APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: eddietgreek στις Ιανουάριος 27, 2020, 10:36:03 μμ
-
Καλησπερα και παλι, ενδιαφερομουν για shiver αρχικα αλλα τωρα στο παιχνιδι μπαινει και το Tuono. Η διαφορα στα χρηματα δεν ειναι και πολυ μεγαλη, στον χαρακτηρα αυτων των δυο ομως απ οτι φαινεται, ναι. Το tuono το θαυμαζω απο το 2004-2005 που κοιτουσα τα περιοδικα τοτε για αγορα παπιου, ηταν ερωτας. Η σκεψη και μονο οτι θα καβαλησω μηχανακι μετα απο μια δεκαετια (ενα xtx ηταν το τελευταιο) ειναι ολα τα λεφτα, ποσο μαλλον οταν προκειται για το ονειρο! Προσπαθωντας να βρω ολα τα κατα που εχει, βλεπω οτι δεν ειναι βολικο για πολη (σε σχεση με το σιβερ τουλαχιστον) και λογικο σαν 1000αρι και στην καταναλωση του που φημιζεται οτι ειναι λιγο βενζινορουφηχτρα σε σχεση με αλλα 1000αρια. Για πηνια κλπ ηλεκτρολογικα κατι εχω διαβασει κι απο αυτα.. Η χρηση που θελω να κανω ειναι περισσοτερο βολταδικη, δε θα ειναι φυσικα το αποκλειστικο μου μεσο και δε θα ειναι και τουρισταδικη με την εννοια των συχνων μακρινων ταξιδιων. Για πολη, στο Βολο που ειμαι ουτε κινηση μας πιανει ουτε τιποτα..αν και τα περισσοτερα θα γινονται βολο-επαρχια. Επισης ειμαι της αποψης οτι το μεγαλο γινεται μικρο ενω το αντιθετο οχι, και με το στησιμο και το μοτερ του ειναι δυσκολο να το βαρεθεις θεωρω σε σχεση με κατι μικροτερο.
Τελος παντων, ολες οι γνωμες ευπροσδεκτες!
Καλοβλεπω αυτα τα δυο, ειναι και τα δυο απο εμπορο καθως ξεφευγω απ το αρχικο budget και θα χρειαστω και καποια χρηματοδοτηση. Με το ασπρο παιδια τι παιζει ειναι οντως factory? Δε γνωριζω και πολλα απο απριλια αλλα ειχα την εντυπωση οτι το factory βγαινει στο κοκινοασπρομαυρο μονο και με ohlins μπρος πισω..κατι που δε βλεπω να εχει.
https://www.car.gr/25691014-aprilia-rsv-1000-tuono-r
https://www.car.gr/24799449-aprilia-tuono-1000-factory
Ευχαριστω προκαταβολικα οσους μπουν στον κοπο να απαντησουν!
-
Το δεύτερο δεν είναι factory... Εγώ χαλαρά το πρώτο θα έπαιρνα... Ohlins αναρτήσεις και ζάντες από factory αν δεν κάνω λάθος... Με κλειστά μάτια... Βέβαια υπάρχουν και πιο έμπειροι μέσα εδώ που βλέπουν 2- 3 φωτογραφίες και μπορούν να σου πουν και που έβαζε βενζίνη :P :P :D
Οπότε περίμενε να ακούσεις κι άλλες γνώμες... Από εμένα το πρώτο...
-
Α ναι, αφου διαβασα ποσα θεματα μου κανε εντυπωση ενα παιδι που εκοβε το ματι πολυ για ζημιες, ανομοιομορφιες κλπ αλλα σιγουρα ολοι οι κατοχοι ξερουν αρκετα πραγματα. Κι εμενα το πρωτο μου αρεσε πιο πολυ..απλα το αλλο αν ηταν factory σε αυτα τα λεφτα τοτε αλλαζε το πραγμα.
-
Το μαύρο είναι ένα μηχανάκι το οποίο έχει πολύ μεγάλη προίκα....
σταμπιλιζατέρ ohlins
μπροστινό σύστημα κομπλέ ohlins
Τρόμπα συμπλέκτη και φρένου από mille ακτινικές
carbon φτερά μπρος πίσω
Carbon karina
Καρμπόν καπάκια πάνω από το ψυγείο
Τρόμπα υδραυλικού συμπλέκτη κάτω μεγαλύτερη για ελαφρύτερο συμπλέκτη
εξατμίσεις Akrapovicslip-on
Επίσης έχει δαγκάνες μονομπλόκ εμπρός
Με έναν γρήγορο υπολογισμό τα έξτρα σε μεταχειρισμένα κοστίζουν 2500 e +
Το μηχανάκι είναι μοντέλο του 6 δηλαδή με τις μικρές βαλβίδες έχει σίγουρα βαμμένο μούτρο και στραβωμένο τιμόνι οι ζάντες είναι βαμμένες χρυσές απλές Όχι ελαφριές του λείπουν και από τις δύο πλευρές στα ψυγεία τα ασημένια φιλετάκια τα προστατευτικά...
Μεγάλη προσοχή στο μπροστινό το ohlins Γιατί μου φαίνεται ότι είναι ταλαιπωρημένο και έχει φύγει η χρυσή επίστρωση από τα καλάμια Άρα είναι σχεδόν άχρηστα
Οι μπροστινές δισκόπλακες είναι αλλαγμένες με κάτι άλλο ή είναι βαμμένες μαύρες από χρυσές που είναι το κέντρο του Στο αστέρι.....
σε όλα όσα έχω γράψει πολύ πιθανόν να κάνω λάθος Διότι οι φωτογραφίες είναι πολύ χαμηλής ανάλυσης
Για το λευκό θα σου απαντήσω όταν βρω λίγο χρόνο να το κοιτάξω καλύτερα....
-
Ρε αδερφε, τι ματι ειν αυτο;; Το μπροστινο παιζει δηλαδη να χει κοπανησει, να το αλλαξε με ohlins και να κρατησε το στραβο τιμονι; Εν τω μεταξυ προσπαθω να καταλαβω που ειναι στραβο το τιμονι αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο.. Το θεμα με τα ohlins με προβληματιζει γιατι ειναι μεγαλο το κοστος. Ποτε ομως βγηκαν τα μαμα, ποτε ζοριστικαν τα ohlins..μηπως παιζει και με τα χλμ τιποτα η απλα πηγαινε μαλλια συνεχεια ο τυπος; Οταν βρεις χρονο ριξε και μια ματια στο ασπρο αν θες! Ευχαριστω.
-
Παντως και καποια factory που βλεπω στο καρ, στα μπροστινα η χρυση βαφη εχει φυγει. Χοντρικα για τι κοστος μιλαμε; Φανταζομαι οταν λες οτι ισως ειναι αχρηστα αναφερεσαι στα ελατηρια, οχι και στις μπουκαλες ετσι; Μαζι με λαδια και μαστορικα ξεπερναει το 200αρι στο περιπου; Να κανω μια εκτιμηση χοντρικα τι θα βγει συνολο και αν χρειαστει να παιξει ψαλιδι σε περιπτωση που κατεβω να το δω και μ αρεσει.
-
Μην ασχοληθείς με την επίστρωση, δεν νομίζω να αναλαμβάνει κανείς ή πόσο μπορεί να κοστίσει.
Το μαύρο φαίνεται καλύτερο όμως θα σου πω ότι οποίο αποφασισεις θα πρέπει να το ελέγξεις καλά, το συγκεκριμένο μαγαζί είναι λίγο μάντρα. Περνάω από εκεί συχνά, αν θες να ρίξω μια πιο κοντινή ματιά.
-
Το καλυτερο θα ηταν να εβρισκα μηχανακι απο ιδιωτη αλλα αυτο προυποθετει ολα τα χρηματα, εκει ειναι που χαλαει η δουλεια. Σιγουρα θα γινει ελεγχος σε συνεργειο η τουλαχιστον να παω εγω μαστορα εκει. Η επιστρωση ουτε καν με νοιαζει σε πρωτη φαση.. Λειτουργικο μηχανακι θελω να βρω σε καλη κατασταση. Ακομα και πεσμενο να ειναι δε θα με αποτρεψει αρκει να μην εχει παρει πλαισιο πχ η να χει αλλη ζημια χωρις να εχει διορθωθει η να χει διορθωθει με τσαπατσουλια.
Αν σου ειναι ευκολο θα σου ημουν ευγνωμων φιλε αν εριχνες μια ματια και στα 2 (ο ιδιος τα χει). Μηπως μαθουμε τιποτα για το ιστορικο του, χλμ, πεσιματα κλπ, κατι που θα εβλεπες απο κοντα που δε μπορω να δω εγω σε πρωτη φαση!
-
Κανένα πρόβλημα, θα σου πω όταν περάσω (λογικά Πέμπτη), αν θες στείλε τηλέφωνο σε ΠΜ
-
αν βρεις τα χρηματα κας
δες αυτο.
