APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: The Liver Killer στις Ιανουάριος 29, 2010, 12:22:21 μμ
-
Ειπα να μην ανοιξω νεο θεμα για το προβλημα αυτο,μιας και το αναφερω στο thread με τις φωτο απο τουονο-μιλλε κλπ,αλλα εκει μαλλον θα χαθει.......
Το βαζω που λετε μπροστα το πρωι,μετα απο 1 εβδομαδα ακινησιας,και ενω πηρε μπροστα με απιστευτη ευκολια,το κοντερ αρχισε να δειχνει ο,τι να`ναι......σταματημενο εδειχνε 300χαω (συγκλονιστικη εμπειρια...),μετα 35χαω,μετα 150....μετα ενω οδηγουσα εδειχνε τη μια 0χαω την αλλη 150 και την παραλλη εδειχνε κανονικα... :dry:και εγω με νευρα τσαταλια.....
:psdof:
Σημειωση οτι το στροφομετρο δουλευει κανονικα....
Μηπως κρυωσε το ιταλακι?
Το`χω παντα με κουκουλα ομως.......για πειτε! :thnk: :bye:
-
Τσεκαρε τον αισθητηρα ταχυτητας που βρισκεται στο κατω μερος του πισω δισκοφρενου (ειναι ενα μαυρο κυλινδρικο πραγματακι). Μπορει να εχει φυγει απο τη θεση του/ξεβιδωθει ή μπορει να εχουν λασκαρει οι βιδες του δισκοφρενου και να τον εχουν κουρεψει---το εχω παθει!
-
Τσεκαρε τον αισθητηρα ταχυτητας που βρισκεται στο κατω μερος του πισω δισκοφρενου (ειναι ενα μαυρο κυλινδρικο πραγματακι). Μπορει να εχει φυγει απο τη θεση του/ξεβιδωθει ή μπορει να εχουν λασκαρει οι βιδες του δισκοφρενου και να τον εχουν κουρεψει---το εχω παθει!
Thanx! :bye:
-
Τα ιδια επαθα και εγω!
το προβλημα λυθηκε με αλλαγη του αισθητηρα γκαζιου!
μονος ειναι λιγο ζορικο να τον αλλαξεις, αν εχεις ακομα εγγυηση τοτε εισαι τζαμι
-
Τα ιδια επαθα και εγω!
το προβλημα λυθηκε με αλλαγη του αισθητηρα γκαζιου!
μονος ειναι λιγο ζορικο να τον αλλαξεις, αν εχεις ακομα εγγυηση τοτε εισαι τζαμι
Προφανως εννοεις τον αισθητηρα ταχυτητος,
αλλα ρε γαμωτ....στα καλα καθουμενα? :thnk:
Εγγυηση εχω για 1 χρονο+ ακομα.....μαλλον για εκει το κοβω..... :dry:
Thanx... :)
-
Tελικα το κοντερ τα επαιξε εντελως,και εχει κολλησει στο `0`........... :(
WTF?
-
Καποιος......???????????????
-
το επαθα και με το δικο μου , εβγαλα το κοντερ ,την μπαταρια και μια φυσα που εχει απο τον σενσορα πανω απο την τρομπα του πισω φρενου και εριξα σπρει που απομακρινει την υγρασια ,δοκιμασε σε εμενα δουλεψε.
-
το επαθα και με το δικο μου , εβγαλα το κοντερ ,την μπαταρια και μια φυσα που εχει απο τον σενσορα πανω απο την τρομπα του πισω φρενου και εριξα σπρει που απομακρινει την υγρασια ,δοκιμασε σε εμενα δουλεψε.
Eυχαριστω man,θα το κοιταξω μεχρι να ερθει το καινουργιο.....
το περασα στην εγγυηση και ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα. :bye: