Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikostuono στις Ιούνιος 27, 2020, 12:37:03 πμ
Ανοίγω καινούργιο θέμα για αυτήν την βλάβη καθώς βλέπω πολλά διαφορετικά θέματα για την ίδια βλάβη αλλά με λίγο διαφορετικές περιγραφές σε παλαιότερα post. Σε κάποιο από αυτά τα παλιότερα είχα γράψει και εγώ το πρόβλημα με σβήσιμο κινητήρα σε ανύποπτο χρόνο το οποίο όμως το είχα ξεχάσει καθώς δεν είχε εμφανιστεί για κανένα χρόνο και πάνω. Τώρα πλέον η μηχανή είναι στο συνεργείο εδώ και δύο βδομάδες κάνοντας το πρόβλημα αυτό σε κάθε εκκίνηση του μοτέρ. Έχει μπει πάνω στο δυναμόμετρο και κάθε φορά με το που ξεκινάς το μηχανάκι άλλες φορές μετά από 20-30 δευτερόλεπτα κι άλλες φορές στο ρελαντί άμεσα η μηχανή σβήνει απότομα και ένα παράξενο συμβάν ειναι ότι ενώ έχεις μέσα Τρίτη Η τέταρτη ταχύτητα στο σασμάν ανάβει πάντα το λαμπάκι της Νεκράς και για να ξαναπάρει Μπρος πρέπει να κλείσεις τον διακόπτη και να τον ξανά ανοίξεις με το κλειδί. Αφού καταργήσαμε την βαλβίδα του stand και τον αισθητήρα πτώσης το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Μετρήσαμε τα πηνία τα οποία έδειξαν καλή λειτουργία ενώ ο ανορθωτής έδειξε ότι δεν φόρτιζε καλά την μπαταρία. Χθες παρέλαβα τον καινούργιο ανορθωτή γνήσιο και τον φορέσαμε σήμερα και πάλι το μηχανάκι έκανε ακριβώς τα ίδια πράγματα😮😮😮 Σβήνει και με νεκρα και με ταχύτητα σε ακανόνιστα χρονικά διαστήματα. Δεν δουλεύει πάντως ποτέ πάνω από ένα με 2 λεπτά πάνω στο δυναμόμετρο. Μην ξεχάσω να πω ότι άλλαξα και την μπαταρία. Αν κάποιος έχει κάτι νεότερο για αυτό το είδος βλάβης καθώς το βλέπω αρκετό καιρό να υπάρχει στο forum ας πει κάποια πιθανή αιτία την οποία συνάντησε.
Σαν ζημιά εμένα μου κάνει σε καλωδίωση ή φισες... Έχεις δοκιμάσει αν στο κάνει και με νεκρά Όταν πατάς γκάζι σε κάποιες στροφές? Για τν νεκρά έχει κάποιον αισθητήρα.... για Βγάλτο εκτός λειτουργίας και αυτόν
Και με νεκρά το κάνει. Και με ανοιχτό γκάζι σε επιτάχυνση το κάνει... Τον αισθητήρα της Νεκράς δε νομίζω να παίζει ρόλο για να τον απομονώσω γιατί η ένδειξη της Νεκράς ανάβει αφού σβήσει το μηχανάκι. Δεν ανάβει δηλαδή ταυτόχρονα η λίγο πριν το σβήσιμο για να πεις ότι προκαλεί την δυςλειτουργεία αυτή.
Για να αρχίσουμε από τα εύκολα Δεν καταργείς πρώτα το σβηστήρι κ Ρίξε και μία ματιά στο κεντρικό διακόπτη Τίποτα από τα δύο δεν θα έδιναν βλάβη καταγεγραμμένη στο όργανο
Αυτό που δεν έχω δοκιμάσει είναι το kill switch. Είναι μια πιθανότητα. Θα το προσθέσω σ’ αυτά που θα δοκιμάσω τη Δευτέρα. Για το διακόπτη της κλειδαριάς δε νομίζω γιατί αν δεν έκανε κάποια επαφή θα τρεμόπαιζαν ή θα έσβηναν τα όργανα πιστευω..