δεν εχει πεσει,ειναι πρωτο χερι,με πραγματικα χιλιομετρα,αρκετα aftermarket αξιας και σωστα συντηρημενο.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22542119/
-
Ναυτικός ή κουλός;



Sent from my BV9800Pro using Tapatalk
-
γιατρος γιατρος...
:tez:
-
Το μαύρο είναι ένα μηχανάκι το οποίο έχει πολύ μεγάλη προίκα....
σταμπιλιζατέρ ohlins
μπροστινό σύστημα κομπλέ ohlins
Τρόμπα συμπλέκτη και φρένου από mille ακτινικές
carbon φτερά μπρος πίσω
Carbon karina
Καρμπόν καπάκια πάνω από το ψυγείο
Τρόμπα υδραυλικού συμπλέκτη κάτω μεγαλύτερη για ελαφρύτερο συμπλέκτη
εξατμίσεις Akrapovicslip-on
Επίσης έχει δαγκάνες μονομπλόκ εμπρός
Με έναν γρήγορο υπολογισμό τα έξτρα σε μεταχειρισμένα κοστίζουν 2500 e +
Το μηχανάκι είναι μοντέλο του 6 δηλαδή με τις μικρές βαλβίδες έχει σίγουρα βαμμένο μούτρο και στραβωμένο τιμόνι οι ζάντες είναι βαμμένες χρυσές απλές Όχι ελαφριές του λείπουν και από τις δύο πλευρές στα ψυγεία τα ασημένια φιλετάκια τα προστατευτικά...
Μεγάλη προσοχή στο μπροστινό το ohlins Γιατί μου φαίνεται ότι είναι ταλαιπωρημένο και έχει φύγει η χρυσή επίστρωση από τα καλάμια Άρα είναι σχεδόν άχρηστα
Οι μπροστινές δισκόπλακες είναι αλλαγμένες με κάτι άλλο ή είναι βαμμένες μαύρες από χρυσές που είναι το κέντρο του Στο αστέρι.....
σε όλα όσα έχω γράψει πολύ πιθανόν να κάνω λάθος Διότι οι φωτογραφίες είναι πολύ χαμηλής ανάλυσης
Για το λευκό θα σου απαντήσω όταν βρω λίγο χρόνο να το κοιτάξω καλύτερα....
:hha% :hha% :hha% δεν υπαρχεις ρε!
-
Το ασπρο μαλλον πουληθηκε γιατι εχει σβηστει η αγγελια.
Υπαρχει κι αυτο εδω το οποιο λογικα το φτανω στα χρηματα χωρις να μπλεκω με δοσεις.. Εκει που ειναι ομως δε ξερω κατα ποσο υπαρχει καποιο αξιοπιστο συνεργειο για ελεγχο.
https://www.car.gr/19960244-aprilia-tuono-1000-r
αν βρεις τα χρηματα κας
δες αυτο.
δεν εχει πεσει,ειναι πρωτο χερι,με πραγματικα χιλιομετρα,αρκετα aftermarket αξιας και σωστα συντηρημενο.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22542119/
Καλο φαινεται. Ειναι γνωστος σου;;
Ναυτικός ή κουλός; 


Sent from my BV9800Pro using Tapatalk
:hha% :hha%
-
Είναι γνωστός πολλών εδώ μέσα κ δικός μου.
Κ παλιό μέλος.
Γνωστό κ το μηχανάκι.
-
Το μαύρο με τις κόκκινες ζάντες αν ισχύουν αυτά που γράφει φαίνεται καλή περίπτωση για την τιμή του..το παίρνεις και για πολλά Χλμ δεν χρειάζεται τίποτα..
-
Aπό tuono όπως βλέπεις φίλε μου, θα βολευτείς και μάλιστα καλά.
Το θέμα είναι τι παίζει από συνεργείο στην περιοχή σου. Για μενα αυτό είναι το Α και το Ω ως προς την επιλογή μοτοσυκλέτας.
-
Εδω στο Βολο δε γνωριζω καποιον που να εχει ρεντα στα ευρωπαικα, ωστοσο καμια ωρα απο δω υπαρχει ο γνωστος στο Συκουριο που πηγαινουν και παιδια απ το φορουμ απ ολη τη θεσσαλια. Δεν εχεις κι αδικο σ αυτο, ενα σωστο μηχανακι μπορει να παρει την κατω βολτα αν το χερι που μπαινει ειναι ανιδεο, οπως και το αντιστροφο.
Το μαύρο με τις κόκκινες ζάντες αν ισχύουν αυτά που γράφει φαίνεται καλή περίπτωση για την τιμή του..το παίρνεις και για πολλά Χλμ δεν χρειάζεται τίποτα..
:brv:
-
Μην τρελαινόσαστε όμως γιατί δεν θέλει καμμία υψηλοτάτης τεχνολογίας συντήρηση ή κάτι κρίσιμο πολύ συχνά.
Το καλό το συνεργείο θα το χρειαστείς αν βάζεις χέρι, αλλοιώς, εκτός από ένα ρύθμισμα βαλβίδων πού αν το χρειαστεί κάθε 50 χιλιάδες χλμ (εμένα δεν χρειάστηκε ούτε αυτό) λαδάκι και νεράκι θέλει.
Η συντήρησή του είναι εφικτή από κάποιον που απλά θέλει να φροντίζει τη μηχανή του.
-
Καλα κατσε να σου τύχει να κάνει μπερδέματα πχ οποιαδήποτε "μηχανή" εκτός παπιού,και να προσπαθείς ν βγάλεις άκρη σε περιφερειακό συνεργείο να σου πέσουν τα μαλλιά μ αυτά που θα ακούσεις και θα δεις.
Πολλά συνεργεία στηρίζονται μόνο στο εεεε κανα λαδακι,κανα μπουζακι,κάνα φιλτρακι,καμία σαμπρέλα,και αμα τους πέσει τπτ πέρα απ' αυτά αρχίζουν τα πειράματα και ο θεός βοηθος
-
Το ασπρο μαλλον πουληθηκε γιατι εχει σβηστει η αγγελια.
Υπαρχει κι αυτο εδω το οποιο λογικα το φτανω στα χρηματα χωρις να μπλεκω με δοσεις.. Εκει που ειναι ομως δε ξερω κατα ποσο υπαρχει καποιο αξιοπιστο συνεργειο για ελεγχο.
https://www.car.gr/19960244-aprilia-tuono-1000-r
αν βρεις τα χρηματα κας
δες αυτο.
δεν εχει πεσει,ειναι πρωτο χερι,με πραγματικα χιλιομετρα,αρκετα aftermarket αξιας και σωστα συντηρημενο.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22542119/
Καλο φαινεται. Ειναι γνωστος σου;;
Ναυτικός ή κουλός; 


Sent from my BV9800Pro using Tapatalk
:hha% :hha%
φίλε μου δικό μου είναι
-
Το μαύρο είναι ένα μηχανάκι το οποίο έχει πολύ μεγάλη προίκα....
σταμπιλιζατέρ ohlins
μπροστινό σύστημα κομπλέ ohlins
Τρόμπα συμπλέκτη και φρένου από mille ακτινικές
carbon φτερά μπρος πίσω
Carbon karina
Καρμπόν καπάκια πάνω από το ψυγείο
Τρόμπα υδραυλικού συμπλέκτη κάτω μεγαλύτερη για ελαφρύτερο συμπλέκτη
εξατμίσεις Akrapovicslip-on
Επίσης έχει δαγκάνες μονομπλόκ εμπρός
Με έναν γρήγορο υπολογισμό τα έξτρα σε μεταχειρισμένα κοστίζουν 2500 e +
Το μηχανάκι είναι μοντέλο του 6 δηλαδή με τις μικρές βαλβίδες έχει σίγουρα βαμμένο μούτρο και στραβωμένο τιμόνι οι ζάντες είναι βαμμένες χρυσές απλές Όχι ελαφριές του λείπουν και από τις δύο πλευρές στα ψυγεία τα ασημένια φιλετάκια τα προστατευτικά...
Μεγάλη προσοχή στο μπροστινό το ohlins Γιατί μου φαίνεται ότι είναι ταλαιπωρημένο και έχει φύγει η χρυσή επίστρωση από τα καλάμια Άρα είναι σχεδόν άχρηστα
Οι μπροστινές δισκόπλακες είναι αλλαγμένες με κάτι άλλο ή είναι βαμμένες μαύρες από χρυσές που είναι το κέντρο του Στο αστέρι.....
σε όλα όσα έχω γράψει πολύ πιθανόν να κάνω λάθος Διότι οι φωτογραφίες είναι πολύ χαμηλής ανάλυσης
Για το λευκό θα σου απαντήσω όταν βρω λίγο χρόνο να το κοιτάξω καλύτερα....
