APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: El Presidente στις Οκτώβριος 30, 2008, 03:17:28 μμ
-
αντε Κωστα , την επομενη ελπιζω να παμε παρεα!! :bye:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:D κι εγω το ελπιζω βρε φιλαρακι :ohyes: θα ταιριαξει...δε μπορει.... ;)
Αν και.... :thnk: μ'εχετε μπερδεψει εσυ κ τ'αδερφακι σου.. :(
Ψαχνομαι για RSV :blus:..οπως ξερεις...και....:thnk: ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ?? ΝΑ ΚΑΝΩ?..
:thnk: Να παρω Touono..και να ψαχνομαι (μετα) να το κανω Mille.........-η-
:thnk: Να παρω Mille-F(που'χω ηδη βρει) ;)...κι αν δεν μου καθεται...να το κανω Touono-F... :thnk:
Y.G.:Τωρα που το σκεφτομαι..ολο αυτο θα το κανω νεο θεμα στις δημοσκοπησεις
οποτε..μην απαντησετε εδω και "μμμ222μμμεε" το τοπικ.....ΟΚ?
Και καπως ετσι "εγεννηθει"το συγκεκριμενο Νεο Θεμα. :D
Εξηγουμαι λοιπον........
Εδω κ καποιο διαστημα-μετα απο τις ολο κ συχνοτερες επισκεψεις μου στις Greek-"ΠΙστες"-εχω αρχισει κ ψαχνομαι(χαλαρα ειναι η αληθεια),για κατι που θα με κανει να χαρω περισσοτερο κ να εξελιχθω οδηγικα μεσα απο τετοιου ειδους εμπειριες.
Εχω ηδη επικεντρωθει στο RSV-Touono(κατα προτιμηση factory)
Αυτο βεβαια,δε σημαινει οτι δε μ'αρεσει τρελλα κ το Mille(koyklara.com)
Επειδη ομως,σε ολη μου την μοτο-ζωη,καβαλαω>enduro-OnOff-SuperOnOff-SM-HYPsm-&-Naked...
το αποτελεσμα ειναι οτι:Τα ψηλα τιμονια "τα'χω" & τα ευχαριστιεμαι!
Ενω αντιθετα,τα κλιπονς>με κουραζουν-καταβαλω προσπαθεια να τα παω γρηγορα-με αποτελεσμα να μην τα ευχαριστιεμαι οσο τα "καρατιμονικα"
Επειδη στην μοτο-κινηση το "have-Fun"για μενα ειναι πολυ σημαντικο,εχω καταληξει στο Τουρμπονο :ohyes:
Θα'θελα ομως ν'ακουσω Αποψεις-Εμπειριες-Εντυπωσεις-Γνωμες...απο ολους εσας που εχετε κ οδηγειτε τα εν'λογω εργαλεια-μπας και μπορεσω να βγαλω μιαν αποφαση(η ναλλαξω ισως,αυτην που εχω ηδη παρει)
Σας ευχαριστω ολους ,εκ των προτερων ,για τη συμμετοχη σας....... ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Υ.Γ.1:Εχω καταληξει ηδη σ'ενα απο τα δυο παραπανω κουκλια,οποτε,οποιαδηποτε αναφορα σε καποιο αλλο 3ο μηχανακι,θα ειναι OFF-TOPIC.
Υ.Γ.2:Δεν μπορεσα να καταλαβω το πως? θα το εβαζα απ'ευθειας στις δημοσκοπησεις-οποτε-καποιος mod,η μου λει το πως θα το κανω,η το κανει εκεινος ,ευγενως προσφερομενος.Thanks........ :bye:
-
Εγώ που οδήγησα το Mille του Νάσου στην μΠίστα της Επιδαυρού έπαθα πλάκα με το κούμπωμα και
την αίσθηση ασφάλειας κατά το στρίβειν που σου δίνει η κλιπονάτη θέση οδήγησης.
Εάν είναι να το πάρεις το ργαλείο και να το έχεις για την μπίστα μόνο, Mille δαγκωτό.
Εάν θές να βγάζεις 500-600 χλμ αυθημερόν σε βόλτες σαν την αφεντειά μου,
ΤΟΥΡΜΠΟΝΟ ΡΟΥΦΥΧΤΩ ΦΗΛΑΙ ! ;)
-
.........MILLE FACTORYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :bana: :wine: :se: :ke: :pint :hammer :fs3e:
-
Αν το εχεις μονο για χρηση μεσα στην πιστα, τοτε το mille ειναι απο τα καλυτερα που μπορεις να παρεις.
Με το Τουονο η εξελιξη σου θα ειναι πιο αργη, μιας κ θα πρεπει να λυσεις πολλα θεματα με τη θεση-σταση οδηγησης. Πρεπει να το ψαξεις για να βρεις τη θεση που σου ταιριαζει κ που ταυτοχρονα εμπνεει ασφαλεια στην πιστα.
Αν ειχες μονο μια μηχανη, θα ελεγα οτι το Τουονο ειναι η επιλογη σου, αλλα μιας κ εχεις τον ΚαΤεΜα για βολτες, τοτε το mille ειναι το καινουριο παιχνιδι για εσενα.
:bye:
-
Xμμμμμμμμμμμμμμμμμ..................Δεν ψαχνεις μια καινουρια εμπειρια στην ζωη σου?? Ολο on-off θες?
Ο,τι σε ειπε ο σαβουρδο-δεινοσαυρος προεδρε............Ακουσαι των κε δαιν θα χασυς ;)
-
εγω παλι θα ελεγα οτι αν το θες για γρηγορες βολτες και πιστα MILLE!!!!!!!!
αν το θες και για πολη - χαλαρες βολτες ........ εχεις το KTM για αυτα!!!!
οποτε
MILLE
ρωτα και τον τεο να δεις τη διαφορα ειδε στην σπορ οδηγηση με τα κλιπον!!!
αν παλι σου πεσει πολυ σκυφτο υπαρχουν κλιπον με 2 ποντους σηκωμα και με 4 ποντους!!!!
νομιζω ειναι μονοδρομος......... :se: :se: :se: :se: :se:
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
-
τουονακι για τρελη διασκεδαση αλλα και racing καταστασεις οταν το θελησεις....
το μιλλε σιγουρα ΠΙΟ racing κατασταση απο τουονο αλλα λιγοτερο διασκεδαστικο.....
δεν μπορω να εκφρασω γνωμη για κλιπον γιατι εχω μικρη εμπειρια αλλα νομιζω πως ειναι ολα θεμα συνηθειας!
εχω την εντυπωση πως το τουονο μετατρεπεται ευκολοτερα σε μιλλε παρα το αντιθετο
περισσοτερα απο τον Τεο επι του θεματος :bye:
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
286 στο κοντέρ!!!!!!?????!!!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! :hysterl :hysterl :hysterl Που?Στο δυναμόμετρο?!?!?!?Εγώ με map2,mivv τελικά,ΚΝ φίλτρο,αλλαγμένο φιλτροκούτι,βγάλσιμο του βάρους του βολάν και 15άρι γρανάζι μετά βίας πιάνω 275.Και είναι φεριγκάτο.Πολύ θα ήθελα μια κοντρίτσα στην εθνική με οποιονδήποτε τουονά που τα λέει και τα πιστεύει αυτά,εκτός βέβαια κι αν το κοντέρ του tuono χάνει τουλάχιστον 30χλμ/ώρα που είναι και το πιο πιθανό οπότε ανακαλώ τα ...........καυστικά μου σχόλια!Και με το συμπάθειο ε! :bye:
-
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ τι σας ειπε ο Zachsssssssssss
-
No hard feeelings Zachs ,αλλά δύο τα τινά :
ή το κοντέρ μου είναι αλλού κι αλλού, ή το φάκτορι 07 τ αξίζει τα λεφτά του.... :tez:
άντε κάνε τα 3 :
ή το φεριγκάτο σου δεν πάει βήμα... :D
Δυστυχώς είμαστε μακρυά για να το δοκιμάσουμε γιατί θα είχε ενδιαφέρον...
Α, εκτός από το βολάν που δεν το έχω βγάλει,κατά τ αλλά map2,
K&N,acrapes και μεγαλύτερης διαμέτρου μπούκες από το απλό λόγω φακτορι...
edit :
(βάλε και τις σφυρήλατες ζάντες για κερασάκι στην τούρτα..)
:bye:
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
286 στο κοντέρ!!!!!!?????!!!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! :hysterl :hysterl :hysterl Που?Στο δυναμόμετρο?!?!?!?Εγώ με map2,mivv τελικά,ΚΝ φίλτρο,αλλαγμένο φιλτροκούτι,βγάλσιμο του βάρους του βολάν και 15άρι γρανάζι μετά βίας πιάνω 275.Και είναι φεριγκάτο.Πολύ θα ήθελα μια κοντρίτσα στην εθνική με οποιονδήποτε τουονά που τα λέει και τα πιστεύει αυτά,εκτός βέβαια κι αν το κοντέρ του tuono χάνει τουλάχιστον 30χλμ/ώρα που είναι και το πιο πιθανό οπότε ανακαλώ τα ...........καυστικά μου σχόλια!Και με το συμπάθειο ε! :bye:
6η εβαλες???
-
Βρεεε τι λέτε ???
Τι λέτε ???? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Και κάτι τελευταίο γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου.... :D
Βρήκα παλαιό μου ποστ με το μηχανάκι να έχει κάνει μόνο 3.000 χλμ(σχεδόν άστρωτο) και όλα τα μαμά επάνω,
είχα δει 260 στο κοντέρ...
Μερικές σελίδες πιο πίσω έχεις γράψει κι εσύ εκεί....
Και μαμά σε έχω....
Σημ :
Πλάκα κάνουμε Αλέξη και εκ του ασφαλούς λόγω απόστασης... :D
260 μαματα και να καίνε : (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2476.150)
-
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
πολλά ψέματα λέει το μηχανάκι σου!!!!!! :P :P :P :P :P
-
TUONO FACTORY ΑΒΛΕΠΕΙ!!!!!
1. ειναι πιο γρήγορο από το mille γιατί είναι πολυ πιο ελαφρύ (μετρημένο στο ΜΟΤΟ στις ζυγαριές 181 αδειο το tuonaki)
2. έχει ohlins μπρος - πισω
3. θα μείνει στη ζωή και το 2009 και το 2010
4. γαμάει γενικα και αόριστα δεν λέμε... με ακραπες, map2, 15αρι γραναζι και χωρίς βάρος βολάν κάνει πλάκες σε R1 και GSXR μέχρι τα 200...
5.είναι και sport touring κάγκουρας
6. 30896χλμ μετά δεν εχει κάνει κιχ
7. εχει gel σελα
8. με την ermax γίνεται τουρίστας
9. εχει σφυρήλατες ζάντες
10. εχει open εγκέφαλο
11. ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ MILLE (btw κύριοι με tuono factory ξανακέρδισαν φέτος το Daytona 500 speedweek στην αμερική... αυτό για όσους λένε ότι δεν κάνει πίστα...)
αααα άμα θες υπάρχει ένα εξαιρετικό που το πουλάει το παιδι λόγω διατροφής και διαζυγίου
(γυρω στα 11.500 λόγω ανάγκης )
-
Μιlle αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το κομμάτι πίστα. Καλύτερη αίσθηση του μπροστινού, πιο εύκολες και γρήγορες αλλαγες σώματος στις εναλλαγές κλίσεων.
Αν το θέλεις και για παραέξω πας για Tuono.
Btw υπάρχει και ένα Mille Factory 04 στα 9.300€ στο φόρουμ αν δεν κάνω λάθος..
-
TUONO FACTORY ΑΒΛΕΠΕΙ!!!!!
1. ειναι πιο γρήγορο από το mille γιατί είναι πολυ πιο ελαφρύ (μετρημένο στο ΜΟΤΟ στις ζυγαριές 181 αδειο το tuonaki)
2. έχει ohlins μπρος - πισω
3. θα μείνει στη ζωή και το 2009 και το 2010
4. γαμάει γενικα και αόριστα δεν λέμε... με ακραπες, map2, 15αρι γραναζι και χωρίς βάρος βολάν κάνει πλάκες σε R1 και GSXR μέχρι τα 200...
5.είναι και sport touring κάγκουρας
6. 30896χλμ μετά δεν εχει κάνει κιχ
7. εχει gel σελα
8. με την ermax γίνεται τουρίστας
9. εχει σφυρήλατες ζάντες
10. εχει open εγκέφαλο
11. ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ MILLE (btw κύριοι με tuono factory ξανακέρδισαν φέτος το Daytona 500 speedweek στην αμερική... αυτό για όσους λένε ότι δεν κάνει πίστα...)
αααα άμα θες υπάρχει ένα εξαιρετικό που το πουλάει το παιδι λόγω διατροφής και διαζυγίου
(γυρω στα 11.500 λόγω ανάγκης )
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
οσο για τα υπολοιπα τα εχει και το μιλλε φακτορυ!!! :P
-
Αν ειχες μονο μια μηχανη, θα ελεγα οτι το Τουονο ειναι η επιλογη σου, αλλα μιας κ εχεις τον ΚαΤεΜα για βολτες, τοτε το mille ειναι το καινουριο παιχνιδι για εσενα.
Αυτο..πολυ πιθανον ,ν'αλλαξει..Το σκεφτομαι ,να φευγει το ΚαΤεΜι...
αν το θες και για πολη - χαλαρες βολτες ........ εχεις το KTM για αυτα!!!!
Το ΚΤΜ,φιλε Νασο,δεν ειναι ουτε για την πολη,ουτε για χαλαρες βολτες.
Ειναι για ατελειωτα & πολυ μακρινα ταξιδιωτικα-μεχρι την ακρη του "πουθενα"-με Πολυ Γληγορους Ρυθμους-ανεξαρτητως μορφολογιας οδοστρωματος.
Ειναι απιστευτα καλο σε ολα αυτα,κ σε διασκεδαζει ταυτοχρονα,ενω εχεις γραψει 1.300km-δικαβαλος-σε μια μερα.
Αλλα..επειδη αυτο..αντε να συμβει μια φορα το χρονο..κ τα εντος Ελλαδας-τα'χω κανει(κ γινονται ανετα κ με τον Πηγασο)-σκεφτομαι..κριμα να μενει ετσι εγκλωβισμενο το ΚΤΜ-οποτε..μαλλον θα φυγει..κ αν φυγει πρωτο..κραταω Πηγασο(που τον λατρευω) & Τouono(που μ'εξιταρει)..λεω τωρα.. :thnk:
τουονακι για τρελη διασκεδαση αλλα και racing καταστασεις οταν το θελησεις....
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono...
Κι εμενα :ohyes:
ΤΟΥΡΜΠΟΝΟ ΡΟΥΦΥΧΤΩ ΦΗΛΑΙ ! ;)
Τουμπανος ο Δρακουλινος :P :P :P........... ;)
TUONO FACTORY ΑΒΛΕΠΕΙ!!!!!
:D Μ'αρεσεις γιατι εισαι Απολυτος!! Εχουμε κ "παρομοιες" οδηγικες καταβολες ;)... :thnk:μαλλον..για προς τα'κει με βλεπω. :)
(σ'ευχαριστω κ για το tip-θα σε παρω τηλ.αν??..ειναι να ..)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τeoooo....που εισαι εσυ???...τη γνωμη & τα "φωτα" σου ,παρακαλω. ;)
-
Μιlle αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το κομμάτι πίστα. Καλύτερη αίσθηση του μπροστινού, πιο εύκολες και γρήγορες αλλαγες σώματος στις εναλλαγές κλίσεων.
Αν το θέλεις και για παραέξω πας για Tuono.
Btw υπάρχει και ένα Mille Factory 04 στα 9.300€ στο φόρουμ αν δεν κάνω λάθος..
Ναι-Ναι...το γνωριζω..τα'χουμε "ψιλο-πει" κ με π.μ. με τον dimdoc..απλα..επειδη το'χω καιρο στο μυαλο μου το Touono..k δε βιαζομαι κιολας..χαλαρα & ιδωμεν.. ;)
Thanks.. :bye:
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
286 στο κοντέρ!!!!!!?????!!!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! :hysterl :hysterl :hysterl Που?Στο δυναμόμετρο?!?!?!?Εγώ με map2,mivv τελικά,ΚΝ φίλτρο,αλλαγμένο φιλτροκούτι,βγάλσιμο του βάρους του βολάν και 15άρι γρανάζι μετά βίας πιάνω 275.Και είναι φεριγκάτο.Πολύ θα ήθελα μια κοντρίτσα στην εθνική με οποιονδήποτε τουονά που τα λέει και τα πιστεύει αυτά,εκτός βέβαια κι αν το κοντέρ του tuono χάνει τουλάχιστον 30χλμ/ώρα που είναι και το πιο πιθανό οπότε ανακαλώ τα ...........καυστικά μου σχόλια!Και με το συμπάθειο ε! :bye:
285 κοντερ
Μivv xcone map2 φιλτρο, αφαιρεση βολαν 17 γραναζι και πολλα κιλα στυση
21,00 στα διοδια της Ελυσινας
-
TUONO :bye: :bye: :bye:
-
17 γρανάζι
Τι θέλει να πει ο ποιητής ; :thnk:
-
Τι θέλει να πει ο ποιητής ; :thnk:
Μιλαμε για ΤΗΝ περιπτωση Βυρωνα ασε...
Εβαλε 17αρι γραναζι στο καινουριο τουονο γιατι την ειδε τουριστας...
-
17 γρανάζι
Τι θέλει να πει ο ποιητής ; :thnk:
Βυρωνα "φανταστικε" μου φιλε
εβαλα 17 γιατι κατι κουλατζες απο εδω μεσα (ο ενας σου απαντησε, τον αλλο τον περιμενω ακομα)
παραπονεθηκαν για τις "ροπες" της μηχανης, οποτε το εβαλα για να μην παθουν κανενα αυχενικο :P
-
εβαλα 17 γιατι ......
Γράφουμε σε λάθος θέμα, αλλα είμαι βέβαιος ότι το έχεις πνίξει χωρίς λόγο το μηχανάκι.
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
286 στο κοντέρ!!!!!!?????!!!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! :hysterl :hysterl :hysterl Που?Στο δυναμόμετρο?!?!?!?Εγώ με map2,mivv τελικά,ΚΝ φίλτρο,αλλαγμένο φιλτροκούτι,βγάλσιμο του βάρους του βολάν και 15άρι γρανάζι μετά βίας πιάνω 275.Και είναι φεριγκάτο.Πολύ θα ήθελα μια κοντρίτσα στην εθνική με οποιονδήποτε τουονά που τα λέει και τα πιστεύει αυτά,εκτός βέβαια κι αν το κοντέρ του tuono χάνει τουλάχιστον 30χλμ/ώρα που είναι και το πιο πιθανό οπότε ανακαλώ τα ...........καυστικά μου σχόλια!Και με το συμπάθειο ε! :bye:
285 κοντερ
Μivv xcone map2 φιλτρο, αφαιρεση βολαν 17 γραναζι και πολλα κιλα στυση
21,00 στα διοδια της Ελυσινας
Ρε Drako μηπως εννοεις 286 αυτονομία? :thnk:
Γιατι το χεις κάνει....... ;)
-
17 γρανάζι
Τι θέλει να πει ο ποιητής ; :thnk:
Βυρωνα "φανταστικε" μου φιλε
εβαλα 17 γιατι κατι κουλατζες απο εδω μεσα (ο ενας σου απαντησε, τον αλλο τον περιμενω ακομα)
παραπονεθηκαν για τις "ροπες" της μηχανης, οποτε το εβαλα για να μην παθουν κανενα αυχενικο :P
Αν πάρει "μπροστά".....................
Αααα......και καληνύχτα να λές αφου πάρει μπροστά το χρέπι σου!!!!
-
17 γρανάζι
Τι θέλει να πει ο ποιητής ; :thnk:
Βυρωνα "φανταστικε" μου φιλε
εβαλα 17 γιατι κατι κουλατζες απο εδω μεσα (ο ενας σου απαντησε, τον αλλο τον περιμενω ακομα)
παραπονεθηκαν για τις "ροπες" της μηχανης, οποτε το εβαλα για να μην παθουν κανενα αυχενικο :P
Αν πάρει "μπροστά".....................
Αααα......και καληνύχτα να λές αφου πάρει μπροστά το χρέπι σου!!!!
:hha%
τα θελει ο πισινος σου τωρα
να πω για το scooter που σε :them2:
:tez: :tez: :tez: :tez:
-
Φηλαι έχω ακουση πος το παλεο τουονο κανη κε για τρακτορας-αρματοφορεας
Αληθεβη ?
:ohmy:
-
Φηλαι έχω ακουση πος το παεο τουονο κανη κε για τρακτορας-αρματοφορεας
Αληθεβη ?
:ohmy:
Τω επαλι8εβο αιγο.
με τραβυξαι 35 χλμ με υμαντα
κηρηα το τΟυνο 2004 :kalo:
-
εγω λεω να τα κανεις βολτα και τα δυο για να εισαι σιγουρος για την επιλογη σου...!
:bye: :bye:
-
:bye: :bye:
και τι περιμενεις ρε συ προεδρε??? να σου πουν αντικειμενικα τι ειναι καλυτερο...??
συμφωνω με τον teo46! :ohyes:
καβαλα κ τα δυο και παρε αυτο που σε κ@υβωλει περισσοτερο!!! :D :P
-
:ohyes:
-
;) ;) ;)
-
:ohyes:
:)Γεια σου βρε Βυρωνα με τα ωραια σου! :kalo:
-
:ohyes:
πολύ αλητεία και γουστάρω ναουμ...... ;) ;) :kalo: :kalo: :kalo:
-
Εξαρτάται για τη χρήση το θες κυρίως. Εγώ πήγαινα για supersport αλλά επειδή τότε δεν είχα άλλο μηχανάκι και θα πήγαινα με το ίδιο δουλειά, βόλτες και πίστα, προτίμησα το Τουόνο λόγω τιμονιού κι επειδή δεν έχει πλαστικά. Μια πτώση από το stand έξω από τη δουλειά θα άφηνε με ένα μηχανάκι με χάλια εμφάνιση λόγω πλαστικών και δε θα χα και λεφτά να το φτιάξω... Επειδή πήρα σκούτερ για τις εντός πόλεως μετακινήσεις, αποφάσισα να το γυρίσω σε μίλε για να έχω καλύτερη αίσθηση στο μπροστινό. Έβαλα κλιπόν λοιπόν και καθρέπτες για μίλε. Δε με βόλεψε κι έβαλα ψηλότερα κλιπόν από φάλκο (βλ. Davide :P ) Το κράτησα λίγο έτσι, πήρα το RS και τελικά του ξαναέβαλα το τιμόνι πίσω γιατί με βολεύει καλύτερα. Σε δουλειά να βρισκόμαστε. :hammer. Ίσως αν το είχα μόνο για πίστα να το προτιμούσα κλιπονάτο. Στην εθνική είναι σίγουρα καλύτερα με κλιπόν αν θες να πηγαίνεις πάνω από 200. Το ωραίο με αυτά τα μηχανάκια είναι ότι δε βαριέσαι. Το γυρνάς από Τουόνο σε Μίλλε και από Μίλλε σε Τουόνο. :tez: Κι από ότι έχω δει και στο apriliaforum, κανείς δε ξέρει τι θέλει και τα κάνουμε από το ένα στ άλλο. Και βέβαια υπάρχει και το δικό μου τουρμπόνο που ψάχνει για νέο αναβάτη που θα του φερθεί όπως του αρμόζει. :D
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
286 στο κοντέρ!!!!!!?????!!!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! :hysterl :hysterl :hysterl Που?Στο δυναμόμετρο?!?!?!?Εγώ με map2,mivv τελικά,ΚΝ φίλτρο,αλλαγμένο φιλτροκούτι,βγάλσιμο του βάρους του βολάν και 15άρι γρανάζι μετά βίας πιάνω 275.Και είναι φεριγκάτο.Πολύ θα ήθελα μια κοντρίτσα στην εθνική με οποιονδήποτε τουονά που τα λέει και τα πιστεύει αυτά,εκτός βέβαια κι αν το κοντέρ του tuono χάνει τουλάχιστον 30χλμ/ώρα που είναι και το πιο πιθανό οπότε ανακαλώ τα ...........καυστικά μου σχόλια!Και με το συμπάθειο ε! :bye:
285 κοντερ
Μivv xcone map2 φιλτρο, αφαιρεση βολαν 17 γραναζι και πολλα κιλα στυση
21,00 στα διοδια της Ελυσινας
Καλα ρε μιλας κιολλας απο πανω?????
Το ξεχασες το τσαγακι με δεκαετιας μηχανακι??
-
Τα έχεις οδηγήσει και τα δύο?
...πιστεύω ότι μόνο έτσι θα καταλήξεις στο τι θέλεις! ;)
προσωπικά μου φαίνεται περισσότερο διασκεδαστικό το Tuono και περισσότερο γρήγορο το Mille...
:bye:
Καλά και το Τουρμπόνο αν αντέχει ο σβέρκος σου, σου δείχνει και 286 χλμ στο κοντέρ.... :tez:
286 στο κοντέρ!!!!!!?????!!!!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! :hysterl :hysterl :hysterl Που?Στο δυναμόμετρο?!?!?!?Εγώ με map2,mivv τελικά,ΚΝ φίλτρο,αλλαγμένο φιλτροκούτι,βγάλσιμο του βάρους του βολάν και 15άρι γρανάζι μετά βίας πιάνω 275.Και είναι φεριγκάτο.Πολύ θα ήθελα μια κοντρίτσα στην εθνική με οποιονδήποτε τουονά που τα λέει και τα πιστεύει αυτά,εκτός βέβαια κι αν το κοντέρ του tuono χάνει τουλάχιστον 30χλμ/ώρα που είναι και το πιο πιθανό οπότε ανακαλώ τα ...........καυστικά μου σχόλια!Και με το συμπάθειο ε! :bye:
285 κοντερ
Μivv xcone map2 φιλτρο, αφαιρεση βολαν 17 γραναζι και πολλα κιλα στυση
21,00 στα διοδια της Ελυσινας
Καλα ρε μιλας κιολλας απο πανω?????
Το ξεχασες το τσαγακι με δεκαετιας μηχανακι??
ολοι οι φεριγκατοι εισαστε γρηγοροι μετα τα 230
μην σπαμαρουμε αλλο το ποστ
-
Λοιπον......εχουμε και λεμε!!
Σχεδον 30000 χλμ με το tuono ('06) εχω καταλαβει τα εξης:
Ταξιδευω σχετικα ανετα μεχρι τα 180 και αν σκυψω λιγο αυτο μπορει να γινει
200-210.Διπλος με την γυναικα και φορτωμενος με σαμαρια μεχρι 160-170 αναλογα
την κουραση,μπορει και παραπανω.
Σε στροφιλικια "τυπου" Ναυπακτος-Γαλαξιδι το μηχανακι απλα δεν παιζεται.Οταν τα χλμ
ανεβουν πολυ (πανω απο 220-230) αρχιζει πλεον να ενοχλει ο αερας και απο την θεση
οδηγησης,αλλα και απο την αεροδυναμικη της μοτο αρχιζεις να νιωθεις το μπροστινο να
ελαφρωνει(αυτα υπο κλιση και σωμα εξω).Εκει σιγουρα το RSV MILLE θα εχει το πανω χερι.
Στην πιστα μπορεις να παιξεις σε ανταγωνιστικους χρονους αλλα παλι,οταν θα πιεσεις για
κατι παραπανω (η......παρακατω σε χρονους!!) η θεση οδηγησης παλι βαζει τα ορια.
Σουζες-εντο-πλασαρισματα κτλ πιστευω παλι το tuono ειναι καλυτερο αλλα στις χιλιομετρατες σουζες
(πανω απο 180) πιστευω το mille θα ειναι καλυτερο.
Απο ομορφια μαλλον mille.....
Ποιοτητα κατασκευης το ιδιο,αλλα καλυτερες αναρτησεις το mille.....
Κατα την γνωμη μου στο 80% των περιπτωσεων το tuono ειναι πιο βολικο
αλλα αν εισαι ορκισμενος κλιπονακιας.....τοτε RSV MILLE. :P :P
Ουφ.....τα ειπα......αν και σιγουρα ξεχασα καποια. :D :D
ΥΓ.Ααα...συγκιριακη τελικη 291!! :pray: :pray:
:bye: :bye:
-
Λοιπον......εχουμε και λεμε!!
Σχεδον 30000 χλμ με το tuono ('06) εχω καταλαβει τα εξης:
Ταξιδευω σχετικα ανετα μεχρι τα 180 και αν σκυψω λιγο αυτο μπορει να γινει
200-210.Διπλος με την γυναικα και φορτωμενος με σαμαρια μεχρι 160-170 αναλογα
την κουραση,μπορει και παραπανω.
Σε στροφιλικια "τυπου" Ναυπακτος-Γαλαξιδι το μηχανακι απλα δεν παιζεται.Οταν τα χλμ
ανεβουν πολυ (πανω απο 220-230) αρχιζει πλεον να ενοχλει ο αερας και απο την θεση
οδηγησης,αλλα και απο την αεροδυναμικη της μοτο αρχιζεις να νιωθεις το μπροστινο να
ελαφρωνει(αυτα υπο κλιση και σωμα εξω).Εκει σιγουρα το RSV MILLE θα εχει το πανω χερι.
Στην πιστα μπορεις να παιξεις σε ανταγωνιστικους χρονους αλλα παλι,οταν θα πιεσεις για
κατι παραπανω (η......παρακατω σε χρονους!!) η θεση οδηγησης παλι βαζει τα ορια.
Σουζες-εντο-πλασαρισματα κτλ πιστευω παλι το tuono ειναι καλυτερο αλλα στις χιλιομετρατες σουζες
(πανω απο 180) πιστευω το mille θα ειναι καλυτερο.
Απο ομορφια μαλλον mille.....
Ποιοτητα κατασκευης το ιδιο,αλλα καλυτερες αναρτησεις το mille.....
Κατα την γνωμη μου στο 80% των περιπτωσεων το tuono ειναι πιο βολικο
αλλα αν εισαι ορκισμενος κλιπονακιας.....τοτε RSV MILLE. :P :P
Ουφ.....τα ειπα......αν και σιγουρα ξεχασα καποια. :D :D
ΥΓ.Ααα...συγκιριακη τελικη 291!! :pray: :pray:
:bye: :bye:
Τι εννοείς?!?!?!?!?!?Ε μη μου πεις ότι έπιασες 291 με το γυμνό και έχεις την εντύπωση ότι δεν κλέβει και το κοντέρ 30+ χλμ/ώρα!?!?! :thnk: :bye:
-
Εγω δεν ειπα οτι δεν κλεβει,και αν προσεξες λεω οτι εγινε κατω απο
ευνοηκες συνθηκες!!Παντως στο κοντερ τοσα ειδα...... :P :P :P
Εχω και φωτο!!
:bye: :bye:
-
εχετε βγάλει γλώσσα οι φαιριγκάτοι εδώ μέσα ε??? χαχαχαχαχα πάμε ενδοοικογενειακή κόντρα...
λοιπόν με τον Factorinho και το Δράκο έχουμε δει αρκετές φορές πάνω από 265.
Στην επιστροφή από την Πανελλήνια στο Βόλο κατεβαινα δικάβαλλος με 270 (gps) όταν το max speed του κοντέρ έγραφε 273.
Επειδή το δικό μου μηχανάκι είχε πάρει ο Συνιώρης στο ΜΟΤΟ για τεστ, ο ΝιτροArgi στο PowerBikes και το μετρήσανε έχανε 2-3χλμ στην τελική. Και οι 2 συντάκτες αν θυμαμαι καλά είδαν πάνω από 280 (ο Nitro έχει μετρήσεις...αλλά μάλλον καλά θυμάμαι γιατί κοίταξα όταν το γύρισε πόσο είχε γράψει max :cry:).
θα σας πααπέμψω στο κορυφαίο Motorcycle Usa όπου οι εκεί συντάκτες (κατι κουλάδια όπως ο Eric Bostrom και κάτι άλλοι άσχετοι) δήλωσαν ότι το Tuono Factory είναι καλύτερο ακόμα και από το αδερφάκι του.
Επίσης νομίζω ότι τα mile factory 2004 - 2006 δεν φοράνε OZ racing σφυρήλατες, και είναι επίσης και καμια 10ριά κιλά βαρύτερα.
Μην ξεχνάτε ότι και το το Tuono είναι σχεδιασμένο στην αεροδυναμική σύραγγα, οπότε την έχει την αεροδυναμική του (0,31cx)...
όσο αφορά το παιχνίδι δεν το συζητάμε, απλά το ένα είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ παιχνίδι και το άλλο είναι μια σοβαρή σπορ μοτοσυκλέτα.
αυτάααααααα
-
Επίσης νομίζω ότι τα mile factory 2004 - 2006 δεν φοράνε OZ racing σφυρήλατες, και είναι επίσης και καμια 10ριά κιλά βαρύτερα.
Δεν νομίζω.... :cl%
-
όσο αφορά το παιχνίδι δεν το συζητάμε,
απλά το ένα είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ παιχνίδι (TUONO FAKKKTORY)και το άλλο είναι μια σοβαρή σπορ μοτοσυκλέτα (Mille).
Το διόρθωσα.... :tez:
-
Να συμπληρώσω για το Τουρμπόνο ότι κάνεις απίστευτους ελιγμούς με απίστευτη ευκολία. :a010 ( και την έχω καταβρεί, αγαπάω, χαχα :h1: )
Τώρα για τα 273, οκ 270, σε γυμνό μηχανάκι είναι πάρα πολλά. Με τη μαμά ζελατίνα είχα δει 263 και ήταν αδύνατον να κρατηθώ. Γενικά μετά τα 230 δε θα έλεγα ότι το διασκεδάζεις κιόλας. :tez:
Τεςπα, δε πάει να πάρει κανείς Τουόνο για τις τελικές τους οπότε είστε οφ τόπικ. :P Το Τουόνο είναι ωραίο για καγκουριές και αλητεία μέσα στην πόλη και βόλτες με σφιχτό και όχι μόνο στροφιλίκι. Για τελικές, πολύ εθνική ή για trackbike θα έπαιρνα Mille.
-
Γενικά μετά τα 230 δε θα έλεγα ότι το διασκεδάζεις κιόλας. :tez:
απόλυτα αληθές!!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
4. γαμάει γενικα και αόριστα δεν λέμε... με ακραπες, map2, 15αρι γραναζι και χωρίς βάρος βολάν κάνει πλάκες σε R1 και GSXR μέχρι τα 200...
καλο το παραμυθι αλλα δεν εχει δρακο καρντασι,ελπιζω να βρεθουμε συντομα να το τεσταρουμε.Σε κανα μηνα μαλλον θα το δωσω[εχω χοντρεσ γκρινιεσ απο την συζηγω]
-
4. γαμάει γενικα και αόριστα δεν λέμε... με ακραπες, map2, 15αρι γραναζι και χωρίς βάρος βολάν κάνει πλάκες σε R1 και GSXR μέχρι τα 200...
καλο το παραμυθι αλλα δεν εχει δρακο καρντασι,ελπιζω να βρεθουμε συντομα να το τεσταρουμε.Σε κανα μηνα μαλλον θα το δωσω[εχω χοντρεσ γκρινιεσ απο την συζηγω]
ελπίζω μόνο όταν σου συμβεί να έχεις τα κότσια να βγεις και να το παραδεχτείς ανοιχτά όμως :P ...
φιλικά και κάνοντας πλάκα πάντα...
στα μέγαρα από το έβγα στις φυστικίες μέχρι τα φρένα πάντως στην πίσω ευθεία το R1 δεν τα πιάνει τα tuono (μιλάμε για χρόνους στο 1,12-1,13).
κρίμα να μην έχουμε βρεθεί πουθενά...ααα btw Βυρωνα δεν βάζεις και κείνο το ποστ από το moto.gr με κείνον το καημένο που έκλεγε όταν τον τσάκισε tuono? R1 δεν είχε αν θυμάμαι καλά??
όσο για το παραμύθι και τους δράκους : δες πόσα άλογα ανακοινώνει τo R1 στρόφαλο και πόσα φτάνουν τροχό για να δεις ποιος λέει παραμύθια...α και στα κιλά έχουν ένα θέμα (μετράνε το κιλό 700γραμμάρια στην Ιαπωνία)...
πάντως το R1 είναι για μένα το πιο όμορφο μακράν ιαπωνικό 1000άρι (αλήθεια και το μοναδικό που εκτιμάω)
-
Δηλαδή με απλά λόγια από δω κι έπειτα όταν βλέπουμε τουόνο να πηγαίνουμε τοίχο-τοίχο! :hysterl :hysterl :hysterl
Να αγοράσω ρε σεις μήπως Υ2Κ μπας και τα περνάω τα άτιμα τα τουόνο τουλάχιστον στις ευθείες!Γιατί στις στροφές δεν το συζητάμε:μουό εεεεεε τουόνο και ξερό ψωμί!Απορώ γιατί δεν το κατάλαβαν ακόμα στα motogp να τρέχουν με γυμνά τα χαιβάνια! :PΦιλικά πάντα :bye:
-
ααα btw Βυρωνα δεν βάζεις και κείνο το ποστ από το moto.gr με κείνον το καημένο που έκλεγε όταν τον τσάκισε tuono? R1 δεν είχε αν θυμάμαι καλά??
Ποιό λές ?? (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=56958) :thnk: :h22:
-
Το έχετε σφεντονιάσει για τα καλά μου φαίνεται με τα πεσμένα Mille σας που τα κάνατε Tuono και κατά βάθος εύχεστε να μπορούσατε να τα κάνετε πάλι Mille!!!
Για να απαντήσω όμως στην απορία Tuono ή Mille λίγο πιο σοβαρά θα πω τα εξής:
Ερχόμενος από μια μοτοσικλέτα με όρθια θέση οδήγησης το Tuono θα σου κάτσει πιο φυσικά τόσο στη θέση οδήγησης όσο και στη πίστα. Το θέμα με τον αέρα στην Εθνική δε νομίζω να σε χαλάει ιδιαίτερα μιας και η προστασία από τον αέρα της μοτοσικλέτας σου δεν είναι πολύ καλύτερη…από την άλλη θα σου κακοφανεί η στάση που σε φέρνουν τα clipon με τα χεριά σου στην αρχή να πονάνε!
Στα Μέγαρα το τιμόνι είναι καλύτερο ενώ στις Σέρρες τα clipon σε βάζουν σε άλλο κόσμο και σε βοηθάνε σημαντικά….
Βέβαια μπορείς να πάρεις ένα Tuono και να το κάνεις Mille!!!!
-
ελπίζω μόνο όταν σου συμβεί να έχεις τα κότσια να βγεις και να το παραδεχτείς ανοιχτά όμως :P ...
φιλικά και κάνοντας πλάκα πάντα...
στα μέγαρα από το έβγα στις φυστικίες μέχρι τα φρένα πάντως στην πίσω ευθεία το R1 δεν τα πιάνει τα tuono (μιλάμε για χρόνους στο 1,12-1,13).καλά??
1ον κανουμε χαβαλε φυσικα2ον ΑΝ μου συμβει δεν εχω κανενα προβλημα να το βαλω και σαν θεμα[αρκει να βρω τον τροπο] 3ον ελπιζω να βρεθουμε συντομα πριν μου το πουλησουν 4ον δεν εχω ιδεα απο μεγαρα και φυστικες.θα ηθελα να το δοκιμασω παντοσ με ενα δικυλινδρο :tez: :tez:
-
Το έχετε σφεντονιάσει για τα καλά μου φαίνεται με τα πεσμένα Mille σας που τα κάνατε Tuono και κατά βάθος εύχεστε να μπορούσατε να τα κάνετε πάλι Mille!!!
Για να απαντήσω όμως στην απορία Tuono ή Mille λίγο πιο σοβαρά θα πω τα εξής:
Ερχόμενος από μια μοτοσικλέτα με όρθια θέση οδήγησης το Tuono θα σου κάτσει πιο φυσικά τόσο στη θέση οδήγησης όσο και στη πίστα. Το θέμα με τον αέρα στην Εθνική δε νομίζω να σε χαλάει ιδιαίτερα μιας και η προστασία από τον αέρα της μοτοσικλέτας σου δεν είναι πολύ καλύτερη…από την άλλη θα σου κακοφανεί η στάση που σε φέρνουν τα clipon με τα χεριά σου στην αρχή να πονάνε!
Στα Μέγαρα το τιμόνι είναι καλύτερο ενώ στις Σέρρες τα clipon σε βάζουν σε άλλο κόσμο και σε βοηθάνε σημαντικά….
Βέβαια μπορείς να πάρεις ένα Tuono και να το κάνεις Mille!!!!
+100000
Καλα που το εγραψες πρωτος και βαριομουν να γραφω :P
Ειδικα τα μεγαρα για SXV ειναι παρα για κλιπ-ονατα θερια :ohyes:
-
Επίσης νομίζω ότι τα mile factory 2004 - 2006 δεν φοράνε OZ racing σφυρήλατες, και είναι επίσης και καμια 10ριά κιλά βαρύτερα.
Δεν νομίζω.... :cl%
Πάνο εδώ έχεις λάθος!
...ακόμα και το mille του 2003 φορούσε ΟΖ σφυρήλατες :bye:
-
ελπίζω μόνο όταν σου συμβεί να έχεις τα κότσια να βγεις και να το παραδεχτείς ανοιχτά όμως :P ...
φιλικά και κάνοντας πλάκα πάντα...
στα μέγαρα από το έβγα στις φυστικίες μέχρι τα φρένα πάντως στην πίσω ευθεία το R1 δεν τα πιάνει τα tuono (μιλάμε για χρόνους στο 1,12-1,13).καλά??
1ον κανουμε χαβαλε φυσικα2ον ΑΝ μου συμβει δεν εχω κανενα προβλημα να το βαλω και σαν θεμα[αρκει να βρω τον τροπο] 3ον ελπιζω να βρεθουμε συντομα πριν μου το πουλησουν 4ον δεν εχω ιδεα απο μεγαρα και φυστικες.θα ηθελα να το δοκιμασω παντοσ με ενα δικυλινδρο :tez: :tez:
ναι ρε παντα πλακα κάνουμε... αν εισαι σέρρες το Σ-Κ παίζει να ανεβω πάνω... βλέπεις κοπάνισα με το ποδήλατο και εχω ραγίσει λίγο τα δεξιά πλευρά μου οπότε θα εξαρτηθεί από το πως θα είμαι...
τι θα πάρεις μετά το R1?
-
1ον φιλε patman46 αν ανεβεισ στηλε πμ 2ον αναγκαστηκα το αλαζω λογο συζηγου[οι μαλακιεσ πληρωνοντε ακριβα] και μαλλον θα παρω dorsodouro ΑΝ τη ψησω οτι ειναι ενα νορμαλ,αδυναμο μηχανακι,αλλιοσ ουτε σε αυτο θα ανεβει.πριν 4 μηνεσ σε μια επιδιξη βλακιασ και ανοριμοτητασ την πηγα με 260 ενο η συμφονια ηταν ΜΕΧΡΙ 80.απο τοτε δεν ανεβηκε ξανα. :( :(
-
Επίσης νομίζω ότι τα mile factory 2004 - 2006 δεν φοράνε OZ racing σφυρήλατες, και είναι επίσης και καμια 10ριά κιλά βαρύτερα.
Δεν νομίζω.... :cl%
Πάνο εδώ έχεις λάθος!
...ακόμα και το mille του 2003 φορούσε ΟΖ σφυρήλατες :bye:
Μille R(εως 2003) εχουν ΟΖ σφυρήλατες καθως και το πανσπανιο Tuono Racing
Ολα τα factory mille +04 + tuono +06 εχουν ΟΖ σφυρήλατες
-
Επίσης νομίζω ότι τα mile factory 2004 - 2006 δεν φοράνε OZ racing σφυρήλατες, και είναι επίσης και καμια 10ριά κιλά βαρύτερα.
Δεν νομίζω.... :cl%
Πάνο εδώ έχεις λάθος!
...ακόμα και το mille του 2003 φορούσε ΟΖ σφυρήλατες :bye:
Μille R(εως 2003) εχουν ΟΖ σφυρήλατες καθως και το πανσπανιο Tuono Racing
Ολα τα factory mille +04 + tuono +06 εχουν ΟΖ σφυρήλατες
και τα tuono r oz φορανε?
νομιζα μονο τα fucktory,,,, :thnk: :thnk:
-
Τα 08 μοντέλα αν δεν κάνω λάθος δεν φορούν πλέον OZ. :srry:
Άρη και τα R φορούν,αλλά χυτές,όχι σφυρήλατες.Σφυρήλατες μόνο τα Φuckτορi.
-
ναι κι εγω για χυτες ξερω,απλα με μπερδεψε :P ο backys...
-
Ο backys ηθελε να γραψει "ολα τα factory (mille 04+, tuono 06+) forane oz σφυρηλατες"
"beer drinker 'n hell raiser" Εμ, που να καταλαβεις :P :P :P :P
-
Ολα τα factory , mille +04 + tuono +06 εχουν ΟΖ σφυρήλατες
με μετρο τις μπυρες :P :P :P :P :P
-
Ολα τα factory , mille +04 + tuono +06 εχουν ΟΖ σφυρήλατες
με μετρο τις μπυρες :P :P :P :P :P
για κοιτα το αρχικο οπως το εγραψες και πες μου!!
κι ελα να σε καρασω και μια μπυρα μετα.... :P :P :P :P
-
οδηγουσα για 3 χρονια R6 και απο το 2006 εχω τουονο.το τουονο ειναι πιο βολικο λογο τιμονιου κ πιο ανετο για τον πισω.τα κλιπον ειναι κουραστικα και αν τοσα χρονια οδηγας on-off θα ειναι περισσοτερο.η πιστα κατα τη γνωμη μου ειναι θεμα προπονησης κ οχι μηχανακι.μπορει να εχεις το καλυτερο και πιο γρηγορο και ο αλλος να σε περναει απο πανω.με το τουονο κανεις πολλα ενω το mille σε περιοριζει.η επιλογη ειναι δικη σου αν και ειμαι σιγουρος οτι στο τελος θα διαλεξεις τουονακι