Επιτέλους καπως τα βόλεψα...κ το ξεμοναχιασα το κουκλι! !
Την Παρασκευή λοιπόν αφού δουλειά δεν είχα είπα να ξεχυθω στους δρόμους κ να δω το μηχανακι σε ολο το εύρος λειτουργίας του κ κατω απο τον καυτό ελληνικό ήλιο, αφου ξεκίνησα απο το Γαλάτσι πίνοντας καφεδάκι στην γειτονία φορεσα κράνος κ κατα τις 10:00 ξεκίνησα για παραλιακή μηπως κανω κ καμιά βουτιά προς Σούνιο.
Μετα απο αισίως 150χλμ. μεσα στην ζέστη εχω να πω οτι είμαι περισσότερο απο ικανοποιημένος απο το μηχανάκι κ ξεκινώντας παρατηρησα τα εξής:
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:- Στην πλευρά του φρένου χαμηλά σου πετάει ακριβως στον αστράγαλο ενα πολυ καυτό ρεύμα αέρα που σε πρωινη κίνηση είναι πολύ κουραστικό .
-Με επιφύλαξη να πω οτι με μικρές ταχύτητες κ ιδιως οταν το στροφομετρο είναι κοντα στις 3000/min το μηχανάκι είναι δύστροπο κ με πολλούς κραδασμούς, εδω το fz1 π.χ έχει τεράστια διαφορά, θα μου πείτε βέβαια οτι μιλάμε για δικυλινδρο κινητήρα V60° κ οχι για 4κυλινδρα οκ αλλά κατι πρέπει να γταψω στα αρνητικά

-Το τιμόνι απλά δεν κόβει καθόλου! !!!!παντου το γυρνάω με το σταντ.
-Πολύ ψάξιμο για να βρεις νεκρά.
-Σκληρές αναρτήσεις αλλά δεν εχω δει αν τις εχουν αλλάξει ρυθμίσεις.
-Μην του μιλήσετε ΠΟΤΕ για πολη κ κίνηση...θα γίνει εχθρος σας!!!!
-Που ειναι ο δείκτης βενζινας οεο???
ΘΕΤΙΚΑ:-Φρενα με παρα πολυ καλή αίσθηση κ δύναμη.
-Αρκετά καλή κάλυψη απο τον αέρα (ύψος 1,89) αλλά οχι κ εως τα 170+ που διάβαζα σε κάτι άρθρα στο ίντερνετ εως 140 οκ κ χωρίς ιδιαίτερο αερα βέβαια έτσι, ειδάλλως κ σε αυτα με δυσκολία κρατιέσαι.
-Πολυ καλή εργονομία κ για εμένα απο τα καλυτερα "κουμπωματα" στην σελα του, απο την στιγμη που εκατσα νομιζα πως το έφτιαξαν στα μετρα μου!
-ΤΡΟΜΕΡΌΣ ΗΧΟΣ(με τις mivv που φοράει είναι λες κ οδηγείς μοτοgp)
-Άνετο που στην αρχη δεν του φαίνεται κ αν αναλογιστείς κ την κατηγορια του θα έλεγα αρκετά άνετο.
-Πολύ καλο άπλωμα ροπής κ πολυ παιχνιδιάρικο απο χαμηλά, οχι σαν το fz1 που ηταν "κάτσε τουρκο να γεμίσω "
-Γκάζι πολύ!!!!!!!
-Γρήγορη γεωμετρία χωρις ακρότητες κ φοράει κ 190αρι πίσω.
-Κουκλαρα αλλά κ τραμπούκος μαζί θα ζορίζεται πολλα ss με δαύτο.
Αυτα τα λιγα για αρχή κ ιγά-σιγά θα δουμε κ άλλα.