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο Tuono gen2
Αποστολή από: bill στις Ιούνιος 27, 2020, 10:37:03 μμ
Αριστερα ,εκει που λυγιζει το γονατο σου, μεσα απο το σκελετο υπαρχει μια φισα ασπρη που δεν ειναι αδιαβροχη, με 6 καλωδια. Ειναι η φισα του κεντρικου διακοπτη, αποσυνδεσε την, αν εχει ιχνη οξειδωσης κ "πρασινιλα" ριξε σπρευ κ τριψε κ τις επαφες. Ενα απο τα καλωδια ειναι κ η διεγερση του εγκεφαλου, αν δεν εχει το σωστο βολταζ σβηνει μονο στα χαμηλα κ δεν καταγραφει βλαβη γιατι ο εγκεφαλος "νομιζει"οτι απλα κλεινεις τον διακοπτη
Καν'το κ πες μας
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο Tuono gen2
Αποστολή από: bill στις Ιούνιος 27, 2020, 10:37:57 μμ
Αριστερα ,εκει που λυγιζει το γονατο σου, μεσα απο το σκελετο υπαρχει μια φισα ασπρη που δεν ειναι αδιαβροχη, με 6 καλωδια. Ειναι η φισα του κεντρικου διακοπτη, αποσυνδεσε την, αν εχει ιχνη οξειδωσης κ "πρασινιλα" ριξε σπρευ κ τριψε κ τις επαφες. Ενα απο τα καλωδια ειναι κ η διεγερση του εγκεφαλου, αν δεν εχει το σωστο βολταζ σβηνει μονο στα χαμηλα κ δεν καταγραφει βλαβη γιατι ο εγκεφαλος "νομιζει"οτι απλα κλεινεις τον διακοπτη
Καν'το κ πες μας
:bow: :bow: μίλησε ο γκουρού!!! Βασίλη Όταν είχα εγώ οξείδωση εκεί που λες Εμένα μου έβγαζε στο κεντρικό όργανο αποσυνδεδεμένη ecu...
Αριστερα ,εκει που λυγιζει το γονατο σου, μεσα απο το σκελετο υπαρχει μια φισα ασπρη που δεν ειναι αδιαβροχη, με 6 καλωδια. Ειναι η φισα του κεντρικου διακοπτη, αποσυνδεσε την, αν εχει ιχνη οξειδωσης κ "πρασινιλα" ριξε σπρευ κ τριψε κ τις επαφες. Ενα απο τα καλωδια ειναι κ η διεγερση του εγκεφαλου, αν δεν εχει το σωστο βολταζ σβηνει μονο στα χαμηλα κ δεν καταγραφει βλαβη γιατι ο εγκεφαλος "νομιζει"οτι απλα κλεινεις τον διακοπτη
Καν'το κ πες μας
Αυτό που με προβληματίζει στο παραπάνω που λες είναι ότι σβήνει μόνο στις χαμηλές. Γιατί εμένα σβήνει και στις χαμηλές και στο ρελαντί αλλά και σε υψηλές στροφές την ώρα που επιταχύνει η πηγαίνει πορεία..🤔 Θα ελέγξω όμως όπως και να έχει σε τι κατάσταση είναι.
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο Tuono gen2
Αποστολή από: bill στις Ιούνιος 28, 2020, 09:05:44 μμ
Αριστερα ,εκει που λυγιζει το γονατο σου, μεσα απο το σκελετο υπαρχει μια φισα ασπρη που δεν ειναι αδιαβροχη, με 6 καλωδια. Ειναι η φισα του κεντρικου διακοπτη, αποσυνδεσε την, αν εχει ιχνη οξειδωσης κ "πρασινιλα" ριξε σπρευ κ τριψε κ τις επαφες. Ενα απο τα καλωδια ειναι κ η διεγερση του εγκεφαλου, αν δεν εχει το σωστο βολταζ σβηνει μονο στα χαμηλα κ δεν καταγραφει βλαβη γιατι ο εγκεφαλος "νομιζει"οτι απλα κλεινεις τον διακοπτη
Καν'το κ πες μας
Αυτό που με προβληματίζει στο παραπάνω που λες είναι ότι σβήνει μόνο στις χαμηλές. Γιατί εμένα σβήνει και στις χαμηλές και στο ρελαντί αλλά και σε υψηλές στροφές την ώρα που επιταχύνει η πηγαίνει πορεία..🤔 Θα ελέγξω όμως όπως και να έχει σε τι κατάσταση είναι.
Δες το ,αλλιως το επομενο ειναι αισθητηρας στροφαλου.γενικα αισθητηρα στροφσλου βγαζουν.ειναι λιγο τσιμπημενος στην τιμη
Λοιπόν, επανέρχομαι στο θέμα καθώς εδώ και τρεις εβδομάδες και έπειτα από αρκετές βόλτες δεν μου έχει ξανά παρουσιάσει το πρόβλημα. Φαίνεται να ήταν γενικότερα οι επαφές και η φύσες που είχαν υποστεί οξείδωση. Αφού δοκιμάσαμε απομόνωση αισθητήρα πτώσης, stand και αλλαγή ανορθωτή Προχωρήσαμε σε καθάρισμα σε όλες της φύσες όπως πρότεινε παραπάνω και ο bill. Έπειτα από αυτό μπήκε στο δυναμόμετρο ξανά η μηχανή και δεν ξαναέκανε κιχ. Ελπίζω να ήταν τελικά αυτό καθώς ο μηχανικός μου έδωσε 90% να ήτανε αυτό η βλάβη. Εννοείται πως οδηγώ ακόμα με το χέρι στο συμπλέκτη για πιθανό σβήσιμο του κινητήρα. Ειδικά πάνω στην στροφή 😮
Λοιπόν, επανέρχομαι στο θέμα καθώς εδώ και τρεις εβδομάδες και έπειτα από αρκετές βόλτες δεν μου έχει ξανά παρουσιάσει το πρόβλημα. Φαίνεται να ήταν γενικότερα οι επαφές και η φύσες που είχαν υποστεί οξείδωση. Αφού δοκιμάσαμε απομόνωση αισθητήρα πτώσης, stand και αλλαγή ανορθωτή Προχωρήσαμε σε καθάρισμα σε όλες της φύσες όπως πρότεινε παραπάνω και ο bill. Έπειτα από αυτό μπήκε στο δυναμόμετρο ξανά η μηχανή και δεν ξαναέκανε κιχ. Ελπίζω να ήταν τελικά αυτό καθώς ο μηχανικός μου έδωσε 90% να ήτανε αυτό η βλάβη. Εννοείται πως οδηγώ ακόμα με το χέρι στο συμπλέκτη για πιθανό σβήσιμο του κινητήρα. Ειδικά πάνω στην στροφή 😮
Κατ'αρχή χαίρομαι που βρέθηκε το πρόβλημα. Αυτά τα νούμερα δίνει (νομίζω στον Κυνοσάτη) το πρώτης γενιάς με Ακράπες εκκεντροφόρους εισαγωγής παντού και τσιπάκι γκάμπρο ενός φίλου εδώ στο φόρουμ. Αν επιτρέπεται ποιό δυναμόμετρο είναι αυτό;
Κατ'αρχή χαίρομαι που βρέθηκε το πρόβλημα. Αυτά τα νούμερα δίνει (νομίζω στον Κυνοσάτη) το πρώτης γενιάς με Ακράπες εκκεντροφόρους εισαγωγής παντού και τσιπάκι γκάμπρο ενός φίλου εδώ στο φόρουμ. Αν επιτρέπεται ποιό δυναμόμετρο είναι αυτό;
απ την μπλουζα zen one racing δηλ http://www.zen1one.com/el/showpage.asp?tblname=Content_el&pagenum=30-9&ParentPageNum=30
Σωστός ο μάστορας (αν και υπήρχε μια μικρή πιθανότητα το μπλουζάκι να ήταν τυχαίο) αυτός είναι. Έκανα εκεί την μέτρηση λόγω του ότι εκεί έβαλα το gear indicator και η τοποθέτηση/ρύθμιση του γίνεται επι δυναμομετρου. Για την ιστορία φοράω ακραπες, φίλτρο ελευθερας dna και map2.
Παίδες καλησπερα!Δεν ανοίγω καινουργιο θεμα,οποτε αναφέρω το πρόβλημα μου.Εν κινήσει,μου έσβησε το tuono στην εθνικη και μύριζε έντονα καμμενο,συνοδευόμενο με κάπνους απο τις εξατμίσεις.Αφου νόμισα οτι πηρε φωτιά.Προσπαθησα να το βάλω μπροστά,αλλα δεν μιζαρισε καθολου.Οπως κανει οταν εχει μείνει απο μπαταρία.Καποια βοήθεια κάποιος φιλος;ευχαριστω
Παίδες καλησπερα!Δεν ανοίγω καινουργιο θεμα,οποτε αναφέρω το πρόβλημα μου.Εν κινήσει,μου έσβησε το tuono στην εθνικη και μύριζε έντονα καμμενο,συνοδευόμενο με κάπνους απο τις εξατμίσεις.Αφου νόμισα οτι πηρε φωτιά.Προσπαθησα να το βάλω μπροστά,αλλα δεν μιζαρισε καθολου.Οπως κανει οταν εχει μείνει απο μπαταρία.Καποια βοήθεια κάποιος φιλος;ευχαριστω
Αδερφέ για κόλλημα κινητήρα μου κάνει δυστυχώς.Την έχω πατήσει ξέρεις :(
Μόνο μάστορα. Παίζει να έκαψε καμιά φύσα και να μπήκε σε safe mode? Είσαι σίγουρος ότι οι καπνοί έβγαιναν από τις εξατμίσεις? Δεν είχες προηγούμενες ενδείξεις ότι κάτι δεν πάει καλά? Συντήρηση πότε είχε γίνει και τι?
Μου κάνει πολύ κουφό να ανατιναχθεί το μοτέρ στα ξαφνικά...
Συντηρημένο στην ωρα του,τα πάντα!Ποτε δεν ειχε εμφανίσει το παραμικρό.Ναι Γιώργο,ο καπνός έβγαινε απο τα τελικα...Ξεκινήσαμε ωραία τις διακοπες...
Καπνός μπορεί να βγει και από ακαυτη βενζινα που εξατμίζεται στα ζεστα μέρη του μοτέρ. Δοκίμασε να γυρίσεις τον στρόφαλο με το χέρι. Από την μεριά των πηνίωνν έχει καπάκι με αλλεν. Το βγάζεις, και το ίδιο μέγεθος αλλεν γυρνάει και το στρόφαλο.
στα 30.000 συν-πλην πάντως παίζουν τα πηνία στα Tuona... τώρα αν σβήνει εν κινήσει δεν γνωρίζω. όταν το Gen 1 μου είχε κάψει ανορθωτή πάντως,έσβησε στον δρόμο και δεν ξαναπήρε μέχρι να αντικατασταθεί γιατί δεν φόρτιζε την μπαταρία.
Ευχαριστω για τη βοήθεια!Οντως εχω το χειρότερο στο μυαλο μου,οποτε θα δούμε...Και ακομα ενα πρόβλημα,ειναι το οτι έμεινα στο ύψος της Θήβας,οποτε ήρθε οδική,το φόρτωσε και ένας θεός ξέρει ποτε θα τη φέρουν Αθηνα...
υπάρχει περίπτωση να κόλλησε το ρελέ της μίζας και εσύ να μν το κατάλαβες Μέχρι που έκαψες μίζες καλωδιώσεις κτλ??....... Όταν σου Έσβησε το μηχανάκι είχε ρεύματα είχε φώτα?
Κοντά στα 130 χλμ πήγαινα και οσο θυμάμαι,ξαφνικά εκεί που ειχα γκαζι,ξαφνικα τιποτα.Δεν φρέναρε η μηχανή ακαριαία,αλλα λογω της ταραχής,πάτησα συμπλέκτη να βγω απο τέρμα αριστερά στην άκρη.Ο διακόπτης ανοικτός και νεκρά στην οθόνη.
Για κανένα ανορθωτή σε κόβω και έμεινε από ρεύμα η μηχανή. Ρίξε μια ματιά στις ασφαλειες
Στάλθηκε από το STK-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο Tuono gen2
Αποστολή από: bill στις Αύγουστος 23, 2020, 10:59:37 μμ
Ισως ο Πισω κυλινδρος,να καρφωσε βαλβιδες...ισως...
Μπορει να το παθει απο καδενα,απο κολλημενο τεντωτηρα καδενας,να ξεκολησει καμια εδρα βαλβιδας η κ να κοψει βαλβιδα...σπανιες περιπτωσεις αλλα μεσα στα χρονια το εχω δει
Το βάρος στο βολάν?? Το έχω βγάλει από την πρώτη στιγμή μαζί με την τάπα στο φιλτροκούτι που έχει...... Εάν ήταν να πάθει κάτι Πίστεψέ με με τη χρήση που του κάνω εγώ θα το είχε πάθει.....
Ξέρω μηχανάκι που έχει καρφώσει δύο φορές βαλβίδες την ώρα που κυνήγαγε τελική και τελικά το πούλησε μετά από καιρό αποδείχτηκε ότι ήταν λάθος σημαδεμένα από το εργοστάσιο τα γρανάζια του εκκεντροφόρου!! ( αν είναι δυνατόν) και έτσι έπαιρνε λάθος χρόνισμα το μηχανάκι....
Ξέρω μηχανάκι που έχει καρφώσει δύο φορές βαλβίδες την ώρα που κυνήγαγε τελική και τελικά το πούλησε μετά από καιρό αποδείχτηκε ότι ήταν λάθος σημαδεμένα από το εργοστάσιο τα γρανάζια του εκκεντροφόρου!! ( αν είναι δυνατόν) και έτσι έπαιρνε λάθος χρόνισμα το μηχανάκι....
Την μηχανή την εχω δεύτερο χέρι.Εγω δεν εχω πειράξει τιποτα και απο οσο ξερω,δεν ειχε πειραχθει ουτε απο τον προηγούμενο κάτοχο(με επιφύλαξη πάντα).Το προαίσθημα μου παντως,μου λέει οτι τα πραγματα δεν ειναι καλα.Απογοητευση,γιατι η μηχανή βγαίνει μια φορα το 5 μηνο...Ιδωμεν...
Κάτσε να το λύσεις να δεις τι έχει...... Πάντως αν έχεις πάθει ζημιά είναι κρίμα που το Έπαθε στα χέρια σου σε τόσο μικρό διάστημα που το έχεις στην κατοχή σου..... γενικά θεωρώ ότι είναι ένας αρκετά αξιόπιστος κινητήρας χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και χωρίς πολλά ηλεκτρολογικά θέματα.... Είσαι από Αθήνα από ότι είδα στο προφίλ σου..... είσαι από τους "τυχερούς" που μπορούν να βρουν λύση στο πρόβλημά τους σε λογική τιμή και σε τεχνίτη με γνώσεις!!!
Τίτλος: Απ: Σβήσιμο Tuono gen2
Αποστολή από: bill στις Αύγουστος 24, 2020, 08:56:43 πμ