:hha% :hha% :hha% δεν υπαρχεις ρε!
Γιάννη τη γνώμη μου ζήτησε το παλικάρι να μην τον βοηθήσω??
Δεν φταίω εγώ εάν έχουν μπάσταρδεψει τα μηχανάκια τους....
Δεν λέω όχι είναι μηχανάκια 10-15 ετών μία πτώση θα την έχουμε φτιάχτο σωστά τουλάχιστον
-
επειδη με τρωει ο κωλος μου..
αυτο το ξερει κανενας?
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25012254/
επισης
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/27047459/
επισης(λειπουν τα αυτοκολητα στην ουρα)
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/27047459/
-
Μανώλη, πάρε το πατρινό με τις ζάντες, το πίσω ohlins. Φαίνεται καλό.
-
Ποιο πατρινό Γιώργο, από τα 3 λινκ (2 ίδια) δε βλέπω κάποιο από Πάτρα... Εννοείς από αγγελία παραπάνω?
-
Μανώλη, πάρε το πατρινό με τις ζάντες, το πίσω ohlins. Φαίνεται καλό.
https://www.car.gr/22542119-aprilia-tuono-1000-r
Αυτο,ειναι του αρη που ειναι πενα και ειναι μελος εδω
-
Ναι τώρα κατάλαβα Κώστα θενξ.
Εχει αναφερθεί ξανά το συγκεκριμένο ;)
-
Μανώλη, πάρε το πατρινό με τις ζάντες, το πίσω ohlins. Φαίνεται καλό.
Μανώλη, πάρε το πατρινό με τις ζάντες, το πίσω ohlins. Φαίνεται καλό.
https://www.car.gr/22542119-aprilia-tuono-1000-r
Αυτο,ειναι του αρη που ειναι πενα και ειναι μελος εδω
Ναι τώρα κατάλαβα Κώστα θενξ.
Εχει αναφερθεί ξανά το συγκεκριμένο ;)
ναι ρε παιδια το εχω δει,αλλα το μπατζετ ειναι μεχρι 4000ε,δεν παιζουν παραπανω
μακαρι να παιζαν
-
ναι ρε παιδια το εχω δει,αλλα το μπατζετ ειναι μεχρι 4000ε,δεν παιζουν παραπανω
μακαρι να παιζαν
Δεν το κουβεντιάζει καθόλου? Το δίνει λέει και φθηνότερα, αφαιρώντας πράγματα....Αν και από τις φωτό δεν βγάζεις άκρη, από τα άλλα που έβαλες, το πρώτο θα κοίταζα μάλλον. Είναι Αθήνα (που σημαίνει ότι έχει πιθανότητες να έχει συντηρηθεί καλύτερα),φαίνεται πιο νοικοκυρεμένο. Το άλλο στην Λειβαδιά με χαλάει που έχει βαμμένα κάρμπον ενώ το έχει βάλει αγγελία άπλυτο και με τελειωμένα λάστιχα (που λέει όμως ότι έχει αλλάξει - που είναι οι φωτό?)
(Μήπως θες πρώτης γενιάς??? :blus:)
-
https://www.car.gr/26870281-aprilia-tuono-1000-r
δες και αυτό...
-
Θα μιλήσω το απόγευμα και θα ποσταρω...
Γιώργη ωραίο το πρώτης γενιάς,αλλά θέλω την κωλαρα :D
-
Θα μιλήσω το απόγευμα και θα ποσταρω...
Γιώργη ωραίο το πρώτης γενιάς,αλλά θέλω την κωλαρα :D
...και 15 αλογα παραπανω :tez: :tez: :tez:
-
Θα μιλήσω το απόγευμα και θα ποσταρω...
Γιώργη ωραίο το πρώτης γενιάς,αλλά θέλω την κωλαρα :D
...και 15 αλογα παραπανω :tez: :tez: :tez:
φαγώθηκες....
(Το δικό μου δεν είναι μαμά όμως... 8-) )
-
Θα μιλήσω το απόγευμα και θα ποσταρω...
Γιώργη ωραίο το πρώτης γενιάς,αλλά θέλω την κωλαρα :D
...και 15 αλογα παραπανω :tez: :tez: :tez:
μιλησα με Αρη,πολυ καλο παιδι,το δουλευουμε...
πριν ειχα μιλησει και με εναν αθηνα(30000χλμ),αλλα με χαλασε <σερβις καπου στην κατεχακη,δεν θυμαμαι ονομα> :( :(
επισης ο μπιλ στην επισκεψη μου με το καπο,μου ειχε προτεινει αυτο https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24560816/
το εχω σαν δευτερη επιλογη
-
08 είναι αυτό; Έχω την εντύπωση είναι 6αρι ή 7αρι.
-
08 είναι αυτό; Έχω την εντύπωση είναι 6αρι ή 7αρι.
8αρι δεν ειναι σιγουρα
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει 
χαιρω πολυ,γι αυτο κοιταω γνησιο 8αρι.....του lord ;) ;) ;)
-
Καλα και γω μιλαγα σημερα με εναν που πουλαει dorso 750 και του λεω γιατι γραφεις 120 αλογα ενω ειναι 94 ?
Και μου ειοε 94 ειναι ρπδα :hha% :hha%
ο καθενας δλδ οτι θελει γραφει/λεει
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει 
χαιρω πολυ,γι αυτο κοιταω γνησιο 8αρι.....του lord ;) ;) ;)
Πάντως Μανώλη, δες αν μπορέσεις να το πάρεις ως έχει. Οι ζάντες και το πίσω αμορτισέρ κάνουν τελείως διαφορετικό το Tuono
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει 
χαιρω πολυ,γι αυτο κοιταω γνησιο 8αρι.....του lord ;) ;) ;)
Πάντως Μανώλη, δες αν μπορέσεις να το πάρεις ως έχει. Οι ζάντες και το πίσω αμορτισέρ κάνουν τελείως διαφορετικό το Tuono
Για τις ζάντες είμαι σίγουρος,όσο για το αμορτισέρ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,αν μπαίνεις πίστα και τέτοια,πόσο βάρος έχει ο αναβάτης κτλπ
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει 
χαιρω πολυ,γι αυτο κοιταω γνησιο 8αρι.....του lord ;) ;) ;)
Πάντως Μανώλη, δες αν μπορέσεις να το πάρεις ως έχει. Οι ζάντες και το πίσω αμορτισέρ κάνουν τελείως διαφορετικό το Tuono
Για τις ζάντες είμαι σίγουρος,όσο για το αμορτισέρ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,αν μπαίνεις πίστα και τέτοια,πόσο βάρος έχει ο αναβάτης κτλπ
Προσωπικά, επειδή είχα στο παλιό tuono ohlins και έβαλα το απλό, είδα μεγάλη διαφορά στις αποσβέσεις. Βέβαια, είμαι βαρύς ενώ δεν ξέρω και πόσα χλμ είχε το αμορτισέρ ή τι συντήρηση είχε γίνει. Όντως στην περιπτωσή σου (λόγω βάρους) να μην είναι τόσο αισθητή η διαφορά ενώ μπορείς πάντα στο μέλλον να το "συνεφέρεις" και λίγο με κάποιο σέρβις/επέμβαση στα υδραυλικά. Για τις ζάντες, όπως τα λές...
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει 
χαιρω πολυ,γι αυτο κοιταω γνησιο 8αρι.....του lord ;) ;) ;)
Πάντως Μανώλη, δες αν μπορέσεις να το πάρεις ως έχει. Οι ζάντες και το πίσω αμορτισέρ κάνουν τελείως διαφορετικό το Tuono
Για τις ζάντες είμαι σίγουρος,όσο για το αμορτισέρ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,αν μπαίνεις πίστα και τέτοια,πόσο βάρος έχει ο αναβάτης κτλπ
Προσωπικά, επειδή είχα στο παλιό tuono ohlins και έβαλα το απλό, είδα μεγάλη διαφορά στις αποσβέσεις. Βέβαια, είμαι βαρύς ενώ δεν ξέρω και πόσα χλμ είχε το αμορτισέρ ή τι συντήρηση είχε γίνει. Όντως στην περιπτωσή σου (λόγω βάρους) να μην είναι τόσο αισθητή η διαφορά ενώ μπορείς πάντα στο μέλλον να το "συνεφέρεις" και λίγο με κάποιο σέρβις/επέμβαση στα υδραυλικά. Για τις ζάντες, όπως τα λές...
Ο Άρης που μίλησα και είναι στις διαστάσεις μου,είπε ότι διάφορα με το ohlins είδε μόνο στην πίστα......για τις ζάντες είπε τα καλύτερα :D :D
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει 
χαιρω πολυ,γι αυτο κοιταω γνησιο 8αρι.....του lord ;) ;) ;)
Πάντως Μανώλη, δες αν μπορέσεις να το πάρεις ως έχει. Οι ζάντες και το πίσω αμορτισέρ κάνουν τελείως διαφορετικό το Tuono
Για τις ζάντες είμαι σίγουρος,όσο για το αμορτισέρ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,αν μπαίνεις πίστα και τέτοια,πόσο βάρος έχει ο αναβάτης κτλπ
Προσωπικά, επειδή είχα στο παλιό tuono ohlins και έβαλα το απλό, είδα μεγάλη διαφορά στις αποσβέσεις. Βέβαια, είμαι βαρύς ενώ δεν ξέρω και πόσα χλμ είχε το αμορτισέρ ή τι συντήρηση είχε γίνει. Όντως στην περιπτωσή σου (λόγω βάρους) να μην είναι τόσο αισθητή η διαφορά ενώ μπορείς πάντα στο μέλλον να το "συνεφέρεις" και λίγο με κάποιο σέρβις/επέμβαση στα υδραυλικά. Για τις ζάντες, όπως τα λές...
Ο Άρης που μίλησα και είναι στις διαστάσεις μου,είπε ότι διάφορα με το ohlins είδε μόνο στην πίστα......για τις ζάντες είπε τα καλύτερα :D :D
Οι ζάντες,τα όλινς και η κάθε μετατροπή είναι κυρίως για πίστα.Αν το κυνηγάς στην πίστα αξίζει.Για τον δρόμο δε μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα με τις ζάντες.Άποψη μου βέβαια :bye:
-
Ναι αλλά 08 γράφει ότι πουλάει 
χαιρω πολυ,γι αυτο κοιταω γνησιο 8αρι.....του lord ;) ;) ;)
Πάντως Μανώλη, δες αν μπορέσεις να το πάρεις ως έχει. Οι ζάντες και το πίσω αμορτισέρ κάνουν τελείως διαφορετικό το Tuono
Για τις ζάντες είμαι σίγουρος,όσο για το αμορτισέρ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,αν μπαίνεις πίστα και τέτοια,πόσο βάρος έχει ο αναβάτης κτλπ
Προσωπικά, επειδή είχα στο παλιό tuono ohlins και έβαλα το απλό, είδα μεγάλη διαφορά στις αποσβέσεις. Βέβαια, είμαι βαρύς ενώ δεν ξέρω και πόσα χλμ είχε το αμορτισέρ ή τι συντήρηση είχε γίνει. Όντως στην περιπτωσή σου (λόγω βάρους) να μην είναι τόσο αισθητή η διαφορά ενώ μπορείς πάντα στο μέλλον να το "συνεφέρεις" και λίγο με κάποιο σέρβις/επέμβαση στα υδραυλικά. Για τις ζάντες, όπως τα λές...
Ο Άρης που μίλησα και είναι στις διαστάσεις μου,είπε ότι διάφορα με το ohlins είδε μόνο στην πίστα......για τις ζάντες είπε τα καλύτερα :D :D
Οι ζάντες,τα όλινς και η κάθε μετατροπή είναι κυρίως για πίστα.Αν το κυνηγάς στην πίστα αξίζει.Για τον δρόμο δε μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα με τις ζάντες.Άποψη μου βέβαια :bye:
Δηλ τι εννοείς, ενδιαφέρον τοποθέτηση
-
Ακόμη και ο τρόπος που περνάει της ανωμαλίες το tuono με ohlins εν σχέση με το Sachs, αξίζει. Μην ξεχνάτε ότι το ohlins είναι για χρήση δρόμου ;)
Ps. Για τις ζάντες επίσης θα έλεγα ότι αξίζει αλλά εδώ υπάρχουν άνθρωποι που προσθέτουν κιλά σε μέρη της μοτό που δεν είναι αναρτωμενα και χαίρονται
-
Εννοώ ότι για μένα που δεν έβαλα το μηχανάκι ποτέ πίστα κι ούτε πρόκειται,οι ζάντες ειδικά, είναι μια μετρατοπή όχι ιδιαίτερα χρήσιμη.Για μένα οι λόγοι που τις φόρεσα ήταν καθαρά θέμα απριλιομόδας.Τα τελευταία 2,5 χρόνια τις είχα βγάλει έτσι κι αλλιώς.Έχουν τρομερή διαφορά κυρίως στο φρενάρισμα και στις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης-κλίσης-πλαγιάσματος.Στην επιτάγχυνση στο μπαμ.Μέχρις στιγμής όλα τέλεια.Αμ δε.Στην Θεσσαλονικιώτικη γυαλισμένη άσφαλτο που περνάω το 80% του χρόνου όλα αυτά γυρνάνε μπούμερανγκ.Απότομο φρενάρισμα,μόνιμη τάση για δίπλωμα του μπροστινού σε αργές στροφές,γενικά ευλαβική προσοχή.Όταν βγεις για γρήγορη οδήγηση μια φορά στο πολύ τόσο πλέον,έχεις μια εύκολη μηχανή στα γρήγορα κομμάτια,σε γρήγορες καμπές και στροφές,καλό φρενάρισμα από τα πολλά.Στα αργά κομμάτια όμως δεν μπόρεσα ποτέ να βολευτώ με τις σφυρήλατες.Μια σχετικά ογκώδης μοτοσικλέτα με γρήγορες αντιδράσεις.Δεν μου άρεσε ο συνδυασμός.Τα ζύγισα και αποφάσισα ότι μπορώ και χωρίς αυτές απ'την στιγμή που δεν μπαίνω και πίστα στην οποία πίστα σαφώς και είναι must have. Με μια καλή ρύθμιση των αναρτήσεων και ένα ζευγάρι γρήγορα λάστιχα αντισταθμίζεις μέχρι ένα σημείο,έχοντας πιο ελεγχόμενες αντιδράσεις σε αστική κυκλοφορία και αργό ορεινό στροφιλίκι.Για τα πολύ γρήγορα κομμάτια,όντως οι ζάντες δεν συγκρίνονται με τις απλές,είναι όμως και θέμα συνήθειας.Εν κατακλείδι μην αποφασίσεις τι μηχανάκι θα πάρεις βλέποντας αν έχει ή όχι σφυρήλατες.Κοίτα να είναι καλό το μοτό και τίποτα άλλο.Γνώμη μου προσωπική,οι πιο πολλοί ορκίζονται στις ζάντες και καλά κάνουν.Περί ορέξεως... :bye:
-
Εννοώ ότι για μένα που δεν έβαλα το μηχανάκι ποτέ πίστα κι ούτε πρόκειται,οι ζάντες ειδικά, είναι μια μετρατοπή όχι ιδιαίτερα χρήσιμη.Για μένα οι λόγοι που τις φόρεσα ήταν καθαρά θέμα απριλιομόδας.Τα τελευταία 2,5 χρόνια τις είχα βγάλει έτσι κι αλλιώς.Έχουν τρομερή διαφορά κυρίως στο φρενάρισμα και στις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης-κλίσης-πλαγιάσματος.Στην επιτάγχυνση στο μπαμ.Μέχρις στιγμής όλα τέλεια.Αμ δε.Στην Θεσσαλονικιώτικη γυαλισμένη άσφαλτο που περνάω το 80% του χρόνου όλα αυτά γυρνάνε μπούμερανγκ.Απότομο φρενάρισμα,μόνιμη τάση για δίπλωμα του μπροστινού σε αργές στροφές,γενικά ευλαβική προσοχή.Όταν βγεις για γρήγορη οδήγηση μια φορά στο πολύ τόσο πλέον,έχεις μια εύκολη μηχανή στα γρήγορα κομμάτια,σε γρήγορες καμπές και στροφές,καλό φρενάρισμα από τα πολλά.Στα αργά κομμάτια όμως δεν μπόρεσα ποτέ να βολευτώ με τις σφυρήλατες.Μια σχετικά ογκώδης μοτοσικλέτα με γρήγορες αντιδράσεις.Δεν μου άρεσε ο συνδυασμός.Τα ζύγισα και αποφάσισα ότι μπορώ και χωρίς αυτές απ'την στιγμή που δεν μπαίνω και πίστα στην οποία πίστα σαφώς και είναι must have. Με μια καλή ρύθμιση των αναρτήσεων και ένα ζευγάρι γρήγορα λάστιχα αντισταθμίζεις μέχρι ένα σημείο,έχοντας πιο ελεγχόμενες αντιδράσεις σε αστική κυκλοφορία και αργό ορεινό στροφιλίκι.Για τα πολύ γρήγορα κομμάτια,όντως οι ζάντες δεν συγκρίνονται με τις απλές,είναι όμως και θέμα συνήθειας.Εν κατακλείδι μην αποφασίσεις τι μηχανάκι θα πάρεις βλέποντας αν έχει ή όχι σφυρήλατες.Κοίτα να είναι καλό το μοτό και τίποτα άλλο.Γνώμη μου προσωπική,οι πιο πολλοί ορκίζονται στις ζάντες και καλά κάνουν.Περί ορέξεως... :bye:
καταλαβαινω τι λες,πιστευω ομως οτι αν πας κατευθειαν σε τετοιο,ερχεται πιο ευκολα η προσαρμογη..
-
https://www.car.gr/24801993-aprilia-tuono-1000-r
παρατηρω τις εξατμισεις...ειναι μοντα απο αλλο μοντελο? :thnk:
γιατι τα πιο πολλα βγαινουν χαμηλοτερα με οβαλ απλες ακραπες
μαλιστα ειναι το μοναδικο με καρμπον και παρατηρω οτι την εχουν κανει χωνευτη :thnk: εκει που τελειωνει η γυαλαδα και μπαινει στο λαιμο
-
https://www.car.gr/24801993-aprilia-tuono-1000-r
παρατηρω τις εξατμισεις...ειναι μοντα απο αλλο μοντελο?
γιατι τα πιο πολλα βγαινουν χαμηλοτερα με οβαλ απλες ακραπες
μαλιστα ειναι το μοναδικο με καρμπον
Σαν από zzr 1400 μου κάνουν!
-
https://www.car.gr/24801993-aprilia-tuono-1000-r
παρατηρω τις εξατμισεις...ειναι μοντα απο αλλο μοντελο?
γιατι τα πιο πολλα βγαινουν χαμηλοτερα με οβαλ απλες ακραπες
μαλιστα ειναι το μοναδικο με καρμπον
Σαν από zzr 1400 μου κάνουν!
ελα ρε...χωνευτη δεν φαινεται στους λαιμους?
-
Αν θυμάμαι καλά έχουν ένα μικρό κομμάτι με στροφή πάνω τους....
-
Αν θυμάμαι καλά έχουν ένα μικρό κομμάτι με στροφή πάνω τους....
εκει που μπαινει μεσα δεν ειναι χωνευτη,η βαση του ελατηριου ειναι μονη της...νταξει γωνια στο δεκαρικο λεμε τωρα, θα παω να το δω το μηχανακι..
-
Πατέντα για τα τελικά, ζάντες τσίρκουλο, κατεβασμένα μπροστινά....
:ohmy: :cry: :cry:
Έχουν προταθεί ΠΟΛΥ καλύτερα πιο πάνω!
ΕΝΤΙΤ: Συγγνώμη, στην πρώτη φωτό το έχεις δει το πηρούνι τι διαδρομή έχει?????????? Φίλε, ΟΥΤΕ ΚΑΝ....
-
Πατέντα για τα τελικά, ζάντες τσίρκουλο, κατεβασμένα μπροστινά....
:ohmy: :cry: :cry:
Έχουν προταθεί ΠΟΛΥ καλύτερα πιο πάνω!
ΕΝΤΙΤ: Συγγνώμη, στην πρώτη φωτό το έχεις δει το πηρούνι τι διαδρομή έχει?????????? Φίλε, ΟΥΤΕ ΚΑΝ....
Συμφωνώ!!! Συν το ψυγείο μου φάινεται σαν να εχει κάποιο χτύπημα ή κάνω λάθος???
-
Είχε φάει μια ψηλή σίγουρα ο προηγούμενος από Κατερίνη που ήταν..τον εντόπισα στο fb
-
Πατέντα για τα τελικά, ζάντες τσίρκουλο, κατεβασμένα μπροστινά....
:ohmy: :cry: :cry:
Έχουν προταθεί ΠΟΛΥ καλύτερα πιο πάνω!
ΕΝΤΙΤ: Συγγνώμη, στην πρώτη φωτό το έχεις δει το πηρούνι τι διαδρομή έχει?????????? Φίλε, ΟΥΤΕ ΚΑΝ....
αποριπτεται τοτε...
-
Μίλησα μαζί του .... όντως το έχει κατεβάσει το μπροστινό το λέέι ο ίδιος
και ανεβαίνει λέει εύκολα ( φαντάζομαι κάποιος αποστάτης )
Καλά το να βρεις tuono gen 2 το 2020 χωρίς τούμπα είναι σαν να ψάχνεις 20χρονη παρθένα :tez:
-
Μίλησα μαζί του .... όντως το έχει κατεβάσει το μπροστινό το λέέι ο ίδιος
και ανεβαίνει λέει εύκολα ( φαντάζομαι κάποιος αποστάτης )
Καλά το να βρεις tuono gen 2 το 2020 χωρίς τούμπα είναι σαν να ψάχνεις 20χρονη παρθένα :tez:
αυτο ειναι πιο ευκολο :D :D
-
Το μπροστινό σύστημα το κατεβάζεις ή το ανεβάζεις από τις πλάκες! Δουλειά μισής ώρας με τον καφέ παρέα!
Τώρα το θέμα είναι γιατί το είχε κατεβάσει? Πάντως φαίνεται ταλαίπωρο το μηχανάκι!!! Δυστυχώς η κατηγορία των Street/Naked πέφτει σε ''κακά'' συνήθως χέρια και για να βρεις καλό μηχανάκι θα φας χρόνο και χρήμα!!!
-
Μίλησα μαζί του .... όντως το έχει κατεβάσει το μπροστινό το λέέι ο ίδιος
και ανεβαίνει λέει εύκολα ( φαντάζομαι κάποιος αποστάτης )
Καλά το να βρεις tuono gen 2 το 2020 χωρίς τούμπα είναι σαν να ψάχνεις 20χρονη παρθένα :tez:
Εντάξει, σίγουρα θα ανεβαίνει (αν και ψυλιάζομαι ότι έχει πετσοκόψει τα ελατήρια) αλλά με τόσο χαμήλωμα εμπρός, το όλο πακέτο μου κάνει για κόντρα/σκίσιμο. Επίσης προσωπικά ποτέ δεν είχα σαν πρώτο μέλημα να μην έχει πέσει η εκάστοτε μηχανή...
Το μπροστινό σύστημα το κατεβάζεις ή το ανεβάζεις από τις πλάκες! Δουλειά μισής ώρας με τον καφέ παρέα!
Τώρα το θέμα είναι γιατί το είχε κατεβάσει? Πάντως φαίνεται ταλαίπωρο το μηχανάκι!!! Δυστυχώς η κατηγορία των Street/Naked πέφτει σε ''κακά'' συνήθως χέρια και για να βρεις καλό μηχανάκι θα φας χρόνο και χρήμα!!!
Παιδιά, έχει μειωθεί και η διαδρομή στην εμπρός ανάρτηση!
-
Κοίτα Γιώργο και αυτό περί σκισίματος το συζητάμε ...
tuono είναι , γιαυτό τα χουν πάρει οι περισσότεροι ,
και αν θες αυτός είναι και ο προορισμός του από το εργοστάσιο .
Σίγουρα η εικόνα μιας χαμηλωμένης ανάρτησης προβληματιζει ,
όπως και η εικόνα βαμένων πλαστικών
ή ακόμα ακόμα αυτό που άκουσα για ένα βαθουλωματάκι στο πλαίσιο ...
Αλλά από την άλλη η τιμή τα καθορίζει όλα [size=78%] [/size] :ohyes:
-
Όντως στις φωτογραφίες τώρα που το είδα φαίνεται σχεδόν η μισή διαδρομή!
Από αυτό και μόνο δε θα ασχολιομουν καθόλου με το μηχανάκι!
-
τουλαχιστον με αυτα και με αυτα,ξεκαθαριζουν οι επιλογες ;) ;)
-
Μίλησα μαζί του .... όντως το έχει κατεβάσει το μπροστινό το λέέι ο ίδιος
και ανεβαίνει λέει εύκολα ( φαντάζομαι κάποιος αποστάτης )
Καλά το να βρεις tuono gen 2 το 2020 χωρίς τούμπα είναι σαν να ψάχνεις 20χρονη παρθένα :tez:
Σ'αυτό θα διαφωνήσω.Αν ψαχτείς βρίσκεις 20χρονη παρθένα.Απλώς εμείς τις θέλουμε και να τα ξέρουν όλα και να μην ξέρουνε τίποτα! :P
-
Φίλοι μου γειά σας.
Ενδιαφέρομαι για αγορά Tuono Gen2 (έρωτας πολλών ετών) και θα χρειαστώ την πολύτιμη βοήθεια-συμβουλή σας.
Δεν θεώρησα σκόπιμο να ανοίξω καινούργιο νήμα, μιας και αυτό είναι ενεργό.
Να συστηθώ κατ΄αρχήν, με λένε Ανδρέα, διανύω τα 2α άντα, ώριμος πια, και κάτοχος αρκετών μοτοσυκλετών (ιαπωνικών) στην μοτοσυκλετιστική μου διαδρομή. Αυτή τη στιγμή έχω ένα Hayabusa K8, και νομίζω με την αγορά του Tuono, θα έχω έναν ιδανικό συνδυασμό.
Για σβέλτα ταξίδια το Busa, και για στριφτερές διαδρομές το Tuono (εφόσον ολοκληρωθεί το συνοικέσιο). Η χρήση του Tuono, θα είναι μόνο εκτός Αθήνας, σε μονοήμερες εκδρομές-βόλτες, αυστηρά solo οδήγηση. (για το έτερον ήμισυ, υπάρχει το Βusa).
Έχω διαβάσει-ασχοληθεί αρκετά για το Tuono, και ξέρω ότι έχει αλεξίσφαιρο μοτέρ, και για το κλασσικό πρόβλημα με τα πηνία.
Για να μην κουράζω, προσανατολίζομαι κυρίως για την Factory έκδοση, αλλά δεν θα έλεγα όχι και σε ένα άριστα συντηρημένο "απλό".
To budget που διαθέτω, είναι ανάλογα με την κατάσταση της μηχανής. Χοντρικά. με μικρές εξαιρέσεις είναι 6.000 max για το factory, και 4.500 max για την απλή έκδοση. Να τονίσω ότι δεν θα κάνω καμία βιαστική αγορά, θα περιμένω το κατάλληλο Tuono, στην σωστή τιμή.
Παραθέτω κάποιες αγγελίες που έχω δει, και θα ήθελα τη γνώμη σας. Ενδεχομένως κάποια από αυτά να τα γνωρίζει κάποιος.
Ευχαριστώ!
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/) - αυτό είναι η επιλογή μου προς το παρόν
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24821946/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/24821946/)
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22542119/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/22542119/)
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25012254/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25012254/)
αυτό το δίνει 9.500.. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/15271003/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/15271003/)
-
Το πρώτο που έβαλες είναι του Στέλιου. Γνωρίζω το παιδί και ξέρω ότι δεν είναι κάγκουρας ή απρόσεκτος με τα μηχανάκια, νομίζω ότι αυτό είναι το 2ο factory του. Δεν γνωρίζω το μηχανάκι, φαίνεται καλό και αφού συζητάει την τιμή, γιατί όχι.
Εγώ πάντως, θα κοίταζα και αυτό
https://www.car.gr/28115907-aprilia-tuono-1000-factory-factory
-
Το πρώτο που έβαλες είναι του Στέλιου. Γνωρίζω το παιδί και ξέρω ότι δεν είναι κάγκουρας ή απρόσεκτος με τα μηχανάκια, νομίζω ότι αυτό είναι το 2ο factory του. Δεν γνωρίζω το μηχανάκι, φαίνεται καλό και αφού συζητάει την τιμή, γιατί όχι.
Εγώ πάντως, θα κοίταζα και αυτό
https://www.car.gr/28115907-aprilia-tuono-1000-factory-factory
Φίλε lopsi ευχαριστώ για την απάντηση.
Το είδα και αυτό που έστειλες, η τιμή του είναι καλή, αλλά κάτι δεν μου πάει καλά σε αυτό. Ίσως είναι λεπτομέρειες, αλλά το αυτοκόλλητο στο Ohlins είναι αλλοιωμένο, η Acra πίσω δεν έχει αυτοκόλλητο, και στο σημείο που ενώνεται το τελικό με την σωλήνα της εξάτμισης, μου φαίνεται σαν να μην εφαρμόζει καλά, δεν ξέρω μπορεί να κάνω λάθος.. Το 1ο αντίθετα φαίνεται καθαρό, όσο βέβαια μπορεί να καταλάβει κάποιος από φωτογραφίες. Στα θετικά επίσης κάνει αναφορά στον Bill.
-
Το πρώτο που έβαλες είναι του Στέλιου. Γνωρίζω το παιδί και ξέρω ότι δεν είναι κάγκουρας ή απρόσεκτος με τα μηχανάκια, νομίζω ότι αυτό είναι το 2ο factory του. Δεν γνωρίζω το μηχανάκι, φαίνεται καλό και αφού συζητάει την τιμή, γιατί όχι.
Εγώ πάντως, θα κοίταζα και αυτό
https://www.car.gr/28115907-aprilia-tuono-1000-factory-factory
Φίλε lopsi ευχαριστώ για την απάντηση.
Το είδα και αυτό που έστειλες, η τιμή του είναι καλή, αλλά κάτι δεν μου πάει καλά σε αυτό. Ίσως είναι λεπτομέρειες, αλλά το αυτοκόλλητο στο Ohlins είναι αλλοιωμένο, η Acra πίσω δεν έχει αυτοκόλλητο, και στο σημείο που ενώνεται το τελικό με την σωλήνα της εξάτμισης, μου φαίνεται σαν να μην εφαρμόζει καλά, δεν ξέρω μπορεί να κάνω λάθος.. Το 1ο αντίθετα φαίνεται καθαρό, όσο βέβαια μπορεί να καταλάβει κάποιος από φωτογραφίες. Στα θετικά επίσης κάνει αναφορά στον Bill.
Σωστός, επίσης το βασικότερο είναι ότι μάλλον είναι βαμμένο (ή είναι αλλαγμένα τα πλαστικά), καθότι ο συγκεκριμένος χρωματικός συνδιασμός βγήκε στα τελευταία Tuono Factory (το 2010 ή το 2011). Παρόλα αυτά, αν είναι σε καλή κατάσταση γενικότερα, τα περιφεριακά λειτουργούν χωρίς προβλήματα και η τιμή συζητηθεί με βάση όλα τα παραπάνω, εγώ θα το κοίταζα.
-
Το πρώτο που έβαλες είναι του Στέλιου. Γνωρίζω το παιδί και ξέρω ότι δεν είναι κάγκουρας ή απρόσεκτος με τα μηχανάκια, νομίζω ότι αυτό είναι το 2ο factory του. Δεν γνωρίζω το μηχανάκι, φαίνεται καλό και αφού συζητάει την τιμή, γιατί όχι.
Εγώ πάντως, θα κοίταζα και αυτό
https://www.car.gr/28115907-aprilia-tuono-1000-factory-factory
Φίλε lopsi ευχαριστώ για την απάντηση.
Το είδα και αυτό που έστειλες, η τιμή του είναι καλή, αλλά κάτι δεν μου πάει καλά σε αυτό. Ίσως είναι λεπτομέρειες, αλλά το αυτοκόλλητο στο Ohlins είναι αλλοιωμένο, η Acra πίσω δεν έχει αυτοκόλλητο, και στο σημείο που ενώνεται το τελικό με την σωλήνα της εξάτμισης, μου φαίνεται σαν να μην εφαρμόζει καλά, δεν ξέρω μπορεί να κάνω λάθος.. Το 1ο αντίθετα φαίνεται καθαρό, όσο βέβαια μπορεί να καταλάβει κάποιος από φωτογραφίες. Στα θετικά επίσης κάνει αναφορά στον Bill.
Σωστός, επίσης το βασικότερο είναι ότι μάλλον είναι βαμμένο (ή είναι αλλαγμένα τα πλαστικά), καθότι ο συγκεκριμένος χρωματικός συνδιασμός βγήκε στα τελευταία Tuono Factory (το 2010 ή το 2011). Παρόλα αυτά, αν είναι σε καλή κατάσταση γενικότερα, τα περιφεριακά λειτουργούν χωρίς προβλήματα και η τιμή συζητηθεί με βάση όλα τα παραπάνω, εγώ θα το κοίταζα.
Από μια πρόχειρη ματιά στο διαδίκτυο, το χρώμα αυτό βγήκε στο factory του 2009.
https://www.motorcyclespecifications.com/aprilia-tuono-1000r-factory-2009/ (https://www.motorcyclespecifications.com/aprilia-tuono-1000r-factory-2009/)
Ας πουν οι πιο γνώστες την άποψή τους. Η διαφορά των 500eu με την 1η αγγελία δεν είναι τεράστια, για να ρισκάρει κάποιος.
-
Καλωσήρθες φίλε Ανδρέα και με το καλό να βρείς το κατάλληλο tuono! Το factory είναι αδυναμία αρκεί να βρεθεί το κατάλληλο πάντα! :bye:
-
Καλωσήρθες φίλε Ανδρέα και με το καλό να βρείς το κατάλληλο tuono! Το factory είναι αδυναμία αρκεί να βρεθεί το κατάλληλο πάντα! :bye:
Καλώς σας βρήκα, ευχαριστώ για την υποδοχή!
-
Ανδρεα ψάχνω και εγώ αυτή την εποχή...το πατρινό έχει πουληθεί να ξέρεις..
Αυτό θα έπαιρνα αλλά δεν το πρόλαβα,γιατί καθυστέρησε η πώληση του δικού μου..πήγαινε δες τα μηχανάκια,διότι κάποιοι φίλοι που είδαν μερικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση..
Τα φακτορυ που λες φαίνονται πάντως πολύ καλά και όσο ναναι το φακτορυ είναι ένα σκαλί πάνω σαν μηχανάκι απ' το απλο
-
Ανδρεα ψάχνω και εγώ αυτή την εποχή...το πατρινό έχει πουληθεί να ξέρεις..
Αυτό θα έπαιρνα αλλά δεν το πρόλαβα,γιατί καθυστέρησε η πώληση του δικού μου..πήγαινε δες τα μηχανάκια,διότι κάποιοι φίλοι που είδαν μερικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση..
Τα φακτορυ που λες φαίνονται πάντως πολύ καλά και όσο ναναι το φακτορυ είναι ένα σκαλί πάνω σαν μηχανάκι απ' το απλο
Τα καλά μηχανάκια φεύγουν γρήγορα δυστυχώς.
Γενικότερα εάν βρεθεί το κατάλληλο διαμαντάκι, θέλει αποφασιστικότητα και γρήγορες κινήσεις,
αρκεί να υπάρχουν τα χρήματα διαθέσιμα βέβαια.
Πάντως δεν παίζουν αξιόλογα Tuono αυτή την περίοδο. Φτωχά πράγματα. Από Σεπτέμβρη πιστεύω οτι θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές.
Καλή τύχη σου εύχομαι και υπομονή.. Όχι βιασύνες γιατί μια λάθος επιλογή, θα κοστίσει πολύ σε όλα τα επίπεδα.
-
Ανδρεα ψάχνω και εγώ αυτή την εποχή...το πατρινό έχει πουληθεί να ξέρεις..
Αυτό θα έπαιρνα αλλά δεν το πρόλαβα,γιατί καθυστέρησε η πώληση του δικού μου..πήγαινε δες τα μηχανάκια,διότι κάποιοι φίλοι που είδαν μερικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση..
Τα φακτορυ που λες φαίνονται πάντως πολύ καλά και όσο ναναι το φακτορυ είναι ένα σκαλί πάνω σαν μηχανάκι απ' το απλο
Τα καλά μηχανάκια φεύγουν γρήγορα δυστυχώς.
Γενικότερα εάν βρεθεί το κατάλληλο διαμαντάκι, θέλει αποφασιστικότητα και γρήγορες κινήσεις,
αρκεί να υπάρχουν τα χρήματα διαθέσιμα βέβαια.
Πάντως δεν παίζουν αξιόλογα Tuono αυτή την περίοδο. Φτωχά πράγματα. Από Σεπτέμβρη πιστεύω οτι θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές.
Καλή τύχη σου εύχομαι και υπομονή.. Όχι βιασύνες γιατί μια λάθος επιλογή, θα κοστίσει πολύ σε όλα τα επίπεδα.
Εσύ έχεις το μπουσα και κόβεις βόλτες ομως :D :D
Εγώ είμαι πεζο2 :D :D :D
Θα τη βρούμε την άκρη όντως :ohyes: :ohyes:
-
Ανδρεα ψάχνω και εγώ αυτή την εποχή...το πατρινό έχει πουληθεί να ξέρεις..
Αυτό θα έπαιρνα αλλά δεν το πρόλαβα,γιατί καθυστέρησε η πώληση του δικού μου..πήγαινε δες τα μηχανάκια,διότι κάποιοι φίλοι που είδαν μερικά δεν ήταν σε καλή κατάσταση..
Τα φακτορυ που λες φαίνονται πάντως πολύ καλά και όσο ναναι το φακτορυ είναι ένα σκαλί πάνω σαν μηχανάκι απ' το απλο
Τα καλά μηχανάκια φεύγουν γρήγορα δυστυχώς.
Γενικότερα εάν βρεθεί το κατάλληλο διαμαντάκι, θέλει αποφασιστικότητα και γρήγορες κινήσεις,
αρκεί να υπάρχουν τα χρήματα διαθέσιμα βέβαια.
Πάντως δεν παίζουν αξιόλογα Tuono αυτή την περίοδο. Φτωχά πράγματα. Από Σεπτέμβρη πιστεύω οτι θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές.
Καλή τύχη σου εύχομαι και υπομονή.. Όχι βιασύνες γιατί μια λάθος επιλογή, θα κοστίσει πολύ σε όλα τα επίπεδα.
Εσύ έχεις το μπουσα και κόβεις βόλτες ομως :D :D
Εγώ είμαι πεζο2 :D :D :D
Θα τη βρούμε την άκρη όντως :ohyes: :ohyes:
Σε καταλαβαίνω απόλυτα, καίγεσαι για αγορά, αλλά θα ξαναπώ υπομονή.
Να βρεις την κατάλληλη νύφη στην σωστή τιμή. Φαντάζομαι ότι θα θέλεις να συμβιώσεις αρκετό καιρό με το Tuono.
Μην κάνεις λάθος επιλογή, έλεγξε τη μέχρι τελευταία λεπτομέρεια σε αξιόπιστο συνεργείο.
Μην νομίζεις ότι μιλάω με ασφάλεια γιατί έχω το Busa, και να μην το είχα πάλι δεν θα βιαζόμουν, εάν δεν ήμουν βέβαιος για την αγορά.
-
Γνωρίζει κάποιος από εδώ τον Bill, να μας πει τη γνώμη του γι αυτό το factory?
Στην αγγελία αναφέρει ότι πηγαίνει εκεί για service.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/)
Μπορώ να το πάω για έλεγχο (εάν συμφωνήσουμε στην τιμή) στο συνεργείο που πάω το Busa, είναι πολύ καλοί στην δουλειά τους και εμπιστεύομαι την γνώμη τους, αλλά για Aprilia θα ήθελα κάτι πιο εξειδικευμένο. Οπότε μάλλον προς Bill θα κινηθώ και εγώ.
-
Ανδρέα ο Bill είναι μέλος εδώ, από τα αρχαιότερα μάλιστα (ΛΙΝΚ (https://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=profile;u=154)) και μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του μέσω των προσωπικών μηνυμάτων του forum.
Τον γνωρίζουμε οι περισσότεροι καθώς τον εμπιστευόμαστε για τα μηχανάκια μας αφού τα ξέρει με κλειστά μάτια και έχει βοηθήσει πολλά παιδιά κατά καιρούς σε ό,τι πρόβλημα κι αν είχαν.
Δεν μπορώ να γράψω παραπάνω καθώς μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση οπότε εσύ αποφασίζεις και αν θες επικοινωνείς μαζί του και πράττεις ανάλογα. ;)
-
Γνωρίζει κάποιος από εδώ τον Bill, να μας πει τη γνώμη του γι αυτό το factory?
Στην αγγελία αναφέρει ότι πηγαίνει εκεί για service.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/)
Μπορώ να το πάω για έλεγχο (εάν συμφωνήσουμε στην τιμή) στο συνεργείο που πάω το Busa, είναι πολύ καλοί στην δουλειά τους και εμπιστεύομαι την γνώμη τους, αλλά για Aprilia θα ήθελα κάτι πιο εξειδικευμένο. Οπότε μάλλον προς Bill θα κινηθώ και εγώ.
και εγώ είμαι της άποψης να συντηρείται στον Βασίλη, ή σε άλλο ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ συνεργείο Aprilia. Κατά την γνώμη μου, αφού είσαι "λοκαρισμένος" σε συγκεκριμένο μοντέλο (Tuono Factory 2ης γενιάς), πήγαινε δες και τα 3 που υπάρχουν στο car σε λογικές τιμές. Δες τα από κοντά, αξιολόγησε την κατάστασή τους αλλά και τους ιδιοκτήτες τους, δες τις τιμές που μπορείς να πετύχεις, ζυγισέ τα και πράξε αναλόγως.
Μπορεί πχ το μηχανάκι στον Αγ. Δημήτριο να είναι βαμμένο αλλά η τελική τιμή να είναι αρκετά φθηνότερη ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό το "ελλάτωμα", το άλλο στην Αθήνα να θέλει λίγο φροντίδα και ένα σέρβις αλλά επίσης να αγοράζεται φθηνά ή τελικά του Στέλιου να είναι η καλύτερη περίπτωση.
Υπόψην, δεν ξέρω/δεν έχω δει κανένα από τα Tuono που σου γράφω :D
-
Ανδρέα ο Bill είναι μέλος εδώ, από τα αρχαιότερα μάλιστα (ΛΙΝΚ (https://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=profile;u=154)) και μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του μέσω των προσωπικών μηνυμάτων του forum.
Τον γνωρίζουμε οι περισσότεροι καθώς τον εμπιστευόμαστε για τα μηχανάκια μας αφού τα ξέρει με κλειστά μάτια και έχει βοηθήσει πολλά παιδιά κατά καιρούς σε ό,τι πρόβλημα κι αν είχαν.
Δεν μπορώ να γράψω παραπάνω καθώς μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση οπότε εσύ αποφασίζεις και αν θες επικοινωνείς μαζί του και πράττεις ανάλογα. ;)
Έγινε, ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. :brv:
-
Γνωρίζει κάποιος από εδώ τον Bill, να μας πει τη γνώμη του γι αυτό το factory?
Στην αγγελία αναφέρει ότι πηγαίνει εκεί για service.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/)
Μπορώ να το πάω για έλεγχο (εάν συμφωνήσουμε στην τιμή) στο συνεργείο που πάω το Busa, είναι πολύ καλοί στην δουλειά τους και εμπιστεύομαι την γνώμη τους, αλλά για Aprilia θα ήθελα κάτι πιο εξειδικευμένο. Οπότε μάλλον προς Bill θα κινηθώ και εγώ.
σαν γνωστό μου φαίνεται το μηχανάκι!! :D
-
Το πρώτο που έβαλες είναι του Στέλιου. Γνωρίζω το παιδί και ξέρω ότι δεν είναι κάγκουρας ή απρόσεκτος με τα μηχανάκια, νομίζω ότι αυτό είναι το 2ο factory του. Δεν γνωρίζω το μηχανάκι, φαίνεται καλό και αφού συζητάει την τιμή, γιατί όχι.
Εγώ πάντως, θα κοίταζα και αυτό
https://www.car.gr/28115907-aprilia-tuono-1000-factory-factory
θενκς Γιώργο! :bye:
το δεύτερο Factory, το τρίτο Tuono!
στο μέλλον μπορεί να έρθει και τέταρτο,κανείς δεν ξέρει..! :D
-
Το πρώτο που έβαλες είναι του Στέλιου. Γνωρίζω το παιδί και ξέρω ότι δεν είναι κάγκουρας ή απρόσεκτος με τα μηχανάκια, νομίζω ότι αυτό είναι το 2ο factory του. Δεν γνωρίζω το μηχανάκι, φαίνεται καλό και αφού συζητάει την τιμή, γιατί όχι.
Εγώ πάντως, θα κοίταζα και αυτό
https://www.car.gr/28115907-aprilia-tuono-1000-factory-factory
θενκς Γιώργο! :bye:
το δεύτερο Factory, το τρίτο Tuono!
στο μέλλον μπορεί να έρθει και τέταρτο,κανείς δεν ξέρει..! :D
Γειά σου Στέλιο!
Καλή πώληση εύχομαι και με το καλό να αγοράσεις αυτό που θες! Όπως βλέπεις, 3ο Tuono και για μένα (1ης γενιάς βέβαια αλλά σπεσιαλάκι ;) ) αυτά τα μηχανάκια δεν μας αφήνουν σε ησυχία :D :D :D :D
-
εσύ πήγες ανάποδα!
το 1ης γενιάς το παίρνουν πρώτο!!
μετά 2ης και μετά V4.
-
Γνωρίζει κάποιος από εδώ τον Bill, να μας πει τη γνώμη του γι αυτό το factory?
Στην αγγελία αναφέρει ότι πηγαίνει εκεί για service.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/ (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/28913971/)
Μπορώ να το πάω για έλεγχο (εάν συμφωνήσουμε στην τιμή) στο συνεργείο που πάω το Busa, είναι πολύ καλοί στην δουλειά τους και εμπιστεύομαι την γνώμη τους, αλλά για Aprilia θα ήθελα κάτι πιο εξειδικευμένο. Οπότε μάλλον προς Bill θα κινηθώ και εγώ.
σαν γνωστό μου φαίνεται το μηχανάκι!! :D
Ποιός είστε κύριε??? :ohmy: :)
-
σαν γνωστό μου φαίνεται το μηχανάκι!! :D
Ποιός είστε κύριε??? :ohmy: :)
πάντως όχι αυτός με τον ένα καθρέφτη!!! :D :D
-
σαν γνωστό μου φαίνεται το μηχανάκι!! :D
Ποιός είστε κύριε??? :ohmy: :)
πάντως όχι αυτός με τον ένα καθρέφτη!!! :D :D
Ο μονός καθρέφτης είναι μεγάλη μόντα Στέλιο!
Είσαι και νόμιμος, αλλά ταυτόχρονα εξοικονομείς 115γρ., και κερδίζεις 1,5 χιλιόμετρο τελικής,
λόγω καλύτερης αεροδυναμικής (σε στάση κροκόδειλος πάντα!) :P
-
και καλά,μέχρι τα 100-120 ας πούμε ότι παλεύεται...
μετά που λυσσομανάει ο αγέρας,δεν παίζει το τιμόνι πέρα-δώθε??
εδώ κανά μανίκι εξέχει λίγο και μας παίρνει και μας σηκώνει!
-
και καλά,μέχρι τα 100-120 ας πούμε ότι παλεύεται...
μετά που λυσσομανάει ο αγέρας,δεν παίζει το τιμόνι πέρα-δώθε??
εδώ κανά μανίκι εξέχει λίγο και μας παίρνει και μας σηκώνει!
Μάλλον θα έχει και γερμανοπολύγωνο μαζί, στην εθνική οδό θα βγάζει τον καθρέφτη και θα απογειώνεται...
-
ΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΑ!!!
εμπρός καλό μου Factoryyyyy!! :D :D
-
Τι παιζει με τα map 1 map2 κτλ ?
Ειναι map 0 απο μαμα και μετα αναλογα τι του βαζεις παει σε map 1 kai map2 ?
-
Τι παιζει με τα map 1 map2 κτλ ?
Ειναι map 0 απο μαμα και μετα αναλογα τι του βαζεις παει σε map 1 kai map2 ?
ο εγκέφαλος του Tuono έχει δύο θέσεις για χάρτες οι οποίοι αλλάζουν μόνο στο συνεργείο που το κουμπώνουν σε εργαλείο χειρός (Axone λέγεται νομίζω).
Map 1 είναι ο default χάρτης που έχει για να δουλεύει με τα μαμά τελικά.
Map 2 είναι ο χάρτης για ελεύθερα τελικά.
και αν βάλεις ολόσωμη εξάτμιση όπως Akra Evo 6,σου περνάνε στο συνεργείο άλλον ξεχωριστό χάρτη.
-
Τα carbon καπακια για σκελετο και ψαλιδι βγαινουν ευκολα για τυχον ελεγχο η ειναι αυτοκολλητα?
-
Τα carbon καπακια για σκελετο και ψαλιδι βγαινουν ευκολα για τυχον ελεγχο η ειναι αυτοκολλητα?
του ψαλιδιου θα ναι κολλημενα,του πλαισιου βιδωτα.
-
Τα carbon καπακια για σκελετο και ψαλιδι βγαινουν ευκολα για τυχον ελεγχο η ειναι αυτοκολλητα?
του ψαλιδιου θα ναι κολλημενα,του πλαισιου βιδωτα.
Στο δικό μου είναι κολλητά και τα δύο. Μάλλον δύσκολα θα βγούν, χωρίς να χαλάσουν. Και στο παλιό 2ης γενιάς που είχα βάλει πλαισίου, πάλι κολλητά είχαν μπει.
-
Αφου τα κρατάνε ρε συ εκείνες οι βάσεις των πλαστικών του ψυγείου.
Θα βάλω φωτο μετά.
Σε δεύτερης γενιάς,του πλαισίου δεν είχα βάλει καν κόλλα.εφαρμοζαν τέλεια με αυτά τα σημεία.
Ίσως να είναι διαφορετικής κατασκευής.
Τα δικά μου ήταν carbon aramid
-
Αφου τα κρατάνε ρε συ εκείνες οι βάσεις των πλαστικών του ψυγείου.
Θα βάλω φωτο μετά.
Σε δεύτερης γενιάς,του πλαισίου δεν είχα βάλει καν κόλλα.εφαρμοζαν τέλεια με αυτά τα σημεία.
Ίσως να είναι διαφορετικής κατασκευής.
Τα δικά μου ήταν carbon aramid
Το τωρινό έτσι το πήρα, στο παλιό 2ης γενιάς μου τα έβαλε ο Βασίλης. Νομίζω ότι χωρίς κάποιου τύπου κόλληση είναι επίφοβο, ειδικά στα χαμηλά σημεία του πλαισίου.
-
(https://i.imgur.com/44E2KAH.jpg)
εμενα ειχαν πολυ καλη εφαρμογη μονο με τις στηριξεις στα σημεια
-
(https://i.imgur.com/44E2KAH.jpg)
εμενα ειχαν πολυ καλη εφαρμογη μονο με τις στηριξεις στα σημεια
Έτσι ήξερα κι εγώ,όχι και κόλλα στο πλαίσιο!Δεν το βάζεις καθόλου αν είναι :kalo: