0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η μπαταρια σου ειναι καλη?
Παράθεση από: Billytuono στις Οκτώβριος 21, 2009, 04:20:46 μμΗ μπαταρια σου ειναι καλη?απο οτι βλεπω ειναι "προθυμη" οταν παταω το μπουτον της μιζας...δηλαδη δεν εχει κομπιαζματα...
εμενα παιδια δεν μου κανει (ή καλυτερα δεν μου εχει κανει μεχρι τωρα) κατι τετοιο και εχω αφησει τον διακοπτη αρκετη ωρα ανοιχτο!δεν το θεωρω φυσιολογικο οταν ο κινητηρας ΔΕΝ δουλευει να σου βγαζει σφαλμα χαμηλης πιεσης λαδιου...αφου δεν δουλευει ο κινητηρας! δεν ειναι ανεξαρτητη η αντλια λαδιου!εξαλλου λογικα δεν θα πρεπει να αντιλαμβανεται η ECU ποτε δουλευει ο κινητηρας και ποτε οχι, για να λαμβανει σημα απο τον σενσορα?
μα και οταν το βαζω μπροστα δεν σβηνει.....ουφ....
το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ άναβε το service με ένα τεράστιο τρίγωνο στην οθόνη αλλά ήταν με τα φεγγάρια του τελικά το πήγα καρφί στο service μια φορά που το έβγαλε.Διάγνωση ο σενσορας βαλβίδας λαδιού 25 euroκαι όλα Οκ τώρα.
Παράθεση από: DI.G στις Οκτώβριος 20, 2009, 09:39:31 μμεμενα παιδια δεν μου κανει (ή καλυτερα δεν μου εχει κανει μεχρι τωρα) κατι τετοιο και εχω αφησει τον διακοπτη αρκετη ωρα ανοιχτο!δεν το θεωρω φυσιολογικο οταν ο κινητηρας ΔΕΝ δουλευει να σου βγαζει σφαλμα χαμηλης πιεσης λαδιου...αφου δεν δουλευει ο κινητηρας! δεν ειναι ανεξαρτητη η αντλια λαδιου!εξαλλου λογικα δεν θα πρεπει να αντιλαμβανεται η ECU ποτε δουλευει ο κινητηρας και ποτε οχι, για να λαμβανει σημα απο τον σενσορα?Πολυ λογικη η σκεψη σου αλλα ο στοχος του κατασκευαστη ειναι να δειξει στον αναβατη οτι ΟΝΤΩΣ δουλευει η πρεσοστατικη βαλβιδα του λαδιου γι'αυτο και αναβει το λαμπακι.Δεν ασχοληθηκαν με το να το κανουν να σβησει αν ο κινητηρας παραμεινει σβηστος γιατι απλουστατα θα σβησει οταν παρει μπροστα απο μονο του.Κανεις κατασκευαστης δεν σκεφτηκε προφανως την περιπτωση οτι καποιος θα γυρναγε το κλειδι χωρις στη συνεχεια να βαλει μπροστα τον κινητηρα και θα το κοιταζε ως προβλημα.Παράθεση από: ninjalex στις Οκτώβριος 21, 2009, 03:21:05 μμμα και οταν το βαζω μπροστα δεν σβηνει.....ουφ.... Αυτο ειναι ΟΝΤΩΣ προβλημα και πολυ πιθανον να ειναι η αντιθετη βλαβη.Να μην παιρνει χαμπαρι δηλαδη ο πρεσοστατης του λαδιου την πιεση που δημιουργειται στο κυκλωμα ακομα κι οταν ο κινητηρας εχει παρει μπροστα.Οποτε μαλλον χρειαζεσαι καινουργιον αισθητηρα..Οπως ο Αντωνης εδω:Παράθεση από: antonio001 στις Οκτώβριος 20, 2009, 08:25:19 μμτο ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ άναβε το service με ένα τεράστιο τρίγωνο στην οθόνη αλλά ήταν με τα φεγγάρια του τελικά το πήγα καρφί στο service μια φορά που το έβγαλε.Διάγνωση ο σενσορας βαλβίδας λαδιού 25 euroκαι όλα Οκ τώρα.Για τον λογο αυτον πρεπει να σου αναβει το service: Επειδη ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ αφου παρει μπροστα ο κινητηραςΟχι επειδη αναβει πριν παρει μπροστα...
παιδες γνωριζουμε που βρισκετε αυτος ο γ@μ$Μ%νος ο αισθητηρας λαδιου????.... ....και μια φοτο αν υπαρχει θα βοηθουσε πολυ....
Παράθεση από: ninjalex στις Νοέμβριος 05, 2009, 02:25:09 μμπαιδες γνωριζουμε που βρισκετε αυτος ο γ@μ$Μ%νος ο αισθητηρας λαδιου????.... ....και μια φοτο αν υπαρχει θα βοηθουσε πολυ.... είναι στα δεξιά σου θα δείς ενα πλαστικό με ενα παξιμάδι να πιάνει πάνω στον κινητήρα και βγαίνει ένα καλώδιο απο πάνω του πιο αργά θα προσπαθήσω για φοτο
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι