APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikos force στις Οκτώβριος 14, 2007, 10:20:41 μμ
-
Καλησπερα παιδια...καλως σας βρηκα...μπαινω κατευθειαν στο ψητο μιας και καιγομαι απο μερικες αποριες ...πολυ πολυ ολυ προσφατα αγορασα ενα τουονο 2006...με 12000 χλμ...πολυ ωραιο μηχανακι...αρκετα παιχνιδιαρικο...απλα ειμαι ακομα στο σταδιο προσαρμογης απο το περασμα στα γυμνα απο τα μονοκυλινδρα...και για αυτο εχω αρκετα κενα με τον καιρο να καλυψω...αλλα ενα ενα ελπιζω να απαντηθουν...ας ξεκινησω με τα βασικα...στους ποσους βαθμους περιπου δουλευει το τουνο σας σε χρηση μεσα στη πολη???στους ποσους αναβει το βεντιλατερ???οταν το σβηνουμε ειναι προτεινομενο η οχι να αφηνουμε το kill switch ανοιχτο ωστε να δουλευουντα βεντιλατερ??? Με δευτερα στις 3000σαλ και 40 χλμ παρατηρω ενα μπερδεμα ...ειναι φυσιολογικο???λογ συνηθειας απο μονοκυλιδρ τν σουζα την ‘’εσκαγα’’ κατω χωρις φρενο...στο τυονο κανα δυο φορες που το εχω κανει το γκαπ τις προσγειωσης ηταν αισθητο...ποσο πιο ευθραυστο ειναι το τυονο σε σχεση με ενα ‘’καθαρο’’???? τα αντιβαρα του τιμονιου ειναι αφαιρεμενα απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη...εχει αυτο επιδραση στην οδηγικη συμπεριφορα????αυτα μαλλον προς το παρον...ευχαριστω προκαταβολικα για τις τυχον απαντησεις και να ειστε σιγουροι οτι I’m here to stay :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
Καλησπερα παιδια...καλως σας βρηκα...μπαινω κατευθειαν στο ψητο μιας και καιγομαι απο μερικες αποριες ...πολυ πολυ ολυ προσφατα αγορασα ενα τουονο 2006...με 12000 χλμ...πολυ ωραιο μηχανακι...αρκετα παιχνιδιαρικο...απλα ειμαι ακομα στο σταδιο προσαρμογης απο το περασμα στα γυμνα απο τα μονοκυλινδρα...και για αυτο εχω αρκετα κενα με τον καιρο να καλυψω...αλλα ενα ενα ελπιζω να απαντηθουν...ας ξεκινησω με τα βασικα...στους ποσους βαθμους περιπου δουλευει το τουνο σας σε χρηση μεσα στη πολη???στους ποσους αναβει το βεντιλατερ???οταν το σβηνουμε ειναι προτεινομενο η οχι να αφηνουμε το kill switch ανοιχτο ωστε να δουλευουντα βεντιλατερ??? Με δευτερα στις 3000σαλ και 40 χλμ παρατηρω ενα μπερδεμα ...ειναι φυσιολογικο???λογ συνηθειας απο μονοκυλιδρ τν σουζα την ‘’εσκαγα’’ κατω χωρις φρενο...στο τυονο κανα δυο φορες που το εχω κανει το γκαπ τις προσγειωσης ηταν αισθητο...ποσο πιο ευθραυστο ειναι το τυονο σε σχεση με ενα ‘’καθαρο’’???? τα αντιβαρα του τιμονιου ειναι αφαιρεμενα απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη...εχει αυτο επιδραση στην οδηγικη συμπεριφορα????αυτα μαλλον προς το παρον...ευχαριστω προκαταβολικα για τις τυχον απαντησεις και να ειστε σιγουροι οτι I’m here to stay :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
φίλε μου το TUONO δουλεύει απο 76 μέχρι 102, το βεντιλατέρ ανοίγει στους 97, απλά ανεβάζει την θερμοκρασία αρκετά γρήγορα λόγω μικρού κυκλώματος ψυγείου, νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να αφήνεις τον διακόπτη ανοιχτό για να δουλεύει το βεντιλατέρ αλλά σε αυτό καλύτερα να σου απαντήσει o Bill (π μηχανικός μας), το μπέρδεμα που παρατηρείς είναι λογικά σκορτσάρισμα, όσο για την σούζα άλλα κιλά το μονοκύλινδρο άλλα το γυμνό
-
1)στους ποσους βαθμους περιπου δουλευει το τουνο σας σε χρηση μεσα στη πολη???
2)στους ποσους αναβει το βεντιλατερ???
3)οταν το σβηνουμε ειναι προτεινομενο η οχι να αφηνουμε το kill switch ανοιχτο ωστε να δουλευουντα βεντιλατερ???
4)Με δευτερα στις 3000σαλ και 40 χλμ παρατηρω ενα μπερδεμα ...ειναι φυσιολογικο???
5)λογ συνηθειας απο μονοκυλιδρ τν σουζα την ‘’εσκαγα’’ κατω χωρις φρενο...στο τυονο κανα δυο φορες που το εχω κανει το γκαπ τις προσγειωσης ηταν αισθητο...
6)ποσο πιο ευθραυστο ειναι το τυονο σε σχεση με ενα ‘’καθαρο’’????
7) τα αντιβαρα του τιμονιου ειναι αφαιρεμενα απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη...εχει αυτο επιδραση στην οδηγικη συμπεριφορα????
1) Μες στην πόλη φτάνει εύκολα τους 95+ ιδίως το καλοκάιρι. Σε κίνηση έχω δεί και 102
2)97
3) Δεν νομίζω ότι το βεντιλατέρ συνεχίζει να δουλεύει με το kill swich αλλά ίσως κάνω και λάθος. Από αρκετό κόσμο έχω ακούσει πως είναι καλύτερα να σβύνει με διακόπτη. Προσωπικα κάνω και τα 2
4) Ναι, ιδίως αν ο προηγούμενος δεν είχε αλλαξει το εμπρός γρανάζι με το 15.
5)Λογικό δεν είναι? Προσοχή με τις σούζες γατί μαζέυει χλμ εύκολα.
6) Καθαρό ?????? :thnk:
7) Τα αντίβαρα δεν έχουν καμμιά σχέση με την οδική συμπεριφορά. Το μόνο που κάνουν είναι να μειώνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στο τιμόνι (και τα χερια μας)
Μεγειές και καλά 1000μετρα
:bye:
-
οσο αναφορα της θερμοκρασιες και το βεντιλατερ μπορεις να βαλεις εναν κλεφτη στα καλωδια της βαλβιδας και απο εκει σε εναν διακοπτη σε θεση της αρεσκειας σου και να ανοιγεις κλεινεις βεντιλατερ στης θερμοκρασιες που εσυ θελεις :ohyes:
χρησιμο για καλοκαιρι και για κινηση :kalo:
-
Ευχαριστς ηδη για τις απαντησεις σας παιδια...το γραναζι μπροστα ειναι αλλαγμενο...αυτο με το kill swich στο λεω γιατι το διαπιστωσα ο ιδιος ....καθαρο????λαθος ...καθαρα...
Ωραιο αυτο με τον κλεφτη του βεντιλατερ
-
3) Δεν νομίζω ότι το βεντιλατέρ συνεχίζει να δουλεύει με το kill swich αλλά ίσως κάνω και λάθος. Από αρκετό κόσμο έχω ακούσει πως είναι καλύτερα να σβύνει με διακόπτη. Προσωπικα κάνω και τα 2
Tο βεντιλατέρ συνεχίζει να λειτουργεί αν σβήσεις την μηχανή μόνο από το Kill Swich. Έχω την εντύπωση, ότι και στις οδηγίες χρήσης της μηχανής το αναφέρει, λέγοντας ότι πρέπει να σβήνεις πρώτα από το Kill Swich και μόλις σταματήσουν τα βεντιλατέρ να γυρνάς to κλειδί στο Off.
:bye: