Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikosfactory στις Οκτώβριος 19, 2015, 01:47:46 μμ
Λοιπόν μιας και επιτέλους κατάφερα να κάνω κάποια χλμ με το μηχανάκι και να το κυκλοφορήσω λίγο, διαπίστωσα ότι ο συνεπιβάτης παρά την σχετικά όρθια στάση του είναι από λίγο έως πολύ στον αέρα! Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να βάλω μια σέλα πιο τούμπανο προκειμένου να αισθάνεται λίιιιιιγο πιο άνετα!! Κόστος μεταποίησης ήδη υπάρχουσας 40ευρώ..από το γνωστό σελά στην μεσογείων απέναντι από τον Κωνσταντινίδη, οποίος μου την έφτιαξε κ αυθημερόν.. Εντυπώσεις από την τοποθέτηση και μετά πολύ θετικές μιας και δύο άτομα που είχαν ξανανέβει με την προηγούμενη είδαν πολύ μεγάλη διαφορά στην άνεση... Τώρα εγώ τι να πώ τουλάχιστον για τα 40 ευρώ άξιζε αυτή η μετατροπή μιας και από θέμα εμφάνισης δεν με νοιάζει που δείχνει πλέον τουριστάδικη :P , μιάς και το κυκλοφορώ με το μονόσελο όταν είμαι μόνος... Αυτά .... κατα τα άλλα ψάχνω αν γνωρίζει κανείς καμία πατέντα να κατεβούν λίγο τα πίσω πατάκια του συνεπιβάτη για να είναι τα πόδια του πιο χαλαρά προς τα κάτω.. Επίσης παρατήρησα ότι η τσάντα πλάτης που φορούσε ο συνεπιβάτης μυρίζει ακόμα καυσαέρια έντονα...Και μάλιστα σε κάποια ανοίγματα μου είπε ότι αισθανόταν τον αέρα από τις εξατμίσεις!! Φοράω τις μαμά ανοιχτές χωρίς καταλύτες οπότε να υποθέσω ότι λίγο πολύ αυτός είναι ο λόγος και να μην το ψάχνω... Όσοι φοράτε Ακράπες κτλ έχετε το ίδιο πρόβλημα? :bye:
Μια χαρα φαινεται η σελα....αλλά δεν θα ταιριαζε καλυτερα να εβαζες και ενα κοκκινο καλυμμα??
Οσο για τα καυσαερια, ειχα το ιδιο προβλημα οταν εβαζα πλαινα σαμαρια....βρωμομοπουσαν καυσαερια ακομα και τα ρουχα απο μεσα! Εδωσα λυση βαζοντας μια παλιοπετσετα πανω απο τα ρουχα, πριν κλεισω τα σαμαρια, ωστε να τραβηξει αυτη την μυδωδια κ οχι τα ρουχα!....επιασε! :kalo:
Μια χαρα φαινεται η σελα....αλλά δεν θα ταιριαζε καλυτερα να εβαζες και ενα κοκκινο καλυμμα??
Να σου πω την αλήθεια το φοβήθηκα μήπως με το κόκκινο θα φαινόταν πολύ έντονο..Το μαύρο λένε κόβει στο μάτι! :D
Οσο για τα καυσαερια, ειχα το ιδιο προβλημα οταν εβαζα πλαινα σαμαρια....βρωμομοπουσαν καυσαερια ακομα και τα ρουχα απο μεσα! Εδωσα λυση βαζοντας μια παλιοπετσετα πανω απο τα ρουχα, πριν κλεισω τα σαμαρια, ωστε να τραβηξει αυτη την μυδωδια κ οχι τα ρουχα!....επιασε! :kalo:
Καλό όντως !! Δεν ειναι άσχημη ιδέα να της βάλω μια μπούρκα!! χαχαχ!! Έτσι για τα καυσάερια βρε παιδί μου θα της πω!! :D :D
Πρώτο μηχανάκι είχα ενα HUSQVARNA 125 δίχρονο οπότε σε καταλαβαίνω... Αυτά σκέφτομαι μετά από τοσα χρόνια πάλι εκεί καταλήξαμε να μυρίζουμε "αντρίλα" μόλις μπαίνουμε στην καφετέρια!! Αντε να δούμε.. Εβαλα σημερα τις μαμα να δω μήπως τωρα θα έχει διαφορά στην μυρωδια...
:thup:: Πολυ θα ηθελα να ακουσω ηχο απο την μονη στα πλαγια στην πρωτη φωτο!! Μου θυμιζει κατι αναλογες τις Brooks που βαζανε στα ZX12 και επρεπε να τρυπησεις φαιρινγκ για να βγει το τελικο (η μαλλον σωληνας) !!! Χτες εγραψα καποια χλμ με συνεπιβατη 1.90 με τις μαμα εξατμισεις και ολα οκ απο θεμα μυρωδιας...Αρα η λυση ειναι μαμα δυστυχως..Σαν σκουτερ ακουγεται.. :blus: Οσων αφορα τα πισω μαρσπιε να κατεβουν πιο χαμηλα και μπροστα καμια επωνυμη πατεντα υπαρχει ή να ψαχτουμε σε greek πατεντα? :D
για να κατεβασεις τα πισω μαρσπιε (θα ηθελα να δω τα γονατα του συνεπιβατη μετα την βολτα :P) πρεπει να βρεις λυση για τη στηριξη των εξατμισεων
για τα μπροστα υπαρχουν διαφορες επωνυμες λυσεις με την πιο οικονομικη της dan - moto https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=product_info&cPath=147_168&products_id=707&zenid=d3170gkbbe42cd5gu2s1l2c7d3
για πατεντα μπορεις να φτιαξεις πλακακια με τρυπες που θα μετακινουν τα μαμα μαρσπιε σε διαφορες θεσεις
και οι δυο περιπτωσεις χρειαζονται μικροαλλαγες στα σημεια
φίλε μου καλημέρα και εγώ σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο για τα πόδια του συνεπιβάτη , πως μπορούν να κατέβουν πιο κάτω ώστε να είναι πιο άνετα,λοιπόν κάτι τέτοιο είναι πιστεύω η λύση : ορίστε και ένα βιντεάκι
και επίσης κατάλαβα ότι όσο μεγαλώνει το κομμάτι ανάμεσα σε βάση στήριξης και μαρσπιέ θα είναι και πιο κάτω τα πόδια συνεπιβάτη , άρα και πιο άνετα , περιμένω να βρω χρόνο και να ασχοληθώ
για να κατεβασεις τα πισω μαρσπιε (θα ηθελα να δω τα γονατα του συνεπιβατη μετα την βολτα :P) πρεπει να βρεις λυση για τη στηριξη των εξατμισεων
για πατεντα μπορεις να φτιαξεις πλακακια με τρυπες που θα μετακινουν τα μαμα μαρσπιε σε διαφορες θεσεις
και οι δυο περιπτωσεις χρειαζονται μικροαλλαγες στα σημεια
:bye:
Αυτο σκεφτηκα και εγω να κανω αλλα μιας κ γνωστος τεμπελης :blus: ελεγα μηπως εβρισκα κατι ετοιμο στην αγορα.. Οι εξατμισεις οπως το βλεπω θα κατεβουν καπου αναμεσα σε tdm και tuono.. Για τα γονατα του ψηλου δεν ενδιαφερθηκα .. ειναι μαθημενος!! χαχαχα! :D
:thup:: Πολυ θα ηθελα να ακουσω ηχο απο την μονη στα πλαγια στην πρωτη φωτο!! Μου θυμιζει κατι αναλογες τις Brooks που βαζανε στα ZX12 και επρεπε να τρυπησεις φαιρινγκ για να βγει το τελικο (η μαλλον σωληνας) !!! Χτες εγραψα καποια χλμ με συνεπιβατη 1.90 με τις μαμα εξατμισεις και ολα οκ απο θεμα μυρωδιας...Αρα η λυση ειναι μαμα δυστυχως..Σαν σκουτερ ακουγεται.. :blus: Οσων αφορα τα πισω μαρσπιε να κατεβουν πιο χαμηλα και μπροστα καμια επωνυμη πατεντα υπαρχει ή να ψαχτουμε σε greek πατεντα? :D
Επειδή εμένα δεν με πειράζει η μυρωδιά της βενζίνης και επειδή μου αρέσει να βοηθάω συμφορουμίτες μπορώ να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να σε απαλλάξω από αυτές τις παλιοακράπες που έχεις :tez:
ΥΓ Επίσης πολύ κόσμια λύση για πλαϊνή είναι αυτή ----->
και επίσης κατάλαβα ότι όσο μεγαλώνει το κομμάτι ανάμεσα σε βάση στήριξης και μαρσπιέ θα είναι και πιο κάτω τα πόδια συνεπιβάτη , άρα και πιο άνετα , περιμένω να βρω χρόνο και να ασχοληθώ
αυτα ειναι για μαρσπιε οδηγου οχι για συνοδηγου στο τονιο που εχει τις ακριβως κατω απο τα μαρσπιε του συνοδηγου τα συγκεκριμενα λοιπον στην καλυτερη περιπτωση θα φερουν τα ποδια του πολυ μπροστα και ελαχιστα κατω με αποτελασμα να βρισκουν τα ποδια του συνεπιβατη στις φτερνες του οδηγου...εαν αυτος οδηγα και παταει σωστα στα μαρσπιε μην μπεις στα εξοδα τσαμπα,βαλε τις μαμα
:thup:: Πολυ θα ηθελα να ακουσω ηχο απο την μονη στα πλαγια στην πρωτη φωτο!! Μου θυμιζει κατι αναλογες τις Brooks που βαζανε στα ZX12 και επρεπε να τρυπησεις φαιρινγκ για να βγει το τελικο (η μαλλον σωληνας) !!! Χτες εγραψα καποια χλμ με συνεπιβατη 1.90 με τις μαμα εξατμισεις και ολα οκ απο θεμα μυρωδιας...Αρα η λυση ειναι μαμα δυστυχως..Σαν σκουτερ ακουγεται.. :blus: Οσων αφορα τα πισω μαρσπιε να κατεβουν πιο χαμηλα και μπροστα καμια επωνυμη πατεντα υπαρχει ή να ψαχτουμε σε greek πατεντα? :D
Επειδή εμένα δεν με πειράζει η μυρωδιά της βενζίνης και επειδή μου αρέσει να βοηθάω συμφορουμίτες μπορώ να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να σε απαλλάξω από αυτές τις παλιοακράπες που έχεις :tez:
ΥΓ Επίσης πολύ κόσμια λύση για πλαϊνή είναι αυτή ----->
και επίσης κατάλαβα ότι όσο μεγαλώνει το κομμάτι ανάμεσα σε βάση στήριξης και μαρσπιέ θα είναι και πιο κάτω τα πόδια συνεπιβάτη , άρα και πιο άνετα , περιμένω να βρω χρόνο και να ασχοληθώ
αυτα ειναι για μαρσπιε οδηγου οχι για συνοδηγου στο τονιο που εχει τις ακριβως κατω απο τα μαρσπιε του συνοδηγου τα συγκεκριμενα λοιπον στην καλυτερη περιπτωση θα φερουν τα ποδια του πολυ μπροστα και ελαχιστα κατω με αποτελασμα να βρισκουν τα ποδια του συνεπιβατη στις φτερνες του οδηγου...εαν αυτος οδηγα και παταει σωστα στα μαρσπιε μην μπεις στα εξοδα τσαμπα,βαλε τις μαμα
Οντως επικοινωνησα με το ebay store που τα προμηθευει και μου ειπαν πως ειναι μονο για μπροστα.. Για πισω μαλλον θα παιξει πατεντα κατι εχω στο νου..Ετσι για μια φορα στο τοσο που θα χρειαστει να υπαρχουν.. Ειναι κριμα να εχουμε καρατιμονα κ να μην μπορουμε να φορτωσουμε πισω ενα ατομο να παμε μια βολτα της προκοπης (χαλαρα) :P.. Μην φανταστειτε κανα τουρ Ευρωπης ... αλλά εστω μεχρι Χαλκιδα το θεωρω φυσιολογικο.. Αλλιως πρεπει να εχεις ενα 2ο μηχανακι σε στυλ vstrom :pray: για να κανεις μια βολτα χωρις να ακους την μηχανομουρμουρα.... Αμα το σκεφτειτε το μονο που λειπει απο το Tuono και ολα τα παρεμφερη οσων αφορα την φτωχη πλην τιμια μεταφορα φυσιολογικου συνεπιβατη (και οχι hardcore πιπινι που ανεβαινει σε Κ8 και λεει οτι ειναι πολυθρονα!) για μια βολτα ειναι: 1) σελα πιο αναπαυτική και 2) πισω μαρσπιε πιο χαμηλα.. Και μην ακουσω γνωμες του στυλ το Tuono φτιαχτηκε μονο για πιστα και μονοκαβαλος :D
φιλε ακριβως αυτο λεω και γω σε μερικους μερικους για το tuono v4 ;)
σελαρα για τον πισω και πανευκολα κατεβαινουν τα πισω μαρσπιε με αποστατες στις βιδες
και εχεις ενα πιο χρηστικο tuono ......................................
ή μηπως ψαχνω για δικαιολογιες ???? :tez: :tez: :tez:
Δικαιολογια? Δεν νομιζω !! Τι θελουμε: Τι εχουμε: (αφορα τα Tuono) 1) ενα μηχανακι τουμπανο, 1) Παρα ειναι τουμπανο! :cry: 2) να εχει τιμονι να μην πιανομαστε, 2) Check 3)να μην σπαει - χαλαει, 3) :pray: 4)να μην καιει , 4) Αναλογα την χρηση και τον χρηστη! 5)να μπαινει πιστα , 5) Ανετα και με αξιωσεις. 6)να παιρνει συνεπιβατη και να ειναι ανετος, 6) Το θεμα μας!!! με μια πατεντα γινεται! 7)να ειναι πανεμορφο δηλ. ιταλικο! χαχαα!! 7) No comments :prm
Ετσι οπως το βλεπω τωρα και ενα raid δεν μας χαλαει!! χαχαχαχα!!
Δικαιολογια? Δεν νομιζω !! Τι θελουμε: Τι εχουμε: (αφορα τα Tuono) 1) ενα μηχανακι τουμπανο, 1) Παρα ειναι τουμπανο! :cry: 2) να εχει τιμονι να μην πιανομαστε, 2) Check 3)να μην σπαει - χαλαει, 3) :pray: 4)να μην καιει , 4) Αναλογα την χρηση και τον χρηστη! 5)να μπαινει πιστα , 5) Ανετα και με αξιωσεις. 6)να παιρνει συνεπιβατη και να ειναι ανετος, 6) Το θεμα μας!!! με μια πατεντα γινεται! 7)να ειναι πανεμορφο δηλ. ιταλικο! χαχαα!! 7) No comments :prm
ρε Νικολα παρε ενα CAPONORD 1000 η 1200 αγορι μου να ξενιασεις, να βρεις τα ισια σου και εσυ και ο συνεπιβατης !!! :ohyes: :D :P
και συ ρε Μανωλη τι ψαχνετε τωρα :tez: ελατε με τους πολλους :h22:
μαλλον δεν διαβασες τις λιστες που εβαλε ο ανθρωπος
γιατι εαν τις ειχες διαβασει δεν θα σου περνουσε απο το μυαλο το μηχανακι των πολλων
:tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P :P :P
:bxrw
Προβλεπω να εξελισσετε σε μαχη!! χααχαχα! Εγω παντως να πω την αληθεια μου πριν παρω το Tuono ζαχαρωνα ενα RAID απο την Πατρα με της παναγιας τα ματια πανω του!! :D Τελικα με κερδισε το Tuono οχι για τιποτα αλλο αλλα τα χλμ που θα εγραφα με συνεπιβατη θα ηταν λιγα και κοντινα κατι που ανταπεξερχεται και το γυμνο.. Για μονος και μεγαλες αποστασεις εχω και το .....
Παντως μιας και αμπελοσοφούμε.. σκεφτομουν τι καλα θα ητο εαν ασφαλιζομασταν σαν οδηγοι και οχι τα διαφορα οχηματα που οδηγουμε.. Π.χ αφου εχω διπλωμα και πληρωσω ενα χ ποσο στην ψ ασφαλιστικη εταιρεια, να μπορω να οδηγω οτι θελω αφου εγω θα ειμαι ο υπαιτιος ή παθων και οχι το οχημα απο μονο του..Δεν ξερω βρε παιδια αλλα πιστευω αυτο θα ελυνε πολλα προβληματα.. Θα μπορουσαμε να εχουμε 3 ,4 μηχανακια και κανα κουτι και να οδηγουμε οποιο θελουμε ανα πασα στιγμη χωρις να ανησυχουμε αν εληξε η ασφαλεια του ταδε οχηματος και να πληρωνουμε 4, 5 διαφορετικες ασφαλειες... Αυτα τα σκεφτηκα γιατι αν αλλαζανε τα πραγματα θα επαιρνα και ενα RAID !!! xaxaxa!! :P
Περα απο την πλακα και τα επιστημονικα σεναρια.. Αν ειχαμε την δυνατοτητα ολοι μας θα ειχαμε πιστευω πολλα μηχανακια καθως κανενα δεν τα κανει ολα τελεια.. Αλλο ειναι μπανικο, αλλο ξηλωνει την ασφαλτο, αλλο ειναι αθραυστο, αλλο δεν καει τιποτα, αλλο ανεβαινει στα κατσαβραχα κτλ... Οποτε ειναι καθαρα οικονομικο το θεμα αποκτησης και χρησης μιας μηχανης.. Εγω εχω τρελα με τα μηχανακια ειχα την τυχη να αποκτησω αρκετα και να οδηγησω λιγο περισσοτερα.. Σε καμια περιπτωση δεν ειμαι οπαδος συγκεκριμενης μαρκας ή κολλημενος με καποια συγκεκριμενη σχολη και ειδος.. Οποτε εκραζα ενα μηχανακι ή την προελευση του (βλ.Ιταλικα - Ευρωπαικα) κατεληγα να δαγκωνω την γλωσσα μου οταν τα αγοραζα!! :D Το Capo ειναι ενα απο τα καλυτερα μηχανακια που κανουν σχεδον τα παντα αλλα το tuono και το rsv εχουν κατι που σε τραβαει βρε παιδι μου!! Ξερεις οτι στην πραγματικοτητα ενα Capo ή tdm ή vstrom :pray: χρειαζεσαι αλλα παιρνεις το αλλο γιατι θελεις κατι που να σε τσιγκλαει που λεμε, να ανοιγεις την πορτα του γκαραζ και να ευφραινεται η καρδία σου βρε παιδι μου! Οποτε κοιτας (μιλωντας προσωπικα) να το φερεις οσο μπορεις στις αναγκες σου (κανοντας παραχωρησεις), γνωριζοντας εκ των προτερων οτι δεν θα γινει ποτε τουρισταδικο , ουτε commuter...