει τέλεια. Όταν υπάρξει η οικονομική δυνατότητα θα μπει στο Mille μου! :bye:
:a016 :chrs:
:bye: :bye: :bye:
-
παιδιά όποτε το αποφασίσετε είμαι και εγώ μέσα
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: